Forum >> Szerelőműhely
dév27-06-2012 14:04:03 // 39536
még nem olvastattam ki, azért kérdeztem hátha vki találkozott már a hibával.
GTPeti27-06-2012 13:41:59 // 39535
Mesélj, a kiolvasás, mit mutatott? B)
dév27-06-2012 13:41:16 // 39534
ismét a segítségetekre lenne szükségem kedves alfások.. az a helyzet hogy kivillanik az injektorhibajelző és a motor nem pörög többet mint 3200. az lenne a kérdésem hogy mitől lehet ez? tippem az üzemagyagszivattyú. az okozhat ilyen hibát?? ja és persze 2.4jtd ről van szó!
Imyx27-06-2012 13:06:49 // 39533
Urak,
Ezt a hibakódot hogy kell értelmezni?
P1151 2 elől lévő lambdaszonda jel (megbízhatóság) (végzetes) JTS-nél, ahol szerencsénkre 4 db. van.. tehát ezt szeretném kidobni belőle. Gondolom, katalizátor előtti. Na de melyik? Illetve hogy rendeljem meg, hogy nekem melyikre van szükségem? Ha az autóval szemben állunk, a jobb, vagy a bal oldali? :). Vagy ez felső, vagy alsó? Nem vagyok tisztában vele.
Thx!
Ezt a hibakódot hogy kell értelmezni?
P1151 2 elől lévő lambdaszonda jel (megbízhatóság) (végzetes) JTS-nél, ahol szerencsénkre 4 db. van.. tehát ezt szeretném kidobni belőle. Gondolom, katalizátor előtti. Na de melyik? Illetve hogy rendeljem meg, hogy nekem melyikre van szükségem? Ha az autóval szemben állunk, a jobb, vagy a bal oldali? :). Vagy ez felső, vagy alsó? Nem vagyok tisztában vele.
Thx!
GTPeti27-06-2012 12:52:22 // 39532
Tőlük óvaintenélek. Cserélnek mindent, amit érnek, de egy egyszerű túltöltést anno nem találtak meg.
gecsa27-06-2012 11:55:29 // 39531
az lesz...bár most a bosch pollenszűrőhöz ingyenes klímatisztítás jár...:D lehet a kellemest a hasznossal kellene..:D
Buksi27-06-2012 11:29:49 // 39530
Akkor próbáld meg, hogy máshová viszed!
gecsa27-06-2012 11:25:25 // 39529
ez konkrétan ismerősnél történt...
Buksi27-06-2012 11:20:29 // 39528
Meg kell mondani, hogy csak töltést kérsz! :)
gecsa27-06-2012 11:18:02 // 39527
ja,de az a gond,hogy azt csak szervízben tudják csinálni,és amikor bevittem a múltkor,egyből bontani karták,meg átnézni,meg stb...
Buksi27-06-2012 11:05:32 // 39526
Lehet, hogy csak fel kellene tölteni!
gecsa27-06-2012 10:44:07 // 39525
az én klímám is nyöszörög,és nem akar hideget csinálni,csak minimálisan..
Wickey27-06-2012 10:02:04 // 39524
vagy haladj ki a Kondrát Petihez. Valszeg klímahűtőt kell cserélned, ha már nagyon el van koszolódva vagy el vannak fésülve a lamelláid. A kompresszor akkor kapcsolgat ki/be, ha túlmelegszik (nem tudja lehűteni a klímahűtő), túl alacsony vagy túl nagy a nyomás, túl alacsony a külső levegőhőmérséklet (ez azért mostanában nem jellemző, de ha pl. megdöglik a külső hőmérő és mínusz 52 fokot vagy mennyit mutat, akkor a klíma se fog menni), ilyesmi. Ő klímaszerelő és nem autóvillamosságis, de fog tudni segíteni egy rendszerszintű diagnosztikában már ami a mechanikai elemeit illeti.
Public Enemy27-06-2012 09:30:26 // 39523
Cseréltesd ki benne a szárítót, az lehet a gond...
Vagy nem tartja meg a nyomást, mert lehet, hogy el vannak koszolódva a lamellák, pucold ki óvatosan a hűtők közötti részt...
