Forum >> Szerelőműhely
Alfa GT-Csaba10-08-2013 17:31:29 // 45699
nézd meg az alsó turbó csövedet nem e lyukadt ki.Ha olajos is akkor biztos hogy ereszt!!Vagy a fölső!!
linzenbold10-08-2013 17:25:26 // 45698
Van valakinek mi lehet a problémám? Eltűnt a turbónyomásom fele kb. 1,5 volt eddig. most 0,9 a max. Érezhető is a hiány. füstöl is rendesen. fizikai sérülést nem látok, hibakód nincs. Mitől lehet ez??
MikeTheDevil10-08-2013 14:21:09 // 45697
De csak melegen csinálja hidegen nem.
DieselManiaco(NagyVad)09-08-2013 22:11:21 // 45696
hát hogy őszinte legyek nem tudom,néztem most az eper-ben de nem találtam:(
forrasr09-08-2013 22:02:44 // 45695
Más típusoknál van ahol az olajszűrőn kívül is van még visszacsapó szelep az olajozókörben, lehet tudni, hogy ebben lehet-e? vagy csak az olajszűrőnél kell lennie a hibának?még az a hőcserélő ami gyanús lehet, alatta van elvileg egy gumigyűrűs tömítés,de ha az nem lenne jó akkor kellene jelentkezzen ott némi szivárgás, amit eddig nem tapasztaltam, bár elég nehezen hozzáférhető, majd tüzetesebben megvizslatom
DieselManiaco(NagyVad)09-08-2013 21:55:07 // 45694
nem abban biztos vagyok és te is az lehetsz,hogy nem az olajszűrő első felcsavarásánál dől el a dolog.szerintem is visszacsapó szelep hiba lehet,mert melegen a legviszkózusabb,szóval gyorsabban lefolyik fentről.
forrasr09-08-2013 21:51:01 // 45693
Én is ezt gondoltam eddig hogy lehúzhatom rögtön mert ki kell nyomja a levegőt, csak az az eddigiek alapján nem sok ötletem van már. Olajnyomás problémát egyéb esetben járva nem tapasztaltam, nagyobb hajtás után alapjáraton sem. Kétféle olajjal kétféle szűrővel is jelentkezik a hiba
Knecht oc222 es szűrő volt rajta előzőleg(katalógus alapján ez ami hozzá való-bár jóval nagyobb térfogatű mint a gyári , most pedig gyári original. Hidegebb időkben ritkán vagy egyáltalán nem tapasztaltam így nem foglalkoztam vele, de most már rendesen zavar a jelenség
Knecht oc222 es szűrő volt rajta előzőleg(katalógus alapján ez ami hozzá való-bár jóval nagyobb térfogatű mint a gyári , most pedig gyári original. Hidegebb időkben ritkán vagy egyáltalán nem tapasztaltam így nem foglalkoztam vele, de most már rendesen zavar a jelenség
forrasr09-08-2013 21:45:20 // 45692
körben egy gumi membrán van ami ellátja a visszacsapó szelep szerepét
DieselManiaco(NagyVad)09-08-2013 21:39:37 // 45691
csak egy tipp,vezérlés módosító?
MikeTheDevil09-08-2013 21:36:21 // 45690
Szevasztok!
Van egy olyan kérdésem, hogy most lett összerakva az autómban a motor.Alapjáraton meg olyan 2700-as fordulatig szép is a hangja, utána meg olyan csörömpölő hangja van.Most volt benne cserélve új dugó gyürü a hengerfej is meg lett csinálva.Egy csepp olajat se eszik, de kiváncsi vagyok hogy mitől van az a csörömpölő hangja.Előre is köszönöm a válaszokat.
Van egy olyan kérdésem, hogy most lett összerakva az autómban a motor.Alapjáraton meg olyan 2700-as fordulatig szép is a hangja, utána meg olyan csörömpölő hangja van.Most volt benne cserélve új dugó gyürü a hengerfej is meg lett csinálva.Egy csepp olajat se eszik, de kiváncsi vagyok hogy mitől van az a csörömpölő hangja.Előre is köszönöm a válaszokat.
atis_166jtd09-08-2013 21:33:19 // 45689
milyen membránra gondolsz mert a szűrőben nincs ilyen. Hidd el kinyomja a levegőt teljesen.
