Forum >> Szerelőműhely

Alfa GT-Csaba30-12-2014 09:40:09 // 49686
Indulás nagyban számit az üzemanyag nyomás felépülésétől és a motor kopottság ,kompresszió nagyságától is !
hg6idn30-12-2014 07:37:34 // 49685
Á, így már értem! Akkor egy hibaforrással kevesebb 😊!
[k i z z o]29-12-2014 23:34:18 // 49684
Ez nem fizikai EGR szelep, hanem szelepösszenyitással elért belső EGR. A kipufogógázokat visszatartják egy kései kipufogó oldali nyitással. A twinphaser ezekben segít.
Coyote29-12-2014 19:45:03 // 49683
sziasztok. tudja valaki merre van a 166-ban a klíma vezérlője? vagy esetleg valami ötlet miért nem megy a fűtés és a venti?
elég kellemetlen minden reggel kaparni a jeget belülről :-(
hg6idn29-12-2014 18:54:15 // 49682
Közben találtam érdekességet itt:
http://www.italiaspeed.com/new_models/new_models_2003/156_restyling/156restyling_02.html

Ez azt írja, hogy belső EGR van benne, mármint a JTS-ben.
Ez hogy működhet, van szabályzása? illetve el tud koszolódni? Gondolom a hengerfejben nincs akkora hely, hogy nagy átmérőjű csövet alakítsanak ki...
Bilux29-12-2014 16:34:26 // 49681
Illetve rendesen megforgatja a motort az önindító vagy kínlódik? Hiába új az akku...
Bilux29-12-2014 16:33:40 // 49680
Üzemanyag illetve izzító relével nincs baj? Nem villog az izzítás piktogram?
MikeTheDevil29-12-2014 14:55:07 // 49679
Szevasztok!
Meg tudná nekem mondani valaki, hogy a boxer és a td fütéscsapja egyezik-e 145ös?
Köszi elöre is.
maotun28-12-2014 11:08:10 // 49678
Sziasztok!
156 1.9 jtd 8 v alfam van. Most kapott uj akksit zap silver premium 80A 760Ah, izzitó gyertyák cserélve. Ma reggel -1 c fok mégis vagy 8-10 fötengely fordulat kellett a nehézkes induláshoz és 3 mp.-ig furán járt a motor majd szépen járt alapjaraton.... Ez normalis? Mi lehet a gond?
Coyote27-12-2014 22:26:23 // 49677
Zé-t ismerem, csak hozzá elég nehéz bejutni mert folyton tele van melóval. mennem kéne hozzá amúgy is, de még nem kaptam időpontot tőle.
WarbiRunner (Gyuri)27-12-2014 21:04:53 // 49676
Aztán a turbo vákuumcsöve lenne a második lépés.
Vagy a szenzor vacakol, vagy a nyomást nem tudja szabályozni.
WarbiRunner (Gyuri)27-12-2014 21:01:07 // 49675
Ezen sok tippelni való nincs, elsőre a MAP szenzor venném ki legalább egy tisztításra.
Alfa GT-Csaba27-12-2014 19:50:51 // 49674
Pesterzsébeten Zé tud mindent Vágóhíd utca 14
Coyote27-12-2014 18:54:53 // 49673
sziasztok. Pesten van valaki aki tud Hiba kódot nézni nekem, illetve ki kéne deríteni mitől nem megy a fűtés. köszönöm.
[k i z z o]27-12-2014 17:26:22 // 49672
Megnéztem, igazad van, a JTS -be nem rakták be - csak a VW csoport ezzel a vezérlővel szerelt modelljeibe, az EVAP szelep felügyeletben használják, valamint a hengertöltés számítására.
hg6idn27-12-2014 17:10:11 // 49671
Úgy tudom EGRem nincs, de vslaminek kellene mérni a szívó cső nyomás viszonyát. Kerem sz e Learn cd-t. Hátha ott megtalálom az igazságot. A motortérben nem igazán találtam.
[k i z z o]27-12-2014 15:55:20 // 49670
Szia, van benne MAF és MAP szenzor is. A MAP szenzor kell az EGR vezérléshez és az aktuális henger töltöttségi szint kiszámításához.
Fisher27-12-2014 15:13:19 // 49669
Ki kell mérni az "üresjárati" fogyasztást! Valami leszedi az áramot az akksiból. Vagy zárlat vagy valami fogyasztó.
Martika8327-12-2014 14:19:18 // 49668
Van egy olyan nagy gondom a 145 boxerrel, hogy 3 fok alatti hőmérsékletnél 4-5 óra alatt lemerül a vadi új fullra töltött akksi. Természetesen bármelyik másik kocsiba átrakva az akksit nincs ilyen probléma, illetve bármelyik másik akksit berakva a 145-be ugyanez a gond.
Van bármilyen tipikus elektromos hibája a boxereknek ami ezt okozza pl. valamelyik relé nem szakítja meg valamelyik áramkört a hideg miatt, stb..?
Angelo Bianco27-12-2014 11:37:31 // 49667
Egy kis segítségre lenne szükségem!

