A légszűrő-házon nincs semmilyen nyomásszenzor. Ott egyedül az LMM ül. Nyomásszenzor, vagyis MAP a szívósorban van.
Lehet, hogy nálad is a szolenoid ragadt be (és ezáltal a VGT állítás), mint nálam. Ld. 156 blog/utolsó bejegyzés.
Forum >> Szerelőműhely
GTPeti26-01-2014 19:01:30 // 47336
Liquid26-01-2014 18:58:29 // 47335
Várpalota belefér? :)
Hermész 8826-01-2014 18:52:38 // 47334
Sziasztok, Celldömölk környékén , van Alfa szerelő szaki ?
misaj15626-01-2014 16:48:05 // 47333
Akkor kicseréltetem a felső holtponti jeladot,megnézzük azthiszemazt még egy szerelő sem monta.Köszi srácok megirom ha az volt a hiba!
Alfa GT-Csaba26-01-2014 16:35:07 // 47331
Sziasztok.Van egy 238-as számú hiba kódom ,elvileg turbó nyomás probléma ,mert 2400mili bárig felmegy !Ezt a problémát az a nyomás szabályzó okozza ami a levegő szűrő házon van és a vákum nyomást szabályozza?
pe-Ti26-01-2014 11:18:49 // 47330
Üdv!
Találkoztatok már olyan jelenséggel,hogy a 330-as Brembo fék "bevizesedik"? A jelenség csak most jön elő a nagy havazásban vagy esőben ha sokat megyek fékezés nélkül nagytempóval utána az első pedálnyomás elég ijesztő tud lenni amíg leszárítja a tárcsát! Találkozott valaki hasonló jelenséggel? Igaz nem 159 hanem Giulietta de a fék az ugyanaz! Azóta van ez amióta megkapta az ültetést, lehet most jött el az idő a fékcserére?
Találkoztatok már olyan jelenséggel,hogy a 330-as Brembo fék "bevizesedik"? A jelenség csak most jön elő a nagy havazásban vagy esőben ha sokat megyek fékezés nélkül nagytempóval utána az első pedálnyomás elég ijesztő tud lenni amíg leszárítja a tárcsát! Találkozott valaki hasonló jelenséggel? Igaz nem 159 hanem Giulietta de a fék az ugyanaz! Azóta van ez amióta megkapta az ültetést, lehet most jött el az idő a fékcserére?
gabee26-01-2014 11:12:49 // 47329
..alljunk meg egy szóra. .... :-D kicsit tömény nyelvtani anyag kerekedett belőle. ..
Alfa GT-Csaba26-01-2014 11:12:06 // 47328
Még szerencse hogy nem lett hengerfejes a gép!!
Hermész 8826-01-2014 11:07:38 // 47327
Öntöttem rá el inditottam , most jó.
Asszem a szervizben ezek a majmok nem tettek bele eleget, vizcso csere után, és levegős lehetett.
Majd megyek egy kört vele, és meg látjuk.
Köszönöm.
Asszem a szervizben ezek a majmok nem tettek bele eleget, vizcso csere után, és levegős lehetett.
Majd megyek egy kört vele, és meg látjuk.
Köszönöm.
Hermész 8826-01-2014 11:05:49 // 47326
Nekem is hasonló volt a gond.
El érte az üzemi hőfokot , , és le állt, vissza hűlt , , és jó lett.
Felső holtponti jeladó. Szerintem is.
El érte az üzemi hőfokot , , és le állt, vissza hűlt , , és jó lett.
Felső holtponti jeladó. Szerintem is.
Bgabor26-01-2014 10:58:51 // 47325
A felső holtponti jeladó szokott ilyen tüneteket okozni. (főleg meleg motornál,hibakódot nem ír).
Alfa GT-Csaba26-01-2014 10:43:35 // 47324
Ha álló motornál feltöltöd a tartályt és beinditod akkor is bugyborékol??
