Forum >> Szerelőműhely
Bgabor03-02-2010 19:17:06 // 28737
	Sziasztok . Valaki árulja már el hogyha az LMM tönkremegy mik a tünetei ?
	
Bilux03-02-2010 19:10:45 // 28736
	Majd jönnek Dízeles kollégák és megmondják hol van ez pontosan.
De a szerelőnek is fel hozni ezt a témát. Mármint az EGR pucolást.
itt tájékozódhatsz:
http://alfaamore.hu/blog/880
	
De a szerelőnek is fel hozni ezt a témát. Mármint az EGR pucolást.
itt tájékozódhatsz:
http://alfaamore.hu/blog/880
Bilux03-02-2010 19:06:12 // 28735
	Akkor pucolja ki. :)
	
Ferke03-02-2010 18:21:09 // 28734
	A ledugózás a 16v-nél nem olyan jó megoldás....
	
Bandee03-02-2010 18:14:09 // 28733
	Ennyire nem vágom a témát...melyik az az egr szelep? Talán a homlokfalon ez a pici amibe 3 vákum cső megy?Hogyan pucoljam vagy dugózzam?
	
[k i z z o]03-02-2010 18:13:40 // 28732
	Az ML4.1 60-2 tárcsás. nincs benne 2 jeladó. Ez biztosan más, de rendes manualt keress, ne ilyen Autofit + autodata szerű dolgokat...
	
Bilux03-02-2010 18:09:45 // 28731
	EGR szelep pucolás esetleg ledugózás? Tessék megpróbálni.
	
Bandee03-02-2010 17:58:33 // 28730
	valaki pls segítsen!Olyan jellegű probléma ütötte fel a fejét hogy nem úgy húz az autó alapról ahogy kéne 1,9 jtd m-jet 150 lovas!2200-2300 ig eléggé lomha lett és ahogy eléri ezt a fordulatot kilő mintha semmi baja sem lenne...rádugtuk gépre ott légmennyiségmérőt hozta hibának kicseréltem ugyanaz a hiba vákumcsövek minden ok csak valamiért nehézkesen akar meglódulni!Találkozott már valaki ilyen jelenséggel?valami ötlet?Előre is köszi
	
Longman03-02-2010 16:53:49 // 28729
	igen a q4 3.7.1.. 
szóval 1.7 mi? akkor fasszza.. nagy ECU ellenőrzés lesz ebből..
	
szóval 1.7 mi? akkor fasszza.. nagy ECU ellenőrzés lesz ebből..
Wickey03-02-2010 16:47:03 // 28728
	164ből mindegyik 1.7-es volt, kivéve a dejzeleket (of course), a Q4-et (3.7 talán?) meg a V6TB-t. A V6tibi volt 4.1 ha minden igaz.
	
Longman03-02-2010 16:39:03 // 28727
	Baszki, van ez az E-Cat Online Bosch cikkszám kereső. No az is azt mondja, típusra, motorkódra egyezően, hogy ebbe bizony ML 1.7 való.. Akkor vagy az én ECU-mra raktak véletlenül ML 4.1 matricát vagy valaha áttették és tényleg 4.1 van benne 1.7 helyett...
	
pb_03-02-2010 16:07:19 // 28726
	Talán Bosch szám, cikkszám.
	
pb_03-02-2010 16:06:20 // 28725
	Ez a rajz tuti M1.7.
	
Longman03-02-2010 16:04:02 // 28724
	Amúgy nincs valami adatbázis ahonnan meg lehetne tudni hogy a motorkódomhoz milyen Motronic-nak kell tartoznia? 
Mert most teljesen megzavarodtam mert annyira előttem van az ECU, rajta ML_4.1 felirattal.
Viszont találtam 2 forrást is a neten és mind2ő szerint a 24V-ben ML_1.7 -ek kell lennie
	
Mert most teljesen megzavarodtam mert annyira előttem van az ECU, rajta ML_4.1 felirattal.
Viszont találtam 2 forrást is a neten és mind2ő szerint a 24V-ben ML_1.7 -ek kell lennie
Longman03-02-2010 15:43:28 // 28723
	Akkor lehet én emlékszem rosszul és az enyémben is 1.7 van, mert ez a rajz stimmel az enyémhez 100%osan..
	
pb_03-02-2010 15:30:22 // 28722
	Ez 1.7nek a rajza. Az ML4.1en 2soros a csati, és csak 35 láb van.
	
