Forum >> Szerelőműhely

Marcsi15-12-2013 13:48:50 // 46899
Arra, hogy minden hétvégén kihuzassuk a páyán, kirándulni stb. nem sok esély van rendszeresen. A férjem lelkész, nem ér rá, hétvégén még annyira sem :-)
Igen, egy pap egy piros Alfában... Nem szokványos :-)
Köszi az infókat! Mindenképpen megnéznénk az Interdieselt.
Jézus mondja :Én vagyok az alfa és az omega. :-)
.......................15-12-2013 13:10:53 // 46898
Gyakori hiba a 159 es dieseleknél,hogy az injektorok rosszak ,és ezért kormol a motor,így eltömíti a részecskeszűrőt a katalizátort,
Ha már másodszor dugul el ,én biztosra venném hogy az a baja,
Az Interdieselnél Győrben a Komondi Norbert et megkeresed tud segíteni ,és jó lesz a kocsi ,nem kell eladni!
PistaFR15-12-2013 12:44:52 // 46897
Remélem tényleg hozzáértők cáfolnak vagy megerősítenek, úgy tudom, márka/típus függően 20 perc körül van, míg lefut a kiégetés, addig "tartósan" közepes (2500-3000) körüli fordulat kell neki. Országúton megint ott van, ahol a part szakad, 90-nél lehet hogy nem elég a fordulat 6-ban (5-ben), és nincs szíve az embernek 3-ban vagy 4-ben lenyomni egy Győr-Sopront.
Mr. Z14-12-2013 22:26:58 // 46896
Győr környékén sok szép hely van miért nem kirándulgattok hétvégente, nem kell ahhoz autópálya hogy kikormold. Kihúzatni rendesen hétvégente doszt elég.
Csöri14-12-2013 22:17:50 // 46895
Sajnos a DPF-es autók egyik hátránya, hogy a városi használat során nem tud rendesen kipucolódni a koromszűrő.
Vagy beiktattok hetente egy autópályás szakaszt a győri részen, vagy ki kell iktatni a DPF rendszert az autóból. Vagy vesztek egy benzinest.
Marcsi14-12-2013 21:23:01 // 46894
Sziasztok!

Tavasszal vettünk egy csodát, egy piros kombi 159-est JTD. Imádjuk!! Csakhogy...városban használjuk, viszonylag kevés futott km -rel. Vezérműszíj és szűrőcserék után azt hittük minden rendben lesz. Aztán elment az erő a kocsiból, szakszervíz...nem kommentálnám. Nos, most másodjára áztatják a szűrőt és a katalizátort! Azt mondja a srác, adjuk el, nem való városba. Tudom, tudom, meggondolatlanok voltunk, de azelőtt egy 156-osunk volt. Segítsetek!! Tényleg adjuk el?? Rá fog menni a gatyánk is?? Nem tudunk vele annyit menni, hogy kiégjen a kosz szűrőből. Nézzétek!! Meghalnék, ha meg kellene válni tőle!
Imyx14-12-2013 21:20:11 // 46893
Az a jobbik eset :-).
gecsa14-12-2013 21:07:41 // 46892
pontosan... nálam még segített...
Imyx14-12-2013 15:42:11 // 46891
Általában kézifék kötél, bovden. Tisztítás, zsírozás segíthet. Ha nagyon be van gyógyulva, akkor csere.
Bati14-12-2013 15:33:20 // 46890
Sziasztok

beragadó ezért nyikorgó hátsó féknél mi a megoldás ??
156/GT esetében
Mr. Z14-12-2013 14:05:11 // 46889
GT-nél nincs lehetetlen :)
Mr. Z14-12-2013 14:02:26 // 46888
kattog kerreg az index relém, random. relé csere után szintén. A vészvilligó kontakt spray után szintén. Az is érdekes ha indexelek halványul a műszerfal világításom.
Alfa GT-Csaba13-12-2013 20:57:00 // 46887
Sziasztok.Ma megtörtént az alsó lengőkarok gömbfejeinek felújíttatása ,nagyom masszívnak tűnik!!Remélem tovább fogja bírni mint egy új lengő gömbfeje ,ami általában 1,5 év.
Zsombor13-12-2013 13:01:55 // 46886
Szerényen beérem egy-két hőtűrő matricával is :)
gecsa13-12-2013 12:54:44 // 46885
jaja, minden kívánságot teljesít... :D
Imyx13-12-2013 12:38:03 // 46884
GT CarTárs gyártja nagy üzemben :))))
Zsombor13-12-2013 12:19:47 // 46883
Honnan szerezted? :)
mex8613-12-2013 12:19:41 // 46882
ez az elmélet
gyakorlatilag meg repedésveszély miatt tilos