Tudja valaki, hogy 159es kuplung hidraulikát hogyan és hol lehet légteleníteni és lecserélni rajta a folyadékot?!
Előre is köszi!
hg6idn27-12-2014 10:19:59 // 49666
Először is Boldog Karácsonyt!
Egy -lehet - buta kérdés:
JTS-be van a fojtószelep után MAP szenzor? Neten nem találtam rá utalást, ePer-ben sem sikerült, de alkatrészként láttam hirdetve...Illetve a szívó oldalon sem fedeztem ma fel, de ez nem zárja ki, hogy van benne :)
Álló motornál hoz nekem egy zárt fojtószelep állásnál 5,5 Kg/h légmennyiséget, nem tudom honnan veszi.
Zozo8527-12-2014 09:50:15 // 49665
Ma este egy szerelő rá néz nekem és megpróbáljuk kideríteni, mondom neki ezeket a hiba lehetőségeket miket írtatok.

Köszönöm
Holnap beszámolok az eredményről :D
Lali7527-12-2014 06:25:51 // 49664
Csak segíteni próbáltam...😞
ha nincs centis repedés,akkor nem kormol,viszont erőtlen,és szabályzás hibát is beírhat.... Találkoztam ilyennel...😲
redbull9027-12-2014 01:53:53 // 49663
Lukas Turbocsőnél kormol az autó levegő szegénység miatt, neki nem kormol.
alfa147,Gt26-12-2014 23:31:08 // 49662
Sziasztok. Járt már valaki ugyhogy menet közben befogott a fék és VDC és ASR hibát is jelzett.Ujrainditás után megszünt,de rövid menet után ujra jelenkezett.GT 1.9 jtd.Még nem volt idöm kiolvasni de érdekelnének az ötletek
Üdv.Zoli
Lali7526-12-2014 21:58:54 // 49661
A vákuumcsövek is bejátszhatnak,de akár lyukas turbocső is...
redbull9026-12-2014 21:48:35 // 49660
Turbón ami van Druklabda azon van vákumcső megnézted őket? Az a rendszer húzza be a turbót ha vhol elvan repedve nem fog elindulni a turbó tiszta szívódízelhatást kelt a kocsi... Ha egr el lenne tömődve akkor hozna mellé 400 hibakódot is sztem ezt kizárhatjuk.
Lali7526-12-2014 21:29:20 // 49659
Turbofeltöltés érzékelő..... Nem egyértelmű...látni kéne...😞
Zozo8526-12-2014 21:18:32 // 49658
Nem vészesen max mikor kicsit nekilépek de az normális, de nincs kormolás minden pici gázadáskor
Lali7526-12-2014 21:08:43 // 49657
M-Jet -et nem ismerem,de turbonyomás- szenzor,esetleg?
Lali7526-12-2014 21:03:45 // 49656
Kormol is?
redbull9026-12-2014 17:03:08 // 49655
Nézzed meg kis vákum csöveket nekem akkor ált le a turbóm és hozta ezt a hibát mikor ki volt szakadva aztán 50 forintért vissza kaptam a lovakat :-)
Mr. Z26-12-2014 15:19:16 // 49654
V6-al nincs ilyen problémám de lehet egy jó karburátortisztítóval befújva lehet használ valamit , én folytószelepet takarítottak vele ahogy fújtak rá úgy szedte le a koszt. De lehet hülyeség csak ünnepek alatt jobb híján bármi jó lehet
Alfa GT-Csaba26-12-2014 14:51:14 // 49653
lehet hogy csak az egr szelepet kell kipucolni !A turbó nemigen szokott eltömődni!
Zozo8526-12-2014 14:22:48 // 49652
Most értem haza vele Hajdúszoboszlórol...de nem tudom hogy merjek-e vele közlekedni mert nagyon nehezen megy...turbó egyáltalán nem megy sztem
2 hete is volt ez a hiba akkor ezt olvasták ki