Buddha26-01-2014 10:43:10 // 47323
Ne haragudj meg, de ezt egyszerűen nincs erőm elolvasni. Legalább írásjeleket tettél volna, hogy ne kelljen azon gondolkodni, hogy hol lehet vége a mondatnak...
misaj15626-01-2014 10:20:51 // 47322
Sziasztok segicség kellene leirom a problémámat hátha valakinek volt ijen az autojával 156 2.4 jtd van 136 le 98-asaz auto gondol egyet és megáll semihez nem köthető hideg meleg lájtos tenpo vagy ha lepörgetem minden sebességbe az autot semi hiba de bizonyos km erenként megáll akkor kiteszi ezt a piros hibajelzést a fordulatszámmérő jobb felső sarkába..amint ujrainditom1-2 inditás és hibátlan a szerelők kb 20 szor gépre tették emiatt...jeladocserék szétszették a vezérlést neme elment semmi több szerelő nészte semmi akinek volt ijen hiba segicsen most legutobb turbocserevolt azota 1100 kmert ment az auto hibátlanul utánna most 30.km eren belül 3-szor megált turbo csere előtt max 70-80 kmereket tudtam vele menni mert kb ott mindig megált egycer amugy nyiregyi vagyok nagyábol enyi.
Hermész 8826-01-2014 09:12:37 // 47321
Sziasztok.
Találkozott valaki már olyan jelenséggel, hogy a tanulási tartályból egyik percről a másikra , elmegy a viz, majd vissza jön, és ha vissza jön akkor nagy bugyborekok is jönnek fel a rendszerből.
2.4 jtd.
A viz nem folyik el belőle , csak ezt csinálja folyamatosan,
Köszönöm.
Találkozott valaki már olyan jelenséggel, hogy a tanulási tartályból egyik percről a másikra , elmegy a viz, majd vissza jön, és ha vissza jön akkor nagy bugyborekok is jönnek fel a rendszerből.
2.4 jtd.
A viz nem folyik el belőle , csak ezt csinálja folyamatosan,
Köszönöm.
gabee24-01-2014 22:04:57 // 47320
Sajnos ez nem ilyent produkal..par meter utan nem is erolkodtem, vontattuk...majd vasarnap probalgatom, de ugy erzem nagy itt a baj...
GTPeti24-01-2014 21:55:28 // 47319
Az enyém alapjáraton rázta a kasztnit. Fel-le ment a fénycsóva a falon. Alig lehetett betenni sebességbe. Ha már benne volt ment. Menet közben nem is volt különösebb jele a dolognak.
gabee24-01-2014 21:45:32 // 47318
Koszi..vasarnap lesz idom alaposan probalgatni... de olyasmi a jelenseg, h egyberakom , indulok, csunya zorgos hang-mely folyamatosan van, csak benyomott kulunggal enyhebb-k, mintha bordas uton mennek, kettobe rakom , es kidobja....nem mertem menni vele par meternel tobbet....de a rukverc a legrosszabb talan...berakom finoman indulok, es darabos hajtas utan kidobja..
Tuningman24-01-2014 21:29:55 // 47317
Próbáld meg másik fokozatba rakni ( 2,3 ) ha ott nem dobálja ki és nincs fura hang akkor tudsz vele jönni és csak az 1-es szinkronja ment haza.
gabee24-01-2014 21:13:50 // 47316
Köszönöm szepen a valaszokat... itt semmikeppen nem csinaltatom meg... akkor jol jartam, kereshetek trailert...szuper :-(
Buddha24-01-2014 21:06:03 // 47315
Nem a tengelykapcsoló lesz az, hanem a váltó. :-(
GTPeti24-01-2014 21:03:12 // 47314
Lehet, hogy csak a kinyomócsapágy egyik füle tört le, mint nálam anno. Bár nekem ettől nem dobálta ki a sebességet. Mindenesetre ne nagyon gondolj arra, hogy kint megcsináltatod, mert az az autó árába kerülne...
Inkább egy tréler Mo-ról és otthon megcsináltatni. Olcsóbb. (Utólag már tudom...)
Inkább egy tréler Mo-ról és otthon megcsináltatni. Olcsóbb. (Utólag már tudom...)
gabee24-01-2014 20:58:49 // 47313
Sziasztok. Van egy "kis" gondom... vettem egy 2.4 jtd t nemetorszagban... 156 sw 2001-evjarat. Labon akartam hazavinni, de a kuplungnak csjnya zorgos hangja van... ba nenyokom kicsit jobb..sebessegbe rakva, s elindulva nemi rangatas, es kidobja csunya hanggal a sebesseget.. ! Kuplung a jibas kompletten v valto? /tudom latni, hallani kellene../
Furious3324-01-2014 15:25:33 // 47312
Köszönöm swan! Az elektromos dolgokat mindent átnéztem, de nem találtam semmit. Ezekre a dolgokra gondol az ember elsőként, ez így van. Max. marad amit írtál, veszek új kábeleket meg lehet elosztót is,és meglátjuk. Üdv!
