Forum >> Szerelőműhely
Benz16-04-2014 21:46:41 // 48249
Akkor valahogy ki kell venni a stab rudat is? vagy valahogy le kell ráncigálni róla a szilentet? Miután szét ütöm akkor kell rá másik bilincs is?
Alfa GT-Csaba16-04-2014 21:41:06 // 48248
mert a furat vissza van peremezve és ezért a helyszinen nem tudod kicserélni csak satuba szét kell ütni a bilincset
Benz16-04-2014 21:36:21 // 48247
Sziasztok !
Lenne egy olyan kérdésem hogy cserélt e már valaki stabilizátor szilent-et 145 ön ? Nekiálltam ma mert hangoskodott, a külső ami a lengőkarba megy az ki is jött, eddig no problem de itt kezdődtek a bajok. A belső ami a bölcsőhöz van fogatva az istennek sem akar kijönni. Meglazítottam a két csavart ami az alján van, ki is jött, de nem nyílik szét, hogy kitudjam venni a szilentet. Az eperbe azt írja hogy az két darab, de nem jön szét.
erről lenne szó.
Előre is köszönöm a válaszokat
Lenne egy olyan kérdésem hogy cserélt e már valaki stabilizátor szilent-et 145 ön ? Nekiálltam ma mert hangoskodott, a külső ami a lengőkarba megy az ki is jött, eddig no problem de itt kezdődtek a bajok. A belső ami a bölcsőhöz van fogatva az istennek sem akar kijönni. Meglazítottam a két csavart ami az alján van, ki is jött, de nem nyílik szét, hogy kitudjam venni a szilentet. Az eperbe azt írja hogy az két darab, de nem jön szét.

Előre is köszönöm a válaszokat
Gtaati16-04-2014 12:58:03 // 48246
Igen alvázszám szerint lett keresve és vannak ilyen revíziók és ugye több van több cikkszámmal.
.......................16-04-2014 12:38:51 // 48245
az Eper ben akkor is többet hoz neked,ha beírod az alvázszámot az elajén?
Gtaati16-04-2014 09:56:51 // 48244
Helló Mindenki! Több kérdésem lenne, az egyik hogy Gt-hez(1,9 2004, 110kw) kormányműhöz a belső axiális csuklóból miért létezik hosszúságra vagy 4-5 fajta kb 180mm-230mm-ig elég nagy szórás, ahány után gyártó cég van márkánként más hosszokkal..., melyik lehet jó? Vagy teljesen mindegy, mert a külső összekötőt rátekerem a menetes szár részére ameddig kell..... Eperben nézve gyárit nem találtam mert magát a kormányművet nem szedi részeire...
A másik kérdés a kuplunghoz kapcsolódik, régebben cseréltem lendkereket kuplunszettel együtt Valeo. Minden nagyon jó kivéve maga a kuplungtárcsa, mivel a közepe nem fix hanem fogazott önbeállós szerűség (Bocsánat ha nem jól fogalmazok!:), tehát a kuplungtárcsa közepe ami ricnis tengelyre csúszik rá annak külső része fogazott és a tárcsa felől is szemben ellen fogazott de hézaggal tehát tud mozogni, önebállósnak tűnik. A problémám, hogy az új való kuplungtárcsa közepe kb 10ezer km után ezek a fogak szétverődtek elnyíródtak, de az előtte lévő szintén valeo gyári tárcsa közepével ilyen probléma nem volt, és jelenleg a régi gyári 10 éves tárcsa került vissza és azt használom jelenleg, de mivel 10 éves gyári valeo tárcsáról van szó már azért kopottas és cserélnem kell. Innentől kezdve csak gyárit fogok belőle venni, de kérdésem az lenne, hogy mi a különbség a gyári valeo és az utángyártott között, tehát az egyiknek a közepe miért bírja a másik meg miért nem? Illetve az Eper gyári kuplungszettekből(valeo) is ajánl több félét különböző cikkszámmal mi lehet köztük a különbség?
