Forum >> Szerelőműhely

Piritu - 1.000.00024-05-2007 20:43:13 // 15636
Az eddigi TS Alfáimnem ezt bizonyítoták...
Üvegtigris24-05-2007 20:34:38 // 15635
"latni hogy a vekony resz ami a villahoz csatlakozik fuggoleges iranyban meg van kopva"
Ez alatt mit értesz pontosan?
Fényképet tudnál felrakni?
Üvegtigris24-05-2007 20:30:43 // 15634
Hát azért ez nem teljesen így van... sőt, ez szerintem egyáltalán nem így van.
ronin24-05-2007 19:14:54 // 15633
... meg van meg egy olyan gondom hogy nagyon kattog a jobb elso lengescsillapitom. ha felemelem a kocsit es kicsit szetcsuszik lehet latni hogy a vekony resz ami a villahoz csatlakozik fuggoleges iranyban meg van kopva. ha visszaengedem, utana egy darabig nem nyikorog. de nem ment el belolle az olaj mert jol mukodik, csillapit rendesen. szoval t*kom ki van mar... :(
ronin24-05-2007 18:22:33 // 15632
mert visszaforgatja a kipufgazt a szivotorokba, es tiszta trutyi lesz
Cgo24-05-2007 17:43:30 // 15631
miert jo azt leszedni?
ronin24-05-2007 17:42:42 // 15630
ja! az egrt nem szedtem ki csak raktam ala egy lapkat, hogy ne omoljon be a kipufgaz
ronin24-05-2007 17:41:20 // 15629
a csoveknel tuti nem ereszt mert mindent kicsereltem. de az egr el tudja ereszteni a nyomast ha a kipufnal ledugoztam akkor is? nem lessz baj ha a szivosornal is ledugozom? nem lesz tul nagy a turbonyomas?
Ferke24-05-2007 16:59:26 // 15628
A felső, intercooler csövet is megnézted/cseélted? Az szokott először meghalni.
Gery8324-05-2007 16:56:31 // 15627
Ha leszeded az EGR-t, mindkét helyet le kell dugózin, ahová csatlakozott.
A szívósoron is, és a kipuffleömlőn is.
ronin24-05-2007 16:13:40 // 15626
az egr nel van valami kis nyoma mintha ott engedett volna el levegot. az egrt amugy a szivosornal kell ledugozni? mert en kozvetlenul a kipufofonal dugoztam le
ronin24-05-2007 16:10:21 // 15625
lenne egy furcsa kerdesem: a jtd nel mi szabajozza a turbonyomast? ugyertem hol engedi el a felesleges levegot? mert olyan furcsa hangja van a kocsinak mintha kifujna, meg fustol is pedig jol huz, a nyomo csoveket meg most csereltem le
ath24-05-2007 15:54:35 // 15624
annyira, hogy a lapát gumiját külön cserélni nem lehet, csak a fejjel együtt. ehhez csak a motortéren keresztül lehet hozzáférni, mégpedig úgy, hogy le kell csavarozni az egész kart. az utángyártott lapátra nem megy rá az eredeti szélterelő, az csak a gyárihoz való (sok tízezerért lehet megrendelni) és az utángyártotthoz nem csatlakoztatható a vízspricni csöve sem, így azt is külön kell felhajtani utángyártottban.
mondtam már, hogy kezdem meggérteni a modern autóktól fanyalgókat? elszakad egy 1.5 forintos ablaktörlő gumi? sebaj, cseréld le az egész ablaktörlőt 65ezer+áfáért......
ath24-05-2007 14:18:49 // 15623
az mennyi is? nincs időm a behozatallal bajlódni. ha lenne, már rég vettem volna egyet németországban.
Cgo24-05-2007 14:13:53 // 15622
tavaly lattam egyet 800000 cseh koronaert tip top allapotban, teljesen restauralva.
ath24-05-2007 14:10:43 // 15621
ne is mond.....tudsz eladót? olyat amit nem kell szerelni, nem esik szét?