Vagy nem tartja meg a nyomást, mert lehet, hogy el vannak koszolódva a lamellák, pucold ki óvatosan a hűtők közötti részt...
tipoatti27-06-2012 08:32:40 // 39522
Egy kis flood a nagyvadaktól, bocsi. Itt is kérdezném, hogy:
Urak,
Amennyiben van közöttetek "klímakutató" vénával megáldott szaki, segíthetne nekem:
Tegnap elgurultam klímáshoz ( Nagykőrösi út ) a véhattal. Festett gázzal feltöltöttük, a nyomást tartja a rendszer, szivárgás nem észlelhető. Mivel gáz/nyomás került a helyére, a kompresszor is bekapcsol - hál'Istennek. Viszont nem történt semmi hosszú ideig, a szaki tanácsára menet közben ki,-be kapcsolgatva a klímát egyszer csak megtörtént a csoda, és lőn hideg. A baj az, hogy kb. 1 percig örülhetek, utána szépen jön vissza a meleg fuvallat...
Tipp?
THX.! :)
Urak,
Amennyiben van közöttetek "klímakutató" vénával megáldott szaki, segíthetne nekem:
Tegnap elgurultam klímáshoz ( Nagykőrösi út ) a véhattal. Festett gázzal feltöltöttük, a nyomást tartja a rendszer, szivárgás nem észlelhető. Mivel gáz/nyomás került a helyére, a kompresszor is bekapcsol - hál'Istennek. Viszont nem történt semmi hosszú ideig, a szaki tanácsára menet közben ki,-be kapcsolgatva a klímát egyszer csak megtörtént a csoda, és lőn hideg. A baj az, hogy kb. 1 percig örülhetek, utána szépen jön vissza a meleg fuvallat...
Tipp?
THX.! :)
Véncsont26-06-2012 22:13:01 // 39521
GTPeti26-06-2012 19:33:43 // 39520
Azt a nyamvadt szelepet ledugózni szokás, meg kiírni a programmból... A motorod megköszönné (hogy nem kap kipufogógázt) és mellesleg jobban is menne talán az autó.
Véncsont26-06-2012 17:01:50 // 39519
Köszi, ezen hogy lehet segíteni? ki lehet takarítani házilag?
gecsa26-06-2012 15:04:24 // 39518
pedig már láttam darabokban,mert úgy kaptam az autóval..most szigetelőszalag fogja össze...a gomb is hiányzik belőle,úgyhogy mikrokapcsolóval nyitottam/szártam,amíg el nem koszolódott..:(
jó lenne egy burkolatot varázsolni hozzá,de sehol nincs...
jó lenne egy burkolatot varázsolni hozzá,de sehol nincs...
GTPeti26-06-2012 14:01:47 // 39517
Az a kör alakú antenna, a kulcsnyílás körül, az táplálja az immo kulcsban lévő adóját. Az immo adója tehát nem az elemről megy.
.......................26-06-2012 13:59:06 // 39516
EGR szelep beragadt
Véncsont26-06-2012 13:44:19 // 39515
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem! Az alany 166 2.4 jtd (140Le) ,tünetek : - 2500-3000 fordulat alatt nem megy teljesen érzéketlen a gázadásra, ha a fent említett fordulatot eléri elkezd húzni normálisan. Néha mikor megindul, erősen füstöl kopogni is szokott ilyenkor mint mikor „behugyozik” az injektor de ezt nagyon ritkán produkálja . Ha a motor túlmelegszik, 120C fölé kúszik nagy fordulaton sem húz :(… ezeket a tüneteket előjel nélkül 2 napja produkálja . Kéne pár használható tipp mert épp nyaralok és itt elérhetetlenül drága a szerviz . Köszi előre is a tippeket.
Segítségre lenne szükségem! Az alany 166 2.4 jtd (140Le) ,tünetek : - 2500-3000 fordulat alatt nem megy teljesen érzéketlen a gázadásra, ha a fent említett fordulatot eléri elkezd húzni normálisan. Néha mikor megindul, erősen füstöl kopogni is szokott ilyenkor mint mikor „behugyozik” az injektor de ezt nagyon ritkán produkálja . Ha a motor túlmelegszik, 120C fölé kúszik nagy fordulaton sem húz :(… ezeket a tüneteket előjel nélkül 2 napja produkálja . Kéne pár használható tipp mert épp nyaralok és itt elérhetetlenül drága a szerviz . Köszi előre is a tippeket.
gecsa26-06-2012 08:27:30 // 39514
Erhard 242 (Pure Energy)26-06-2012 08:18:37 // 39513
nincs összefüggés a kettő között :)
gecsa26-06-2012 07:49:51 // 39512
kérdezzek már egy külyeséget is:
ha nincs elem a kulcsban,akkor is bír kommunikálni az immoval?
ha nincs elem a kulcsban,akkor is bír kommunikálni az immoval?
