Hello!
Nem akarok floodolni, de itt is felteszem a kérdést, hátha találkozott valaki a jelenséggel.
Nos nem voltam itthon, amikor történt, úgyhogy csak mesélni tudok...
apám beindította a hintót, felkapcsolta a világítást, aztán egy pukkanás és...
ami elment: sebesség, fordulatszám mutató, vízhőfok, üzemanyagszint jelző, az összes állapotjelző... pl tompított világítás, ABS, kézifék, középen az ajtó állapotát visszajelző kijezlő, elment az első-hátsó ködlámpa, nincs hátsó helyzetjelző
ami megmaradt : tompított fény elöl, távolsági (távolságit a panel is jelzi, hogy működik), ventilátor, ablakok, távirányítás, belső és csomagtér világítás, tolató lámpa
érdekesség: ha a kulcsot abban a pozícióban veszem ki, hogy benyomom a pöcköt és úgy kapcsol a helyzetjelző, hogy közben nincs benne a kulcs, akkor a panel jelzi a helyzetjelző világítását és világít is....
esetleg valakinek valami ötlet? minden biztosítékot átnéztünk.... mindegyik rendben van!
előre is köszi a válaszokat!
Forum >> Szerelőműhely
Szabeee20-04-2011 22:08:57 // 34486
Piritu - 1.000.00020-04-2011 21:04:50 // 34485
Jééééééé, akkor ilyet keresek .-)
bega198620-04-2011 21:00:49 // 34484
DELFIN20-04-2011 14:14:38 // 34483
Zé cartárs segit!!!!
Ferry20-04-2011 12:46:08 // 34482
Sziasztok!
Tud valaki egy jó karosszériást, aki vállal alvázjavítást (rohadás a küszöb mentén) és még ért is hozzá?
Köszi
Tud valaki egy jó karosszériást, aki vállal alvázjavítást (rohadás a küszöb mentén) és még ért is hozzá?
Köszi
maninblack19-04-2011 11:17:47 // 34481
köszi az ötletet... egyébként nem akarom elkiabálni, de amióta visszarakattam a régi LMM-t az EGR csere után nincsen semmi probléma! Gyanítom EGR hiba volt + a kicserélt új LMM pedig eleve hibás volt... Még semmi sem biztos, de azért már bizakodom, hogy megvan a helyes konfiguráció. Egyébként azóta is szívrohamot kapok mikor sípol a kocsi a kevés üzemanyag, vagy épp egy nyitva maradt ajtó miatt... :) Ui. szép a vas, nekem ő marad az örök kedvenc, de koruk miatt nem mertem megkockáztatni egy gtv-t
Ferke19-04-2011 09:24:33 // 34480
Ezzel nem érdemes sufnituningolni, a bontott is lutri. Annyira azért nem drágák a tőkék szerintem, hogy megérje a bontottal kísérletezni.
A xar alkatrészen nem szokott segíteni semmilyen adalék:))
A xar alkatrészen nem szokott segíteni semmilyen adalék:))
Menő18-04-2011 20:45:36 // 34479
Köszi, úgy néz ki ez bejött!
MikeTheDevil18-04-2011 20:38:52 // 34478
Hali!
Valaki találkozott már olyan problémával, hogy alapjáraton néha röfögve dadogva jár a motor?Le húztam az LMM csatiját utána szépen járt,és amikor bele tettem egy másik LMM-et akkor is dadogott.Nem csinálja mindig és a teljesítményen meg a fogyasztáson se veszek észre semmi változást,és a gép se ír ki semmi hibaüzenetet.Engem viszont baromira idegesít.Tudtok rá valami megoldást?
Üdv!
Mike
Valaki találkozott már olyan problémával, hogy alapjáraton néha röfögve dadogva jár a motor?Le húztam az LMM csatiját utána szépen járt,és amikor bele tettem egy másik LMM-et akkor is dadogott.Nem csinálja mindig és a teljesítményen meg a fogyasztáson se veszek észre semmi változást,és a gép se ír ki semmi hibaüzenetet.Engem viszont baromira idegesít.Tudtok rá valami megoldást?
Üdv!
