Forum >> Szerelőműhely

Kau28-12-2009 19:05:32 // 28244
Lehet lambdaszonda hiba is. Kis fordulaton inkább azt érezni. Lehet, hogy alacsony szabályzásnál beállt és mikor több benzin kéne, nem reagál rá. Ennek ellenkezője, ha pont a max közelében áll be és nem vesz visszább. Ilyenkor jön a nagy fogyasztás.
Egy komputeres vizsgálat egyből kimutatja, hogy dolgozik-e. Még mielőtt költenél bármire is.
Youri28-12-2009 19:03:18 // 28243
Azért sajna az esetek 99%-ban a Fosch a nyerő......
szunyiatis28-12-2009 18:45:21 // 28242
Sziasztok. Segitségre lenne szükségem.156-os.2.4 jtd gázadásra nem reagál,csak kb.háromnegyednyi gázpedál benyomás után van egy kis változás,alapjárat jó,indul rendesen mi lehet a baja?
Azzurro27-12-2009 22:45:16 // 28241
Nekem az NGK is bejött, és teljesen úgy mükszik mint az előtte benne lévő BOSCH.Mondjuk nekem nem azért kellet cserélnem, mert nem akart menni a vas, hanem mert alacsony fordulaton sűrűn szaggatott a kicsike.
Elvittem beméretni, és kiderül hogy LMM problémája van a vasnak.:-(((((
Poló27-12-2009 22:31:38 // 28240
És milyen új? Mert ez a kurvára nem mindegy. Eredeti Bosch vagy valami olcsóbb utángyártott? Mert csak ugyanolyan számú Bosch-sal fog működni hosszabb távon, mint amilyen volt benne, minden más csak felesleges pénzpazarlás. Próbálkozni lehet, de LMM-nél mindenki a gyárinál köt ki.
Liquid27-12-2009 22:28:59 // 28239
háát ha új, akkor lehet hogy máshol kell keresni a hibát, de halottam már olyat is hogy az új is rossz volt.
Tisztítani féktisztítóval lehet, nem 100% hogy ér valamit a tisztítás, de ha gyanús hogy az LMM a rossz akkor érdemes megpróbálni.

Előtte esetleg próbáld meg, hogy mit lép akkor ha lehúzod az LMM csatiját, ha megjavul, akkor valszeg az a rossz

esetleg még segíthet egy 15 perces aksilekötés is
pepel27-12-2009 22:23:18 // 28238
lmm-et mivel tisztítod?
pepel27-12-2009 22:08:53 // 28237
lmm új
Liquid27-12-2009 22:00:20 // 28236
Köszi szépen, pont ez kellett! :)
Liquid27-12-2009 21:59:58 // 28235
a vezmódnak nemigen lehet közvetlenül köze hozzá. Hogy néz ki az erőtlenség?
Nekem volt hasonló gondom, akkor az LMM tisztítása megoldotta.
3000 alatt gyakorlatilag nem ment, feljebb már ment, de csak átlagosan, érzetre hiányzott legalább 50 ló
☻SKULL☻27-12-2009 21:53:26 // 28234
1. - test
2. - tompítot fény
3. - helyzetjelző
4. - reflektor
pepel27-12-2009 21:24:45 // 28233
Helló mindenki,olyan kérdésem van,hogy mintha úgy érezném,hogy alacsony fordulaton mintha nem lenne erős a gép,lehet hogy csak kinőttem,vagy képzelődöm,ha nem képzelődöm,akkor mi lehet az ok?a vezmódom az szól,lehet összefüggés?
Liquid27-12-2009 21:16:07 // 28232
156 fényszóró csatlakozó kiosztását meg tudja mondani nekem valaki? Konkrétan az érdekelne, hogy melyik szálon megy be a helyzetjelzőnek a power.
Meg szeretném csapolni és a testre kötni egy ellenállással, hogy átverhessem a computert és ne nyerítsen hogy kiégett. Az ellenállást szeretném a lámpatesten kívül elhelyezni.

