Forum >> Szerelőműhely
Ferke05-02-2012 19:14:50 // 37436
Minden káros szokástól mentes...:-)
GTPeti05-02-2012 19:01:44 // 37435
Kávén él, vagy energiaitalon? :)
Hermész 8805-02-2012 18:52:40 // 37434
Tudna valaki képet küldeni egy 2.4 jtd egr azon részéről amit le kell venni és kitisztitani?
Ferke05-02-2012 18:33:46 // 37433
Az hagyján, nekem van egy ismerősöm,aki meg is csinálja ennyi idő alatt!:-)
Föckös05-02-2012 09:43:28 // 37432
Van egy ismerősöm, aki szerint 146 boxi váltó csere megvan 2 óra alatt:-)))
Szoszo™05-02-2012 09:18:43 // 37431
Aha,értem.Hát nem tudom hogy kódos-e a forgalmim,de ha nem az akkor majd az eredet vizsgás kap egy kis csúszó pénzt :)
[k i z z o]04-02-2012 19:50:47 // 37430
Tisztítsd őket át, ne legyenek tele mindenféle cuccal, mert a fel is olvad menet közben, megint visszafagy majd.
gstup04-02-2012 19:24:03 // 37429
Értem.És evvel mit lehet kezdeni?
[k i z z o]04-02-2012 19:19:10 // 37428
Lehet befagyott a blokk szellőztető rendszer, és túl nagy alsó oldali nyomás miatt történt. Nézd meg a csöveket, amelyek a szívósorba mennek a blokk felől, nincsenek e befagyva.
ilyenkor télen beléjük tud fagyni a TS által bőven termelt mutty:)
ilyenkor télen beléjük tud fagyni a TS által bőven termelt mutty:)
Kareszka198404-02-2012 19:08:08 // 37427
mi is? :P
igaz a történet?! :)
igaz a történet?! :)
Piritu - 1.000.00004-02-2012 18:46:28 // 37426
Sose kapcsolom le.
Kivétel a Pók, de azzal amúgy is kivételesen bánok :-))
Kivétel a Pók, de azzal amúgy is kivételesen bánok :-))
Kareszka198404-02-2012 18:36:54 // 37425
az esetek 9O%ában lecsavarom....de lehet most leszokom erről :) ezekszerint tényleg van valami a dologban?!
Piritu - 1.000.00004-02-2012 18:27:09 // 37424
A gyakorlatban sokkal egyszerűbb ha nem kapcsolod le sose a világítást. Amint ráadod a gyújtást már megy is a tompított :-))
mreni04-02-2012 18:20:47 // 37423
így is van :)
Kareszka198404-02-2012 16:45:28 // 37422
olyat hallottam, hogy ilyen hidegben miután kulcsal kontaktot adunk, nem árt bekapcsolni pár másodpercre a hosszúfényt, majd le és indít...elméletileg könnyebben gyujt,mert meglett "moígatva" az akksi :)
hát nemtudom...de azért kipróbálom, ha kelleni fog a kocsi :) egyenlőre fél méteres a hó és még esik....garázsban maradunk :(
hát nemtudom...de azért kipróbálom, ha kelleni fog a kocsi :) egyenlőre fél méteres a hó és még esik....garázsban maradunk :(
gstup04-02-2012 16:12:47 // 37421
Sziasztok!
Olyan problémám adódott,hogy valamiért kitolta a nívópálcát kb 5-8 centire és kispriccelt az olaj is.Miért történhetett meg?Ötlet,valaki?
Üdv
Olyan problémám adódott,hogy valamiért kitolta a nívópálcát kb 5-8 centire és kispriccelt az olaj is.Miért történhetett meg?Ötlet,valaki?
Üdv
András bácsi02-02-2012 21:27:10 // 37420
Ebben van igazság. Egyes emberek előszeretettel lehagyják a hátsó bakot kitámasztó kis csődarabot, aztán szépen a menetek is kiszabadnak előbb utóbb, meg a féltengelyek is bebólinthatnak a bölcsőbe extrém esetben.
András bácsi02-02-2012 21:24:51 // 37419
Azonos motorkódú cseréjekor csak a származási papír kell, meg okmánycsere, no meg a műszaki. Vizsgalapot kapsz, amin szerepel, hogy típusazonos motorcsere történt. De ha már most csak kódos a forgalmid, akkor semmi további teendő.
Thomika02-02-2012 18:21:47 // 37418
Hmm.. egy ötlet... köszönöm :) sztem mindenképpen mennem kell a szerelőmhöz, emelőn érdemes megnézni!
Kazes☻02-02-2012 18:09:54 // 37417
A generátornál is? Akkor az.
RoliQ402-02-2012 17:50:41 // 37416
Helloka! Kéne egy kis segítség... nincs elég töltésem..... járó motornál 10,8V (akksinál mérve) ha bekapcsolok valami fogyasztót akkor le is áll az autó. Generátornál mérve is ennyi) Mi lehet a hiba? Földelés? vagy a generátor szar? vagy mi lehet még?
