Forum >> 159
Zselé24-06-2017 05:02:07 // 96170
Illetve tegyük hozzá, hogy a kagylóskút mérőóráit szvsz óvodások hitelesítették. Mindenhol lehet plusz, 1-2 liter reális is, de 42 literes tankba 49,5-öt csak ott tudtam tankolni :D
Liquid24-06-2017 00:34:42 // 96169
én nem hiszek a prémium cuccban, meg úgy általában semmilyen adalékban sem :)
Vagy valami ármány folytán a győri Metro kúton, illetve a bécsi Eni-kúton is prémium van...
Normális kúton alap nyál, a többi csak placebo. (60e km után alakult ki ez a meglátásom)
Vagy valami ármány folytán a győri Metro kúton, illetve a bécsi Eni-kúton is prémium van...
Normális kúton alap nyál, a többi csak placebo. (60e km után alakult ki ez a meglátásom)
Csabi23-06-2017 22:26:19 // 96168
A füstölés, fogyi nővekedés, mennyire biztos, hogy az injektorok miatt van? Bár nem írtad mit csináltál, mit néztek előtte...de tuti ez lenne az utolsó beavatkozás nálam, mert szerintem ez a legdrágább, és nem biztos, hogy megoldja a problémád...
Piritu - 1.000.00023-06-2017 22:08:06 // 96167
1,9 16V (156)-al történt, hogy vagy 6-7e km-en keresztül csak normál nyállal mentem.
Aztán németbe menet a Vas nem ment 180-nál többet. Miután hazajöttem bevittem a szakszervizbe, ahol is megállapították, hogy tényleg nem megy 180 felett, de baját nem találtak. A szerelő srác ajánlotta, hogy tegyek bele valamilyen prémium cuccot.
Teletettem, aztán 3-400 km múlva (mire németbe értem) újra ment 180 felett.
Azóta minden 4-5. tankolás prémium.
Aztán németbe menet a Vas nem ment 180-nál többet. Miután hazajöttem bevittem a szakszervizbe, ahol is megállapították, hogy tényleg nem megy 180 felett, de baját nem találtak. A szerelő srác ajánlotta, hogy tegyek bele valamilyen prémium cuccot.
Teletettem, aztán 3-400 km múlva (mire németbe értem) újra ment 180 felett.
Azóta minden 4-5. tankolás prémium.
tdemeter23-06-2017 21:55:49 // 96166
A jövőheti injektor felújítás után megmondom, hogy egyáltalán érdemes-e bármilyet tankolni.
Az elmélet szerint tisztán tartja a porlasztókat, de nekem 3.5 év kizárólag premium tankolás után is egyre rosszabbak. Füstölés, fogyasztás növekedés, ami kell...
Az elmélet szerint tisztán tartja a porlasztókat, de nekem 3.5 év kizárólag premium tankolás után is egyre rosszabbak. Füstölés, fogyasztás növekedés, ami kell...
Trogerr23-06-2017 21:49:54 // 96165
Bizony a kávé tényleg jó! :D Tankolni viszont Luk... Shellt szintén a túl rámenős kutasok miatt kerülöm, anya meg pont azért szereti...:)))
Smith23-06-2017 21:41:10 // 96164
Shell csak kenyszerbol, mert rohadt idegesito hogy kiteszem az indexet hogy lemenjek a kutra, es mar rohannak hogy tankoljanak nekem... kikeszitenek.
OMV premium. Mindig. Jo a kave is :)
OMV premium. Mindig. Jo a kave is :)
RomeoOne23-06-2017 21:06:54 // 96163
Csak MOL-nál. 4-ből 3-szor prémium, a maradék alkalommal sima. Semmi különbséget nem érzek. Szerintem a prémiumnak nem is az a lényege, hogy érzed a különbséget, hanem kevesebb lerakódást okoz, jobb kenést ad, ami hosszútávon tesz jót, és nem a tankolás után érzed.
Piritu - 1.000.00023-06-2017 20:54:05 // 96162
Az izzó szempontjából az első tized mp számít. Az az idő, ami a felizzásig telik el. Ennyi idő alatt nő meg az izzószál hőmérséklete és vele együtt az ellenállása sokszorosára, ill esik vissza az áramfelvétele a normálisra.
