az a baj hogy már ritka az igazi szerelő.
nekem a müszakin kicserélték az első fékem mert szerrintük kopott volt azóta fele annyira se fog mint előtte,forralta a vizet 3 szerelő is hengerfejet akart cserélni,én kicseréltem a vizpumpát már is megjavult ,mikor a vezérlést kellet beálitani senkinek se volt cuc hozzá 2 hónapig tartatoot amig találtam valakit,most volt egy balesetem és eltört a job lengőkar és eldeformálódott a bölcsőm kicseréltem a bölcsőt 2lengőkart ,stabilizátort, kormány összekötőt, torony csapágyat és kanyarban nagyot csattan .Töb mühelyben is voltam rázópadra rakták körül álták nézegették és fogalmuk sincs mitől,
Forum >> Szerelőműhely
andrej03116-05-2012 10:07:10 // 38836
Wickey15-05-2012 23:12:45 // 38835
nekem a gta fékekkel fém fékcsövekkel semmi bajom. :)
GTPeti15-05-2012 22:18:48 // 38834
Mert csoki helyett vaníliát adna. :)
Ferke15-05-2012 22:15:53 // 38833
Ez komolyan a no comment kategória...ő tényleg egy szerelő? Miért nem megy el fagyiárusnak??:-)
chrisz0715-05-2012 21:39:36 // 38832
Az volt a baj, hogy csak itthon vettem észre,mikor kivettem a táskából a dobozát az olajnak.Már többször cserélte az olajat nekem,és eddig nem volt gond,most mikor otthagytam az autót,egyből gáz lett.Eddig mindig WR diesel ment bele.
Holnap beszélek vele azt meglátjuk,bár ma már hívtam ez miatt de azt monda, hogy a dobozon feltüntetett adatok alapján jó. :(
Holnap beszélek vele azt meglátjuk,bár ma már hívtam ez miatt de azt monda, hogy a dobozon feltüntetett adatok alapján jó. :(
Dévid15-05-2012 21:35:16 // 38831
Füstöl tőle, tapasztalat. :)
Én is úgy gondolom, hogy hosszú távon nem szerencsés. :)
Én is úgy gondolom, hogy hosszú távon nem szerencsés. :)
GTPeti15-05-2012 21:13:06 // 38830
Alfához picit is értő szerelő nem tesz 20K-t dízelbe. A tiedbe WRD való.
chrisz0715-05-2012 21:07:21 // 38829
Köszönöm a gyors választ,hogy a szerelő mit fog szólni hozzá.
GTPeti15-05-2012 21:04:46 // 38828
Érdekes itt szerepel mellette ACEA B3 is, ami dízelre vonatkozik.
GTPeti15-05-2012 20:59:53 // 38827
Hivatalosan és általánosan mondva jó dízelbe is. Bár a te motorodba 5W40-es való, ha jót akarsz neki.
Az ACEA besorolása alapján azonban tisztán benzinesbe való olaj ez. Én lecserélném.
Az ACEA besorolása alapján azonban tisztán benzinesbe való olaj ez. Én lecserélném.
chrisz0715-05-2012 20:51:36 // 38826
Üdv
Szerintetek mennyire gáz az ha a diselembe, Selenia 20k motorolaj lett rakva.
Azonnal cserére szorul vagy kibír 10 ezer kilométert?
Szerintetek mennyire gáz az ha a diselembe, Selenia 20k motorolaj lett rakva.
Azonnal cserére szorul vagy kibír 10 ezer kilométert?
GTPeti15-05-2012 20:05:45 // 38825
ystuc nemrég upgradelte a fékét.
