Forum >> Szerelőműhely
Tocsa10-12-2014 21:00:58 // 49586
Az nagy cumika pajtás úgy mint generátort cserélni ! :( A szervó meg ha folyik a tömbszelencénél akkor ki kel szedni de csak szétszedés után derül ki a baja. van mikor képes beállni mint a gerej.
Tocsa10-12-2014 20:55:33 // 49585
Bocs most nézem hogy benzines ! :D
Akkor Motorolaj lesz az ! Gyűrű ,Szelepszár szimering , Hengerfelytömítés. Választhatsz. :(
Akkor Motorolaj lesz az ! Gyűrű ,Szelepszár szimering , Hengerfelytömítés. Választhatsz. :(
Tocsa10-12-2014 20:51:26 // 49584
Szelepszár szimering?
Nem valami bizalomgerjesztő ! Motorolaj vagy gázolaj ? Nem mindegy ám mert ha gázolaj akkor egyáltalán nem megy a henger csak kalimpál benne és folyik bele a gázolaj. Ez befecskendező szelep hiba is lehet én megnézetném valakivel szervízben diagnosztika megmondja a befecskendezési időket mennyiséget és a korrekciót abból látszik azzal van e gond. Ha motorolaj csöpög akkor az nagyobb baj.
Nem valami bizalomgerjesztő ! Motorolaj vagy gázolaj ? Nem mindegy ám mert ha gázolaj akkor egyáltalán nem megy a henger csak kalimpál benne és folyik bele a gázolaj. Ez befecskendező szelep hiba is lehet én megnézetném valakivel szervízben diagnosztika megmondja a befecskendezési időket mennyiséget és a korrekciót abból látszik azzal van e gond. Ha motorolaj csöpög akkor az nagyobb baj.
mex8610-12-2014 19:46:04 // 49583
ha jól gondolom szokásos turbó geometria leragadás szűkben, és túlzottan felszökő nyomás emiatt.
oka: sok városozás, kormosabban járó motor, túl szüttyögős vezetési stílus és ezek kombinációi.
orvoslás: turbó leszed kipucol vagy kevesebb városozás vagy időnként meg kell küldeni neki jobban hosszabb távon is, az "tisztán" tartja mivel mozgatod többet a geometriát meg ki is tud égni valamennyire belőle a koksz korom ami blokkolja a geolapátokat.
ha most megpróbálod hogy magasabb fokozatban tolsz egy padlót mondjuk 1600-2000köözötti foldulatról 2-3mp-en keresztül, sanszos hogy ismét megkapod az üzenetet.
oka: sok városozás, kormosabban járó motor, túl szüttyögős vezetési stílus és ezek kombinációi.
orvoslás: turbó leszed kipucol vagy kevesebb városozás vagy időnként meg kell küldeni neki jobban hosszabb távon is, az "tisztán" tartja mivel mozgatod többet a geometriát meg ki is tud égni valamennyire belőle a koksz korom ami blokkolja a geolapátokat.
ha most megpróbálod hogy magasabb fokozatban tolsz egy padlót mondjuk 1600-2000köözötti foldulatról 2-3mp-en keresztül, sanszos hogy ismét megkapod az üzenetet.
Fisher10-12-2014 19:27:14 // 49582
Zozo8510-12-2014 18:46:50 // 49581
mex8610-12-2014 10:29:10 // 49580
meg kb még ezer oka lehet...
olvastasd ki ne talälgass
olvastasd ki ne talälgass
Zozo8510-12-2014 09:20:14 // 49579
Sziasztok
Ma pályán közepes intenzitású gyorsításnál ki írta hogy MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE, GO TO DEALER.
Azt olvasgattam hogy lehet EGR szelepet kell tisztítani ????
Ma pályán közepes intenzitású gyorsításnál ki írta hogy MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE, GO TO DEALER.
Azt olvasgattam hogy lehet EGR szelepet kell tisztítani ????
dev16608-12-2014 23:33:57 // 49578
én úgy tudom, a veztengely kopása típushiba a 2.0 JTS-nél, mert átálltak a TS után valami gyenge ötvözetre egy időre. Annak utánanéztél, hogy más TS/JTS motor veztengelye nem jó-e hozzá?
