Forum >> Szerelőműhely

Don Gombóc05-12-2004 11:04:52 // 686
Igazad van de amikor nekem kezdődött akkor kinyomott kuplungnál nekem is elhalgatott, és akkor még nagyon halk volt. Aztán két három hét alatt erősödött a hang és kanyarban még jobban kijött. Biztos láttál már olyan zsírt amiből kiszárad az adalék és a kiszáradt zsír félre rakodik kívülre a centrifugális erőtől és ott nincs jelen ahol kéne lennie. Nekem úgy szólt már mint az állat és mind a négy gumiharang telenyomása után elhalgatott. Ez volt januárban és azóta mentem 60000 km-t és semmi gond. Remélem a Cachonak sem lesz nagyobb gondja. Ja és a féltengely nekem sem kotyogott ha kézzel megmozgattam, csak annyit amennyit egyébként is kell.
Punisher05-12-2004 10:39:22 // 685
Ez rendeben van, csak ha kinyomja a kuplungot, nem hallgatna el a hang.
lausz05-12-2004 05:12:15 // 684
oké,lesz időm legyártom kösz.
TtK04-12-2004 21:44:09 // 683
Ehun van e:


Halesz+WebM:
A többé kevésbé közkézen forgó manualokat nem lenne már itt az ideje betenni a "letöltések" menüpontba? Mondjuk ezek enyhén kopirájtosak, de azért talán valahogy meg lehet oldani.. :))
Don Gombóc04-12-2004 17:02:07 // 682
Cacho! Nekem is volt ilyen a jobb oldalrol szolt. A féltengely gumiharang alá kellett zsírt nyomni aztán abbahagyta. Ugyanis évek alatt kiszárad a zsír és félre csapódik igy a megfelelő helyen nincs zsír illetve nem ott ahol kéne. Ezzel a dologgal meg egy szervíz sem foglalkozik. A váltó kihajtásnál nincs bilincs a gumiharangon csak az agynál, annál le kell venni a bilincset és a gumiharang alá belehet nyomni egy vékony zsírzót aztán telenyomni. én megcsináltam mindkét oldalon azóta baresz.
Punisher04-12-2004 15:40:46 // 681
Ja, valószínűleg ez a gond. Nem nagy baj, de hosszú távon azért problémákat okoz. Most biztos olcsóbb megjavítani, mint amikor meghal teljesen a csapágy és szanaszét törik, kifolyik az olaj, keresztbe fordul a nyelestengely, stb. Mondjuk ez már xtrém példa, de mielőbb orvosold a hibát! Szerintem
..04-12-2004 14:00:27 // 680
Cacho, nyelestengely csapágy?Az csinálja ezt.Az öcsém OFFSaxojaON csinálta ezt,mostmár ha csak jár az autó alapjáraton akkor is.Állítólag drága a javítás,de ettől még nem lesz baja a gépnak,csak idegesítő.Persze,ha ez a hiba..
Cacho04-12-2004 13:52:43 // 679
Újabb probléma a 166-al :( Motorféknél, vagy kupplungráengedésnél, tehát nem feltétlenül kigyorsításnál fura kattogás hallatszik, talán a bal első kerék felől. Kupplung kinyomásával, vagy üresben a hiba nem tapasztalható. Az autó lassulásával lassul a kattogás üteme is. A féltengely jónak néz ki, nem lóg. Mi a fax lehet?
Wickey04-12-2004 08:39:18 // 678
Nem tudod kiütni. Fémből van. :-P
lausz04-12-2004 06:40:36 // 677
célszerszám? hol van ilyen? hogy néz ki?csinálok eggyet! nem akarom kiütni a tetőt!
lausz04-12-2004 06:36:10 // 676
hali, Szamosi mester II.-ker.Kölcsey u.2/a??? II.ker.???
granturismo03-12-2004 10:02:55 // 675
Ádi Hát igen... Ilyenkor kell azonnal vezérműszijat cserélni. Meg feszítőt, meg a vízpumpát is esetleg. Nincs annál nagyobb méreg mint mikor vezérműszíjcserét követően 500km múlva besz@rik a vízpumpa.
lausz03-12-2004 05:45:40 // 674
Hali,Szamosi mester is azt mondta,szorosan van illesztve úgy kell lehúzni. Ha sikerült írd be ide én is le akarom venni.