Cgo24-05-2007 14:07:11 // 15620
hmmm. ezert kell duettot venni. ott kezi minden :)
ath24-05-2007 13:37:54 // 15619
igen, ennyire.
ath24-05-2007 13:37:14 // 15618
rá van aplikálva egy szélterelő és bele van vezetve az ablakmosó spricni.
olyan ez mint a motoros tető. pénteken beszart, valami apró baja volt, de kézzel lehetetlen volt becsukni, mert természetesen a kézikönyvben teljesen rosszul van leírva, hogy mit kell csinálni ha nem záródik.
elvittem az emberhez, kettő perc alatt megcsinálta (amerikai a tető, ezért romlik el). kb 80 kiló csak maga a szerkezet....alig bírtam megemelni kézzel, nem csoda, hogy bedöglik a motor is.
mennyivel egyszerűbb volna ezt kézzel csukni-nyiltni. és ráadásul megspórolnánk min 50kilót. na ez a szemfényvesztés.
Marty24-05-2007 13:36:18 // 15617
Ennyire bonyolult lenne???:DDD
Cgo24-05-2007 13:32:38 // 15616
ez foleg akkor jo, ha valaki le akarja lopni aztan ugy felcseszi az agyat, hogy feltekeri a szelvedore, ha nem lehet az ove, ne legyen a tied se...

nekem gyorben tortent 99ben, termszetesen hazafele hatalmas hoeses, imadtam az utat hazaig....
ath24-05-2007 12:59:53 // 15615
3kor megcsinálja egy szerelő. imádom, hogy a legegyszerübb kütyükhöz is célszerszám és mérnöki ismeret kell.....
Cgo24-05-2007 12:09:19 // 15614
Szamosi nem tud telefonon navigalni ill. nem jarsz arra?
ath24-05-2007 11:30:02 // 15613
elég nagy szarban vagyok. vettem ablaktörlőt, de 3-an a szakikkal sem tudtuk felimádkozni a régi helyére, így most éppen semm nincsen az autón, du esni fog, céges autóm máshol, a közelben székelő szerelőm pedig nem veszi fel a telefont......
nincs vki dél budán, aki ért a spider ablaktörlőjéhez és segít nekem felszerelni?
Don Vittorio24-05-2007 11:19:32 // 15612
Akkor szerintem ki lehet menni a világból vele. Mennyi kilóméterrel vetted?
bőregér23-05-2007 22:24:25 // 15611
EZ VAN :-i
ALFI15623-05-2007 22:22:47 // 15610
Meddig 03.30-ig?
bőregér23-05-2007 22:21:03 // 15609
álmatlanságban is.ill elaludni nem tudok,de ha egyszer sikerül akkor már sinen vagyok
bőregér23-05-2007 22:19:28 // 15608
meló.ma kiújszállás,holnap pozsony
ALFI15623-05-2007 22:16:12 // 15607
Jól nyomod.Melózni mész már olyan korán vagy egyszerüen csak álmatlanságba szenvedsz?
bőregér23-05-2007 22:14:10 // 15606
aha,ráadásul egész nap vezetek, utánna átmegyek a mamáért budára ,és még neki állok f1-ezni is.éjfél körül alszok el,ha sikerül.
ALFI15623-05-2007 22:07:43 // 15605
03.30-kor?
bőregér23-05-2007 22:06:40 // 15604
jó éjt neked is! én fél 4-kor szoktam kelni!HAJRÁ MILAN!!!!!!!!!!!
ALFI15623-05-2007 22:02:59 // 15603
Én csak mol tempodiesel.Az olajcserék meg mindig betartva.Előzőbe is selenia 5W40 ment amit 8-10ezrenként cserélek.Majd meglátjuk.Remélem nem lessz ezzel se semmi gond.
