Forum >> Szerelőműhely
horvim20-05-2016 18:37:07 // 51692
Sziasztok! Alfa GT 1.8 TS autóm azt a tünetet produkálja, hogy hidegen extrém nehezen veszi a váltó a fokozatokat (nagyon erőltetve még működik), főleg a hátramenetet. Gondoltam, hogy megnézem a váltóolaj szintjét, viszont a könyve alapján sem találtam meg, hogy hova rejtették el. Lehet a váltóolaj szintje a probléma vagy más irányba induljak el? Ha a váltóolaj, hol találom a tartályt, hogy megnézhessem a szintjét? Köszönöm a választ előre is!
blackbird0020-05-2016 18:08:14 // 51691
Szia!
Nekem OFF autónál a lambda szonda csere oldotta meg. Tünetek uezek, de hibát nem dobott.
Esetleg egy próbát megér, ha lenne csere darab.
Nekem OFF autónál a lambda szonda csere oldotta meg. Tünetek uezek, de hibát nem dobott.
Esetleg egy próbát megér, ha lenne csere darab.
indi6920-05-2016 17:35:56 // 51690
Szia. A 156 topikban tegnap volt téma. Az enyém is ezeket a tüneteket produkálja. Én azt vettem észre, hogy hőmérséklethez köthető a hiba de nem tudom megmondani miképpen. Szerelő azt mondta kuplung oldali főtengely támcsapágy lóg és megfeszül, fogja a fordulatot. Remélem nincs igaza.
Kau20-05-2016 12:55:17 // 51689
Urak! Kéne egy kis segítség.
Ts motorról van szó. Váltásoknál, ha benyomom a kuplungot, nagyon leesik a fordulat és pl kanyarodásnál fékkel kombinálva sokszor le is áll. Ha menet közben, gurulva üresbe teszem, a fordulat 500-1700 között túráztatja magát. Álló helyzetben, üresben nem ingadozik az alapjárat!
Két dologra gyanakszok: Rossz a vezérlésmódosítóm, ez biztos. De okoz-e ilyen hibát?
A másik az LMM. Már hiába takarítom, nem az igazi. Ezek cseréje megoldja-e a problémát v más lehet a gond? Egyre rosszabb.
Ha valaki találkozott már ilyen hibával, azt megkérném, hogy segítsen. Találgtni én is tudok, csak az nem olcsó :)
Ts motorról van szó. Váltásoknál, ha benyomom a kuplungot, nagyon leesik a fordulat és pl kanyarodásnál fékkel kombinálva sokszor le is áll. Ha menet közben, gurulva üresbe teszem, a fordulat 500-1700 között túráztatja magát. Álló helyzetben, üresben nem ingadozik az alapjárat!
Két dologra gyanakszok: Rossz a vezérlésmódosítóm, ez biztos. De okoz-e ilyen hibát?
A másik az LMM. Már hiába takarítom, nem az igazi. Ezek cseréje megoldja-e a problémát v más lehet a gond? Egyre rosszabb.
Ha valaki találkozott már ilyen hibával, azt megkérném, hogy segítsen. Találgtni én is tudok, csak az nem olcsó :)
gazsilaszloo20-05-2016 10:15:41 // 51688
Köszi az infót! Kevesebbe kerül mint 50e Ft. Mennyire kompatibilis az autótípusokkal? Főként hibakód olvasásra használnám, de fontos lenne, hogy minél több típushoz tudjam használni. Illetve obd csatlakozóval még nem rendelkező autókhoz is tudom használni?
Köszi! 😊
Köszi! 😊
atis_166jtd20-05-2016 07:49:10 // 51687
Nekem autocom van gyakorlatilag ugyan az. Én azt használom, teljesen hibátlan. De 50 pénznél ne adj többet érte. Ha kell van egy emberem aki ezzel foglalkozik.
atis_166jtd20-05-2016 07:44:34 // 51686
Lendkereked milyen állapotban van? Mert az nagyon is okozhat ilyet.
gazsilaszloo19-05-2016 23:48:40 // 51685
Bomi19-05-2016 15:29:56 // 51684
Pedig neked van tipped :) csak nem írtad itt le, beszéltünk mobilon...lehet vezérlés ell. lesz belőle!
atis_166jtd18-05-2016 10:22:15 // 51682
Manual váltós vagy automata?
osee_selespeed17-05-2016 22:55:13 // 51681
Lassan 10ezret mentem én velük, eddig semmi nagatívum. ATE betétekkel társítottam.
