Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)16-08-2017 09:09:50 // 98021
ezen látszik, hogy nem vezettél még ilyen autókat amiről Warbi regélt... nem attól lesz egy autó sportos, hogy 200 lóerő vagy 300 ez egy összetett dolog :))
RomeoOne16-08-2017 09:04:14 // 98020
Erről már hallottam ezt is, azt is. Van ahol harapnak rá úgy, mint ahogy te is írod, de van ahol nem problémáznak rajta. Nem próbáltál átmenni máshova? Nekem a legutolsó opció lesz, hogy lekaparjam. Inkább végigjárom a fél országot.
RomeoOne16-08-2017 09:01:10 // 98019
Én továbbolvastam, meg ezt is végig, de továbbra sem tudok egyetérteni :D
Ebből az írásból is az jön le, amit már másoknál is olvastam és ott sem értettem, mint ha attól lenne élmény az autózás, hogy ha érzed a halálfélelmet, tehát egy - mai szemmel - elavult autó kell hozzá, mert nem bír annyit. Az örök "élményautó" a Lada, mert abban már 60-nál halálfélelmed van, meg kicsi a kanyarsebessége, hamar megcsúszik, meg a szar futóműve amúgy sem sokat enged és hamar a határára lehet hajszolni.
Hát én egyáltalán nem így látom. Tudom mit tartok én király élményautónak? Ami akkorát lép 200-ról, mint az enyém most 50-ről. Vagy még nagyobbat. Vagy az, ami hegynek felfele úgy gyorsul, mint ez hegynek lefele sem. Ehhez kell az 510 lóerő. Hogy ha odaérek a pályán egy 3.0 TDI Audi mellé, úgy előzzem meg, mintha állna, akkor is, ha ő teligázt nyom közben. Pályán meg 200 felett is csak akkora oldalgyorsulás van a nagy ívek miatt, mint ha a faluban 30-al vennéd a kanyart, szóval még csak határok feszegetéséről sincs szó.
Neked csak azért hozott ez nyugalmat, mert nincs más választásod, ennyit tud 240 lóerő ebben a nagy dögben. Nem ugrál úgy, mint egy akár jóval gyengébb kis hot hatch. Ebbe a kocsiba kéne vagy 400 lóerő (persze, a hátsó kerékre), hogy igazi élmény legyen. Hogy úgy tolja meg egy gázadásnál, hogy hátracsapja a fejedet a fejtámlának.
Most lett 25 éves a McLaren F1. Készített az R&T a tervezőkkel és a tulajdonosokkal is interjúkat az évforduló kapcsán. Az egyik mérnök anekdotázott, hogy volt egy német üzletember ügyfelük. Kapcsolatba lépett velük, hogy folyton kigyullad egy lámpa a műszerfalon, de nem találja a kézikönyvben. Kiderítették, hogy a motorháztető visszajelző lámpája volt. Megkérdezték tőle, hogy gyakran csinálja? Mondta, hogy ja, minden nap 2x. Az úton munkába, meg a munkából haza. A mérnök elmesélte, hogy ismerték a problémát. A menetszél kissé meg tudta emelni a motorháztetőt amire már bejelzett visszajelző lámpája. De ez csak 300 km/h környékén fordult elő. :))
Szerinted neki elég lett volna egy HF Integrale 200 lóval?
200 ló egy 200 kilós motorban jó, nem egy 1300 kilós kasztniban. Ott is az a feeling benne, hogy 15 mp alatt 300-on van. És ez autópályán simán elérhető nekik, pedig az is közút :)
És az az élmény az erős gépben, hogy tök mindegy, hogy mennyivel mész, ha odalépsz neki, beletol az ülésbe. Ehhez nagyon kevés a 200-240 lóerő.
Ebből az írásból is az jön le, amit már másoknál is olvastam és ott sem értettem, mint ha attól lenne élmény az autózás, hogy ha érzed a halálfélelmet, tehát egy - mai szemmel - elavult autó kell hozzá, mert nem bír annyit. Az örök "élményautó" a Lada, mert abban már 60-nál halálfélelmed van, meg kicsi a kanyarsebessége, hamar megcsúszik, meg a szar futóműve amúgy sem sokat enged és hamar a határára lehet hajszolni.
Hát én egyáltalán nem így látom. Tudom mit tartok én király élményautónak? Ami akkorát lép 200-ról, mint az enyém most 50-ről. Vagy még nagyobbat. Vagy az, ami hegynek felfele úgy gyorsul, mint ez hegynek lefele sem. Ehhez kell az 510 lóerő. Hogy ha odaérek a pályán egy 3.0 TDI Audi mellé, úgy előzzem meg, mintha állna, akkor is, ha ő teligázt nyom közben. Pályán meg 200 felett is csak akkora oldalgyorsulás van a nagy ívek miatt, mint ha a faluban 30-al vennéd a kanyart, szóval még csak határok feszegetéséről sincs szó.