Mike
Laurent18-04-2011 20:20:37 // 34477
Hali urak
Hidrotőke ellen tud valaki valami jó megoldást. Tudom a full csere lenne a legjobb, de hát az kissé borsos. Nem tudom létezik-e valami adalék, vagy lehet hülye kérdés, de használtan is van értelme ilyet venni?
Hidrotőke ellen tud valaki valami jó megoldást. Tudom a full csere lenne a legjobb, de hát az kissé borsos. Nem tudom létezik-e valami adalék, vagy lehet hülye kérdés, de használtan is van értelme ilyet venni?
Erhard 242 (Pure Energy)18-04-2011 18:44:44 // 34476
akkor nézz meg egy régi epret mi van a gyertya mellé írva :P
Piritu - 1.000.00018-04-2011 17:25:31 // 34475
A gyári szerelésű gyertya tudtommal 100 ezres, legalább is a kocsihoz adott karbantartási utasítás alapján. Aztán miattam mindenki azt rak a kocsijába, amit akar :-)
Piritu - 1.000.00018-04-2011 17:23:17 // 34474
Aha, így már tiszta. Keresünk megoldást :-)
Erhard 242 (Pure Energy)18-04-2011 14:07:04 // 34473
a hátsó szilent készletet ...
Martin18-04-2011 11:57:13 // 34472
Hali.
Érdeklődni szeretnék , hogy 146-hoz melyik szilenteket kellene kicserélnem, hogy megszűnjön hátul a nyikorgás. A másik kérdés, hogy ezeknek a cseréje mekkora munka?
Érdeklődni szeretnék , hogy 146-hoz melyik szilenteket kellene kicserélnem, hogy megszűnjön hátul a nyikorgás. A másik kérdés, hogy ezeknek a cseréje mekkora munka?
Liquid17-04-2011 21:18:45 // 34471
diagnosztika, hibatároló kiolvasás, így első blikkre LMM, mint szinte mindig :)
Menő17-04-2011 20:54:01 // 34470
Sziasztok!
Szeretnék segíteni egy ismerősnek 2.0 benzines 156-os Alfája van, a következő a hibajelenség: Indítás után egy bizonyos idő elteltével bedobja az injektor lámpát pirosan, megtorpan az autó és nehezebben gyorsul mint a lámpa jelzés előtt. Aki tud valami okosat írjon a mojzes.viktor@freemail.hu email címre, köszönöm!
Szeretnék segíteni egy ismerősnek 2.0 benzines 156-os Alfája van, a következő a hibajelenség: Indítás után egy bizonyos idő elteltével bedobja az injektor lámpát pirosan, megtorpan az autó és nehezebben gyorsul mint a lámpa jelzés előtt. Aki tud valami okosat írjon a mojzes.viktor@freemail.hu email címre, köszönöm!
Runner / Red-Devil17-04-2011 16:44:58 // 34469
Sziasztok!
Motor 1.6 Ts Ha van valaki érti segítsen,hibajelenség: Autó kb egy hónapja a legváratlanabb szitukban nem indul,csak forgat. Főleg melegen vagyis eállítás után néhány perc múlva még ált nincs gond,negyed órával később viszont már nem indul. Furcsa az,hogy rendszertelenül produkálja ezt,van hogy napjában többször aztán 4-5 nap tünetmentes. Amikor nem indul csak forgat,akumlator dobozban lévő biztik kivesz,pár perc után vissza és működik,viszont EDOB lámpa komp-on és műszeren is világít,ezt szerviz kulcsos indítás eloltja. Voltunk diagnosztikán,eredmény: valami rég fordulatszám-jeladó hiba 1db azon kívül semmi :-O
Motor 1.6 Ts Ha van valaki érti segítsen,hibajelenség: Autó kb egy hónapja a legváratlanabb szitukban nem indul,csak forgat. Főleg melegen vagyis eállítás után néhány perc múlva még ált nincs gond,negyed órával később viszont már nem indul. Furcsa az,hogy rendszertelenül produkálja ezt,van hogy napjában többször aztán 4-5 nap tünetmentes. Amikor nem indul csak forgat,akumlator dobozban lévő biztik kivesz,pár perc után vissza és működik,viszont EDOB lámpa komp-on és műszeren is világít,ezt szerviz kulcsos indítás eloltja. Voltunk diagnosztikán,eredmény: valami rég fordulatszám-jeladó hiba 1db azon kívül semmi :-O
Erhard 242 (Pure Energy)17-04-2011 16:25:43 // 34468
akkor a gyári 50e-es gyertya miért champion? :)
Bluestrain17-04-2011 15:10:05 // 34467
Piritu - 1.000.00017-04-2011 13:38:43 // 34466
A Champion lehet kiváló gyertya, csak nem az való a TS-be. ("Alternatív' LMM-el is próbálkoztak sokan, aztán mindenki visszatért a bele való Bosh-ra.)