wwwSentinelwww02-12-2004 22:54:38 // 673
Thx Paco, igazából ekkörül lehet nekem is valszínű, a jómúltkorában én is azt hittem hogy van benne, mondjuk elég közel járt a nullához és kiderült hogy nincs. A főút közepén :-DDDDDD Szerencsére kitoltak :-)))
ÁdidiGaga (il hempescattore)02-12-2004 16:05:10 // 672
kösz! igazából 137e-rel vettem, most 167 van benne. Az előző tulaj-szerelő(???) elmondása szerint cserélt rajta,de mint a kérdőjelekből sejtheted,volt már hogy valami nem úgy volt,ahogy állította...
granturismo02-12-2004 15:16:46 // 671
Ádi 80ekm-nél tovább semmiképp se maradjon rajta!
Paco02-12-2004 14:51:13 // 670
Jól látod, nem egyenletesen megy. Nekem ha 8 liter körül van benne, akkor mutat 0-t. 16 liternél mutat negyedet. Durván 25 liternél van félig, és 40-nél háromnegyedig. Nálad ez teljesen másképp is alakulhat, nem tudsz mást tenni, mint tapasztalati úton kiméregeted.
ÁdidiGaga (il hempescattore)02-12-2004 13:41:07 // 669
Sziasztok! boxernél mennyi időnként/km-enként kell a vezérműszíjakat cserélni? köszi
wwwSentinelwww02-12-2004 13:41:05 // 668
Hali all, Vlaki aki nagymester ebben a témában elmondaná nekem hogy pontosan hány litert jeleznek a 155 mutatói? Induljunk 0 ról az egyszerűség kedvéért :-DDDD Komolyan nemtom, vagy keveset eszik a V6 vagy sokat, ha elmondjátok akkor megmondom. a negyed mutatók izgatnak de nagyon, a fele gondolom 30 liter, a max az 60. Az első vonal az 10 vagy 20? Vagy 15? :-OOOOOO mintha nem egyenletesen menne.
Tresor01-12-2004 22:53:35 // 667
Éljen! Dolgoztam és hazaérve az a látvány fogad, hogy megjött a Sparco pedálszettem. :) Örülök, mint állat, már csak a felszerelésen kell elgondolkodni... :(
maxx01-12-2004 12:50:33 // 666
Ja és a visszarakásnál kötelező a nyomatékkulcs használata! :)))
maxx01-12-2004 12:49:50 // 665
Célszerszám mindenhez van?! :)
TtK01-12-2004 12:26:42 // 664
A JTD váltókarhoz gomblehúzó-célszerszám is van, a száma: 1.870.668.000 Szerintem jó az a többihez is. :))))
maxx01-12-2004 11:08:53 // 663
Alkarból kell húzni, mint Popeye! :) Sok spenótot hozzá! :P
Tresor01-12-2004 10:32:43 // 662
Kösssssz... :)
granturismo01-12-2004 10:28:17 // 661
Tépjed! De vigyázz mikor lejön, nehogy a könyököddel kihorpaszd a tetőt:-)
Tresor01-12-2004 10:13:17 // 660
Komolyan? Azt hittem tartja valami. :) Nem is mertem rángatni...
maxx01-12-2004 10:10:20 // 659
Izomból elkezded húzni felfelé és egyszer csak a kezedben marad! :) De most komolyan! Tényleg így kell!!!
Tresor01-12-2004 10:04:38 // 658
Sziasztok! Valaki meg tudná mondani, hogy a 145 váltógombját hogyan tudom leszedni úgy, hogy lehetőleg egyben jöjjön le?
kertecs30-11-2004 13:18:12 // 657
NA-ti Haló! Nekem a lambda hibánál erős fogyasztás növekedés volt. Az injektorhiba nem jelzett, de ahogy Paco mondta a szervízben multimeter-rel is ki tudták mérni a hibát.
malac14530-11-2004 13:07:52 // 656
Köszi! Megyek megyek! De ne tessék ilyen szigorúnak lenni! :-)
vivalfa30-11-2004 13:06:02 // 655
Gratula:-)
maxx30-11-2004 12:40:26 // 654
Tessék átmenni azonnal a Rendelő a vírusfertőzötteknek topikba! Addig is alfaszamosi.hu! Legtöbben Szamosi mestert fogják ajánlani!
malac14530-11-2004 12:39:16 // 653
Mt javasolsz? Hol kezdjem?
malac14530-11-2004 12:38:25 // 652
Mivel ez az első Alfám és egy újszülőttnek minden új, őrömmel veszek minden infót. Főleg egy jó kis bp.-i szervíznek örülnék. Mert van egy pár apróság amit szertnék javítattni meg hogy kicsit nézzék is át a kocsit. Előre is köszi.
