Forum >> Szerelőműhely
Jack03-11-2013 17:41:51 // 46336
Valamilyen "M" betűvel kezdődött, nem emlékszem sajnos:(. Ha érdekel megkérdezem pontosan.
KicsiStrigo03-11-2013 15:05:23 // 46335
Hozzátenném hátha segítségetekre lenne. Indításkor, leállításkor, fullra alászedett kormánynál csikorog az ékszíj . Vadi ujj mielőtt megkérditek.
KicsiStrigo03-11-2013 14:07:19 // 46334
Sziasztok cártársak !!!!
Egy kis tanácsra lenne szükségem. Az én kis picikémen kattog hidegen a klímakompresszor. ha be van kapcsolva ha nincsen egy olyan hangot ad ki mintha beleérne valami valamibe. ahogy melegszik halkul de teljesen sosem szűnik meg. Tippem az hogy a kuplung részénél valami beleérhet ... Valós lehet a felvetésem vagy sem ? Ha igen hogyan lehetne ezt a kattogást megszüntetni ? Esetleg akár házi üzemmódban mert közeleg a karácsony, természetesen minden rokonomnak most van a születés/névnapja így túl sok forintot nem tudok idén már az alfára költeni ... :( Kérlek segítsetek. Minden ötlet érdekel ! Előre is köszönök mindent !!! Alfa 156 1.9 JTD 77kw
Egy kis tanácsra lenne szükségem. Az én kis picikémen kattog hidegen a klímakompresszor. ha be van kapcsolva ha nincsen egy olyan hangot ad ki mintha beleérne valami valamibe. ahogy melegszik halkul de teljesen sosem szűnik meg. Tippem az hogy a kuplung részénél valami beleérhet ... Valós lehet a felvetésem vagy sem ? Ha igen hogyan lehetne ezt a kattogást megszüntetni ? Esetleg akár házi üzemmódban mert közeleg a karácsony, természetesen minden rokonomnak most van a születés/névnapja így túl sok forintot nem tudok idén már az alfára költeni ... :( Kérlek segítsetek. Minden ötlet érdekel ! Előre is köszönök mindent !!! Alfa 156 1.9 JTD 77kw
159 Indigo Gray 2.4 Monster03-11-2013 12:20:45 // 46333
Igen jól dolgozik nagyon faszán fog a fék és ha beletaposok az abs is dolgozik ahogy kell. Erre a ganyés dologra gondoltam én is ezért le fogom cseréltetni az olajat. Még annyi hogy annó zöld színű Tutela volt benne de most Átlátszó Tutela lett bele öntve. most az olajtartájban zavaros zőldes színű a cucc, lehet hogy a kuplungrendszerben maradt a régi zőld színűből és most összekeveredtek és ezért vannak ezek a problémák?
Erhard 242 (Pure Energy)03-11-2013 12:09:33 // 46332
sehogy, ilyen nincs...főfékhenger rendesen dolgozik? lehet ganyés a rendszer ... általában a hátsó féknyergek hallnak el
159 Indigo Gray 2.4 Monster02-11-2013 11:35:08 // 46331
A fékcső fékolaj munkahenger cserélve lett augusztusban. Lehet meg adta magát mind a 4? és mi romolhat el azon ?
Erhard 242 (Pure Energy)02-11-2013 11:27:34 // 46330
felgyújtás helyett javaslom a 4 fékcső cseréjét gazdaságosabb...
159 Indigo Gray 2.4 Monster02-11-2013 10:58:34 // 46329
Igen én is így gondolom, meg tisztítatom azokat a bigyókat a féknyergen meg le cseréltetem az olajat ( kb 2000km et ment) ha ez után sem lesz jó akkor irány egy autókereskedés.
[k i z z o]02-11-2013 09:13:43 // 46328
4 keréknél nem szorulás lesz, hozzáértővel nézesd meg.
159 Indigo Gray 2.4 Monster01-11-2013 21:31:19 // 46327
Ma néztem a gumikat, nincsenek ki szakadva fújtam be alá wd40 et hát ha ideiglenesen ér valamit amíg el jutok vele szerelőhöz.
gecsa01-11-2013 21:29:14 // 46326
nekem csak a jobb oldala volt, de a többi sem volt épp újszerű.. nézd meg a csúszkáknál a porvédőket is, mert ha már szétszeded, cserélni is jó egyben, filléres dolog...
