Forum >> Szerelőműhely

medcare30-08-2016 08:44:00 // 51986
Ja! Végignézted azt a fém csörendszert, ami az EGR-hez vezeti a füstös cuccot?
medcare30-08-2016 08:42:45 // 51985
Ez is kb. akkor úgy 2900-3000-es fordulatnál teszi, nem? Nem értettem a régebbi kocsinál nekem is megtorpant, ugyan hibajelet nem dobott, de szar érzés volt elözésnél, várnád a plusz eröt oszt semmi, illetve nem az elvárható.
Runner / Red-Devil30-08-2016 05:50:42 // 51984
EGR (komplett csere volt,mágnes+mechanika) EGR szenzor cserélve,overboost szelep komplett csere/vákumcsövek,turbó geóját mozgatja lent rendesen. 500km pálya után is áll a diagnózis tovább. Nem értem hogyan függ össze a sebességgel......100 alatt a szemét kitaposhatom,megy tépi az aszfaltot semmi hiba 😕😔😕😔
Coyote29-08-2016 18:37:49 // 51983
Nálam ugyan ez a gond van. Valószínű hogy a turbó geo-ja le van ragadva. Vagy leveszed a túrbót és kipucolod, vagy kimész vele pályára és kipucolod ott. Ha az elsőt választod akkor nagyon ovatosan kell bánni vele a leszedésnél és a szétszerelésnél is.
medcare29-08-2016 17:42:24 // 51982
Rendben, de akkor az a kis vakuumcső? Nem vagyok szakember, csak kérdezem...
medcare29-08-2016 17:41:02 // 51981
Múködik az EGR egyáltalán? Jó az elektromágnese?
Runner / Red-Devil29-08-2016 16:11:49 // 51980
Csak alfa OBD vab,overboost vezérli a turbó geóját. Overboost-ra dob hibát azt irta érvénytelen jel,néha jön mellé egr érvénytelen jel is.
medcare29-08-2016 13:26:34 // 51979
Ja! Majd elfeledtem! Nálam az EGR-hez menö rendszer a kipufogó felöli harmonikacsö el volt rozsdálva alul, nem vettük észre, csak azt éreztem, hogy vadi új turbó mellett is visszaszabályoz. 6-7 éve még nem bontottak ilyet sokat, így maradt a gányolás. Rézidomok szépen beforrasztva (kemény forrasztás). Azóta is úgy megy, de tökéletes.
medcare29-08-2016 13:23:22 // 51978
A légszürönél van valami vaakuum kapcsoló, ami a kettös geom. turbót vezérli vagy a turbó vákuum-pálcája mozog? Nekem simán megtorpan a régebbi vas úgy 3000 fölött, de nem tudom miért? Rátetted MES-re menet közben is? Turbonyomás, EGR nyitás % stb... Csak ötletelek, remélem segít.
Runner / Red-Devil28-08-2016 08:06:43 // 51977
Sziasztok. Adott egy 2002. 156sw 2,4jtd 110kw
Probléma a következő: terhelésnél (csak 4.-5.fokozatban 100km/h fölött) kb 3000fordulatnál kapok motor vezhibát és vészüzembe kapcsol,a vész üzem vissza old néhány km után,a lámpa világot. Két hibát dob néha együtt néha külön,egr (valami jelhiba) overboost szelep. Na most egr kipucolva (könnyen szépen mozog) overboost szelep cserélve vákumcsövekkel együtt. De még mindig dobja a hibát (talán alsó fordulaton jobban megy mint eddig)
Hol keressem tovább? Ötlet?
Jah és azonos motor motorvezérlő cseréhez miket kell átpakolni? Vezérlő és chip a kulcsból vagy még valami? (előző motor a roncsombol át irt vezérlő ezért érdekelne.)
djhans27-08-2016 21:27:37 // 51976
Sziasztok. 146 1.6 TS váltóba jó ez az olaj? http://olajshop.hu/mannol-extra-getrieboel-75w-90-1-l
medcare27-08-2016 13:01:07 // 51975
Köszi a segítséged! Azért gondoltam, hogy így oldom meg, mert az udvarban állt ledöglötten, esélyem sem volt elhúzatni valahová... de végül is megoldódott.
atis_166jtd27-08-2016 09:27:38 // 51974
Igen felűről lehet egyszerűbb, de alúról nem kell levenni az indítót. A vezeték szenvedés csak de most egy darabig nem kell hozzányulni.
medcare27-08-2016 08:45:49 // 51973
És nem szidtam a tervező anyját! ;-)
medcare27-08-2016 08:44:02 // 51972
Tiszteletem! Áramtalanítás, önindító le, 3 csavar tartja, le kell venni még a tápkábelt meg a bendixhez menő vékony vezetéket. Alatta csücsül az érzékelő. Jó passzentos. A befűzés tényleg állat. Csere. Önindító vissza. Röff-pöcc, indult. 2 óra szöszmötölés. Mondjuk ünneplő viseletben nem lehet megszerelni, kicsit rá kell hasalni a motorra, az meg ugye mindíg koszos picit.