GTPeti08-12-2014 23:05:32 // 49577
Srácok, mennyire életbevágó a JTS-nél 5 év után lecserélni a vezérműszíjat? Mert az enyém most ennyi idős, de csak 30ekm van még benne.
3Szék-ej06-12-2014 11:30:21 // 49576
Segítség!
Hol találok 156 JTS-hez vezérműtengelyeket?
Ahágy Alfás bontót találtam a neten mind felhívtam ,de nincs.
Az eredeti új kurva drága, utángyártottat csak kipuff. oldalit találok.
Az ebay-on se nagyon van
Hol találok 156 JTS-hez vezérműtengelyeket?
Ahágy Alfás bontót találtam a neten mind felhívtam ,de nincs.
Az eredeti új kurva drága, utángyártottat csak kipuff. oldalit találok.
Az ebay-on se nagyon van
Ferke05-12-2014 13:23:41 // 49575
Stab, lengéscsillapító alja, bumeráng...ebben a sorrendben érdemes kezdeni, elég jó bohóckodás:))
Bati05-12-2014 12:47:21 // 49574
Sziasztok
a vén csataló (2.4 10v 156) elkezdett alapjáraton remegni a fordulat emelkedésével elmúlik
ill. magas fordulaton erőtlenné kezd válni bár már régóta nem kínzom 2500 fölé
lehet ez az injektorok hibájából ? 240ezer van benne, gyári még
felújítást hol érdemes csináltatni ?
a vén csataló (2.4 10v 156) elkezdett alapjáraton remegni a fordulat emelkedésével elmúlik
ill. magas fordulaton erőtlenné kezd válni bár már régóta nem kínzom 2500 fölé
lehet ez az injektorok hibájából ? 240ezer van benne, gyári még
felújítást hol érdemes csináltatni ?
NetBarna04-12-2014 18:54:32 // 49573
Szia mindenki. Azt szeretném kérdezni, hogy a hátsó emblémát hogyan tudom sérülés mentesen leszerelni?
Milánóban egy bontóban kezembe nyomtak egy komplett Myto hátsó emlémát, hogy a réz lemezből készült és 3 kis füllel rögzített logót tegyem rá a 147 - re.
Csak nem tudom, hogyan szereljem le. Köszi előre is.
Milánóban egy bontóban kezembe nyomtak egy komplett Myto hátsó emlémát, hogy a réz lemezből készült és 3 kis füllel rögzített logót tegyem rá a 147 - re.
Csak nem tudom, hogyan szereljem le. Köszi előre is.
vologya[kendács mester]04-12-2014 13:37:41 // 49572
Szevasztok.
166 3.0 V6 hátsó futómű leválasztás menetével tisztában van valaki? Az tudom (sejtem), hogy 3 csavarral kapcsolódik az alsó lengőkar a vázhoz (2x) + 4 csavarral a az egész a vázhoz + lengéscsillapító. (+ ABS jeladók,+kézifékbovden,+fékcsövek).
Esetleg valami más? Helyes sorrend mi lenne?
166 3.0 V6 hátsó futómű leválasztás menetével tisztában van valaki? Az tudom (sejtem), hogy 3 csavarral kapcsolódik az alsó lengőkar a vázhoz (2x) + 4 csavarral a az egész a vázhoz + lengéscsillapító. (+ ABS jeladók,+kézifékbovden,+fékcsövek).
Esetleg valami más? Helyes sorrend mi lenne?
3Szék-ej03-12-2014 17:41:12 // 49571
Ha valaki bont 156- ost JTS motorral szóljatok kérlek.
Nagyon sürgősen szükségem van a két vezérműtengelyre
Szívó és kipuf. oldalira is, persze ha nem kopottak.
Köszi
Nagyon sürgősen szükségem van a két vezérműtengelyre
Szívó és kipuf. oldalira is, persze ha nem kopottak.
Köszi
redbull9003-12-2014 16:04:54 // 49570
Balázs_GdF03-12-2014 15:11:33 // 49569
Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy a selespeed váltórobot megegyezik-e egy 2.0TS 147-esben, illetve egy 2.0 JTS 156-osban? Csak mert bontottat keresek a 156-omba, és nem találok típusazonosat. Vagy melyik típusoké kompatibilis egymással?
