Forum >> Szerelőműhely
swan17-06-2014 08:38:39 // 48742
Szóval szinte mindent szét kell bontani :) Nagyon jó :) Köszönöm
gecsa17-06-2014 08:20:26 // 48741
vagy kiszeded a kerékcsapágyat, akkor is kifér, de azt nehéz lesz már visszarakni.. :D
Ferke16-06-2014 22:53:22 // 48740
Jelolve van minden, fixalni nemigen tudod de felesleges is.azert ha eloszor csinalod,akkor egy kalappal!;))
Ferke16-06-2014 22:49:58 // 48739
Majdnem eleg:) +lekotod a stabot,kormanyosszekotot,a felso lengokart es a gatlo villajat az also lengokarrol...a csonkallvany a lz also gombfejen logjon,uj kijon belole a feltengrly csuklo...
swan16-06-2014 22:33:01 // 48738
dev16616-06-2014 21:17:13 // 48737
FES/MES egyik verziója sem olvassa be a desired boost pressure jelet, az értéke konstans 0, miközben a mért boost pressure változó olvasható. én sem találkoztam még ilyennel. lehet, hogy az ECU is 0 desired boost pressure-rel számol? nem hinném.
DieselManiaco(NagyVad)16-06-2014 21:00:33 // 48736
EGR-t le kell vakolni,fes-mes-el ki kéne tudnod olvasni,vagy esetleg manuális mérés..
dev16616-06-2014 19:38:39 // 48735
Sziasztok!
Van valakinek tippje, hogy miért fogyaszthat a kelleténél többet egy EURO2-es 2.4 JTD? LMM új, EGR (vákumos, egyszerű fajta) teszi a dolgát, szívósor nem túl koszos, injektorok tűrhető állapotban, fékek nem szorulnak.
Sajnos a turbónyomást nem tudom kiolvasni egyetlen szoftverrel sem, de mintha túl magas fordulaton (2000 felett) jönne csak meg az ereje, úgyhogy a turbóra gyanakszom. Magas fordulaton enyhén kormol, egyébként nagyon civilizált.
városban 9-10, hosszú úton 7-8l-t kér, szóval valami baja biztos van, na de mi?
Előre is kössz.
Van valakinek tippje, hogy miért fogyaszthat a kelleténél többet egy EURO2-es 2.4 JTD? LMM új, EGR (vákumos, egyszerű fajta) teszi a dolgát, szívósor nem túl koszos, injektorok tűrhető állapotban, fékek nem szorulnak.
Sajnos a turbónyomást nem tudom kiolvasni egyetlen szoftverrel sem, de mintha túl magas fordulaton (2000 felett) jönne csak meg az ereje, úgyhogy a turbóra gyanakszom. Magas fordulaton enyhén kormol, egyébként nagyon civilizált.
városban 9-10, hosszú úton 7-8l-t kér, szóval valami baja biztos van, na de mi?
Előre is kössz.
gecsa16-06-2014 13:09:29 // 48734
jól tudom, hogy a self adaptation reset nem tartalmazza a tps resetet, hanem azt külön meg kell csinálni?
Blaise16-06-2014 12:18:30 // 48733
Sziasztok!
145 boxeren vezérműszíjat cserélnék, ehhez kérnék segítséget, hogy mire figyeljek - hogy lehet fixálni a vezérműtengelyeket, stb...
Előre is köszönöm!
145 boxeren vezérműszíjat cserélnék, ehhez kérnék segítséget, hogy mire figyeljek - hogy lehet fixálni a vezérműtengelyeket, stb...
Előre is köszönöm!
Blaise16-06-2014 12:18:25 // 48732
Sziasztok!
145 boxeren vezérműszíjat cserélnék, ehhez kérnék segítséget, hogy mire figyeljek - hogy lehet fixálni a vezérműtengelyeket, stb...
Előre is köszönöm!
145 boxeren vezérműszíjat cserélnék, ehhez kérnék segítséget, hogy mire figyeljek - hogy lehet fixálni a vezérműtengelyeket, stb...
Előre is köszönöm!
Béci Ɨ|ѯ16-06-2014 10:37:37 // 48731
A változó szelepvezérlés nem száll csak úgy el. A vezérlésmódosító lehet rossz - az okozza a dieseles hangot. Vagy ki kell cserélni a vez.módot, vagy esetleg felújíttatni.
biroatt15-06-2014 22:28:30 // 48730
Üdv! Megtudnátok mondani, hogy miből lehet rájönni ha elszállt a váltakozó vezérlés?
