komolyan mondom vicc az egész... én is próbálok most már odafigyelni, meg esküszöm már ilyen összeesküvés elméleteket szövegetek és kezdek paranoiás lenni, hogy a szerelők hogy akarnak velem kib..ni :-/
lehet hogy az új lmm hibás, egyébként épp most szerelik vissza a régit, mert sztem meg semmi baja nem is volt a gyárinak... most hívot a szervíz (immár a harmadik), hogy a régivel tökéletesen működik... pfff hallottam már ezt egy párszor az elmúlt hetekben :)
Forum >> Szerelőműhely
maninblack15-04-2011 12:06:01 // 34442
Tom1215-04-2011 11:43:42 // 34441
Ismerős a helyzet, én is "küldtem már nyaralni" autószerelőt, de az volt az utolsó eset, hogy hagytam magam átverni, mikor megúszhattam volna 30 - 40e Ft-ból. :-/
Szerintem egy jó szakemberre van szükséged. Az sem biztos, hogy az "új" LMM nem hibás darab...
Egyszer nekem úgy rakták össze a szívócsöveket, hogy egyetlen szorítógyűrűt sem raktak fel, szerencsére még ott észrevettem.
Szerintem egy jó szakemberre van szükséged. Az sem biztos, hogy az "új" LMM nem hibás darab...
Egyszer nekem úgy rakták össze a szívócsöveket, hogy egyetlen szorítógyűrűt sem raktak fel, szerencsére még ott észrevettem.
maninblack15-04-2011 10:49:05 // 34440
már az se biztos, hogy a pesti nem érdekel mert tényleg meg vagyok lőve itt a sok okossal... totál lehúzás szaga van a dolognak + fogalmatlanság (ez az ami még jobban idegesít, mert ha megvágnak még az is rendben egy bizonyos határig, de akkor legalább működjön a dolog). tuti ránéznek a kocsira és már látják maguk előtt a nyári horvát utat a családdal aminek a szállásdíját egy az egyben én finanszírozok meg nekik... :/
Ferke15-04-2011 10:38:24 // 34439
Én első körben visszakérném a régi LMM-et és az újak az árát. 2. körben kéne egy normális, hozzáértő emberke, de ilyet én csak pest környékén tudok...az gondolom nem jó...:P
maninblack15-04-2011 10:08:18 // 34438
Sziasztok! Vajon ki tud nekem vmi okosat mondani? A probléma forrása: MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE hibaüzenet a display-en. Az áldozat egy 1.9 JTD-vel szerelt GT. A gyakorlatban semmi jele nem volt a hibának (nem volt teljesítmény vissza- vagy kiesés stb) Két szervízben voltam már, mindkét helyen a következő hibákat diagnosztizálták: P1238 - Levegőmennyiség és P0101 - Levegőmennyiségmérő. Amint túl vagyok már: fojtószelepház tisztítás, légtömegmérő csere, EGR szelep csere. A jelenlegi állás: a hibajelet 1 órával az új EGR beszerelése után visszakaptam, plussz az alapjárat sza..akszik. Egy pár ezrembe már fájt a dolog és kezd az az érzésem lenni, hogy FOGALMATLAN az összes szervízes Szegeden az Alfához. Szóval akinek volt már hasonló problémája, vagy hallott ilyenről, netán van bárminemű javaslata, mindent szívesen fogadok, mert kezdek kétségbe esni.... :( Előre is köszönöm!
Piritu - 1.000.00014-04-2011 20:53:00 // 34437
Nem, hosszú és bizonytalan időjárásra a Párduc kell.
Piritu - 1.000.00014-04-2011 20:52:24 // 34436
igen :-(
GTPeti14-04-2011 20:50:31 // 34435
Amúgy a 8 lábúval jösz szombaton?
GTPeti14-04-2011 20:49:37 // 34434
Próbáltad már egy másik - ugyanolyan motorú autót kiválasztva is?
mreni14-04-2011 20:48:11 // 34433
Ezzelva verzióval csak ABS és Airbag olvasható.
Piritu - 1.000.00014-04-2011 20:43:45 // 34432
Avion14-04-2011 18:58:23 // 34431
Sziasztok,
kb mennyi időt szoktak számolni 4 lengőkar illetve stabilizátor cserére (első)?
Köszi a választ!
kb mennyi időt szoktak számolni 4 lengőkar illetve stabilizátor cserére (első)?
Köszi a választ!
szasza(SW)13-04-2011 21:37:39 // 34430
Én is így jártam most,de mire arrébb raktam volna lekopott és abbahagyta:)Azért,ha lesz időm rakok másikat.
