Forum >> Szerelőműhely
Piritu - 1.000.00025-07-2014 12:46:05 // 48942
Szerintem a CAN busz okozza a problémát. Az új rádió nem "válaszolt" a rendszernek és az megkavarodott. (A fater Pug 206-a ugyan ezt csinálta.)
Jani5525-07-2014 12:22:07 // 48941
Köszi, megnéztem.
A testkábel teljesen rendben.
Sem a +12, sem a kapcsolt +12V nem érkezik a rádiócsatlakozóba.
Ötletem sincs, mi lehet a gond.
A testkábel teljesen rendben.
Sem a +12, sem a kapcsolt +12V nem érkezik a rádiócsatlakozóba.
Ötletem sincs, mi lehet a gond.
Pisti130025-07-2014 06:41:17 // 48940
A negtiv kabeleket nezd at. Fiat betegseg az akkurol a kasztnira meno negativ kabel elrohadasa. Probald ki hogy ideiglenesen valamivel letesteled.
gecsa24-07-2014 18:03:16 // 48939
Jani5524-07-2014 17:44:36 // 48938
Urak!
5 éves Fiat gyárilag szerelt, hibátlan Blaupunkt rádióját (BP-Nr. 7 646 360 516, Fiat-Nr. 7 354 362 410) kivettem, lecsatlakoztam.
Új Pioneer MVH-X360BT, USB lejátszós rádiót vettem, felcsatlakoztam és a rádió teljesen halott.
A gyári eredeti rádiót visszacsatlakozva, az is halott… (tudtommal nem kér kódot…)
Az összes biztosítékot megnéztem, mind jó.
Az autó a következő hibákat produkálja: gyújtás ráadásakor 1-2s felvillan a reflektor, a műszerfal mutatói össze-vissza kalimpálnak, majd alapállásba mennek. A motor indítható, működik minden, de a km számláló villogva marad. Motor leállításkor a műszerfal mutatók rendetlenül maradnak.
Mi történhetett, mit tudok tenni, mi lehet a hiba?
Ugyanezek a rádiók az AR156-ba betéve, hibátlanul működnek! (csatlakozások ugyanazok, szabványos minden, 10A biztosítékkal védett mindegyik rádió)
Mit tudtam így elrontani?
5 éves Fiat gyárilag szerelt, hibátlan Blaupunkt rádióját (BP-Nr. 7 646 360 516, Fiat-Nr. 7 354 362 410) kivettem, lecsatlakoztam.
Új Pioneer MVH-X360BT, USB lejátszós rádiót vettem, felcsatlakoztam és a rádió teljesen halott.
A gyári eredeti rádiót visszacsatlakozva, az is halott… (tudtommal nem kér kódot…)
Az összes biztosítékot megnéztem, mind jó.
Az autó a következő hibákat produkálja: gyújtás ráadásakor 1-2s felvillan a reflektor, a műszerfal mutatói össze-vissza kalimpálnak, majd alapállásba mennek. A motor indítható, működik minden, de a km számláló villogva marad. Motor leállításkor a műszerfal mutatók rendetlenül maradnak.
Mi történhetett, mit tudok tenni, mi lehet a hiba?
Ugyanezek a rádiók az AR156-ba betéve, hibátlanul működnek! (csatlakozások ugyanazok, szabványos minden, 10A biztosítékkal védett mindegyik rádió)
Mit tudtam így elrontani?
Sanyi24-07-2014 17:10:34 // 48937
Sziasztok!!
Alfa 147 ablaktörlő kart szét lehet valahogy szedni, hogy hozzáférhető legyen a végén lévő SET gomb micro kapcsoló része? Mert nem működik... Vagy nincs más megoldás mint csere??
Alfa 147 ablaktörlő kart szét lehet valahogy szedni, hogy hozzáférhető legyen a végén lévő SET gomb micro kapcsoló része? Mert nem működik... Vagy nincs más megoldás mint csere??
Csekesz24-07-2014 11:13:00 // 48936
Köszönöm, délután meg is kukkolom.
