Forum >> 159
Vermacy15-01-2014 10:36:20 // 46240
A fehér trutyiró nem hallottam ,de kapható rézpaszta. Szintén ugyanerre való. Majd ki is próbálom, mert mi rézzel forrasztunk, heti ~400 kilót használunk. Talán nem túnik fel 1-2 gramm :o)
Vermacy15-01-2014 10:34:17 // 46239
RF gumit kell venni, legalább hátulra... Nekem a téli az a hátsó tengelyen. Nyárin majd elgondolkozom amikor cserés lesz.
Giuntini15-01-2014 10:33:16 // 46238
Mankókerék létezik a nagyfékes 159-hez? 2.4 jtdm.
Vermacy15-01-2014 10:32:14 // 46237
Vazze! Ilyenről még nem is hallottam...
Vermacy15-01-2014 10:30:24 // 46236
Pusztuljunk együtt, Nekem is!
Tegnap át is vizslattam a hahut és a BLS-ben ugyanez az 1,9-es Fiat dízel van... Mondjuk a CTS jobban bejön. A nagyon kevés autók közés tartozik, ami ezüstben is bejön.
Tegnap át is vizslattam a hahut és a BLS-ben ugyanez az 1,9-es Fiat dízel van... Mondjuk a CTS jobban bejön. A nagyon kevés autók közés tartozik, ami ezüstben is bejön.
Dömpi (il dottore)14-01-2014 22:35:03 // 46235
Nézd meg a blogjaimban, hogyan indult a "kapcsolatom" a 159-emmel...kitartottam, és továbbra is Ő az ARKANGYALOM :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster14-01-2014 22:06:17 // 46234
A patkány nevét még csak most kaptam :)
droberto14-01-2014 21:49:01 // 46233
Fincsi. :)
Piritu - 1.000.00014-01-2014 21:48:05 // 46232
Akkor az egyik "vetélkedő" meg is van.
Akár fogadásokat is lehet kötni. Aki jól tippelt rögtön ihat egy páleszt, aki nem, az csak 10 perc múlva :-DD
Akár fogadásokat is lehet kötni. Aki jól tippelt rögtön ihat egy páleszt, aki nem, az csak 10 perc múlva :-DD
droberto14-01-2014 21:45:24 // 46231
droberto14-01-2014 21:38:16 // 46230
Már alig várom. :)
Lehet csütörtökön kéne kezdeni? :)))
Lehet csütörtökön kéne kezdeni? :)))
Piritu - 1.000.00014-01-2014 21:34:10 // 46229
Dömpi (il dottore)14-01-2014 21:29:43 // 46228
Mondjuk ebben benne van részben a 4-dugattyús nyereg is.
Tavaly januárban már az enyémre is mondtad, hogy markánsabb, csak az eltérő nyereg miatt.
Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy az EBC tárcsa+betét nem tenne rá még pár lapáttal :)
Tavaly januárban már az enyémre is mondtad, hogy markánsabb, csak az eltérő nyereg miatt.
Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy az EBC tárcsa+betét nem tenne rá még pár lapáttal :)
Piritu - 1.000.00014-01-2014 21:28:24 // 46227
Dömpi (il dottore)14-01-2014 21:26:22 // 46226
Dömpi (il dottore)14-01-2014 21:21:16 // 46225
szerintem meg mindegy, csak ne műanyaglapátos legyen
Dömpi (il dottore)14-01-2014 21:20:12 // 46224
Nekem anno ruville görgők mentek bele és teflonbevonatú dayco szíjj.
Féktárcsa és betét nekem is esedékes lesz tavaszal. Viszont az EBC sporttárcsa SZVSZ 330-asban mutat jól. Nekem 305-ös. Szerintem annyival nem jobb az EBC, mint amennyival drágább. Én ATE-ban gondolkozom. A brembo-t sokan nem ajánlották.
