Basszus tényleg. :-)
Akkor helyesbítek.
Légmennyiségmérő
Légtömegmérő
Forum >> 159
Shadin01-07-2015 23:16:12 // 69069
Vermacy01-07-2015 22:18:18 // 69068
A többi alá nem fért be a gép...
Igaz, alig jutottak ki az építési területről ;)
Igaz, alig jutottak ki az építési területről ;)
Csabi01-07-2015 22:17:29 // 69067
Hát a füstös kép ciki,ami a márkánkat illeti, de szerencsére a tekintet másra irányul..:)
Csabi01-07-2015 22:03:14 // 69066
Csak , h kötekedjek...
Az LMM és a MAF ugyanaz, egyszer már beszéltünk róla...:)
Az LMM és a MAF ugyanaz, egyszer már beszéltünk róla...:)
Vermacy01-07-2015 21:56:49 // 69065
Liquid01-07-2015 21:50:37 // 69064
Hogyan kell? csak hogy tudjam
denil101-07-2015 21:27:40 // 69063
Basszus es tenyleg :D
Egyelore a mostani is ingyen van mert tesztelem,h tenyleg okes e. Eddig ugy nez ki ez volt a ludas.
Egyelore a mostani is ingyen van mert tesztelem,h tenyleg okes e. Eddig ugy nez ki ez volt a ludas.
Shadin01-07-2015 20:39:40 // 69062
Üdv a klubban. Használd és ne keresd az okát, vagy vetesd vissza a lambdát 900-950-re.
Amiket feleslegesen cserélnél:
-EGR
-szívósor
-LMM
-MAF
-geometria cuccok
-stb...
Jelenség, a kért tb. nyomás konstans, míg a kapott pedig hullámzik. MInden más ok.
Amiket feleslegesen cserélnél:
-EGR
-szívósor
-LMM
-MAF
-geometria cuccok
-stb...
Jelenség, a kért tb. nyomás konstans, míg a kapott pedig hullámzik. MInden más ok.
Norby01-07-2015 20:15:36 // 69061
Hello mindenki!
Ma kicsit megkergettem a lovakat.
Arra lettem figyelmes, hogy teljes gázon a turbo nyomás 1,3 és 1,5 között ingadozik. Mit a fordulatszám mérő, mikor túráztatod!
Mi okozhatja ezt?
Ma kicsit megkergettem a lovakat.
Arra lettem figyelmes, hogy teljes gázon a turbo nyomás 1,3 és 1,5 között ingadozik. Mit a fordulatszám mérő, mikor túráztatod!
Mi okozhatja ezt?
Haddel01-07-2015 20:11:03 // 69060
A fényszóró izzókat nem jelzi.
SzJanos01-07-2015 19:01:40 // 69059
Ma egy újabb anomáliára lettem figyelmes. Kiégett a bal első szélső ízzó, de nem jelezte, csak amikor beálltam a garázsba, akkor láttam, hogy valami hiányzik. Azt tudom, hogy a tolatólámpám rossz, de ott inkább gyanakszom a tolatólámpa kapcsolójára. Viszont elöl csak jeleznie kellett volna, ezt már a 147 is tudta. Nem alap a visszajelző rendszer?
Dzsozy01-07-2015 18:01:24 // 69058
Köszi mindenkinek! akkor 1481 mivel egr nem valószínű, én a bátrak, vagy a hülyék közé tartozom:) . 2.2 JTS a verda. Igaz anyu, 1.4 banyás daewo kalosába is van egr, de az enyémben én nem láttam. Ezt a hibakódot folyamatosan tartja? Mivel ma már nincs hibaüzi, tegnap folyamatosan volt. Igaz ma nem kapcsoltam klímát.
.......................01-07-2015 16:12:28 // 69057
gyerekjáték kimérni az izz gyertyákat egy 1200Ft os multiméterrel,
még a csatlakozót sem kell lehúzni az izz gyertyáról
még a csatlakozót sem kell lehúzni az izz gyertyáról
Shadin01-07-2015 16:07:34 // 69056
És én meg itt ajánlgattam a relét próbára ingyé :-)
denil101-07-2015 15:26:12 // 69055
Az NGK is nagyon jó.
denil101-07-2015 15:23:34 // 69054
Az nem biztos. Lehetséges még az izzítórelé.
Szóval mielőtt vennél új gyertyákat, nézzétek meg a relét,h stabilan működik e.
Nekem épp most volt ilyen problémám. Ugyanezt írta ki és cseréltetni akartam a gyertyákat de a szerelőm mondta,h lassan a testtel, előbb derüljön ki,h tényleg gyertya e. Végül igaza lett. Relé lett :)
Szóval mielőtt vennél új gyertyákat, nézzétek meg a relét,h stabilan működik e.