Liquid23-01-2014 21:54:45 // 47311
látom :)
Mondjuk én is inkább V6-ot keresnék, de csak a 6 henger miatt, ha már eccer... :)
Mondjuk én is inkább V6-ot keresnék, de csak a 6 henger miatt, ha már eccer... :)
GTPeti23-01-2014 20:42:52 // 47310
Látom, a GTV-topicban már elkezdődött a buli. :)
Liquid23-01-2014 20:26:43 // 47309
én is úgy érzem :) csak várjunk...
GTPeti23-01-2014 20:23:33 // 47308
Valami azt súgja, hogy nem ez lesz az utolsó vélemény. :)
Liquid23-01-2014 20:15:11 // 47307
semmi gond vele, jó olaj, maxon tartva hidegen nem gyilkolni (mint általában bármelyik motor)
Hermész 8823-01-2014 18:58:23 // 47306
Sziasztok, érdekelne hozzá értők!!! :D
TAPASZTALATA , 2.0 TS MOTORRAL KAPCSOLATBANMost vennék egy ilyen motorral meg áldott Gtv -t.
Köszönöm.
TAPASZTALATA , 2.0 TS MOTORRAL KAPCSOLATBANMost vennék egy ilyen motorral meg áldott Gtv -t.
Köszönöm.
Dawnrazor23-01-2014 17:40:58 // 47305
Sziasztok!
Vettem egy 147-es alfát ami csodaszép, csuda jó de ciripel a középkonzol hőfokszabályzó része mögül és idegesítő. Ha a gyújtást ráadom de még nem indítom a motort, elkezd ciripelni és nem hagyja abba míg le nem állítom. Ha a kormányt menet közben elforgatom jobbra akkor mérséklődik illetve elhallgat majd egyenes menetben ismét elkezdi.
Van valakinek ötlete hogy mi lehet ez és mennyire kell ettől félnem?
Köszönöm!
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1390495191-8775-41719-forum.jpg
Vettem egy 147-es alfát ami csodaszép, csuda jó de ciripel a középkonzol hőfokszabályzó része mögül és idegesítő. Ha a gyújtást ráadom de még nem indítom a motort, elkezd ciripelni és nem hagyja abba míg le nem állítom. Ha a kormányt menet közben elforgatom jobbra akkor mérséklődik illetve elhallgat majd egyenes menetben ismét elkezdi.
Van valakinek ötlete hogy mi lehet ez és mennyire kell ettől félnem?
Köszönöm!
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1390495191-8775-41719-forum.jpg
PistaFR23-01-2014 15:58:09 // 47304
Van Torque Lite és Torque Pro. Előbbi ingyenes, utóbbi kb 3,5€.
Alfa GT-Csaba23-01-2014 15:55:31 // 47303
Csodálkoztam miért nem kell felhúzni a gomb alatt a kart hogy rükvercbe rakd,de rájöttem ,mert a tiédbe benyás motor van 5-ös váltóval :-)
ChrisVaughn23-01-2014 14:38:05 // 47302
Üdv!
Meghülyült a GT-n a tolatóradar. Folyamatosan sípol rükvercben, hiába nincs mögötte semmi. Videó róla.
Csinált már ilyet valakinek? Merrefelé keresgéljek?
Meghülyült a GT-n a tolatóradar. Folyamatosan sípol rükvercben, hiába nincs mögötte semmi. Videó róla.
Csinált már ilyet valakinek? Merrefelé keresgéljek?
Bati23-01-2014 12:27:11 // 47301
Úgy néz ki a Telefon szarakszik
semmivel nem tudom párosítani
semmivel nem tudom párosítani
swan22-01-2014 22:33:47 // 47300
Mikor nekem ezt csinálta akkor gyújtás gond volt. Elosztó kitísztít, gyújtókábelek csere és autána nem jelentkezett. De 33-as topikban sok egyéb hasznos tanácsot is kaphatsz
0Balazs22-01-2014 20:59:44 // 47299
Ja es ez csak obd2-vel megy, elvileg 2003tol.