Daniell15-05-2012 18:48:02 // 38824
Üdv,
infót szeretnék kérni fékátalakítással kapcsolatban. 156 2.5 sajnos gyárilag egydugós fékkel szerelték, kipróbáltam már mindenféle variációt(brembo tárcsa , ferrodo betétek) de még így is kevésnek bizonyult a fékhatás. Kérdésem az lenne , hogy melyik alfa fékrendszerére a legérdemesebb átalakítani , gta , 166?? Esetleg ha valaki tudna segíteni abban hogy hol tudom ehhez a projekthez jó áron beszerezni a cuccokat nagyon megköszönném..
infót szeretnék kérni fékátalakítással kapcsolatban. 156 2.5 sajnos gyárilag egydugós fékkel szerelték, kipróbáltam már mindenféle variációt(brembo tárcsa , ferrodo betétek) de még így is kevésnek bizonyult a fékhatás. Kérdésem az lenne , hogy melyik alfa fékrendszerére a legérdemesebb átalakítani , gta , 166?? Esetleg ha valaki tudna segíteni abban hogy hol tudom ehhez a projekthez jó áron beszerezni a cuccokat nagyon megköszönném..
andrej03115-05-2012 17:55:23 // 38823
bocsi én aaz ablak mosórol irtam
andrej03115-05-2012 17:54:12 // 38822
én ahányat csináltam mind a motorbol kiálló kis pöcsben volt de nemérdemes vele bajlódni mert ezer öt és 3 ezer között megy az ujj
Mega Alfa15-05-2012 17:00:20 // 38821
147-esem van.Kérdés első ablaktörlő motor.Hol található a műanyag fogaskerék ami hajtja a motor burkolaton belül?
andrej03115-05-2012 16:41:41 // 38820
Ja az bizti de amekkora barom vagyok flexel előb ketté vágtam pont a csip közepénél aztán kifaragtam.Amikor nemindult utánna néztem és akkor derült ki mekkora álat vagyok
irtam imailt az itt megadott cimre azt irták vigyem be az ép kulcsott és 10 perc alat megvan a másik 12 ezerért az ut többe kerül mivel 270 kilóméterre van de muszáj lesz
irtam imailt az itt megadott cimre azt irták vigyem be az ép kulcsott és 10 perc alat megvan a másik 12 ezerért az ut többe kerül mivel 270 kilóméterre van de muszáj lesz
Ferke15-05-2012 15:45:51 // 38819
Keress contit, szerintem ez most a legjobb. a Dayco sem rossz, de messze van a contitól...
Ferke15-05-2012 15:23:11 // 38818
Jah. Feltéve, ha sikerül úgy kiikatatni az immot, hogy 2 hét múlve ne térdeljen le az ecu.
Ha tudsz egy olyan szakit, aki kiüti úgy az, immot, hogy legalább 1 év garit bevállal rá, már ott is vagyok:)
Ha tudsz egy olyan szakit, aki kiüti úgy az, immot, hogy legalább 1 év garit bevállal rá, már ott is vagyok:)
Alfa156SW15-05-2012 15:15:08 // 38817
Sziasztok Alfa 159 es kormányt szeretném leszedni tudnátok nekem ebben tanácsot adni hogy hogy kezdjek hozzá?
Hari15-05-2012 14:21:33 // 38816
Hűűű 'baxa meg! ... na ezt jól elfaragtad!
Először is! : - Az eredeti kulcsodban van egy transponder chip!(Olyan kis fekete "IC".) Azt is sikerült elfaragnod?! Mert ha azt nem akkor csak operáld ki és rakd át a bicskakulcs házába! (Van annak direkt speckó helye!)
Másodszor: Sima kulcsmásolással nem mész semmire! Szintén kell hozzá az a kis fekete "bigyó"! Azt utána le kell klonozni az eredeti chipről! (Tehát - mindenféleképpen szükséged van a régire!)
De! Ha nincs meg! (vagy megsérült!) akkor egy új transponder codod lesz - amit fel kell illeszteni a motorvezérlőre. ("Rá kell tanítani!")
A harmadik : Hagyod a p..csába az egész indításgátlót! .... röviden: ki kell iktatni, kapcsolni az IMMO-t!!! ( Ezt szoftveresen lehet. - Chip tuning)
- ezt az utóbbi módszert ajánlom! (Többé nem lesz IMMO problémád!) :)
Először is! : - Az eredeti kulcsodban van egy transponder chip!(Olyan kis fekete "IC".) Azt is sikerült elfaragnod?! Mert ha azt nem akkor csak operáld ki és rakd át a bicskakulcs házába! (Van annak direkt speckó helye!)
Másodszor: Sima kulcsmásolással nem mész semmire! Szintén kell hozzá az a kis fekete "bigyó"! Azt utána le kell klonozni az eredeti chipről! (Tehát - mindenféleképpen szükséged van a régire!)