Neked csak azért hozott ez nyugalmat, mert nincs más választásod, ennyit tud 240 lóerő ebben a nagy dögben. Nem ugrál úgy, mint egy akár jóval gyengébb kis hot hatch. Ebbe a kocsiba kéne vagy 400 lóerő (persze, a hátsó kerékre), hogy igazi élmény legyen. Hogy úgy tolja meg egy gázadásnál, hogy hátracsapja a fejedet a fejtámlának.
Most lett 25 éves a McLaren F1. Készített az R&T a tervezőkkel és a tulajdonosokkal is interjúkat az évforduló kapcsán. Az egyik mérnök anekdotázott, hogy volt egy német üzletember ügyfelük. Kapcsolatba lépett velük, hogy folyton kigyullad egy lámpa a műszerfalon, de nem találja a kézikönyvben. Kiderítették, hogy a motorháztető visszajelző lámpája volt. Megkérdezték tőle, hogy gyakran csinálja? Mondta, hogy ja, minden nap 2x. Az úton munkába, meg a munkából haza. A mérnök elmesélte, hogy ismerték a problémát. A menetszél kissé meg tudta emelni a motorháztetőt amire már bejelzett visszajelző lámpája. De ez csak 300 km/h környékén fordult elő. :))
Szerinted neki elég lett volna egy HF Integrale 200 lóval?
200 ló egy 200 kilós motorban jó, nem egy 1300 kilós kasztniban. Ott is az a feeling benne, hogy 15 mp alatt 300-on van. És ez autópályán simán elérhető nekik, pedig az is közút :)
És az az élmény az erős gépben, hogy tök mindegy, hogy mennyivel mész, ha odalépsz neki, beletol az ülésbe. Ehhez nagyon kevés a 200-240 lóerő.
David | Centocinquantanove16-08-2017 08:46:31 // 98018
Nagyon szép...
Nekem miért nincs ilyen szerencsém, hogy ilyen lehetőség jön szembe... 30-ért ajándék volt!
Nekem miért nincs ilyen szerencsém, hogy ilyen lehetőség jön szembe... 30-ért ajándék volt!
Tocke16-08-2017 08:40:35 // 98017
Nagyon szép, egészen feldobja a belteret. Az én kormányomat is a gyűrűk tették tönkre sajnos (női tulaja volt). Ez is egy tétel a kiadások listáján nekem is, azon még gondolkodom, hogy megérné-e a "TI" kormányt választani plussz pénz ellenében.
multizseti16-08-2017 07:57:24 // 98016
Köszönöm mindenkinek a segítséget, rátettem a foglaltság érzekelőre.
Chris15916-08-2017 07:08:46 // 98015
Műszakira szerintem necces lesz neked az első két ablakod fóliázása,VTT-n láttam, tényleg elég mutatós így a kocsi.
Sajna nem hivatkozhatsz a fényáteresztő képességére pedig a tiéd se annyira sötét, műbizonylat ide vagy oda nem hiszem, hogy átengedik persze vannak kivételek.
Minden autóm enyhén sötétítve volt elöl is mert szerintem is bután néz ki ha csak a B oszloptól hátrafelé sötét valami.
Nem tudtam annyi kenőpénzt adni a vizsgabiztosnak (hozzáteszem az elmúlt 15 évben motort autót mindent vittem hozzá bejáratott vizsgabiztosom nagyon sok komolyabb dolgot elnézett az évek alatt nem sorolom) , hogy átengedje hivatkozik arra, hogy félig leengedett állapotban készül fénykép az autóról és bekerül a rendszerbe.
Egyébként az enyém is most volt július végén műszakin, a sikeres műszaki után még aznap este vittem fóliáztatni az első ablakokat. Így 2 évre megint biztos.
A fólia levétele írdatlan szopás otthon sajátkezüleg, főleg az ami már 2 éve rajta pihen.
Foltbenzines tisztító csak keni a ragasztóanyagot meg a többi tisztítószer is, speckó szerrel azonnal lejön.
Műszakira még visszatérve csak 5. mérésre tudta hozni a kocsi a károsanyag kibocsátás értéket. Alap chip van a kocsin EGR off DPF on, kicsit meglepődtem hogy részecskeszűrővel is szenvedni kell, h megfelelő értéket kapjunk. Vizsgabiztosnak mondjuk feltűnt a gázreakció :) ilyen dízelbe még nem ült ami ennyire jól veszi a lapot, ez is mankynak köszönhető.