Ferke17-05-2016 22:45:29 // 51680
Kínai elm-mel nem megy:D
Ferke17-05-2016 22:44:47 // 51679
Feladtad a leckét! :)
Bomi16-05-2016 20:45:51 // 51678
Senkinek nincs más tippje mitől lehet? :(
Bomi15-05-2016 16:15:28 // 51677
Sziasztok,
Szerintetek mi okozhat még (leginkább hideg motornál de néha melegen is) alapjárati rángatás, mintha kihagyna néha egy-egy henger?
2.5 V6 motor, vezérlés új (előtte is csinálta), gyertyák újak, lambda is új, kompresszió rendben, fojtószelep tiszta, trafók is jók....hibakód nincs , kipufogó gáz mérés hibátlan, szóval ezért furcsa a dolog.
Köszönöm előre is a tippeket!
Bomi
http://alfaamore.hu/tagok/8156/autok/12123/blog/30671
Szerintetek mi okozhat még (leginkább hideg motornál de néha melegen is) alapjárati rángatás, mintha kihagyna néha egy-egy henger?
2.5 V6 motor, vezérlés új (előtte is csinálta), gyertyák újak, lambda is új, kompresszió rendben, fojtószelep tiszta, trafók is jók....hibakód nincs , kipufogó gáz mérés hibátlan, szóval ezért furcsa a dolog.
Köszönöm előre is a tippeket!
Bomi
http://alfaamore.hu/tagok/8156/autok/12123/blog/30671
David | Centocinquantanove15-05-2016 15:36:50 // 51676
Ciao!
Esztergom környékén tud valaki nekem segíteni ELM327 ügyben?
Olajcsere megvolt, de a szervizben sosem nullázzák a számlálót. Most villog, hogy cseréljük olajat...
Próbáltunk rákapcsolódni, de nem jött össze nekünk, azóta légzsák hibát is jelez...
Esztergom környékén tud valaki nekem segíteni ELM327 ügyben?
Olajcsere megvolt, de a szervizben sosem nullázzák a számlálót. Most villog, hogy cseréljük olajat...
Próbáltunk rákapcsolódni, de nem jött össze nekünk, azóta légzsák hibát is jelez...
pe-Ti15-05-2016 10:21:00 // 51675
Ciao!
Van valakinek tapasztalata a lengyel Rotinger féktárcsákkal? Konkrétan a fúrt-mart érdekelne mivel lassan cserélnem kell elöl-hátul és meglepően jó az ára az Elaforgnál.
Van valakinek tapasztalata a lengyel Rotinger féktárcsákkal? Konkrétan a fúrt-mart érdekelne mivel lassan cserélnem kell elöl-hátul és meglepően jó az ára az Elaforgnál.
Fairlane13-05-2016 21:37:13 // 51674
Szasztok.
Az önindítókban hány mm szokott lenni a kefék minimum mérete?
Az alany egy 2003-as fókusz bosch önindítója.
Az önindítókban hány mm szokott lenni a kefék minimum mérete?
Az alany egy 2003-as fókusz bosch önindítója.
Kazes☻12-05-2016 20:28:36 // 51673
Fém vagy műanyag? :)
Keoma12-05-2016 18:20:19 // 51672
Hello!2000-es 156 SW hez keresek küszöböket (jobb-bal).Kitud elérhető áron?Köszi!
BigBratyó12-05-2016 16:49:54 // 51671
Üdv Cartársak!