Mire indítasz ez már lezajlott...
Mire indítasz ez már lezajlott...
Haddel23-06-2017 20:34:13 // 96161
Az is szép😃
Erhard 242 (Pure Energy)23-06-2017 20:31:59 // 96160
én semmi különbséget nem tapasztalok mind1 hol tankolok ...OMW vagy Shell nagy ritkán Mol nyálat...
deportivo23-06-2017 20:13:28 // 96159
OMW prémium, szeretném hinni, hogy jól hiszem, ez az üzemanyag passzol a kocsihoz. 1.9 JTDm.
csokagm23-06-2017 20:02:26 // 96158
Nekem a 166 2.4ese a normál shell üzemanyagot nem szerette. Teljesen megvaltozott az auto es rossz iranyba.
Zselé23-06-2017 20:01:49 // 96157
Lukoilnál etetem, semmi baj nincs vele... 2.0 jtdm 136le. A Spidert is néha ott tankolom, csak azt benzinnel. Nem éreztem különbséget a Lukoil benzin és az OMV premium közt
csokagm23-06-2017 20:00:49 // 96156
Én most nem a németre reagáltam, csak arra hogy nem voltál biztos benne hogy van benne tuzmegelozo rendszer.
bonyesz23-06-2017 19:57:19 // 96155
Énnekem a Schell bejött mind sima mind préniumba ,de ami nekem az legjobb talán a BP a OMW-vel hát jó de más.
bonyesz23-06-2017 19:53:46 // 96154
Vielleicht ja, bitte. Majd holnap megtudom.
Dömpi (il dottore)23-06-2017 19:47:52 // 96153
Én ha lehet OMW prémiummal etetem.
Sokak szerint a prémium placebo.
Hozzáteszem többségük 2.4-et hajt, ahol lehet tényleg placebo, hiszen önmagában nagyteljesítményű a kocsi, így nem érződik a prémium anyag hatása. Nálam, az 1.9 8v esetében (még ha choppelt is) igenis érződik.
Sokak szerint a prémium placebo.
Hozzáteszem többségük 2.4-et hajt, ahol lehet tényleg placebo, hiszen önmagában nagyteljesítményű a kocsi, így nem érződik a prémium anyag hatása. Nálam, az 1.9 8v esetében (még ha choppelt is) igenis érződik.
Dömpi (il dottore)23-06-2017 19:43:11 // 96152
Egyet értek, tutira elírás (also einfach falsch geschrieben 😉)
bonyesz23-06-2017 19:42:30 // 96151
Újra megnézem hogy esetleg rosszul irtam-e le és most nem ir semmit csak a szokásosat.Holnap tesztelem.Talán napszúrást kapott a kedves.
Szabister23-06-2017 19:40:18 // 96150
Sziasztok! Üzemanyag téma érdekelne. Normál vagy prémium dízel? Kinek mi a tapasztalata a különböző társaságokkal? (Omv ,Shell,Mol) 1.9 16v melyiket szereti a legjobban? Most kezdtem el a dízelezést és érdekelnek a tapasztalatok.
Dömpi (il dottore)23-06-2017 19:39:29 // 96149
De indításkor vannak pillanatnyi feszültségingadozások és azok nyírják ki. Indítás után pár másodperccel már egyenleges a terhelés.
Dömpi (il dottore)23-06-2017 19:36:54 // 96148
Nekem meg még kb 10 k és megvan az együtt töltött 100 k😎
RomeoOne23-06-2017 18:41:31 // 96147
De ha németül keresel rá a kifejezésre, akkor kijavít "Fahrzeug"-ra, mivel csak arra vannak találatok. Ha angolul, akkor kijavítja a "Fire protection"-t "vehicle protection"-re, szintén, mivel csak arra ad találatot. Elég valószínűnek látom, hogy nem az egész internet lett hirtelen információhiányos...
csokagm23-06-2017 17:26:40 // 96146
Elvileg van valami tűzvédelmi rendszer az autóban.
Piritu - 1.000.00023-06-2017 17:22:02 // 96145
Nálam egy évig voltak jók az emelt fényerejű izzók (kb 40e km)
bonyesz23-06-2017 17:12:52 // 96144
Reggel melóba menet semmi meló után indítom akkor láttam de lehet vele közlekedni.Hazaértem leállítom kulcs ki ismét ez az üzenet.Megpróbállok majd hibát olvastatni??