Szabi613-04-2011 21:10:28 // 34429
De most egy hete. Akkor lehet az lesz SŐT .
mreni13-04-2011 20:58:39 // 34428
igen ez előfordul néha
Piritu - 1.000.00013-04-2011 20:57:02 // 34427
Nem centíroztattál kereket mostanában? Hasonlószitum volt egyszer, amikor a felni belső oldalára frissen felrakott súly a kereket alászedve elérte a csonkaállványt.
Szabi613-04-2011 20:53:56 // 34426
Igen ezt az alátekerős kolompoló hangot ismerem a féltengelytől. De ez miután egy egész picit fordítok a kormányon barlra már kattog is és olyan hangja van mintha egy kavics lenne a gumiba szorulva, kisértetiesen olyan.
Alfa GT-Csaba13-04-2011 18:58:29 // 34425
Általában a féltengely akkor szokott kolompolni ha alácsavarod a kormányt és elindulsz.Ha egyenesen mész olyankor nincs jelenség,de ha már kopottabb akkor lehet morgó hangja .
Szabi613-04-2011 18:54:22 // 34424
Állóhelyzetbe hiába cibálom semmi hang. egy picit már érezni hogy mozdul de már nem mai a futómű ez már benne van de még egyáltalán nem kopog. Ha féltengely lenne akkor ha egyenesen megyek is kopognia kéne nem ?! ha az egyenestől 10 fokkal kimozdítom balra akkor jelentkezik.
Alfa GT-Csaba13-04-2011 18:08:39 // 34423
Féltengely csuklónak szokott ilyen hangja lenni ha kopott,és ha az akkor idővel jobban fog kolompolni.
Dzsozy13-04-2011 17:09:35 // 34422
Na jó, akkor megnyugodtam. Én is kételkedtem benne, hogy van gyári jelölés, de ez csak egy megérzés volt. Akkor a lényeg az ami kb 6 hónapja történt, sablonnal beállították a helyi szervízbe, oszt jónapot. Ez akkor a lényeg!! Ma megtörtént az elöregedett vízpunyesz csere, meg a hátsó stabrudak cseréje. Köszöntem a megnyugtatást!!!
admirális13-04-2011 16:42:23 // 34421
Álló helyzetben elő tudod hozni a hangot belőle?
admirális13-04-2011 16:41:40 // 34420
Lehet féltengely vagy valamelyik gömbfej.
Szabi613-04-2011 16:38:56 // 34419
Üdvözeletem.
A következő rejtély megfejtésére szeretnék kis segítséget kérni. Olyan probléma lépett fel az első kerekek ill. futómű körül, hogy bizonyos kopogó hangot hallok forduláskor (csak lehúzott ablaknál). A hang kisértetiesen olyan mintamikor egy nagy kő vagy szög állna ki a gumiből és periódikusan sebességtől függően kattog. És itt jön a csavar csak BALRA forduláskor hallani és csak a bal első kerék felől. A gumit természetesen végigsimogattam 3szor de semmit nem találtam benne. azóta mentem vele 150 km-ert és nem szünik. Valami ötlet?! Futóműben produkálhat valami ilyen tünetet. A kettős lengőkar véget nem tudom lehet-e ez valami hibajelenség.
A következő rejtély megfejtésére szeretnék kis segítséget kérni. Olyan probléma lépett fel az első kerekek ill. futómű körül, hogy bizonyos kopogó hangot hallok forduláskor (csak lehúzott ablaknál). A hang kisértetiesen olyan mintamikor egy nagy kő vagy szög állna ki a gumiből és periódikusan sebességtől függően kattog. És itt jön a csavar csak BALRA forduláskor hallani és csak a bal első kerék felől. A gumit természetesen végigsimogattam 3szor de semmit nem találtam benne. azóta mentem vele 150 km-ert és nem szünik. Valami ötlet?! Futóműben produkálhat valami ilyen tünetet. A kettős lengőkar véget nem tudom lehet-e ez valami hibajelenség.
Liquid13-04-2011 14:02:07 // 34418
tudtommal nem kell semmilyen jelölésnek megfelelni, sőt abban sem vagyok biztos, hogy eredetileg van bármilyen jelölés ott. A sablon rögzíti a tengelyeket, a főtengelyt pedig úgy kell beállítani, hogy 1-es henger felső holtpontján legyen
a lényeg, hogy a jelölés nem mérvadó, hogy egy előző cserék alkalmával nem rakták vissza helyesen , azért tér most el
(remélem jól emléxem és nem írtam baromságot)
a lényeg, hogy a jelölés nem mérvadó, hogy egy előző cserék alkalmával nem rakták vissza helyesen , azért tér most el
(remélem jól emléxem és nem írtam baromságot)
Piritu - 1.000.00013-04-2011 13:23:19 // 34417
Nem a féktartálynál.