Hibakód: P0180 (Fuel Temperature Sensor A Circuit). Szerintetek ez a gyakorlatban mit jelent? Milyen alkatrész érett meg a cserére, vagy mi okozza? Mielőtt még Szatyához rohanok valami semmiséggel :) Köszönöm szépen előre is! BigBratyó
Hibakód: P0180 (Fuel Temperature Sensor A Circuit). Szerintetek ez a gyakorlatban mit jelent? Milyen alkatrész érett meg a cserére, vagy mi okozza? Mielőtt még Szatyához rohanok valami semmiséggel :) Köszönöm szépen előre is! BigBratyó
forrasr11-05-2016 21:46:38 // 51670
Sziasztok, Automatikus fényszóró magasságállító rendszer hibájának megoldásában kellene segítség, van esetleg valaki aki tud segíteni? Szenzoroktól a jel bejön a vezérlőhöz, kiolvasható ahogy változik a pozíciójuk ha kézzel mozdítom a rudazatot. Examiner hibát nem írt, de a motorok alsó helyzetbe kitolt rudazattal megálltak és nem mozdulnak.
ÁdidiGaga (il hempescattore)10-05-2016 09:52:12 // 51669
Sziasztok!
Köszi a tanácsokat, amennyire a kinti lehetőségek engedték olvastam őket. (A Jules által berakott LINCOS-os linknél még hirtelen fel is kaptam a fejem, hogy ti. "nézd má', LEI-ben vannak az árak, ezt pont itt lehet kapni Romániában!!!" :-p)
Most kigyűjtöttem és figyelmesen áttanulmányozom!
Közben fateromat is megbíztam a lehetőségek feltérkpezésével, mert ha van kölcsönbe ilyen cucc vagy "vándormenetjavító" (aki eljönne megcsinálni) nekem is az lenne a jobb.
Nyilván neki is (mint mindenkinek) látnia kell vagy legalábbis pontos adatok kellenek a "lyukról" , úgyhogy maholnap le a fedelet és feltárom a problémát aztán annak megfelelően döntök...
Köszi addig is, majd beszámolok a +oldásról!
Köszi a tanácsokat, amennyire a kinti lehetőségek engedték olvastam őket. (A Jules által berakott LINCOS-os linknél még hirtelen fel is kaptam a fejem, hogy ti. "nézd má', LEI-ben vannak az árak, ezt pont itt lehet kapni Romániában!!!" :-p)
Most kigyűjtöttem és figyelmesen áttanulmányozom!
Közben fateromat is megbíztam a lehetőségek feltérkpezésével, mert ha van kölcsönbe ilyen cucc vagy "vándormenetjavító" (aki eljönne megcsinálni) nekem is az lenne a jobb.
Nyilván neki is (mint mindenkinek) látnia kell vagy legalábbis pontos adatok kellenek a "lyukról" , úgyhogy maholnap le a fedelet és feltárom a problémát aztán annak megfelelően döntök...
Köszi addig is, majd beszámolok a +oldásról!
Buksi08-05-2016 21:31:39 // 51668
Persze, sokat segítettél. A radaros megoldást kicsit macerásabbnak érzem, ha tökéletes kivitelezést szeretnék. Márpedig azt szeretnék. 😉
Buksi08-05-2016 21:29:49 // 51667
Köszi, nagyon sokat segítettél. 😊
PistaFR08-05-2016 20:36:54 // 51666
Reméltem hogy tudtam segíteni :P
Nem ismerem a kínálatot, szóval ebben nem tudok segíteni. Az előző autómmal elvoltam radar nélkül, a mostaniban gyári van. Ha más nem, egy ilyet is biztos át lehet alakítani úgy hogy a tartóból semmi ne lógjon ki, és a szenzor síkja a löki síkjában lehet. Azt nem tudom hogy a szenzorok közül melyiknek milyen a minősége, vagy egyáltalán van-e különbség. Inkább a beépítés igényességére gondoltam minőség alatt. :)
Nem ismerem a kínálatot, szóval ebben nem tudok segíteni. Az előző autómmal elvoltam radar nélkül, a mostaniban gyári van. Ha más nem, egy ilyet is biztos át lehet alakítani úgy hogy a tartóból semmi ne lógjon ki, és a szenzor síkja a löki síkjában lehet. Azt nem tudom hogy a szenzorok közül melyiknek milyen a minősége, vagy egyáltalán van-e különbség. Inkább a beépítés igényességére gondoltam minőség alatt. :)
berobbantam08-05-2016 19:43:40 // 51665
Szia
Én is csináltam már ilyet.Csak az 22-es tőcsavar volt és tartó:)Ráadásul kézi szerszámokkal kellett megoldani.De van akinek semmije sincs..Magam ellen beszélve.A bravámba annó beleszakították az egyik csavart.Volt még 3 centi menet a furatban.Na az kapott egy 8.8-ast és azóta is köszöni jól van.Mondjuk azt én menetrögzítövel is lekezeltem,de az oldhatóval.