DieselManiaco(NagyVad)09-08-2013 21:10:39 // 45688
nem kell feltölteni olajjal,és meg kell húzni rendesen!!!!
forrasr09-08-2013 20:45:27 // 45687
Olyan típusoknál ahol függesztve van a szűrő felszerelve, fel szoktam tölteni olajjal a szűrőt felszerelés előtt, tekintettel, hogy ennél 90fokkal elfordítva van nem töltöttem bele. Most olvastam arról, hogy célszerű nem teljesen meghúzni első indításnál, hogy ki tudja nyomni a levegőt-ezt nem tettem meg. Lehetséges, hogy nem tud teljesen kijönni a levegő a szűrőből üzem közben és ez okozza a parajelenséget? mikor lehűl a levegő lecsökken a nyomás a házban nem nyomja a membránt és leengedi az olajat
GTPeti09-08-2013 19:45:41 // 45686
Az én gépkönyvem is megengedi a TD olaj használatát, minőségben mégis vannak különbségek a WRD-hez képest. Arról, pedig, hogy minimum melyik elég én tényleg nem nyitnék vitát. ;)
Az Uno-mnál is volt ilyen, ott a szűrő volt a hibás. Hogy nálad hogy van nem tudom, de a legtöbb ilyen korú autónál a visszacsapószelep a szűrőben van. (A Mahle online katalógusában benne vann, hogy hány szelepes a tied szűrője.)
Az Uno-mnál is volt ilyen, ott a szűrő volt a hibás. Hogy nálad hogy van nem tudom, de a legtöbb ilyen korú autónál a visszacsapószelep a szűrőben van. (A Mahle online katalógusában benne vann, hogy hány szelepes a tied szűrője.)
forrasr09-08-2013 19:39:28 // 45685
Kozbe olvastam oldaladon irtakat. Alairom,hogy lehet jobb lenne altalad preferaltat hasznalni,de attol tartok nem oldja meg a hibat csak az olaj minosege
forrasr09-08-2013 19:32:38 // 45684
AR34202es motorhoz gyari gepkonyv szerint 10w40es olaj valo.a10w egyebkent sem befolyasol nagyon 30fok korul,mert a hideg viszkozitasra utal.Megbizhato forrasbol van az olaj,teljesitmenyszintje is meggfelel a gyari normanak
GTPeti09-08-2013 19:16:36 // 45683
Sikaflex szélvédőragasztó, pl.
GTPeti09-08-2013 19:15:24 // 45682
10W40 eleve nem való egy 2.4-es JTD-be. A Castrol-t hamisítják, ez már emiatt is kerülendő. Selénia WR Diesel, Mobil 1, Liqui Moly, stb. inkább valók bele.
Bati09-08-2013 19:08:27 // 45681
SZIASZTOK
nincs valakinek tapasztalata 156-os gyári küszöb spoilert hogyan lehet vissza ragasztani és mivel ??
úgy látszik a nagy meleget nem bírta roppant egyet és végig elengedett
nincs valakinek tapasztalata 156-os gyári küszöb spoilert hogyan lehet vissza ragasztani és mivel ??
úgy látszik a nagy meleget nem bírta roppant egyet és végig elengedett
forrasr09-08-2013 14:42:05 // 45680
Sziasztok! 2,4 jtd nél találkozott valaki már a problémával, hogy hosszabb állás után indításkor olajnyomás lámpa 1-2 sec-al később alszik ki a kelleténél?rövidebb idő után illetve hideg időben nem tapasztaltam, csak nagyobb melegekben. Q8 5w40olaj volt benne eddig,most cseréltem castrol magnatec 10w40-re, és most gyári szűrőt tettem fel-előző knecht volt, a jelenség nem változott. Az olajozó kör visszafolyásgátló szelep hol található? olajszivattyúnál? vagy esetleg a szűrő alatt az olajhűtő hőcserélőnél? Van ötlete valakinek esetleg mi lehet a megoldás?
Köszönöm előre is a választ!
(elnézést a duplázásért, beírtam Dízelmánia illetve Szerelőműhely topicba is)
Köszönöm előre is a választ!
(elnézést a duplázásért, beírtam Dízelmánia illetve Szerelőműhely topicba is)
VKG231!!! (156+75)09-08-2013 08:35:50 // 45679
Én mást nem is tudnék :) Sőt, fogalmam sincs, kihez érdemes menni, de legalább fb-n visszaírtam mikor kérdezted :D
Sityu05-08-2013 15:38:13 // 45678
Több mint egy hónapja senki annyit sem mond, hogy fapapucs... :)
Ofi05-08-2013 14:35:50 // 45677
Szia.
Ha még aktuális a dolog küldj egy emailt és adok rá árakat.