Tentacle13-04-2011 12:24:29 // 34416
Két fog az rettentő sok, azt biztosan észrevennéd a motor járásán ...
Dzsozy13-04-2011 12:19:51 // 34415
Szép napot mkinek!
következő kérdésem lenne. A vez.tengelyen lévő "fogaskeréknek" ill. a rajta lévő jelölésnek muszáj a gyári jelölésnél lennie? Van rajta egy fehér potty,meg burkolat hátoldalán is van egy fehér pötty. Csak mert ma cserélik a vízpumpát, és a szaki mutatta, hogy rohadt laza a vezérmű ékszíj, alig volt meghúzva az automata feszítő. (a helyi alfa rieglernél állították be korábban a vezérlést) A szaki attól fél, hogy esetleg átugrott a "tárcsa"? Két fogat? Vagy az lehet,hogy az nem is a gyári jelölés? A riglernél sablonnal,mérőórával állították be a vezérlést,ezredre pontosan. Amúgy a fogyasztás jó, nem ugrál az alapjárat, minden király, csak a szaki csőrét bassza az, hogy a szívó oldalon két fog el van térve a jelöléstől. Lenne azért valami feltűnő jelensége a motornak, ha mondjuk tényleg átugrott volna?
(max megyek és úja beállíttatom a vezérlést)
következő kérdésem lenne. A vez.tengelyen lévő "fogaskeréknek" ill. a rajta lévő jelölésnek muszáj a gyári jelölésnél lennie? Van rajta egy fehér potty,meg burkolat hátoldalán is van egy fehér pötty. Csak mert ma cserélik a vízpumpát, és a szaki mutatta, hogy rohadt laza a vezérmű ékszíj, alig volt meghúzva az automata feszítő. (a helyi alfa rieglernél állították be korábban a vezérlést) A szaki attól fél, hogy esetleg átugrott a "tárcsa"? Két fogat? Vagy az lehet,hogy az nem is a gyári jelölés? A riglernél sablonnal,mérőórával állították be a vezérlést,ezredre pontosan. Amúgy a fogyasztás jó, nem ugrál az alapjárat, minden király, csak a szaki csőrét bassza az, hogy a szívó oldalon két fog el van térve a jelöléstől. Lenne azért valami feltűnő jelensége a motornak, ha mondjuk tényleg átugrott volna?
(max megyek és úja beállíttatom a vezérlést)
vm11-04-2011 20:59:07 // 34414
Egy a jelszónk... ;-)
pepe.0511-04-2011 20:55:24 // 34413
azokat megnéztem egyik olvadt volt kicseréltem de nem segített. az önindító gombjánál volt gond de azt megcsinálta após utána már majdnem jó volt de még hiányzik vmi.csak nem jövünk rá h mi.most jött szerelő, megnézzük hátha..
mreni11-04-2011 20:36:12 // 34412
utas oldali torony környékén találtad?:)
Piritu - 1.000.00011-04-2011 20:35:04 // 34411
Egyidősek, egy gyárból, egy technika :-)
vm11-04-2011 20:30:46 // 34410
Némááá!
Ilyen csatik vannak az én vajlingomban is, szanaszéjjel...
Ittegy...ottegy...
Ilyen csatik vannak az én vajlingomban is, szanaszéjjel...
Ittegy...ottegy...
Sümi Z11-04-2011 20:28:21 // 34409
hello!
ilyen nálam is volt. 145 1.6TS. az akksi előt vannak biztosítékok a műanyag alatt. van 4db nagy meg 2db fésűs 15A-es. na először cserléd ki azokat, mondjuk csak egyik biztosíték van a kulcshoz, de nem tudom h melyik.holnapra meg tudom nézni ha gondolod.
ilyen nálam is volt. 145 1.6TS. az akksi előt vannak biztosítékok a műanyag alatt. van 4db nagy meg 2db fésűs 15A-es. na először cserléd ki azokat, mondjuk csak egyik biztosíték van a kulcshoz, de nem tudom h melyik.holnapra meg tudom nézni ha gondolod.
Bluestrain11-04-2011 19:05:54 // 34408
Hello!
Most találtam ezt a segédletet, innen ki lehet lesni:katt
KK-L és átalakítókábel 3-pin-re, úgy látom.
Most találtam ezt a segédletet, innen ki lehet lesni:katt
KK-L és átalakítókábel 3-pin-re, úgy látom.