.......................24-07-2014 07:48:43 // 48935
motortartóbakokat nézd meg először,
ha többi fokozatban nem rángat akkor nem lendkerék
ha többi fokozatban nem rángat akkor nem lendkerék
.......................24-07-2014 07:47:37 // 48934
próbáld meg más gázolajjal ,ha akkor is fura hangja van ,akkor egy 300 km félgázos autópálya tempomattal,
nekem is hangosabban kerreg ha sokáig városban kinozom
nekem is hangosabban kerreg ha sokáig városban kinozom
Csekesz24-07-2014 05:57:22 // 48933
Most kicsit elszomorítottál. :( Az a baj, ha szétszedem nem lesz mivel beszerezni az alkatrészeket :D
Tuningman23-07-2014 22:25:40 // 48932
Ha valóban a kettőstömegű a gond akkor csak a csere segít.
Én nem tudok róla, hogy volna a 2.4-nek kiváltó alternatívája, szóval nem jó bele egyik benzinesé sem, költséges lesz.
Lendkerék cserénél érdemes a kuplungot és a kinyomócsapágyat is cserélni de szétszedésnél minden kiderül és általában mindig cserések a dolgok.
Én nem tudok róla, hogy volna a 2.4-nek kiváltó alternatívája, szóval nem jó bele egyik benzinesé sem, költséges lesz.
Lendkerék cserénél érdemes a kuplungot és a kinyomócsapágyat is cserélni de szétszedésnél minden kiderül és általában mindig cserések a dolgok.
Tuningman23-07-2014 22:16:19 // 48931
Motorkód szerint 240-es.
Általában először szétszedünk, mérünk, beszerzünk :)
Általában először szétszedünk, mérünk, beszerzünk :)
Csekesz23-07-2014 21:51:59 // 48930
Kerekednek a dolgok.
1. egyesben elindulva rángat egyet a kocsi, többi sebességnél nem. valószínű kettős tömegű... :S Van erre valami megoldás? Benzines sima lendkerék?
2. kinyomócsapágyamnak semmi hangja, azt is cseréljek?
3. Manky nagyon jó chip-et ír, nekem is ő írta, viszont egy hibám van. néha kicsit csattog a motor. nincs az a szép 5 henger hangja, hanem olyan szétesős csattogós, annyira nem vészes, de zavar. (teljesítmény ugyan az) néha, még nem sikerült eseményhez kötnöm, semmi hangja , megy minden szépen. leállítom, újra be néha elhallgat néha nem, van hogy 1 hétig hallom, van hogy egy rövid úton.
1. egyesben elindulva rángat egyet a kocsi, többi sebességnél nem. valószínű kettős tömegű... :S Van erre valami megoldás? Benzines sima lendkerék?
2. kinyomócsapágyamnak semmi hangja, azt is cseréljek?
3. Manky nagyon jó chip-et ír, nekem is ő írta, viszont egy hibám van. néha kicsit csattog a motor. nincs az a szép 5 henger hangja, hanem olyan szétesős csattogós, annyira nem vészes, de zavar. (teljesítmény ugyan az) néha, még nem sikerült eseményhez kötnöm, semmi hangja , megy minden szépen. leállítom, újra be néha elhallgat néha nem, van hogy 1 hétig hallom, van hogy egy rövid úton.
Alfa GT-Csaba23-07-2014 21:33:32 // 48929
Kérdezd Mankyt ő ir chippet ,tudja minek hogy mennyinek kell lenni!
Guti8623-07-2014 20:53:43 // 48928
Kérdés a következő...az autó nem úgy megy mint kéne de vannak jó pillanatai is...hol kormol hol nem...chippelve van a turbo 1.4ig van elengedve...most elkezdte azt h fiat ecu scan szerint 2-2.2-es nyomást mutat a légtömegem meg fix értéket...mi a baja már az agyamra megy...ötletek??? Map szenzor jó turbo nyomásszabályzóm jó egr lefalazva...
Csekesz23-07-2014 11:49:01 // 48927
Nem, eddig minden kocsimba kevlár volt, egy az egyben leszegecselik a gyári ferodolt, és felszegecselnek egy újat. Ha új tárcsát viszel, akkor aarrol a ferrodol megy a kukába. Akkor jó, ha a belseje nem sérült, mármint a rugók, fülek jók.