Don Vittorio23-05-2007 22:02:20 // 15602
Igazából én nem tudok másra gondolni csa a szíjra.
Na jóccakát mindenkinek, reggel négykor kelnem kell.
bőregér23-05-2007 21:58:47 // 15601
a kompi ékszíjtárcsáját cseréltük és látszott,h a mágnes nem teljesen fekszik föl.
minenestre holnap megnézem azt a szíjat
Don Vittorio23-05-2007 21:58:10 // 15600
Egy kicsit komolyabb mint a JTD, de szerintem nem kell félni tőle. Ha az olajcserére odafigyelsz, meg nem tankolsz bele szutykot, akkor nem lehet vele baj. Ha meg merik csinálni 1,3-as ban is akor lem lehet rossz.
Don Vittorio23-05-2007 21:55:24 // 15599
Akkor így látatlanba nem tudom. Bár én akkor is a szíjra tippelek, mert a klíma sokkal nagyobbat terhel mint a szervó és akkor megcsúszhat. Igazából nem tudom, hogy a kompresszorban mi tudna visítani. De ez csak tipp
ALFI15623-05-2007 21:55:17 // 15598
És szerelőszemmel nézve milyen,mennyire kiforrott.Szerinted menyire szervízigényes?
bőregér23-05-2007 21:53:18 // 15597
most nyomtuk meg gázzal is(múlt héten)
Don Vittorio23-05-2007 21:52:20 // 15596
Elég sok jót olvastam arról a motorról. Elég komoly kis cucc szerelőszemmel nézve!
bőregér23-05-2007 21:49:08 // 15595
ha alá van szedve,akkor nem.
ALFI15623-05-2007 21:47:56 // 15594
Igen ez már 2.4jtd M-JET 20V.Gondoltam,hogy nem igazán fog jobban menni mert Ákossal Kaposon mikor gyorsultam kb.fél autónyit adtam neki.Ezt a sulykülönbségnek tudtam be.Ahoz viszonyitottam,hogy ez is valahol ott lehet mint az m-jet.Csak azért azt megkell vallani,hogy a m-jet alapba ennyi.
Don Vittorio23-05-2007 21:46:58 // 15593
Ha bekapcsolod a klímát, akkor ebben a melegben egyből indulnak a ventilátorok is. De a visítás szerintem tutira a hosszbordásszíj lesz. A klíma elég rendesen le tudja terhelni, és ha nem feszes a szíj, akkor a kompresszor tárcsáján csúszik. Ha teljesen alászeded a kormányt, nem hallod a visítást?
bőregér23-05-2007 21:45:39 // 15592
hűteni,hűt rendesn (bár nem 155, az jobb volt)
bőregér23-05-2007 21:42:40 // 15591
holnap megnézem!
de ezt csak időnként csinálj és ha kikapcsolom akkor elhalgat,utánna visszakapcsolom a klímát és megint egy idő után visít a klímakompi meg a két ventillátor. ez szerited tutira ettől lehet?
Don Vittorio23-05-2007 21:39:35 // 15590
Ebben MJET szív dobog?!
Don Vittorio23-05-2007 21:37:42 // 15589
Bocsi, nem olvastam, hogy a szíj feszes. Akkor viszont biztos, hogy a klímával van valami. Van benne gáz, hűt rendesen? Lehet, le kellene szedni a gázt, és újra feltölteni plusz új olajat is a gázhoz.
ALFI15623-05-2007 21:35:07 // 15588
Jó.Kezdem egyre jobban megkedvelni.Bár megmondom őszintén 175ló ide oda nem igazán megy jobban az előzőnél.Mármint az előzőbe noviteckel.Talán egy hajszálnyi lehet a kettő között,de inkább semmi.
GTVili23-05-2007 21:34:21 // 15587
Visszatérve a régi témára....az összes hidrotőkés motor zörög pár másodpercig indítás után,amíg fel nem épül az olajnyomás.....akkor van gáz amikor el sem hallgat....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.