Pedig tényleg nem nagyon láttam a német-osztrák-olasz háromszögben ilyet. Pedig a szerpentineken felfelé látszana rendesen.
Mondjuk az is a gyanúm, hogy nagyságrenddel kevesebb chippes kocsi jár arra...
Forum >> 159
Piritu - 1.000.00023-08-2013 21:11:44 // 39690
Alfonis23-08-2013 21:11:07 // 39689
AT ben sok autó van ami füstöl! Lehet nem annyi mint itthon de van! és a parkokban is van kutyasz*r! :D
David | Centocinquantanove23-08-2013 21:06:26 // 39688
Ííííí basszus azt a szép piros autót...! Hogy sikerült ezt így ennyire? Én biztos elsírtam volna magam! :((
Shadin23-08-2013 21:01:42 // 39687
Pedig pl. az Alfist.net-en vagy az Alfaowner-en is millió topik szól arról, ki hogy belezte ki az autót...
Piritu - 1.000.00023-08-2013 20:58:23 // 39686
Azt kell hogy mondjam, hogy a szomszéd földjén még azok se füstölnek. A nyáron mentem pár km-t a labancoknál, ott nem láttam álcázó füstöt maga után húzó autót. (Bocs, egy magyar rendszámos, fekete ablakos ódit láttam.)
Aztán átléptem a határt, és lőn tengernyi :-((
Aztán átléptem a határt, és lőn tengernyi :-((
Csabi23-08-2013 20:53:32 // 39685
Meg egy Alfa ne füstüljön mint egy TDCI :-)
Osztom :)
Osztom :)
Vermacy23-08-2013 20:46:11 // 39684
Shadin23-08-2013 20:45:44 // 39683
EGR azért íródott vissza mert teszek bele egy újat. Mert én szervizelem az autót!!!! Utána meglátom hogy javul-e a rángatás. Jelenleg a "rángatós" EGéR van benne egy 10mm-es szűkítővel a kipufogó oldalon. Így is rángat de kívül esik a "normál használati tartományban" az a fordulat turbónyomás és gázpedál együttállás ahol berángat. A DPF kiszedése pedig semmit sem hozott fogyasztásban, bármilyen furcsa, csak hangosabb lett alattam az autó, azért tettem vissza... Meg egy Alfa ne füstüljön mint egy TDCI :-)
Csabi23-08-2013 20:42:26 // 39682
A DPF-re értettem, h nélküle biztos füstől....személy szerint engem csak ez rettent el a DPF kivágástól.
Shadin23-08-2013 20:37:28 // 39681
Vajon hány bökő került trélerre a kartergáz szűrő végett?
GTPeti23-08-2013 20:36:32 // 39680
Na persze, majd pont EGR-rel nem füstöl. Aha...
Csabi23-08-2013 20:35:21 // 39679
Nem szereti ha füstől. :)
GTPeti23-08-2013 20:20:58 // 39678
És most ez így jó? Nem értem.
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2013 20:19:37 // 39677
el tudom mondani mi fogy a sorhathoz ha ennyire kíváncsi vagy ...az 5 szűrő meg a 9L olaj a gondos gazdiknál mondjuk úgy 200e-ig utána szívósor majd 6db izzító relével,a fékek és ennyi...
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2013 20:16:52 // 39676
hallnak? persze azoknál a ruppótlanoknál akik nem cserélnek szűrőt...akkor ennyi erővel hallnak az autók amikben nem cserélnek olajat :)))
szóval mi a jobb cserélni a szűrőt vagy 40-50-ért EGR-t? :P
szóval mi a jobb cserélni a szűrőt vagy 40-50-ért EGR-t? :P
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2013 20:14:32 // 39675
megnéztem a lengőkarokat is a kedvetekért a felső lengőkarban lenne különbség de nincs ott sem ahogy látom szóval erről is ennyit, mindegyikhez ugyan az kell...