A csikorgás amúgy nem attól függ, hogy milyen márkát veszel (értsd. a felsőbb kategóriások között), hanem a betét felszerelésétől. Van ugyanis egy fehér "takony" (a nevét nem tudom), amit a fékbetét alá kell kenni, mielőtt felrakod. Annyit tudok, hogy nem olcsó cucc.
Mikor a 147-en feleségemnek cseréltük a hátsó betéteket, akkor kente oda a szerelő. Neki nem csikorog, pedig csak "Roadhouse" betéteket rakattam, tekintve hogy a következő 2 évben kisbabázás miatt csak helyben fog furikázni napi 2-3 km-ert (otthon->ovi->suli->otthon), erre meg kár lett volna egy drága betét. Majd a tárcsával együtt a következő cserekor.
Féktárcsa és betét nekem is esedékes lesz tavaszal. Viszont az EBC sporttárcsa SZVSZ 330-asban mutat jól. Nekem 305-ös. Szerintem annyival nem jobb az EBC, mint amennyival drágább. Én ATE-ban gondolkozom. A brembo-t sokan nem ajánlották.
A csikorgás amúgy nem attól függ, hogy milyen márkát veszel (értsd. a felsőbb kategóriások között), hanem a betét felszerelésétől. Van ugyanis egy fehér "takony" (a nevét nem tudom), amit a fékbetét alá kell kenni, mielőtt felrakod. Annyit tudok, hogy nem olcsó cucc.
Mikor a 147-en feleségemnek cseréltük a hátsó betéteket, akkor kente oda a szerelő. Neki nem csikorog, pedig csak "Roadhouse" betéteket rakattam, tekintve hogy a következő 2 évben kisbabázás miatt csak helyben fog furikázni napi 2-3 km-ert (otthon->ovi->suli->otthon), erre meg kár lett volna egy drága betét. Majd a tárcsával együtt a következő cserekor.
Piritu - 1.000.00014-01-2014 21:19:44 // 46223
Apropó, mennyi lehet manapság egy Alfás defektjavító készlet? erősen gondolkodom, hogy a Pókba venni kéne egyet. A 110 literes csomagtérből elég sokat elvesz a pótkerék/emelő kombó.
Piritu - 1.000.00014-01-2014 21:17:32 // 46222
Bakker, azt hittem ilyen csak a filmekben van. Részvét.
(Amúgy tényleg nincs értelme megállni, a kivágott szélű gumi úgyis megy a levesbe. Akkor meg már olyan mindegy, hogy le van-e gyalogolva.)
...és dögöljön meg, aki ilyet csinál!
(Amúgy tényleg nincs értelme megállni, a kivágott szélű gumi úgyis megy a levesbe. Akkor meg már olyan mindegy, hogy le van-e gyalogolva.)
...és dögöljön meg, aki ilyet csinál!
Piritu - 1.000.00014-01-2014 21:15:25 // 46221
Így van. A pofontól, amit Bulgáriába kaptam tuti görbült volna valami a 156-ban.
Giuntini14-01-2014 21:13:20 // 46220
Sajnos nincs.
Liquid14-01-2014 21:03:44 // 46219
a 159-nek nagyságrendekkel robusztusabb, a futóműve mint a 156-nak
Dömpi (il dottore)14-01-2014 21:00:28 // 46218
Én futómúügyileg pont fordítva vagyok. 11 évig volt Mareám (a te Bravo-d nagytesója), és azon minden évben cserélni kellet elöl valamit valamelyik oldalon. Vagy stabirúd, vagy szilent, de volt lengéscsillapító csere is.
Az ARKANGYAL-on eddig csak a két alsó lengőkar szilent meg a jobbos lengőkar lett cserélve de csak azért mert kiszakadt a gömbfej porvédője, és az csak a lengőkarral együtt cserélhető.
Szóval futóművileg az alfa - legalább is a 159 - sokkal jobb, mint a fiat volt, szerintem.
