akkor majd csinálok a müanyag tartókájának lyukat a vaslemezre, majd meglátom hova is férne el, hogy ne aggasson...közben úgydöntöttem, hogy az őt tartó komplett fém tartószerkezetet kihajítom, mert útban lenne, a vastag kábelköteget egy, az általam is forgalmazott kötegelővel hegyetesítem :P
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00290/00290340t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00290/00290341t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00290/00290342t.gif)
A sofőr oldali talp már készen:
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00290/00290343t.jpg)
Rápróbáltam a másik oldalra és lám, ugyanaz, csak a tükörképe :) így már "könnyebb" lesz elkészíteni az az oldalit is :) egyedül itt majd cselezni kell a motortartóval is, hogy az ott is maradjon, ahol van...gyanús, hogy csavaralátétek lesznek a megoldások a sizntkülönbségek kiküszöbölésére...
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00290/00290344t.jpg)
Én nemtom, de ha ez nem erős, akkor tökön döföm magam :D
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00290/00290345t.jpg)
Diesel30-05-2010 11:30:13 //
30191
Valaki nemtudja véletlen, hogy boxernél a főtengely pozicio érzékelőnél a kis 3lábas csatinál mien feszt kéne mérnem ha inditozok vagy milyen ellenállást vagy bármit amiből megtudom, hogy jo-e, mert nemigazán van szikrám és arra gyanakszom.
Simán odébbteheted, nem kell vizszintesben állnia.
Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni? Ugyanis kellene nekem fékerő elosztó (szabályzó) mert az enyém be van rohadva. 145 1.9 TD-jé passzol a benzinesekével?
hahaha, "SEX" :D:D no de ettől nem vagyok előrébb, hogy ez minek a csatlakozója!? :) vagyis konkrétan muszály, hogy az pont ott és úgy, vízszintben álljon, vagy arrébb is rakhatom? Mert nagyon is útban van és a toronymerevítő talpára gondoltam furni a müanyag tartónak egy lyukat...
cseri29-05-2010 16:06:57 //
30187
OK köszi értem!!
GTPeti29-05-2010 16:03:06 //
30186
Ilyenről, hogy elromlott a vezérlőegység, csak a rossz szerelők szoktak beszélni, akik lusták végigmérni mindent... Egyszerűbb vetetni egy újat a t. ügyféllel.
Utoljára írom: Az összeköttetést kell ellenőrizni a relé és a vez.egység között.
cseri29-05-2010 15:56:47 //
30185
Biztik jók hol lehet akkor még védve a relé vagy a ritka esetek egyike vagyok és bekakilt a vezérlő.De gondolom az egy vagyon. Most kellet nem rég nyomástartót cserélni 40ezer pénz volt pedig egy kis vacak azárához képest.
GTPeti29-05-2010 15:52:04 //
30184
Mi nem bontható??? A csatlakozókat kell lehúzni róla és a kábelt kimérni!!
cseri29-05-2010 15:30:48 //
30183
Most néztem az egységet hát az egy nem bontható valami és különben se tudom mit kell mérni. Na adtam a relének külső áramot és akkor müködik. most még körbenézem a biztiket és akkor ha nem javul egy "jó elektromos embert kell néznem.
GTPeti29-05-2010 14:51:48 //
30182
Nagyon szívesen. Még annyit, hogy a vezérlőegység ritkán megy tönkre. (Szerintem az a relékimenet rövidzárvédett is.)
cseri29-05-2010 14:40:24 //
30181
Köszi az infókat mindent vettem. A relé gyujtás nélkül kézi vezérlésre kapcsol ,most megnézem a vazérlőt, bár félek az én nem elektromos képesitésem valószinü kevés lesz.
GTPeti29-05-2010 14:22:05 //
30180
Igen, amögött van. De előbb a relé környékén nézelődj, azt javaslom.
cseri29-05-2010 14:20:06 //
30179
Az a fekete kockaforma müanyag?
