Ehhez még egy szösszenet, amin azért kvára kiakadtam: mindig rendesen le van szervizelve anya gépe, 2 éve kapott új alsót, trw.
Most szólt, hogy valami nagyon kopog...megnéztem, és lám: a bal lengőkar első szilentje eltűnt! Vas a vason...előtte egy nyikorgás sem hallatszott....
A jobb oldalit ezután megnézve ugyanaz a hátsó szilent már körbeforgott a tengelyen...viszont nem volt elkopva, és nem lógott a lengőkar....
na ez milyen már?! Neszeneked trw....
Forum >> Szerelőműhely
Ferke31-01-2013 14:22:21 // 42555
Ferke31-01-2013 14:17:46 // 42554
Mi a tök az a kulcsszekrény? Nekem olyan az előszobában van, legalábbis anya így hívja..:)
Én nem rendelnék 250 ojróért ilyet, mert ad1: lassan ennyit érnek ezek az autók egyben, ad2: lehet, hogy tényleg már macerálva volt a géped kulcsilag, és akkor bukó az egész.
2 megoldás marad:
1: kiütni az egész immot, és akkor mehet bele egy csippmentes kulcs, vagy
2: bontottan egy szett: kulcs, zárak, immo+ecu.
Én ez utóbbira szavaznék....
Én nem rendelnék 250 ojróért ilyet, mert ad1: lassan ennyit érnek ezek az autók egyben, ad2: lehet, hogy tényleg már macerálva volt a géped kulcsilag, és akkor bukó az egész.
2 megoldás marad:
1: kiütni az egész immot, és akkor mehet bele egy csippmentes kulcs, vagy
2: bontottan egy szett: kulcs, zárak, immo+ecu.
Én ez utóbbira szavaznék....
Ferke31-01-2013 14:14:01 // 42553
Na, azt akkor mielőbb, iziben, mert ha a stab kopog, akkor nem húz el, csak ha az alsó lengőkarnál van valami...
timo31-01-2013 14:13:38 // 42552
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni.
Ellopták a 156-os Alfám kulcsát. Mivel sokadik tulaj vagyok, így egy kulcsom volt hozzá :(
Az lenne a kérdésem, hogy kb. 250 euróért redelhetek hozzá gyári kulcsot, kódkártyával, viszont nem vagyok benne biztos, h a gyári kulcsszekrény és a zárak vannak benne.
Esetleg van más megoldás? Pl. bontott 156-os kulcsszekrény csere + zár csere. Ilyenkor működni fog az imobilizér? Esetleg ujra kell programozni valamit?
Köszi
Tanácsot szeretnék kérni.
Ellopták a 156-os Alfám kulcsát. Mivel sokadik tulaj vagyok, így egy kulcsom volt hozzá :(
Az lenne a kérdésem, hogy kb. 250 euróért redelhetek hozzá gyári kulcsot, kódkártyával, viszont nem vagyok benne biztos, h a gyári kulcsszekrény és a zárak vannak benne.
Esetleg van más megoldás? Pl. bontott 156-os kulcsszekrény csere + zár csere. Ilyenkor működni fog az imobilizér? Esetleg ujra kell programozni valamit?
Köszi
gecsa31-01-2013 12:32:55 // 42551
nekem amióta elkezdett kopogni a jobb oldala, azóta elkezdett húzni balra a gép. idővel, ahogyan a kopogás erősödött, a húzás is. bár lehet ez csak a nyomvályús utak miatt van. Sima úton, ami errefelé ritkaság, csak nagyon minimálisat húz, ami akár lehet guminyomás miatt is.
biztos, ami biztos csere után elviszem megnézetni. inkább arra költök néhány ezret, mint szezononként új gumikra..:)
hétvégén lesz akna, akkor ráállok, és feltérképezem, hogy miket kell cserélni..
biztos, ami biztos csere után elviszem megnézetni. inkább arra költök néhány ezret, mint szezononként új gumikra..:)
hétvégén lesz akna, akkor ráállok, és feltérképezem, hogy miket kell cserélni..