(mellesleg lehet azért szívat az alfád, mert "patkánynak" hívod)
Az ARKANGYAL-on eddig csak a két alsó lengőkar szilent meg a jobbos lengőkar lett cserélve de csak azért mert kiszakadt a gömbfej porvédője, és az csak a lengőkarral együtt cserélhető.
Szóval futóművileg az alfa - legalább is a 159 - sokkal jobb, mint a fiat volt, szerintem.
(mellesleg lehet azért szívat az alfád, mert "patkánynak" hívod)
Liquid14-01-2014 20:51:16 // 46217
nincs mankókereked? 17-es lemezfelnin
Giuntini14-01-2014 20:35:09 // 46216
A mai nap kalandja: XI.ker-ben a Szerémi úton piros lámpánál a bal hátsó kerékhez áll a motoros, rázkódást érzek a kocsin. Zöld lámpa indulás, de már sejtettem mi történt. Ugyanis kb. 5 éve ez már ugyancsak a kerületben megtörtént. A rohadékja a cipő orrára erősített vágószerszámmal kivágta a gumit. Nem messze voltam a Fehérvári úttól, odáig elevickéltem, közben a motoros követett, és mutogatott, hogy defektem van. Várta hogy megállok, és nekiállok pótkereket cserélni. Az meg nincs, a sógorokhoz defektjavítóval ment ez a kocsi. Gondolom közben megszabadított volna egy-két dolgomtól. Kiordítottam neki, hogy rohadt tolvaj, itt már sokan voltak, a járdán keresztül elhúzott. Telefonáltam gumis haveromnak, öt perc múlva megérkezett, levette a kereket, majd hozott egy 45-öst tehát alacsonyabbat, ami a frászt hozta rám, a váltó hármas fölé nem kapcsolt. Persze mert azonos tengelyen eltért a kerekek fordulatszáma. Este ötkor ugrottam be a Pásztóyhoz szerencsémre volt egy használt jó állapotú Misi Pilot Alpin. Haverom utána felrakta, ez a mai játék egy huszasomba került. Meg plusz a pipától nem látok. Most már tényleg kell pótkerék, 17-es csak könnyűfémben van, az pedig kicsit húzós.
Erhard 242 (Pure Energy)14-01-2014 20:13:29 // 46215
nemtom a legjobb az ATE csak húzós
Shadin14-01-2014 19:50:52 // 46214
Ez igaz.
Szerintem a jó öreg Textar/Zimmermann sem a régi már. Emlékszel hogy vettem egy LPR-t próbából? Jobb mint a Tex.
Szerintem a jó öreg Textar/Zimmermann sem a régi már. Emlékszel hogy vettem egy LPR-t próbából? Jobb mint a Tex.
Erhard 242 (Pure Energy)14-01-2014 19:39:43 // 46213
egyébként meg egy nagy parasztvakítás az egész vesz az ember egy normális tárcsát gépműhelyben meg lyukakat vagy reszelőt is marnak bele kemény 3-4e ft-ért :)
Erhard 242 (Pure Energy)14-01-2014 19:37:44 // 46212
melyik egy ATE vagy Textar combo biztos nem ...a Brembo egy kalap szar szerintem nekem sosem kéne...
Shadin14-01-2014 19:35:14 // 46211
Pont erről beszélek :-D A 305-ös NEM Brembo elmelegszik már 130-ról is :-(
Shadin14-01-2014 19:33:50 // 46210
Pusztuljak meg, de nekem tetszenek ezek a 3 betűs Cadillac-ek :-D
Erhard 242 (Pure Energy)14-01-2014 19:26:18 // 46209
de van egy surrogó hangja
Erhard 242 (Pure Energy)14-01-2014 19:25:53 // 46208
gyorsnál az értem hogy 200 satu, 150 satu 170 satu és nem nyúlik el :P
.......................14-01-2014 19:23:39 // 46207
Ez nem zúg fékezésnél mint anno a Brembo maxx?