De! Ha nincs meg! (vagy megsérült!) akkor egy új transponder codod lesz - amit fel kell illeszteni a motorvezérlőre. ("Rá kell tanítani!")
A harmadik : Hagyod a p..csába az egész indításgátlót! .... röviden: ki kell iktatni, kapcsolni az IMMO-t!!! ( Ezt szoftveresen lehet. - Chip tuning)
- ezt az utóbbi módszert ajánlom! (Többé nem lesz IMMO problémád!) :)
GTPeti15-05-2012 13:00:35 // 38815
Szerintem Dayco-t. Olcsó is és jó is.
mcs1015-05-2012 11:39:19 // 38814
Sziasztok
milyen vezérműszíjat érdemes venni? gyárilag bosch szett van benne?
1,9JTD 147.
milyen vezérműszíjat érdemes venni? gyárilag bosch szett van benne?
1,9JTD 147.
andrej03115-05-2012 10:15:39 // 38813
Köszi megpróbálom
fisch15-05-2012 08:53:32 // 38812
Sziasztok,
Az alábbi hibára várnék ötleteket, hátha van tapasztalatotok. Olvasgattam a témáról, de egyelőre megakadtam...A dolog úgy indult, hogy elköszönt a katalizátor előtti lambda fűtése+ a kat. is csörgött zörgött. Mindkettőre dobott hibát a komp., plusz voltak gyújtáskimaradás hibák is. (P0300 és P0301) Gondoltam ez utóbbi összefügg az előbbiekkel. Bontóban vettem katalizátort, volt hozzá lambda is, úgyhogy ez a dolog ki lett pipálva. Egy darabig oké volt minden, de a gyújtáskimaradás vissza-vissza jött. Vettem gyertyákat, kicseréltem mind a nyolcat, de a hiba továbbra is előjön, mindegyik hengerre írkálja. Konkrétan azt, hogy túl magas jelet kap a jeladótól. Ahogy megfigyeltem, inkább 3000-es fordulat felett jellemző, ha hirtelen lelépek a gázról, majd a motorfék után újra visszalépek rá. Trafókat leszedtem, gyújtáskábeleket leszedtem, mindent megtisztogattam. Megmondom őszintén trafóra kábelekre nem gyanakodnék, mivel kicsi az esélye, hogy egyszerre romlik el mind a 4. Lambda feszkók rendben vannak, légtömegmérő hidegen 13,7 és 14,2 között szállít. Ez nem tudom, hogy oké-e így. Elvileg 13 körül jó, de nem tudom mennyire ingadozhat. Mert amit még megfigyeltem, hogy az alapjárat az sajnos enyhén ingadozik. Egyéb anomáliák, hogy kicsit mintha megnőtt volna a fogyasztás, érzésre 3000 alatt nem húz annyira és olyan pöfögősen jár a motor üresben. (bár lehet, hogy ezeket csak beképzelem) Jelenleg vez.tengely jeladóra, vagy esetleg légtömegmérőre gondolok. Utóbbit megpróbálom majd kizárni úgy, hogy lehúzom a csatiját és úgy járok majd vele. Sokat nem használom, emiatt nehéz tapasztalatot gyűjteni. Addig is minden tippet szívesen fogadnék, amit előre is köszönök! ;) (kábelem van, értékeket tudok figyelgetni, hibát törölni ilyesmi...)