szóval lehetni lehet, csak nem ajänlott
(zärojelbe megjegyzem én is szabälyoztattam mär ilyet) :)

ez olyan mint motoroknäl a gumijavitäs vagy stb
Imyx13-12-2013 12:14:50 // 46881
Annak kell lennie, bár közelebbről még nem vizsgáltam meg :).
Én már használtam a 156-nál a két dugattyús nyeregnél matricát, ott megmaradt, 3 év után is ott van :).
Imyx13-12-2013 12:05:41 // 46880
Ja, egyszerűbb lenne így szerintem is, köszi.
Zsombor13-12-2013 12:03:21 // 46879
Az eredeti is matrica lenne? Hogy marad meg rajta a keletkező hő ellenére?
Liquid13-12-2013 11:59:29 // 46878
sztem ragaszd újra
Imyx13-12-2013 11:51:50 // 46877
Nekem is szürkék gyárilag, fehér Alfa Romeo felirattal. Tavasszal én is tervezem pirosra fújni őket :). Szerintem a matricát én nem maszkolom ki, rendelek majd GT CarTárstól, és festés után felragasztom.

Vagy a gyári matricát érdemes megmenteni? Vagy ragasszam újra?
Vélemények? :)
WarbiRunner (Gyuri)13-12-2013 11:50:52 // 46876
A belsőhűtésűnek is megvan a minimum mérete amire még lehet szabályozni. Vagyis szabályozás után ha ez a méret megvan , vissza lehet tenni.
Zsombor13-12-2013 11:37:04 // 46875
Igen, hűtöttek. Érdeklődtem Szamosiéknál, azt mondták, 2-3000-et még el lehet vele gurulni, ha csak most gyulladt ki a kopásjelző. A féknyereg festésének meg annyi nyűgje biztosan van, hogy az Alfa feliratot ki kell rajta maszkolni :D Mondjuk annál nagyobb bajom sose történjen, hogy szürke marad :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster13-12-2013 11:18:38 // 46874
Igazad lehet én nem értek hozzá, csak láttam hogy esztergán szabályozták a tárcsát, de akkor az nem hűtött lehetett.
mgabor13-12-2013 11:16:05 // 46873
Sziasztok,
Veszprém, vagy annak közelében karosszériást kit ajánlanátok?
mex8613-12-2013 11:15:50 // 46872
belsö hütésünél nem "illik" felszabályozni
a kérdezönek ha jol gondolom 2.4jtdm breräja van amiben elöl-hätul hütöttek a tärcsäk
159 Indigo Gray 2.4 Monster13-12-2013 11:02:10 // 46871
Munkatársam most csináltatott ilyen "tuningot" József Attilán valahol , homokszórózás porfestéssel együtt volt neki 5eft a kettő. Az egész baráti ár szerintem.
159 Indigo Gray 2.4 Monster13-12-2013 10:59:39 // 46870
Hát annélkül nehezen férsz hozzá tolómérővel :) Fel is szokták szabályozi a tárcsákat ha még jó a vastagsága de van válla.
Liquid13-12-2013 09:51:40 // 46869
gyári piros csak a TI-nek volt tudtommal, szerintem fújasd le, mert semmi különbség nincs csak a szín meg az al Alfa Romeo felirat
Zsombor13-12-2013 09:50:49 // 46868
Köszi :) Azon kívül, hogy állati szutykos lettem, nem jutottam előrébb a vastagság vizsgálatával :) Csak leszerelt keréknél lehet?
mex8613-12-2013 09:48:36 // 46867
egy tärcsa ältaläban 2 betétet elbir, szkäs is cserélni csak betétet
meg kell nézni mennyi a vastagsäga