Nekem épp most volt ilyen problémám. Ugyanezt írta ki és cseréltetni akartam a gyertyákat de a szerelőm mondta,h lassan a testtel, előbb derüljön ki,h tényleg gyertya e. Végül igaza lett. Relé lett :)
Dömpi (il dottore)01-07-2015 15:20:16 // 69053
A P1482-t evente 1x nekem is bedobja. Kitörlöm, és nem jön vissza. Egyszerűen valami pillanatnyi rövidzárat csinál és nem kapcsol a venti 2. fokozata.
Amikor a hibát dobja, nem is kellene hogy kapcsoljon. Amikor ez a hiba előjött, akkor mindig éppen indítottam be a kocsit. A rendszer ilyenkor gondolom végigellenőriz mindent, és a hiba fennállásakor egyszerűen nem tud egy pillanatra kapcsolatba lépni a ventillátorvezérléssel. Ez a másodperc töredéke lehet, de elég ahhoz, hogy kidobja a hibakódot. Amúgy viszont minden működik rendesen.
Amikor a hibát dobja, nem is kellene hogy kapcsoljon. Amikor ez a hiba előjött, akkor mindig éppen indítottam be a kocsit. A rendszer ilyenkor gondolom végigellenőriz mindent, és a hiba fennállásakor egyszerűen nem tud egy pillanatra kapcsolatba lépni a ventillátorvezérléssel. Ez a másodperc töredéke lehet, de elég ahhoz, hogy kidobja a hibakódot. Amúgy viszont minden működik rendesen.
yani🍀01-07-2015 15:05:45 // 69052
yani🍀01-07-2015 14:57:37 // 69051
Azért nem mindegy a hibakód, mert a P1481 valóban a hűtőkör hibájára utalhat, a P1485 pedig EGR áramköri hibát takar
.......................01-07-2015 14:50:17 // 69050
hűtőventillátorok reléinek vezérlési hibája: P1481, P1482, P1483
1485
amúgy a Multiecu scan írja alul a Possible Faulty t
1485
amúgy a Multiecu scan írja alul a Possible Faulty t
.......................01-07-2015 14:46:26 // 69049
a ventit ELM 327 böl Multiecuscannal ki lehet vezérelni
az "Acurator " menüben van
szoftveresen be ki lehet kapcsolni
és kiderül ,hogy a venti rossz ,vagy más
az "Acurator " menüben van
szoftveresen be ki lehet kapcsolni
és kiderül ,hogy a venti rossz ,vagy más
Dzsozy01-07-2015 14:29:41 // 69048
Szép napsütötte napot kívánok Mkinek!
Segítséget kérnék: Klíma bekapcsolása után kaptam egy hibaüzit. Lali kiolvasta nekem, amúgy is mentem volna hozzá. P1481 vagy 1485 most hirtelen nem is tudom. Ismeretlen hibajelzés, ezt írta a gép. Beleásta magát a történetbe, mert nem hagyta nyugodni, és telefonált, hogy klíma ventilátor rendellenesség, vagy valami hasonló, ventilátorral kapcsolatos a dolog. Még mielőtt futnék a márkaszervizbe 9500,-ft+áfás óradíjért megnézetni, megkérdezném itt a nagyérdeműt, hogy esetleg valamit itthonról tudnék ellenőrizni?
Segítséget kérnék: Klíma bekapcsolása után kaptam egy hibaüzit. Lali kiolvasta nekem, amúgy is mentem volna hozzá. P1481 vagy 1485 most hirtelen nem is tudom. Ismeretlen hibajelzés, ezt írta a gép. Beleásta magát a történetbe, mert nem hagyta nyugodni, és telefonált, hogy klíma ventilátor rendellenesség, vagy valami hasonló, ventilátorral kapcsolatos a dolog. Még mielőtt futnék a márkaszervizbe 9500,-ft+áfás óradíjért megnézetni, megkérdezném itt a nagyérdeműt, hogy esetleg valamit itthonról tudnék ellenőrizni?
droberto01-07-2015 13:43:39 // 69047
Nem jól emlékszel. :)
A fogyasztás akkor 2 l/100 km (ennél a compnál, gyakorlatilag ez 0-át jelent), ha nincs pillanatnyi átfolyás. Ilyen akkor fordul elő ha motorfék üzemben haladsz. Motorfék pedig csak akkor van amikor ténylegesen lassulsz az adott fokozatban/sebességnél. Ha lassan mész (vagy nem váltasz vissza) hiába nem nyomod a gázt az alapjárat visszi a kocsit és így van valós fogyasztás.
