Forum >> Szerelőműhely
András bácsi04-10-2006 10:42:28 // 12886
Kb egy héttel ezelőttig egyezett a véleményünk. Akkor cseréltem fater JTD-jén főtengelyszimmeringet többek között. A gyári SKF vezetőgörgő ekkor (9000km-t futott) már szemmel láthatóan lógott, így távozott a kukába. :(
Láttam továbbá Gombóc Dayco vezérműszíját 60e km után. Na ez sem volt meggyőző: a kb. 2x annyit futott Gates jobban nézett ki.
brien04-10-2006 10:24:57 // 12884
Naív kérdésem van :))
Honnan a francból tudom meg, hogy az alső fékrendszerem Lucas vagy ATE? :))
Mert mindig ez az első kérdés a fékbetét cserénél :)
kru04-10-2006 09:09:12 // 12883
Kérem tisztelettel, a kis füstösökön időnként illik szelephézagot nézni, állítani.
Tudja-é valaki, hogy a multijet motorok, leginkább a 20V-s is ilyen vagy az hidrotőkés?
kru04-10-2006 09:07:12 // 12882
...tudta-e Ön?
szóval idegesített, hogy a hőfokjelző (füstösről van szó) állandóan az 50 és 90 közötti kis csíknál áll bebetonozva, néha picit feljebb kúszik, de minimálisan. Mondom nem igaz, hogy 70 fok az üzemi hőmérséklet. Biztos szar a termosztát.
Felvilágosítottak, de erről egy leírás sem szól sehol tudtommal, hogy az 50 és 90 közötti osztás az a 80 fok. És nem 70, ahogy alapból gondolnánk.
Ezt megerősítendő ki is lett mérve, hogy tényleg annyi fokos a víz, mint amit mutat. Vagyis 80.
Nem tudom a benzines is így van-e, gondolom igen.
janrob04-10-2006 08:29:20 // 12881
nekem is elkezdték fikázni a Daycot, felhívtam a márkaszervizet, és a gyári beszállítók egyike. SKF-et tettem bele én is.
brien04-10-2006 07:53:08 // 12880
Elgondolkoztam :DD
igi (Roland)03-10-2006 18:50:08 // 12879
Megtudom nézni a neked a szettet, csak kéne egy alvázszám..és hogy mi kell!Amúgy ajánlott a vízpumpát is cserélni! Én miután megvettem, midnent cseréltem, a balansz szijat, és a balansz görgöket!
sztane03-10-2006 18:39:02 // 12878
én is azt javaséom, hogy ne csak a szíjakat és görgőket, feszítőket cseréd, hanem a vízpumpát is.
tőlünk nyugatra ez nem kérdés, csak így együtt cserélnek.
Karakot03-10-2006 18:28:17 // 12877
Nem értek hozzá, de sokan favorizálják még a Gates szíjakat is.
csocsi03-10-2006 18:06:21 // 12876
Igen a vízpumpa is fontos, nekem amiatt adódtak gondjaim :((((
granturismo03-10-2006 18:03:22 // 12875
Feltétlenül cseréljél. Görgőket is, sőt a JTD-nél a vízpumpát is. Van sajnos ismerősöm aki amiatt járt pórul, mert a vízpuma cserét kihagya.
Én a Dayco vezérműszíjat és az SKF, SNR görgőket javaslom.
csocsi03-10-2006 18:01:26 // 12874
Szerintem ha cserélsz szíjat akkor a csapágyakat is dobd ki
Tibcsi16603-10-2006 17:59:47 // 12873
Segítsetek, Kéne cserélnem vezérműszíjat, (mert ugye ezt illik kicserélni ha éppen most vettem a vadat és nem tudom mennyi a pontos kilométer..) Kitől vegyek, és kell-e mindenképpen feszítőcsapágyakat is cserélnem ??
Karakot03-10-2006 17:09:01 // 12872
Az ilyen világmegváltó termékek mindig jó kedvre derítenek. :))))))
Paco03-10-2006 16:03:06 // 12871
Vagy ez egy marhanagy f@szság? :)
Honnan jöttél rá? :)
brien03-10-2006 15:57:59 // 12870
Még egy kérdés...
