Forum >> Szerelőműhely
GTPeti01-02-2012 13:29:32 // 37386
Ez a műhelytulaj minden csak nem alfás érzelmű SZVSZ...
Inter156 (il mascalzone)01-02-2012 13:23:36 // 37385
RoliQ401-02-2012 12:24:09 // 37384
és engedd ki a kéziféket:D
Ferke01-02-2012 12:06:06 // 37383
Láttam én már összevissza állítgatott motorokat, turbokat, volt, amelyik 3000-től moccant meg, addig semmi...mondjuk ott meg már nem is moccant sokat...
Ferke01-02-2012 12:04:57 // 37382
A verzió: Rossz minőségű szíjfeszítő, vezető, és/vagy maga a szíj. B verzió: generátor vagy klímakompresszor szíjtárcsa csinál még ilyet.
mreni01-02-2012 08:40:54 // 37381
Kerékagyon van a jeladó,de két féle van az egyik ABS-től veszi a ford. jelet a másiknak a váltóban van egy külön jeladója.
Bilux01-02-2012 08:27:54 // 37380
pedál alatt
András bácsi01-02-2012 07:49:36 // 37379
Vagy maga a műszer szar. Szokott, különösen, ha valaki próbálja hekkelni a számlálót. :)
Hermész 8801-02-2012 07:21:49 // 37378
Haho kellene kis segitség. Nem megy a km òràm , mitől lehet? Ill hol talàlom az ABS jeladojàt? Azt hallottam estleg az lehet rossz.
eldiablo15601-02-2012 06:23:01 // 37377
Ciao! Megtudja valaki mondani hogy a kuplung munkahengerek merre találhatóak az 156 1.9jtd 8v be? Az egyik az akksi alatt ugye? a többit viszont nem tudom:D
GTPeti31-01-2012 20:41:48 // 37376
Az "EGR"-ről, csak a "csatit lehúz" vagy "ledugóz" szavak ugranak nekem be. B)
mreni31-01-2012 20:41:19 // 37375
le kell falazni és nem lesz gond vele :)
Attika0131-01-2012 20:39:59 // 37374
Köszike. Hiba orvosolva. Egr volt beragadva,szutykolva. Megy mint a repülő :))
Ch3ster31-01-2012 20:11:30 // 37373
Elméletileg igen.Legalább is szerelő szerint.....
mreni31-01-2012 20:04:54 // 37372
2800nál? :D
EGR lesz az
EGR lesz az
Imyx31-01-2012 20:03:43 // 37371
Hosszbordás szíj feszítője jó?
Ch3ster31-01-2012 18:45:34 // 37370
Sziasztok márkatársak!
Kezdő alfás lévén lenne egy két kérdésem amelyre remélem tudnátok segíteni illetve választ adni.
Nekem egy 147-esem van 1.9jtd 16v motorral.
Az első kérdésem: Hidegben vagy ha egy napot áll az autó igen nehezen 2-3 indítózásra sikerül beröffentenem a gépet.( Akkumulátor uj 2 hete vettem, computeren volt nincs semmi hibakód...)
A második észrevételem az alapjárati hanggal lenne.Alapjáraton egy fura búgó vagy kerregő hang jön elő( mintha valami rezegne,-->de nem rezeg) a generátor illetve a vezérlés környékéről.Legkisebb gázadásra meg is szűnik de mikor a fordulat megint alapjáraton van megint előjön.Van olyan nap mikor hangosabb van amikor alig hallani.(Komplett vezérlés cserélve szij,görgők vízpumpa)+hosszbordás szíj. jah és előtte is megvolt a hang.
Valakinek valami ötlet?
Kezdő alfás lévén lenne egy két kérdésem amelyre remélem tudnátok segíteni illetve választ adni.
Nekem egy 147-esem van 1.9jtd 16v motorral.
Az első kérdésem: Hidegben vagy ha egy napot áll az autó igen nehezen 2-3 indítózásra sikerül beröffentenem a gépet.( Akkumulátor uj 2 hete vettem, computeren volt nincs semmi hibakód...)
A második észrevételem az alapjárati hanggal lenne.Alapjáraton egy fura búgó vagy kerregő hang jön elő( mintha valami rezegne,-->de nem rezeg) a generátor illetve a vezérlés környékéről.Legkisebb gázadásra meg is szűnik de mikor a fordulat megint alapjáraton van megint előjön.Van olyan nap mikor hangosabb van amikor alig hallani.(Komplett vezérlés cserélve szij,görgők vízpumpa)+hosszbordás szíj. jah és előtte is megvolt a hang.