Piritu - 1.000.00017-04-2011 13:35:55 // 34465
Melyik pirossal írtra gondolsz?
Alfa GT-Csaba17-04-2011 12:46:10 // 34464
156-ban nincs benya szűrő!!
Poló17-04-2011 12:07:05 // 34463
Szia!
Az üzemanyag pumpával van egybeépítve a tankban, nem lehet cserélni.
Az üzemanyag pumpával van egybeépítve a tankban, nem lehet cserélni.
Bonnie & Clyde17-04-2011 12:05:21 // 34462
Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy a 156-osban (2000 évj) hol található a benzinszűrő? Most próbálom kicserélni, de egyenlőre nem is találom!!! Előre is köszi
Tudnátok abban segíteni, hogy a 156-osban (2000 évj) hol található a benzinszűrő? Most próbálom kicserélni, de egyenlőre nem is találom!!! Előre is köszi
Buddha16-04-2011 19:07:05 // 34461
Esetleg keresd a kormánymű gumiharangjában, de inkább ne legyen ott! ;-)
GÁBOR14616-04-2011 18:25:26 // 34460
Sziasztok!A szervo olajam eltünt a tartályból,alatta nincs folt a csőveknél nem ereszt száraz a motortér,Akkor hova lett?Ha tudtok valamit írjatok,előre is köszi,további szép alfás napot.
Bazsa14516-04-2011 16:07:31 // 34459
Sziasztok. Keresnék megbízható, korrekt szervizt Pesten. Kuplungot kéne megnézni, lehetséges hiba alsó munkahenger vagy kinyomó csapágy vagy e kettő együtt :S
Levegős a kuplung és még hangja is van kinyomott állapotban.
Levegős a kuplung és még hangja is van kinyomott állapotban.
Gabesz16-04-2011 15:30:54 // 34458
Szerintem a champion sem lehet olyan szar. Olyan nem lehet, hogy az akkumulátor nem ad le elég áramot? (lehet hülyeséget gondolok) Vagy az LMM-el lesz baj?
Lacci16-04-2011 13:12:13 // 34456
Hali Mindenki!
Nem lenne valakinek Tatabányán vagy környékén 2.0 TS-hez, lambdaszondája??
Egy próba erejéig kellene, hogy kiszűrjem az enyém hibáját... Vagyis éppen hogy biztos legyek a hibában :)
Aztán ha beválik meg is venném ha meg tudunk egyezni...
Köszi!
Nem lenne valakinek Tatabányán vagy környékén 2.0 TS-hez, lambdaszondája??
Egy próba erejéig kellene, hogy kiszűrjem az enyém hibáját... Vagyis éppen hogy biztos legyek a hibában :)
Aztán ha beválik meg is venném ha meg tudunk egyezni...
Köszi!
Bluestrain16-04-2011 13:10:31 // 34455
A free-vel sajnos nem férsz hozzá a pirossal írt vezérlőkhöz:(
bega198616-04-2011 13:03:22 // 34454
Pat16-04-2011 12:42:59 // 34453
Őszinte leszek, sajnos már közel 5 éve nem vagyok a szakmában és akkor sem volt CR autó, amit üzemeltettem, de érdemes utánajárni az alábbi ötletnek: ha van füstölésmérő a vasban (nem vagyok már biztos benne, de kell, hogy legyen valami az obd rsz miatt) akkor azért a szívott levegő mennyisége, a hozzáadott üzemanyag mennyisége (elégetése) és a füstölés összefügg... ezért, lehet a füsgáz elemzéstől jött hibás referenciaérték is ludas egy esetleges légtömegmérő hiba kijelzéséhez..., tehát elméletben lehet, hogy a LMM hibakód valójában más jeladó hibájára is utalhat.