Tudnátok abban segíteni, hogy a selespeed váltórobot megegyezik-e egy 2.0TS 147-esben, illetve egy 2.0 JTS 156-osban? Csak mert bontottat keresek a 156-omba, és nem találok típusazonosat. Vagy melyik típusoké kompatibilis egymással?
FRC03-12-2014 08:47:45 // 49568
Sziasztok!
Találós kérdés:
Reggeli indításnál pöccre indul, injektor piktogram nem alszik ki, és az autó nem reagál a gázadásra - azaz inkább csak fulladni kezd. Kb 10 percig ezt csinálta, (közben többször leállítottam, majd indítóztam) A héten ezt már másodszor csinálta. :-( aztán meg indul rendesen!
Mi lehet?
Találós kérdés:
Reggeli indításnál pöccre indul, injektor piktogram nem alszik ki, és az autó nem reagál a gázadásra - azaz inkább csak fulladni kezd. Kb 10 percig ezt csinálta, (közben többször leállítottam, majd indítóztam) A héten ezt már másodszor csinálta. :-( aztán meg indul rendesen!
Mi lehet?
3Szék-ej02-12-2014 19:23:14 // 49567
Lehet... de akkor kurva gyors volt
szakosmate02-12-2014 19:09:49 // 49566
[k i z z o]02-12-2014 19:04:58 // 49565
Vagy kicserélte a tengelyeidet:(
3Szék-ej02-12-2014 18:02:04 // 49564
Na ezt magyarázza meg nekem valaki..., mert a szerelőm félek csak lyulkat beszél a hasamba...
Az autó 156 JTS
Korábban írtam már ,hogy a vezérlés csere után kb. 400 km múlva terhelés alatt a motorból csúnya csattogó hang hallatszott.
Többetek segítsége után, amit köszi, az volt a tipp hogy el lett rakva a vezérlés mivel nem sablonnal volt csinálva.
Beszereztem a dolgokat meg lett bontva a motor és láss csodát... mind a két vezérműtengelyen el van kopva egy -egy bütyök, de nagyon. A szívó oldalon a 2. henger bal oldali, a kipuf. oldalon a 4. henger bal oldali bütyök.
A szerelő azt mondja hogy amikor rátette a sablont a vezérlés ponton volt. De akkor hogy koptak el a bütykök 500 km alatt. És csak egy-egy. Mert a vez. cserekor megnéztük a tengelyeket és minden bütyök rendben volt, a hidrotőkéknél sem látszott semmi.
Azt mondja hogy véletlen egybeesés, nem lehet a vez. elrakás az ok, főleg hogy nem is volt...szerinte
Érdekes hogy amíg nem volt magmatatva a rendszer addig minden ok, és utána jöttek a bajok
A vezérlésmódosítóba is lett cserélve a felújító szett, azlettvolna szarul osszerakva?
Az autó 156 JTS
Korábban írtam már ,hogy a vezérlés csere után kb. 400 km múlva terhelés alatt a motorból csúnya csattogó hang hallatszott.
Többetek segítsége után, amit köszi, az volt a tipp hogy el lett rakva a vezérlés mivel nem sablonnal volt csinálva.
Beszereztem a dolgokat meg lett bontva a motor és láss csodát... mind a két vezérműtengelyen el van kopva egy -egy bütyök, de nagyon. A szívó oldalon a 2. henger bal oldali, a kipuf. oldalon a 4. henger bal oldali bütyök.
A szerelő azt mondja hogy amikor rátette a sablont a vezérlés ponton volt. De akkor hogy koptak el a bütykök 500 km alatt. És csak egy-egy. Mert a vez. cserekor megnéztük a tengelyeket és minden bütyök rendben volt, a hidrotőkéknél sem látszott semmi.
Azt mondja hogy véletlen egybeesés, nem lehet a vez. elrakás az ok, főleg hogy nem is volt...szerinte
Érdekes hogy amíg nem volt magmatatva a rendszer addig minden ok, és utána jöttek a bajok
A vezérlésmódosítóba is lett cserélve a felújító szett, azlettvolna szarul osszerakva?
Csabo2202-12-2014 17:31:28 // 49563
Meg kéne próbálni egy erősebb (nagyobb inditó áramú) akksit beletenni és azzal inditani első lépésben. sztem nem elég neki a 74Ah, hacsak nem vmi szokatlanul nagy inditó áram tartozik hozzá.