Én is csináltam már ilyet.Csak az 22-es tőcsavar volt és tartó:)Ráadásul kézi szerszámokkal kellett megoldani.De van akinek semmije sincs..Magam ellen beszélve.A bravámba annó beleszakították az egyik csavart.Volt még 3 centi menet a furatban.Na az kapott egy 8.8-ast és azóta is köszöni jól van.Mondjuk azt én menetrögzítövel is lekezeltem,de az oldhatóval.
berobbantam08-05-2016 19:39:52 // 51664
Kell a kép vagy nem? :)A kamerának tényleg az az egy hátránya hogy rögtön retkes lesz ha eső van.A gyáriakon nem véletlen van egy motoros fedél.Én mondjuk ha szükségét látnám kamerát vennék:)Az aminek a belső visszapillantóban van a monitorja tök jó szerintem.Minőségi különbség nem hinném hogy eget rengető lenne köztük.
Buksi08-05-2016 19:22:37 // 51663
Nem mondom, hogy közelebb kerültem a megoldáshoz. :-DDD
Tudnál mutatni ilyen jobb minőségű radarokat? :-)
Köszi! :-))
Tudnál mutatni ilyen jobb minőségű radarokat? :-)
Köszi! :-))
atis_166jtd08-05-2016 08:13:44 // 51662
Menetfúrót kölcsön is lehet kérni a szomszédtól ha valakinek nincs.
atis_166jtd08-05-2016 08:10:50 // 51661
Hát ebben én most vitatkoznék. Egy 8.8-as 8-6 os tőcsavar kb 150 forint. Hozzá egy menetfuró készlet kb 1000- 1200 körűl van és nem kell köszörülni mert nem gépit kell venni hanem kézit az meg max 3 menetnyi marad le. A gyári sincs végig!!! Viszont a helicol ha kiszakad nem lehet többet javítani. A tőcsavaron megszakad a menet kiteker be egy ujjat. Ez ritkán fog a fészekből kijönni. De szerintem mindenki úgy csinálja ahogy akarja. Nekem van tapasztalat helicol meg másféle javitóval, nem a legjobbak.
PistaFR08-05-2016 00:12:29 // 51660
Csak a lökiben keresztbe van rahedli kábel, onnan előre már egy kötegben megy/mehet. Természetesen össze lehet hangolni a hármat, melóban rendszeresen meg is teszem a teherautóval :) Ami valóban a kamera ellen szól az az hogy esős, latyakos időben hamar szennyeződik, akkor nem látsz nagyjából semmit sem. A löki fúrás nem nagy kaland, csak igényes radarokat kell választani, amiknek nincs keretük. Pl mint az Audiké, nem mint ez Szerintem nincs sok igénytelenebb dolog, mint amikor a radar kilóg a löki síkjából. Ami inkább a radar ellen szól az az hogy színre kell fójni ahhoz hogy jól nézzen ki. Fúrni a kamerához is kell valószínűleg, mondjuk a 155-nél adja magát a kamera elhelyezéséhez a rendszám feletti elem.
Buksi07-05-2016 23:09:05 // 51659
Azt meg ugye nem választhatjuk meg, hogy milyen időben autózzunk. De valahogy jobban húzok a kamera felé.