Fairlane23-07-2014 09:55:48 // 48926
A kevlároztatáshoz nem új tárcsát szoktak vinni?
Mármint ahogy tudom az csak egy vékony plusz bevonat a meglevő ferodolra. :S
Mármint ahogy tudom az csak egy vékony plusz bevonat a meglevő ferodolra. :S
karika15523-07-2014 09:43:13 // 48925
hi,
lehet hogy a jeladóval nincs gond,azt a vezetéket nézd meg ami a tűzfalból jön ki a jeladóhoz ill. a végén a csatit ahol egymásba tolod,mert ez az oldali vezeték mozog-nyihelődik ahogy indítózol,vagy jár a motor stb,mert rövid és van benne pici kunkor
legalábbis nekem a 16V-nél ez volt (a 3 kábelből 2 el volt törve,hol érintkezett hol nem)
a másik ötlet ami szintén volt már nekem 1-szer: a holtponti jeladó(vagy fordulatszám jeladó),ez egyszerűen csak elöregszik a hőtől és hol ad jelet,hol meg nem-mint az irányjelző :-))
de lehet,hogy közelebb kerülnél a megoldáshoz ,ha ki tudnád olvasni a hibát :-)
ennyi jutott még eszembe
lehet hogy a jeladóval nincs gond,azt a vezetéket nézd meg ami a tűzfalból jön ki a jeladóhoz ill. a végén a csatit ahol egymásba tolod,mert ez az oldali vezeték mozog-nyihelődik ahogy indítózol,vagy jár a motor stb,mert rövid és van benne pici kunkor
legalábbis nekem a 16V-nél ez volt (a 3 kábelből 2 el volt törve,hol érintkezett hol nem)
a másik ötlet ami szintén volt már nekem 1-szer: a holtponti jeladó(vagy fordulatszám jeladó),ez egyszerűen csak elöregszik a hőtől és hol ad jelet,hol meg nem-mint az irányjelző :-))
de lehet,hogy közelebb kerülnél a megoldáshoz ,ha ki tudnád olvasni a hibát :-)
ennyi jutott még eszembe
Csekesz23-07-2014 06:37:45 // 48924
Sziasztok, nekem is lenne egy kuplungcserém. 2.4jtd 150LE-s változathoz csak 235mm eset írnak, de szinte mindenhol csak szettben látok. úgy gondoltam elviszem a tárcsát kevlároztatni, és csak szerkezetet veszek. de sehol nincs külön. Milyen márkát érdemes? Kettöstömegü honnan tudom hogy szar? egyesbe csúsztatáskor rángat, minden más sebességbe hibátlan.
Másik kérdésem, otthoni körülmények között ki lehet cserélni? cseréltem már egy-két autón, de eddig az Alfa volt ami minden szerelésnél 10x annyi idöt vett igénybe.
Másik kérdésem, otthoni körülmények között ki lehet cserélni? cseréltem már egy-két autón, de eddig az Alfa volt ami minden szerelésnél 10x annyi idöt vett igénybe.
piski22-07-2014 23:11:06 // 48923
jajj megyek nyaralni és sürgős kuplungszett csere esedékes mert csúszik,de most nézegetem ír 240mm,máshol meg ír 235 mm-est.melyik jó az enyémbe? 1.9 jtd 16v 140 le,motor 192 A5000
Fairlane22-07-2014 20:40:24 // 48922
Pisti130022-07-2014 20:35:01 // 48921
Sziasztok!
Ismet egy kis segitseget szeretnek kerni:
Nem mukodott a selespeed kuplungom (hol ment hol nem) mar a vezerloegysegen es a kabelkotegen kivul mindent csereltem a selespeed de meg mindig nem jo. Szerintetek peches vagyok a kuplungszelepekkel es a sele robotokkal vagy a vezerlo is tud szarakodni?
2002-es a kocsi es a sele ecu is de ahogy olvastam mar van frissebb 2003-as sw is. Ezt ki tudna nekem frissiteni? Mi a kulonbseg? Mi lehet meg a hiba?