Kau01-12-2014 13:36:17 // 49562
Autóüveg fóliázás.
Cseréltem az első szélvédőt és most erre is akarok napellenző fóliacsíkot a tetejére. Hogy érdemes felrakni? Vizet spricceljek alá vagy valami mást? Nem fóliáztam még :)
Cseréltem az első szélvédőt és most erre is akarok napellenző fóliacsíkot a tetejére. Hogy érdemes felrakni? Vizet spricceljek alá vagy valami mást? Nem fóliáztam még :)
Martin01-12-2014 10:52:04 // 49561
Zozo8501-12-2014 00:35:21 // 49560
Sziasztok
Sztem nehezen indul a gép.
156 facelift 2004 2.4 jtdm(175le)
Reggel ha indítom kb 4 mp mire elkapja...utána nap közben pöcre indul. Izzitó gyertyák mind az 5 ki lett cserélve 2013. márciusban. Akku 2012 februárban lett cserélve (74Ah) Mi lehet más a hiba???
Sztem nehezen indul a gép.
156 facelift 2004 2.4 jtdm(175le)
Reggel ha indítom kb 4 mp mire elkapja...utána nap közben pöcre indul. Izzitó gyertyák mind az 5 ki lett cserélve 2013. márciusban. Akku 2012 februárban lett cserélve (74Ah) Mi lehet más a hiba???
cZ30-11-2014 11:18:01 // 49559
Sziasztok, sajnos úgy tünik be fog krepálni a generátorom a 166 os dizelemben (150lovas), esetleg tud valaki generátort bele vagy jo a 136 lovasé is? Remélem nem lesz nagy meló kiszedni.
Public Enemy29-11-2014 18:24:38 // 49558
"Tuningman"-t keresd 145 ügyben.
Ricoe15629-11-2014 14:10:07 // 49557
Sziasztok.
Egy ismerősömnek szeretnék segíteni. Alfa Mito 1.4 vezérlés beállitáshoz szükséges eszközt szeretnék kölcsönkérni Székesfehérvár környékéről.(csak ma vagy holnap esedékes mivel hétfőn már lesz neki csak ma még csinálná :)))
Köszönöm.
Egy ismerősömnek szeretnék segíteni. Alfa Mito 1.4 vezérlés beállitáshoz szükséges eszközt szeretnék kölcsönkérni Székesfehérvár környékéről.(csak ma vagy holnap esedékes mivel hétfőn már lesz neki csak ma még csinálná :)))
Köszönöm.
Mr. Z29-11-2014 11:29:56 // 49556
2.5 V6- hoz continental vezérlést érdemes venni?
kawics28-11-2014 17:04:34 // 49555
Köszönöm szépen a segítséget, holnap reggel ezzel kezdek! :-D
Bomi28-11-2014 16:56:51 // 49554
Szia,
Nézz körül a blogomban pl. :)
http://www.alfaamore.hu/tagok/8156/autok/9675/blog/23151
Nézz körül a blogomban pl. :)
http://www.alfaamore.hu/tagok/8156/autok/9675/blog/23151
Martika8328-11-2014 16:07:20 // 49553
Hi! Tud valaki bontásban lévő 145-öst Budapesten vagy a környékén..? Küszöblemez és doblemez kellene sürgősen!
kawics28-11-2014 09:29:20 // 49552
Kedves Car-társak!
Szeretnék segítséget kérni.
Amikor az autómat vettem (156SW), a középkonzolon lévő klíma-szellőzőkapcsolók, háttér világítása, csak a jobb szélsőn működött. Tegnap délutánra az is feladta a szolgálatot. Kiszereltem a kapcsoló egységet, de semmiféle izzócsere lehetőséget nem találtam rajta. Tudja valaki hogyan lehetne orvosolni a problémát?
Előre is köszönöm a segítséget.
Szeretnék segítséget kérni.
Amikor az autómat vettem (156SW), a középkonzolon lévő klíma-szellőzőkapcsolók, háttér világítása, csak a jobb szélsőn működött. Tegnap délutánra az is feladta a szolgálatot. Kiszereltem a kapcsoló egységet, de semmiféle izzócsere lehetőséget nem találtam rajta. Tudja valaki hogyan lehetne orvosolni a problémát?