159 Indigo Gray 2.4 Monster01-11-2013 21:21:26 // 46325
De mind a 4 keréknél egyszerre rohad be? hát minden esetre meg csináltatom meg lehet le cseréltetem az olajat is azt ha nem lesz jó akkor fel gyújtom :)
gecsa01-11-2013 21:16:10 // 46324
többek között arra is.. nekem megoldotta az alapos tisztítás és kenés..
159 Indigo Gray 2.4 Monster01-11-2013 20:36:25 // 46323
Arra gondolsz hogy a féknyeregnél a csúszkák be vannak "rohadva" ?
gecsa01-11-2013 20:22:37 // 46322
egy délután szedd szét, takarítsd ki, egy kis rézpaszta, vagy spray, és mehet össze... ;)
159 Indigo Gray 2.4 Monster01-11-2013 20:15:36 // 46321
üdv. Megint szemtelenkedik a patkány, kedden este úgy döntött a verda hogy menet közbe magától fékez. félre álltam, két padló fékezés és ok. Semmi panasz nincs a fékre faszán fog meg minden, augusztusban lett fékolaj cserélve rajta, lehet koszos vagy mi lehet vele a bibi.
[k i z z o]01-11-2013 18:35:53 // 46320
Milyen túlméretes dugókat használtatok?
mreni01-11-2013 16:22:24 // 46319
ez nem lazaság... :D
VKG231!!! (156+75)01-11-2013 13:55:10 // 46318
Azigen... Nem vak, csak bátor?
Ferke01-11-2013 13:30:30 // 46316
Fúúúbakker, de irigylem ezt a lazaságot, ahogy hagyod így járni...biztos én vagyok beszari, de én egy másodpercig nem merném hagyni így járni, egyértelmű, hogy valamelyik szíjhajtás csapágya szól. Ebben az a jó, hogy ilyen hang mellett kb bármikor megállhat, és akkor jöhet a motorgenerál:))
Ferke01-11-2013 13:27:46 // 46315
Az szerintem nem fae, hanem facet, a valeo meg igen, ennyivel drágább.:)
Mr. Z01-11-2013 13:15:30 // 46314
Hőgombát akarok venni, van 3000ért és van 8000ért is van valami különbség? vagy csak a neve? Egyik valami FAE másik VALEO
marci9131-10-2013 23:43:01 // 46313
Ciao!
Az autómmal már másodszorra esett meg az a jelenség, hogy hideg indítás után egy erős zaj jön a motortérből, ami pár perc alapjárat után szépen fokozatosan elmúlik. Nem minden indításnál van, 3 hét alatt egyszer van ilyen és jó lenne tudni az okát. Íme egy videó a hangról:
http://www.youtube.com/watch?v=ls-olJWKDvA
Az autómmal már másodszorra esett meg az a jelenség, hogy hideg indítás után egy erős zaj jön a motortérből, ami pár perc alapjárat után szépen fokozatosan elmúlik. Nem minden indításnál van, 3 hét alatt egyszer van ilyen és jó lenne tudni az okát. Íme egy videó a hangról:
http://www.youtube.com/watch?v=ls-olJWKDvA
Piritu - 1.000.00031-10-2013 19:45:10 // 46312
Gondolom ki kellene operálni a csatlakozóból a megfelelő érintkezőt (a gyári rádió tetején ott kell lennie a bekötésnek), aztán egy proxi rendezés MES-el. Hangsúlyozom, ez csak elv, gyakorlatban nem próbáltam.
Jack31-10-2013 13:37:42 // 46311
Igen, így teljes a mondat. ;)
Ferke31-10-2013 13:14:51 // 46310
A teljes full generál 300 fölött valamennyivel...ja, bárki, aki belevágna, fontos: olajozó fúvókákat cserélni mindenképp!!!!
Ferke31-10-2013 13:13:22 // 46309
Mármint a gépműhely+annak anyagára volt gondolok 255e, nem a gépműhely munka maga?!:)
Jack31-10-2013 10:57:46 // 46308
Túlméretes dugók, gyűrűk, összes csapágy, teljes hengerfej, szelepvezetőkkel, szimmeringekkel. A főtengely maradt meg és a hajtókarok, az volt jó állapotban:).
Disturbed30-10-2013 21:38:05 // 46307
Szia!