Kiméregetem én, csak egyszerűbb lenne ha valaki meg tudná mondani aki már látott ilyet :)

Köszi!
Misi és Andi27-12-2009 13:34:35 // 28231
Üdv cartársak!
Egy 164 Szuper 2.5TD-nek tönkrement a kormány kapcsoloja ha van valakinek elfekvő szivesen átvenném.
muzsai26-12-2009 15:11:54 // 28230
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. A problémám az, hogy indításkor a számítógép indexhibát jelez bal oldalon, de az összes lámpa jó és működik is, ha valakinek van egy jó ötlete azt köszönöm előre is.
GT Ɨ|ѯ25-12-2009 18:55:19 // 28229
a másod és ( vagy ) szervízkulcs is megoldja a problémát:-)

Nálam is volt 1 ilyen makrancosság,azóta semmi.
Szabeee25-12-2009 14:54:14 // 28228
most remekül működik a kocsi, lehet, hogy a szakadás miatt csinálta azt, amit csinált, ma összeforrasztottam rendesen és most jó... alapjárat kicsit magas, de ez lehet, hogy csak azért van, mert még nem érkezett felmelegedni a motor :) ha még lesz vmi akkor majd irok...
mreni25-12-2009 10:53:00 // 28227
Hali!
Nem tud valaki valami öttletet 145 1.4Tsnél az a problémám,hogy egyszerűen nem tudom rükvercbe rakni...
Valami öttlet nincs a problémára??
A többi sebesség kitűnően működik...:)
Longman23-12-2009 17:57:12 // 28226
Sziasztok!
Üzemanyag nyomásszabályzó szelep kezdődő tönkremenetelének, eseti hibáinak mik a tünetei?
Szabeee23-12-2009 16:46:14 // 28225
kösz szépen, utánajárunk.... októbertől nincs mibe ülni, ha menni kell valahova :S
Kau23-12-2009 16:42:41 // 28224
Igen, a lambda is azon a körön van. Ha elromlik, az még nem jelenti, hogy kigyullad tőle a lámpa, sokszor csak diagnosztikán vagy a zöldkártyánál derül ki. Viszont, ha szakadás van, az miatt világíthat a lámpa. Ugyanez a helyzet az LMM-nél. Ha koszos, attól még nem világít csak, ha szakadás van az elektronikájában.
Szabeee23-12-2009 16:38:05 // 28223
lamdba szonda is? mert múltkor, ahogy volt diagnosztikán, akkor azt mutatta ki LMM nem hiszem, hogy hibás, bár két ünnep közt megy ismét diagnosztikára, mert ez igy nem állapot... a faszi, akitől vettük a motort elvágta a lambda szonda vezetékét és lehet, hogy azért szarakodik állandóan... múlt vasárnap olyan szépen ment a kocsi, hétfőn elment a HF pakolás.... tegnap cseréltük ki, erre ma megint olyan, mint amikor beletettük a motrot először :S
Kau23-12-2009 16:36:52 // 28222
Motorhiba alatt te is a befecskendező rendszer visszajelző lámpájára gondolsz? Mert akkor ugyanaz, mint az előtted szólónál. Valamelyik topikban írta valaki, hogy befagyott az LMM-je. Lehet vele járni...
Kau23-12-2009 16:34:33 // 28221
A befecskendező rendszer visszajelző lámpájára gondolsz? Azt több minden is ki tudja gyújtani. Pl. hibás LMM, stb.
Shaolinzoli23-12-2009 16:03:37 // 28220
Sziasztok! Van egy 147 1.6 TS ,2003 as évjáratú Alfám. Szombaton a motorhibát jelzett, de én nem vettem észre semmi különöset. Rendesen jár és indúl. Mit jelenthet a hiba? Vagy csak az elektronika szórakozik? Ja -16 fok volt amikor ez történt. Kb. 20km-et mentem a reggeli indítás után. Azóta mindíg írja a hibát. Ha van valami sejtésetek mi lehet, írjatok. Csak az ünnepek után tudom szervízbe vinni. Előre is köszi!
Szabeee23-12-2009 15:57:19 // 28219
mit jelent az a világitó bisz-basz a légzsák kijelzője mellett??
kezdem feladni ezt a bütykölést..... csak szereljük, meg szereljük, vannak jobb napjai, akkor menne, aztán ismét tönkremegy... :SS
roberto3323-12-2009 12:32:22 // 28218
Peace!

