Forum >> Szerelőműhely
Kau23-12-2009 16:36:52 // 28222
Motorhiba alatt te is a befecskendező rendszer visszajelző lámpájára gondolsz? Mert akkor ugyanaz, mint az előtted szólónál. Valamelyik topikban írta valaki, hogy befagyott az LMM-je. Lehet vele járni...
Kau23-12-2009 16:34:33 // 28221
A befecskendező rendszer visszajelző lámpájára gondolsz? Azt több minden is ki tudja gyújtani. Pl. hibás LMM, stb.
Shaolinzoli23-12-2009 16:03:37 // 28220
Sziasztok! Van egy 147 1.6 TS ,2003 as évjáratú Alfám. Szombaton a motorhibát jelzett, de én nem vettem észre semmi különöset. Rendesen jár és indúl. Mit jelenthet a hiba? Vagy csak az elektronika szórakozik? Ja -16 fok volt amikor ez történt. Kb. 20km-et mentem a reggeli indítás után. Azóta mindíg írja a hibát. Ha van valami sejtésetek mi lehet, írjatok. Csak az ünnepek után tudom szervízbe vinni. Előre is köszi!
Szabeee23-12-2009 15:57:19 // 28219
mit jelent az a világitó bisz-basz a légzsák kijelzője mellett??
kezdem feladni ezt a bütykölést..... csak szereljük, meg szereljük, vannak jobb napjai, akkor menne, aztán ismét tönkremegy... :SS
kezdem feladni ezt a bütykölést..... csak szereljük, meg szereljük, vannak jobb napjai, akkor menne, aztán ismét tönkremegy... :SS
roberto3323-12-2009 12:32:22 // 28218
Peace!
Addig amíg működik nem is tervezem cserélni addig csak lelkileg készülök rá :)
Addig amíg működik nem is tervezem cserélni addig csak lelkileg készülök rá :)
Liquid23-12-2009 08:07:31 // 28217
nem azt mondtam hogy cserélje ki ha egyébként működik, az enyém nem működött azért cseréltem ki, viszont ha télen elkezd szarakodni, akkor már elindult a lejtőn
[k i z z o]23-12-2009 00:03:26 // 28216
El van szulfátosodva.
Poló22-12-2009 23:45:04 // 28215
Na azért ne cseréltessük ki vele az akksit, mert télen nehezebben indít, mint nyáron :)
Nekem a nem egészen 2 éves Exide-om, aminek 600 A-es indítóárama van is megkűzd a téllel. Nehezebben indítja a motort, mint nyáron a melegben, még az ABS lámpa is villanik, de ezért nem fogom kicserélni, hiszen semmi baja neki. Pár nap állás után is és 1-2 hét állás után is ugyanúgy indul az autó. Csak épp nehezebben, mint nyáron.
Nekem a nem egészen 2 éves Exide-om, aminek 600 A-es indítóárama van is megkűzd a téllel. Nehezebben indítja a motort, mint nyáron a melegben, még az ABS lámpa is villanik, de ezért nem fogom kicserélni, hiszen semmi baja neki. Pár nap állás után is és 1-2 hét állás után is ugyanúgy indul az autó. Csak épp nehezebben, mint nyáron.
Liquid22-12-2009 23:31:38 // 28214
az enyém azzal kezdte a behalást (szintén banner) hogy 2 hét állás után nem indult a gép, ezután télen csepptöltöttem, így bírta a gyűrődést, most viszont már pár nap után sem indult, viszont a bebikázás és pár km. után már indult pöccre, szóval nem tudta megfelelően tárolni a töltést, sztem cserés a tiéd is
roberto3322-12-2009 18:26:56 // 28213
Szia,
Az tűnt fel, hogy lassabban forgatott ill, kicsit elhalványodott a km-kijelzője indítózáskor.
Mikor töltöttem ra , akkor ezek az előjelek megszűntek
Üdv.Roberto
Az tűnt fel, hogy lassabban forgatott ill, kicsit elhalványodott a km-kijelzője indítózáskor.