Előre is köszönöm a segítséget.
Zozo12327-11-2014 19:32:22 // 49551
Sziasztok!
Ismét a Tisztelt Cartársak segítségét kérem! Ma reggel nem indult el a fűtőventillátorom. /fűtőmotor?/ 166 FL 2,4 JTD-ről van szó. Néhányszor gyújtás fel-le, aztán elindult, minden fokozaton tette a dolgát. A nap közben ezt még többször eljátszotta. Valakinek esetleg valami ötlete, hogy ezt mi okozza? Kezdjek el fűtőmotort keresni?
Megtisztelő segítségeteket előre is köszönöm!
Ismét a Tisztelt Cartársak segítségét kérem! Ma reggel nem indult el a fűtőventillátorom. /fűtőmotor?/ 166 FL 2,4 JTD-ről van szó. Néhányszor gyújtás fel-le, aztán elindult, minden fokozaton tette a dolgát. A nap közben ezt még többször eljátszotta. Valakinek esetleg valami ötlete, hogy ezt mi okozza? Kezdjek el fűtőmotort keresni?
Megtisztelő segítségeteket előre is köszönöm!
Liquid25-11-2014 12:29:24 // 49550
ZAP, nekem bevált
DieselManiaco(NagyVad)25-11-2014 12:03:45 // 49549
a bosch-t felejtsd el..
karika15525-11-2014 09:18:15 // 49548
Szia!
Én "AUTOFREN"-szettel újítottam fel,100ezer-km és most kezdett el megint szivárogni :-)
Nagyjából ezt vártam ár-érték arányban :)
Én "AUTOFREN"-szettel újítottam fel,100ezer-km és most kezdett el megint szivárogni :-)
Nagyjából ezt vártam ár-érték arányban :)
Fisher25-11-2014 08:49:03 // 49547
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem felétek, hogy 164 2.0 V6 turbóba ('93 201 Lovas) milyen olajat ajánlotok? És mennyi megy a motorba? Sürgősen le kellene cserélném, ezért ha valaki tud frankó beszerző helyet az is jól jönne! Köszönöm a segítségeteket!
(Akinek ilyen van, milyen szűrőt használ bele, mert minden boltban 2 félét hoz rá a program, de nem tudják mi a különbség...)
Az lenne a kérdésem felétek, hogy 164 2.0 V6 turbóba ('93 201 Lovas) milyen olajat ajánlotok? És mennyi megy a motorba? Sürgősen le kellene cserélném, ezért ha valaki tud frankó beszerző helyet az is jól jönne! Köszönöm a segítségeteket!
(Akinek ilyen van, milyen szűrőt használ bele, mert minden boltban 2 félét hoz rá a program, de nem tudják mi a különbség...)
Abarai25-11-2014 07:45:43 // 49546
Ha a rádiód gyári, ahhoz kell kód. Ki kell szedni hozzá, hogy leolvasd a szériaszámát, azzal meg lehet kérni sok helyen pénzért vagy itt ingyen. Nekem is innen lett a Selespeedhez.
csokagm24-11-2014 20:14:49 // 49545
2,4es dízelnél mikor optimális olajat cserélni? 10-15eKm?
3Szék-ej24-11-2014 19:52:51 // 49544
Sziasztok
Enyhén pikánsabb lett az idő és az akku megadta magát...mondjuk számítottam rá.
A kérdés: ha kicserélem az akkut akkor kell utána valami kód meg ilyen marhaságok?
Remélem nem mert nincsenek ilyenek a tulajdonomban és a könyve sem írja.
Az autó 2002-es FL1 JTS. A média egység gyári beépített navival
És melyik a jobb Exide vagy Bosch?
Enyhén pikánsabb lett az idő és az akku megadta magát...mondjuk számítottam rá.
A kérdés: ha kicserélem az akkut akkor kell utána valami kód meg ilyen marhaságok?
Remélem nem mert nincsenek ilyenek a tulajdonomban és a könyve sem írja.
Az autó 2002-es FL1 JTS. A média egység gyári beépített navival
És melyik a jobb Exide vagy Bosch?