Longman03-02-2010 14:52:50 // 28719
	Kapcsolási rajzon a manualban úgy van ahogy leírtam.. felrakjam  képben? :)
Láttam már én is hogy a legtöbb helyen ML_1.7-et írnak a 24V-hez, de sztem ezen is variálgattak a digók, mert ebben ML4.1 van. Amúgy nem tudom mi lehet a különbség a 2 közt a 6hengereseknél mert a 155 2.5 V6 12V-ben is ML1.7 van, de a 164 kábelkorbácsa egyben rámegy (és fordítva is) és a lábkiosztások de még a kábelek/csatlakozók kiosztása is szinte teljesen azonos.. De most nem ez a lényeg.
	
Láttam már én is hogy a legtöbb helyen ML_1.7-et írnak a 24V-hez, de sztem ezen is variálgattak a digók, mert ebben ML4.1 van. Amúgy nem tudom mi lehet a különbség a 2 közt a 6hengereseknél mert a 155 2.5 V6 12V-ben is ML1.7 van, de a 164 kábelkorbácsa egyben rámegy (és fordítva is) és a lábkiosztások de még a kábelek/csatlakozók kiosztása is szinte teljesen azonos.. De most nem ez a lényeg.
pb_03-02-2010 14:45:04 // 28718
	Hogyne történne, 1 mechanikus kapcsoló, amit a gázpedállal kapcsolgatsz.
	
pb_03-02-2010 14:36:24 // 28715
	Nálam simán belemegy a kapcsoló 2 kábele az ECUba, a 3., + a test. Teljesen 1xűen mérhető az ECU csatlakozójánál. Amúgy biztos, hogy ML4.1ről van szó? Mert a 64 3.0 V6okat M1.7el szerelték.
	
Longman03-02-2010 14:34:07 // 28714
	OK, csak abban a hitben voltam hogy lehúzott ECU csatlakozónál semmi nem fog működni, nem hogy még mérni lehessen..
	
Tocsa03-02-2010 14:30:25 // 28713
	Bocs a gépelési hibákért! :)
	
Tocsa03-02-2010 14:27:38 // 28712
	Hi!
Azért mondja hogy ott mérj mert úgy a kábelt és a csatlakozásokat is kiméred egyben!
Így fényedül néhání kontakthibára is ! :)
	
Azért mondja hogy ott mérj mert úgy a kábelt és a csatlakozásokat is kiméred egyben!
Így fényedül néhání kontakthibára is ! :)
kristof03-02-2010 14:03:24 // 28711
	Tudom miről van szó, csak én is így szoktam emlegetni, hogy felső munkahenger:) De azért köszi, hogy figyelmeztettél:)
	
Longman03-02-2010 12:43:39 // 28710
	Nade:
úgy is mérhető, hogy arról a jeladóról nekem csak 1 kábel megy közvetlenül az ECU-ra?, a másik 2 szál már egy-egy másik egységen keresztül, egész pontosan az 1ik a motorhőmérséklet jeladó és az egyik kopogásérzékelő szálán keresztül az ECU-ra, a másik szál pedig a LMM-re, és onnan az ECU-ra.
Tutira mondod?? :)
	
úgy is mérhető, hogy arról a jeladóról nekem csak 1 kábel megy közvetlenül az ECU-ra?, a másik 2 szál már egy-egy másik egységen keresztül, egész pontosan az 1ik a motorhőmérséklet jeladó és az egyik kopogásérzékelő szálán keresztül az ECU-ra, a másik szál pedig a LMM-re, és onnan az ECU-ra.
Tutira mondod?? :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)03-02-2010 11:01:29 // 28708
	Ja,nem baj,reméljük tudja.
	
Cro16603-02-2010 10:50:23 // 28707
	Mindenhol kuplung főhenger, és kuplung munkahenger van(elvileg).
A szerelők, meg az ügyfelek használják általában a "felső munkahenger" megnevezést, de megértik a boltosok is nincs vele gond.Tényleg csak az ára miatt jegyeztem meg, nehogy meglepődjön a cartárs:))
	
A szerelők, meg az ügyfelek használják általában a "felső munkahenger" megnevezést, de megértik a boltosok is nincs vele gond.Tényleg csak az ára miatt jegyeztem meg, nehogy meglepődjön a cartárs:))
Longman03-02-2010 10:41:08 // 28706
	Jól értem, magáról az ECU-ról szedjem le a nagy csatlakozót és ott mérjem? :O
	
pb_03-02-2010 10:13:41 // 28705
	Az enyém is.))
Húzd le a csatit a Motronicról, és ott mérd ki, úgyhogy közben a gázpedált moszgatod.
	
Húzd le a csatit a Motronicról, és ott mérd ki, úgyhogy közben a gázpedált moszgatod.
Longman03-02-2010 09:54:39 // 28704
	Mit? Nekem bowdenes a gázpedál..
Vagy hogy érted?
Én csak magát a jeladót mértem ki lehúzott csatlakozóval, zárt és nyitott állás közt, a manual szerint..
	