Shadin23-06-2017 17:09:28 // 96143
A tűzmegelőző rendszer a vezetőülés alatt lévő üzemanyag elzáró szelep szerintem, azt a kioldó gombot kellene megnyomkodnod...
RomeoOne23-06-2017 16:49:55 // 96142
Szerintem elírtad és az üzenet az volt, hogy Fahrzeugschutzsystem nicht verfügbar.
Valami kormányzárral kapcsolatos dolog lehet.
Valami kormányzárral kapcsolatos dolog lehet.
tdemeter23-06-2017 16:47:31 // 96141
Sziasztok!
Új hepije van a gépnek, úgy 60-70%-os eltőmődöttségnél beszól a compjúter, hogy invalid dpf pressure signal van.
Konkrétan 0-át mutat ilyenkor alapjáraton. Aztán ha megyek vele akkor szépen regenerál és minden jó és boldog addig, amíg ismét nem lesz 60-70 %-os dugulás. Ekkor kezdődik minden előröl.
Kezd kicsit az agyamra menni már.
Csak tele lehet korommal, lyukas netán a szenzor csöve, vagy csak szimplán elromolhatott a szenzor?
Valakinek hasonló?
Btw jövőhéten viszem injektorfelújításra, remélem megoldódik a füstölés, merthogy ezzel együtt az is van.
Új fogyasztás rekord, 8.9L /100 (6.4-el indultunk 3.5 éve)
Van valakinek tapasztalata 8v injektor felújítással (előtte, utána) kapcsolatban?
Minden tapasztalatot szívesen veszek.
Köszi
Új hepije van a gépnek, úgy 60-70%-os eltőmődöttségnél beszól a compjúter, hogy invalid dpf pressure signal van.
Konkrétan 0-át mutat ilyenkor alapjáraton. Aztán ha megyek vele akkor szépen regenerál és minden jó és boldog addig, amíg ismét nem lesz 60-70 %-os dugulás. Ekkor kezdődik minden előröl.
Kezd kicsit az agyamra menni már.
Csak tele lehet korommal, lyukas netán a szenzor csöve, vagy csak szimplán elromolhatott a szenzor?
Valakinek hasonló?
Btw jövőhéten viszem injektorfelújításra, remélem megoldódik a füstölés, merthogy ezzel együtt az is van.
Új fogyasztás rekord, 8.9L /100 (6.4-el indultunk 3.5 éve)
Van valakinek tapasztalata 8v injektor felújítással (előtte, utána) kapcsolatban?
Minden tapasztalatot szívesen veszek.
Köszi
bonyesz23-06-2017 16:43:27 // 96140
Ezt ki googléztam én is de mit jelenthet igazából fogalmam sincs.
RomeoOne23-06-2017 16:35:46 // 96139
Lefordítva azt, hogy a tűzvédelmi rendszer nem elérhető. Bár nekem új, hogy ilyen is van a 159-ben.
David | Centocinquantanove23-06-2017 16:18:52 // 96138
Pedig az én izzóim is a Dömpi által leírt módszerrel bírják elég jól... Pedig a növelt fényerejűt rakom be mindig, és annak a gyártó által bevallottan harmatos az élettartama...
bonyesz23-06-2017 16:15:57 // 96137
Sziasztok ma délután a vas azt irta,Feuerzeug schutsystem nicht verfügbar.Van valakinek ötlete mit jelent.Kösz.
Zolibácsi23-06-2017 15:40:12 // 96136
Igen, kb 1 eve mar falazva van az egr. Szoval ami rajta volt keves olaj vagy korom, falazas elottrol, az szepen raszaradt es kikemenyedett ami mar zavarta a map mukodoset.
Piritu - 1.000.00023-06-2017 15:40:00 // 96135
Elméletileg pont ez a használat csökkenti a legjobban az élettartamot.
Az izzónak az a legjobb, ha minél kisebb feszültségről kapcsolod hidegen be (akku 12V), ilyenkor kisebb a csúcsáram. Ha indítás után kapcsolod be, akkor a töltőfeszültséget kapja, ami 14V felett van, ez ugyanennyi %-al magasabb áramot jelent.
