Forum >> Szerelőműhely

András bácsi11-06-2005 16:32:29 // 5936
Szerintem a komplett utángyártott tökéletes, és kevesebbet lehet vele szívni, mint a betét cseréjével. Árra én is 10 körül emlékszem.
András bácsi11-06-2005 16:30:51 // 5935
Én a Bosch nem tartom semmiből egy túl jó márkának.
BF15611-06-2005 16:17:03 // 5934
Ez csak a bele és nagyker ár!
uaz146ti (kispali kisebbik fia)11-06-2005 15:59:10 // 5933
Egyébként lenne egy másik kérdésem is!!! A slusszkulcsom elhajlott egy kissé és meg is repedt! Kérdés: mennyiért lehet lemásoltatni meg immobilisert programoztatni, viszont úgy, hogy nincs meg a mesterkulcs???? sürgős lenne köszi
uaz146ti (kispali kisebbik fia)11-06-2005 15:57:20 // 5932
Hi bf! Az egész termosztát kerül 600+áfába???? Vagy mi?? Nekem a bárdinál 10000-et mondtak rá.
BF15611-06-2005 15:09:57 // 5931
2.0TS termosztátban lehet "belet" cserélni? Vagy érdemesebb megvenni a komplett terrmosztátot? erre gondolok
BF15611-06-2005 15:02:10 // 5930
Tett már valaki Bosch gyergyát 156 2.0TS-be? Az ára sokkal kedvezőbb mint az NGK-nak, de csak 40e km bír:(
veteranviking11-06-2005 13:11:33 // 5929
Nálam is világít, a gyönge akkut jelölték meg bűnösként. Azon az ágon jelentkezik a fesz esés először,előszeretettel 1,6TS modellek. Gyógymód:márkaszervíz-vill.szer.-jobb B oszlop alatt visszakapcsol:)) Ez a jobbik eset,mert a légzsák copm. is beszarhat,de az ritkább.
raga11-06-2005 13:05:49 // 5928
Ha 1 pillanatig érintkezési hiba volt, akkor beírta magát a komjuterbe és TSak szervízbe tudod kiüttetni.Nekem a megfelelő pontokon WD40es kezelés után lett kiütve a Szamosinál.
Cselentano11-06-2005 12:02:52 // 5927
Mo. nincs még, kb. 2006-ra talán elkészül én egy garmin 320C használok navira, koplett Eu. + Mo. + Ho. brutál jó :-))) estleg tudok egy pda + gps kombot eladót , destinatorral
156sw11-06-2005 11:48:49 // 5926
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Clarion piktogramos navigációs fejegységbe való navigációs cd-je nincs valakinek közületek????????? S.O.S :-))) Előre is kösz!
Blacky11-06-2005 08:43:20 // 5925
A légzsák visszajelző világít az akksi lekötés óta barátom GTV-én. Mik lehetnek az okai?
Bg.10-06-2005 23:52:23 // 5924
rudój=> rugója Emiatt nem az én parancsaimnak, hanem kizárólag a gravitációnak engedelmeskedett. Megpróbáltam helyettesíteni, de nem 1szerű. Valami edzett laprugó...
Saughassy10-06-2005 23:37:46 // 5923
Most nekem is jatszik erdekeset. Hidegen meg so-so indul (2-3 sec inditozas utan) de melegen kell neki 5-6 is. Regen 1 sec max. Ha melegen megallitom es szinte rogton ujrainditom, akkor poccre ugrik. Ki erti ezt. (75 V6 L Jetronic)
Bg.10-06-2005 21:24:17 // 5922
Ez már a vég! A napellenzőm rudój eltörött.. Rendeltem/vettem egy újat 12eFt körül... Iyen is elromolhat:((( Úgy tűnik a kálváriámnak nincs vége, lefulladóst játszik az autóm. Pillangó szelep tisztítás után 1-2 napig nem. Mivel, csak a lambda marad eredeti (A gyertya, LM, alapj motor összeállításból), az is cserélve lesz...
Bg.10-06-2005 21:20:59 // 5921
Raga! Nem keményebben (ugyanaz van benne), egyetlen kivétel, hogy az SW-t szerelték Nivomat hátsó rugós taggal. Ettől nem ül le. (cserélhető a simával, de több mint 300eFt...)
a10-06-2005 15:39:10 // 5920
De itt 5000-ig írja a kolléga... Az már magas. Addig szerintem az elektronyika nem nyomja fel hideg víz miatt. De minden lehet. Az szvsz biztos, hogy valami elektrongyos ketyere körül lesz a gubanc.
a10-06-2005 15:37:50 // 5919
Írtam a tiédre... 164TD mester tud valami olcsó és jó felújítót, neki is nemrég csinálták az én régi lábaimat.