Mikor töltöttem ra , akkor ezek az előjelek megszűntek
Üdv.Roberto
Kau22-12-2009 18:20:05 // 28212
Korábban olvastam, hogy volt pár embernek olyan problémája, hogy kigyulladt a CODE hibajelzés és nem indult az autó. Nem szokásom mások hírdetését berakni, de találtam egy ilyet a Racing-bazáron:
ALFA - FIAT - LANCIA kulcshiba javítása
CODE (kulcs probléma) hibajelzés esetén a jármű indítása a meghibásodott indításgátló (IMMO) miatt nem lehetséges. Az esetek többségében ez javítható.
Amennyiben ilyen hiba került megállapításra szerelője által, kérem hívjon és a rendszer újraprogramozásával a hibát kijavítom.
Elveszett, megrongálódott kulcs pótlására is van lehetőség.
30/422-7840 (Pest megye)
Gondoltam beteszem. Sose lehet tudni mikor kell valakinek.
ALFA - FIAT - LANCIA kulcshiba javítása
CODE (kulcs probléma) hibajelzés esetén a jármű indítása a meghibásodott indításgátló (IMMO) miatt nem lehetséges. Az esetek többségében ez javítható.
Amennyiben ilyen hiba került megállapításra szerelője által, kérem hívjon és a rendszer újraprogramozásával a hibát kijavítom.
Elveszett, megrongálódott kulcs pótlására is van lehetőség.
30/422-7840 (Pest megye)
Gondoltam beteszem. Sose lehet tudni mikor kell valakinek.
Kau22-12-2009 18:16:44 // 28211
Szerintem ezek "gondozásmentes" akksik és ha legyengül, akkor cserés lesz. De biztos, hogy az akksi? Többnyire nem ad előjelet, hanem egyből behal.
Gondolom nem véletlen díszeleg a felirat rajta, hogy ne nyisd ki. Lehet, hogy vissza se tudnád utána zárni.
Gondolom nem véletlen díszeleg a felirat rajta, hogy ne nyisd ki. Lehet, hogy vissza se tudnád utána zárni.
roberto3322-12-2009 18:05:24 // 28210
Sziasztok,
Ahogy az lenni szokott a mínuszokban érzem, hogy gyengül az akksim / Banner /.
Vettem hozzá egy flakon akku-vitot, ,mert pár éve egy másik akksimnál már bevált.
A Banneron a cellák "kupakja" viszont le van fedve agy műanyag lappal és nem lehet csavarhúzóvak kicsavarni mert nincs benne nút viszont egy beszédes "Do not open" felirat díszeleg rajta.
Szóval kérdés hogy tényleg ki lehet-e nyitni a cellát addig míg beleöntöm a regeneráló folyadékot vagy csak rosszat teszek az akkyinak és magamnak is.
Ha van valakinek hasonló tapasztalata szívesen venném.
Üdv.ROberto
Ahogy az lenni szokott a mínuszokban érzem, hogy gyengül az akksim / Banner /.
Vettem hozzá egy flakon akku-vitot, ,mert pár éve egy másik akksimnál már bevált.
A Banneron a cellák "kupakja" viszont le van fedve agy műanyag lappal és nem lehet csavarhúzóvak kicsavarni mert nincs benne nút viszont egy beszédes "Do not open" felirat díszeleg rajta.
Szóval kérdés hogy tényleg ki lehet-e nyitni a cellát addig míg beleöntöm a regeneráló folyadékot vagy csak rosszat teszek az akkyinak és magamnak is.
Ha van valakinek hasonló tapasztalata szívesen venném.
Üdv.ROberto
Wickey21-12-2009 23:05:33 // 28209
nem mondtam hogy nincs rendes és kultúrált xe szett a piacon, de a gagyival csak hatványozott méretű szopás van. Száraz időben én is jobban láttam vele, de nedves úton valahogy cseszte a szemem a dolog. Mindegy, én erőt vettem magamon és kibasztam amikor láttam hogy ez a szett ezzel a carello lámpatesttel ebben az autóban nem 100%os.
GTPeti21-12-2009 23:03:20 // 28208
Örömmel tölt el, hogy legalább neked a kedvedre sikerül tenniük.
Poló21-12-2009 22:28:51 // 28207
Pedig ez egy nagyon jó dolog. Szedjék is csak ki a forgalomból a nem oda való autókat.