Sajna nem hivatkozhatsz a fényáteresztő képességére pedig a tiéd se annyira sötét, műbizonylat ide vagy oda nem hiszem, hogy átengedik persze vannak kivételek.
Minden autóm enyhén sötétítve volt elöl is mert szerintem is bután néz ki ha csak a B oszloptól hátrafelé sötét valami.
Nem tudtam annyi kenőpénzt adni a vizsgabiztosnak (hozzáteszem az elmúlt 15 évben motort autót mindent vittem hozzá bejáratott vizsgabiztosom nagyon sok komolyabb dolgot elnézett az évek alatt nem sorolom) , hogy átengedje hivatkozik arra, hogy félig leengedett állapotban készül fénykép az autóról és bekerül a rendszerbe.
Egyébként az enyém is most volt július végén műszakin, a sikeres műszaki után még aznap este vittem fóliáztatni az első ablakokat. Így 2 évre megint biztos.
A fólia levétele írdatlan szopás otthon sajátkezüleg, főleg az ami már 2 éve rajta pihen.
Foltbenzines tisztító csak keni a ragasztóanyagot meg a többi tisztítószer is, speckó szerrel azonnal lejön.
Műszakira még visszatérve csak 5. mérésre tudta hozni a kocsi a károsanyag kibocsátás értéket. Alap chip van a kocsin EGR off DPF on, kicsit meglepődtem hogy részecskeszűrővel is szenvedni kell, h megfelelő értéket kapjunk. Vizsgabiztosnak mondjuk feltűnt a gázreakció :) ilyen dízelbe még nem ült ami ennyire jól veszi a lapot, ez is mankynak köszönhető.
mizooo16-08-2017 05:03:04 // 98014
Basszus nekem enyhén rángatott tőle, kivettem okés, igaz akkor még nem vol taz GR adapter kitakarítva, a mi rendesen el volt dugulva :(
mizooo16-08-2017 05:01:48 // 98013
Hát ez nem sokkal volt drágább, postával az is 27 körül van és nem látszik, hogy milyen pontosan. De hát ilyen a biznisz ;)
yani🍀15-08-2017 21:50:41 // 98012
Az adok-veszek-en 25-ért árulnak teljesen újat ☹
Chris15915-08-2017 21:25:03 // 98011
WarbiRunner (Gyuri) köszi a gyors választ. Megyek is ki a garázsba építem is vissza :)
Igen manky már kiírta szoftveresen vagy 3 hónapja.
Kiváncsi leszek, hogy a fogyasztáshoz lesz-e valami köze, mert eddig elég jól eszegetett. 8.8-9.8 között TI kerékkel, elég sportosan dinamikusan vezetve.
Igen manky már kiírta szoftveresen vagy 3 hónapja.
Kiváncsi leszek, hogy a fogyasztáshoz lesz-e valami köze, mert eddig elég jól eszegetett. 8.8-9.8 között TI kerékkel, elég sportosan dinamikusan vezetve.
WarbiRunner (Gyuri)15-08-2017 21:15:44 // 98010
Igen gyári, az áramlást gyorsítja a szűkítő lemez. Mehet be a saválló lemez, rendben lesz :-) Programból legyen kiírva.
Chris15915-08-2017 21:09:11 // 98009
mizooo15-08-2017 20:51:38 // 98008
mizooo15-08-2017 20:50:01 // 98007
Faca, akkor érdemes lesz esetleg a szlovákoktól venni, ott olcsóbb.
mizooo15-08-2017 20:47:08 // 98006
Az én blogomat is meglesheted, az ülésfoglaltság úgy működik mint előtte.
Dömpi (il dottore)15-08-2017 17:05:48 // 98005
jah, az 50k már nekem is az érzékenységi küszöb felett van az ár/érték tekintetében....de mint írtam, nekem még 32k-ért volt beszerezhető.
Shadin15-08-2017 15:49:30 // 98003
multizseti15-08-2017 15:19:44 // 98002
Sziasztok! Bőrülésbe szerettem volna fűtést tenni, de találkoztam az ülésfoglaltság érzékelővel és nem mertem rátenni a fűthető lapokat. Kérdésem, hogy rakott e már be valaki utólag fűtést, ha igen mit kezdett az érzékelővel ami jelzi, hogy ül valaki az ülésben.
Shadin15-08-2017 14:44:28 // 98001
Én felkészítem az autót, bejelentem, elviszem és levizsgázik...