Addig amíg működik nem is tervezem cserélni addig csak lelkileg készülök rá :)
Liquid23-12-2009 08:07:31 // 28217
nem azt mondtam hogy cserélje ki ha egyébként működik, az enyém nem működött azért cseréltem ki, viszont ha télen elkezd szarakodni, akkor már elindult a lejtőn
[k i z z o]23-12-2009 00:03:26 // 28216
El van szulfátosodva.
Poló22-12-2009 23:45:04 // 28215
Na azért ne cseréltessük ki vele az akksit, mert télen nehezebben indít, mint nyáron :)
Nekem a nem egészen 2 éves Exide-om, aminek 600 A-es indítóárama van is megkűzd a téllel. Nehezebben indítja a motort, mint nyáron a melegben, még az ABS lámpa is villanik, de ezért nem fogom kicserélni, hiszen semmi baja neki. Pár nap állás után is és 1-2 hét állás után is ugyanúgy indul az autó. Csak épp nehezebben, mint nyáron.
Liquid22-12-2009 23:31:38 // 28214
az enyém azzal kezdte a behalást (szintén banner) hogy 2 hét állás után nem indult a gép, ezután télen csepptöltöttem, így bírta a gyűrődést, most viszont már pár nap után sem indult, viszont a bebikázás és pár km. után már indult pöccre, szóval nem tudta megfelelően tárolni a töltést, sztem cserés a tiéd is
roberto3322-12-2009 18:26:56 // 28213
Szia,

Az tűnt fel, hogy lassabban forgatott ill, kicsit elhalványodott a km-kijelzője indítózáskor.

Mikor töltöttem ra , akkor ezek az előjelek megszűntek
Üdv.Roberto
Kau22-12-2009 18:20:05 // 28212
Korábban olvastam, hogy volt pár embernek olyan problémája, hogy kigyulladt a CODE hibajelzés és nem indult az autó. Nem szokásom mások hírdetését berakni, de találtam egy ilyet a Racing-bazáron:
ALFA - FIAT - LANCIA kulcshiba javítása
CODE (kulcs probléma) hibajelzés esetén a jármű indítása a meghibásodott indításgátló (IMMO) miatt nem lehetséges. Az esetek többségében ez javítható.
Amennyiben ilyen hiba került megállapításra szerelője által, kérem hívjon és a rendszer újraprogramozásával a hibát kijavítom.

Elveszett, megrongálódott kulcs pótlására is van lehetőség.
30/422-7840 (Pest megye)

Gondoltam beteszem. Sose lehet tudni mikor kell valakinek.
Kau22-12-2009 18:16:44 // 28211
Szerintem ezek "gondozásmentes" akksik és ha legyengül, akkor cserés lesz. De biztos, hogy az akksi? Többnyire nem ad előjelet, hanem egyből behal.
Gondolom nem véletlen díszeleg a felirat rajta, hogy ne nyisd ki. Lehet, hogy vissza se tudnád utána zárni.
roberto3322-12-2009 18:05:24 // 28210
Sziasztok,

Ahogy az lenni szokott a mínuszokban érzem, hogy gyengül az akksim / Banner /.
Vettem hozzá egy flakon akku-vitot, ,mert pár éve egy másik akksimnál már bevált.

A Banneron a cellák "kupakja" viszont le van fedve agy műanyag lappal és nem lehet csavarhúzóvak kicsavarni mert nincs benne nút viszont egy beszédes "Do not open" felirat díszeleg rajta.

Szóval kérdés hogy tényleg ki lehet-e nyitni a cellát addig míg beleöntöm a regeneráló folyadékot vagy csak rosszat teszek az akkyinak és magamnak is.

Ha van valakinek hasonló tapasztalata szívesen venném.

Üdv.ROberto
Wickey21-12-2009 23:05:33 // 28209
nem mondtam hogy nincs rendes és kultúrált xe szett a piacon, de a gagyival csak hatványozott méretű szopás van. Száraz időben én is jobban láttam vele, de nedves úton valahogy cseszte a szemem a dolog. Mindegy, én erőt vettem magamon és kibasztam amikor láttam hogy ez a szett ezzel a carello lámpatesttel ebben az autóban nem 100%os.
GTPeti21-12-2009 23:03:20 // 28208
Örömmel tölt el, hogy legalább neked a kedvedre sikerül tenniük.
Poló21-12-2009 22:28:51 // 28207
Pedig ez egy nagyon jó dolog. Szedjék is csak ki a forgalomból a nem oda való autókat.
Liquid21-12-2009 22:11:47 // 28206
egyetértünk :)