És esetleg te tudsz erre valamiféle megoldást? Nagyon zavaró hiszen ha tényleges hiba jönne elő emiatt fel se tűnne mert alapból random dobálja a hibákat.
És esetleg te tudsz erre valamiféle megoldást? Nagyon zavaró hiszen ha tényleges hiba jönne elő emiatt fel se tűnne mert alapból random dobálja a hibákat.
sanyi1330-10-2013 17:52:18 // 46306
Mit cseréltek benne?
Jack30-10-2013 17:09:20 // 46305
Nekem hetfőn lett kész a kocsi. Csak a gépműhelyes volt 255e ft. A munkadíj a ki/be szrelésért műhelyenként változik. Az persze ezen felül van... Fájdalmas...
sanyi1330-10-2013 14:12:35 // 46304
Sziasztok! Mennyibe van egy motor felújítás : Új dugó ,gyűrűk stb.?Valaki valami infó!
6UR2030-10-2013 13:43:46 // 46303
Olvstam a blogodat és a hozzászolasaidat is a témával kapcsolatban, annak is a segítségével jutottam el idáig, csak nem tudom h nekem a magnesszelep e a rossz vagy csak a relé. Igazából ha a magnesszeleppel van vmi abba nagyon nem folynék bele mert nem nagyon tudom kezelni a multimétert de egy relét még ki tudok cserélni:-) csak nem tudom hol van és hogy hogyan tudnám ellenőrizni azt h működik e vagy sem.. . De ez a magas fordulaton való lustaság arra utal h vmi nem kerek, nyilván nem egy turbó de azért ahogy sokan irják kellene érezni h fordulaton jobban megy...
Dzsozy30-10-2013 12:13:59 // 46302
Blogom 5. oldala, vez.mód mágnesszelep. Van két bejegyzés róla. Talán ez tud segíteni?!
Ktomi30-10-2013 11:07:32 // 46301
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni: az utóbbi időben rendszeres hibajelzést ad a komputer: valami fojtószelep hiba (1 kör alacsony jel??? vagy vmi ilyesmi). Sokszor menet közben is, ilyenkor kb. 3000-es fordulat felett nincs ereje sem. Általában egy újraindítás (ideiglenesen) megoldja a problémát. Próbáltam már cserélni a fojtószelepet, de annál is előjött ez a hiba. Tudja valaki, hogy mi lehet az oka? Előre is köszi!
6UR2030-10-2013 10:43:05 // 46300
Sziasztok.
Tudna segíteni vki h a Vezmód reléjét merre találom? Tudomásom szerint ennek bizonyos fordulaton tolni kéne egy kis lóerőt a mociba, de ez 3000 után már inkább csak bőg sem minthogy jobban menne olyan mintha nem kapcsolna át sehová sem. 3-4000-ig jól megy utána sincs torpanás csak szépen lassan elvész a dinamika. Vagy vmi ötlet h hogyan tudom ellenőrizni a működését?
Tudna segíteni vki h a Vezmód reléjét merre találom? Tudomásom szerint ennek bizonyos fordulaton tolni kéne egy kis lóerőt a mociba, de ez 3000 után már inkább csak bőg sem minthogy jobban menne olyan mintha nem kapcsolna át sehová sem. 3-4000-ig jól megy utána sincs torpanás csak szépen lassan elvész a dinamika. Vagy vmi ötlet h hogyan tudom ellenőrizni a működését?
Piritu - 1.000.00030-10-2013 07:17:19 // 46299
A gyári rádió rajta van az autó busz rendszerén. Az újjal próbál kommunikálni, de nem tud és ezért dobja az üzeneteket.
Disturbed29-10-2013 22:56:32 // 46297
Sziasztok!
A szituáció a következő:
Vettem egy JVC KD431-es fejegységet a kocsiba mert sajnos a gyári valamiért nem akarja úgy fogni a rádióadásokat mint kellene s a kerete is el van törve.
Ha a gyári fejegység van a kocsiban akkor minden rendben.
Viszont ha az új fejegység akkor pár perc múlva az autó "Motor Control System Failure" hibát ír ki, kiolvasóval random a következőkkel mindenféle logika nélkül (viszont ezek az alkatrészek jók): lambdaszonda, katalizátor, immobiliser, valami O2 melegítő, lambda szenzor
Utólag átkötöttem a piros/sárga kábeleket is, hogy a fejegység megtartsa a beállításokat akkor is ha leveszem a gyújtást, viszont a hiba mind előtte mind utána fennáll.