Egyébként van eltérés típus és típus között? Vagy mindegyik ugyanolyan minőségű?
Egyébként van eltérés típus és típus között? Vagy mindegyik ugyanolyan minőségű?
berobbantam07-05-2016 22:00:02 // 51658
Szia
Ha igazán jól akarja megcsinálni akkor a tőcsavar sem lesz sokkal olcsóbb.Fel kell áldozni egy szett menetfúrót.Ha betekerte le kell köszörülni a menetfúró végét és ujbol betekerni.Másképp nem megy be végig a tőcsavar.És illik beragasztani is a tőcsavart.Én nem kinlódnék vele csak utolsó esélyként.
Ha igazán jól akarja megcsinálni akkor a tőcsavar sem lesz sokkal olcsóbb.Fel kell áldozni egy szett menetfúrót.Ha betekerte le kell köszörülni a menetfúró végét és ujbol betekerni.Másképp nem megy be végig a tőcsavar.És illik beragasztani is a tőcsavart.Én nem kinlódnék vele csak utolsó esélyként.
JulesTS07-05-2016 21:58:21 // 51657
Leragasztották=Beragasztott
automata javítás..
automata javítás..
JulesTS07-05-2016 21:54:04 // 51656
Leragasztották tőcsavar is kiszakad, ha meghúzod az anyát. A menet javítóval javított viszont jobban tart, mint a gyári menet. Ez miért nem jó:
http://www.lincos.eu/hu/hasznos-kellekek/menetjavito-keszlet-m6-m8-m10-mg50206?ad=argep
http://www.lincos.eu/hu/hasznos-kellekek/menetjavito-keszlet-m6-m8-m10-mg50206?ad=argep
berobbantam07-05-2016 21:24:37 // 51655
És ne sokat járjál esőben hóban.A kamera csak jó időben jó.Monitornak nem kell nagy fenekét keríteni.Van visszapillantós.Felcuppantod a belső tükörre és bene a monitor is.
Buksi07-05-2016 21:09:52 // 51654
Nagy dilemma. A tolatóradarnál nem kell bajlódni a monitor elhelyezésével, ellenben meg kell fúrni a lököst + egy rahedli kábel... A kamera egyszerűbbnek tűnik, csak kell találni a monitornak egy megfelelő helyet. Egyébként meg sztem össze lehet hangolni a monitor és a tükrök figyelését. 😊
atis_166jtd07-05-2016 18:59:12 // 51653
Ha csak egy darab akkor érdemes tőcsavart csinálni. Fòleg ha elbírja a falvastagság. A menetjavitó abból a szempontból jó hogy megmarad az eredeti méret, de a fészket igy is fel kell furni nagyobra mert a idézőjelben perselynek valahol el kell férni. Persze ehez a művelethez is le kell venni a fedelet, semmi kép nem tudod megcsinálni ha fent van, ha csak nem furod fel nagyobra azt is.
[k i z z o]07-05-2016 18:20:39 // 51652
5000 forint?
http://www.ebay.co.uk/itm/25-Piece-THREAD-TAP-REPAIR-CUTTER-KIT-M8-x-1-25-x-10-8mm-Helicoil-Compatible-/261311889467?hash=item3cd767003b:g:xB8AAOSwu4BViB3p
M8 x 1.25.
Május 12 - 17 között ott lehet nálad. Nem Bollhoff de az nem ennyi...Tartani fog ez is.
A tőcsavar kiszakad.
kizzo
http://www.ebay.co.uk/itm/25-Piece-THREAD-TAP-REPAIR-CUTTER-KIT-M8-x-1-25-x-10-8mm-Helicoil-Compatible-/261311889467?hash=item3cd767003b:g:xB8AAOSwu4BViB3p
M8 x 1.25.
Május 12 - 17 között ott lehet nálad. Nem Bollhoff de az nem ennyi...Tartani fog ez is.
