Forum >> 159

Dömpi (il dottore)25-08-2013 16:38:29 // 39840
Ne az alfánál nézd, hanem más típusoknál, olyannál, aminek hasonló a tömege.
Shadin25-08-2013 16:35:53 // 39839
Bármennyi notebookkal használhatod. 1234 a BT kód.
Dömpi (il dottore)25-08-2013 16:35:20 // 39838
azért kettesben a 3000 rpm kicsit durva, elég 3-ban 2500, vagy 4-ben 2500, és akkor még tempóban is maradsz.
GTPeti25-08-2013 16:33:53 // 39837
Lehet, akármennyire akarod. :)
Dömpi (il dottore)25-08-2013 16:33:42 // 39836
Tudom, de mi EU-ban I/100 km-ben. A km/l-re értettem, hogy nem sok értelme van.
Apám kint él Seattle-ban. Vele is "jókat" beszélgetünk a fogyasztásról, mikor ő mondja, hogy ennyit, meg annyit megy el 1 tank üzemanyaggal, én meg mondom, hogy enyit, meg annyit fogyaszt százon. K*rvára elbeszélünk egymás mellett. :)
mzo25-08-2013 16:32:01 // 39835


Megvettem a kis szervíz modemet 3500 ft volt. Az a kerdesem hogy ezt csak egy laptophoz szamitogephez lehet csatlakoztatni vagy lehet tobbszor tobb gepre. Most egy baratomnal vagyok es itt is kiprobalnank de nem akarom hogy az otthoni laptopon ne mukodjon mar.
Shadin25-08-2013 16:25:59 // 39834
Nem találom ki kért használt első-alsó pajzsot, de a régim megvan...
Norby25-08-2013 15:03:37 // 39833
ok
Köszi!
Csabi25-08-2013 14:58:57 // 39832
Ha abszolút nincs, akkor a műszerfalon kivillan a töltés lámpa.
Ha alacsony a töltés azt csak úgy tudod, h rámérsz pl alapjáraton az akku saruira fogyasztók nélkül ~14V-nak kell lennie.
Csabi25-08-2013 14:56:03 // 39831
van egy utolsó tippem, de most már csak akkor írok a témában ha végre tényleg megoldódik...viszont erre megint kell várni egy évet mire nyár lesz ismét, a napokban 15fok volt nálunk reggel..olyan szépen indult mintha meleg lenne a motor
Norby25-08-2013 14:55:59 // 39830
Egy kérdés.
Honnan veszem észre, hogy nincs töltés?
Nem jelzi lámpa, de mintha merülne az aksi. Van egy bluetooth-os kiolvasóm és egy Torqe programom, ami nem mutat semmit a töltésnél.
GTPeti25-08-2013 14:55:40 // 39829
Ebben maximálisan egyet értünk. Teljesen más felfogás a kettő.(Aki eleve eladásra tervez, logikusan csak azt csináltatja meg, amit muszáj. Ez nem baj, hanem különbség. Olyan, hogy preventív jelleggel cserélni valamit, valószínűleg nem játszik. Hogy van-e értelme... szerintem felesleges lenne erről most flamelni.)
DrB25-08-2013 14:51:25 // 39827
Köszi, megkaptam a guminyomás táblázatot. De sajnos a méretem (225/45 R18) nincs benne. Googlizom utána, de eddig nem jártam sikerrel...
Csabi25-08-2013 14:28:55 // 39825
Szívósor tuti nem, egyrészt mert nekem cserélték újra(módosítottra) gariban ,meg csak nyáron 20-25fok felett csinálja...ha ez lenne akkor 10fokban is kellene csinálnia.
mzo25-08-2013 14:25:49 // 39824
Értem köszi. :)
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2013 14:21:22 // 39823
hm akkor mi lehet az egyenletlen alapjárat? szívósort lekötötted már a lapátokat próbáltad úgy? injektor hiba nagyon ritka ...
Shadin25-08-2013 14:11:00 // 39822
Onnan is tudni a regenerálást, hogy alapjáraton a turbónyomás az első osztás alatt áll egy kicsivel.