Jorjie15-08-2017 14:37:12 // 98000
WarbiRunner (Gyuri)15-08-2017 14:33:34 // 97999
Nem olvastad tovább... HF Integrale. 200 ló, 300Nm, 1300kg. Egy törékeny, kicsi, nem sok vasból épített szörny, ami csak az élményért van. Közúti sebességtartományban is kiélvezhető. Nem próbáltam még ilyet, de nagyon kéne. Nem mondanám Wartburg kategóriának.
Egyébként meg ha ültél volna a Wartburgomban, lehet jobban megértenéd, hogy miért gondolom feleslegesnek ezeket a modern, túlpumpált, elektronikával és mindenféle technikai trükkel agyontömött valamiket. Számomra ezek autóskártya kategória. És ezt a 159 tudatosította bennem.
A legnagyobbakat állatkodni közúton a Wartburggal lehetett, csak jelzem :-) 1.6 szívó motor, 4-2-1 leömlő, dupla torkú karbi, elektromos AC, ültetett, keményített futómű, üvegszálas sárvédő lemezek, átalakított féltengelyek, a létező legrövidebb kiosztású 5-ös váltó...és gombos indítás :-D 90 ló lehetett? Picivel több? Ki tudja. Nem az számított. Nem a leggyorsabbnak kellett lenni, csak a legjobbat játszani.
Aztán ott volt a 146-om. 150ló, 330Nm, 1300kg. Nem egy Integrale, hangban pláne nem, de ha megnézzük azokat az adatokat, és a felépítését, élvezeti cikknek nem rossz. Napi használatban tolta az élményt rendesen. Néha kicsit sok is volt, eddig ez az autó tudta egyedül azt, hogy egy-egy adrenalin fröccsös önfeledt akció után még percekig remegett a lábam a gázpedálon :-) Iszonyú intenzív volt egy ekkora autóban ennyi nyomaték. És még véletlenül a futóműve is nagyon jó hangolású volt a 146-ok közül csak a jtd kapott meg pár módosított alkatrészt (részben egyezett a Bravo GT futóművel) és persze ott volt még a quick-rack kormánymű (2.2 fordulatos).
Aztán most itt a 159, 240 lóval. Mit mondjak. Nem kell utcára 510 ló, ebben egészen biztos vagyok. :-) A 240 fölényként használható, élményként alig. Nekem ennyi erő pont a nyugalmat hozta el. Lassan csak rájöttem, hogy azért nincs izgalom, mert minden szituáció egy enyhe gázpedál legyintéssel megoldódik. Nem kezd el hevesen verni a szívem, hogy gyorsulunk, vajon beférek e, mert beférek és kész. Azért nincs izgalom, mert a 60-as kanyarban úgy megyek át 80-al, hogy nem különösebben tűnik fel. Általában fogalmam sincs, hogy mennyivel megyek. A 471-esen vettem magam észre a múltkor, hogy én ott nyugisan fűzöm a kanyarokat, közben a sebességmérő meg olyan túl sokat mutat. Én ennyivel akkor mentem régen, amikor siettem. Előzésnél dettó. A 146-tal azért volt izgalom abban, amikor egy előzést 140 fölött fejeztem be, onnan fékeztem vissza a sorba. Most? Fingom nincs mennyivel előzök. Legutóbb 170-en állt a mutató, amikor kicsúszott a számon annyi, hogy "hopp, kicsit megszaladt". Nem lehet észrevenni, sok izgalom sincs benne.
És azóta átértékeltem, ez nekem jó :-D Hogy mit tudna igazán, azt esélyem sincs kipróbálni közúton, de annyira nem is szeretném. Ott ha valamit benézek, nagyot esek. Szóval én megérkeztem oda, hogy szeretem ezt a kicsit élménygyilkos tudást. Ebben az autóban még egyszer sem éreztem azt, amit határhelyzetben az ember átél, hogy vajon befér e, kiadja e? Ésszerű és még afölötti tempókon is kiadja. Ahhoz meg lehet igazad van és öreg vagyok, hogy ésszerűtlen tempókon rángassam bele a kanyarokba, 200 fölött zavarjam másodrendű utakon. Lehetne, nekem nem igényem.