Alfonis23-08-2013 20:11:03 // 39674
vagy 0 kartergázszűrő 0 egr ? :D
!a vége mindig ez! :D
!a vége mindig ez! :D
Alfonis23-08-2013 20:09:35 // 39673
látom elszomorít, hogy nem viszik az egeret bökőre :D
Csabi23-08-2013 20:09:33 // 39672
Csak épp ez a karetergáz-szürő miatt halnak a turbók a "bökönél" Az viszont biztos fogy :D
Akkor most melyik a jobb EGR 40-50-ért 2-3évente mondjuk, vagy kartergázszürő olajcserénként? :D
Akkor most melyik a jobb EGR 40-50-ért 2-3évente mondjuk, vagy kartergázszürő olajcserénként? :D
Alfonis23-08-2013 20:08:48 // 39671
a szívósor EGR után van tehát ha EGR van akkor nagyobb a vszínűsége, h megszívod vele nem?
1,9 8 V nél a szívósor az egyszerübb mint 2,4 en nem? lapátok vagy mik miatt....!?
1,9 8 V nél a szívósor az egyszerübb mint 2,4 en nem? lapátok vagy mik miatt....!?
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2013 20:00:30 // 39670
az EGR annyira nem érdekelt engem, a szívósor meg DPF annál inkább mindegyik randa munkát tud csinálni ha megszívja az ember... az EGR azért nem szimpatikus mert beengedi az egyszer elégetett ganyét, ha lenne kartergázszűrőnk mint a bökőnél semmi gáz sem lenne...várjunk csak hány bökőre adtunk el eddig EGR-t...hm...hát..izé egyre sem ... :(
Shadin23-08-2013 19:59:35 // 39669
Én visszapakoltam mindent :-( Van rajta egy jó progi, oszt meglátjuk... Van egy felesleges emulátorom EGR/DPF, ha érdekel. Ja meg még mindig van egy ATE főfékhengerem, egy MP3-as fejegységem meg egy Sony NEX-5RL fényképező szettem eladó :-)
Szép estét!
Szép estét!
David | Centocinquantanove23-08-2013 19:58:51 // 39668
Én most a hiradón akadtam ki. Több autó megállt mert egy bizonyos no-name kúton tankoltak vörösesbarna színű benzint, vélhetően a tartálykocsi volt szennyezett valamivel. Mind megálltak üzemanyagszivattyúval...
És miért? Mert 5 forinttal olcsóbb volt ott literje mint mondjuk a mol... Meg is érdemlik!
És miért? Mert 5 forinttal olcsóbb volt ott literje mint mondjuk a mol... Meg is érdemlik!
Alfonis23-08-2013 19:49:02 // 39667
na ezaz. És mennyi szenvedést pénzt spóroltál, h kidobtad a cuccokat :D Én is 20E km óta EGR off ba vagyok.. és nó para . DPF még van de ha szaraxik az is repül. :D hja a sárga lámpám azóta ég. Engem nem zavar :D
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2013 19:48:16 // 39666
minek? szerintem mindenki tapasztaljon a saját pénztárcáján addig úgy sem hisz :P A nagy Gyári kinyomócsapágy 59-nél élt az ügyfelemnek fél évet, gari nulla, a csapágyon felirat nulla...valami kínai szar volt a nagy Gyári alkatrész , igazából egy cég gyárt hozzá jó minőséget arra az van rávésve mint a váltóra :P
na ennyit a mende-mondákról meg a külön gyártósorról nyüheheeheee ....szánalom :)
na ennyit a mende-mondákról meg a külön gyártósorról nyüheheeheee ....szánalom :)
Alfonis23-08-2013 19:45:34 // 39665
na örültem is az első hosszú kommentednek... Amiben az Octaviához hasonlítottad, h az 59 mennyivel jobb. Anno a lehetőségek közt ott volt az octavia is. Meg a Mondeo mega SeatExeo... De az 59 a 9 hónap alatt (30E km) bizonyított, h ez volt a legjobb választás. :)
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2013 19:43:17 // 39664
ez tök jó de benyásról szól a cikk ... degzelnél egy helyen van vissza vezetés a szívósorba...3000 felett nem müxik az egr nálunk szóval ennyire gondosan van megtervezve a rendszer ...bla, bl, bla....