Elnézést a hosszú írásért, válaszotokat köszönöm és várom!
A másik kérdés a kuplunghoz kapcsolódik, régebben cseréltem lendkereket kuplunszettel együtt Valeo. Minden nagyon jó kivéve maga a kuplungtárcsa, mivel a közepe nem fix hanem fogazott önbeállós szerűség (Bocsánat ha nem jól fogalmazok!:), tehát a kuplungtárcsa közepe ami ricnis tengelyre csúszik rá annak külső része fogazott és a tárcsa felől is szemben ellen fogazott de hézaggal tehát tud mozogni, önebállósnak tűnik. A problémám, hogy az új való kuplungtárcsa közepe kb 10ezer km után ezek a fogak szétverődtek elnyíródtak, de az előtte lévő szintén valeo gyári tárcsa közepével ilyen probléma nem volt, és jelenleg a régi gyári 10 éves tárcsa került vissza és azt használom jelenleg, de mivel 10 éves gyári valeo tárcsáról van szó már azért kopottas és cserélnem kell. Innentől kezdve csak gyárit fogok belőle venni, de kérdésem az lenne, hogy mi a különbség a gyári valeo és az utángyártott között, tehát az egyiknek a közepe miért bírja a másik meg miért nem? Illetve az Eper gyári kuplungszettekből(valeo) is ajánl több félét különböző cikkszámmal mi lehet köztük a különbség?
Elnézést a hosszú írásért, válaszotokat köszönöm és várom!
.......................15-04-2014 17:49:40 // 48243
jé találtam egy jts es LPG átalakítást:
http://www.autogasanlagen-icom.de/galerie/Alfa_159_3.2_Fsi/
http://www.autogasanlagen-icom.de/galerie/Alfa_159_3.2_Fsi/
GTPeti15-04-2014 11:50:47 // 48242
Srácok, nem tudja valaki véletlenül, hogy a 156 kormányművéhez mekkora rézalátétek kellenek?
Köszi előre is!
Köszi előre is!
Buddha14-04-2014 19:11:12 // 48241
hozo57914-04-2014 18:54:02 // 48240
Szép estét mindenkinek!
145-ös kis kéken vásárlást követően, múlt héten vezérlést, vezérlés módosítót is cseréltünk. Indítás utáni traktorhang megszünt, de a motor különösen hidegindításkor szinte lefullad, kicsit, 5-6 másodpercet küzd, majd eléri a hidegindítási fordulatot és úgy működik, ahogy kell, melegszik és szépen lassan beáll az alapjárati fordulatszámra. Menetben sincsen vele semmi gond. Valaki tapasztalt hasonlót, mit cseréljek? Kérem segítségeteket. Hozo579
145-ös kis kéken vásárlást követően, múlt héten vezérlést, vezérlés módosítót is cseréltünk. Indítás utáni traktorhang megszünt, de a motor különösen hidegindításkor szinte lefullad, kicsit, 5-6 másodpercet küzd, majd eléri a hidegindítási fordulatot és úgy működik, ahogy kell, melegszik és szépen lassan beáll az alapjárati fordulatszámra. Menetben sincsen vele semmi gond. Valaki tapasztalt hasonlót, mit cseréljek? Kérem segítségeteket. Hozo579
R.Krisztián14-04-2014 18:51:00 // 48239
Sziasztok
A kormányművemnél (159) elcsöpög az olaj, tudtok ajánlani valakit, hova vigyem felújíttatni?
A kormányművemnél (159) elcsöpög az olaj, tudtok ajánlani valakit, hova vigyem felújíttatni?
.......................14-04-2014 15:36:39 // 48238
Keresek Györ környékén megbízható,szépen dolgozó autóPOLIROZÒ mestert
tud valaki ilyet?
tud valaki ilyet?