TtK10-06-2005 15:37:11 // 5918
Egy haverom offos gépe csinált ilyet (szintén Bosch elektronyika) és neki az egyik jeladó volt kukás (ha jól emlékszem a vízhőfok). 3000 rpm-re ment föl.
raga10-06-2005 15:30:02 // 5917
8000körül csinálják, SN! nézz át a lapodra.
a10-06-2005 11:42:29 // 5916
Ezt érdemes végignézni.
a10-06-2005 11:41:56 // 5915
Azért nem pörgeti föl 5k-ig, max 1800-ig.
TtK10-06-2005 11:39:30 // 5914
Levegő- és vízhőmérséklet mérő? Fordulatszám-mérő jeladó? Leghet, hogy azt hiszi a comp., hogy qrva hideg van, vagy épp le akar fulladni a gép, azért nyomatja.
Gábor16610-06-2005 10:05:48 // 5913
Javaslom az összes gumi és műanyag csövet nézd meg, ami a pillangószelep után csatlakozik a szívócsőhöz, nincs-e kirepedve? Szeretnek pont a bilincs szélénél megnyílni, tehát nehéz észrevenni. (Csak egy ötlet, de ingyen van.)
a10-06-2005 09:59:00 // 5912
passz... ez szvsz elektrongyos hiba lesz...
a10-06-2005 09:57:42 // 5911
Szerintem nem... Még régi, 8v TS.
a10-06-2005 09:56:16 // 5910
Hát itt Pesten is csinálják a Kárászy-ék, de nem tudom az árát... Meg kellene kérdezni tőlük...
10-06-2005 07:18:50 // 5909
A Te alajárati motorod is tanítható?
tom16410-06-2005 04:19:09 // 5908
Urak! Alapjárati problémáim még mindíg fennállnak! Konkrétan, gondol egyet a gép és felpörgeti a motort 5000-ig(!), hiába nyomok neki egy nagy gázt, akkor is csak 5000-ig engedi vissza. Ha leveszem a gyújtást, többnyire normális lesz. Ezt csinálja menet közben is, akkor azt veszem észre, hogy elkezd gyorsulni, mint az atom, ha ilyenkor kiveszem üresbe, akkor pörög ötezerrel. Hidegen és melegen is csinálja, álló helyzetben (alapjáraton) és menet közben (fordulaton) is. Amit eddig tettem: - fö benzinszürő csere - alapjárati motor tisztítás - alapjárati motor csere - légtömegmérő tisztítás - pillangószelep tisztítás - pillangószelep helyzetjeladó csere - kartergáz visszavezető csövek és szürő tisztítás - elektromos csatlakozások tisztítása Nagyon fura, hogy a legrosszabb esős, párás időben szokott lenni, mint most van! Talán valami jeladó beázik vagy zárlatos lesz a párától? Ha valaki találkozott már ilyennel, dobjon valami tanácsot! HELP! ui: lambdaszonda nincs, az tuti nem bűnös!
Viktor8509-06-2005 19:18:43 // 5907
Hi! Nekem is csinált ugyanilyet. Nekem az AC-m volt szar. De enyém karbis szal ez csak tipp
09-06-2005 19:05:51 // 5906
Nyomj egy kis gázfröcssöt neki indításkor. :)
András bácsi09-06-2005 17:01:00 // 5905
Van egy ilyen tükröm, ha jól emlékezem. Illetve kettő, amiből szerkeszthető egy. Ha érdekel még, dobj egy mailt.
raga09-06-2005 16:57:44 // 5904
Hát, senki nem mondja meg, hogy az SW rugói keményebbek e, mert ha nem akkor megveszem ,és berakom , aztán meg majd jól kiderül, hogy igyjárok vagy nem. Ezt vehetitek fenyegetésenk! :) SN! Valszeg menni fog a gólyalábas buli, csak Kiskunakármi messze van nekem a felújításhoz.
KisP09-06-2005 14:31:10 // 5903
Sőt, nekem is!:) Én pillanatragasztóval oldottam meg, azóta is jó!
Zsül09-06-2005 14:23:56 // 5902
A mai nap, kicserélésre került:

Hátsó lengőkarok,
Gyújtókábelek,
És egy vödör gyertya.

Nem volt valami olcsó!