Azmo30-11-2004 12:27:49 // 651
gratulálok, de ne egyből a szerelő topicban kezdj, nem jó ómen :D
malac14530-11-2004 12:25:18 // 650
Hahó! Alfavírus-fertőzött lettem! :-))
granturismo30-11-2004 10:55:18 // 649
Nekem is a légtömegmérő a gyanúsabb. A lambdaszonda nem nagyon visz fel hibajelzést. Egyetértek Max-al.
Inner Circle30-11-2004 08:22:16 // 648
Egyszer kijött a céges magasnyomású mosót orvosolni egy olyan villanyszerelő, aki a lakatfogót kilincsfogónak mondta... egyéb módszerei is körülbelül ilyen helyesek és kifinomultak voltak :PPP
Robi29-11-2004 20:40:13 // 647
Ezt kérdezte Ingegnere is. :)
Paco29-11-2004 18:54:14 // 646
Jóvanna, kevés időm volt minden szót elolvasni, felületes voltam. Kérek engedélyt meghunyászkodni :) Ha minden jó akkor mi a rossz ? :)
ingegnere29-11-2004 17:37:40 // 645
Köszönöm mindenkinek a segítséget, végigjátszottam a dolgokat, gerjesztés lesz valóban. Majd holnap orvosoljuk. Paco meg monnyon le! :-)))) Te télleg Ingének nézel.....:-)
Robi29-11-2004 17:06:26 // 644
Aszonnya, hogy jó az izzó.
Paco29-11-2004 17:00:32 // 643
Kicserélni mindenképp ki kellett, de jó ha tudod, hogy a lambda fűtésének kb az első 5 percben van szerepe, utána le is kapcsol. A hőmérsékletet a kipufogógáz tartja.
Paco29-11-2004 16:59:06 // 642
Lambdát ki tudod úgy mérni, hogy átszúrsz két tűt a jelvezetéken, és járó motornál méred a feszültséget. Pontos értéket nem tudsz mérni, mert a lambda gyorsabb mint a műszer, de 0.15 és 0.9 V között kell ugrálnia. Ha kevesebb mint 0.15V vagy több mint 0.9V akkor tutira hibás a szonda.
Paco29-11-2004 16:53:44 // 641
Ingegnere! Ha soha nem világít a töltéslámpád, még álló motornál sem, akkor 99% gerjesztés hiba. Nézd má meg azt az izzót is a műszőrfalban, hogy nincs-é kiégve :)
maxx29-11-2004 16:12:41 // 640
NA-ti Szamosiék meg tudják mondani, hogy melyik a rossz. Felteszik a computerre és az mutatja a lambda értéket. Nekem (146 1,8TS '97) a lambdaszonda fűtése adta be a kulcsot, így nem melegedett fel üzemi hőmérsékletre és nem produkálta az 1 körüli értéket. Kicseréltem otthon egy újra és pont. De nekem nem villant az a bizonyos "injektor" hiba visszajelző sohasem.
Robi29-11-2004 15:59:53 // 639
Ööö... Kicsit lassú voltam... :) Szóval egyetértek a kollégákkal. :)
NA-ti29-11-2004 15:57:25 // 638
Sziasztok! A Szamosi fórumon feltett kérdésemre a mester azt mondta, hogy vagy a lambda vagy a légtömegmérőm a rossz. Mivel az árak alapján egyáltalán nem mindegy, hogy melyik, ezért az a kérdésem, hogy van valamilyen amatőr módszer ennek megállapítására. A hibajelenség egyébként az, hogy az "injektor" hiba visszajelző néha-néha világít, rendszertelenül, egyszer jó, aztán nem jó, stb. Az autó 146 2.0TS ('97).
Robi29-11-2004 15:56:52 // 637
Ingegnere: Ha soha nem világít a töltéslámpád, még álló motornál sem, akkor 99% gerjesztés hiba. Nézd meg a D+ vezetéket, hogy nincs-e benne szakadás.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.