Szóval ennyi. oké, öregszem biztos. Lényeg, hogy megtaláltam ebben is a magam öreges nyugis élményét :-D Végre tudok úgy gyorsan autózni, hogy a lányom nincs rosszul. Én nem fáradok el. Nem káromkodok, nem nyomom a dudát. Az erőhatások direktsége, a harsány hang, a necces szituk. Jók voltak, de ennek a magabiztos szörnynek nagyon ideje volt.. :-)
Egyébként meg ha ültél volna a Wartburgomban, lehet jobban megértenéd, hogy miért gondolom feleslegesnek ezeket a modern, túlpumpált, elektronikával és mindenféle technikai trükkel agyontömött valamiket. Számomra ezek autóskártya kategória. És ezt a 159 tudatosította bennem.
A legnagyobbakat állatkodni közúton a Wartburggal lehetett, csak jelzem :-) 1.6 szívó motor, 4-2-1 leömlő, dupla torkú karbi, elektromos AC, ültetett, keményített futómű, üvegszálas sárvédő lemezek, átalakított féltengelyek, a létező legrövidebb kiosztású 5-ös váltó...és gombos indítás :-D 90 ló lehetett? Picivel több? Ki tudja. Nem az számított. Nem a leggyorsabbnak kellett lenni, csak a legjobbat játszani.
Aztán ott volt a 146-om. 150ló, 330Nm, 1300kg. Nem egy Integrale, hangban pláne nem, de ha megnézzük azokat az adatokat, és a felépítését, élvezeti cikknek nem rossz. Napi használatban tolta az élményt rendesen. Néha kicsit sok is volt, eddig ez az autó tudta egyedül azt, hogy egy-egy adrenalin fröccsös önfeledt akció után még percekig remegett a lábam a gázpedálon :-) Iszonyú intenzív volt egy ekkora autóban ennyi nyomaték. És még véletlenül a futóműve is nagyon jó hangolású volt a 146-ok közül csak a jtd kapott meg pár módosított alkatrészt (részben egyezett a Bravo GT futóművel) és persze ott volt még a quick-rack kormánymű (2.2 fordulatos).
Aztán most itt a 159, 240 lóval. Mit mondjak. Nem kell utcára 510 ló, ebben egészen biztos vagyok. :-) A 240 fölényként használható, élményként alig. Nekem ennyi erő pont a nyugalmat hozta el. Lassan csak rájöttem, hogy azért nincs izgalom, mert minden szituáció egy enyhe gázpedál legyintéssel megoldódik. Nem kezd el hevesen verni a szívem, hogy gyorsulunk, vajon beférek e, mert beférek és kész. Azért nincs izgalom, mert a 60-as kanyarban úgy megyek át 80-al, hogy nem különösebben tűnik fel. Általában fogalmam sincs, hogy mennyivel megyek. A 471-esen vettem magam észre a múltkor, hogy én ott nyugisan fűzöm a kanyarokat, közben a sebességmérő meg olyan túl sokat mutat. Én ennyivel akkor mentem régen, amikor siettem. Előzésnél dettó. A 146-tal azért volt izgalom abban, amikor egy előzést 140 fölött fejeztem be, onnan fékeztem vissza a sorba. Most? Fingom nincs mennyivel előzök. Legutóbb 170-en állt a mutató, amikor kicsúszott a számon annyi, hogy "hopp, kicsit megszaladt". Nem lehet észrevenni, sok izgalom sincs benne.
És azóta átértékeltem, ez nekem jó :-D Hogy mit tudna igazán, azt esélyem sincs kipróbálni közúton, de annyira nem is szeretném. Ott ha valamit benézek, nagyot esek. Szóval én megérkeztem oda, hogy szeretem ezt a kicsit élménygyilkos tudást. Ebben az autóban még egyszer sem éreztem azt, amit határhelyzetben az ember átél, hogy vajon befér e, kiadja e? Ésszerű és még afölötti tempókon is kiadja. Ahhoz meg lehet igazad van és öreg vagyok, hogy ésszerűtlen tempókon rángassam bele a kanyarokba, 200 fölött zavarjam másodrendű utakon. Lehetne, nekem nem igényem.
Szóval ennyi. oké, öregszem biztos. Lényeg, hogy megtaláltam ebben is a magam öreges nyugis élményét :-D Végre tudok úgy gyorsan autózni, hogy a lányom nincs rosszul. Én nem fáradok el. Nem káromkodok, nem nyomom a dudát. Az erőhatások direktsége, a harsány hang, a necces szituk. Jók voltak, de ennek a magabiztos szörnynek nagyon ideje volt.. :-)
Smith15-08-2017 14:14:02 // 97998
Itt ingyenes az előzetes. :)
WarbiRunner (Gyuri)15-08-2017 13:46:15 // 97997
Igen, ezt már általában mindenhol így csinálják. A szerelőd felhívja a vizsgabázist, hogy küld egy autót "előzetesre". A szerelőknek általában megvan a kedvenc vizsgabázisuk, ahol jóban vannak a személyzettel. Némileg így biztonságosabb, hogy nem kezdenek el cseszekedni veled, és nem fognak direkt hibákat találni, hogy aztán ott javíttasd meg náluk.