Attika0113-04-2014 17:00:42 // 48237
A munkahengereim jók voltak, mégsem jött vissza a pedál mikor eltört az a műanyag valami. Akasztottam neki rugót, azóta visszajön, és hibátlan. De igazad van. :))
Ferke13-04-2014 14:52:16 // 48236
Ha minden stimmel a munkahengerekkel, akkor az a rogós xar totál észrevehetetlen, ha nincs benne (a fél alfás autóparkban nincs benne már rég). Kollega azt írja, hogy nem jön vissza a pedál...
Hardy13-04-2014 14:19:48 // 48235
Bomi13-04-2014 13:55:17 // 48234
...Alfa156 1,9 jtd-ről van szó, (1999)
Köszi:)
Köszi:)
Bomi13-04-2014 13:46:56 // 48233
osee_selespeed13-04-2014 12:21:22 // 48232
Tévedtem, Federal Mogul. Viszont én a legolcsóbb TRW-t rendeltem és Wagner jött. Azért gondoltam, hogy ők gyártják.
osee_selespeed13-04-2014 12:17:20 // 48231
Ha jól tudom TRW gyártja. Olyat tettem öregem nexiájába és ennyire jól még nem fogott. Igaz eddig nem is járattam be, ahogy most.
Attika0113-04-2014 12:14:45 // 48230
A pedál mögött lévő rugós (sz@r) eltört, vagy szétesett, azért nemnyom vissza.
Ferke13-04-2014 11:56:05 // 48229
Mer valoszinuleg elkoszofelben van valamelyik kuplung munkahengered...
attika13-04-2014 11:18:08 // 48228
Sziasztok kellene egykhis segítség mit lehet kezdeni a kilötyögő kuplung pedállal mér annyira rossz hogy nem engedi fel a kuplungot .
cZ12-04-2014 19:36:07 // 48227
...még valami csak akkor ismeri fel a kábelt a program (Scan for Interfaces) ha már rácsatlakoztattam a Vadra. Illetve TEST-et is csak akkor tudok futtatni.
cZ12-04-2014 19:29:08 // 48226
Köszönöm mindenkinek a javaslatokat, hozzászólást, és a segítőkészséget!
Igen, próbáltam a TEST funkciót, felismeri a Motort, ABS, Klima, XENON, Muszerfalat (gondolom ICS, amiből ISO hiba miatt ki is lép.) csak a légzsákot nem :((((( kapcsoltam már minden állásba és TESTet futtattam de semmi :/
Igen, próbáltam a TEST funkciót, felismeri a Motort, ABS, Klima, XENON, Muszerfalat (gondolom ICS, amiből ISO hiba miatt ki is lép.) csak a légzsákot nem :((((( kapcsoltam már minden állásba és TESTet futtattam de semmi :/
Csabo2212-04-2014 19:13:33 // 48225
Megéri, ebben igazad van. annak, aki autószerelő, vagy diagnosztikával foglalkozik, és ezekből profitot termel. én is gondolkoztam, h megveszem (pedig 1ik foglalkozást sem űzöm), de most kb a legutolsó az, h rendbe tegyem a szerviz intervallumot.
GTPeti12-04-2014 16:35:57 // 48224
(50 euró a teljes program. Ennyit megér szerintem egy fullos segédeszköz.)
GTPeti12-04-2014 16:35:11 // 48223
A hibaüzenet a mérvadó. Valószínűleg az oldalon rossz helyen van a pipa.
Csabo2212-04-2014 16:15:30 // 48222
Viszont nekem is lenne 1 kérdésem diaggal kapcsolatban:
Vettem egy kinai ELM kábelt, amit sikeresen módositottunk. Igy már olvasni tudom a service inteval reset menüt, de módositani nem tudok benne. Free version restriction hibaüzenettel utasitja el. A MES oldalán viszont nem pirossal van szedve a modul, tehát elég lenne a free verzió is (elvileg).
MES 1.9-et használok (1.8-cal is próbáltam, sikertelenül) és egy 2001es Alfa 147-en próbáltam állitgatni a dolgokat.
Van vkinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Ha itt kapok kielégitő választ, akkor nem zargatom Yaniékat.