Most már vagyok megint, lejárt a szabi.
Üdv
Ha még aktuális a dolog küldj egy emailt és adok rá árakat.
Most már vagyok megint, lejárt a szabi.
Üdv
Rolee15605-08-2013 13:29:19 // 45676
Jó, tapasztalatom nem sok sajnos ezen a téren. Köszi! :)
VKG231!!! (156+75)05-08-2013 13:03:39 // 45675
Miért várod? Mindenki épp motort cserél... ;)
Sityu05-08-2013 11:15:30 // 45674
IMMO témában ki tud nekem segíteni ?
GTPeti05-08-2013 11:11:23 // 45673
Ofi, Erhard242 első körben. Aztán Bárdijuniksz, stb. Igazából nekik kellett volna írni a listát, nem feltétlenül itt posztolni, elvégre árajánlatot sem itt kapsz. ;)
Ferke05-08-2013 07:51:20 // 45672
Igy van.De ez miert gond?:-) Ha veszel egy fredibeni jtd-t,azon van 2-3x annyi melo.Idoben,penzben egyarant.
Ferke04-08-2013 22:42:02 // 45671
Teny, hogy azert nem egy fekbetet-vsgy lengokarcseres bohockodas, de tulmisztifikalni sem keene....plane ugy nem,ha esetleg a kollega tenyleg komolyan gondolja...pont ennek kapcsan beszelgettem minap egy uj alfas kollegaval,olyan jol megfogalmazta: amoren csak celiranyosan kerdez,es csak attol,aki konkretan tudja,csinalta;-) (kiderult, vele is szetszedettek a levelfogot a feszliftes 56-oson).
pb_04-08-2013 22:27:58 // 45670
Yah, ez fel sem ötlött bennem.D
G-Burt04-08-2013 22:24:28 // 45669
egy kényelmes fotelből nézve nincs olyan, h kis meló, onnan csak olyan van amit nemlehetmegcsinálni...:D
Ferke04-08-2013 22:22:52 // 45668
En kerek elnezest..:-D
Ferke04-08-2013 22:13:20 // 45667
Azert aki ebben benne van,maskepp latja kicsit:-) Egy atlag motorcserehez kepest nem jentos a tobbletmelo...persze aki pl eddig meg nem cserelt sk motort,az nyilvan tob melot lat moge,mert leirva durvabban hangzik.
Sajatomon most csrreltem motort,es s letezo osszes kabelkoteget es elektronikat....na ennel pl egyszerubb lett volna egy ts-t beepiteni...:-D
Sajatomon most csrreltem motort,es s letezo osszes kabelkoteget es elektronikat....na ennel pl egyszerubb lett volna egy ts-t beepiteni...:-D
pb_04-08-2013 22:10:58 // 45666
Ha azt mondyák, hogy nem így van, akkor nem így van.)))
Ferke04-08-2013 22:08:16 // 45665
Nem biztos, hogy vitaba bonyolodnek,de latom amit laitok...a jelenlegi kinalatban levo vasakon csak a padlo lakatolasa tobb melo...egy 146-ra most megy ra 250k,ebbe nincd motor es lakatolas...a jtd motornak nincs ara, plane egy 105le-snek...max egy szazas..a helyzet tehat az,hogy ha a valosag neha megforditja a logikat:-)
Rolee15604-08-2013 21:21:53 // 45664
Sziasztok!
156-os Alfához kéne nekem pár alkatrész, és azt szeretném kérdezni, honnan lenne a legildomosabb megrendelni ezeket?
Autó adatai:
1.6 TS, Motorkód: AR676010894221, Alvázszám: ZAR93200000040844, Évjárat: 1998. Forgalomba helyezés időpontja: 1998.06.23.
1. A légszűrő és a fojtószelep közti műanyag/gumi levegőcső (harmónikás), 3 db jeladós.
2. Balos-jobbos felső lengőkarok, TRW.
3. Szelepfedél tömítés.
4. Első stabilizátor rúd szilent (azt hiszem 4 db szilent van rajta).
5. Olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrű szett (Selenia).
6. Mind a két oldalra kéne küszöb, tisztában vagyok vele, hogy újonnan nem kapni, ezért jó állapotú használt is érdekelne.
A segítséget előre is köszönöm! :)
Üdv.: Roland
156-os Alfához kéne nekem pár alkatrész, és azt szeretném kérdezni, honnan lenne a legildomosabb megrendelni ezeket?