WarbiRunner (Gyuri)24-11-2014 18:11:14 // 49543
Na persze :-) Csak én akkor abban gondolkodtam, hogy olcsósítom is a száguldozást. Aztán francokat. Ha beállítottam hogy etanollal jól menjen, akkor 14litert evett városban :-D És a kettes torok olyan hülyén késlekedve nyitott, aztán meg húzott egy nagyot. Pörgősebb volt egyébként etanollal az autó, de alul meg valahogy bizonytalan. Vákuumos karbi rulez... A fekvő Mikunikat meg már nem élte meg nálam a szörny. Lehet jobb is :-)
Martika8324-11-2014 14:01:28 // 49542
Sziasztok. Elkezdett szivárogni a kuplung-munkahenger a boxeren. Ki szerint csere utángyártottra és ki szerint felújítás..? Főleg az érdekelne, hogy újította-e már fel valaki egy Seinsa készlettel (2db szimering + porvédő sapka) és az tartós lett-e?! KÖSZI!
Föckös24-11-2014 09:59:38 // 49541
ethanol a szívócsőbe kell! :-)
WarbiRunner (Gyuri)24-11-2014 09:33:16 // 49540
Ja és jut eszembe Wartburg..
A tisztító hatását is szokták emlegetni. Na én igaz a pirosat raktam a Warez-be, mondván hogy majd tisztul. Biztos csinálta is a dolgát finoman, csendben, nem kétlem. Rá pár tankolásra volt, hogy kipróbáltam az ethanolt 50-50% arányban. Akkor ragadtam majdnem a pláza parkolóban, mert televágta a benzinszűrőt szmötyivel, de úgy, hogy nem bírt beindulni. Lehet tippelni mi tisztít jobban :-)
A tisztító hatását is szokták emlegetni. Na én igaz a pirosat raktam a Warez-be, mondván hogy majd tisztul. Biztos csinálta is a dolgát finoman, csendben, nem kétlem. Rá pár tankolásra volt, hogy kipróbáltam az ethanolt 50-50% arányban. Akkor ragadtam majdnem a pláza parkolóban, mert televágta a benzinszűrőt szmötyivel, de úgy, hogy nem bírt beindulni. Lehet tippelni mi tisztít jobban :-)
WarbiRunner (Gyuri)24-11-2014 09:29:39 // 49539
Benzinesbe inkább tenném, CR dízelbe már nem. Nekem Youri barátom szólt hogy ne öntögessem szerinte, mert rendellenes kopásokat okoz.. Akkoriban Bosch szervízben dolgozott tehát valós esetekből vonta le a következtetést.
60 vagy 70e km-t mentem spurizva, nemrég kellett porlasztókat újítani. Lehet hogy nincs összefüggés, de nagyon elképzelhetőnek tartom hogy van. A km is indokolná a porlasztók kopását, mégis valahogy más sokat futott jtd-knél nem rendszeres a porlasztójavítás. Még sok km-nél sem.
Én is lelkes voltam, mert halkabb volt az autó tőle. Aztán ha nem öntöttem akkor meg hangosabb. Egyre hangosabb.
Úgyhogy én határozottan nem javaslom magasnyomású rendszerbe!
Benzinesbe passz. A Wartburgba raktam egyszer, de annak tökmindegy volt, azon se javítani, se rontani nem tudott. Ment, ordított, zabált :-)
60 vagy 70e km-t mentem spurizva, nemrég kellett porlasztókat újítani. Lehet hogy nincs összefüggés, de nagyon elképzelhetőnek tartom hogy van. A km is indokolná a porlasztók kopását, mégis valahogy más sokat futott jtd-knél nem rendszeres a porlasztójavítás. Még sok km-nél sem.
Én is lelkes voltam, mert halkabb volt az autó tőle. Aztán ha nem öntöttem akkor meg hangosabb. Egyre hangosabb.
Úgyhogy én határozottan nem javaslom magasnyomású rendszerbe!
Benzinesbe passz. A Wartburgba raktam egyszer, de annak tökmindegy volt, azon se javítani, se rontani nem tudott. Ment, ordított, zabált :-)
Lali7523-11-2014 23:40:53 // 49538
Gugli-bácsit is segítségül hívva sem találtam semmilyen káreseményt,ami igazolna bármilyen káros hatást... A tapasztalataim viszont csak pozitívak 😉
Lali7523-11-2014 21:57:03 // 49537
Keresem-keresem....
😁
😁
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
499
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?