Mondtátok sokan h turbót kell leszedni és kipucolni...szerelőm fogta rá a fejét ezért keresek egy alfás szerelőt aki sok ilyet csinált már :D
Ferke26-12-2014 14:01:16 // 49651
Nalam ki tudod, de en Tarnokon vagyok...
Mr. Z26-12-2014 14:00:49 // 49650
Vendégségben kölcsön töltővel töltöttem fel a V6 aksit :) honvédségi kb 10kg :)
Imyx26-12-2014 13:22:41 // 49649
Én is sokat jártam "sárga lámpával". Lehet így használni, de minél előbb nézesd meg.
Zozo8526-12-2014 12:00:11 // 49648
Sziasztok
Holnap szombaton hol tudnék hibát kiolvasni??? Motor control system hiba....alig megy :( meddig hasznalhatom így??
Liquid25-12-2014 22:45:09 // 49647
az enyém csak sima csepptöltő volt, rendeltem is egy ugyanolyat helyette. "izazi" aksitöltőm van, de azt csak ritkán használom
Alfa GT-Csaba25-12-2014 20:05:54 // 49646
Az igen ,jól el van dugva!a Gt-n 1 óra volt a leszedés és kb fél óra a visszarakás ,úgy hogy elsőre csináltam .
Fisher22-12-2014 17:08:02 // 49645
Gyújtás, üz.a. Gyertya, kábel, rotor-fedél/trafósor (bár nem tudom a Tiédbe melyik van); üz.a. szűrő, üz.a. pumpa...
Zozo8522-12-2014 07:07:52 // 49644
Sziasztok
Mi okozhatja h egyenletes lassú gyorsításnál 2500-3000 között kicsit be be rángat...mind1 milyen sebessegben vagyok!!!

Köszi
gyuros522-12-2014 00:00:49 // 49643
sziasztok.olyan kérdésem lenne hogy a motortérből ,ha szembeállok az autóval akkor bal oldalról sziszegő hangot lehet hallani.mi lehet ez?ha lehajolok akkor a kerékhez ott lehet erősebben hallani mögötte?
quasimoto21-12-2014 22:53:05 // 49642
Alfa kábelt hol tudok még az ünnepek előtt beszerezni? Régi 164 - hez kellene, fogalmam sincs milyen rendszert használtak, csak annyit, h nem OBD.
GTPeti20-12-2014 23:41:42 // 49641
No-ban, csak évente 1x-2x egy-egy hétig, amikor akció van. Egyébként nem. Tudod, ezek a férficsalogató akciók; ilyenek vannak vagy szerszámkészlet, LED-es elemlámpa, stb. Tényleg működik a dolog. :)

A homasitásnál egy ilyen azért sokkal jobb, főleg, hogy ezek normális akkutöltők is, nem csak szintentartásra jók. Azt azonban tisztázni kéne, hogy a kínaiak a 230V elvételével megjegyzik-e az 1db nyomógombbal kiválasztott funkciót (standby, motorakksi, autóakksi, téli üzemmód). A CTEK igen. Vagyis ha egy időkapcsoló elveszi a tápfeszt és újra ráadja, akkor a töltő ott folytatja, ahol abbahagyta (az autóakksit használja backup supply-nak).
Liquid20-12-2014 23:37:45 // 49640
ez bármelyik Aldi-ban illetve Lidl-ben kapható? eddig nem figyeltem fel rájuk :)
ilyenem volt
GTPeti20-12-2014 23:22:22 // 49639
Nekem aldi-s van, no meg egy CTEK XS3600, ami sokkal jobb.
A kínaiak pl. elfelejtették beleírni a szoftverbe a kábelen való feszültségesés kompenzációját. Így pl. sokkal nehezebben tölti fel az akkut fullra, mert a töltőben már előbb megvan a 14,4V és ott ugye lekapcsol. A lidl-es lehet, hogy jobb. Ezzel együtt az aldi-s is használható, de kb. annyival rosszabb, amennyivel olcsóbb. (Gondolom a regenerálásban is kevésbé hatékony, mint a CTEK.)
GTVili20-12-2014 22:20:02 // 49638
Lidl......Ultimate Speed......kb 6e ft.....De az Aldi-ban is megkapod kb 4e-ért....
Én kb 4éve használom a Lidl-ös verziót.
Liquid20-12-2014 20:48:31 // 49637
megdöglött a csepptöltőm, tudtok ajánlani valami tutit?
Semmi extra nem kell. A felállás a következő: a kábeléről leműtöttem a csipeszeket, helyette egy csati van, amivel az autóhoz tudom csatlakoztatni. Így nem kell nyitogatni a gépházat. Állandóan be van dugva a konnektorba.
Eddig egy Homasitás volt, sok évig bírta. Ha nincs jobb ötlet akkor berendelem ismét ugyanazt.
Tipp esetleg?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.