(valahol olvastam hogy dízel hangja lesz és erőtlenebb is lesz na nálam mind a kettő jelen van :S)
(valahol olvastam hogy dízel hangja lesz és erőtlenebb is lesz na nálam mind a kettő jelen van :S)
dev16615-06-2014 21:21:07 // 48729
hibakódolvasás. ha nincs tárolt hibakód, akkor a beszívott levegő jeleket (intake air quantity, desired -||-) nézném meg alapjáraton, mennyire fedik egymást. hátha nem jó LMM került bele (pl hamis bosch termék, nem ritka), vagy egy másik szenzor jele kavar be.
Kicsi515-06-2014 18:49:17 // 48728
én csináltam de erre gondoltam én is már ellenőriztem de nemjutottam előrébb.
dev16615-06-2014 17:56:49 // 48727
én arra tippelnék, h falsot szív valahol (és ez a levegő nem megy át az LMM-en), pl amikor az LMM-et cserélték megtört és kilyukadt a szívócső, vagy egy bilincset lefelejtettek. ez csak tipp, de én ezzel kezdeném.
Kicsi515-06-2014 14:36:43 // 48726
Sziasztok
hatalmas problémám most kapott az autó új vezérlést,vezérlésmódosítót, légtömegmérőt (bosch) de ha fordulat után elengedem a gázt az autó leáll elég sokszor (annyira leesik a fordulat) illetve mikor beindítom gondolkodik h hol az alapjárat. ez 156 1.8 ts 98-as évjárat.
valakinek tipp hogy mi a baja?
hatalmas problémám most kapott az autó új vezérlést,vezérlésmódosítót, légtömegmérőt (bosch) de ha fordulat után elengedem a gázt az autó leáll elég sokszor (annyira leesik a fordulat) illetve mikor beindítom gondolkodik h hol az alapjárat. ez 156 1.8 ts 98-as évjárat.
valakinek tipp hogy mi a baja?
Gonosztevő14-06-2014 14:56:59 // 48725
Sziasztok! Segítség kellene!
Motor kivétel,felújítás és visszaszerelés után a 166-osom nem ismeri fel a kulcsot! Nem a code ikon,hanem a kulcs ikon jelenik meg! halottam róla,h.manuálisan be lehet adni neki a codot! code kártyákat talált a szerelő srác! valaki tudna segíteni,hogy kell ezt a beadást elvégezni ilyenkor? elég sürgős lenne! köszi!
Motor kivétel,felújítás és visszaszerelés után a 166-osom nem ismeri fel a kulcsot! Nem a code ikon,hanem a kulcs ikon jelenik meg! halottam róla,h.manuálisan be lehet adni neki a codot! code kártyákat talált a szerelő srác! valaki tudna segíteni,hogy kell ezt a beadást elvégezni ilyenkor? elég sürgős lenne! köszi!
GTPeti14-06-2014 00:11:48 // 48724
Bevallom pont ezt akartam kérdezni. :))
DieselManiaco(NagyVad)13-06-2014 22:33:14 // 48723
(az még csak hagyján ezzel szoktam szelephézagot mérni is:D)
DieselManiaco(NagyVad)13-06-2014 22:32:24 // 48722
ne mondd te is hogy neked sincs:D
WarbiRunner (Gyuri)13-06-2014 22:20:41 // 48721
Aztaaaa .....de cool :-)
DieselManiaco(NagyVad)13-06-2014 21:12:03 // 48720
hát hogy a viharba ne,és nem félek használni:D
GTPeti13-06-2014 21:06:50 // 48719
Gondolom te rendelkezel ilyen precíz mérőalkalmatossággal. :)
DieselManiaco(NagyVad)13-06-2014 21:01:29 // 48718
naugye mondtam én:D
GTPeti13-06-2014 21:00:48 // 48717
Már érdemes volt benézni. :)
DieselManiaco(NagyVad)13-06-2014 20:57:49 // 48716
simán meg lehet mérni,csak egy olyan igazi asztalos "collostock" kell hozzá ami annyira ki van kopva hogy kinyitva O betűt lehet belőle hajtani lapjára,valamint a 0-3cm-ig skála sréhan le van csapva róla kávás fűrésszel,namost ha van egy ilyened,annál pontosabb adatot, a rugótányér tényleges pozíciójára, előállítani semmivel sem tudsz
:D :P
:D :P
Mr. Z13-06-2014 17:50:25 // 48715
4-5 mm a rugó tányér eltérés is szóval nehéz lesz néhány mm eltérést kimérni
DieselManiaco(NagyVad)13-06-2014 17:48:33 // 48714
hát akkor nézzél szét benne hogy minden a helyén van-e benne,valamint hogy nem görbe-e benne valami..
Mr. Z13-06-2014 17:30:58 // 48713
tudjátok mi jutott eszembe mikor megvettem pont azon az oldalon volt a kerékjárat meggyűrve ahol most a rugótányér karcolja a gumit . Lehet megütötte a kereket is és elment ott valami?
