Forum >> Szerelőműhely

GT Ɨ|ѯ22-08-2011 17:17:46 // 35636
6-ért azonnal vedd meg:-)
Benőke22-08-2011 17:08:51 // 35635
Hát amióta megvettem hengerfejgyanus, minden szervízben fel akarják újjítani a vasat. :o) Azóta eltelt pár év de csak nem hengerfejes :) Nem füstöl, az olaj nem habosodik a víz nem olajos, az olaj nem fogy. Az előző vezérlés csere óta melegszik így a cucc. Már nem tudok másra gondolni minthogy valami nem kóser a vízpumpával mármint vagy gyatra minőségű vagy gyári hibás mint a termosztátom volt. Mert minden más le lett csekkolva már.

Lassan esedékes lesz a vezérlés ápgréd, és akkor vízpumpa is cserés lesz végre.

THX.
Ferke22-08-2011 16:18:39 // 35634
Ez gyanúsan vízpumpa para, de rosszabb eset is van, enyhén hengerfejes mociknál is jelentkezik ez a tünet....
Gábor15622-08-2011 16:14:26 // 35633
srácok köszi szépen a segítséget sokkal jobb lett:) kipucoltam a pillangó szelepházat egyelőre összeragasztottam a csövet és most jó de ez nem lesz végleges. namost ez, hogy beszüntették a gyártást az tuti? mert egy megbízható emberke tud hozni gyári újat 6ér és ő ezt alvázszám szerint nézte.
Benőke22-08-2011 16:07:51 // 35632
Skacok.
Állandóan hűtési melegedési problémáim vannak. 146 1,4TS és 97 -es ami azért más kicsit mert 83 fok a víz üzemi hőfoka. Tehát Boxeres és ehhez boxeres vízhőfok műszerem is van. Na most 30 fok felett autópályán simán eléri a 80 és 120 közötti jelöletlen pozíciót (amiről nem tudom hogy 90 vagy 100) de a 90 is sok. Pedzegettem néhány embernek hogy nem lehet a vízpumpától, merthogy már minden át lett nézve, de változás nincs, ehhez az egy alkatrészhez viszont nem nyúltunk azóta amióta a hiba fenn áll. Persze megkaptam mindig hogy "hülye gyerek" nem ért hozzá. Most pedig Vikking blogjában olvastam hogy bizony nála ez okozta a gondot, a hibajelenség dettó ugyan az. (oké az egy Boxer) Egy kövérebb gázadásra szemre azonnal megy fel a hőfokmérő, visszahűlni pedig az istennek sem akar. Ha valakinek van ötlete véleménye a témával kapcsolatban azt szívesen fogadom. Illetve hogy milyen vízpumpát vegyek, mert abból van egy pár kipróbálni pedig nem egyszerű :o)
THX.
(A teljes rendszer többször át lett mosva a hűtő is le lett mosva kívülről is, a termosztátom az utóbbi 2-3 évben 4x volt cserélve, ebből egyszer gyári hibás volt a szuper minőségű darab. Repedt és elfolyt a vizem. A hőgombát is cserélgettük, most az van hogy nehezen melegszik ellenben túlmelegszik, eddig gyorsan melegedett és túlmelegedett, most a köztes állapotot sikerült elérni...)
GT Ɨ|ѯ22-08-2011 15:56:27 // 35631
Pénztárca ha engedi akkor ok:-)

Én is cseréltem ( bontottat ) tettem, hibátlan volt és ma is az:-)