Buksi26-06-2012 00:15:49 // 39511
Jah, így már értem! :)
zee26-06-2012 00:08:03 // 39510
Így van!
Szomszéd karosszériás műhelyben cseréltek vmi über fullos BMW-ben első fényszórót de csak nem akart világítani. Gépre kellett rakni és összetanítani... [ driver kellet hozzá :) ]
Szomszéd karosszériás műhelyben cseréltek vmi über fullos BMW-ben első fényszórót de csak nem akart világítani. Gépre kellett rakni és összetanítani... [ driver kellet hozzá :) ]
GTPeti25-06-2012 23:01:27 // 39509
Azt még hozzátenném, hogy egy újabb BMW-nél - úgy tudom - még még a lámpák, rádió, stb. is részei a lopásgátlásnak. Kicserélsz egy lámpát és nem indul az autó... (Kivéve, ha suckszervíz teszi és összekódolják €€€... Asse rossz.)
GTPeti25-06-2012 22:58:56 // 39508
"sok baszott elektrónika...de minek?"
Hogy ne fogyasszon másfélszer ennyit, min. kétszeres károsanyag-kibocsátás mellett. B)
Hogy ne fogyasszon másfélszer ennyit, min. kétszeres károsanyag-kibocsátás mellett. B)
dév25-06-2012 22:56:47 // 39507
ki gondolta volna hogy ez ilyen bonyolult művelet. sok baszott elektrónika...de minek?:S na mind1 köszi szépen a segítséget!! holnap kicserélem azt is akkor tuti jó lesz!
GTPeti25-06-2012 22:38:15 // 39506
Az baj. Én, mielőtt motorvezérlőket pakolgatnék, biztos utánanéznék, miből is áll a befecskendezőrendszer. Legcélszerűbb a szervíz CD-ben utánanaolvasni.
Az immobilizer elektronikája általában a biztosítéktábla mögött található. Erre van kötve a slusszkulcs nyílása körüli (kör alakú) antenna. A kulcs chipjének lekérdezése után ez a doboz kommunikál a motorvezérlés ECU-jával.
Az immobilizer elektronikája általában a biztosítéktábla mögött található. Erre van kötve a slusszkulcs nyílása körüli (kör alakú) antenna. A kulcs chipjének lekérdezése után ez a doboz kommunikál a motorvezérlés ECU-jával.
dév25-06-2012 22:07:54 // 39505
őőőőő aztnemhiszem. aztsem tom az meg mi vagy hol van:) ?
dév25-06-2012 22:06:58 // 39504
mert a másik chipptuningos:)))
gecsa25-06-2012 21:39:12 // 39503
ez jogos...miért nem?
Buksi25-06-2012 21:28:12 // 39502
Most már nem! :-DD
GTPeti25-06-2012 21:26:29 // 39501
Mert a régi az új, érted? :))
GTPeti25-06-2012 21:26:07 // 39500
A motorvezérlőn kívül az immo dobozkát is átraktad?
Buksi25-06-2012 21:22:06 // 39499
Ha a régivel elindul, akkor miért nem használod azzal?
dév25-06-2012 21:07:40 // 39498
Sziasztook. valaki esetleg tudna nekem segíteni? kicseréltem a motort a kocsiban 2,4jtd alfa 98as és az eredeti motor agyával idul de az ujjal nem pedíg az a régi agya elvileg! vmi miatt nem old ki az immobija pedíg az immobit (fekete pöcök) is átraktam a kulcsba a másikat. lécci irjatok rá vmit.. köszi
Ch3ster25-06-2012 19:22:03 // 39497
Akkor dobbetét levétel....köszönöm szépen a segítséget!
mreni25-06-2012 19:05:52 // 39496
vedd le a dobbetétet és az indexen a két lemezkét benyomva tudod kivenni
Ch3ster25-06-2012 17:59:11 // 39495
Sziasztok!
Kérem segítsen aki tud!
Hogyan tudom a legegyszerűbben kiszedni a 147-esből az oldal villogómat?
Nem szeretnék sérülést okozni a művelet közben semminek.
Kérem segítsen aki tud!