DieselManiaco(NagyVad)13-06-2014 17:26:37 // 48712
legalábbis két éve annyi volt:) egy év garanciával
DieselManiaco(NagyVad)13-06-2014 17:25:41 // 48711
7500Ft
Mr. Z13-06-2014 17:24:12 // 48710
miért jobb az olajos? mennyi felújítani?
DieselManiaco(NagyVad)13-06-2014 17:22:23 // 48709
olcsó és nem ráz,nem tudom,nincs vele tapasztalat,gondolom valami gázos..én kerítenék két szar olajosat,és azt újíttatnám fel...(van két szárvágott Lindorom,ami elfosta magát) ha erre jársz odaadom:D
Mr. Z13-06-2014 17:16:38 // 48708
azt megnéztem hogy mind a kettő LIP, az jó?
DieselManiaco(NagyVad)13-06-2014 17:15:38 // 48707
bármi lehet,az a tuti ha megméred alul a csonkállvány felső csavar és a tányér közötti távolságot
Mr. Z13-06-2014 17:12:52 // 48706
azt mondjátok vegyek két új fasza gólyalábat az a biztos? létezik hogy eltérő a rugótányér távolsága pl típusonként? Melyiket érdemes venni amúgy? Monroe jó?
Mr. Z13-06-2014 17:10:41 // 48705
csal a kép de azért lemérem otthon, köszi. A nyomtáv szélesítőt elvetettem amúgy ET 35 borbet van alatta
WarbiRunner (Gyuri)13-06-2014 16:04:32 // 48704
Jóideje hogy erről már volt egy vita, akkor épp más állt bele a témába. :-) Ez nem túl mérnökösködés, tök egyszerű dolog. És mint írtam, pont ezt tettem, kipróbáltam, az ET49 helyett most ET 41.8 van fenn.
A gyári felnim is és a most felújított is azonos gumimérettel, nyári mintázattal fut. A szezont a gyári felnis konfiggal kezdtem, aztán cseréltem a mostanira. Szerintem bőven érezhető a különbség, főleg kamionok járta utakon és körforgalomban forszírozva.
Egyébként ilyen tanácsot nem biztos hogy okos dolog nyilvánosan adni, hogy rakd alá és kiderül milyen érzés, meg hogy nincs defekt manapság úgysem.
Ha te így gondolod, tégy úgy, de ettől a leírt veszélyek fennál(hat)nak. Az hogy milyen szélesítésnél mennyire, azt nyilván te sem tudod, én sem tudom, ahhoz minden méretét tudni kéne a futóműnek.
Szóval ahogy mondod, rakd alá, próbáld ki, DE légy tudatában annak, hogy lehet biztonsági kockázata.
A gyári felnim is és a most felújított is azonos gumimérettel, nyári mintázattal fut. A szezont a gyári felnis konfiggal kezdtem, aztán cseréltem a mostanira. Szerintem bőven érezhető a különbség, főleg kamionok járta utakon és körforgalomban forszírozva.
Egyébként ilyen tanácsot nem biztos hogy okos dolog nyilvánosan adni, hogy rakd alá és kiderül milyen érzés, meg hogy nincs defekt manapság úgysem.
Ha te így gondolod, tégy úgy, de ettől a leírt veszélyek fennál(hat)nak. Az hogy milyen szélesítésnél mennyire, azt nyilván te sem tudod, én sem tudom, ahhoz minden méretét tudni kéne a futóműnek.
Szóval ahogy mondod, rakd alá, próbáld ki, DE légy tudatában annak, hogy lehet biztonsági kockázata.
Piritu - 1.000.00013-06-2014 15:53:36 // 48703
Jól tippeltél.
Most gondolkodom, hogy a Spiderből kidobom a pótkereket is. Túl sok helyet foglal a 110 literes csomagtartóban :-)
Most gondolkodom, hogy a Spiderből kidobom a pótkereket is. Túl sok helyet foglal a 110 literes csomagtartóban :-)
Piritu - 1.000.00013-06-2014 15:52:26 // 48702
A Spideren a mostani felnijeim ET-je 10-el más, mint a gyári. Jól lehetett érezni kanyarban a különbséget. Aztán kerültek fel 16-os pogácsák hátra, a körforgalomban durván lehetett érezni a javulást. Előre 20-lett (mert az volt éppen), azzal valahogy furcsa lett a kormány, úgyhogy 15-ös lett belőle. Azzal normalizálódott a helyzet. Most gyakorlatilag 4-5 mm szélesítés van csak.