Valakinek valami ötlet?
Ferke31-01-2012 16:45:24 // 37369
Egr az egyik, de lehet an agyon retkes turbo is az oka...egyébként a Tied elvileg még nem a változó geos turbos, tehát ott még eleve van egy remek kis turbolyuk....
Tompi31-01-2012 08:01:24 // 37368
Köszönöm mindenkinek a segítséget, a héten termosztátcsere.
Attika0129-01-2012 22:34:22 // 37367
Sziasztok cartársak! Kérdésem a következő lenne. 156. 1.9 jtd-ről van szó. 236 000-km van benne, kötelező olajcseréken ill nagyszervízen kívül különösebb beavatkozás nem történt nála. Kb 2800-as fordulatnál kicsit megtorpan, egy pillanatig tart, de utána húz rendesen tovább, amíg taposom addig pörög. A torpanásnak lehet egr szelep az okozója? Hibakód nincs benne, minden rendben működik, a torpanás kicsit zavar.
Dave8728-01-2012 20:02:55 // 37366
Az első kérdésedett passzolom másnak, de a másodikhoz egy-két gondolat...
Ha jobb kormányos autóbol veszel ki ülést, ott a jobb oldali a vezető, ahol lehet mondjuk deréktámasz és ehhez állító-tekerő az oldalán, ami lehet, hogy neked is van, de szintén a vezető oldalon(csak neked már bal oldalt.)
Tehát a neked jobb oldalinál lenne egy lyuk az oldalán az állítónak, illetve egyéb probléma is felmerülhet, mondjuk a légzsák...
Egyszerübb ha a mostani huzattal kezdesz valamit...
Remélem nem beszéltem hülyeségeket...
Ha jobb kormányos autóbol veszel ki ülést, ott a jobb oldali a vezető, ahol lehet mondjuk deréktámasz és ehhez állító-tekerő az oldalán, ami lehet, hogy neked is van, de szintén a vezető oldalon(csak neked már bal oldalt.)
Tehát a neked jobb oldalinál lenne egy lyuk az oldalán az állítónak, illetve egyéb probléma is felmerülhet, mondjuk a légzsák...
Egyszerübb ha a mostani huzattal kezdesz valamit...
Remélem nem beszéltem hülyeségeket...
roberto3328-01-2012 19:47:43 // 37365
Sziasztok,
Két dilemmám van és kíváncsi lennék a véleményetekre:
Az autóm egy első szériás 156 2.0 TS
1, Sajnos a TS-nél / is / a kartergáz bele van vezetve a szívócsőbe és a trutyi szennyezi a pillangószelep környékét.
Szeretném ledugózni a szívócsövet és a szuszogókhoz pedig szűrőt tenni.
Az egyik Cartárs /Dzsozy / szivacsos szűrőt vett, de a szivacs nem bírta így kibélelte fémdörzsivel.
Létezik eleve olyan szűrő ide, amely bírja az olajsarat?
2, Az plüssüléseim jó, kiülésmentes állapotban vannak de az ülésfűtésem valószínűleg szakadt, így le kell szednem a huzatot a javításhoz.
Ha egyúttal beszerzek jóárasítva egy bőrgarnítúrát - akár angolt hibás ülésszerkezettel - , akkor áthúzva az első ülésekre a huzatot "kiadja" vagy nem kompatibilis a kettő.
Üdv. Roberto
Két dilemmám van és kíváncsi lennék a véleményetekre:
Az autóm egy első szériás 156 2.0 TS
1, Sajnos a TS-nél / is / a kartergáz bele van vezetve a szívócsőbe és a trutyi szennyezi a pillangószelep környékét.
Szeretném ledugózni a szívócsövet és a szuszogókhoz pedig szűrőt tenni.
Az egyik Cartárs /Dzsozy / szivacsos szűrőt vett, de a szivacs nem bírta így kibélelte fémdörzsivel.
Létezik eleve olyan szűrő ide, amely bírja az olajsarat?
2, Az plüssüléseim jó, kiülésmentes állapotban vannak de az ülésfűtésem valószínűleg szakadt, így le kell szednem a huzatot a javításhoz.
Ha egyúttal beszerzek jóárasítva egy bőrgarnítúrát - akár angolt hibás ülésszerkezettel - , akkor áthúzva az első ülésekre a huzatot "kiadja" vagy nem kompatibilis a kettő.