GTPeti29-05-2010 14:19:27 //
30178
Én vettem egy megfelelő hűtőbordát és két párhuzamosan kapcsolt 0,47ohmos (asszem) 100W-os ellenállást csavaroztam rá. Ez így többet kibír, mint a gyári. A 20ezer az egyértelmű lehúzás...
cseri29-05-2010 14:17:32 //
30177
Nekem egyszer valami okos közel 20ezret mondott arra a kis vacakra ,persze leültem . Bontottra mondtak annyit min Te.
GTPeti29-05-2010 14:10:34 //
30176
Az előtét ellenállás az alacsony fokozathoz van, vagyis pont ahhoz, amit a mindennapokban használunk. Nagyon egyszerű kiszerelni és kimérni, ott van a motor mellett a műanyag tartón a hűtő mögött. Nálam is ki volt égve amúgy. 5-6ezerFt az ára gyáriban.
GTPeti29-05-2010 14:08:32 //
30175
Van még 1 ötletem. Méghozzá az, hogy a relének kívülről adni vezérlő jelet. Járó motornál, gyújtás mellett persze. Ekkor kiderül, hogy a relé előtt, vagy a relé után van-e a probléma.
(Amúgy régebben nekem sem ment a venti. Mivel tönkrement a motor és elégette az egyik biztosítékot. Merthogy a két fokozatnak külön van biztosítéka! A motort amúgy újratekercseltettem.)
A szervízCD-t nagyon ajánlom a figyelmedbe. Majd a 156 topicban holnap kiderítjük, hogy fent van-e vhol.
A vezérlőegység amúgy a kesztyűtaró alatt van a jobb oldalon.
cseri29-05-2010 14:03:18 //
30174
Hol a vezérlő egység ,mertakkor igazad lehet mert mint emlitettem kézzel megy csak üzemmodban valószinü nem kap a relé jelet, de az honan indul? Nincs cd-m csak multiméterem.
cseri29-05-2010 13:59:23 //
30173
No most kiprobáltam a FAN1 relét kézzel benyomtam és beindul a venti a FAN ra nem indul de ez tudott volt, mert van egy ellenállás a hütön ami valószinü rossz. De akkor ?a hőfokjelző eléri a 90 utáni vonalat vagyis kb100 ,el is hagyja 5millkoval és nem indul a venti üzemmodban.
GTPeti29-05-2010 13:46:20 //
30172
Dehogynem. Pl ott kezdeném, hogy vezérlőegység ki és kimérném, hogy a reléig eljut-e a vezérlőjel. Tehát nincs-e szakadás azon a szálon.
Az eLearn, vagyis a gyári szervízCD ugye megvan neked?
cseri29-05-2010 13:37:42 //
30171
Igen a venti jó, de a kábel az szinte nem követhető nyomon.
GTPeti29-05-2010 12:34:51 //
30170
Ajánlom, hogy nézzétek meg milyen felirat van azon a csatlakozón. Meg fogtok lepődni! :)
GTPeti29-05-2010 11:41:40 //
30169
A venti maga jó??
A kábelezést is végig kéne mérni...
cseri29-05-2010 11:31:27 //
30168
Üdv! ha valakinek van ötlete megköszöném ! 156-os1.9 nem kapcsol a hütőventilátor . Höfokmérő jó, relék jó,bizti jó. Lehet még valami.
A betéthengert kell csak cserélni valószínű.A henger végén van két bütyök az egyik a nyitást a másik a zárást intézi.Valószínű az egyik bütyök letört.Ez előfordul elég sok betéttel, mert elég rossz anyagból van.Kell egy másik betét,aztán csak át kell a régiből rakni a lamellákat az újba és mehet a helyére.Kb 20 perces meló kárpitbontással együtt.