Kössz a segítséget!

(Amúgy végignéztem a saját blogom. Ez már három éve is szarakodott, de utánna abbahagyta. Ezért nem törődtem vele. Ez lett az eredménye. Még szerencse, hogy hazahozott s utána pusztult mrg! Ezért nem bontom el, amúgy sem adtam volna oda 70.000 Ft-ért a helyi bontósnak! Ló....t! Egy ismerősöm jelezte, hogy alkalmazná tovább. Remélem még elgurul egy darabig. Főleg mert a futóműbe beleöltem vagy 80.000 Ft-ot.)
norbi199224-08-2016 16:54:35 // 51971
Szedte már ki valaki a tetőkárpitot 147 ből? Mi lenne ennek a legegyszerűbb menete? Ki kell vennem mert a tetőablaknál ázok, mind a 2 A oszlop vizes egy kiadós eső után....fel kell tárni a hiba okát.

Még mielőtt egyszerű lenne a napfénytető a kettétört fém fogaskerék miatt nem megy. Így mindenképp tetőkárpit kiszedés... :)
medcare23-08-2016 20:45:14 // 51970
Kézzel alányúltam az önindítónak, ott ül alatta. Talán egy kisebb racsnis kulccsal kicsavarható felülről is.
jakimilu23-08-2016 15:46:38 // 51969
Köszi a választ, ez a kérdés megoldódott úgy, hogy ki lett véve a lökhárítóból a rács. Ez szüli a következő kérdést, miszerint is: kivétel után láttam, hogy magába lökkösbe nincsenek felfogatópontok és eddig valami gumis ragasztóval volt valószínű fennt. Ötlet arra, hogyan tudnám normálisan helyére tenni felfogatópontok nélkül?
pettinke23-08-2016 11:20:26 // 51968
előveszed a használatit, fellapozod a megfelelő résznél, és ... voila!