Liquid22-08-2011 15:27:44 // 35630
egyetértek, a bontott is ugyanannyi idős, ez meg gumiszerű anyag ami a kora miatt megy alapvetően tönkre
Wickey22-08-2011 14:46:36 // 35629
a bontott is kicsótányosodik idővel, az se fiatalabb. Meg kell venni az újat, 10k egész baráti ár érte. Másfélszer kevesebb egy JTD turbocsőnél. Amiből ráadásul van alsó és fölső is. :-P
GT Ɨ|ѯ22-08-2011 14:33:40 // 35628
Újban 10K felett van, bontottban gazdaságosabb ( ha ép ) :-)
zee22-08-2011 14:03:40 // 35627
Sztem ez lehet az: szívócső
Dzsozy22-08-2011 14:03:28 // 35626
Nincs abba semmi, ha ha légbeömlő ki van szakadva. :) Enyém is ki van szakadva, igaz körbetekertem5-6 cm széles szigszallaggal, úgy, hogy széthúztam a csövet, utána meg körbetekertem, szövet alapú szigszallaggal,amit a vill.szerelők használnak. Azzal van bandázsolva szinte az összes "vezetéked". HŐÁLLÓ, ez a lényeg. Biztos hogy ezért fulladozik a vas, mert az LMM mér egy értéket, közbe a pillangó szelepház (ezüst valami), meg kap jóval több levegőt. Pucold ki a pillangó szelepházat, fordítsd el a pillangó szelepet. Alapba is kellene,hogy egy apró rés legyen ott. (ha kiszeded, és a fény felé fordítod, körbe kellene hogy fény szűrődjön át) Amúgy ezt a valamit nem árt rendszeresen takarítani, mert a kartergáz vissza van vezetve,abba a szakadt "valamibe", és az ezüst "valamin" meg kicsapódik,olajfilm réteg ott rakódik le, és ugrál az alapjárat. Erre kitaláltak egy egyszerű dolgot, kartergázszűrő! A bemenetet "ledugózod", a kimenetre meg ráteszed a kartergázszűrőt, és voálá környezetszennyezés. :)
Totti (NagyVad)22-08-2011 13:56:34 // 35625
Szívó cső néven keresd!
Gábor15622-08-2011 13:53:26 // 35624
azt nem én ragasztottam, de az a ragasztó is lejött a hőtől, én mindenképp cserélni akarom, csak nem tudom mit keressek a neten, mert a nevét se tudom :)
Kareszka198422-08-2011 13:48:36 // 35623
hát ha így szinte fullosan áthasadva lett hasnzálva, akkor 100, hogy ezért fulladozik :) de ahogy nézem már lett javítva valamien ragasztószalagal...mindenféleképp cseréld!
Gábor15622-08-2011 13:37:57 // 35622
sziasztok
kérdésem, ennek az alkatrésznek mi a neve ami a képen van, mert több mint valószínű ez okozza a fulladozást. légtömegmérő után rögtön. más az gáz ha az az ezüstszínű valami csupa kosz?szerintem nem szabadna koszosnak lennie.
Tom145ts22-08-2011 12:33:21 // 35621
Igen..van biztositék rögtön az akksi sarujától nem messze!akkor most feltöltöm az akksit és kiprobálom ugy pár napig, hogy szétkötöm, vagy a biztositékot veszem ki.
Piritu - 1.000.00022-08-2011 11:29:49 // 35620
A pettyek - tudtommal - a méretet jelzik.
Wickey22-08-2011 11:11:20 // 35619
az erősítőbe biztos is, hogy folyamatosan megy az áram, ezért van ott +, REM, - a hátulján. A REM-re +12V bekapcsolójelet kell neki adni, a többit értelemszerűen állandóra kötni. Ha direkt 12V-ra kötöd a REM-et is, akkor egy nap alatt képes leszívni az akksit. Vagy ha rossz az erősítő akkor is. Kösd le a delejt az erősítőről, és nézd meg úgy mit csinál. Mondjuk vedd ki az erősítő főkábelének biztosítékát. Mert ugye van, közvetlenül az akksi mellett valahol? :-)
Tom145ts22-08-2011 10:18:26 // 35618
Szia!Nekem vmi huzza az aksimat állandóan(uj akksit) az létezhet h az erösitőbe állandóan megy áram?még akk is ha a magnó kikapcsolt állapotába van?mert azota van igy miota be lett rakva az erösitö...
Ferke22-08-2011 10:11:21 // 35617
Hehe, ez jóó:)) Egyébként erről jut eszembe, van már ilyen önjavító fényezés, ha jól tudom a Nissan már piacra is dobta:)
András bácsi22-08-2011 09:42:28 // 35616
Lassan lehet, hogy a festékpöttyök gondolkodni is fognak. :)
Kareszka198422-08-2011 09:16:10 // 35615
sziasztok. mi igaz abbol az állításbol, hogy a rugókon lévő festékpettyekből lehet megállapítani, hogy fáradt-e a rugó? állítólag ha kivannak fáradva, akkor a festékpettyek levállnak róluk...
Zozi7322-08-2011 09:13:24 // 35614
Nagyon jó, hogy ezt írtad: erre jó ez az oldal. Az olajat a neten találtam, és rendeltem meg. Mivel új tag vagyok akkor még nem tudtam, hogy " Ki - Kivel van", és azt hittem, hogy egy átlagos (kívülálló) alkatrész kereskedésről van szó.
Cro16622-08-2011 09:10:48 // 35613
Én Unixtól vettem utoljára WR-t, az is ilyen volt.(szerencse, hogy a barátság megvan azzal, aki hozta, mert így is erősen kételkedtem...mi lett volna, ha "ismeretlentől" veszem:DD )
Sityu21-08-2011 23:36:05 // 35612
Hifi esetleg? Nekem 0.5A folyt az erősítőbe alapból, (úgy is, hogy a magnó kapcsolta be) míg meg nem fékeztem egy külön kapcsolóval :P
Sityu21-08-2011 23:33:02 // 35611
Csatlakoznék, a legutóbbi szállítmánynál nekem is föl volt válva a fólia.. De hát erre jó ez az oldal :) Erhardt messze a legkorrektebb bótos a környéken... Egy percig sem kételkedtem a tartalomban.
fefe0121-08-2011 14:45:48 // 35610
Sziasztok segítséget kérek olyan problémám lett a verdámmal hogy hidegindításnál nem reagál a gázra és van amikor már melegen is csinálja de ha elkapja utána semmi baj vele valaki találkozott már ezzel a problémával?
dundun20-08-2011 17:09:22 // 35609
Üdvmindenki.