Zsolt8502-02-2012 17:08:43 // 37415
Nálam volt hasonló, de az más gép(156 1.9 Jtd). Nekünk a motortartó volt szar méghozzá a hátsó és gondlom ilyenkor picit jobban bólintott a motor, és berázta a kasztnit. Ez csak elindulásnál 1-ben, és máskor is csak nagyon alacsony fordulaton jött elő. Aztán kicseréltük meg az váltóoldali tartót is, egyből jó lett minden. Én megnézném őket, hogy nem e lazultak ki vagy nem e gyengék...
Szoszo™02-02-2012 16:31:23 // 37414
Naah,jól van akkor,mert én most u
úgy állok hogy mindenestől ki,akkor nem is tévedtem olyan sokat.Azért bíztam valami jó kis trükkben :)Amúgy azt nem tudjátok,kell ezt papírozni?vagy csak már motorkódot néznek csak?
úgy állok hogy mindenestől ki,akkor nem is tévedtem olyan sokat.Azért bíztam valami jó kis trükkben :)Amúgy azt nem tudjátok,kell ezt papírozni?vagy csak már motorkódot néznek csak?
Thomika02-02-2012 15:42:46 // 37413
Sziasztok!
Van egy újabb anomália, amire ötleteket várnék!
Csak 1-esben, elindulásnál adja elő, és csak mikor már mentem pár km-t, onnan folyamatosan, leginkább ahhoz tudom hasonlítani ezt az egész kasztnit beremegtető "bedadogást", mint mikor sebességben van, és pl. elfelejted kivenni és alapjárathoz közeledve bedadog, rázza a kocsit. Ilyesmi a jelenség, de csak csúsztatásnál 1-esben, és 30-40 fokos vízhőm-től, sajna olajhőm épp nem műx, de nem is érnék vele most semmit.
Valami ötlet, hogy mi lehet. Ezt kb. 1,5 hete kezdte, mikor sok felé mentem a városban. Előtte semmi. azóta folyamatos a dolog. Azért is bosszant, mert most kapott felújított váltót, a kuplungomra még azt mondták hibátlan! Baromira nem szeretnék most újabb 80k-s történetet!
Van egy újabb anomália, amire ötleteket várnék!
Csak 1-esben, elindulásnál adja elő, és csak mikor már mentem pár km-t, onnan folyamatosan, leginkább ahhoz tudom hasonlítani ezt az egész kasztnit beremegtető "bedadogást", mint mikor sebességben van, és pl. elfelejted kivenni és alapjárathoz közeledve bedadog, rázza a kocsit. Ilyesmi a jelenség, de csak csúsztatásnál 1-esben, és 30-40 fokos vízhőm-től, sajna olajhőm épp nem műx, de nem is érnék vele most semmit.
Valami ötlet, hogy mi lehet. Ezt kb. 1,5 hete kezdte, mikor sok felé mentem a városban. Előtte semmi. azóta folyamatos a dolog. Azért is bosszant, mert most kapott felújított váltót, a kuplungomra még azt mondták hibátlan! Baromira nem szeretnék most újabb 80k-s történetet!
Tentacle02-02-2012 15:35:02 // 37412
Nem jól írták. Csak a 2. a hátsó, az 1. (a nagyobb) az valamelyik oldali elől.
Ferke02-02-2012 15:34:02 // 37411
Az első kép az a váltóoldali, a 2. meg a hátsó, ha jól tévedek.
Ferke02-02-2012 15:33:29 // 37410
Milyen jó kis meló ez:))
Tomice02-02-2012 15:31:45 // 37409
biqci02-02-2012 14:50:14 // 37407
Köszi............ Köszi a 156 tipikban! :)
András bácsi02-02-2012 14:39:36 // 37406
Vagy lefelé egyben bölcsővel, futóművel, és kint szét, vagy bölcső és futómű le, váltó lehúz, és motor tetszés szerint fel vagy le.
Szoszo™02-02-2012 14:12:37 // 37405
Hy helló sziasztok!Nagy gondban vagyok!!!2,4 jtd motorcsere,ha valaki már csinált ilyet írjon már rám légyszíves,van pár kérdésem.Elöre is köszi pl:merre jön ki a motor?le vagy fel?de a legnagyobb problémám,nem fér le a motor a nyelesről,lehet váltostól jön le?Na nemár
Ferke02-02-2012 10:09:30 // 37404
Ha 3-4 fok alatt mér a hőmérő, akkor tiltja a gombot:)) Ne is nyomkodd, nem fogod tudni bekapcsolni:))
Piritu - 1.000.00002-02-2012 09:59:13 // 37403
Válasz a 156 topikban! :-))
biqci02-02-2012 08:22:41 // 37402
Sziasztok!