Szóval elviszed előzetesre, ott végigmegy a vizsgasoron. Előre szólni kell, hogy ha minden okés, akkor vizsgázzon is le az autó. Jó esetben egy óra múlva friss műszakival mehetsz is. Ha van valami (mint nálam a "vékony fékbetét"), akkor kapsz egy hiba listát és csak pár ezer Ft-ot kell fizetned az átvizsgálásért.
Szóval elviszed előzetesre, ott végigmegy a vizsgasoron. Előre szólni kell, hogy ha minden okés, akkor vizsgázzon is le az autó. Jó esetben egy óra múlva friss műszakival mehetsz is. Ha van valami (mint nálam a "vékony fékbetét"), akkor kapsz egy hiba listát és csak pár ezer Ft-ot kell fizetned az átvizsgálásért.
Smith15-08-2017 13:37:10 // 97996
Kérsz egy időpontot, odaviszed, leülsz, iszol egy KV-t, fél óra múlva mehetsz haza.
Ahova én szoktam menni, ott van egy úgynevezett ingyenes előzetes, ahol tét nélkül beviszem, megnézik, megmondják mit kell (ha kell) csinálni. Ha ilyenkor belül van az 1 hónapon, akkor a vizsgát is megcsinálják, ha nem, akkor még egy alkalom kell.
Ahova én szoktam menni, ott van egy úgynevezett ingyenes előzetes, ahol tét nélkül beviszem, megnézik, megmondják mit kell (ha kell) csinálni. Ha ilyenkor belül van az 1 hónapon, akkor a vizsgát is megcsinálják, ha nem, akkor még egy alkalom kell.
Macccy15-08-2017 13:35:54 // 97995
Szeva!
Ha van szerelőd ő pár líráért felkészíti, beíratja, elviszi. Adott esetbe ha a vizsgasoron nem ismersz senkit (és az autód nem 100% átmenős, füst, módosításoktól mentes, nincs fólia vagy utólagos LED) akkor jobb ha a szerelőddel egyezteted és ő viszi, mert ő felel azért, hogy olyan állapotban legyen, ami átmegy. Ha utcáról mész vizsgaállomásra, akkor van még úgy tudom "próbavizsga", megnézik valamennyi zsetonért a dolgokat, hogy kell e valamit csinálni. Nekem az off-A4 évekig fizetős vizsgás volt fólia, LED és EGR miatt, nameg a fékek miatt is, az 18 helyett rendre 25-30 papírba fájt.
Ha van szerelőd ő pár líráért felkészíti, beíratja, elviszi. Adott esetbe ha a vizsgasoron nem ismersz senkit (és az autód nem 100% átmenős, füst, módosításoktól mentes, nincs fólia vagy utólagos LED) akkor jobb ha a szerelőddel egyezteted és ő viszi, mert ő felel azért, hogy olyan állapotban legyen, ami átmegy. Ha utcáról mész vizsgaállomásra, akkor van még úgy tudom "próbavizsga", megnézik valamennyi zsetonért a dolgokat, hogy kell e valamit csinálni. Nekem az off-A4 évekig fizetős vizsgás volt fólia, LED és EGR miatt, nameg a fékek miatt is, az 18 helyett rendre 25-30 papírba fájt.
RomeoOne15-08-2017 13:25:38 // 97994
Csak egy ilyen általános kérdés:
Hogy zajlik egy műszaki? Kb. bő két évnyi autótulajdonos tapasztalattal rendelkezek, de műszakizni még nem voltam. Ősszel viszont aktuális lesz. Mit kell csinálnom? Kérek egy időpontot és odaviszem, mint pl. egy eredetvizsgára és pár óra múlva mehetek érte? Vagy előtte fel kell készíteni valahogy a kocsit? Mi mindent néznek meg rajta? Mire kell figyelnem?
Hogy zajlik egy műszaki? Kb. bő két évnyi autótulajdonos tapasztalattal rendelkezek, de műszakizni még nem voltam. Ősszel viszont aktuális lesz. Mit kell csinálnom? Kérek egy időpontot és odaviszem, mint pl. egy eredetvizsgára és pár óra múlva mehetek érte? Vagy előtte fel kell készíteni valahogy a kocsit? Mi mindent néznek meg rajta? Mire kell figyelnem?