Autó adatai:
1.6 TS, Motorkód: AR676010894221, Alvázszám: ZAR93200000040844, Évjárat: 1998. Forgalomba helyezés időpontja: 1998.06.23.
1. A légszűrő és a fojtószelep közti műanyag/gumi levegőcső (harmónikás), 3 db jeladós.
2. Balos-jobbos felső lengőkarok, TRW.
3. Szelepfedél tömítés.
4. Első stabilizátor rúd szilent (azt hiszem 4 db szilent van rajta).
5. Olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrű szett (Selenia).
6. Mind a két oldalra kéne küszöb, tisztában vagyok vele, hogy újonnan nem kapni, ezért jó állapotú használt is érdekelne.
A segítséget előre is köszönöm! :)
Üdv.: Roland
DieselManiaco(NagyVad)04-08-2013 20:49:51 // 45663
minden megoldható,kellő felszereléssel,és idővel.
gecsa04-08-2013 20:38:15 // 45662
abban viszont Ferkének van igaza, hogy kivitelezhető, csak meg kell látni benne a kihívást..:D
mreni04-08-2013 20:37:38 // 45661
lehet,csak pl ha van egy kivül belül tipp topp rozsdamentes 1.8 56od és mondjuk külföldi meló miatt dízelre kell váltanod,akkor simán megérheti a motorcsere,3hónapja csináltunk egy ilyen projektet, 3nap volt az egész.
Papírozás miatt 2szer kellett miskolcra mennem és meg is lett.
Vett a srác egy donort 140ért plusz 240 volt még az egyéb költsége...
Papírozás miatt 2szer kellett miskolcra mennem és meg is lett.
Vett a srác egy donort 140ért plusz 240 volt még az egyéb költsége...
Liquid04-08-2013 20:28:29 // 45660
nehezen tudom elképzelni hogy megérje pénzügyileg, már csak azért is mert a munkadíj árában már lehet kapni egy lowend érvényes papíros komplett autót
Piritu - 1.000.00004-08-2013 20:23:43 // 45659
Mi maradhatna a motortérben a benzinesből? Az akku, a lámpák?
Üzemanyag szivattyú maradhatna?
Gondolom a comp-ot is cserélni kellene kábelkötegestől, még a műszerfalat is.
Nem kis meló lenne.
Üzemanyag szivattyú maradhatna?
Gondolom a comp-ot is cserélni kellene kábelkötegestől, még a műszerfalat is.
Nem kis meló lenne.
Alfa GT-Csaba04-08-2013 20:21:51 // 45658
meg kell melegiteni az anyát ,csodákra képes!
gecsa04-08-2013 20:09:28 // 45657
a papírmunka, meg a sok utánjárás miatt egyszerűbb autóstól cserélni.. :)
Ferke04-08-2013 19:52:34 // 45656
Azert csinaltunk mar ilyet, azon tul hogy nem sok az ertelme, nem kell hasra esni,nem sokkal veszesebb egy normal motorcserenel..egy makulatlan (45/46/56) kaszni eseten szerintem lassan siman eletszeru egy jtd-t bepattintani:-)
Piritu - 1.000.00004-08-2013 19:42:43 // 45655
Hirtelen végiggondolva nem túl sok minden maradhatna a kocsiban :-)
Piritu - 1.000.00004-08-2013 19:41:23 // 45654
A Spiderét egyedül tekertem le, de méteres zártszelvény volt a toldás, és így is kellett a száz kilóm :-)
Piritu - 1.000.00004-08-2013 19:39:35 // 45653
Az autód eladási árát a vevőddel kell kialkudnod, a másik vételárát meg annak az eladójával. Pontosan a kettő különbsége lesz. Ezt így előre megmondani elég nehéz :-)
gecsa04-08-2013 19:37:02 // 45652
valami ilyesmi..:) nekem az első a múltkor méteressel simán engedett.. ;)
Ferke04-08-2013 19:23:55 // 45651
Nagyobb kar...tobb gyuuras...ilyesmik:-)
Le kell jonnie...
Le kell jonnie...
Jozso5304-08-2013 19:15:09 // 45650
Sziasztok!
van valakinek ötlete hogy jön le az alfa 156-os hátsó csapágytartó anyája mert ketten húztuk a 36-os anyát kb félméteres karral de meg sem mozdúlt.
válaszaitokat előre is köszönöm.
van valakinek ötlete hogy jön le az alfa 156-os hátsó csapágytartó anyája mert ketten húztuk a 36-os anyát kb félméteres karral de meg sem mozdúlt.
válaszaitokat előre is köszönöm.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
624
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?