Sziasztok valaki tudna segiteni az ajtozáram bal oldalrol nem zárható csak nyitható mit lehetne kezdeni vele csak cserélni lehet?
akkor még jó, hogy nem csatoltam szét :) de majd sajnos átkell helyeznem másik helyre a cső miatt...azért rakom olyan hátra a csövet, mert kikell kerülnöm a gázrendszer injektorjait...szűkös-szűkös, de nem lehetetlen :)
Egyedül az zavar, hogy most hétvégén nem tudok vele foglalkozni, mert úton leszek...node hétfőtöl folyt köv :)
Szerintem az ABS jeladó csatlakozója lesz.
mellesleg az első képen az a sárga csatlakozó bigyó micsoda?
khömmm...itt valami készülődik :P szerintetek az 5,5mm vastag acéllemez elég erős lesz a toronymerevítő talpainak? %) jbg...csak ilyen volt itthon :D A középső lyukat egy fémmarós fogja kimarni a hétvégén. Egyenlőre ez csak a sofőr oldali talp, a másik oldalit picit macerásabb lesz kialakítani a motorfelfüggesztés miatt, de nem ismerek lehetelent :P
Ide mesz majd:
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00290/00290092t.jpg)
Még kikell marni a közepén lévő lyukat, csavarlyukakat+egy örökkévalóságik tartó csiszolás:
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00290/00290093t.jpg)
RoliQ428-05-2010 18:06:28 //
30160
Elmondom hogy csinálják egyszerűen betesznek az üveg elég egy plexi lapot és már kész is van... tudom mert én láttam:D ha akarják megoldják:)
mreni28-05-2010 17:37:27 //
30159
Tuti hogy nem fognak belekötni,ez nagy baromság;)
Viheted nyugodtan:)
Gabesz28-05-2010 17:15:00 //
30158
Nem, nem a tükrös fóliára gondolt... azt mondta, h az összes sötétítő fólia fényesen látszik a fotón, amit a műszakin csinálnak. De sztem is hülyeség, papírom van róla, kész. Jövő7en kiderül :)
Kövesd a vastag kábelt az akkumulátortól :)
Lacci28-05-2010 15:01:16 //
30155
Üdv Cartársak!
Egy OFFos verdához kéne segítség, anyukám 1.6 os Fiat Brava-ja néha nehezen indul, azt mondták, pucoljuk meg az önindítót.
Hol találom meg??
Köszi az infót!
Ha valakinek van valami alkatrész kívánsága amit a holnapi talira eltudok vinni,kérem most jelezze,hogy időben intézkedni tudjak!!!
mreni27-05-2010 22:39:07 //
30153
énis:D
Liquid27-05-2010 22:38:38 //
30152
kíváncsi leszek az eredményre
mreni27-05-2010 22:29:44 //
30151
Lancia Kappa 16v turbo:)
Nem azért írtam csak megjegyeztem:P:)
Liquid27-05-2010 22:23:34 //
30150
sry, csak később láttam :) V6TB vagy vagy Fiat vonalról jön? Egyébként nagyon jól hangzik a dolog
mreni27-05-2010 22:14:00 //
30149
Az én írásomnak is ugyanez volt a lényege lentebb:)
Nekem is pattan be egy 2.0turbo 205ló gyárilag!:) és ezt még lehet piszkálgatni ha engedi a pénztárca...
És kb negyed annyiból megvan mint egy turbós TS
Grando27-05-2010 22:13:36 //
30148
:DDD
GTPeti27-05-2010 22:09:18 //
30147
Egyhatosra turbót... A németek erre mondják, hogy "Schlau, sehr schlau..."
Liquid27-05-2010 22:09:16 //
30146
turbót TS-re? elég beteg gondolat. Alapból is kihegyezett motor, max egy alacsony nyomású turbo-t bír el, az meg nem ad annyi pluszt hogy megérje a rászánt 1-1.5mill-t, egy V6-o9s motorcsere ennél nagyságrendekkel kevesebből kijön cak-pak
mreni27-05-2010 22:06:51 //
30145
Meg lehet csinálni,csak kérdés hogy mennyiért;)
Nekem folyamatban van a turbósítás csak motorcserével;)
Liquid27-05-2010 21:58:08 //
30144
árul is egyet épp, asszem megmaradt neki...
FRC27-05-2010 21:55:00 //
30143
Ahogy Zsoltot ismeren neki lehet bejönne a Turbós megoldás :-) Itt egy Lengyel amores tag aki megcsinálta:
TS Turbo Csak azt a "szép hangú kéményt cserélné már le!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.