Ismet egy kis segitseget szeretnek kerni:
Nem mukodott a selespeed kuplungom (hol ment hol nem) mar a vezerloegysegen es a kabelkotegen kivul mindent csereltem a selespeed de meg mindig nem jo. Szerintetek peches vagyok a kuplungszelepekkel es a sele robotokkal vagy a vezerlo is tud szarakodni?
2002-es a kocsi es a sele ecu is de ahogy olvastam mar van frissebb 2003-as sw is. Ezt ki tudna nekem frissiteni? Mi a kulonbseg? Mi lehet meg a hiba?
Dante22-07-2014 20:20:40 // 48920
A csatikat megnéztem már, adtam nekik egy kis kontaktsprét is. Ártani nem árthat alapon. Szóval kételkedem benne, hogy itt lenne a probléma forrása.
.......................22-07-2014 19:43:08 // 48919
Kontakthibás a csati,vagy elszakadt valahol a kábel
Tippre
Tippre
Dante22-07-2014 18:48:22 // 48918
Üdv!
Nincs senkinek sem ötlete a jelenségre?
Közben kértem kölcsön egy elvileg jó és bele való lambdát és bepróbáltam a P2240 által mutatott lambda helyére (azaz motorral szemben állva jobb oldalon a felső). Hibalámpa nem villant fel még, de hibakód olvasáskor megjelent újra a P1151, azaz elvileg ugyanennél a szenzornál érzékelt alacsony jelet.
Nincs senkinek sem ötlete a jelenségre?
Közben kértem kölcsön egy elvileg jó és bele való lambdát és bepróbáltam a P2240 által mutatott lambda helyére (azaz motorral szemben állva jobb oldalon a felső). Hibalámpa nem villant fel még, de hibakód olvasáskor megjelent újra a P1151, azaz elvileg ugyanennél a szenzornál érzékelt alacsony jelet.
boxerhang22-07-2014 16:21:45 // 48917
Alapjárati motort, fojtószelepet tisztítottam. Jeladó? Majd megnézegetem. Az lehet gáz, hogy az előző "alfa szaki" csavarhúzóval támasztotta be a kipu vez.kereket, és meggörbült a jeladó lemeze, ami a keréken van belül. Ez kopott is, meg vissza is egyengettük kicsit. Újat nem tudok venni, mert a nagytudású szolnoki Fiatnál csak alvázszámra, vagy cikkszámra tudnak rendelni. Namost nekem már újabb motor van a gépben (155-ben AR32201 144 lovas 1.8ts), így a vázszám felejtős, cikkszám nincs a keréken, motorszámra meg nem tudnak rákeresni.... Kerékből meg van 4 féle, és semmi műszaki adatot, de egy rajzot nem képesek kérni. Nem is értem. Ja, és természetesen ha megrendelik, már nem küldhetik vissza duma...
karika15522-07-2014 14:02:10 // 48916
Üdv,
hibajelenség miatt pucoltad-e már az alapjárati motort,
ill. nekem volt ,hogy a vez.tengely jeladó kábele meg volt törve a csatinál ami a tűzfalból jön ki(le kell venni róla a védőgumit)
hátha
hibajelenség miatt pucoltad-e már az alapjárati motort,
ill. nekem volt ,hogy a vez.tengely jeladó kábele meg volt törve a csatinál ami a tűzfalból jön ki(le kell venni róla a védőgumit)
hátha
127_sud22-07-2014 13:50:14 // 48915
Persze lehet hozzávaló fogó nélkül is de nem egy könnyű dolog. Rosszul hozzáférhető helyeken nagy szívás főleg.
akobor22-07-2014 13:38:56 // 48914
Sziasztok!
Belső faceliftes 156 SW-nél merre található a légkondi kondenzvizet elvezető csöve? Minden bizonnyal valami gubanc lehet az enyémmel, mert hosszabb klímázás után áll a víz a vezetőoldali szőnyeg alatt.
Köszi előre is az infót, üdv, Ádám
Belső faceliftes 156 SW-nél merre található a légkondi kondenzvizet elvezető csöve? Minden bizonnyal valami gubanc lehet az enyémmel, mert hosszabb klímázás után áll a víz a vezetőoldali szőnyeg alatt.