Az alábbi hibára várnék ötleteket, hátha van tapasztalatotok. Olvasgattam a témáról, de egyelőre megakadtam...A dolog úgy indult, hogy elköszönt a katalizátor előtti lambda fűtése+ a kat. is csörgött zörgött. Mindkettőre dobott hibát a komp., plusz voltak gyújtáskimaradás hibák is. (P0300 és P0301) Gondoltam ez utóbbi összefügg az előbbiekkel. Bontóban vettem katalizátort, volt hozzá lambda is, úgyhogy ez a dolog ki lett pipálva. Egy darabig oké volt minden, de a gyújtáskimaradás vissza-vissza jött. Vettem gyertyákat, kicseréltem mind a nyolcat, de a hiba továbbra is előjön, mindegyik hengerre írkálja. Konkrétan azt, hogy túl magas jelet kap a jeladótól. Ahogy megfigyeltem, inkább 3000-es fordulat felett jellemző, ha hirtelen lelépek a gázról, majd a motorfék után újra visszalépek rá. Trafókat leszedtem, gyújtáskábeleket leszedtem, mindent megtisztogattam. Megmondom őszintén trafóra kábelekre nem gyanakodnék, mivel kicsi az esélye, hogy egyszerre romlik el mind a 4. Lambda feszkók rendben vannak, légtömegmérő hidegen 13,7 és 14,2 között szállít. Ez nem tudom, hogy oké-e így. Elvileg 13 körül jó, de nem tudom mennyire ingadozhat. Mert amit még megfigyeltem, hogy az alapjárat az sajnos enyhén ingadozik. Egyéb anomáliák, hogy kicsit mintha megnőtt volna a fogyasztás, érzésre 3000 alatt nem húz annyira és olyan pöfögősen jár a motor üresben. (bár lehet, hogy ezeket csak beképzelem) Jelenleg vez.tengely jeladóra, vagy esetleg légtömegmérőre gondolok. Utóbbit megpróbálom majd kizárni úgy, hogy lehúzom a csatiját és úgy járok majd vele. Sokat nem használom, emiatt nehéz tapasztalatot gyűjteni. Addig is minden tippet szívesen fogadnék, amit előre is köszönök! ;) (kábelem van, értékeket tudok figyelgetni, hibát törölni ilyesmi...)
Kau15-05-2012 08:41:02 // 38811
andrej03115-05-2012 08:21:59 // 38810
valaki tud esetleg olyan helyet ahol tudok kulcsot csináltatni ?
két kulcsal került hozzám a 146 osom és én barom nemtudtam hogy érzékelő van beleépitve és az eggyiket elvágtam és beleraktam a bicska kulcsba,ami forgatja az öninditót de nem inditja a mocit ,a másik kulcsot meg a fiaim elhajlitották ,vissza jajtottam de mind két vége megvan repedve igy bármikor eltörhet.
két kulcsal került hozzám a 146 osom és én barom nemtudtam hogy érzékelő van beleépitve és az eggyiket elvágtam és beleraktam a bicska kulcsba,ami forgatja az öninditót de nem inditja a mocit ,a másik kulcsot meg a fiaim elhajlitották ,vissza jajtottam de mind két vége megvan repedve igy bármikor eltörhet.
vm15-05-2012 00:15:25 // 38809
SIkaflex 252 szerkezeti ragasztóra gondoltam.
Konkrétan spoilerek, toldalékok, és műanyag elemek ragasztására fejlesztették.
Van fekete és fehér színben, csiszolható, alapozható, fényezhető, és 4k a 300-as kartus.
20 cm2-en úgy 800 kg a húzószilárdsága, és 470 kg körüli a nyíró.
Úgy adódott, hogy egy alkalommal alaposan körüljártam a témát ;-)
Konkrétan spoilerek, toldalékok, és műanyag elemek ragasztására fejlesztették.
Van fekete és fehér színben, csiszolható, alapozható, fényezhető, és 4k a 300-as kartus.
20 cm2-en úgy 800 kg a húzószilárdsága, és 470 kg körüli a nyíró.
Úgy adódott, hogy egy alkalommal alaposan körüljártam a témát ;-)
pb_14-05-2012 22:41:19 // 38808
Valakivel/kikkel keverhetsz, mert én nem tartozom a fotelfizikus kasztba.)))
Wickey14-05-2012 22:23:16 // 38805
haggyadmá, a gázpalack mindig mindent jobban tud, ezt megszokhattad már. :-)
Te csak inkább menjél haza és kapargasd a rozsdát az unoról. :-PPPP
Te csak inkább menjél haza és kapargasd a rozsdát az unoról. :-PPPP
GTPeti14-05-2012 21:49:32 // 38803
Már megbocsáss, de még a környéken sincs az autón egy gramm rozsda sem...
A "remekül bírja" kifejezésbe ez is beletartozik. Szerintem rajtad kívül ez mindenkinek egyértelmű volt, de mindegy.