Piritu - 1.000.00031-01-2013 11:59:15 // 42550
like :-DD
forrasr31-01-2013 11:08:26 // 42549
Bármely első lengőkar csere után mit tudnak szerintetek állítani a futóművön? elöl kormányközép meg összetartás állítható, az nem mehet el a lengőkar cserétől, max ha nagyon ki voltak a szilentek előző állításkor és összetartással némileg kompenzálták, akkor érdemes lehet
Kareszka198431-01-2013 10:18:17 // 42548
nálad bevált a stronglex?
atis_166jtd31-01-2013 10:16:03 // 42547
Bármelyik lengőkar csere után ellenöriztetni kell. hivatalosan. igazából szilentek, összekötők, gömbfejek cserélye után kellene ellenöriztetni.
mreni31-01-2013 09:50:09 // 42546
nem ajánlott kategória...
Inkább nézz szé a strongflex oldalán,ott vannak poliuretán szilentek,postázzák is bárhová,ezek bírják a gyűrődést
Inkább nézz szé a strongflex oldalán,ott vannak poliuretán szilentek,postázzák is bárhová,ezek bírják a gyűrődést
Kareszka198431-01-2013 09:08:08 // 42545
elméletileg Italy
Kareszka198431-01-2013 09:04:52 // 42544
stabszilentnek mennyire javasolt az "Acron" márka
egyedül ilyent találtam itt nálunk...
egyedül ilyent találtam itt nálunk...
Kareszka198431-01-2013 09:03:55 // 42543
nekem az alsók cseréjénél belett állítva
Dévid31-01-2013 09:01:33 // 42542
Én az első lengőkarcsere után nem, azóta minden lengőkarcsere vagy baleset után. Más kérdés, hogy mégsem derült ki, csak az utolsó helyen, hogy a jobb eleje nem beállítható egy korábbi sérülés miatt, azért húz kicsit jobbra az autó. :)
Liquid31-01-2013 08:17:08 // 42541
az alsó cseréje után úgy tudom kell, a felsőnél nem szükséges
gecsa31-01-2013 08:05:29 // 42540
ha már ennyire futóművezünk, lengőkar csere után rá szokott nézni valaki a futőműbeállításokra?
Dévid31-01-2013 08:03:25 // 42539
A Pók csak egy fél Alfa, egyértelmű, hogy könnyebb javítani is. :)
pb_30-01-2013 22:49:59 // 42538
Jah olvasni itt Lég sokxor +mosolyogtató dolgokat, de saynos ezeken inkább sírni kellene.)(
pb_30-01-2013 22:46:48 // 42537
Olyasmi lehet, mit a dugattyúhorony tixtító csoda lötty.DD Vagy a fémet vixxadiffundáló kegyxerek.DD
Alfa GT-Csaba30-01-2013 20:32:14 // 42536
nekem a futóműves fél napot mondott és 24 ezret munkadíjra!3óra alatt kicseréltem szinte egyedül!!
Rizzo30-01-2013 20:30:16 // 42535
Szia
Én leírtam a blogomban hogy cseréltem a stab szilentet .Nézd meg hátha segít valamit.Elég nagy szívás.A helyén biztos nem fog menni .Bár én is reménykedtem még elötte.
Én leírtam a blogomban hogy cseréltem a stab szilentet .Nézd meg hátha segít valamit.Elég nagy szívás.A helyén biztos nem fog menni .Bár én is reménykedtem még elötte.
gecsa30-01-2013 20:29:36 // 42534
abban minden bent van, ami kell, én már egy ideje használom..:)
minimális angol kell hozzá...
minimális angol kell hozzá...
Alfa GT-Csaba30-01-2013 20:25:43 // 42533
Adja magát hogy miket kell kicsavarni!2 alsó gömbfejet kiütni a hátsó motor tartó bakot leszedni ,de a váltónál bakolj alá!!kiszeded a kormánymű csavarokat a stab rúg 4 csavarját alulról és a 2 db stab pálcát lekötöd!a kipufogót le kell bontani a katalizátortól az első dobig ami a rezgéscsilapitónál van és a fölötte lévő hővédő lemezt mert alatta van a bölcső csavarja! és már lent is van !Kb 10-15 centit jön le ,de az elég hogy azt a görbe vasat kífűzd!!Vigyázz a kormányműre nehogy bele akadj a gumiharangjába és kiszakitsd!!
Kareszka198430-01-2013 20:23:31 // 42532
holnap megprobalom szora birni ezt az iso filet, mert most tabletrol amorezok.
leptem is, tovabbi szep estet :)
leptem is, tovabbi szep estet :)
GTPeti30-01-2013 20:19:47 // 42531
Nem gondoltál még arra, hogy egy emeltdíjas számmal helpdesk-et üzemeltess? ("Kompetens" szerelők számára. :))
Ferke30-01-2013 20:19:44 // 42530
Esélytelen lebillentés nélkül...leszedni viszont felesleges.