Köszi előre is az infót, üdv, Ádám
Liquid22-07-2014 13:07:48 // 48913
nekem nagyon nehezen sikerült visszaimádkozni a bilincset, pedig sokféle otthon fellelhető szerszámmal próbáltam, valószínűleg valamit nem jól csináltam :)
Piritu - 1.000.00022-07-2014 12:25:49 // 48912
Felesleges a fogó, én sima homlok csípőfogót használok.
Piritu - 1.000.00022-07-2014 12:24:11 // 48911
Jól tudod :-)
Liquid22-07-2014 11:41:47 // 48910
köszi szépen, asszem ez az. Én is alapvetően egy fogót szeretnék venni, csak elég nehéz keresni ha még a nevét se tudom :)
127_sud22-07-2014 11:34:17 // 48909
Kellemesen olcsó volt...
127_sud22-07-2014 11:33:42 // 48908
Az olyan mint a Norma Cobra bilincs, én vettem hozzá való fogót is.
Liquid22-07-2014 11:23:34 // 48907
valaki mondja meg nekem legyenszíves, hogy hívják a levegő beömlő csövön (meg még sok más helyen) használt gyári bilincset! Köszi!
Liquid21-07-2014 22:31:39 // 48906
egy KKL kábel plusz a 3 polusú FIAT-os átalakító a tuti, legalábbis a Spiderhez jó.
Piritu-nak rendeltünk egyszer ilyet és úgy tudom bevált.
Piritu-nak rendeltünk egyszer ilyet és úgy tudom bevált.
GTPeti21-07-2014 21:30:35 // 48905
Ha van ilyen, az nagyon jó. Pont az ilyen "aktív" kábelekhez csinálták, szerintem.
boxerhang21-07-2014 21:21:16 // 48904
Láttam olyan csatlakozókat, amin volt egy csipeszes pozitív, meg negatív kábel. Szoftvert egyelőre ezt a Multiecuscan-t találtam.
GTPeti21-07-2014 21:14:34 // 48903
Ha a 3-pólusú csatlakozóban nincs 12V, akkor nem lesz táplálva az ELM-kábel.
Az sem 100%, hogy egy ilyen "intelligens" kábel tudja a 155-höz szükséges protokollt. (Egy egyszerűbb "szoftveres" kábelnél, mint a KKL alias VAGCom ez nem probléma, bizonyos határok között csak PC-s program kérdése.)
Az sem 100%, hogy egy ilyen "intelligens" kábel tudja a 155-höz szükséges protokollt. (Egy egyszerűbb "szoftveres" kábelnél, mint a KKL alias VAGCom ez nem probléma, bizonyos határok között csak PC-s program kérdése.)
boxerhang21-07-2014 20:41:23 // 48902
Jó ötlet, megnézem majd. Következő hibát produkálta tegnap: hideg állapot, 30 fokos tűző nap, napi első indítás. A kis injektor piktogram kialvás után újra felvillan, és világít. Köszörülöm a motort, egyet robban kb mind a 4 henger, majd semmi. 5. indításra kb, már van egy 200-as fordulat, de lelőttem, hogy ne erőlködjön, aztán a következőre már indul, gázadásra feléled, a kis injektor piktogram kialszik, és minden a régi. Az indítás előtt már jelzett a kis lámpa, szóval valami már érzékelt akkor is, mielőtt megpróbáltam volna beindítani. Kell szereznem egy kábelt, az gyorsan megoldaná a tudatlanságot. Milyen ajánlotok? Van egy ELM327 bluetoothos cuccom, az 155-höz való 3 pines csatival jó lehet?
Dante21-07-2014 17:30:59 // 48901
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni: Pár napja rendszeresen dobál a 2.0 JTS-em Lambda hibakódokat. Igazi hibajelenség nem társul mellé, az egyetlen ami feltűnt hogy melegen kicsit magasabb az alapjárat mint eddig (olyan 850-950 talán)
Hibakódokat kiolvastam most:
- P1151
- P1131
- P2240
Légtömegmérőm jó, egyrészt nem régi, másrészt nem torpan az autó, jól is fogyaszt, nincs semmi baja.