A "remekül bírja" kifejezésbe ez is beletartozik. Szerintem rajtad kívül ez mindenkinek egyértelmű volt, de mindegy.
pb_14-05-2012 21:27:50 // 38802
"az előbbi cucc is tényleg remekül bírta"
AZtán xépen +adja magát a vasoxidnak.)
AZtán xépen +adja magát a vasoxidnak.)
GTPeti14-05-2012 20:55:16 // 38801
Én még a kezdetekben "Mester festhető, esőálló akril tömítőt" használtam az Uno-nál. Ma persze igazi kasznitömítőt vennék. Viszont az előbbi cucc is tényleg remekül bírta.
Wickey14-05-2012 20:33:26 // 38800
ha barkácsáruházban is fellelhető akkor biztos nem kimondottan karosszériás cucc. Ilyen motyókat autófestékkel is foglalkozó festékboltban kéne inkább keresgélni. :-)
Lali7514-05-2012 18:19:34 // 38799
Nem sika,de nem vitatkozni szeretnék...
Van kimondott karosszéria tömítő,barkácsáruházakban is fel lehet lelni!
Van kimondott karosszéria tömítő,barkácsáruházakban is fel lehet lelni!
alfa15614-05-2012 16:23:21 // 38798
Megnézettem ma mert csak azért is mert holnap megy müszakira.Minden redbe van a vassal. Annyit mondtak hogy ezek a wredestain gumik ilyenek és 70% alatt gyorsan fognak kopni és mivel vizes gumi száraz aszfalton csikoroghat.Ugyhogy ez van nincs mit tenni legfeljebb nem megyek bele a körforgalomba 70-nel bele.Amugy köszi.
Wickey13-05-2012 21:00:54 // 38797
beállítás. Vagy kivannak a lengőkarszilentek hátul, és akkor be se lehet állítani. Elméletileg a 156 hátsó futóműve is állítható valamennyire. Sűrűn nem is kell hozzányúlni az igaz.
Gábor15613-05-2012 19:50:11 // 38796
Köszönöm :)
GTPeti13-05-2012 18:30:54 // 38794
Jól mondja Totti. Tudtommal még a Bárdiban is lehet kapni.
Totti (NagyVad)13-05-2012 17:54:03 // 38793
Karosszéria ragasztó lehetőleg festhetőt kell oda nyomni!
Gábor15613-05-2012 17:44:28 // 38792
Sziasztok
Aki cserélt már 156-on első sárvédőt az megsúgja nekem, hogy az ajtónál ami illesztés van ő oda milyen cuccot nyomott? Mert gyárilag valami gumi szerű dolog van ott (meg mindenhol máshol) de olyat kétlem, hogy a magamfajta átlagember be tud szerezni. Köszike.
Aki cserélt már 156-on első sárvédőt az megsúgja nekem, hogy az ajtónál ami illesztés van ő oda milyen cuccot nyomott? Mert gyárilag valami gumi szerű dolog van ott (meg mindenhol máshol) de olyat kétlem, hogy a magamfajta átlagember be tud szerezni. Köszike.
Ata14713-05-2012 12:40:12 // 38791
Köszönöm az információt... USB-s lesz akkor a megoldás.
:)
:)
alfa15613-05-2012 09:10:36 // 38790
Nem rossz ötletek köszi . A futómünél mi lehet? A keréknyomás az jó.
Wickey13-05-2012 08:34:58 // 38789
futómű, keréknyomás. Ez máris két tipp. :-)
Liquid12-05-2012 20:40:16 // 38788
az ELM327 kell a 147-FiatEcuScan kapcsolathoz, de alapból csak a motorvezérlőt éred el, és asszem még a szervíz intervallumot tudod nullázni. A többi dologhoz átalakító kábel kell. Mondjuk én is inkább az USB-set használnám, olcsóbb, egyszerűbb és ki lehet küszöbölni a bluetooth kapcsolat esetleges hibáit
András bácsi12-05-2012 20:37:03 // 38787
Felfelé kell lehúzni, egy bordáshüvely tartja. Ergo nem kell tekergetni. Van akinek van hozzá lenyomószerszám, mint pl. nekem. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
486
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?