BF15609-06-2005 10:08:06 // 5901
Látom te "beépített" ember vagy az elaforgnál:) Lehet bombázni alkatrész ár kérdésekkel?
a09-06-2005 09:52:08 // 5900
Jajaja! Szívóoldal lebont, és a csőbe egy helyen (156-oknál két rács között, V6TB esetén csappantyúk között) belelóg egy rézszínű kis szál, egy tartón. No azt kell alaposan féktisztítóval befújni, majd hagyni a trutyit kicsöpögni. Ezt 2-3* megcsinálod, akkor OK. A márkaszervíz is ezt csinálja, és felszámol 1 adag féktisztítót + 1 munkaórát.
Ofi08-06-2005 22:16:20 // 5899
Sziasztok! Ha a légmennyiség mérő romlott el azt valamennyire lehet javitani azzal, hakiszeditek és megfelelően kitisztitjátok. A szerelők is ezt csinálják, de egy idő után nem javit rajta a dolog.
Ékszij08-06-2005 21:23:27 // 5898
Nekem is ilyet csinált a 156-om avval a különbséggel hogy csak időszakosan.Szerelő csinált rajta valamit azóta valamivel jobb de nem tökéletes.Rövidesen lesz egy átfogó szemle és remélem kiderülnek az apróbb turpisságok...
Balage08-06-2005 21:08:34 // 5897
Kau! Az indítási mizéra stimmel nálam is, ez a légtömeg-mérő elfáradására utal. Tegnap kérdeztem a szerelőmet, szerinte amíg csak ennyi addig felesleges 60e forintért cserélni... ;-PPP És szerintem ez lehet az oka az erőtlenségnek is. Bár ez csak tipp, az enyém nem rakoncátlankodik :-))) Üdv: Balage
Kau08-06-2005 19:59:53 // 5896
Urak! Kéne egy kis segítség. Utóbbi időben érezhetően gyengült az autóm teljesítménye. Tudtok olyan helyet ahol le tudják ellenőrizni, hogy hol a gond? Számítógépesen vagy máshogy. Hiába nyomom neki, hiányzik az a megugrás 4000 fölött is, mint eddig. Most csak erőlködik a motor. Minden nap az első indítás után lefullad, ez biztos. A másodikra pöccre indul, ez is biztos. Meg aznap utána mindig. Utóbbi "tuningom" az volt, hogy kijött az egyik középdob alólam. A kocsimban nincs kataliza sem és hátul sportdob van. Létezik, hogy a fojtás hiánya okoz valami gyengülést? Az indítási hiba viszont jelentkezett előtte is. Előre is köszönöm, ha tudtok ez ügyben segíteni. És idén nincs bekötve a lambdaszondám sem.
raga08-06-2005 19:04:54 // 5895
Sziasztok! A 156 SW hátsó rugói keményebbek, mint a sedané, és be tudok rakni SW hátsó rugót? Nagyon leül ha pakolok bele.
..08-06-2005 18:35:47 // 5894
Szomorú vagyok. Mankóból meg én magam láttam hogy 155ben volt 14" és 15" is.:-)
Paco08-06-2005 17:56:09 // 5893
Nem tudom, hogy mennyiféle mankókereket gyártottak, de szerintem egyfélét. A az biztos, hogy a kocsi féloldalasan áll rajta. HA nem kéred nem gond, akkor ki sem megyek megnézni :) A tükörből meg mindig az aluváz törik el.
..08-06-2005 17:30:34 // 5892
Paco 15" kéne.Ha lenne megköszönném:-))) Tükörnél meg a külső műanyag burok tulajdonképp nem kell,hanem csak az alu rész amire fel kell csavarozni a műanyagot.
Paco08-06-2005 16:45:35 // 5891
Tükröm egyáltalán nem maradt (legalábbis ép nem) a mankókerék szerintem megvan, ha kő neked akkor ócsóé elviheted. Bár úgy vélem nem 15"-os.
..08-06-2005 16:30:26 // 5890
Paco mester! Kérdésem lenne,hogy van-e néked 15"os mankó kereked eladó, valamint klímás 155-höz bal oldali tükör?Előre is köszi a választ.
Paco08-06-2005 16:26:37 // 5889
Akkor is ha nem tőlük vetted? Merthogy ők az országos forgalmazók.....
Csöri08-06-2005 15:58:27 // 5888
Ez van, illetve volt.
08-06-2005 15:47:51 // 5887
Bak nélkül biztos nem adják oda. Az emelőt meg macerás használni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.