Piritu - 1.000.00011-04-2011 18:03:56 // 34407
pepe.0511-04-2011 14:14:00 // 34406
szatyi!
kéne a segítség, le tudod írni a kódot meg h h kell újrakódolni? nagyon örülnék. köszike
kéne a segítség, le tudod írni a kódot meg h h kell újrakódolni? nagyon örülnék. köszike
Szatyi10-04-2011 22:47:52 // 34405
keresd- VALOCZKI LÁSZLÓT-06-30-2032270
spero8410-04-2011 22:44:13 // 34404
valaki tudna abban segíteni, hogy beszerelhető e a digitklíma a manuális helyett úgy, hogy minden működik is???????????
köszíííííí
köszíííííí
Piritu - 1.000.00010-04-2011 22:39:15 // 34403
Milyen az az olyan? :-)
Működik nálad? Milyen progival olvasod ki az adatokat?
Működik nálad? Milyen progival olvasod ki az adatokat?
Szatyi10-04-2011 22:36:42 // 34402
Van olyan,mikor elfelejti a codot,ha nem megy a másik kulcsal sem akkor ujra kell kodolni. Ha kell tudok segiteni.
Poló10-04-2011 22:36:08 // 34401
Olyan mint az enyémhez. Kb. 2000 Ft ebayról.
Piritu - 1.000.00010-04-2011 22:34:27 // 34400
Meg tudná valaki mondani, hogy a 97 decemberi, még euro2-es, 2,0TS Spider-emhez milyen kiolvasó cucc kellene, hogy laptoppal hozzáférjek a hibaüzenetekhez? Még a régi fajta csati van, egy a motorházban, egy az anyósülés lábánál.
Liquid10-04-2011 21:32:04 // 34399
nekem volt olyan gondom, hogy a szívócső az LMM utáni "harmonikás" résznél kirepedt, ráadásul alul úgy hogy nem lehetett látni, csak akkor ha jobban megvizsgáltam és hidegen alacsony fordulatnál terhelve hajlamos volt fulladozni
Andy10-04-2011 21:20:11 // 34398
Azt is kipróbálhatod, hogy leveszed az akkumulátorról a sarukat és pár perc várakozás után visszarakod. Lehet megoldja a problémát.
Nekem ennyi segített.
Nekem ennyi segített.
Piritu - 1.000.00010-04-2011 20:49:16 // 34397
A kulcsot nem ismeri fel az indításgátló. A kulcslyuknál van egy induktív jeladó, annak a jelére válaszol a kulcselektronikája. Próbáld meg a másik kulccsal. Ha az se segít nagy valószínűséggel szerelő kell :-(((
pepe.0510-04-2011 20:45:09 // 34396
helló emberek!
olyan gondom van h nem indul az autó, műszerfalon sárga lámpa világít, látható egy kulcs kép és alatta code felirat van. nagy lehet a baj? köszi előre a válaszért. üdv.
olyan gondom van h nem indul az autó, műszerfalon sárga lámpa világít, látható egy kulcs kép és alatta code felirat van. nagy lehet a baj? köszi előre a válaszért. üdv.
katbal10-04-2011 17:54:56 // 34395
A féktisztító valami alkoholos cucc, ami ugyancsak éghető. Ha valahol beszívja, akkor elmegy a keverék-arány és alapjáraton befullad egy kicsit. (egy szerelőtől lestem)
Poló10-04-2011 16:24:59 // 34394
Mi lenne, ha találgatások helyett rákötnéd diagnosztikára?
A féktisztító csak zsírtalanít, de az oxidációt nem távolítja el, mint a kontakt spray. 700 Ft-ért lehet kapni a tescóban a chip nevezetű magyar kontakt spray-t, ha nekünk ezt rendelnek a gyárban, akkor olyan szar nem lehet.
Azt hogy zártad ki, hogy nem szív falsot? Egyébként ha falsot szívna, akkor nem kezdene el fulladni, csak kb. alapjáratig esne vissza a fordulat (szerintem).
A lambda szondát úgy tudom nem lehet kizárni mint hibaforrás úgy, hogy lehúzod a csatlakozóját, ezt a légtömegmérő esetén szokták játszani.
Lehet vezérműtengely vagy főtengely holtponti jeladó is a hiba.
A féktisztító csak zsírtalanít, de az oxidációt nem távolítja el, mint a kontakt spray. 700 Ft-ért lehet kapni a tescóban a chip nevezetű magyar kontakt spray-t, ha nekünk ezt rendelnek a gyárban, akkor olyan szar nem lehet.
Azt hogy zártad ki, hogy nem szív falsot? Egyébként ha falsot szívna, akkor nem kezdene el fulladni, csak kb. alapjáratig esne vissza a fordulat (szerintem).
A lambda szondát úgy tudom nem lehet kizárni mint hibaforrás úgy, hogy lehúzod a csatlakozóját, ezt a légtömegmérő esetén szokták játszani.
Lehet vezérműtengely vagy főtengely holtponti jeladó is a hiba.
Fairlane10-04-2011 16:09:04 // 34393
Mi történik egyébként ha falsot szív, és odafújsz féktisztítóval?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
544
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?