jóéjt
Piritu - 1.000.00021-12-2009 22:10:10 // 28205
Ismerek pár embert aki műszaki és biztosítás nélkül közlekedett nem is keveset, csak ellenőrizgessék nyugodtan őket.
Tiszta sor mndent lehet civilizáltan is csinálni, no itt lenne még mit fejlődni és akkor talán mi autósok se éreznénk baxtatásnak ...
Jó 8 léptem.
GTPeti21-12-2009 22:08:31 // 28204
Hát az az. Gondolom, valami jó kis 80-as évekből visszamaradt blokkon figyelt... (Mondjuk egy szégyen...)
Liquid21-12-2009 22:06:59 // 28203
"karburátoros A6" na az durva :)
Liquid21-12-2009 22:06:17 // 28202
najó, valóban jó lenne ha maradna a fél %, de sztem ez nem kpm baxtatás kéréde, mert. én pl. mindenképp megjavíttatom hogyha valami nem oké, aki meg csókos műszakira megy az mindentől függetlenül lexarja a dolgot, szóval az ilyen ellenőrizgetéssel csak a szerencsétlen lúzereket lehet még kicsit jobban szopatni, szerintem
Piritu - 1.000.00021-12-2009 22:05:44 // 28201
Szerintem ezzel sincs gond, ha a gyártó "elintézte" és megkapta a kocsi a típusbizonyítványt menjen.
Bár hivatalosan kiadott típusbizonyítvány szerint a Pókom 5 (!) üléses 5(!) személyes kocsi!! Szerencsére a forgalmiba nem ezt írták be :-)))
Pár éve - de lehet hogy még most is - Egyiptomban karburátoros A6-okat is lehetett venni :-)
Piritu - 1.000.00021-12-2009 22:02:46 // 28200
Lehet hogy tényleg sötéten látod a helyzetet, bár tényleg így van :-DDD

Amúgy én is hasonló adatra emléxem, szerintem arról beszélünk hogy az a fél % fél %is maradjon :-))
Liquid21-12-2009 22:02:32 // 28199
egy is adalék, nemrég találkoztam Skull kartársal akivel beszélgettünk kicsit xenon ügyben, és azt mondta náluk is szigorítanak, többek között kell a lámpamosó a xenonhoz, csak a szép, hogy sok gyári xenonos kocsiból kispórolták a mosót, és azon folyik az okoskodás hogy most mi lesz
Liquid21-12-2009 21:59:49 // 28198
"ha jobbat akar az ember fizesse meg. " - ez rendben van de gondolj csak pl. a regadóra, jobbat akarok behozni külföldről és igencsak meg kellene fizetnem....
szóval arra gondoltam, hogy ha netán legálissá lehetne tenni a xenont, akkor tutira csak pár kitüntetett gyártó min. 150eft-os készletét ismernék el, 100eft-os különeljárási díj és 6 hónap alatt 12 hivatal körbejárása után, vagy csak én látom túl sötéten...

a többiben sajna igazad van, sok a "műszakira kipofozom" autós..:(

viszont nemtomhol (talán totalcar, vagy origon) olvastam egy baleseti statisztikát, miszerint műszaki okból bekövetkezett balesetek aránya valami fél %-körüli ... ha valóban így van, akkor miről is beszélünk?
Piritu - 1.000.00021-12-2009 21:57:10 // 28197
Nincs itt semmi gond, az OTTANI előírásoknak megfelel, lefutották az engedélyezési köröket és kész.
Mint írod a Tied se vakít, nem kötelező hogy vakítson. :-)
Nálunk se tilos betenni, csak vannak feltételei. Ha a feltételeknek megfelel itt is ok.
A vakítás mondvacsinált dolog, bár 10-ből 9 vakít errefelé.
Piritu - 1.000.00021-12-2009 21:53:31 // 28196
"ha lehet ésszerű áron és eljárással legalizálni " a közbiztonság nem ár kérdése, ha jobbat akar az ember fizesse meg.
Mindennek ára van.
Örülök hogy nem mi autósok dönthetünk el bizonyos dolgokat, ismerve az autósokat még a féket se csinálnák meg mert az pénzbe kerül és nekem nehogy má a hatóság dirigáljon! Ismerek sok embert aki csak a műszaki vizsga kedvéért teszi rendbe a kocsit, nem azért hogy biztonságosan tudjon közlekedni :-(((
A franciáknál a 90-es években vezeték be a műszaki vizsgát, addig eszméletlen állapotú kocsik mászkáltak az utakon és minden negyedik-ötödik baleset műszaki hiba miatt volt. Zúgolódtak is rendesen a bevezetéskor.
GTPeti21-12-2009 21:49:50 // 28195
"Tegyen be aki akar (mint a német golfosod) DE legálisan, a játékszabályok betartásával"

Ez egy apró ellentmondás... Ha a német TÜV jóváhagyja, akkor lehet alaptalan a "zutólagoskszenon vakít" mantrázgatása.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.