Az izzónak az a legjobb, ha minél kisebb feszültségről kapcsolod hidegen be (akku 12V), ilyenkor kisebb a csúcsáram. Ha indítás után kapcsolod be, akkor a töltőfeszültséget kapja, ami 14V felett van, ez ugyanennyi %-al magasabb áramot jelent.
Haddel23-06-2017 15:38:57 // 96134
Gratula! Még legalább ugyanennyit!😃 Enyém vasárnap fordult 250ezerbe ,csak elfelejtettem lefotozni.
szekkyy23-06-2017 13:23:33 // 96133
Hali!
Arra az útmutatóra igényt tartanék én is ha van rá lehetőség :) Mellesleg nekem a nagynavi angolul csak ír, olaszul beszél....ami egy szép nyelv, csak nem értem :)
Arra az útmutatóra igényt tartanék én is ha van rá lehetőség :) Mellesleg nekem a nagynavi angolul csak ír, olaszul beszél....ami egy szép nyelv, csak nem értem :)
mizooo23-06-2017 12:16:01 // 96132
Visszakaptam a váltót a szakitól! 135 000 Ft-ot kért gyári csapágyakkal felújította és újrahézagolta a váltót. Azt mondta nem volt hatalmas baja.
Kiderült a zörgést az okozta, hogy beállt a kettőstömegűm, és a már kopott váltó zörgött emiatt. A lendkerékben ~50 000 Km van, Koreai VAleo?!
Kiderült a zörgést az okozta, hogy beállt a kettőstömegűm, és a már kopott váltó zörgött emiatt. A lendkerékben ~50 000 Km van, Koreai VAleo?!
David | Centocinquantanove23-06-2017 11:11:19 // 96131
Ebben az esetben a szenzor dzsuvásodása az nem az ok, hanem az is egy következmény... Szerintem.
David | Centocinquantanove23-06-2017 11:07:40 // 96130
csokagm23-06-2017 11:06:42 // 96129
Most veszem észre hogy az indítás-leállítás kimaradt nálam, de igen úgy értettem:)
Liquid23-06-2017 10:53:51 // 96128
indításnál, leállításnál nyomom is :)
csokagm23-06-2017 10:30:01 // 96127
Fogalmam sincs már hol hallottam ezt es mely gyártókra igaz.
De például en úgy tudom, hogy a manuál váltónál akkor is érdemes nyomni a kuplungot ha üresben vagy, így kíméled a kettőtomegut.
Igaz azt cserélni valamivel nagyobb költség mint egy izzót😀
De például en úgy tudom, hogy a manuál váltónál akkor is érdemes nyomni a kuplungot ha üresben vagy, így kíméled a kettőtomegut.
Igaz azt cserélni valamivel nagyobb költség mint egy izzót😀
Giuntini23-06-2017 09:54:44 // 96126
Nekem emelt fényerejű van benne már több mint 2 éve. Soha nem kapcsolgatom, automatán hagyom. A garázsban indításnál felkapcsol, mikor leállítom lekapcsol. És nem kellett még cserélnem!
Liquid23-06-2017 09:07:37 // 96124
Egyik olaszban se szoktam kapcsolgatni (UNO, Panda, 156) Az UNO-ban cseréltem csak izzókat, mert emelt fényerejűt tettem bele, annak ártott.
Shadin23-06-2017 09:05:49 // 96123
Remélem! Majd időzítjük!
Köszi!
Köszi!
csokagm23-06-2017 09:01:55 // 96122
Ezt en is így tudom, ezekszerint nem vagyok egyedül. Valami olyasmiről hallottam, hogy az nem tesz jot az izzónak ha az indítás es leallitas pillanatában világít.
Liquid23-06-2017 08:57:08 // 96121
hááát, én speciel nem kapcsolom le a lámpát :) Kis túlzással bekapcsoltam 2012.07.07-én és azóta megy :)
Azonkívül a fél max. 1 évet ha megtoldjuk 50%-kal még az is szánalmas.
Szerintem nem éri meg, akkor már közönséges izzó ha nem akar xenont az ember.
Azonkívül a fél max. 1 évet ha megtoldjuk 50%-kal még az is szánalmas.
Szerintem nem éri meg, akkor már közönséges izzó ha nem akar xenont az ember.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
569
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?