Valaha az életben szerelt már be valaki ilyet az autójába, amit itt is hírdetnek?
Turbonator
Vagy ez egy marhanagy f@szság? :)
granturismo03-10-2006 09:20:03 // 12868
145/146 22099 hsz tól.
brien03-10-2006 09:14:27 // 12867
Hari03-10-2006 08:29:02 // 12866
Hello!
Szerintem először pillants rá a fékbetétre, hogy milyen vastag, - egyébként biztos nem rugós visszajelzős- ha elég vastagnak tűnik, akkor a hiba oka a következő: A fékbetét a helyén azért ad ki visító hangot, mert rezeg. (A hang-rezgés ) A megszüntetése rém egyszerű. Szét kell szedni a féket, megtisztítani a betétek hátoldalát és bekenni betétrögzítő pasztával. Összerakni és csá vinnyogás!
dfg (Tanárúr)02-10-2006 21:56:45 // 12865
10e a hátsó, 18 az első. de az unixtrade.hu-n mindig tudsz tájékozódni, de ezek csak kb árak.
janrob02-10-2006 21:45:23 // 12864
És kb. mennyi lehet egy fékbetét jó erős magyar Ft-ban?
dfg (Tanárúr)02-10-2006 20:44:03 // 12863
kopott a betét, és jelez a kopásjelző rugó. ha ruós betét van benne.
janrob02-10-2006 08:13:31 // 12862
Az mitől van ,h vinnyog a fékem, de csak ha fékezés után felengedem a pedált, ha nyomom, akkor nem. Csak olyan gáz, h ilyen szép ótó, és mégis vinnyog.
AwoL02-10-2006 07:39:49 // 12861
Hello!
Van egy olyan gondom az olajkályhával(164TD2.5) hogy reggelente
nehezen indul, ha adok neki egy kis gázt akkor könnyebben.
Nap közben ha már egyszer felmelegedett a vas akkor azonnal
indul. Izzitás és már röffen is. Csak reggel kell hosszasan kinlódni.
Hiába izzitok többször akkor is kell a gázfröccs és utánna egyszer
csak elkapja. Ilyenkor az alapjárat is leesik aztán az is megjön.
Valakinek van ötlete hogy mi lehet?(utánna már az alapjárat is
jó napközben, vagy délután mikor indulok vele haza 6 óra hülés után).
Előre is kösz.
Karakot30-09-2006 17:39:55 // 12860
Ezt még kiegészíteném: nálam jó volt a bizti, és hozzád hasonlóan mondták az egyik helyen, hogy gomba lesz, 8000 pénz. Aztán Pirinél kiderült, hogy a relé volt a szar, megbütyköltük, és jó, és egy fillérbe sem került.
Szóval azt is meg kell nézni.
Ferke30-09-2006 13:58:47 // 12859
zoo30-09-2006 13:47:28 // 12858
a segítségetekre lenne szükségem. a 156-osomból ki szeretném szedni a bal oldali ködlámpámat, mert be van ázva. csak az a gond, hogy nem tudom honnan kezdjek neki. pattintsam ki a lökhárítóból a műanyag betéttel együtt, vagy pedig az autó aljárólhátulról próbálkozzak. fogja vmi csavar is, vagy csak patentok? nem szeretném eltörni. lécci segítsetek. előre is köszi! kellemes szombatot!!
Ferke30-09-2006 00:12:49 // 12857
A ventillátor biztijét nézd meg, ha nem az a baj, akkor a hőgombáját cserélni kell.
Ferke30-09-2006 00:08:23 // 12856
Az első az gyanúsan kuplungszerkezet csere. A kinyomócsapágyad zörög, mikor nincs kinyomva. Ezt szettben szokták cserélni.
A kuplung azért lett könnyebb, mert a k-szerkezeten a lemellák végei, ahol a kinyomócsapágy ráfekszik, teljesen elkoptak. Ez után az a fázis jön, hogy szétesik a szerkezet, és a pedál meg be.(se előre se hátra)
2. a termoszátot nem ezért írtad, hogy kellene?írtam az adokveszekbe árat.