én csupán majd 100e km-et teszteltem euró 2es üzemmódban érdekes semmi nem ment tönkre...hm kurva szerencsés vagyok :)
ezzel viszont teljesen egyet értek : "néha hajmeresztő dolgokat művelnek az autójukkal az interneten összeszedett tudás birtokában." illetve kiegészíteném lassan minden letölthető és mindenki kurvára ért mindenhez és vitatkozik amihez nem igazán ért :DDD
én csupán majd 100e km-et teszteltem euró 2es üzemmódban érdekes semmi nem ment tönkre...hm kurva szerencsés vagyok :)
ezzel viszont teljesen egyet értek : "néha hajmeresztő dolgokat művelnek az autójukkal az interneten összeszedett tudás birtokában." illetve kiegészíteném lassan minden letölthető és mindenki kurvára ért mindenhez és vitatkozik amihez nem igazán ért :DDD
Piritu - 1.000.00023-08-2013 18:56:24 // 39663
Ha van időd olvasd át az egész 159 fórumot az elejétől. Én is azt tettem anno, érdekes olvasmány :-)
GTPeti23-08-2013 18:53:08 // 39662
"előtte 12 évig Octáviám volt" Akkor most biztos egy kicsit (nagyon) átértékelted amit eddig az autókról és az autózásról gondoltál. :)
mzo23-08-2013 18:51:32 // 39661
Balki Piritu Köszi nektek! Igen még újak ezek a dolgok előtte 12 évig Octáviám volt, de beletanulok majd lassan. :)
GTPeti23-08-2013 18:35:11 // 39660
Köszönjük. Most ennek hatására tuti átértékeljük eddigi életünket. ;)
Shadin23-08-2013 18:13:14 // 39659
Meg a Novitec :-/
'''''23-08-2013 17:59:15 // 39658
Ezt most kicsit magamra vettem! :-) A fékek bezzeg lehetnek nem gyáriak! :-)
Alfonis23-08-2013 17:16:50 // 39657
MES: MultiEcuScan
FES: FiatEcuScan
Programnevek rövidítései. Mikor regeltem a fórumra nekem is volt pár idegen szó. Pár hónap és mindent tudsz :D Kábelt meg találsz Teszveszen elég olcsón. A sárga matricással nekem jól működik. Igaz csak a motorba tudok belépni de ott lehet nullázgatni meg mindent nézni.
FES: FiatEcuScan
Programnevek rövidítései. Mikor regeltem a fórumra nekem is volt pár idegen szó. Pár hónap és mindent tudsz :D Kábelt meg találsz Teszveszen elég olcsón. A sárga matricással nekem jól működik. Igaz csak a motorba tudok belépni de ott lehet nullázgatni meg mindent nézni.
Piritu - 1.000.00023-08-2013 17:11:40 // 39656
MES progi: klatty
meg elm 327 kábel kell még
meg elm 327 kábel kell még
droberto23-08-2013 17:01:37 // 39655
Az EGR-t, meg a mindet kiíróknak (TC cikk Fóruma).
Hozzászóló: "Megoldás az ilyen esetekben ha a kocsi 0 km-es korától kezdve kiköti az ember a kartergáz visszavezető csövet és ledugózza a szívóoldali csatlakozónál?"
NT: "Nem. Az a megoldás, ha valakinek nincs megfelelő likviditása karbantartani egy ilyen autót, akkor ne vegye meg.
Persze próbálkozni sokmindennel lehet. Sajnos az emberek néha hajmeresztő dolgokat művelnek az autójukkal az interneten összeszedett tudás birtokában.
A karterázvisszavezetés egy gondosan megtervezett része az egész motornak. A turbós benzineseken kettős visszavezetés van, egy a fojtószelep és a hengerfej közötti szakaszon, egy pedig a turbó elé. Ha ezeket lekötjük, imádkozhatunk, hogy pl ne lője ki a szimmeringeket.
Persze ez csak az én véleményem, én mindig követem a gyári előírásokat. Ügyfél autóval kísérletezni nem fogok. "
Hozzászóló: "Megoldás az ilyen esetekben ha a kocsi 0 km-es korától kezdve kiköti az ember a kartergáz visszavezető csövet és ledugózza a szívóoldali csatlakozónál?"
NT: "Nem. Az a megoldás, ha valakinek nincs megfelelő likviditása karbantartani egy ilyen autót, akkor ne vegye meg.
Persze próbálkozni sokmindennel lehet. Sajnos az emberek néha hajmeresztő dolgokat művelnek az autójukkal az interneten összeszedett tudás birtokában.