A tőcsavar kiszakad.
kizzo
PistaFR07-05-2016 16:32:21 // 51651
Én teljesen elégedett vagyok a 156 gyári radarjával, szerintem jobb hogy nem kell képernyő elhelyezésével bajlódni. Az sem hátrány hogy a képernyő helyett tudok a tükrökre fugyelni, nem b.szom össze az oldalát, miközben a hátuljára figyelek.
Buksi07-05-2016 15:01:31 // 51650
Sziasztok!
Tolatókamerát szeretnék a 155-be. Tud valaki márkát ajánlani? Milyet érdemes venni vagy nem érdemes, mert a tolatóradar jobb? :-)
Előre is köszi!
Tolatókamerát szeretnék a 155-be. Tud valaki márkát ajánlani? Milyet érdemes venni vagy nem érdemes, mert a tolatóradar jobb? :-)
Előre is köszi!
ÁdidiGaga (il hempescattore)06-05-2016 23:26:55 // 51649
Köszi a tanácsokat!
Maximálisan szimpatikus ez a "menetprotézis" , annyi, hogy sajnos sem olyan illetőt nem lesz könnyű találni , akinek van és kölcsönadja, sem olyat , aki eljön hasalni vele a garázsomba :-p
Ha M6-ról lenne szó, már venném is meg a vaterán (van 1 db eladó 8e-ért) de M8-at nem látok. Érdekes, mert új M8-at 20-ér láttam, de máshol 5-féle méretet tartalmazó újban már van akciósan 15 körül. (mind Helicoil) 10-12-ért már nem is gondolkodnék ...
Mindegy, hétfőig gondolkodok a buszon utazás közben, hátha eszembe jut valaki célszemély....
Egy szerelő még olyat javasolt, hogy ragasszak be menetragasztóval tőcsavart -és akkor ennél az egy rögzítési pontnál nem csavar hanem anya lesz...
Maximálisan szimpatikus ez a "menetprotézis" , annyi, hogy sajnos sem olyan illetőt nem lesz könnyű találni , akinek van és kölcsönadja, sem olyat , aki eljön hasalni vele a garázsomba :-p
Ha M6-ról lenne szó, már venném is meg a vaterán (van 1 db eladó 8e-ért) de M8-at nem látok. Érdekes, mert új M8-at 20-ér láttam, de máshol 5-féle méretet tartalmazó újban már van akciósan 15 körül. (mind Helicoil) 10-12-ért már nem is gondolkodnék ...
Mindegy, hétfőig gondolkodok a buszon utazás közben, hátha eszembe jut valaki célszemély....
Egy szerelő még olyat javasolt, hogy ragasszak be menetragasztóval tőcsavart -és akkor ennél az egy rögzítési pontnál nem csavar hanem anya lesz...
otci06-05-2016 09:13:03 // 51648
Váltószoknyát szeretnék cserélni Giulietta-n, valakinek van ötlete, hogy lehet "sérülésmentesen" levenni? Köszi
Pityukoma06-05-2016 01:32:09 // 51647
Megoldható így aláfekve is. Ha szerencséd van és találsz a közeledben valakinél ilyen szettet akkor ez járható út. Ha nincs ismerősnél, akkor inkább vidd el egy autószerelőhöz, mert nekik szokott lenni. Így nem kell megvenned egy készletet egyetlen menet kijavításához. Vagy még egy megoldás van ahogy pb is írta lentebb. Ha a fedél falvastagsága engedi akkor fel lehet fúrni eggyel nagyobb (10-es gondolom) méretre.
ÁdidiGaga (il hempescattore)05-05-2016 23:53:06 // 51646
Köszi szépen!
Persze én is rágugliztam a dologra és ugyanide jutottam, a Helicoil-t néztem. Illetve faterom is mesélte, hogy neki egy OF-Fabia futóalkatrésznél volt szükség ilyentén beavatkozásra. Szerelő ismerősnél vagy keresztfaternél az autóalkatrészgyártógép-gyártó manufaktúrában is akár előfordulhat...