Liquid21-12-2009 22:11:47 // 28206
egyetértünk :)
jóéjt
jóéjt
Piritu - 1.000.00021-12-2009 22:10:10 // 28205
Ismerek pár embert aki műszaki és biztosítás nélkül közlekedett nem is keveset, csak ellenőrizgessék nyugodtan őket.
Tiszta sor mndent lehet civilizáltan is csinálni, no itt lenne még mit fejlődni és akkor talán mi autósok se éreznénk baxtatásnak ...
Jó 8 léptem.
Tiszta sor mndent lehet civilizáltan is csinálni, no itt lenne még mit fejlődni és akkor talán mi autósok se éreznénk baxtatásnak ...
Jó 8 léptem.
GTPeti21-12-2009 22:08:31 // 28204
Hát az az. Gondolom, valami jó kis 80-as évekből visszamaradt blokkon figyelt... (Mondjuk egy szégyen...)
Liquid21-12-2009 22:06:59 // 28203
"karburátoros A6" na az durva :)
Liquid21-12-2009 22:06:17 // 28202
najó, valóban jó lenne ha maradna a fél %, de sztem ez nem kpm baxtatás kéréde, mert. én pl. mindenképp megjavíttatom hogyha valami nem oké, aki meg csókos műszakira megy az mindentől függetlenül lexarja a dolgot, szóval az ilyen ellenőrizgetéssel csak a szerencsétlen lúzereket lehet még kicsit jobban szopatni, szerintem
Piritu - 1.000.00021-12-2009 22:05:44 // 28201
Szerintem ezzel sincs gond, ha a gyártó "elintézte" és megkapta a kocsi a típusbizonyítványt menjen.
Bár hivatalosan kiadott típusbizonyítvány szerint a Pókom 5 (!) üléses 5(!) személyes kocsi!! Szerencsére a forgalmiba nem ezt írták be :-)))
Pár éve - de lehet hogy még most is - Egyiptomban karburátoros A6-okat is lehetett venni :-)
Bár hivatalosan kiadott típusbizonyítvány szerint a Pókom 5 (!) üléses 5(!) személyes kocsi!! Szerencsére a forgalmiba nem ezt írták be :-)))
Pár éve - de lehet hogy még most is - Egyiptomban karburátoros A6-okat is lehetett venni :-)
Piritu - 1.000.00021-12-2009 22:02:46 // 28200
Lehet hogy tényleg sötéten látod a helyzetet, bár tényleg így van :-DDD
Amúgy én is hasonló adatra emléxem, szerintem arról beszélünk hogy az a fél % fél %is maradjon :-))
Amúgy én is hasonló adatra emléxem, szerintem arról beszélünk hogy az a fél % fél %is maradjon :-))
Liquid21-12-2009 22:02:32 // 28199
egy is adalék, nemrég találkoztam Skull kartársal akivel beszélgettünk kicsit xenon ügyben, és azt mondta náluk is szigorítanak, többek között kell a lámpamosó a xenonhoz, csak a szép, hogy sok gyári xenonos kocsiból kispórolták a mosót, és azon folyik az okoskodás hogy most mi lesz
Liquid21-12-2009 21:59:49 // 28198
"ha jobbat akar az ember fizesse meg. " - ez rendben van de gondolj csak pl. a regadóra, jobbat akarok behozni külföldről és igencsak meg kellene fizetnem....
szóval arra gondoltam, hogy ha netán legálissá lehetne tenni a xenont, akkor tutira csak pár kitüntetett gyártó min. 150eft-os készletét ismernék el, 100eft-os különeljárási díj és 6 hónap alatt 12 hivatal körbejárása után, vagy csak én látom túl sötéten...
a többiben sajna igazad van, sok a "műszakira kipofozom" autós..:(
viszont nemtomhol (talán totalcar, vagy origon) olvastam egy baleseti statisztikát, miszerint műszaki okból bekövetkezett balesetek aránya valami fél %-körüli ... ha valóban így van, akkor miről is beszélünk?
szóval arra gondoltam, hogy ha netán legálissá lehetne tenni a xenont, akkor tutira csak pár kitüntetett gyártó min. 150eft-os készletét ismernék el, 100eft-os különeljárási díj és 6 hónap alatt 12 hivatal körbejárása után, vagy csak én látom túl sötéten...
a többiben sajna igazad van, sok a "műszakira kipofozom" autós..:(
viszont nemtomhol (talán totalcar, vagy origon) olvastam egy baleseti statisztikát, miszerint műszaki okból bekövetkezett balesetek aránya valami fél %-körüli ... ha valóban így van, akkor miről is beszélünk?