Csabi25-08-2013 14:10:35 // 39821
jaja, vagyis inkább úgy mondom , h amiért kicseréltem őket(nyári egyenetlen alapjárat az első indításkor) azt nem oldotta meg. De nem bántam meg sokkal szebben jár a motor, és egy darabig nem kell velük foglalkoznom:)
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2013 14:07:33 // 39820
hát hallod a druszámnak 580e km-ig nem tömődött el akkor ez sosem fog :) a z injektorok voltak feleslegesek?
mzo25-08-2013 14:02:41 // 39819
bocs most nézem csak nem DFP, hanem DPF :))
Csabi25-08-2013 13:58:07 // 39818
Az biztos, h nem csak egy üres doboz, mert bevilágítva a csőcsatlakozáson apró lyukakat lehet látni...
Csabi25-08-2013 13:56:53 // 39817
Elég sok...:) kormányművön és injektorokon (ami még ráért volna, nem az volt a gond) kívűl mást nem cseréltem, ami a fő alkatrészeket illeti :)
A karetergáz leválasztót meg azért cseréltem, mert én is azt gondoltam, h nem végzi jól a dolgát...
Egyébként biztos ez is eltud rakódni olajsárral és akkor ugyanaz lesz mint a BMW-k nél.
Piritu - 1.000.00025-08-2013 13:55:16 // 39816
Még a 156-ban szoktam a hosszú autópályás etapokon szórakozni vele. Az ember nem tud mit kezdeni az adatokkal. Jó játék, de egy idő után meguntam.
Piritu - 1.000.00025-08-2013 13:51:38 // 39815
Azért mielőtt szétkapod nézz körül a csomagtartóban! Főleg a pótkerék környékén. A Spidert már majdnem szétszedtem, aztán rájöttem, hogy csak a betekerhető vonószem szabadult el, és az kopogott a csomagtartó alján.
mzo25-08-2013 13:50:08 // 39814
És tényleg :)
mzo25-08-2013 13:49:43 // 39813
Örülök! :) Hogy a Km/liternek mi értelme az jó kérdés.... Biztos van a világnak olyan része ahol így számolják a fogysztást... :) Egyébként nekem pont ma regenerált a DFP-m. Egyszer csak azt tünt fel hogy a fogysztás felment 16-18 liter környékére. Egyből átváltottam manuális üzemmódba és kettesben kb 3.000 fordulaton haladtam vagy 10 percig az M0-áson. Mákom volt hogy pont arrafelé jártam... Aztán egyszer csak visszament a fogyasztás a normál szintre. Ennyi. Ezt leszámítva semmit nem tapasztaltam hogy dolgozna a DFP reg. hang ugyanaz volt nem kormolt nem lett lomha az autó. Ha csak ennyi az egész akkor ezzel megleszek. :)
Piritu - 1.000.00025-08-2013 13:46:21 // 39812
Az angolszászok mérföld/gallonban gondolkodnak...
Dömpi (il dottore)25-08-2013 13:28:06 // 39811
küldök e-mailt
Dömpi (il dottore)25-08-2013 13:27:45 // 39810
Újabban rugótörés szokott előfordulni, főképp SW-k-nél.
Dömpi (il dottore)25-08-2013 13:21:21 // 39809
Az imént megnéztem.
Valóban állítható a km/mi és tényleg, beállítható, hogy a fogyasztást l/100km-ben mutassa, vagy km/l-értékben.
Mellesleg az utóbbinak mi értelme lehet?
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2013 13:10:50 // 39808
van olyan fő alaktrész amit még nem cseréltél ki? :) ezt pl minek hogy szétvághasd? :D
Szabolcs 15925-08-2013 12:56:23 // 39807
üdv na valami el kezdett kopogni hátul a bal oldal felöl hallom mi szokott tönkre menni elöször menetstabilizátor ra tippelek
Piritu - 1.000.00025-08-2013 12:55:08 // 39806
Szerintem csak egy üres doboz, amiben le tud csapódni az olaj.