jakimilu23-08-2016 10:42:05 // 51967
Sziasztok! Kis segítségre lenne szükségem. Adott egy GT, bal első lökhárító indexem kiégett. Lehet cserélni lökkös levétel nélkül vagy mindenképp bontani kell?
atis_166jtd23-08-2016 09:12:54 // 51966
Nem kell levenni. Ugy egy kicsit nehezebb. Esetleg emeld meg, bakold fel és buj alá. Nekem is pont akkor kellett cserélni mikor semmi nem volt a közelben.
medcare23-08-2016 06:24:14 // 51965
Köszönöm szépen! Próbálok majd fotókat készíteni, 156-osról találtam, de erröl nem... Az önindítót már egyszer levettem, ha ezt teszem könyebben hozzáférek akár felülröl is? Ti. az udvarban áll a kocsi, akna a közelben nincs...
atis_166jtd23-08-2016 02:12:19 // 51964
Az önindító alatt. Jól jön egy akna vagy egy árok hogy lásd rendesen. Csak a főtengelyt cseréld elsőnek. Ha még eredeti akkor jól bele van fűzve a tartókba sőt a jeladó csatlakozója van belepattintva a generátor fölötti lemezbe nem a legjobb helyen. Fogid szidni mire kijön.
Csabo2222-08-2016 22:19:49 // 51963
Erre tud vki tanácsot adni?
Csabo2222-08-2016 22:18:36 // 51962
Vszeg a váltóharangban.
medcare22-08-2016 16:59:36 // 51961
Nem írta vissza...
medcare22-08-2016 16:58:14 // 51960
Szégyen, de pontosan hol található a fötengelyjeladó?
medcare22-08-2016 05:22:51 // 51959
Itt van 2 jeladó, ugye. Az egyik a főtengely, a másik pedig a vez. tengelyé. Mindkettőt ceréljem?
A hőérzékelővel mi legyen? Azérz nem érzékel, mert üzemanyag el sem jut addig vagy az is pusztulat?
medcare22-08-2016 04:54:51 // 51958
A nyomás úgy látom eléri a 300 fölötti értéket, a forgulatszám ugrál, hőfok adat nincs. Köszönöm a gyors válaszotok. Holnap du. folytatom a diagnosztikát...
atis_166jtd22-08-2016 02:04:41 // 51957
Szerintem az kevés amit mutat. A üzemanyag hőmérséklet érzékelő a szívócsövön lévő elosztóban van. Az indítózáskor olyan 250 bar kell legyen a rail nyomás. Az indítózási fordulatszám meg ha jól rémlik olyan 280-300 és ne nagyon ugráljon. Ha kell megnézem neked. Ez olyan holtpont jeladó gyanus.
Piritu - 1.000.00021-08-2016 22:06:16 // 51956
Ilyen a fájl neve nálam: FESLog_1607312001_Alfa Romeo Spider 2.0 TS 16V
Piritu - 1.000.00021-08-2016 22:04:59 // 51955
A MES a saját könyvtárában készít egy fájlt, ahol az összes kiolvasott adatot eltárolja. Ott meg kell hogy legyen a hibaüzenet is!
Ferke21-08-2016 22:03:29 // 51954
Ha indítózol és nem indul, akkor vissza kell írja a hibát... (tényleg nem volt jó ötlet kitörölni az egyetlen támpontot! :) )
medcare21-08-2016 19:49:55 // 51953
Akkor ez a hiányzó hőmérséklet jel miatt nem indul, ha jól értelmeztem korábban.
medcare21-08-2016 19:47:54 // 51952
Fordulatot, motorfordulatot is jelez indítózáskor. 45-90-et, igaz kis látenciával. Ez nem baj?
medcare21-08-2016 18:38:46 // 51951
Gyors segítség kéretik, tisztelettel:

Pár napja leállítottam az autót, másnap nem indult. Tekeri az önindító a motort aztán semmi.
Ma sikerült Multiecuscannel belemenni (elm327), RAIL nyomás van, üzemanyag hőmérsékletet nem mutat. Fordulatszámot nem néztem, mert megörültem, hogy ez az előbbi a hiba. Hibakódot dobott valami P-st, talán 025, de sajnos hülye voltam rákattintottam a törlésre, de így sem indult el.
Aksi le-fel is megvolt.

Kérdésem: az üzemanyag hőmérséklet szenzor hol van? AC-ben?
Multiecuscannel még a fordulatot is megnézem, remélem mutat valamit. Olvastam valamelyik hozzászolástokban, hogy e három dolog kell ahhoz, hogy beröffenjen egyáltalán.