Köszi
Vettem egy kinai ELM kábelt, amit sikeresen módositottunk. Igy már olvasni tudom a service inteval reset menüt, de módositani nem tudok benne. Free version restriction hibaüzenettel utasitja el. A MES oldalán viszont nem pirossal van szedve a modul, tehát elég lenne a free verzió is (elvileg).
MES 1.9-et használok (1.8-cal is próbáltam, sikertelenül) és egy 2001es Alfa 147-en próbáltam állitgatni a dolgokat.
Van vkinek ezzel kapcsolatban tapasztalata? Ha itt kapok kielégitő választ, akkor nem zargatom Yaniékat.
Köszi
Csabo2212-04-2014 16:08:22 // 48221
Ciao
Más egységekkel tud a kábel kapcsolatot létesiteni?
Én pl úgy szoktam egy diagot inditani (MES-ben), hogy ellenőrzöm a kocsi tipusát, majd a settings menü interfaces fülén ellenőrzöm a kábelt. sőt, nyomok is rá 1 test-et. Ha ott megfelelő eredményt kapok, csak azután kezdek bármihez is kapcsolódni.
A vagcom kábel 3. poziciója nem feltétlen jelenti azt, hogy a K-line és a pin3 van összekötve. Az enyémben pl a 2-es kapcsoló kell a légzsákra (arra van a kapcsolat a k-3 között), igaz az házi gyártású cucc.
Ezek mind csak tippek, jótanácsok, lehet ezeken már túlvagy...
Ja. A scan F11 (modules) még jó kiindulópont a tesztre. A múltkor elfelejtettem melyik kapcsoló mire is jó, igy egyesével végigteszteltem.
Más egységekkel tud a kábel kapcsolatot létesiteni?
Én pl úgy szoktam egy diagot inditani (MES-ben), hogy ellenőrzöm a kocsi tipusát, majd a settings menü interfaces fülén ellenőrzöm a kábelt. sőt, nyomok is rá 1 test-et. Ha ott megfelelő eredményt kapok, csak azután kezdek bármihez is kapcsolódni.
A vagcom kábel 3. poziciója nem feltétlen jelenti azt, hogy a K-line és a pin3 van összekötve. Az enyémben pl a 2-es kapcsoló kell a légzsákra (arra van a kapcsolat a k-3 között), igaz az házi gyártású cucc.
Ezek mind csak tippek, jótanácsok, lehet ezeken már túlvagy...
Ja. A scan F11 (modules) még jó kiindulópont a tesztre. A múltkor elfelejtettem melyik kapcsoló mire is jó, igy egyesével végigteszteltem.
.......................12-04-2014 15:13:01 // 48219
Próbáld a színes kábelekkel Elm el
cZ12-04-2014 14:26:13 // 48218
Üdv Cartársak.
Segítségetek szeretném kérni, adott a 166-os 2.4JTD Alfám amiből a fránya AIRBAG kódot szeretném törölni, hogy ne világítson már, de valahogy nem tudom kommunikációra bírni a légzsák elektronikáját (sem FiatEcuScan, sem Multiecuscan nem kommunukált vele és hiába kapcsoltam a VAG kábelt a 3. pozicióba), olvasgattam tapasztalatokat hogy víz érte a vezérlőegységet, kiment a biztosíték, megnéztem nem vizes, sőt jó poros volt. biztosíték rendben. Valakinek van ötlete mi lehet?
Segítségetek szeretném kérni, adott a 166-os 2.4JTD Alfám amiből a fránya AIRBAG kódot szeretném törölni, hogy ne világítson már, de valahogy nem tudom kommunikációra bírni a légzsák elektronikáját (sem FiatEcuScan, sem Multiecuscan nem kommunukált vele és hiába kapcsoltam a VAG kábelt a 3. pozicióba), olvasgattam tapasztalatokat hogy víz érte a vezérlőegységet, kiment a biztosíték, megnéztem nem vizes, sőt jó poros volt. biztosíték rendben. Valakinek van ötlete mi lehet?
GTPeti12-04-2014 12:47:54 // 48217
Dobj egy linket légyszi...