Másrészt pedig minél lassabban mész annál inkább nő a fogyasztásod 100 km-re vetítve (Pl.: alapjárati gurulás 1. fokozatban).
Sok típusnál egyébként álló autóban alapjáraton a mérési metódus átál l/100km-ről, l/h-ba.
A fogyasztás akkor 2 l/100 km (ennél a compnál, gyakorlatilag ez 0-át jelent), ha nincs pillanatnyi átfolyás. Ilyen akkor fordul elő ha motorfék üzemben haladsz. Motorfék pedig csak akkor van amikor ténylegesen lassulsz az adott fokozatban/sebességnél. Ha lassan mész (vagy nem váltasz vissza) hiába nem nyomod a gázt az alapjárat visszi a kocsit és így van valós fogyasztás.
Másrészt pedig minél lassabban mész annál inkább nő a fogyasztásod 100 km-re vetítve (Pl.: alapjárati gurulás 1. fokozatban).
Sok típusnál egyébként álló autóban alapjáraton a mérési metódus átál l/100km-ről, l/h-ba.
David | Centocinquantanove01-07-2015 13:18:57 // 69046
Nekem is elég vakfolt ez a téma, de az adatok eddig a sztorit igazolják... A fene se tudja...
vzolee01-07-2015 12:54:33 // 69045
Köszi, akkor ezek közül rakatok bele.
.......................01-07-2015 12:41:25 // 69044
Beru ,Bosch a megfelelö ezek a gyári beszálítók is
a többi típus lom
a többi típus lom
vzolee01-07-2015 11:42:09 // 69042
Nem lehet, hogy a jobb oldali pedált nyomod? :)
Én ilyet még nem vettem észre, nekem max akkor megy fel, ha lassan gurulok üresben.
Én ilyet még nem vettem észre, nekem max akkor megy fel, ha lassan gurulok üresben.
Dömpi (il dottore)01-07-2015 11:40:07 // 69041
Újabban érdekes dologra lettem figyelmes:
Eddig, ha motorfékkel vagy üresben gurultam és akár fékeztem akár nem, a pillanatnyi fogyasztás folyamatosan 2,0 volt (kivéve persze, ha regenerált).
Mostanában, egészen addig, amíg nem nyomom be a féket, ugyancsak 2,0, de amint elkezdek fékezni, elkezd emelkedni a pill. fogyasztás 2,5 majd 3,0 majd 3,5.
Ez vajh. miért?
Eddig, ha motorfékkel vagy üresben gurultam és akár fékeztem akár nem, a pillanatnyi fogyasztás folyamatosan 2,0 volt (kivéve persze, ha regenerált).
Mostanában, egészen addig, amíg nem nyomom be a féket, ugyancsak 2,0, de amint elkezdek fékezni, elkezd emelkedni a pill. fogyasztás 2,5 majd 3,0 majd 3,5.
Ez vajh. miért?
vzolee01-07-2015 11:33:35 // 69040
Én is, plusz nem is várnék rá 6-8 hetet :)
GTPeti01-07-2015 11:26:21 // 69039
Kicsit szkeptikus vagyok. :)
David | Centocinquantanove01-07-2015 11:02:45 // 69038
A múltkor pont én is nézegettem a gyertyákat, a két legismertebb alkatrészkereskedőnél, utána ebayen is. Erősen meglepődtem az árkülönbségen.
David | Centocinquantanove01-07-2015 11:00:49 // 69037
Egy kellemes keserédes csalódás az autóval kapcsolatban:
generátor javítása után (diódahíd + kefegarnitúra) közel fél lityivel eszik kevesebbet a saját mérése szerint (konkrét számot direkt nem mondok :) ).
Egy szaki magyarázta, hogy a döglődő generátornál a gerjesztés miatt foghatja a motor teljesítményt, ami most ugye megszűnt...
Hetekkel ezelőtt kezdett szépen felkúszni a fogyi mindig 1-1 decivel, míg végleg tényleg fél literrel mutatott többet annál amivel mindigis járkálok. Ezt betudtam a klímázásnak, és nem is törődtem vele.
Most viszont klímázással együtt is visszajött a régi jól megszokott fogyasztási érték...
Heppiness :)
generátor javítása után (diódahíd + kefegarnitúra) közel fél lityivel eszik kevesebbet a saját mérése szerint (konkrét számot direkt nem mondok :) ).
Egy szaki magyarázta, hogy a döglődő generátornál a gerjesztés miatt foghatja a motor teljesítményt, ami most ugye megszűnt...
Hetekkel ezelőtt kezdett szépen felkúszni a fogyi mindig 1-1 decivel, míg végleg tényleg fél literrel mutatott többet annál amivel mindigis járkálok. Ezt betudtam a klímázásnak, és nem is törődtem vele.