Üdv. Roberto
eldiablo15628-01-2012 09:26:10 // 37364
Köszi az észrevételeket.
Átok79146TD27-01-2012 23:42:43 // 37363
nekem 146nál olyat csinált, hogy keménynek kemény volt, csak néha beesett, kiemelni meg nem emelt ki rendesen.
DieselManiaco(NagyVad)27-01-2012 23:39:53 // 37362
az ültetés jó csak nem ebben a mértékben:D
Ferke27-01-2012 23:32:15 // 37361
Rosst munkahenger esetén általában nem kemény a kuplungpedál.
Ferke27-01-2012 23:30:16 // 37360
Valszeg szét van esve a kuplungod, már nem emel ki rendesen.
Átok79146TD27-01-2012 23:25:45 // 37359
igen, lehet a kuplung munkahenger és a kuplung föhnger is.
zalan27-01-2012 23:21:13 // 37358
jaaa bocsi az OFF -ért :)
zalan27-01-2012 23:20:31 // 37357
eldiablo15627-01-2012 21:46:13 // 37356
Ciao! Segítsetek kérlek, van egy olyan hibajelensége az autónak hogy ha megállok a lámpánál nem bírom berakni 1esbe vagy rükvercbe az autót.... csak akkor ha egy kicsit meggurul. Ha levan állítva akkor vesz minden sebességet, ha lámpánál megmakacsolja magát szórakozni kell vele be 2be aztán vissza 1be és ugy nagynehezen beveszi... Olvastam olyat hogy kuplungmunkahenger lehet a hibás, igaz ez? vagy itt már komplett kuplung az ami kéne már neki.? A kuplung kemény amugy és fent fog, és csúsztatásnál se bír normálisan elindulni,rángat. De van amikor teljesen jó, normálisan lehet csúsztatni a kuplungot szépen elindul kisebb gázzal, nem rángat.:S
Liquid27-01-2012 14:51:52 // 37355
sztem maradhatsz az 55-nél, esetleg tegyél bele 64-est, a ZAP silvert tudom ajánlani, occó és jó
AL27-01-2012 14:50:25 // 37354
Sziasztok!
11 éves, 1.6 benzin 156.
Mostani aksim (6 éves) teljesen meghalt (noname, 55 AH, 480 A).
Milyet ajánlotok helyette? Lehet-e, kell-e nagyobb, és milyen márka legyen?
Köszi!
11 éves, 1.6 benzin 156.
Mostani aksim (6 éves) teljesen meghalt (noname, 55 AH, 480 A).
Milyet ajánlotok helyette? Lehet-e, kell-e nagyobb, és milyen márka legyen?
Köszi!
mreni26-01-2012 21:49:14 // 37353
Bilux26-01-2012 21:40:41 // 37352
Tuti, hogy termosztátos az autó. Nekem is most kellett cserélni.
3km után már megmozdul a hőfokmérőm kíméletes autózás mellett (hideg motor miatt) a városban ahol még a lámpák is megállítanak. Mindez -2 fokban.
3km után már megmozdul a hőfokmérőm kíméletes autózás mellett (hideg motor miatt) a városban ahol még a lámpák is megállítanak. Mindez -2 fokban.
NGC26-01-2012 20:44:23 // 37351
Nincs semmi ilyen műszerem sajnos.
GTPeti26-01-2012 20:41:10 // 37350
Hmm... meg kéne vizsgálni kiszerelt állapotukban az izzókat. 12V-t kéne nekik adni.
NGC26-01-2012 20:39:30 // 37349
Nem tudom fordítva betenni a bajonett zár miatt.
Ferke26-01-2012 20:28:55 // 37348
Ez nagyjából borítékolható volt.:-)
Ferke26-01-2012 20:26:35 // 37347
haldoklik a generator...
Tompi26-01-2012 20:06:09 // 37346
bagoly26-01-2012 19:53:51 // 37345
ja és még 1 fontos dolog 1000/ forulaton jár a motor!!!
GTPeti26-01-2012 19:51:11 // 37343
Akkor 100-adszorra (bocsánat): Azoka az izzók NEM CAN-buszosak, hanem a hagyományos izzófigyeléssel való kompatibilitás miatt hagyományos izzót "emulálnak".
Van bennük egy ellenállás, vagy egy apró tranzisztoros áramkör, műterhelés gyanánt. Azt a pár wattot fűti el, amit a sima izzó is. Ennyi a trükk. (Megj.: Mindamellett nem egy elegáns megoldás, hogy a kiváló hatásfokú LED-ek mellé "fűtőtestet" építünk.)