egyissegíííítségellene, ki szeretném nyitni a motorháztetőt!
Sajnos a ki kar a tető alatt nem teszi a dolgát ezért nem tudom.
Valami ötlet ilyenkor hogy nylik?
Előre is köszi.
Ferke20-08-2011 11:47:05 // 35608
Létezik, jaja, ahogy Erhard is írja. Egyébként a para up-pal is folyamatosan így járok az utóbbi időben.
Egyébként nincs semmi para a benne lévő tartalommal, emiatt nem kell szerintem aggódni, csak kicsit digós a csomagolás:)
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2011 11:41:59 // 35607
Erősen gondolkodom rajta hogy az 5L-es Selenia A20K-t és a WRD-et kivesszük az árukínálatunkból véglegesen mert a sokadik eset hogy nincs rajta rendesen a fólia a kupak alatt nekem meg nem hiányzik a kifolyott olaj meg a parázs viták...telefonon is mondtam nyugodtan érdeklődj az Elaforg KFT-nél ő az importőr mi már számtalanszor jeleztük nekik a nagyszerű csomagolást :(
Otto20-08-2011 10:41:31 // 35606
Ahha!
Az lesz... van.
Tegnap egész nap jó volt este makacsolta meg magát, majd megálltam,újraindítottam és megint jó volt.
Zozi7320-08-2011 08:21:20 // 35605
Köszi! Akkor remélem az az olaj is került a verdába amit szerettem volna.
Wickey20-08-2011 07:40:17 // 35604
létezik, hogy elkurvult a csomagolósoruk. Én máshonnan és másfajtát (Elaforg, és WR Diesel) vettem (sk, tehát én mentem el érte). A kupak sértetlen volt, a fólia viszont harmadában föl volt válva.
biqci20-08-2011 06:47:32 // 35603
köszi
GTPeti19-08-2011 22:49:50 // 35602
Ezt úgy tudod legegyszerűbben kideríteni, hogy sorra kiszeded a biztosítékokat.
zee19-08-2011 22:43:14 // 35601
Légszűrőházat keresd,szembe állsz a kocsival közepétől kicsit jobbra az akkumulátor tálca környékén. Maga az LMM a légszűrőházból jövő levegőcsövön van.