De ez csak egy ötlet, sajnos 5 év alatt nagyon kiesik az ember a szakmából...
De ez csak egy ötlet, sajnos 5 év alatt nagyon kiesik az ember a szakmából...
Pat16-04-2011 12:32:53 // 34452
Nem biztos, hogy üzemanyag ellátás, mert sztem, akkor terhelés alatt is kellene jelentkeznie, hogy nincs megfelelő üza. ellátás. gyertyákat én csak ngk platinumokat használtam a ts-emhez...
bega198616-04-2011 12:09:48 // 34451
Szia!
Én nemrégiben szereltem be pont ezt az átalakítót. 1500km-t mentem eddig tehát sok tapasztalatom nincs, fogyasztás +20% egyenlőre, alacsony fordulaton kicsivel jobban húz, de nem számottevő a változás. Sajnos a 2.0-ban csak 5000-ig jó, mert az injektor gyárilag 95%-ig kinyit. Az 1.8-ban talán nem lenne ilyen probléma, de ezt nem tudom biztosan, padlógáznál kellene diagnosztizálni mennyire nyitnak ki az injektorok. Egyébként az átalakítót csak akkor érdemes beépíteni ha nincsenek keverékképzési hibáid(jó LMM, lambdaszonda)
Én nemrégiben szereltem be pont ezt az átalakítót. 1500km-t mentem eddig tehát sok tapasztalatom nincs, fogyasztás +20% egyenlőre, alacsony fordulaton kicsivel jobban húz, de nem számottevő a változás. Sajnos a 2.0-ban csak 5000-ig jó, mert az injektor gyárilag 95%-ig kinyit. Az 1.8-ban talán nem lenne ilyen probléma, de ezt nem tudom biztosan, padlógáznál kellene diagnosztizálni mennyire nyitnak ki az injektorok. Egyébként az átalakítót csak akkor érdemes beépíteni ha nincsenek keverékképzési hibáid(jó LMM, lambdaszonda)
Maestro16-04-2011 09:53:49 // 34450
Sziasztok!
Egy nagy segítséget szeretnék kérni Tőletek.
Ahogy olvastam sok hasonló eset már történt néhányotokkal, remélem lesz megoldás.
A probléma kb egy évvel ezelőtt kezdődött: Balaton, indulás haza "motor control system faliure" megjelenik és semmi fizikális tünet. A Bestia száguld mint mindig.
Utána szerviz, hibakód kiolvasás és a harmadik hengernél nem kap elegendő üzemanyagot. Ez a dolog két-három havonta megismétlődik és semmi motorikus probléma nincs. Viszont most egy hete piros lámpánál állok, jön a sipolás és az autó ráz mint egy traktor, rángat és nem megy. A fogyasztás az egekbe. Másnap indulok minden a régi. 4 nap múlva viszem a 100000-es kötelező szervizre,közben újra rángat. Hibakód olvasás és porlasztócsúcs cserét ír a harmadik hengernél. Viszont a porlasztócsúcs teljesen ép a kábelben nincs szakadás, tanácstalan vagyok. Szerviz után hazafelé minden ok és egyszercsak ujra sipolás. Kérlek Titeket akinek volt hasonló tünete jelezzen vissza, hogy mi lehet a valós probléma. Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv: Maestro
Egy nagy segítséget szeretnék kérni Tőletek.
Ahogy olvastam sok hasonló eset már történt néhányotokkal, remélem lesz megoldás.
A probléma kb egy évvel ezelőtt kezdődött: Balaton, indulás haza "motor control system faliure" megjelenik és semmi fizikális tünet. A Bestia száguld mint mindig.
