Forum >> Szerelőműhely

Majom27-05-2006 19:10:04 // 11886
Gondban vagyok, talán tudtok segíteni! 48E km-el vettem az autómat, már akkor zörgős hangja volt, azóta volt vez mod felújítás, szíjfeszítő csere háromszor, vízpumpa csere.. Javítások után mintha halkabb lett volna, de lehet, hogy csak bebeszélem magamnak. Végleges, hatásos megoldást szeretnék! Mi zörög az motorban?? A hang Ez már kellemesebb, hátulról: hátulról Várom a véleményeket, előre is kösz!
Gordon27-05-2006 16:55:50 // 11885
Nem, szerencsére csak a jobb oldali Z karon nem lett feltéve az alátét amikor cserélték a felső lengőkart, így 1 hét alatt szétverődőtt az egész menet a csavarral együtt! Király! Gondolom a kormánymű kotyogása nem az egyik napról a másikra jön elő, hanem szépen lassan a kopással együtt! Vagy nem?
András bácsi26-05-2006 20:16:25 // 11884
Kormánymű?
Cgo26-05-2006 19:38:27 // 11883
eleg volt a torles, 2000 Ft...
Gordon25-05-2006 20:33:45 // 11882
Most volt egy hete cserélve a jobb első felső lengőkar. ÉS! most valami kotyogás hallatzsik jobb középről! Kereket megrángattam, nem csapágy, lengőkar csavart megnéztem a kutyacsontnál az sincs meglazulva. Egyéb gumi cuccokat amihez a kerék levételével hozzá lehet férni megnéztem semmi! Kormányt forgattam jobbra-balra, hogy nem e kanyar stabilizátor rúd, de akkor nem csinál semmit, egyébként az meg kopog. MI LEHET EZ?
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)25-05-2006 20:15:01 // 11881
Ide is bedobom, hátha ;)) Alfa manuals by Docky_SD 155 szekcióban frissités, a fullos 700megas rarban lakik még : 3.0V6, 3.0V6-24V, 2.0V6TB, 1.9JTD motor rajz stb Tessék szedni ;)
zee25-05-2006 16:49:35 // 11880
Talán itt találsz valamit.
bb1825-05-2006 06:42:09 // 11879
hátha segit, nyomj egy ctrl-alt-del-t :-))
Viktor8524-05-2006 19:40:27 // 11878
Sziasztok! Nem tudtok Szekszárdon, vagy környékén megbízható hengerfejfelújítót? ThX
DCS24-05-2006 17:31:57 // 11877
Gyári 23900 nálunk! :-)
toto24-05-2006 17:08:52 // 11876
Köszi az infót!!!Mindenkinek!!
kru24-05-2006 15:29:18 // 11875
ja és meg sem köszöntem még a kutakodást! szóval köszi. nekem 2004/03-as az eprem. kicsit idejétmúlt :-)
kru24-05-2006 15:26:49 // 11874
slow, az my2002 156-ba nem írja ezt? az én megértésem szerint ez egy parking sensor, tekintve van rajta volume meg érzékenység állító poti, így néz ki (egy 166-ban állítólag): RS2
drPN24-05-2006 15:02:10 // 11873
Sziasztok! 156-os 2.0TS-hez létezik utángyártott kuplung-főhenger? Én eddig csak gyárival találkoztam, ami viszont 30e Ft... Ha valaki tud utángyártottat, pliiiz help!
Slowfeet24-05-2006 13:57:19 // 11872
Nekem 2005/7. havi van. És a te kódod alapján nem talál semmit, hanem kiadja, hogy egy régebbi kód lett helyettesítve ezzel, a régebbi kódra meg azt adja amit írtam
Slowfeet24-05-2006 13:55:30 // 11871
Figyi én direkt végignéztem, de a my2000 156-ba sőt 146-ba is ezt írja. Ez az a kütyü ami jelet ad, hogy hátramenetbe kapcsoltál és világítson a tolatólámpád vagy mi?
tgabika24-05-2006 13:52:38 // 11870
Sziasztok Lenne egy kérdésem. Nem működik a kompjuteremen a SET gomb. Nem írja az aktuális km-t, fogyasztást...stb. Tud valaki segíteni, hol lehetne megnézetni mi baja? 2003-as 156-os... köszi
kru24-05-2006 13:09:54 // 11869
slowfeet, közben nézem ebben a zg15 family-ben átoksok ilyen reverse gear sensor van... Igazából azt szerettem volna tudni, hogy melyik 156-os típusokba szerelhető be az a kódszám, amit én írtam, általában ki szokta írni, hogy melyik MY-be való, de itt azt írja, hogy nem talált a keresés semmit :-((( Azt reméltem talán valami másik ePer. Neked sem írt modellt?