Így néz ki: LMM

Tisztítása alkohollal célszerű.
biqci19-08-2011 22:20:23 // 35600
Bár lehet , hogy a légtömegmérő kábele van lecsúszva.... Akkor az is érdekelne merre van! ? Köszi
biqci19-08-2011 22:08:57 // 35599
Érdeklődnék! 156 2,4 JTDm faceliftem van. A légtömrgmérőt hol találom és ha meg van, hozzá férek e a tiszttásához? Válaszokat előre is köszi!
Buddha19-08-2011 21:17:17 // 35598
Egyáltalán nem szopás, félóra alatt ki lehet szerelni, de ki kell venni a lengéscsillapítót! ;-)
Helgi19-08-2011 21:15:45 // 35597
és még valami. az alapjáratom is érdekes. nem sziv farsot már,de még mindig hol fennakad,hol leesik ugy 500-ra. esetleg a hőjeladója zárlatos és ezért nemjó az alapjárat,és ezért szivja az áramot is?? de álltó helyében?
Helgi19-08-2011 21:11:56 // 35596
Sziasztok!

Van 1 kis gondom. Alfa 146 1.6TS. Az aksit folyamatosan húzza valami 0.89A erősséggel. A generátor feszszabályzóját már cseréltem, az rendben van már.
de mi lehet még??. a központi zár nem mindig zár le. visszaugrik... esetleg az vesz fel ekkora áramerősséget folyamatosan?
Zozi7319-08-2011 19:31:52 // 35595
Sziasztok!

Mivel nem régóta vagyok tag bocs ha amit írok már lett volna téma.

Történt ugyanis, hogy olajcserét akartam eszközölni, és meg is rendeltem a Selenia 20K-t a neten az ALBA alkatrész- től. 5 literes flaskát vettem, aminek a kibontásakor a száján lévő fólia kb. 2-3 cm fel volt jőve. Felhívtam az embert ahonnan rendeltem, aki azt mondta " Sajna de ez már máskor is előfordult, hogy így csomagolták".

Kérdezném: Létezhet- e ez, vagy Így jártam??

Előre is Köszi.
GT Ɨ|ѯ19-08-2011 19:29:15 // 35594
hajtókarcsapágy....P
Tom145ts19-08-2011 16:41:19 // 35593
Szia!
Nekem is iylet csinál az autom...145-1.6 ts..nekem vezmódot mondtak!inditáskor kerreg dízelesen aztán bizonyos fordulatokon csörög de legjobban akkor ha pl üresben gázt adok hirtelen!
Szabeee19-08-2011 15:57:49 // 35592
köszi szépen, megcsináltuk már végre zsír új felső lengőkar a bal oldalon! :)))) nem kis szopás árán
Kareszka198419-08-2011 14:10:56 // 35591
kutakodtam, pici segítség képekben:
KLIKK
Szabeee19-08-2011 14:05:29 // 35590
hogy a fenébe szedem ki azt a rohadék csavart?? nem hiszem el, már fél órája szívunk vele.... rugó összehúzva, konzol leengedve és nem fér el az a kib@szott csavar
Kareszka198419-08-2011 13:11:23 // 35589
az enyém 2 hete lett cserélve, mester kikapta mindenestől...igen, azt a felső részt is, amit felülről csavarok fognak, amibe az egész lengéscsillapító csatlakozik rugóstol minden hóbelebancostól :-/ nade várd ki, hátha valaki mond könnyebb utat :)
Szabeee19-08-2011 12:27:12 // 35588
na neeee, ott a lengéscsillapítónál?? S: akkor lesz szívás
Kareszka198419-08-2011 12:23:11 // 35587
előbb azt a teljes tartókoznolt kell leereszteni, majd kiszedni a lengőkart...szóval szépen szét kell kapni
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.