Most viszont klímázással együtt is visszajött a régi jól megszokott fogyasztási érték...
Heppiness :)
vzolee01-07-2015 10:30:39 // 69036
Ma reggel kiadta az izzítógyertya ikont és ki is írta, hogy "pre heating glow plugs not available". Gondolom cserélnem kéne a gyertyákat. Milyet érdemes rakni bele?
denil130-06-2015 21:25:46 // 69035
Fussunk ossze holnap?
Shadin30-06-2015 20:30:50 // 69034
Figyu! Tonnányi mérés van a notimon és a köztünk lévő távolság 50 méter...
Sanyi30-06-2015 19:20:04 // 69033
Nekem ugyan ez volt valamelyik nap egy kereszteződésben. Ugyan úgy kiírt valamit egy pillanatra....mintha az olajról lett volna szó a hibaüzenetben. Aztán kulcs ki, be és indult is... rá pár napra meg a parkolóban csinálta azt hogy nem indult,. Gombnyomásra katt és semmi. 2x 3x rányomtam a gombra és indult. Mi az valami front van ami a 159ekre hat csak? :D
Szabolcs 15930-06-2015 15:28:14 // 69032
Nekem a map sensor tol 1500 tol 2000 íg halott volt
denil130-06-2015 11:10:32 // 69031
Tökéletes az is!
Előre is nagyon köszönöm a segítséged :)
Előre is nagyon köszönöm a segítséged :)
Liquid30-06-2015 11:02:52 // 69030
persze, sima ügy :)
de nem ígérem hogy ma meg tudom nézni, legrosszabb esetben hétvégén
de nem ígérem hogy ma meg tudom nézni, legrosszabb esetben hétvégén
denil130-06-2015 11:01:53 // 69029
A map sensor nekem is eszembe jutott, szerintem megnézzük azt is...lehet csúnyán el van koszolódva de az nem magyarázná a lemaradó turbót.
denil130-06-2015 10:59:57 // 69028
Ha pedig már nagyon pofátlan lehetek akkor megkérnélek,h mérj egy turbónyomást és légtömeget 1-2 padlógázas etapon. Nincs a közvetlen ismerősi körömben 159-es tulaj és nem lenne rossz látni másik vas adatait is. De persze tényleg ha csak nem nagy kérés..
denil130-06-2015 10:55:41 // 69027
Meg tudnád nézni valamikor ha nem túl nagy kérés?
denil130-06-2015 10:55:08 // 69026
Meg fogjuk nézni ma az EGR-t. Az ábra elég hasznos így még egy laikus is össze tudja hasonlítani. Van szerelő itt Pesten aki nagyon vágja a dolgokat és be is fogok jelentkezni hozzá.
norbi040930-06-2015 09:39:26 // 69025
Komolyan mondom már mindenben rémeket látok...
Most feltöltöttem max-ra, figyelgetem, hogy mennyire fogy. Bevallom a kiegyenlítőre ezelőtt nem tudom mikor lesten rá...
Most feltöltöttem max-ra, figyelgetem, hogy mennyire fogy. Bevallom a kiegyenlítőre ezelőtt nem tudom mikor lesten rá...
Giuntini30-06-2015 08:59:25 // 69024
Én azt mondom ne találgass! Ajánlom neked Szatyi mestert, hidd el ő kideríti a problémát. Nem érdemes itt találgatni. Nála a szakértelem megvan, és nem a levágós fajta.
Csabi30-06-2015 08:57:56 // 69023
Semmit nem jelent , h látszólag "tiszta", azt kell vizsgálni, h maga a szelep könnyedén, akadás mentesen mozog-e. Ha a tengely és a persely között, már egy kicsivel is nagyobb a játék, akkor az ha kormot kap szorulni fog...
De mint már írtam is marha egyszerűen ki lehet deríteni, vagy MES-el, vagy amit Szosza írt...ennyi.
De mint már írtam is marha egyszerűen ki lehet deríteni, vagy MES-el, vagy amit Szosza írt...ennyi.
Erhard 242 (Pure Energy)30-06-2015 08:27:30 // 69022
fél év alatt 1-2 deci nyáron pl nem gáz
norbi040930-06-2015 08:21:04 // 69021
Szépreggelt! :)
Egy amatőr kérdés...a hűtővíz fogyhat valamennyire? Vagy egyáltalán nem szabadna?
Egy amatőr kérdés...a hűtővíz fogyhat valamennyire? Vagy egyáltalán nem szabadna?
Liquid30-06-2015 08:05:01 // 69020
emlékeim serint nálam is ekörül van alapjáraton
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
582
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?