Tocke15-08-2017 11:01:15 // 97993
Légszűrő a jobb első kerék előtt a lökös mögött van, haspáncélt leveszed utána alulról tudod cserélni a szűrőt.
Pollenszűrő a kesztyűtartóban van, valakinek van fent egy tök jó szerelési blogja, de már nem tudom kinek.
Pollenszűrő a kesztyűtartóban van, valakinek van fent egy tök jó szerelési blogja, de már nem tudom kinek.
Tocke15-08-2017 10:58:15 // 97992
Nekem is a tiéd tetszett meg, rá is kerestem de 50e pénz nem volt rá. A lökhárító festés meg a felső lengőkar csere elvitte. Én is az eredeti ködlámpát használva csináltam meg a DRL-t, de csak mint hordozó felületet használtam. Vezérléssel, ahogy kell. Sajnos az E nincs bent (a ködlámpában bent van és nehéz megmondani, hogy nem együtt van a kettő) de remélem nem ennyire szőrözőssek a rendőreink. Elvégre nem egy kocka ladán van:-) A műszakin szerencsére meg tudom oldani, hogy ne jelentsen gondot.
Smith15-08-2017 10:13:30 // 97991
A majdnemet hogy érted? :) Azért nem jó mert a gyári helyén van? Rosszul hallanak a másik oldalon?
Én teszteltem asztalon a rádiót, és nagyon jó volt a kihangosítója a saját mikrofonjával, szeretném ha az autóban is olyan lenne :) Csak spórolnék a kábelezéssel, ha lehet.
Már tényleg szinte plug&play lesz, minden adaptert megépítettem, még ez a mikrofon dolog van hátra. A gyári mikrofon biztosan más, azon nem tudok ellenállást mérni, gondolom van ott még valami kondival leválasztás. A gyári pioneer mikrofon meg sima 900 ohm-os. Szóval nem ugyanaz :)
Építek jack adaptereket és használom a gyári kábelezést, csak az meg plusz sok-sok kontakthiba lehetőség... :( Lehet megnézem a gyári, ha szét tudom kapni, rámérek, ha az is 900 ohm körüli, átkötöm a kondiját, aztán szerintem nem lehet baj vele. Vagy nem tudom :)
Én teszteltem asztalon a rádiót, és nagyon jó volt a kihangosítója a saját mikrofonjával, szeretném ha az autóban is olyan lenne :) Csak spórolnék a kábelezéssel, ha lehet.
Már tényleg szinte plug&play lesz, minden adaptert megépítettem, még ez a mikrofon dolog van hátra. A gyári mikrofon biztosan más, azon nem tudok ellenállást mérni, gondolom van ott még valami kondival leválasztás. A gyári pioneer mikrofon meg sima 900 ohm-os. Szóval nem ugyanaz :)
Építek jack adaptereket és használom a gyári kábelezést, csak az meg plusz sok-sok kontakthiba lehetőség... :( Lehet megnézem a gyári, ha szét tudom kapni, rámérek, ha az is 900 ohm körüli, átkötöm a kondiját, aztán szerintem nem lehet baj vele. Vagy nem tudom :)
Ngynrbrt15-08-2017 10:11:50 // 97990
Sziasztok! Levegőszűrőt és pollenszűrőt hol találom, merről közelítsek?
Zolibácsi15-08-2017 10:05:10 // 97989
Dz - Zsolti megnezte és a geometria szépen mozog allitasa szerint. Ennél több bevizsgalas nem történt. Addig nem akartam a turbot leszedetni amíg nincsen másik és nem lett rendesen ki diagolva.
pettinke15-08-2017 09:24:34 // 97988
kérdezem mégegyszer:
"De a turbódat bevizsgáltattad?" Geometria hogy érzi magát?
EGR-ed van még?
"De a turbódat bevizsgáltattad?" Geometria hogy érzi magát?
EGR-ed van még?
Zolibácsi15-08-2017 09:18:01 // 97987
Az a baj, hogy értem amit mondasz de valami mégsem stimmel. Mitől lehet az hogy 2000-től tiltásig kitartja a nyomást. Ha 2500 akkor háromnegyed gazon játszani kell a pedállal és lesz nyomás. 3000 felett pedig lepadlozom és 1,2 vagy 1,4 ezeket a tüneteket szinte bármikor tudom produkálni. Érezhető a lóerős hiánya is ilyenkor.
Dömpi (il dottore)15-08-2017 09:15:52 // 97986
És ami még előnye, hogy eddig egy szembejövő sem villogott, hogy vakítaná.