Feca. 15624-05-2006 12:44:21 // 11868
Sziasztok. Megtudná valaki mondani nekem, hogy a 156-os lökháritonak mi a kód száma, mert hegeszteni szeretném, de csak ugyanolyan tipusúval lehet.
sztane24-05-2006 12:33:55 // 11867
ha szerencséd van egy tükörrel esetleg le tudod olvasni különösebb bontás nélkül, vagy fényképezőgéppel makrófotó állásban fotózva, ha nem akarsz bontani
sztane24-05-2006 12:30:45 // 11866
az indítómotorhoz alulról férsz csak hozzá, útban van a kipufogó és a hátsó motortató öntvény is.
az önindítón lévő szám, legalábbis azon mely itt van a kezemben alul a motor oldalon van
Kiskalap24-05-2006 12:17:50 // 11865
és mennyire kell szétkapni a gépet hogy le lehessen a főszámot olvasni mert nekem csak az kéne bendix cseréhez?!
Kiskalap24-05-2006 12:16:50 // 11864
mennyi az esély rá, hogy nekem is ugyaez van benne?
sztane24-05-2006 12:14:51 // 11863
én most néztem meg az eladásra váró önindítómon lévő számot, illetve számokat a fő szám BOSCH 0 001 107 066 12V az állórész pajzsé 862 23 0624 2 a mellső házé, pajzsé 1 005 821 914 142
Slowfeet24-05-2006 12:13:12 // 11862
A régi kódszáma alapján megtaláltam 156-hoz 5901413 - SENSOR Availability: - Product orderable Family: ZG15 - REVERSE GEAR SENSOR Macro family: L Discount code: 0 Minimum quantity per package: 1 Unit of measurement: Num Weight (grams): 418 Listed price: 78.655,00 HRD Price including taxes: 98.318,75 HRD
kru24-05-2006 12:05:18 // 11861
Meg tudja nekem valaki nézni ezt? Az én eper verziómban szerepel, mint REVERSE GEAR SENSOR, de semmi további info, hogy pontosan mely típusokba lehet beépíteni, stb. pedig ez utóbbi infó kellene nekem. 5900909 Köszi!
Kiskalap24-05-2006 11:17:42 // 11860
hali!! Öninditószámot megtudni csak magáról az öndinditóról lehet, vagy van vmi program ami megmondja?
kertecs24-05-2006 11:06:43 // 11859
Nagyjából úgy ahogy Poló is írta. Alulról.: Kifufogó le, karter le (van két nagyon gennyes helyen lévő csavar, igazából nem is tudom, hogyan/mivel lehet kiszedni), a középső nyugvókengyelt kell csak lecsatolni, az fogja a két támcsapágyat. Támcsapágy kétezernéhányszáz forint.
Poló24-05-2006 10:56:25 // 11858
Felülről szerintem nem is lehet cserélni. Audi V8 soron főtengelyt építek be mostanában. Alulról van szerelve. Előbb bemennek a nyugvócsapágyak, aztán a főtengely, támcsapágyak és utánna a csapágyhidak. Ezek után még szimering házak, olajteknők mennek fel.
toto24-05-2006 10:50:29 // 11857
Köszi!! Akkor ezek szerint nem kell felülröl szétbombázni!! Az jó lenne!!