Úgyhogy azt gyanítom (főképp a P2240 miatt), hogy valamelyik katalizátor feletti lambda kezdi feladni a harcot. Hiba kódok alapján Ti mit mondanátok, melyik lesz a ludas?
Köszönöm előre is a segítségeteket!
Segítségeteket szeretném kérni: Pár napja rendszeresen dobál a 2.0 JTS-em Lambda hibakódokat. Igazi hibajelenség nem társul mellé, az egyetlen ami feltűnt hogy melegen kicsit magasabb az alapjárat mint eddig (olyan 850-950 talán)
Hibakódokat kiolvastam most:
- P1151
- P1131
- P2240
Légtömegmérőm jó, egyrészt nem régi, másrészt nem torpan az autó, jól is fogyaszt, nincs semmi baja.
Úgyhogy azt gyanítom (főképp a P2240 miatt), hogy valamelyik katalizátor feletti lambda kezdi feladni a harcot. Hiba kódok alapján Ti mit mondanátok, melyik lesz a ludas?
Köszönöm előre is a segítségeteket!
karika15521-07-2014 16:39:59 // 48900
Üdv,
igen jót fotóztál,ez ha jól tudom a PCV-szelep.
én is pucoltam már,itt szívja a kart.gázt
de sztem a füstöléshez nincs köze,le is dugózhatod a pill.szelepháznál a csonkot próbából(én beépítettem egy kart.gáz szűrőt)
néha nálam is van a jelenség,de én a szelepszár szimeringekre gyanakszom
igen jót fotóztál,ez ha jól tudom a PCV-szelep.
én is pucoltam már,itt szívja a kart.gázt
de sztem a füstöléshez nincs köze,le is dugózhatod a pill.szelepháznál a csonkot próbából(én beépítettem egy kart.gáz szűrőt)
néha nálam is van a jelenség,de én a szelepszár szimeringekre gyanakszom
vespa verde21-07-2014 14:53:35 // 48899
Látni kellene, de így leírva tényleg egy henger hiánynak tűnik induláskor. Ne vegyél egyelőre semmit, ha nem akarod most elvinni szervízbe, nézd meg a gyertyákat olajos, dzsuvás-e valamelyik mert akkor nehéz szikrát fogni. Gyertya van benne bőven, kezd a felső sorral :)
Aztán az is lehet egyszerűen csak ráférne egy gyertyacsere. Azt viszont csak szettben cserélünk.
Vigyázz, óvatosan indítsd meg mert ki tudja mikor volt cserélve, nehogy kitépd mert akkor nagyobb kesz a baj. Ha bizonytalam vagy vidd el inkább szerelőhöz.
Aztán az is lehet egyszerűen csak ráférne egy gyertyacsere. Azt viszont csak szettben cserélünk.
Vigyázz, óvatosan indítsd meg mert ki tudja mikor volt cserélve, nehogy kitépd mert akkor nagyobb kesz a baj. Ha bizonytalam vagy vidd el inkább szerelőhöz.
WarbiRunner (Gyuri)21-07-2014 11:21:13 // 48898
Lehet, előbb a flexicsövet kicseréltetem, aztán újra rongy próba, hogy kifúj e még valahol.
De fontosabb kérdés most a hűtő.
A Unix webshoppban láttam alu és réz változatot. Nem mondom hogy eligazodok ott, mert pl hozz Nissens hűtőt 108e-ért, közben a "szinonímák" ablakban hoz 31e-ért NIssens-t rézből. Méretben meg hoz vagy 3 félét.
Valakinek van tapasztalata hogy milyet érdemes venni?
Vagy..megéri esetleg kimosni kívül belül aztán hátha...vagy ez felesleges kör? Kb 7 éves a hűtőm, és nem gyári.
De fontosabb kérdés most a hűtő.
A Unix webshoppban láttam alu és réz változatot. Nem mondom hogy eligazodok ott, mert pl hozz Nissens hűtőt 108e-ért, közben a "szinonímák" ablakban hoz 31e-ért NIssens-t rézből. Méretben meg hoz vagy 3 félét.
Valakinek van tapasztalata hogy milyet érdemes venni?