A karterázvisszavezetés egy gondosan megtervezett része az egész motornak. A turbós benzineseken kettős visszavezetés van, egy a fojtószelep és a hengerfej közötti szakaszon, egy pedig a turbó elé. Ha ezeket lekötjük, imádkozhatunk, hogy pl ne lője ki a szimmeringeket.
Persze ez csak az én véleményem, én mindig követem a gyári előírásokat. Ügyfél autóval kísérletezni nem fogok. "
droberto23-08-2013 16:48:52 // 39654
Egyébként kiváló és élvezetes cikk.
droberto23-08-2013 16:48:20 // 39653
Nagyon szimpatizálok Novoth Tibivel, de az tény, hogy szeret motort szétszedni.
Nem mondom, hogy nincs igaza, de amit egyszer szétszedünk az már nem lesz olyan mint ahogyan a gyárban összerakják.
Nem mondom, hogy nincs igaza, de amit egyszer szétszedünk az már nem lesz olyan mint ahogyan a gyárban összerakják.
Szabolcs 15923-08-2013 16:41:00 // 39652
David | Centocinquantanove23-08-2013 16:26:26 // 39651
Valszeg azért mert a Nitro+ adalékai oldjàk lefele a lerakódott szutykot ami a DPF-ben köt ki... A sima nyál nem oldja annyira...
Én tisztára abban voltam hogy 800-1000 km-enként regenerál csak, az a normális...
Az számít hogy regen közben a hatékonyságán hogy milyen gyorsan haladok (rpm?) ?
Én tisztára abban voltam hogy 800-1000 km-enként regenerál csak, az a normális...
Az számít hogy regen közben a hatékonyságán hogy milyen gyorsan haladok (rpm?) ?
mzo23-08-2013 16:24:52 // 39650
Ezt lehet venni valahol? Vagy program kell hozza meg adatkábel?
Szabolcs 15923-08-2013 16:21:48 // 39649
egy kérdés eszt hova kell be fujatni
Piritu - 1.000.00023-08-2013 15:41:55 // 39648
MES/FES kell hozzá.
Piritu - 1.000.00023-08-2013 15:38:50 // 39647
Laikusként onnan indulnék, hogy NINCS olyan vegyészeti anyag (a pálinkát kivéve) ami idővel nem romlik meg. Mindennek van szavatossági ideje, miért pont a váltóolajnak ne lenne?
(Amikor zsírt kerestem a féltengelybe, az egyik legkomolyabb gyártó is megírta, hogy bontatlan csomagolásban 2 évig tárolható, de hogy kibontva, a csuklóba kenve meddig, azt nem...)
(Amikor zsírt kerestem a féltengelybe, az egyik legkomolyabb gyártó is megírta, hogy bontatlan csomagolásban 2 évig tárolható, de hogy kibontva, a csuklóba kenve meddig, azt nem...)
Coolby23-08-2013 15:05:58 // 39646
Szerintem ugyanaz a fékerő kellene akár 1.9 8V esetén is, nem? mert az autó kb ugyanaz, súlyra is gondolom kb ugyanaz és menni is lehet vele épp annyira... 100-ról is ugyanúgy kéne megállni (bár nem tudom, hogy ebben tényleg mérhetően jobb-e a nagyobb fék mondjuk ugyanazon gumikkat)...
mzo23-08-2013 14:45:59 // 39645
Azt hol lehet nyomom követni hogy hány %-on áll a DPF? Van ilyrn menű a fed.comp-on vagy rá kell kötni gépet?
Szabolcs 15923-08-2013 14:35:49 // 39644
Na szarakodik az izzitógyertyám de vajon melyik ,melyik márkát érdemes venni 1.9 jtdm 16v 150ps be,várom az infokat tapasztalatokat üdv
Szabolcs 15923-08-2013 13:57:14 // 39643
Köszi nem bonyolult annyira.
Szabolcs 15923-08-2013 13:56:15 // 39642
1 ilyet rendelnék én is hol jutok hozzá ,hallottam itt németbe valami specko géppel ki pucolják a szivosort ugy hogy szétt se szedik de vajon jo lesz e utánna valahogy ki derítem hogy hogyan müködik
Dömpi (il dottore)23-08-2013 13:54:28 // 39641
beelőztél :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
459
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?