Piritu - 1.000.00030-01-2013 20:18:45 // 42529
A manualban tuti le van írva...
Már csak az a kérdés, hogy 147-hez hol van. Mondjuk itt.
Már csak az a kérdés, hogy 147-hez hol van. Mondjuk itt.
Alfa GT-Csaba30-01-2013 20:18:04 // 42528
én is csak szilentet cseréltem,szétfeszitettem a bilincset kicseréltem a szilentet de előtte megzsíroztam a gumit is és a rudat is ,és utána raktam össze
Kareszka198430-01-2013 20:15:26 // 42527
ez gyanus nekem is...
valahol talalni leirast a csererol? szeretem elobb korbejarni elmeletben a dolgokat, mielott nekiesnek. gondolom a cserehez nemell mas cseredarab csak 2 uj gumiszilent?!
valahol talalni leirast a csererol? szeretem elobb korbejarni elmeletben a dolgokat, mielott nekiesnek. gondolom a cserehez nemell mas cseredarab csak 2 uj gumiszilent?!
gecsa30-01-2013 20:15:15 // 42526
az nekem is rémlik de, hogy melyik topicban volt, az már jó kérdés...
Kareszka198430-01-2013 20:12:20 // 42525
ha az ido engedi, napokban raallok az aknara es felmerem a helyzetet...amugyis reg voltam alatta szetnezni :)
kegyetlenul kopog az eleje, gondolom emiatt van (?) 1,5 eve lettek cserelve also/felso lengokarok, de ugy remlik azutan is ropogott minden kis uthiban
kegyetlenul kopog az eleje, gondolom emiatt van (?) 1,5 eve lettek cserelve also/felso lengokarok, de ugy remlik azutan is ropogott minden kis uthiban
Alfa GT-Csaba30-01-2013 20:11:48 // 42524
olyan mélyen bent van hogy szinte látni se lehet,egészen a kormányműnél van
Alfa GT-Csaba30-01-2013 20:10:30 // 42523
Sajnos te nem úszod meg a bontást ,de nem nagy dolog főleg aknáról !!
Piritu - 1.000.00030-01-2013 20:08:14 // 42522
Gondolt ébresztőnek szántam a blogot.
A 147 felépítése is hasonló lehet. Fel kell emelni és megnézni, hogy mennyire van bent a lengőkar mögött.
A 147 felépítése is hasonló lehet. Fel kell emelni és megnézni, hogy mennyire van bent a lengőkar mögött.
Piritu - 1.000.00030-01-2013 20:06:41 // 42521
Ez is egy érdekes blogtéma lenne :-))
Alfa GT-Csaba30-01-2013 20:02:14 // 42520
156 és a gt ugyan az és szerintem a 147 is ugyan az mint az elöző 2
Kareszka198430-01-2013 20:00:50 // 42519
rendszeres blogiro es latogato vagyik es olvastam a bejegyzesed :) hat nemtudom, nem lattam meg pokot alulrol, de szerintem nem ugyanaz, mint a 147 :(
Alfa GT-Csaba30-01-2013 20:00:49 // 42518
Valaki múltkor azt irta itt,hogy ő kihézagolta a stab szilentet szétszedés nélkül a 156 on !Nagyon kíváncsi lennék hogy csinálta mert 1 kezem se fér be a bilincshez,nemhogy még 2 kéz egy db vaslemez és egy kalapács amivel helyére kocogtatja!!