nyerget külön sztem nem versenyképes äron kapsz egy pirosra festéshez képest :)
Zsombor13-12-2013 09:14:17 // 46866
Sziasztok! Tegnap este mondja a vas, hogy "break pads worn out". (Brera, 2,4 jtdm, 2007.) Nézegettem a tárcsákat, de nincs "akkora" válluk. Tanácsos önmagában csak a betéteket cserélni? Még nem karistolja a tárcsát. Sokat motorfékezgetve meddig húzhatja még? Ja, és egy divatkérdés :) Nekem szürke féknyergeim vannak. Sokba' fáj pirosra cserélni/fújatni? Nem látok az alkatrészek közt sehol sem féknyerget. Köszi előre is :)
DieselManiaco(NagyVad)13-12-2013 06:19:39 // 46865
a munka az munka,akkor kell csinálni amikor van és lehetőségekhez képest minél előbb kész legyen,ne foglalja a helyet...:D
GTPeti12-12-2013 22:43:03 // 46864
Szombat éjjel szoktál autót szerelni? Végülis ez is "buli". :)
Wickey12-12-2013 22:42:46 // 46863
Nem. Mér, a saru áramot fogyaszt? :D
Wickey12-12-2013 22:41:41 // 46862
Értenek hozzá, megmondják, hogy lehet-e vagy érdemes-e. De ha már ott vagy, hozzál tőlük gömbfej gumiharangot, van náluk olyan korrekt minőségű fillérekért, ami már ránézésre is bizalomgerjesztőbb a gyárinál.Párszáz forint, és ha véletlen egyszer megsérül egy új lengőkaron az a cucc beszereléskor, mondjuk szombaton este 10 körül, és van otthon polcon tartalék, na az jól tud esni. Én már csak tudom. :D
Alfa GT-Csaba12-12-2013 22:29:00 // 46861
Sziasztok.Valaki újíttatott már fel Érden gömbfejet?Érdekelne a minősége és az ára.Én holnap viszek alsó lengőket oda,kíváncsi leszek a végeredményre!
Benz12-12-2013 14:25:29 // 46860
Üdv urak ! olyan kérdésem lenne hogy 156 2.0 ts ( műanyag motortakarós) motor helyett bele lehet rakni olyan motort aminek még nem oylan a motortakarója? szóval a fém meg a szívótorok. Ugyan az a két motor?
padand12-12-2013 14:13:26 // 46859
Nekem se világos, hogy miért segített rajta, de szerintem ha csúszna, akkor 15.000 km-alatt, már ledobta volna magát :D
mex8612-12-2013 10:53:13 // 46858
a generätornäl nincs feszitögörgö ezeknél csk a strech szij
én mär megnéztem uj a szabadonfutom is, lehet maga a generätor a xar, de csak hidegen csinälja melegen rätehetek mindent akkor se.
WarbiRunner (Gyuri)12-12-2013 10:40:47 // 46857
A generátort nézném meg elsőnek. valami fogysztó bekapcsol, ettől nehezebben fordul a generátor, akkor csúszik meg. Esetleg generátor csapágy+ szabadonfutó gond, vagy akár a feszítőgörgő nem feszít rendesen?
DieselManiaco(NagyVad)12-12-2013 10:27:44 // 46856
pedig attól tényleg mégjobban kell csúsznia:D lehet főtengely tárcsa,csak lehet hogy szemmel nem látni rajta.
mex8612-12-2013 09:43:17 // 46855
pedig a szilikontol talän mégjobban csuszik :D
lehet attol nem hallod :D
padand12-12-2013 09:39:50 // 46854
Üdv, nekem is csúszott, átnéztünk mindent, semminek se volt komoly baja.
Mondták nekem, hogy lehet kapni ilyen spray-t ami a tapadást hivatott javítani.
Én jobb hijján próbaképp szilikonspray-el adtam neki párszor és azóta nem csúszik.

Persze ez nem a profi megoldás, de nekem megoldotta a gondom, azóta mentem bő 15.000 km-ert.
mex8612-12-2013 09:31:45 // 46853
az enyém terhelésre is vältja a hangjät
abban sem vagyok biztos hogy a belsö szij csinälja csak
mex8612-12-2013 09:27:10 // 46852
erre én is kiváncsi volnék
az enyém ugyanezt csinälja de még nincs megoldäs.
minden új benne...
fötengely szijtärcsät mondjäk okként, de az nálam egészséges...
gecsa12-12-2013 09:16:41 // 46851
hülye kérdés lvl100:

okozhatja laza, vagy már korosabb akkumulátos saru annak a merülését?
jati15912-12-2013 08:51:31 // 46850
159 2.4 JTDm-ről van szó!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.