Dömpi (il dottore)15-08-2017 09:14:32 // 97985
Mellékúton este fel szoktam kapcsolni a H7-es tompított mellé. Olyan a hatása, mintha xenonnsl mennék. Teljesen bevilágítja az út szélét a bokrokig így nagyobb eséllyel veszem észre a kiugrani készülő vadat.
Ködben jobb mint a gyári ködlámpa.
Ez nálam másfél év tapasztalata.
Ködben jobb mint a gyári ködlámpa.
Ez nálam másfél év tapasztalata.
David | Centocinquantanove15-08-2017 08:54:45 // 97984
Egy időben próbálkoztam ledes helyzetjelzővel, több kört is próbálkoztam vele, de egy hónapnál tovább nem bírta egy sem.
Villódzik, aztán már nem is világít...
Igaz, hogy ebayes madeinchina verziókat próbáltam, de ezek mind szarok voltak... Pedig tetszett a fénye...
Villódzik, aztán már nem is világít...
Igaz, hogy ebayes madeinchina verziókat próbáltam, de ezek mind szarok voltak... Pedig tetszett a fénye...
Shadin15-08-2017 08:47:19 // 97983
Yani próbálta a gyári mikrofont a nem gyári fejekhez és nem volt jó emlékeim szerint.
Én meg beépítettem a gyári helyre a Pio mikrofonját és majdnem tök jó...
Én meg beépítettem a gyári helyre a Pio mikrofonját és majdnem tök jó...
Shadin15-08-2017 08:44:53 // 97982
"ha 2000-ről padlózom rendben tölt, ha 2500 felett inkább 3000 felé alig tölt 1.2-1.4 körül"
Dehát ez normális....
Padlózd 1800-tól 4500-ig folyamatosan és azt nézd vagy log-old. Az tök normális, hogy a fordulat emelkedésével csökken a tb nyomás. Még a TBi is így dolgozik.
Dehát ez normális....
Padlózd 1800-tól 4500-ig folyamatosan és azt nézd vagy log-old. Az tök normális, hogy a fordulat emelkedésével csökken a tb nyomás. Még a TBi is így dolgozik.
Shadin15-08-2017 08:36:53 // 97981
Én is a vákuum rendszernél kezdeném.
multizseti15-08-2017 08:12:04 // 97980
Hali! Ködlámpa része este(ködben) mennyire használható?
Dömpi (il dottore)15-08-2017 08:10:02 // 97978
De az enyém elektronikával együtt van, csak be kellett kötni. Gyújtás ráadásakor kapcsolja a DRL-t, tompított helyzetjelző felkapcsolásakor a DRL-t lekapcsolja, viszont a gyári ködlámpa gombot benyomva kapcsolja a ködlámpa funkciót.
Ja, és E jelzés megvan, yard nem köthet bele.
Ja, és E jelzés megvan, yard nem köthet bele.
Liquid14-08-2017 23:37:25 // 97977
Az üléseket emeld fel és akkor alulról hozzáférsz, nem egyszerű de megoldható.
Smith14-08-2017 23:24:34 // 97976
Szeretném kivenni a középső könyöklős részt, kézifék fölötti elemet. Ahogy nézem oldalról 2-2 csavar tartja. Ha előrehúzom az ülést, akkor a két hátsóhoz hozzáférek. Az elsőhöz meg ki kellene vennem az üléseket? Oda akarok egy plus AUX és USB aljzatot tenni, ami a tárolórekeszben lenne.
Valaki használta már a beépített B&M mikrofont nem gyári fejegységhez? Spórolnék a kábelezéssel :)
Valaki használta már a beépített B&M mikrofont nem gyári fejegységhez? Spórolnék a kábelezéssel :)
Liquid14-08-2017 23:11:21 // 97975
az utolsó mondatod igaz lehet
Piritu - 1.000.00014-08-2017 23:08:07 // 97974
Azért merült fel bennem,mert amúgy meg minden sz@rra emlékszik. Mikor, hol, kivel, mit beszélt, mit látott, stb.
Nem hiszem el, hogy még életében nem járt fékpad közelében és nem látott még mérést. Innentől az értetlensége ez ügyben csak bohóckodás lehet. Vagy nem bírja elviselni, hogy másnak is igaza lehet...
Nem hiszem el, hogy még életében nem járt fékpad közelében és nem látott még mérést. Innentől az értetlensége ez ügyben csak bohóckodás lehet. Vagy nem bírja elviselni, hogy másnak is igaza lehet...
Liquid14-08-2017 22:58:06 // 97973
az is lehet, hogy kell a "konfliktus"
pettinke14-08-2017 22:55:20 // 97972
De a turbódat bevizsgáltattad?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
488
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?