Piritu - 1.000.00021-12-2009 21:57:10 // 28197
Nincs itt semmi gond, az OTTANI előírásoknak megfelel, lefutották az engedélyezési köröket és kész.
Mint írod a Tied se vakít, nem kötelező hogy vakítson. :-)
Nálunk se tilos betenni, csak vannak feltételei. Ha a feltételeknek megfelel itt is ok.
A vakítás mondvacsinált dolog, bár 10-ből 9 vakít errefelé.
Mint írod a Tied se vakít, nem kötelező hogy vakítson. :-)
Nálunk se tilos betenni, csak vannak feltételei. Ha a feltételeknek megfelel itt is ok.
A vakítás mondvacsinált dolog, bár 10-ből 9 vakít errefelé.
Piritu - 1.000.00021-12-2009 21:53:31 // 28196
"ha lehet ésszerű áron és eljárással legalizálni " a közbiztonság nem ár kérdése, ha jobbat akar az ember fizesse meg.
Mindennek ára van.
Örülök hogy nem mi autósok dönthetünk el bizonyos dolgokat, ismerve az autósokat még a féket se csinálnák meg mert az pénzbe kerül és nekem nehogy má a hatóság dirigáljon! Ismerek sok embert aki csak a műszaki vizsga kedvéért teszi rendbe a kocsit, nem azért hogy biztonságosan tudjon közlekedni :-(((
A franciáknál a 90-es években vezeték be a műszaki vizsgát, addig eszméletlen állapotú kocsik mászkáltak az utakon és minden negyedik-ötödik baleset műszaki hiba miatt volt. Zúgolódtak is rendesen a bevezetéskor.
Mindennek ára van.
Örülök hogy nem mi autósok dönthetünk el bizonyos dolgokat, ismerve az autósokat még a féket se csinálnák meg mert az pénzbe kerül és nekem nehogy má a hatóság dirigáljon! Ismerek sok embert aki csak a műszaki vizsga kedvéért teszi rendbe a kocsit, nem azért hogy biztonságosan tudjon közlekedni :-(((
A franciáknál a 90-es években vezeték be a műszaki vizsgát, addig eszméletlen állapotú kocsik mászkáltak az utakon és minden negyedik-ötödik baleset műszaki hiba miatt volt. Zúgolódtak is rendesen a bevezetéskor.
GTPeti21-12-2009 21:49:50 // 28195
"Tegyen be aki akar (mint a német golfosod) DE legálisan, a játékszabályok betartásával"
Ez egy apró ellentmondás... Ha a német TÜV jóváhagyja, akkor lehet alaptalan a "zutólagoskszenon vakít" mantrázgatása.
Ez egy apró ellentmondás... Ha a német TÜV jóváhagyja, akkor lehet alaptalan a "zutólagoskszenon vakít" mantrázgatása.
Whiteskull21-12-2009 21:45:57 // 28194
Én az utóbbi időben csak normálissal akadtam össze. Pedig kétszer meg is büntettek. Na jó, 3-szor. :)))))
Liquid21-12-2009 21:45:00 // 28193
egyetértek, a kemény fellépéssel és korlátozással nincs baj, ha lehet ésszerű áron és eljárással legalizálni a megfelelően beépített dolgokat, de amíg a kresznek nevezett izé többéves késéssel követi a világot, addig nincs miről beszélni sajnos
Piritu - 1.000.00021-12-2009 21:44:39 // 28192
akkor felteszem az Alfás sapit :-DDD
Jó, jó akkor meg az leszhogy miért Alfás :-D
Próbálkoztak már, mindig jól szórakoztam...