.......................13-06-2014 15:34:56 // 48701
szép ez az elmélet a kormánylegördülési sugár ról
de gyakorlatilag defekt manapság nem létezik
(kérdezd meg Piritut a Milla kilométer alatt hány dfektje Volt,szrintem egyse)
nem is raknak pótkereket szinte semmibe
a fék meg ha rendesen meg van csinálva mindíg egyenletesen fog
de gyakorlatilag defekt manapság nem létezik
(kérdezd meg Piritut a Milla kilométer alatt hány dfektje Volt,szrintem egyse)
nem is raknak pótkereket szinte semmibe
a fék meg ha rendesen meg van csinálva mindíg egyenletesen fog
.......................13-06-2014 15:25:07 // 48700
10 éve járok ,ültetett nyomávszélesített kocsikkal
Et 30 oldalaként Volt a bravon
a Miton 20 mm er szélsebb
semmi külöbség,
pedig sokszor kerültem határhelyzebe,felúszott ,csúszott télen
nem kell ezt túl mérnökösködni,
rakd alá és kiderül milyen érzés lesz
Et 30 oldalaként Volt a bravon
a Miton 20 mm er szélsebb
semmi külöbség,
pedig sokszor kerültem határhelyzebe,felúszott ,csúszott télen
nem kell ezt túl mérnökösködni,
rakd alá és kiderül milyen érzés lesz
WarbiRunner (Gyuri)13-06-2014 14:47:43 // 48699
Néztem az oldaladon, van egy kép az autóról szemből. Szerintem jobbra dől kicsit, de lehet csak a fotó olyan. Szerintem nézz rá a gólyalábakra, az nem normális ha különbözik a rugótányér magassága. Amúgy nekem a jtd-nél gyári gumiméretnél (195/55r15) több mint 2cm hely van a rugótányérig! A 155 nem sokban tér el szerintem.
Egyébként ITT a nevezett legördülési sugaras témás iromány :-)
A 2 centis pogácsa lehet sok lesz, sőt biztos.
Nézd meg mennyi a felnid ET-je. Ha jól rémlik az ET40-es Speedline felnik alatt még gyárilag 5mm-es pogácsa van a 155 QV-n, szóval annyit el kéne bírnia.
Egyébként a 146 gyári alufelnije ET49, ehhez képest ami fent van Et 41.8. Brutális a különbség. És a mostani a jobb olyan szempontból, hogy nem vezetgeti a nyomvályú. Viszont a kormányvisszatérítő erő is kisebb, így picit túlszervózott az érzés. Viszont precíz és nem rángatja a kormányt a kezemből. Vagyis egyértelműen érezhető, hogy kisebb az a bizonyos legördülési sugár (erőkar). Picit kevesebb birkózással, és gyorsabban lehet vele kanyarodni :-)
Egyébként ITT a nevezett legördülési sugaras témás iromány :-)
A 2 centis pogácsa lehet sok lesz, sőt biztos.
Nézd meg mennyi a felnid ET-je. Ha jól rémlik az ET40-es Speedline felnik alatt még gyárilag 5mm-es pogácsa van a 155 QV-n, szóval annyit el kéne bírnia.
Egyébként a 146 gyári alufelnije ET49, ehhez képest ami fent van Et 41.8. Brutális a különbség. És a mostani a jobb olyan szempontból, hogy nem vezetgeti a nyomvályú. Viszont a kormányvisszatérítő erő is kisebb, így picit túlszervózott az érzés. Viszont precíz és nem rángatja a kormányt a kezemből. Vagyis egyértelműen érezhető, hogy kisebb az a bizonyos legördülési sugár (erőkar). Picit kevesebb birkózással, és gyorsabban lehet vele kanyarodni :-)
mreni13-06-2014 13:44:02 // 48698
én is erre gondolok.
DieselManiaco(NagyVad)13-06-2014 07:50:35 // 48697
annak szerintem az lehet a hátránya,hogy a kerékcsapágyak nem fogják szeretni,meg érzékenyebb lesz a nyomvályús utakra,de ha megkérdezed warbit akkor ő elmond neked mindent a kormánylegördülési sugárról és minden ilyesmiről...:)
DieselManiaco(NagyVad)13-06-2014 07:49:10 // 48696
az a helyzet hogy ezen nem tudsz állítani csak összetartást,annak meg ehhez nincs köze...lehet olyan hogy nem egyforma a két gátló? és ezért van különbség a rugótányér pozíciójában?
Mr. Z13-06-2014 07:01:22 // 48695
lehet egy 2cm-es nyomtáv szélesítővel megoldom :) azon amúgy is gondolkodtam, csak nem tudom annak mi a hátránya
Mr. Z13-06-2014 06:50:55 // 48694
de én azt nem értem hogy bal oldalt szellős simán elfér a vaci új gumi profilja, de jobb oldalt meg súrolja .
meg mintha jobbra húzna is az autó, lehet csak be kéne állíttatnom a futóművet?
meg mintha jobbra húzna is az autó, lehet csak be kéne állíttatnom a futóművet?
DieselManiaco(NagyVad)13-06-2014 06:27:09 // 48693
nekem sem az,de én lefelé csaltam:D 195/50 r15:D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
348
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?