Utána szerviz, hibakód kiolvasás és a harmadik hengernél nem kap elegendő üzemanyagot. Ez a dolog két-három havonta megismétlődik és semmi motorikus probléma nincs. Viszont most egy hete piros lámpánál állok, jön a sipolás és az autó ráz mint egy traktor, rángat és nem megy. A fogyasztás az egekbe. Másnap indulok minden a régi. 4 nap múlva viszem a 100000-es kötelező szervizre,közben újra rángat. Hibakód olvasás és porlasztócsúcs cserét ír a harmadik hengernél. Viszont a porlasztócsúcs teljesen ép a kábelben nincs szakadás, tanácstalan vagyok. Szerviz után hazafelé minden ok és egyszercsak ujra sipolás. Kérlek Titeket akinek volt hasonló tünete jelezzen vissza, hogy mi lehet a valós probléma. Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv: Maestro
RooDee16-04-2011 05:50:05 // 34449
:D a lényeget meg elfelejtettem :D 156 2.4jtd 98" kiadás 100kw
RooDee16-04-2011 05:49:02 // 34448
SEGITSEGET KERNEK SZEPEN!
1 orája már a netet bujom, de semmi..:S
VEZERERLESnél az ALSO jelet keresem! ha van ilyen persze..vagy esetleg a váltonál kell menéznem? kint van a motor mert váltot cseréltem, és meg akarom nézni, h nincs e átugorva a vezérlésem. koszonom szépen a segitséget! :)
1 orája már a netet bujom, de semmi..:S
VEZERERLESnél az ALSO jelet keresem! ha van ilyen persze..vagy esetleg a váltonál kell menéznem? kint van a motor mert váltot cseréltem, és meg akarom nézni, h nincs e átugorva a vezérlésem. koszonom szépen a segitséget! :)
Dzsozy15-04-2011 21:53:09 // 34447
Szép estét mkinek. Csak olvasgatok, és gondoltam szólok: "ismerős" szólt, aki 15-20 éve oktatja az autóvillamosságot,annak minden csínját-bínját, és természetesen műveli is a saját műhelyében, és kifejezetten felhívta a figyelmem, az LMM-re, hogy tisztítható a forrófilmes LMM kell is, csak NEM MINDEGY, HOGY MIVEL. FÉKTISZTÍTÓ ÉS EGYÉB SZ@ROKAT TILOS HASZNÁLNI!!!! Denaturált szesz! Csak ezzel szabad, mert az előbb említett vackokban olyan anyagok vannak, amik a platina rétegnek nem tesz jót, megrepedezik!
Gabesz15-04-2011 18:45:55 // 34446
Ok, nemsokára megérkezik postán a kábelem, aztán utánanézek a dolognak, hátha okosabb leszek.
Szatyi15-04-2011 17:14:31 // 34445
A Te autódban nincs EGR szelep. Mindenkép ki kéne olvasni a hibatárolot,az hogy a "motor hibajelzö" nem jelezz nem jelenti hogy nincs benne "megfogott" hiba.
Gabesz15-04-2011 15:22:49 // 34444
Sziasztok! Az autóm (2002 évjáratú 1,6 ts) mostanában csinál olyat, hogy hidegeh inditáskor csak teker-teker, de nem akar indulni, kb harmadjára beindul, de csinált ilyenkor már olyat is, mintha nem ment volna először az összes henger, durrogott is pár másodpercig, a fordulat is alacsony volt, de miután helyreáll minden semmi probléma nincs vele, se ingadozó alapjárat, se túl magas, se túl alacsony, megy is rendesen. Mi lehet a probléma? EGR szelep? Ha számitógépre csatlakoztatom, az kiirná, hogy mi a baj (hiba lámpa nem ég )? A gyertyák októberben lettek lecserélve Champion-ra. Nem minden nap használom az autót, de ez a fajta inditás sem minden hideginditáskor jelentkezik. Nem lehet, hogy a benzinszivattyú kezd eldugulni?
SakraF15-04-2011 14:15:57 // 34443
Sziasztok!
Lehet, hogy volt már téma, de én most jutottam el a bioetanol kérdéshez. Igaz, hogy a TS motoroknak az átalakítóval sem tesz jót a bioetanol? Az e85power honlapján olvastam utána és ott azt írják "bármilyen benzin üzemű motorhoz jó" esetleg még jobban is menne tőle a vas. Ha valaki már próbálta, megoszthatná a tapasztalatait. Az átalakítóval használt bioetanolozás érdekel, a vegyes tankolás szerintem csak félmegoldás.
Köszönöm segítségetek.