A kérdés, hogy ez akár a kocsi alatt fekve is "beültethető"? Mert mint írtam, a válólevételt se nem terveztem, se nem biztos, hogy meg tudom csinálni.....Éppen abból a szempontból "szerencsés" helyen van a "bibi" , hogy ha minden kötél szakad, el lehet menni egy műhelybe és a leömlőt kell csak levenni a hozzáféréshez . Viszont most így bakolva kis autó alatt fetrengéssel tökéletesen szemből megközelíthető a furat.
Persze én is rágugliztam a dologra és ugyanide jutottam, a Helicoil-t néztem. Illetve faterom is mesélte, hogy neki egy OF-Fabia futóalkatrésznél volt szükség ilyentén beavatkozásra. Szerelő ismerősnél vagy keresztfaternél az autóalkatrészgyártógép-gyártó manufaktúrában is akár előfordulhat...
A kérdés, hogy ez akár a kocsi alatt fekve is "beültethető"? Mert mint írtam, a válólevételt se nem terveztem, se nem biztos, hogy meg tudom csinálni.....Éppen abból a szempontból "szerencsés" helyen van a "bibi" , hogy ha minden kötél szakad, el lehet menni egy műhelybe és a leömlőt kell csak levenni a hozzáféréshez . Viszont most így bakolva kis autó alatt fetrengéssel tökéletesen szemből megközelíthető a furat.
pb_05-05-2016 23:51:57 // 51645
10es menetfúrő.
Pityukoma05-05-2016 22:46:43 // 51644
ÁdidiGaga (il hempescattore)05-05-2016 22:30:17 // 51643
Sziasztok!
Általános de annál idegesítőbb dolog miatt írok: a váltórudazat/-felfüggesztés felújítása során "ha már ott járok" alapon levettem a boxerváltó hátsó fedelét, kicseréltem az alatta lévő papírtömítést és a rudazat szimmeringjét. Elkezdtem a visszaszerelést - erre a 9 csavarból a jobb alsó (pedig nem húztam szarrá, sőt igazából épphogy elkezdtem volna érzéssel finoman véglegesre húzni a "már tart" állapothoz képest) egyszercsak megforgott és utána nem lehet meghúzni, kivéve jött is ki a lyukból a csavarral fémreszelék :-(
Egy kicsivel hosszabb végigmenetessel mintha lenne egy gyengén megszoruló fázis - de ez sem az igazi. A másik 8 tart, de ez a fedél tkp. egy függőleges dekni és pont az alsó sarkánál történt a baj, félek hogy csöpögni fog - miközben pont azért szedtem le, hogy tök száraz váltót csináljak :-(
ilyen esetben mit szokás varázsolni?
Váltót ha egy mód van rá nem szedném le (lehet nem is tudnám így ) , az autó bakon van, nyilván a problémamegoldás érdekében maradhat és maradnia is kell... Kéziszerszámmal szépen hozzá lehet férni a furathoz.
Általános de annál idegesítőbb dolog miatt írok: a váltórudazat/-felfüggesztés felújítása során "ha már ott járok" alapon levettem a boxerváltó hátsó fedelét, kicseréltem az alatta lévő papírtömítést és a rudazat szimmeringjét. Elkezdtem a visszaszerelést - erre a 9 csavarból a jobb alsó (pedig nem húztam szarrá, sőt igazából épphogy elkezdtem volna érzéssel finoman véglegesre húzni a "már tart" állapothoz képest) egyszercsak megforgott és utána nem lehet meghúzni, kivéve jött is ki a lyukból a csavarral fémreszelék :-(
Egy kicsivel hosszabb végigmenetessel mintha lenne egy gyengén megszoruló fázis - de ez sem az igazi. A másik 8 tart, de ez a fedél tkp. egy függőleges dekni és pont az alsó sarkánál történt a baj, félek hogy csöpögni fog - miközben pont azért szedtem le, hogy tök száraz váltót csináljak :-(
ilyen esetben mit szokás varázsolni?
Váltót ha egy mód van rá nem szedném le (lehet nem is tudnám így ) , az autó bakon van, nyilván a problémamegoldás érdekében maradhat és maradnia is kell... Kéziszerszámmal szépen hozzá lehet férni a furathoz.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
378
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?