Piritu - 1.000.00025-08-2013 12:54:24 // 39805
Nem másoknak veszek autót eladásra. Olyat keresek, ami nekem kell és használom. De ez az én privát hülyeségem :-)
Piritu - 1.000.00025-08-2013 12:48:27 // 39804
Meggyőztél, én a tavalyi árlistáját néztem, különös tekintettel a nyitott verzióra :-)
Dömpi (il dottore)25-08-2013 12:38:42 // 39803
Megcsináltam az eltörött ablakmozgató gombot!
Liquid elküldte nekem az ő régi, törött bal első konzolát, amiből kioperáltam a nekem szükséges 1 db ablakmozgató billenőkapcsolót.
Most tökéletes. Végre nem kell mindig kulccsal felhúznom az ablakot.
Igazából sorompós fizetőparkolókban voltam mindig bajban :(

Ez volt a bibi:
Liquid25-08-2013 11:41:40 // 39802
ez így nem fedi a valóságot, a KKL is jó de csak korlátozottan.
A motorvezérlőhöz jó, illetve adapterrel az ABS-hez és a Xenon-hoz is jó.
Ettől függetlenül az ELM jobb mert , azzal szinte minden elérhető adapter nélkül is...
itt van a kompatibilitási táblázat
DrB25-08-2013 11:29:49 // 39801
Lenne egy guminyomás kérdésem. A 159-en (2.4mJTD, limuzin) 225/45 18-as gumiabroncsok vannak. Nem megszokott méret. Így a kézikönyv javasolt gumiabroncsnyomás táblázatában sem szerepel. Eddig 2.6 körül raktam bele. Használ valaki ilyen méretet közületek, s ha igen, milyen nyomással? Illetve van valami képlet, netes oldal ahol megadva a gumiméretet, autó súlyát kidobja az ideális nyomásértéket?
Szabolcs 15925-08-2013 11:27:20 // 39800
akkor szerelöre bizom mert az ördög sose alszik
Csabi25-08-2013 11:12:48 // 39799
persze hogy ki..egy 9-es dugókulcs kell csak...viszont azért én olyanra bízom aki már kicserélt pár darabot, ha beletörik akkor van gáz...
Szabolcs 15925-08-2013 11:07:57 // 39798
köszi akkor aszt veszek bele ,itthon ki tudom cserélni vagy neki se álljak
Csabi25-08-2013 11:07:30 // 39797
Mióta cseréltem,(1éve) azóta szét akarom vágni, mert engem is érdekel milyen a belseje :) Na majd nekiesek a közeljövőben...
.......................25-08-2013 11:05:01 // 39796
Van egy ciklon elven működő olajlevàlasztó,abban vae e szűrő? Passz
De ne alakitsd àt mert folytàst csinàlsz a kartergàz rendszerben ,utàna megnő a nyomàs a karterban, ami nem engedi a turoból a kenőolajat visszafolyni ,
Tehàt kinyirja a turbot idővel,

Az h egy kis motorolaj megjelenik a turonàl még nem hiba,ha rendesen teszi a dolgàt
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2013 11:00:43 // 39795
bosch a gyári de jó az ngk, beru, nekem denso volt az is teljesen jó volt...mindegyik izzít -20 fokban is
Csabi25-08-2013 10:56:24 // 39794
Külföldi oldalakon sokan szidják a Denso-t...hamar, 2-3év alatt meghalnak...
Én is most cserélem őket én Beru-t vettem, ha jól tudom az a gyári is...
Szabolcs 15925-08-2013 10:51:11 // 39793
akkor ezzel nem csak én vagyyok igy már aszt hittem valami zür van a géppel
Szabolcs 15925-08-2013 10:49:34 // 39792
köszi az infot gondoltam ez is csere lesz ,de akkor hagyom ,mert lassan 4 izzittógyertya csere lesz cseréltem volna aszt is ,milyen márkát érdemes venni izzitógyertyábol ami -15 be is el indittja a vasat
Csabi25-08-2013 10:47:13 // 39791
tény, h lehetne egy hatékonyabb szűrő, ami jobban megfogja az olajat.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.