Vagy hogy érted?
Én csak magát a jeladót mértem ki lehúzott csatlakozóval, zárt és nyitott állás közt, a manual szerint..
pb_03-02-2010 09:39:27 // 28703
	Gázpedálos, kábelcsorbácsos mérést is +ejtettél?
	
Longman03-02-2010 09:37:22 // 28702
	Az már megtörtént és mérés szerint jó..
	
pb_03-02-2010 09:18:31 // 28701
	A fojtószelep kapcsolót nem ártana kimérni.
	
GT Ɨ|ѯ03-02-2010 09:06:59 // 28700
	60,de Te nem tolod ki a lelkét:-)ezért 80.
	
Longman03-02-2010 08:48:25 // 28699
	Pontosan ilyen a jelenség..!
Na de akkor mi ez, látom te már tudod! Barkobázzunk? :)
Öööl, főtengely jeladó, vagy annak kábelezése, csatlakozói? Kopogásérzékelő?
Pedig ezt hittem már egy jó kis akksi saru levevős ECU "resettel" megoldható.. :DD
	
Na de akkor mi ez, látom te már tudod! Barkobázzunk? :)
Öööl, főtengely jeladó, vagy annak kábelezése, csatlakozói? Kopogásérzékelő?
Pedig ezt hittem már egy jó kis akksi saru levevős ECU "resettel" megoldható.. :DD
Stee14603-02-2010 07:44:22 // 28698
	Sziasztok!
XI. kerben tud valaki kipufogóst?
Sufni műhely is megfelel. (de nem kókány bajnok) :)
Elég rendesen lyukas a rendszer, de én nem látom, hogy pontosan hol. Ki kéne deríteni, megvenném hozzá a cumót, aztán fel kellene szerelni.
	
XI. kerben tud valaki kipufogóst?
Sufni műhely is megfelel. (de nem kókány bajnok) :)
Elég rendesen lyukas a rendszer, de én nem látom, hogy pontosan hol. Ki kéne deríteni, megvenném hozzá a cumót, aztán fel kellene szerelni.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)03-02-2010 07:37:38 // 28697
	Igazad van,akkor viszont elég faszok,mert ugye ott felső henger van irva,ha jól emlékszem.
	
Cro16602-02-2010 23:56:05 // 28696
	Bocs, hogy beleszólok, de neki "felső munkahenger" kell, aminek a becsületes neve: kuplung főhenger. De a lényeg ez esetben inkább az ára: 15e helyett 29e ft a Sachs.
	
[k i z z o]02-02-2010 22:35:12 // 28695
	Gyújtással viszi fel a fordulatot, mert nem érzi a tolóüzemet.
Nem benzin, nem lambda, nem AFM és nem kell az akkusarut sem levenned :)
	
Nem benzin, nem lambda, nem AFM és nem kell az akkusarut sem levenned :)
Vikking 31102-02-2010 19:20:53 // 28694
	Nem mondtam, hogy nem túlzás... :) De a gyár helyében lehet hogy nem az :)
	
csocsi02-02-2010 19:18:51 // 28693
	Igen, a fém jobban bírja  a műamyagnál.
Nekem is most azok lettek felrakva.
	
Nekem is most azok lettek felrakva.
Surcy02-02-2010 19:14:52 // 28692
	Ja a Honda civicet ki is hagytam:-}Szóval neki mindegy milyen tipus vagy márka:-}
	
Piritu - 1.000.00002-02-2010 19:14:18 // 28691
	hát igen, vannak vezetési stílusok, amit nem díjaznak a technikák :-)
	
Vili02-02-2010 19:12:52 // 28690
	50 ezret mentem elrakott ballansz tengellyel állítólag.3klíma csövem törött el+a leömlő kat.széthullott +állandóan eltört a kipuff csonk felfogatása.A vezérlést nem dobta le hál istennek.
	
Piritu - 1.000.00002-02-2010 19:12:33 // 28689
	azért nehéz összehasonlítani az igénybevételt. Személy szerint komolyan veszem amit a gyár mond, valószínűleg több tapasztalataik vannak.  Kérd ki esetleg Csöri Cartárs véleményét az oldalán.
	
Surcy02-02-2010 19:10:36 // 28688
	Azért tapasztalataim szerint a szily szakadáshoz  az ügyes soförök is hozzá tudnak járúlni:-{Pl sogoromnak még nem találtakki olyan kocsit amin ne kellet vólna szíjat cserélni szakadás miatt +amelyiken kellett hengerfejet javítanom:-{(zasztava,puntó,cordoba,és tavaj az Ódi A6:-{
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
1
		Guests1
383
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?