Cgo29-09-2006 23:50:29 // 12855
sziasztok, 2 dolog kinoz mostanaban:
az egyik, hogy szinte egyik naprol a masikra felpuhult a kupplungom. erzesre tul konnyen jar es mintha rovidebb uton jarna. talan osszefugg, hogy jaro motornal valami csorog a valto felol, ha kinyomom a kupplngut, akkor elhallgat... mi a fene?
a masik, hogy dugoban felforr a vizem, nem kapcsol a ventillator... raadasul miota ez van, mintha 5-6 fokkal lejjebb ment volna a mutato, mar nem all szigoruan a 90-en, mint idaig...
segitseg!
Paco29-09-2006 22:46:49 // 12854
Tudod. Nem minden motor TS de minden TS motor :)
granturismo29-09-2006 22:44:22 // 12853
Jájjjájjájjájjájjá:-))))
Paco29-09-2006 22:31:39 // 12852
Nem. :)
A 8V módosítója más mint a 16V-é
dfg (Tanárúr)29-09-2006 21:17:52 // 12850
köszi
granturismo29-09-2006 21:09:03 // 12849
pl elaforg.
dfg (Tanárúr)29-09-2006 21:06:33 // 12848
tudja valaki, hogy hol lehet a vezérlésmódosítóhoz javítókészletet venni? van egy tartalék hengerfejem, és kisérletezni akarok.
Apacs28-09-2006 23:57:17 // 12847
Az összes TS motornak egyforma a vezérlésmódosítója? Az 1.4-esnek is ugyanaz mint a 2.0-ásnak?
Karakot28-09-2006 23:25:24 // 12846
Majd írd meg, hogy mi lett a story vége, kiváncsian várjuk a fejleményeket. :)
gizmo14528-09-2006 21:01:07 // 12845
Lehet csak azt akarta hogy többet foglalkozz vele. :)
Bella28-09-2006 20:37:51 // 12844
Ja, és most, hogy így kibeszéltük a kocsi bajait nem is rángatott reggel:-)
Bella28-09-2006 20:36:30 // 12843
Hali!
Persze, hogy nem kérdeztem vissza, mert fogalmam sincs ezekről a dolgokról, hiába kezdtetek volna el okosítani:-)
Majd megbízok vele valaki hozzáértőt.
Erhard 242 (Pure Energy)28-09-2006 17:35:15 // 12842
haller
Az SW-m csomagtartója nem nyílik ki hallom, hogy a relé kapcsol de nem csinál semmit. Mi lehet a baj?
Karakot28-09-2006 17:14:48 // 12841
Mármint Bella-nak? Feltételeztük, hogy tudja miről beszélünk, és nem is kérdezett vissza, hogy az meg mi és merre vagyon. :)
Poló28-09-2006 00:30:05 // 12840
A Fiat Cromában ha jól tudom, akkor 155 és 150 lovas volt a turbo motor, a Lanciában pedig az erősebbik volt, amiket a HF-ekbe is tettek. Viszont a szívó motoruk és a 2.5 TD szerintem nagyjából ugyanaz lehet.
Kau27-09-2006 22:11:32 // 12839
Ez véletlen, hogy pont most írtad, de a faluban a szerelőnek, a múlt héten magyaráztam el, mikor elszaladtunk hozzá egy haver Vectrájának az LMM-jét kitakarítani. :))
(Spéci torx kulcs miatt).
dfg (Tanárúr)27-09-2006 22:06:56 // 12838
Elképzelhető, hogy a fiat croma turbóban ugyanaz a motor van, mint a lancia dedrában? azért kérdezem, mert itt olvastam, hogy a dedra motorját át lehet tenni a ts helyére.
Paco27-09-2006 22:05:04 // 12837
Én azért azt is elmondanám neki, hogy mi az az LMM,hogy néz ki, és egyáltalán hol található a kocsiban.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
485
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?