Shadin14-01-2014 19:16:41 // 46206
Mindig gyorsan megyek :-D
Erhard 242 (Pure Energy)14-01-2014 19:13:40 // 46205
Erhard 242 (Pure Energy)14-01-2014 19:11:59 // 46204
nekem nem kell mutatni tán én adtam el az elsőket itt az amorén mikor még 56-om volt ...5-6 éve meg nekem is volt először ...jó az EBC főleg az 56-ra mivel ott gyorsan hullámosodik az első tárcsa :(
Erhard 242 (Pure Energy)14-01-2014 19:09:23 // 46203
jó az EBC de igazából nagy sebességnél van haszna amúgy meg szépen néz ki :)))
Shadin14-01-2014 18:41:22 // 46202
Ez jó lesz :-D
Pityukoma14-01-2014 18:40:36 // 46201
Akkor kipróbálhatjuk hogy melyik variáció a jobb. 136 LE+ chip v. 136LE+Novitec. :-)
Shadin14-01-2014 18:39:56 // 46200
EBC Ultimax...
Ilyet veszek, meg hozzá Yellow Stuff-ot. A küszöb után. Velencére rajta lesz...
Ilyet veszek, meg hozzá Yellow Stuff-ot. A küszöb után. Velencére rajta lesz...
Pityukoma14-01-2014 18:38:01 // 46199
Nekem ATE tárcsák vannak Textar betétekkel. Blogok Erhard ajánlására vettem, nem csalódtam a sokéves tapasztalatában. Tökéletesen meg vagyok elégedve vele. Bár Tibcsi sport EBC fékével nem összehasonlítható. Az brutálisan nagyon jó. tavalyi VTT-n volt szerencsém benn ülni a vasában fékpróba közben, azt hittem kirepülök elöl :-)
Shadin14-01-2014 18:37:23 // 46198
Ez jogos. Akkor viszem mind a 136 széria lovat.
David | Centocinquantanove14-01-2014 18:12:03 // 46197
"No stop signs, speed limit,
nobody's gonna slow me down!"
Ismerős a feeling... ;-)
nobody's gonna slow me down!"
Ismerős a feeling... ;-)
droberto14-01-2014 17:22:02 // 46196
Fék: Olvasd el Csabiii159 28885 sz. hozzászólását, és tisztábban látsz. :)
droberto14-01-2014 17:15:19 // 46195
Az EBC meg galvamizált.
VTT-n Tibcsijén majd látható 1+ év után az állapota. (Kíváncsi vagyok nagyon.)
VTT-n Tibcsijén majd látható 1+ év után az állapota. (Kíváncsi vagyok nagyon.)
droberto14-01-2014 17:12:50 // 46194
Pedig azt hittem kipróbálod a dobozkát.
droberto14-01-2014 17:12:45 // 46193
Ezt passzolom. Itt nem biztos, hogy a gyári a jó, mert pl.: DrB-t cserbenhagyta asszem 80ezernél.
Erhard nekem Ruville-t adott. Bár a tömítése csak papír volt, amit meg kiszedtünk, az meg asszem O-gyűrű.
Erhard nekem Ruville-t adott. Bár a tömítése csak papír volt, amit meg kiszedtünk, az meg asszem O-gyűrű.
Tibcsi16614-01-2014 17:05:02 // 46192
Fék: EBC-ről írtam blog-ot is. Nagyon ajánlom, kicsit drága, de nagyon durván fog és eddig soha nem csikorgott. Szerintem megér ennyit a biztonság!!! Féken és gumin nem szabad spórolni.
Szerintem egy sport autóra sport fék való! A gyári az nem teljesíti ezt a feltételt :)
Szerintem egy sport autóra sport fék való! A gyári az nem teljesíti ezt a feltételt :)
vzolee14-01-2014 16:53:19 // 46191
A 16-os felni épphogy rámegy a 305ös tárcsás fékre, a 330asra nem. Arra a 17-es megy fel épphogy :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
375
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?