Hogyan tudom a legegyszerűbben kiszedni a 147-esből az oldal villogómat?
Nem szeretnék sérülést okozni a művelet közben semminek.
eldiablo15623-06-2012 21:30:27 // 39494
megnézem, hátha csak annyi baja volt :)
Fairlane22-06-2012 21:59:13 // 39493
Pontosan ugyanígy jártam tavasszal a 155-el :)
Ott az ablaktörlők alatti vízelvezető volt eldugulva, és a vályúban felgyülemlett víz elérte az ablaktörlőmotor kábelét, csatlakozóját.
Én első körön ott keresgélnék a 156ban is...
Ott az ablaktörlők alatti vízelvezető volt eldugulva, és a vályúban felgyülemlett víz elérte az ablaktörlőmotor kábelét, csatlakozóját.
Én első körön ott keresgélnék a 156ban is...
Csaba22-06-2012 21:35:35 // 39492
hideg motornál szívó 0.47-.050 kipufogó 0.27-0.30 az autodata szerint
eldiablo15622-06-2012 14:15:08 // 39491
A motornál lévő csatikra gondolsz? mert a bajuszkapcsoló ugye bent van az utastérbe, nemkéne h az zárlatot kapjon esőtől, Amúgy erre már gondoltam énis, hogy ez is lehetett a baja, mert most semmi baja, meleg van süt a nap...
eldiablo15622-06-2012 14:15:07 // 39490
A motornál lévő csatikra gondolsz? mert a bajuszkapcsoló ugye bent van az utastérbe, nemkéne h az zárlatot kapjon esőtől, Amúgy erre már gondoltam énis, hogy ez is lehetett a baja, mert most semmi baja, meleg van süt a nap...
Németh Laci22-06-2012 14:11:23 // 39489
... ha az esős időt vesszük alapul, akkor valamelyik csatlakozó lehetett átmenetileg zárlatos, de az is lehet hogy tényleg a relé ragadt be ( égett össze ) ! - de ez csak feltételezés !!!
Németh Laci22-06-2012 14:11:22 // 39488
... ha az esős időt vesszük alapul, akkor valamelyik csatlakozó lehetett átmenetileg zárlatos, de az is lehet hogy tényleg a relé ragadt be ( égett össze ) ! - de ez csak feltételezés !!!
eldiablo15622-06-2012 12:47:17 // 39487
Sziasztok!
Ma délelőtt elindultam, és alaphelyzetben elindult az ablaktörlő... úgy hogy nem kapcsoltam, és ráadásul nem is a szagatott ment hanem lassú folyamatos, hiába kapcsolgattam nem állt meg... félreálltam leállítottam, majd gyujtás rá és akkor megállt.
Mondom jó akkor induljunk el, beindítottam, mentem vele kb 20 m-t se és megint bekapcsolt.... hozzáteszem esős/nyirkos idő volt délelőtt, de nem esett akkor.Végig az úton nem bírtam megállítani.. a korházba mentem, ott leállítottam.
ott voltam 2 órán keresztül, kimentem beindít elindul, és azóta jó, nem indul el magától, az összes fokozat jól megy..
Szerintetek mi lehet? Bajuszkapcsoló adta meg magát?Kontakt hiba a kapcsolónál vagy relé? esetleg a motor?
Szétlehet szedni a kormányoszlopot és kivennia a bajuszkapcsolót anélkül h levennénk a kormányt?
Ma délelőtt elindultam, és alaphelyzetben elindult az ablaktörlő... úgy hogy nem kapcsoltam, és ráadásul nem is a szagatott ment hanem lassú folyamatos, hiába kapcsolgattam nem állt meg... félreálltam leállítottam, majd gyujtás rá és akkor megállt.
Mondom jó akkor induljunk el, beindítottam, mentem vele kb 20 m-t se és megint bekapcsolt.... hozzáteszem esős/nyirkos idő volt délelőtt, de nem esett akkor.Végig az úton nem bírtam megállítani.. a korházba mentem, ott leállítottam.
ott voltam 2 órán keresztül, kimentem beindít elindul, és azóta jó, nem indul el magától, az összes fokozat jól megy..
Szerintetek mi lehet? Bajuszkapcsoló adta meg magát?Kontakt hiba a kapcsolónál vagy relé? esetleg a motor?
Szétlehet szedni a kormányoszlopot és kivennia a bajuszkapcsolót anélkül h levennénk a kormányt?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
354
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?