BadAzz12-04-2014 09:40:11 // 48216
Használt már vki wagner fékbetétet? Kíváncsi lennék a tapasztalatra...
Dévid12-04-2014 00:46:43 // 48215
JTS-em nem volt, és úgy tűnik már nem is lesz.
GTPeti11-04-2014 23:17:14 // 48214
A JTS viszont ezzel szemben nagyon nem az. B)
Dévid11-04-2014 22:57:29 // 48213
A TS egy benzintemető volt nálam is.
Cs.Alfa11-04-2014 22:49:59 // 48212
Akkor tudod a fogyasztását...:D
Liquid11-04-2014 22:46:14 // 48211
ismerem nekem is volt :)
Cs.Alfa11-04-2014 22:39:28 // 48210
2000 ccm moci.....nem kell kergetni,megy nagyon,dolgozik a 156 LE....
Ricsi 14711-04-2014 20:56:21 // 48209
Udvozletem! A Spidere-s topicban is feltettem mar a kerdest. Adott egy 1988-as Spider, sajnos rossz szerelohoz kerult az auto, es rosszul raktak ossze a vezermulancot, most atkerult az en szerelomhoz az auto, viszont nincs pontos leirasa neki sem, ugyhogy nem mer hozzanyulni igy. Ezert ha valakinek lenne egy pontos leirasa, hogy hogyan kell osszerakni akkor azt megkoszonnem, nem ADATA-s kell mert olyanja neki is van...!
pb_10-04-2014 22:22:40 // 48208
Nézőpötty kérdése.))
Liquid10-04-2014 20:52:38 // 48204
ha kergeted vagy komolyabban városozol akkor ennyi, de ha megnyugtat a Pandám (1.2) is bekajál még ennél többet is télen :)
Liquid10-04-2014 20:51:12 // 48203
remélem nem komolyan kérdezted :)
Tomi14510-04-2014 20:19:01 // 48202
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem egy offos autoval kapcsolatban.
Tesomnak van egy 1.6 os sporline cordobája és olyat produkál hogy gáz adáskor befullad az auto majd utánna kezd el fel pörögni nagy nehezen. erőtlen és a motor hangja is olyan lett mint ha direkt szűrő lenne rajta (öblös,mély hang). nagyon gyorsan fel megy a víz 90fokra. alapjáraton egy darabig jó utána ott is be-be fullad majd le áll. Mi lehet a baj?
Az ac-t néztük az jó, a lambdát is néztük az is jó,pillangó szelepet is megnéztük.
sima 1.6 8 szelepes.
Egy kis segítségre lenne szükségem egy offos autoval kapcsolatban.
Tesomnak van egy 1.6 os sporline cordobája és olyat produkál hogy gáz adáskor befullad az auto majd utánna kezd el fel pörögni nagy nehezen. erőtlen és a motor hangja is olyan lett mint ha direkt szűrő lenne rajta (öblös,mély hang). nagyon gyorsan fel megy a víz 90fokra. alapjáraton egy darabig jó utána ott is be-be fullad majd le áll. Mi lehet a baj?
Az ac-t néztük az jó, a lambdát is néztük az is jó,pillangó szelepet is megnéztük.
sima 1.6 8 szelepes.
Piritu - 1.000.00010-04-2014 19:51:39 // 48201
Itt meg egy újabb...
osee_selespeed10-04-2014 19:13:46 // 48200
Aki nem ma jött le a falvédőről. (Bocs.)
Az autó mozgássá alakítja az energiát. Nem a villamos rendszer "tökéletesítésével" fog a belsőégésű motor kevesebbet üzemanyagot égetni. Súrlódások halmaza veszi fel az energiát, azokat kell csökkenteni, ha spórolni akarunk.
Az autó mozgássá alakítja az energiát. Nem a villamos rendszer "tökéletesítésével" fog a belsőégésű motor kevesebbet üzemanyagot égetni. Súrlódások halmaza veszi fel az energiát, azokat kell csökkenteni, ha spórolni akarunk.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
795
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?