0Balazs22-01-2014 20:58:44 // 47298
Bluetoothos olvasot bedug a helyere. Gyujtas raad. Telefonon bluetooth beallitasokban rakeresel az olvasora. Ranyomsz hogy parositas, ker egy pinkodot, nekem ez 1234. Ha sikerult elinditod a torque prot, es magatol csatlakozik.
gabee22-01-2014 19:43:43 // 47297
Sziasztok! Par infora lenne szuksegem. A 2000 evjaratbol valo 1.9 jtd, es a 2.4 jtd 156sw -k kozotti kulonbsegek erdekelne.a sajat 1.9 emhez mit tudok kivenni a 2.4 bol, amik azonosak az enyemben levokkel? /futómű, feltengelyek, belso muszerek, llima kompresszor, generator, intercooler, onindito...stb megegyeznek e az en 1.9 jtd-el?
Bati22-01-2014 17:22:35 // 47296
egyenlőre smmit sem tudok kezdeni egyikkel sem valamiért nem tudok csatlakozni egyikhez sem
ha valaki tud megoldást azt meg köszönném
ha valaki tud megoldást azt meg köszönném
0Balazs22-01-2014 16:26:02 // 47295
Torque pro, androidra van.
Furious3322-01-2014 15:53:43 // 47294
Sziasztok! 1-2 hete elkapta valami vírus az Alfámat. ( Alfa 33 1.5IE Le3 Jetronic ) Sosem volt gond az indítással lassan 12 éve... Viszont most kitalálta, hogy mikor esős, ratyi idő van, akkor (és ez a legszebb,h nem mindig) nem akar beindulni. Csak teker, meg sem puffan, semmi... Ilyenkor csinálhatok bármit, nem indul. Aztán jön az öngyógyítás mondjuk rá 1-2 napra, és semmi baja sincs. A legrosszabb,h mikor a probléma fennállt, nem tudtam nekilátni h belebújjak nagyon, mert utóbb is akkor csinálta mikor melózni indultam volna. Nagyon sok mindent átnéztem,és lekezeltem, de most nem írom le őket, várom a tippeket, ötleteket, h vajon mi lehet ez. Vagy esetleg volt e már hasonló helyzetben valaki... Előre is köszönöm a segítségeteket!
Bati22-01-2014 13:30:43 // 47293
de mi a pontos neve mert az AppStore-ban "Torque" keresésre rengeteg App-ot talál
Bati22-01-2014 13:29:11 // 47292
köszi kipróbálom
PistaFR22-01-2014 13:26:53 // 47291
Torque-val működnie kell.
Bati22-01-2014 13:18:28 // 47290
csá
milyen progival tudtad összepárosítani mert nekem nem sikerül
iOBD2
DasCommand
ezekkel próbáltam eddig
milyen progival tudtad összepárosítani mert nekem nem sikerül
iOBD2
DasCommand
ezekkel próbáltam eddig
0Balazs22-01-2014 12:33:22 // 47289
Az igaz, de ha éppen megáll alattam a kocsi csak jobb lenne tudni, miért :)
Sajnos a 146-om elég szeszélyes. Egyelőre nem bízom még a 147ben. Úgy vagyok vele, hogy jobb ha a kocsiban van az olvasó. És ha már így "szerelni" kell a helyére, gondoltam inkább ott hagyom mint a kesztyűtartóban csúszkáljon.
Amúgy köszi a megerősítést, hogy nem okoz gondot :)
Sajnos a 146-om elég szeszélyes. Egyelőre nem bízom még a 147ben. Úgy vagyok vele, hogy jobb ha a kocsiban van az olvasó. És ha már így "szerelni" kell a helyére, gondoltam inkább ott hagyom mint a kesztyűtartóban csúszkáljon.
Amúgy köszi a megerősítést, hogy nem okoz gondot :)
mreni22-01-2014 12:25:36 // 47288
Te tudod,nekem évente kb 2szer kell hibakódot olvasni...
0Balazs22-01-2014 12:13:10 // 47287
Hát csak ti tudjátok, mert a bizti tábla alatt van... rávan rakva a fedél.
Annyi az értelme, hogy telóval tudok hibát olvasni. És mivel csavaroznom kell, hogy be tudjam rakni és már így is szét van barmolva a csavar sajnos, gondoltam benne hagyom. Látszódni meg nem látszódik. Egy led világít rajta csak, gondolom a 74Ah akksimat nem szívja le a 10mA-jével.
Annyi az értelme, hogy telóval tudok hibát olvasni. És mivel csavaroznom kell, hogy be tudjam rakni és már így is szét van barmolva a csavar sajnos, gondoltam benne hagyom. Látszódni meg nem látszódik. Egy led világít rajta csak, gondolom a 74Ah akksimat nem szívja le a 10mA-jével.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
588
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?