Ja! Üzemanyag van benne, a tartályban levő szivattyú szépen nyomja előre, ezt megnéztem.
pb_21-08-2016 18:15:16 // 51950
" ha tiszta a szerelő ruhája, az sosem jelent jót :)"
De ha koxos az sem.) Lehet épp az árok parton hemperegtél tök maxon.)))
Ferke21-08-2016 14:45:09 // 51949
1. a normális szerelő nem kér pénzt a diagért (mi sem kérünk).
2 az osztrák szervizben sem dolgozik már sem osztrák, sem német, hanem lengyel, és magyar.
3. ha tiszta a szerelő ruhája, az sosem jelent jót :)
4. lehet, hogy elárul valamit az, hogy most is 3db német rendszámos autó áll kint, 1000km-ről jöttek és nem én hívtam őket :)
Lali7521-08-2016 12:43:36 // 51948
Lambda integrátor nem feltétlen lambda-szonda hibát jelent,arra van teszter,azzal a jele megvizsgálható!
Joci14521-08-2016 08:52:18 // 51947
Sziasztok!

A páciens egy 145 1.6ts 88Kw-os jármű.
A képen látható kódokból törlés után csak a benzingőz eltárót és a légtömegmérőt dobta vissza a gép tömegmérőt aztán cseréltem, viszont a fogyasztásom nem igazán reális még mindig 12-13 . Kérdésem az hogy, mi okozhatja még a jelenséget? Talán cseréljek lambdát is? 193e km van benne, erő van ahogy kell viszont meleg motornál klíma mellett gázfröccs után néha 5-600-ra esik az alapjárat és a belső fények olyankor halványulnak a műszerfalon!
Köszi előre is a tanácsokat
stiv7020-08-2016 16:23:48 // 51946
sziasztok vezérlés mien márka a gyári ill. a legjobb????
Csabo2220-08-2016 15:50:30 // 51945
Ciao
Az alany egy GT jtd. mi a neve ennek a tartálynak, mi a rendeltetése, és az olajjal átitatott cső hogyan csatlakozik bele? most sajnos mindenféle ellenállás nélkül ki lehet a csövet húzni és emiatt a környékét telehapcizza olaj(párával).


köszi
Mateus18-08-2016 13:48:21 // 51944
Sziasztok!
Kérdésem lenne hogy 166-ba hogyan férek hozzá az üzemanyag visszafolyó csőhöz, mert szivárog.
Válaszokat előre is köszönöm!
wolfi8115-08-2016 18:00:59 // 51943
sziasztok!Egy kis segítségre lenne szükségem!156 crosswagon Q4 1.9jtd 110kw/150le. Megtudná nekem valaki mondani hol kell a váltóban az olajszintet ellenőrizni/ után tölteni?előre is köszönöm a segítséget!
pettinke15-08-2016 16:09:27 // 51942
tán holtponti jeladó. ha üzemanyag lenne, akkor terhelésre döglene meg. de ha ilyen rapszodikus, az elektromos probléma.
Robi7515-08-2016 12:21:25 // 51941
Bitte danke! mondta a művelt francia :)
Tom_15615-08-2016 09:40:10 // 51940
Eddig csak meleg motornál csinálta, terhelésnél is meg alapjáraton is ugyanúgy. Semmi előjele nem volt, kanyarodtam, fék harmadikból vissza másodikba, gáz rántott egyet és leállt. Inditottam, vártam alapjáraton ketyegett utána megint leállt.
Piritu - 1.000.00015-08-2016 06:51:13 // 51939
Ha melegen csinálja és kis idő múlva elindul, akkor a főtengely jeladó lesz. Az üzenet már csak következmény.
pettinke15-08-2016 00:40:29 // 51938
Oké, hogyan áll le? Mikor? Mi történik előtte? Milyen körülmények közt? Hidegen? Melegen? Alapjáraton? Terhelésen?...........
PistaFR14-08-2016 21:27:59 // 51937
A hibaüzi normális, a leállás miatt dobja, nincs köze a leálláshoz szerintem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.