Visszatettem a gyári fejegységet miután kitöröltem a hibakódokat és a gyárival nem is jönnek elő, viszont amint beteszem az új fejegységet pár perc/pár kilóméter és megint kigyullad a "Motor Control System Failure".
Lenne esetleg valakinek ötlete?
A szituáció a következő:
Vettem egy JVC KD431-es fejegységet a kocsiba mert sajnos a gyári valamiért nem akarja úgy fogni a rádióadásokat mint kellene s a kerete is el van törve.
Ha a gyári fejegység van a kocsiban akkor minden rendben.
Viszont ha az új fejegység akkor pár perc múlva az autó "Motor Control System Failure" hibát ír ki, kiolvasóval random a következőkkel mindenféle logika nélkül (viszont ezek az alkatrészek jók): lambdaszonda, katalizátor, immobiliser, valami O2 melegítő, lambda szenzor
Utólag átkötöttem a piros/sárga kábeleket is, hogy a fejegység megtartsa a beállításokat akkor is ha leveszem a gyújtást, viszont a hiba mind előtte mind utána fennáll.
Visszatettem a gyári fejegységet miután kitöröltem a hibakódokat és a gyárival nem is jönnek elő, viszont amint beteszem az új fejegységet pár perc/pár kilóméter és megint kigyullad a "Motor Control System Failure".
Lenne esetleg valakinek ötlete?
Imyx29-10-2013 06:51:54 // 46296
Még mi is nehézkesen indulnánk el ennyi idő után azt hiszem ;P :DDD.
Fairlane, sorry a viccért :-).
ON
Fairlane, sorry a viccért :-).
ON
DieselManiaco(NagyVad)29-10-2013 06:46:45 // 46295
asszem benne van a service manuálban a hőgomba ellenállása,de nem biztos..
Buksi29-10-2013 02:40:51 // 46293
Te hogy éreznéd magad egy heti füvön való szabadban állás után? :-DDD
Mr. Z29-10-2013 00:05:07 // 46292
Hogy tudom azt kimérni, hogy vajon a hőgomba a rossz vagy az óra? Álltalába nem mutat semmit , vagy átbukik 130-ea random. elvileg meleg motornál nő az ellenállása a gombának ha jól tudom, szóval megmérem hidegen melegen?
Fairlane28-10-2013 21:18:15 // 46291
Ma elég érdekeset produkált a GT.... :/
Egy hetet állt az autó a szabadban, füvön.
Reggel induláskor, egyesben rántott egy elég szépet. Először azt hittem elszoktam tőle :) Aztán mentem 20 km-t, de utána is állóhelyzetből induláskor mindig rántott egyet. Úgy mintha túl gyorsan kapnám fel a lábam a kuplungpedálról...
Aztán eltelt egy fél nap a meleg teremgarázsban, és délutánra elmúlt a rándulás.
Mi lehet, megsértődött álltában? Mittomén bepárásodott a tárcsa, vagy berozsdált a lendkerék? :)
Egy hetet állt az autó a szabadban, füvön.
Reggel induláskor, egyesben rántott egy elég szépet. Először azt hittem elszoktam tőle :) Aztán mentem 20 km-t, de utána is állóhelyzetből induláskor mindig rántott egyet. Úgy mintha túl gyorsan kapnám fel a lábam a kuplungpedálról...
Aztán eltelt egy fél nap a meleg teremgarázsban, és délutánra elmúlt a rándulás.
Mi lehet, megsértődött álltában? Mittomén bepárásodott a tárcsa, vagy berozsdált a lendkerék? :)
Martika8328-10-2013 21:14:09 // 46290
Találtam egyet, 9500 huf / kulcs. www.mrsuszter.hu
Martika8328-10-2013 18:54:59 // 46289
Hali. Nem tudjátok véletlen, hogy hol készítenek legolcsóbban immos kulcsokat eredeti alapján..? Köszi.
PistaFR28-10-2013 16:31:34 // 46288
A rendszám világítás is? Az enyémnek (és ahogy olvastam elég sok 156-nak) az a bibije, sokszor nem is az izzóval van a baj, hanem a lámpatesttel.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
571
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?