Jó, jó akkor meg az leszhogy miért Alfás :-D
Próbálkoztak már, mindig jól szórakoztam...
Liquid21-12-2009 21:42:43 // 28191
várjcsak amíg az "izzókészleted" megnézése után az lesz a baj, hogy nincs rajtad sapka :)
Piritu - 1.000.00021-12-2009 21:42:42 // 28190
Nem kell okvetlenül haladni a korral, ha kéne, akkor már mindenki hibridre cserélte volna a mocit a kocsijában, meg minden dejzel részecskeszűrővel rohangálna. Úgy kell vezetni, ahogy a kocsi megengedi :-)
Amúgy megint csak az én elgondolásodam igazolod:-)
Tegyen be aki akar (mint a német golfosod) DE legálisan, a játékszabályok betartásával, különben odakint se írnák be a forgalmiba. :-)))
Amúgy megint csak az én elgondolásodam igazolod:-)
Tegyen be aki akar (mint a német golfosod) DE legálisan, a játékszabályok betartásával, különben odakint se írnák be a forgalmiba. :-)))
Liquid21-12-2009 21:41:16 // 28189
nemsokminden gyári van hozzá szerintem :)
Liquid21-12-2009 21:40:56 // 28188
pl. az UNO-ba raktam, de a műszakira ki kellett vennem
GTPeti21-12-2009 21:30:17 // 28187
"Akkor most mindenki közveszélyes akinek nincs?"
Nem mondtam, hogy közveszélyes. Csak azt, hogy haladni kell a korral. Egy kisebb fényerejű halogén kevésbé biztonságos, mivel rövidebb a bevilágított távolság.
Ellenőrizzék csak a műszakin és ha vkinek össze-vissza világít a xenonosított lámpája, tegyék szóvá. Itt emlékeztetnék arra, hogy a németeknél van olyan I-es Golf is, aminek ott figyel a Xe-szett a lámpájában és mégis átment a TÜV-ön. (És bejegyezték a forgalmijába is...)
Nem mondtam, hogy közveszélyes. Csak azt, hogy haladni kell a korral. Egy kisebb fényerejű halogén kevésbé biztonságos, mivel rövidebb a bevilágított távolság.
Ellenőrizzék csak a műszakin és ha vkinek össze-vissza világít a xenonosított lámpája, tegyék szóvá. Itt emlékeztetnék arra, hogy a németeknél van olyan I-es Golf is, aminek ott figyel a Xe-szett a lámpájában és mégis átment a TÜV-ön. (És bejegyezték a forgalmijába is...)
Piritu - 1.000.00021-12-2009 21:24:55 // 28186
Bocs, de ezt továbbra is önigazolgató dumának tartom : "Mert a halogénes poroszkálás éppenhogy azt veszélyeztetné."
Akkor most mindenki közveszélyes akinek nincs?
Te úgy döntöttél hogy bevállalod, szíved rajta én meg nem vállalom be mert csak.
Akkor most mindenki közveszélyes akinek nincs?
Te úgy döntöttél hogy bevállalod, szíved rajta én meg nem vállalom be mert csak.
Piritu - 1.000.00021-12-2009 21:21:04 // 28185
Próbáljanak meg engem szopatni, max jót röhögök az igyekezetükön. Szerintem akinek tiszta a lelkiismerete annak nem fáj pár perc időkiesés, akinek meg van a füle mögött az ne vegye szopatásnak.
Más szóval ha Nekem nem lehet (mert én törvénytisztelő vagyok) másnak (aki sz@rik mindenre) se lehessen!
Más szóval ha Nekem nem lehet (mert én törvénytisztelő vagyok) másnak (aki sz@rik mindenre) se lehessen!
GTPeti21-12-2009 21:20:26 // 28184
Én pedig személy szerint egy teljes korlátozást ostoba ellenzősségnek tartok.
Egész nyugodtan bevizsgálhatnák a lámpáimat, nem nagyon hiszem, hogy bármely értelmes határértéknek nem felel meg. (Ha csak a "fényerő korlátozásával", nem a pórnép tizedelése a céljuk... Na jó, ilyen meredek összeesküvés elméletekbe inkább nem mélyülök el. :)
Ja és újra megérkeztünk egy örökzöld témánkhoz. :)
(A testi épséghez: HA nem zavar az égvilágon senkit egy jól beállított lámpa, miért ne vigyázzak a SAJÁT testi épségemre?? Mert a halogénes poroszkálás éppenhogy azt veszélyeztetné.)
