Forum >> Szerelőműhely

Kareszka198409-02-2012 13:28:07 // 37486
bár mintha rémlene, hogy kézzel vannak valami számok írva a rádióra, ezt is leellenőrzöm, mielőtt az akksihoz nyúlnék :)
GTPeti09-02-2012 13:26:10 // 37485
Az baj. De nem apellálhatsz arra, hogy sosem lesz kivéve az akksi az autóból. Szóval erre a rádió dologra én keresnék a helyedben egy megnyugtató megoldást.

Ami az akksikivételt illeti, egyetértek a cartársakkal, ha más megoldás nincs, akkor járható út ez. (Bár nem túl kényelmes.)

(A sarufelrakás ajánlott sorrendjének pusztán biztonsági okai vannak, elektronikai szempontból mindegy.)
Ferke09-02-2012 13:21:35 // 37484
Azért szerintem sürgősen cserélj olajat+szűrőt.
Tom145ts09-02-2012 13:13:02 // 37483
Nah vegre!Elinditotam még 2-3X és most járatom, elaludt a lámpa szépen jár!
mreni09-02-2012 12:51:03 // 37482
illetve milyen olaj van benne?
mreni09-02-2012 12:50:12 // 37481
mikor volt olaj cserélve és mennyit mentél vele? semmiképp nem normális jelenség,mielőbb ki kell deríteni mi okozza
Kareszka198409-02-2012 12:47:03 // 37480
hmmm...nemtudom a rádió kódját :(
Tom145ts09-02-2012 12:38:38 // 37479
Sziasztok!
Az normális ebben a hidegben hogy nem alszik ki még 10mp után sem az olajnyomás lámpa?Merjem járatni üresben h bemelegedjen?Vagy mit csináljak?
mreni09-02-2012 12:14:26 // 37478
annyi hogy kinullázza a napi km számlálókat,fogyasztási adatot stb,ha gyári fejegységed van,esetleg annak a kódját kérheti.
mreni09-02-2012 12:13:07 // 37477
semmi baja nem lesz,levételt a negatívval kezded a visszarakást pedig a pozitívval :)
Kareszka198409-02-2012 12:04:26 // 37476
rendben, de nem kurjantsa össze az elektronikát hogy huzamosabb ideig kint van? :)
megszerelek siznte bármit, de az elektrótol mindig is tartottam...
egyáltalán melyik sarut kell előbb levenni, majd berakásnál feltenni??
Tentacle09-02-2012 10:50:37 // 37475
Még jobb, ha fel is töltöd rendesen az akksit :)
Totti (NagyVad)09-02-2012 08:45:13 // 37473
A legjobb amit tehetsz az ez ! (Marit üdvözlöm)
Kareszka198409-02-2012 08:36:30 // 37472
sziasztok!
mivel jelen helyzetben felénk a -25 sem ritka, szerintetek lesz valami gebasz a kocsival, ha kiveszem az akksit, szobában tartom melegen, majd 1-2 nap után visszarakom, ha indulni szeretnék?
Ferke08-02-2012 10:38:47 // 37471
Gondolom a szíjfeszítőhöz fújt, mert pl az zöröghet be...
zalan08-02-2012 08:53:40 // 37470
dv! problémám a következő, h gázt nem nyomok csak a kuplungról felemelem a lábam akkor értelem szerűen megindul az autó DE valami csörrenő zaj kiséretében! Mi lehet ez a múltkor a szerelőnek mondtam ráfújt valamit a motor bal oldalán (ha szemben állok vele) valamire és abba hagyta ideiglenesen??!! Valami ötlet :) ??
admirális07-02-2012 22:38:23 // 37469
Jaj de jó akkor nem kell lengőkart vennem!
Hari07-02-2012 22:35:44 // 37468
Igen! Szoktam felújítani - már ha lehet - de nem mindegyik típushoz lehet kapni tömbszelencét, tömítés szettet.
Ferke07-02-2012 22:34:16 // 37467
Jah.Az alsóét úgy emlékszem lehet.Felsőnél nem.
admirális07-02-2012 22:27:36 // 37466
Sziasztok, kérdésem az lenne hogy 156-os első alsó lengőkar sérült gömbfej porvédőt valamilyen úton-módon lehet-e cserélni? (Csak a porvédőt, nem az egész lengőkart)
Piritu - 1.000.00007-02-2012 20:48:44 // 37465
Még egy kérdés, netán cseréltél már tömítéseket is ilyen kompresszorban?
Piritu - 1.000.00007-02-2012 20:47:54 // 37464
Kösz az infót, alszom rá egyet és azt hiszem belevágok :-)
bega198607-02-2012 20:20:32 // 37463
Köszönöm az infót! Akkor legalább ez kizárva.
Hari07-02-2012 20:06:23 // 37462
Van olyan is ami 3 csavaros. Az csak egyféleképpen rakható fel. Az illesztést a 3 csavar elvégzi!
A négycsavaros - ami beugrott az fityó - és annak is nem szimmetrikus az elhelyezése.
Hari07-02-2012 19:57:02 // 37461
Ez jó kérdés! Volt már ami kézzel kicsit erőszakos ráhatásra, de olyan is ami lehúzóval is megcsillant a homlokom! :-)
Biztosító gyűrű leszed. aztán egy kis cs.lazító - az nem rontja el ugyebár! - aztán hajrá!
bega198607-02-2012 19:22:20 // 37460
Értem, pont ezért kérdeztem hogy van felfogatva, de ha csak 4 csavar tartja és nincs csapolva akkor ott azért van némi játék gondolom, az befolyásolhat valamit? Ha 90 vagy 180 fokkal elfordítva lenne rajta akkor nyilván nem indul be, nem tudja hol a holtpont. Bár itt úgy tűnik 3 csavar tartja, nem szimmetrikusan elhelyezve, tehát nem is lehet rosszul rátenni:

főtengely
Piritu - 1.000.00007-02-2012 18:44:36 // 37459
...és a csapágy a tengelyről mennyire könnyen jön le?
Hari07-02-2012 18:43:21 // 37458
Tuti nem az a baj, ha beindul a motor! (H elrakod akkor be sem indul, csak össze vissza durrog.)
mreni07-02-2012 17:57:55 // 37457
viszonylag igen a fojtószelep házon van
GÁBOR14607-02-2012 17:56:12 // 37456
Könnyű hozzáférni az alapjárati motorhoz?Köszi.
mreni07-02-2012 17:52:41 // 37455
valamelyik cső megrepedt,vagy vákum vagy a légszűrő pillangó között,esetleg alapjárati motor
GÁBOR14607-02-2012 17:42:01 // 37454
Sziasztok!Olyan problémám van,hogy ilyen hidegben amikor bemelegszik a motor az alapjárat 3000-5000,esetleg lehet a légtömegmérő vagy v,mi más?Vagy csak a hideg miatt van és ne nyúljak hozzá.146 1.6ts.
bega198607-02-2012 12:50:10 // 37453
Igen valószínűleg arra. Nem kell levenni, de tesóm autója volt szerelőnél, köszörülték a főtengelyt, azóta elég szar az alapjárat. Arra gondoltam nem-e levették ezt a tárcsát köszörüléskor és rosszul tették vissza és esetleg azért ugrál az alapjárat.
Hari07-02-2012 08:00:50 // 37452
Erre én is erősen bólogatok! Dolgoztam én is kint Németben. Had ne mondjam! Mint a csigák! Meg lehet operálni menet közben őket! ... a Magyartól viszont elvárják, hogy hajtson mint az állat! ... fele annyi bérért! Ott telt be a pohár amikor - egy kiadós sörözés után - egyik délelőtt 2 x elmentem brunyálni és jött is a kis okostojás: "Valami gond van? Beteg vagyok? Akkor menjek el orvoshoz!" ... na a jó ... azt csicskáztassa! (2 hét után hazajöttem, ... vagy agyon csapom!) :-)
Hari07-02-2012 07:46:58 // 37451
:-))) lehet licitálni?! ... 1 óra 45 perc! :-)
... és akkor? ...
(Mi van ha még sietünk is?) :-))))
Hari07-02-2012 07:40:13 // 37450
Arra a fogazott tárcsára gondolsz ami a leghátsó sonkára van 4 csavarral felrögzítve?! ... igen lehet! ... de miért is kell azt levenni??? :-)
Hari07-02-2012 07:36:51 // 37449
Na azért nem egészen! Azt a csavar ha kiszeded akkor csak a kapcsolótárcsa fog lejönni! A szíjtárcsa rajta van a csapágyon, ami nem mindig szokott hipp-hopp lejönni. :-)
(Csapágyastól óvatosan.)
bega198607-02-2012 00:09:11 // 37448
Üdv!

Tudja valaki hogy a TS főtengelyen hogy van rajta a főtengelypozíció mágneses korongja? A lényeg az lenne hogy levehető, vagy egyben van a főtengellyel. Csak azért kérdem hogy vissza lehet-e rá tenni rosszul. Esetleg ha valakinek van róla fényképe az jó lenne.

Előre is köszönöm!
Piritu - 1.000.00006-02-2012 19:20:13 // 37447
Tehát, ha ezt a csavart leszedem simán cserélhető?
tzoli15506-02-2012 19:02:41 // 37446
Sima ügy, 1 csavar az egész.
Piritu - 1.000.00006-02-2012 19:01:09 // 37445
Adott egy klímakompresszor 7 bordás a szíjtárcsával (7PK-s a szíj).
Adott egy másik 6-os tárcsával. (Típus ugyan az.)
Fel tudom rakni ez utóbbit az előbbi helyett? Ki lehet cserélni a a szíjtárcsát?
pb_06-02-2012 10:13:06 // 37444
Utána még hányx kell szétszedni, hogy jó legyen a verda?))))
Liquid06-02-2012 08:39:08 // 37443
így van! az osztrákokkal ugyanez a helyzet, lassúak és nincs semmi kreativitásuk
Ferke06-02-2012 08:31:16 // 37442
Magyarokat szeretik dolgoztatni, de az, hogy a német egy munkaszerető, terhelhető fajta, az tévhit:))
GTPeti05-02-2012 20:17:08 // 37441
Akkor én mindig kifogtam a cégeket, ahol überhajtás van. B)
Ferke05-02-2012 20:14:44 // 37440
A német főnököket hagyjuk:-) Sógorom cégénél is azóta van termelés odakinn, mióta ő a főnök:-) Ez komoly! A német munkatempó is egy vicc...már a szakszervezettől félve állították le a sógort, hogy ne hajtsa a népet....nem wgy tozenhatórázós népség:-P
Föckös05-02-2012 19:52:52 // 37439
ggggyyyyááá de utállak miatta;-)
GTPeti05-02-2012 19:46:02 // 37438
Van még 1 tippem: Német főnöke van. :)
GTPeti05-02-2012 19:22:39 // 37437
Akkor mitől pörög ennyire? :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.