Lehet, hogy volt már téma, de én most jutottam el a bioetanol kérdéshez. Igaz, hogy a TS motoroknak az átalakítóval sem tesz jót a bioetanol? Az e85power honlapján olvastam utána és ott azt írják "bármilyen benzin üzemű motorhoz jó" esetleg még jobban is menne tőle a vas. Ha valaki már próbálta, megoszthatná a tapasztalatait. Az átalakítóval használt bioetanolozás érdekel, a vegyes tankolás szerintem csak félmegoldás.
Köszönöm segítségetek.
maninblack15-04-2011 12:06:01 // 34442
komolyan mondom vicc az egész... én is próbálok most már odafigyelni, meg esküszöm már ilyen összeesküvés elméleteket szövegetek és kezdek paranoiás lenni, hogy a szerelők hogy akarnak velem kib..ni :-/
lehet hogy az új lmm hibás, egyébként épp most szerelik vissza a régit, mert sztem meg semmi baja nem is volt a gyárinak... most hívot a szervíz (immár a harmadik), hogy a régivel tökéletesen működik... pfff hallottam már ezt egy párszor az elmúlt hetekben :)
lehet hogy az új lmm hibás, egyébként épp most szerelik vissza a régit, mert sztem meg semmi baja nem is volt a gyárinak... most hívot a szervíz (immár a harmadik), hogy a régivel tökéletesen működik... pfff hallottam már ezt egy párszor az elmúlt hetekben :)
Tom1215-04-2011 11:43:42 // 34441
Ismerős a helyzet, én is "küldtem már nyaralni" autószerelőt, de az volt az utolsó eset, hogy hagytam magam átverni, mikor megúszhattam volna 30 - 40e Ft-ból. :-/
Szerintem egy jó szakemberre van szükséged. Az sem biztos, hogy az "új" LMM nem hibás darab...
Egyszer nekem úgy rakták össze a szívócsöveket, hogy egyetlen szorítógyűrűt sem raktak fel, szerencsére még ott észrevettem.
Szerintem egy jó szakemberre van szükséged. Az sem biztos, hogy az "új" LMM nem hibás darab...
Egyszer nekem úgy rakták össze a szívócsöveket, hogy egyetlen szorítógyűrűt sem raktak fel, szerencsére még ott észrevettem.
maninblack15-04-2011 10:49:05 // 34440
már az se biztos, hogy a pesti nem érdekel mert tényleg meg vagyok lőve itt a sok okossal... totál lehúzás szaga van a dolognak + fogalmatlanság (ez az ami még jobban idegesít, mert ha megvágnak még az is rendben egy bizonyos határig, de akkor legalább működjön a dolog). tuti ránéznek a kocsira és már látják maguk előtt a nyári horvát utat a családdal aminek a szállásdíját egy az egyben én finanszírozok meg nekik... :/
Ferke15-04-2011 10:38:24 // 34439
Én első körben visszakérném a régi LMM-et és az újak az árát. 2. körben kéne egy normális, hozzáértő emberke, de ilyet én csak pest környékén tudok...az gondolom nem jó...:P
maninblack15-04-2011 10:08:18 // 34438
Sziasztok! Vajon ki tud nekem vmi okosat mondani? A probléma forrása: MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE hibaüzenet a display-en. Az áldozat egy 1.9 JTD-vel szerelt GT. A gyakorlatban semmi jele nem volt a hibának (nem volt teljesítmény vissza- vagy kiesés stb) Két szervízben voltam már, mindkét helyen a következő hibákat diagnosztizálták: P1238 - Levegőmennyiség és P0101 - Levegőmennyiségmérő. Amint túl vagyok már: fojtószelepház tisztítás, légtömegmérő csere, EGR szelep csere. A jelenlegi állás: a hibajelet 1 órával az új EGR beszerelése után visszakaptam, plussz az alapjárat sza..akszik. Egy pár ezrembe már fájt a dolog és kezd az az érzésem lenni, hogy FOGALMATLAN az összes szervízes Szegeden az Alfához. Szóval akinek volt már hasonló problémája, vagy hallott ilyenről, netán van bárminemű javaslata, mindent szívesen fogadok, mert kezdek kétségbe esni.... :( Előre is köszönöm!
Piritu - 1.000.00014-04-2011 20:53:00 // 34437
Nem, hosszú és bizonytalan időjárásra a Párduc kell.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
425
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?