Poló24-05-2006 10:37:44 // 11856
A támcsapágy nem lehet egy nagy összeg. Inkább a szerelése. Alulról kell megbontani a motort.
toto24-05-2006 10:17:30 // 11855
Szia! A támcsapágy cseréhez le kellett bontani a mocit?Mennyibe fályt ez a művelet?
drPN24-05-2006 09:35:10 // 11854
Az én szerelőm is pontosan ugyanezt mondta.
bb1823-05-2006 17:40:18 // 11853
a munkahengernél szerintem nem lehet hogy beszivja a levegöt, ha egyébként incs folyás. inkább a föhengernél mehet be luft, vagy kifogyott egyszer a tartálybol az olaj és ugy.
badbone23-05-2006 17:07:10 // 11852
6000 penzbe kerult nekem a munkahenger sztem nem eri meg vele kinlodni inkabb csereld ki ujra... ha tudtok egy bontott nyelestengelyt 164eshez 3.0 V6 szoljatok mar please...
drPN23-05-2006 17:04:11 // 11851
szóba került, de a szerelő szerint is, meg itt is olvastam, hogy az max fél/1 évig bírja.
sztane23-05-2006 16:50:28 // 11850
ha nem vagy biztos a hibás alkatrészben, akkor javaslom a kuplung munkahenger felújítását első esetben, ugyanis gyorsan felújítható.
sztane23-05-2006 16:46:38 // 11849
a főhenger felújítása nem került szóba, létezik javítókészlet is.
drPN23-05-2006 16:45:10 // 11848
tehát szerinted nem a főhenger, hanem a munkahenger? de ott nincs semmi nyom, szivárgás, látszólag jól zár mindenhol.
mszabika23-05-2006 16:17:14 // 11847
biztos hogy a munkahenger a bibis!
drPN23-05-2006 16:16:14 // 11846
Valaki, plíííz!!
drPN23-05-2006 16:04:13 // 11845
Sziasztok! 156 2.0TS kuplungrendszere levegős lett. A szerelő a kuplung-főhengerre gyanakszik, hogy ott került bele levegő, mivel sehol sincs szivárgás. Kérdésem: egyéb lehetőség van esetleg? Vagy mehet a főhenger-csere?
sztane23-05-2006 12:43:14 // 11844
csak azt sajnálom, hogy a motort először megbontottuk, kár volt érte. s akkor már egy héttel előrébb volnál
sztane23-05-2006 12:36:14 // 11843
üdv. jó olvasni, hogy a ménes újra szárnyal. gratulálok, és kívánom hogy sok örömet okozzanak. örültem, hogy segíthettem.
kertecs23-05-2006 10:51:28 // 11842
Szombaton új életre kelt az autómban egy Spider motor : )) (ugye Sztane? köszi : ) Nem kevés nehézség után úgy döntöttem kicserélem az egész blokkot, főtengelyestül. Hengerfej és a többi cucc minden maradt ill átszerelődött. Lehet lassan dolgozok, de az összeszerelésre/berakásra egy délutánunk és egy "reggeltől-estig" napunk ráment... De a lényeg, hogy úgy tűnik minden ok, száguldanak a felébresztett lovak, olajnyomás ok, egy öröm, egy boldogság van! : )
Krisz14522-05-2006 21:27:27 // 11841
Na megoldódott a szervoproblémám. Köszönöm a javaslatokat.Tényleg a klímások megnyomták az egyik szervocsövemet aztán 1,5 hétig tartott és eldurrant. Ebben az a szép hogy nem szóltak volna, hogy nézessem meg hanem elhallgatták csak fél mondattal elintézték hogy töltöttek a szervóolajra egy kicsit. Én nem szoktam azt nézegetni ha kellett hát kellett nem gondoltam volna hogy tudják hogy megsértették a csövet aztán nem is szólnak. Mindegy hála istennek csak egy cső volt.Köszönöm a tippeket!!
szasza(SW)22-05-2006 17:36:04 // 11840
Szia! Köszi a javaslataid.Találtam egy szerelöt hétfön megnézi.De én is erre gondoltam majd egyeztetek vele.
csocsi22-05-2006 17:07:55 // 11839
Ez valszeg ott fog kiderülni
sztane22-05-2006 11:48:37 // 11838
bocs, most megnéztem egy bontott váltón, az egy tőcsavar. javasolnék két megoldást is, egyik egy vállas csavar esztergáltatása s a furat felfúrása a váltóházban, a másik egy elegánsabb megoldás, létezik menetjavító szerszám menetadapterekkel ,HELICOIL névre hallgat, s ezzel nem változik semmi a gyári méretekhez viszonyítva
Cgo22-05-2006 09:39:41 // 11837
hello, belevagtam ezerrel egy esovel teli godorbe, azota vilagit a legcsak visszajelzoje. eleg toroltetni a hibakodot vagy mas gond is lesz? koszi
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.