Piritu - 1.000.00030-01-2013 19:57:20 // 42517
Nekem A Spidernél sikerült a bölcső lebontása nélkül is. Lehet, hogy nálad is megy :-)
Attika0130-01-2013 15:56:42 // 42516
:D Ezt te tudod, de pl: 3-éve lerobbantam Székesfehérvár-nál és amore-s segítséggel bevitték az autót egy Fehérvári ford szervízbe. Vizes gázolaj került a tankba, és 2-porlasztónak szia lett................. Mindegy. Addig kísérleteztek, meg próbálkoztak, hogy lemerült az akksi, nem tudták megállapítani mi a baj ráfogták hogy átugrott a vezérlés. Nekem közben menni kellett Ikervár-ra dolgozni, tehát nem volt más választásom ott kellett hagyni az autót. Telefonálok hogy mi a hiba, van-e fejlemény, erre közli a szerelő, hogy a szar olasznak a főtengelycsavarja le van szakadva. Mondanom sem kell, majd fel robbantam. Mi a k....a anyát keresett ez a barom a főtengely csavarnál? Mikor elmondtam mit kell megnézni és csinálni az autón? Szereztem telefonon 2-porlasztót, otthagytam a melót, berakattam velük. Barmoltak bele másik csavart. Összerakás után pöcc röff. Mondanom sem kell, hogy a 120000 Ft-os javításiköltséget nem fizettem ki. Ennyit a nem ismerem a márkát meg a nincs külömbség motor meg motor közt szerelőkről.
Saját magam javítom az autóm egyébként.....................
Saját magam javítom az autóm egyébként.....................
Kareszka198430-01-2013 14:46:34 // 42515
én is, csak néha győz az időtlenség vagy a kényelem :)
gecsa30-01-2013 14:33:04 // 42514
ezért szeretek mindent saját kezűleg csinálni.. ;)
Ferke30-01-2013 14:01:52 // 42513
Azért amit itt 2 nap alatt szerelőkről (vagyis annak látszó ojjektumokról) lehet olvasni, az nem semmi...:)
Leragad a szelep, meg nem jön le a főt.csavar.....meglepően balmenetes....
Tényleg ilyen helyekre hordjátok az alfáitokat? Ennyire olcsóak? Vagy mi bennük az a pozitívum, ami ellensúlyozza az eget rengető hülyeségeiket??:)
Hogy lehet ilyen helyre betolni a verdát és fizetni érte??:D
Leragad a szelep, meg nem jön le a főt.csavar.....meglepően balmenetes....
Tényleg ilyen helyekre hordjátok az alfáitokat? Ennyire olcsóak? Vagy mi bennük az a pozitívum, ami ellensúlyozza az eget rengető hülyeségeiket??:)
Hogy lehet ilyen helyre betolni a verdát és fizetni érte??:D
Ferke30-01-2013 13:58:21 // 42512
Azmegmiaz, hogy a szelep van leragadva?:D Mi ez, verhovina?:D hogy a francba tudna leragadni egy szelep, hacsak nem a szelepvezető vagy a szelepszár gatter..?! Arra meg locsolhatsz bármit, talán még a szenteltvíz a legjobb:))
Kareszka198430-01-2013 13:42:50 // 42511
bíztató dolog...
blogodban sajnos nincs benne :( ha kiszépül az idő aknára állok és alákukkantok
katalizátort nemszívesen bántanám, sőt, nemis birom...kipufogós jobbnak látta összehegeszteni a bilincsnél, mikor cserélt egy csőszakaszt :-/
blogodban sajnos nincs benne :( ha kiszépül az idő aknára állok és alákukkantok
katalizátort nemszívesen bántanám, sőt, nemis birom...kipufogós jobbnak látta összehegeszteni a bilincsnél, mikor cserélt egy csőszakaszt :-/
Alfa GT-Csaba30-01-2013 13:38:10 // 42510
én is itthon csináltam,akna nélkül csináltam 3 óra alatt készen volta vele!
Kareszka198430-01-2013 13:35:18 // 42509
na nyekkvan akkor :)
otthoni körülmények között hány órás szórakozás berohadt csavarokkal számolva? :) egyáltalán kivitelezhető?
otthoni körülmények között hány órás szórakozás berohadt csavarokkal számolva? :) egyáltalán kivitelezhető?
Alfa GT-Csaba30-01-2013 13:06:33 // 42508
sajnos nincs!Bölcső ,katalizátor le !!
Kareszka198430-01-2013 12:49:13 // 42507
első stabilizátor szilentek cseréjének van valami egyszerűbb módja a szétbontásnál? ha már így bennevagyunk :)
továbbá a lentebb feltett szervóolajd tartályos kérdésem is még a levegőben lóg :)
továbbá a lentebb feltett szervóolajd tartályos kérdésem is még a levegőben lóg :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster30-01-2013 12:33:23 // 42506
Most fogok menni vele egy próba kört de biztos nem fog nyikorogni. Hétvégén a balosnak is be lesz befogva a szája :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
640
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?