(156 facelift 2,4 JTDm)
Létezik, hogy a hideg miatt letilt a légkondim? Vagy csak a gombbom romlott el? Honnan tudom ha nincs a gombon visszajelzés (nem ég a sárga led hiába nyomkodom) hogy megy a légkondi? (Faceliftes az autóm) Ha autómatára teszem akkor a bal oldali hőm kijelző alatt ég mind a két led. Az nem csak akkor világít ha megy a kondi?
A válaszokat előre is köszi!
üdv.......
(156 facelift 2,4 JTDm)
Létezik, hogy a hideg miatt letilt a légkondim? Vagy csak a gombbom romlott el? Honnan tudom ha nincs a gombon visszajelzés (nem ég a sárga led hiába nyomkodom) hogy megy a légkondi? (Faceliftes az autóm) Ha autómatára teszem akkor a bal oldali hőm kijelző alatt ég mind a két led. Az nem csak akkor világít ha megy a kondi?
A válaszokat előre is köszi!
üdv.......
mreni01-02-2012 17:36:20 // 37401
SKF-el egyre rosszabbak a tapasztalatok mostanság...
Ch3ster01-02-2012 17:35:43 // 37400
Köszönöm a tippet!Szerintem az A verzió nem lehet szerintem SKF készlet Gates-szíjjal (és szerviz előtt is volt hangja) szerintem a B verzió lehet.Remélem nem fog nagyon fájni.:)
Kareszka198401-02-2012 16:02:34 // 37399
OFF
Meglett a bibi oka :) nemis volt nagy gond...a cső csúszott le a szelepfedélről, ami a szívőcsőbe van bekötve és ezért nyomta kifelé az olajat :)
ON
Meglett a bibi oka :) nemis volt nagy gond...a cső csúszott le a szelepfedélről, ami a szívőcsőbe van bekötve és ezért nyomta kifelé az olajat :)
ON
Tomice01-02-2012 15:56:22 // 37398
Üdv!Valaki megtudná mondani(mutatni),hogy milyen a hátsó motortartó a 147 2.0 TS-nél?2001-es évjárat!
Ferke01-02-2012 15:45:27 // 37397
Fószvágennél nem szabad hozzányúlni, lehet, hogy utána már be se indul sosetöbbet:))
Ferke01-02-2012 15:44:42 // 37396
Úúúúristen, ilyen képeket ne rakj be, mert ettől a vévé felirattól frászt kap az ember:)
Egyébként szelepfedélnél szivároghat, ami a hővédőre csöpöghet...egy fócvágennél bármi lehet:))
Az egyébként nem a katalizátor, hanem a leömlő hővédő burkolata.
El kell adni, normális kocsit venni helyette:)))
Egyébként szelepfedélnél szivároghat, ami a hővédőre csöpöghet...egy fócvágennél bármi lehet:))
Az egyébként nem a katalizátor, hanem a leömlő hővédő burkolata.
El kell adni, normális kocsit venni helyette:)))
Inter156 (il mascalzone)01-02-2012 15:34:54 // 37395
Kíváncsi lennék mi van a ponyva alatt és milyen állapotú:-)
.......................01-02-2012 15:27:02 // 37394
vagy Fater melléöntötte az olajat
Fairlane01-02-2012 15:02:57 // 37393
Hát pedig csak le kéne rántani azt a műanyag tepsit, hogy valami konkrétat láss...
Kareszka198401-02-2012 14:28:59 // 37392
OFF
Apum polojánál a pirossal jelölt részen olaj kerül a katalizátor lemezére és füst formájában távozik :( meg láttam a kapu előtt is, hogy vannak olajcseppek a betonon, állítása szerint csak járó motornál jön az olaj. Nem engedte, hogy leszedjem a motorborítást... Szerintetek hol lehet a bibi? Nekem szelepfedél repedés vagy tömítés gyanús :-/
ON
Apum polojánál a pirossal jelölt részen olaj kerül a katalizátor lemezére és füst formájában távozik :( meg láttam a kapu előtt is, hogy vannak olajcseppek a betonon, állítása szerint csak járó motornál jön az olaj. Nem engedte, hogy leszedjem a motorborítást... Szerintetek hol lehet a bibi? Nekem szelepfedél repedés vagy tömítés gyanús :-/
ON
Föckös01-02-2012 13:57:22 // 37391
pár éve még garázsban volt a sárga, igaz minden xar rá volt pakolva...:.-S
GTPeti01-02-2012 13:49:54 // 37390
De most komolyan, milyen cégér már 2+1 elhanyagolt műremek?? :/
Inter156 (il mascalzone)01-02-2012 13:47:11 // 37389
Lehet az lesz:-)
Kazes☻01-02-2012 13:39:36 // 37388
Nem először van itt róla szó. Menj be és érdeklődj. :)
Inter156 (il mascalzone)01-02-2012 13:34:42 // 37387
Akkor fogalmazzuk át : Alfák helytelen tárolásával is foglalkozó tulaj!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
511
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?