Egész nyugodtan bevizsgálhatnák a lámpáimat, nem nagyon hiszem, hogy bármely értelmes határértéknek nem felel meg. (Ha csak a "fényerő korlátozásával", nem a pórnép tizedelése a céljuk... Na jó, ilyen meredek összeesküvés elméletekbe inkább nem mélyülök el. :)
Ja és újra megérkeztünk egy örökzöld témánkhoz. :)
(A testi épséghez: HA nem zavar az égvilágon senkit egy jól beállított lámpa, miért ne vigyázzak a SAJÁT testi épségemre?? Mert a halogénes poroszkálás éppenhogy azt veszélyeztetné.)
Piritu - 1.000.00021-12-2009 21:18:10 // 28183
Fel kell rakni a gyárit és kész :-)
Milyen kocsiba akarsz tenni? Trabiba?
Milyen kocsiba akarsz tenni? Trabiba?
Liquid21-12-2009 21:17:48 // 28182
ebben van valami, csak bejátszik sajna nálunk az is, hogy leginkább az autósok szopatásának irányából közelítik meg a dolgot, ez pedig nem segít sokat
GTPeti21-12-2009 21:16:40 // 28181
Hmm... Volt vagy 5ször műszakin az Uno-m és már a legelején tettem bele homasitás féklámpát. (Ami amúgy teljesen rendben van.) Sosem szóltak. Jó... nem a Mozaik utcába vittem, oda vigye, akinek az 3 anyja van. :)
Piritu - 1.000.00021-12-2009 21:14:51 // 28180
személy szerint helyeslem!
Ha MI állampolgárok nem vagyunk hajlandók betartani a törvényeket és nem vagyunk hajlandók vigyázni saját és mások testi épségére, akkor igenis kényszerítsenek rá. A német se belső kényszer miatt tartja be a szabályokat, hanem mert már megnevelték :-))
Ha MI állampolgárok nem vagyunk hajlandók betartani a törvényeket és nem vagyunk hajlandók vigyázni saját és mások testi épségére, akkor igenis kényszerítsenek rá. A német se belső kényszer miatt tartja be a szabályokat, hanem mert már megnevelték :-))
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2009 21:14:35 // 28179
vagy vissza tekerte a régi HF csavarokat...
Liquid21-12-2009 21:10:55 // 28178
az a gáz, hogy lehet szinte bármilyen utólagosan beépített pótféklámpa, szinte 100% hogy visszadobják, ahelyett, hogy ésszel kezelnék, mint ahogy sok mást is kellene
GTPeti21-12-2009 21:04:59 // 28177
Amúgy ez az on-the-road KPM-es ellenőrzés egy nonszensz. Ilyen normális országban nincs, csak Mo-n tekinti céljának a hatóság, hogy szétszivassa az állampolgárokat. Sajnos. :(
GTPeti21-12-2009 21:02:40 // 28176
Ugyanmár... Nem egy egyes Golf az autóm és nem is hupilila színben pásztázom az eget... :)
Piritu - 1.000.00021-12-2009 20:54:06 // 28175
és még a német polisz nem vett ki a sorból? Erősen csökkent az ellenőrzés színvonala odakinnt :-)
Piritu - 1.000.00021-12-2009 20:50:53 // 28174
Hanem azért mert most ez a divat, egyes márkáknál minél kékebb annál jobb :-DD
Az meg duma, hogy "nem látok" lassítani kell ilyenkor :-)
Az meg duma, hogy "nem látok" lassítani kell ilyenkor :-)
Piritu - 1.000.00021-12-2009 20:47:31 // 28173
Ja és szerintem nem a polisz látta be a hasznát, hanem a userek kezdtek "normális" lámpákat felszerelni :-)))
Anno a gyári lámpás aszmámat sose kifogásolták.
Anno a gyári lámpás aszmámat sose kifogásolták.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
540
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?