Ha egy sima ellenállás a műterhelés az FŰT és polaritásérzéketlen. A LED-ek pedig polaritásérzékenyek, tehát fordítva tedd be az izzót, akkor fűteni is fog ÉS világítani is.
Van bennük egy ellenállás, vagy egy apró tranzisztoros áramkör, műterhelés gyanánt. Azt a pár wattot fűti el, amit a sima izzó is. Ennyi a trükk. (Megj.: Mindamellett nem egy elegáns megoldás, hogy a kiváló hatásfokú LED-ek mellé "fűtőtestet" építünk.)
Ha egy sima ellenállás a műterhelés az FŰT és polaritásérzéketlen. A LED-ek pedig polaritásérzékenyek, tehát fordítva tedd be az izzót, akkor fűteni is fog ÉS világítani is.
silver16626-01-2012 19:29:28 // 37342
Lehet hogy nyitott állapotban állt meg a termosztát és folyamatosan kering a víz benne. Ezért nem tud felmelegedni üzemi hőmérsékletre. Általában ez szokott lenni. Ez még mindig jobb mintha zárt állapotban áll meg mert akkor forralja a vizet.
silver16626-01-2012 19:23:45 // 37341
Töltés!
Generátor általában.
Generátor általában.
bagoly26-01-2012 19:15:21 // 37340
Kedves hozzáértök!!!
Ma hazafelejövet látom, hogy villog a töltést jelzö,(kis aku jel,piros) aztán leállítom és utána már nem indul,aku lemerült ,majd bikázás indul, hazáig kijelzi ABS nem müködik, kézifék nem müködik, illetve az ovek elektronikájának is annyi+kézifék világít!
Mi lehet a gond!!!!
Ma hazafelejövet látom, hogy villog a töltést jelzö,(kis aku jel,piros) aztán leállítom és utána már nem indul,aku lemerült ,majd bikázás indul, hazáig kijelzi ABS nem müködik, kézifék nem müködik, illetve az ovek elektronikájának is annyi+kézifék világít!
Mi lehet a gond!!!!
Tompi26-01-2012 17:53:08 // 37338
Este megnézem, hogy meleg-e a kimenö csö, mikor hazaérek... Aztán keresek egy új szervízt :)
Tompi26-01-2012 17:51:11 // 37337
Köszönöm a sok választ, csak most értem ide.
Az 50 van jelölve meg a 90, a közöttük levö vonalat (én 70-nek gondoltam) azt már soha meg sem közelíti... Az 50-es felett van kb. 1 centivel, ott meg is áll. Tegnap hazafele meghajtottam rendesen, egy picit talán feljebb ment, mondjuk fél milivel :) Hazafele kb. 40 km-t megyek, szóval a 10 km böven megvan.
A vizsgálódás helye márkaszervíz volt, a vizsgálatból annyit láttam, hogy mikor vittem a kocsit kb 5 km után 50 körül volt a vízhömérséklet, ekkor járó motornál megfogta a hütöhöz kapcsolódó két vízcsövet a szervízes, azt mondta az egyik csö meleg, a másik hideg, ergó nem nyitott ki a termosztát, szóval jó. Állítólag még egy szakival is megnézették, ö is rendben találta (hiszi a piszi). De gondolom lehet úgy is szar egy termosztát, hogy nem 80 fokon nyit hanem 60-on, de én nem vagyok szakszervíz dolgozó.
Az 50 van jelölve meg a 90, a közöttük levö vonalat (én 70-nek gondoltam) azt már soha meg sem közelíti... Az 50-es felett van kb. 1 centivel, ott meg is áll. Tegnap hazafele meghajtottam rendesen, egy picit talán feljebb ment, mondjuk fél milivel :) Hazafele kb. 40 km-t megyek, szóval a 10 km böven megvan.
A vizsgálódás helye márkaszervíz volt, a vizsgálatból annyit láttam, hogy mikor vittem a kocsit kb 5 km után 50 körül volt a vízhömérséklet, ekkor járó motornál megfogta a hütöhöz kapcsolódó két vízcsövet a szervízes, azt mondta az egyik csö meleg, a másik hideg, ergó nem nyitott ki a termosztát, szóval jó. Állítólag még egy szakival is megnézették, ö is rendben találta (hiszi a piszi). De gondolom lehet úgy is szar egy termosztát, hogy nem 80 fokon nyit hanem 60-on, de én nem vagyok szakszervíz dolgozó.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
470
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?