Vagy..megéri esetleg kimosni kívül belül aztán hátha...vagy ez felesleges kör? Kb 7 éves a hűtőm, és nem gyári.
127_sud21-07-2014 10:46:49 // 48897
Sziasztok, egy kis segítsék kellene. Ki akarom olvasni az autómból a hibakódokat a diagnosztikai csatlakozón keresztül de a Multiecuscan nem kommunikál a kábellel. A Windows már érzékeli portként de hiába állítgatom a sebességet nem kommunikál a programmal. Windows Vistán használnám és a legújabb Multecuscan 2.0R2-t telepítettem fel. Van valakinek valami ötlete mi lehet a megoldás? Persze lehet nem jó az interface de teljesen új amúgy. Köszi előre is a segítséget.
Viktor8520-07-2014 20:11:14 // 48896
Sziasztok!
A korai TS 16v-nél, hol található a kartergáz áramlást szabályozó szelep?
A későbbieknél tudom, hogy egy külön alkatrész, ami a műanyag szívósorra megy rá (cikkszáma: 71713715)
Az enyémnél látom, hogy a pillangószelepházhoz csatlakozik a kartergázcső. Itt található is egy menetes csatlakozó, ez lenne a szelep (ld. kép).
A hibajelenség: magas fordulatszámú motorfék után (4000 felett) gázadásnál erősen füstöl (kéken). Semmilyen másik esetben viszont nem füstöl (motorfék 4000 alatt, nagygáz, nagy terhelés, hidegindítás, stb.).
A korai TS 16v-nél, hol található a kartergáz áramlást szabályozó szelep?
A későbbieknél tudom, hogy egy külön alkatrész, ami a műanyag szívósorra megy rá (cikkszáma: 71713715)
Az enyémnél látom, hogy a pillangószelepházhoz csatlakozik a kartergázcső. Itt található is egy menetes csatlakozó, ez lenne a szelep (ld. kép).
A hibajelenség: magas fordulatszámú motorfék után (4000 felett) gázadásnál erősen füstöl (kéken). Semmilyen másik esetben viszont nem füstöl (motorfék 4000 alatt, nagygáz, nagy terhelés, hidegindítás, stb.).
J-Imi20-07-2014 19:16:51 // 48895
Üdv Cartársak!
Mai napon hazafelé megviccelt az autó. Egy váltás után a kuplung felkeményedett és nem is jött vissza. Váltani tudok, viszont nem jön vissza a kuplungpedál, úgy csúszik a kuplung, hogy a garázsba alig tudtam beállni. Ha menet közben lábba visszahúzom a kuplungot akkor kevésbé csúszik. Mi lehet a gond?
Mai napon hazafelé megviccelt az autó. Egy váltás után a kuplung felkeményedett és nem is jött vissza. Váltani tudok, viszont nem jön vissza a kuplungpedál, úgy csúszik a kuplung, hogy a garázsba alig tudtam beállni. Ha menet közben lábba visszahúzom a kuplungot akkor kevésbé csúszik. Mi lehet a gond?
Kau19-07-2014 14:00:46 // 48894
Hallani búgást, mikor spriccelni akarsz?
Van elég folyadék a tartályban?
Ha búg és folyadék is van, nézd meg nem-e csúszott le a cső a tartályról.
Van elég folyadék a tartályban?
Ha búg és folyadék is van, nézd meg nem-e csúszott le a cső a tartályról.
Azzurro19-07-2014 12:03:38 // 48893
Segítség Cartársak!
Azt szeretném megtudni hol találóm 166 2.4 jtd-nél a belső fűtő ventilátort? Mivel klímázás közben kifüstölt. :-((( Most nem mozgatja a levegöt. :-(((
Valami szerelési útmutató is jó jönne. Vagy egy robantott rajz. Előre is köszönőm a hozzászólóknak.:-)
Azt szeretném megtudni hol találóm 166 2.4 jtd-nél a belső fűtő ventilátort? Mivel klímázás közben kifüstölt. :-((( Most nem mozgatja a levegöt. :-(((
Valami szerelési útmutató is jó jönne. Vagy egy robantott rajz. Előre is köszönőm a hozzászólóknak.:-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
346
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?