Alfaowneren találtam ezt a képet. Sanszos, hogy csak a szívócső vezérlését hallom, ahogy visszavált a rövidebb útra.
Forum >> Szerelőműhely
Csontdaráló17-01-2020 12:19:42 // 54736
Csontdaráló17-01-2020 12:09:22 // 54735
Na igen, ezt lenne jó tudni, hogy gyárilag, mikor szabályozza a szívócső hosszát, illetve mikor fokolja el a szívótengelyt :)
Levee156SW17-01-2020 11:31:25 // 54734
Szivocsohosszal is varial, gazpedalallastol is fugg, hogy mikor melyik melyik allasban van. A 4 lehetseges variaciobol 3 biztosan elofordul.
Juve15616-01-2020 18:01:06 // 54733
Üdv! Ma nap kész lett az autó! Generátorral volt baj! A kiszerelést a szívósor lebontásával csináltam, kb 3 óra alatt meg volt a leszerelés. Amíg a generátoros megcsinálta addig cserélve lett a 2-es henger befecskendezője! (előtte kompresszió mérés lett csinálva a négy hengerben mind a négyben 12,5 bar volt) Majd 1 óra alatt végzett vele a srác és lehetett össze szerelni, ez egy kicsit tovább tartott. Kb. 10 km mentem vele a hibajel (P0300, P0302) nem jött vissza. De hidegen indításkor nem volt erő az illetve ha elindultam nagyon pörgetni kellett, hogy ne fulladjon le az autó. Így cserélve lett a légtömegmérő gyári Bosch-ra. Az autó már hidegen is jó, illetve "minta" egy két ló vissza jött volna. Remélem most rendben lesz az autó!
Csontdaráló16-01-2020 16:02:43 // 54732
Srácok! Vezérlésmódosító ügyében lenne kérdésem. Ahogy egyre többet járok a kocsival, úgy veszem észre, hogy a variátor kb 5500-as fordulatnál fokolja el a szívóoldali vezérlést. Akkor hallani, hogy más lesz a kocsi hangja, illetve meg is indul még egy kicsit. Ez normálisnak tekinthető? Csak azért kérdezem, mert kb 1000 km-rel ezelőtt cseréltem a variátort, vezérlést, és tudtommal 4500 körül kéne elfokolnia. Vélemény? Az alany továbbra is egy GTV 916, 2.0 JTS motorral. Köszi a válaszokat előre is!
Juve15614-01-2020 10:40:22 // 54731
_Ata_13-01-2020 14:59:42 // 54730
Én is rendeltem már pl. a lengőkarokat, nem volt vele problémám
Csontdaráló13-01-2020 14:27:23 // 54729
és ha visszatöltöd a németet? lementetted a régi filet?
Mito73812-01-2020 18:58:01 // 54728
Blue and me szakértőt keresek 2009-es MiTo-m rendszerének újjáélesztéséhez. Eddig jó volt minden, csak a német nénit akartam angolra cserélni. Hiába a blueandme.net-ről letöltött angol nyelv, most english unavailable üzenettel semmi sem működik.
Petya196812-01-2020 17:33:29 // 54727
Szia!
Kollégáim már rendeltek off-os autókhoz és minden ok volt a termékkel.
Kollégáim már rendeltek off-os autókhoz és minden ok volt a termékkel.
Gabesz16612-01-2020 17:24:40 // 54726
Sziasztok!
Rendelt már valaki az autodoc-rol?
Vélemények?
Rendelt már valaki az autodoc-rol?
Vélemények?
Juve15609-01-2020 17:00:33 // 54725
Köszönöm a segítséget, mindenkinek! Reggel megnézem, ma sajnos estig meló van!
Csontdaráló09-01-2020 14:33:21 // 54724
Bocsánat, nem zártam ki minden hibalehetőséget :) Csak leírtam én mit csinálnék.
pettinke09-01-2020 14:29:11 // 54723
... én még megnézném a testkábel másik végét is
Csontdaráló09-01-2020 14:23:58 // 54722
én megpucolnám a sarut, aztán megkenve némi rézpasztával visszaraknám. Ha még mindig ugrál a töltés akkor kábelszakadást kell keresni, a leírásod alapján.
Juve15609-01-2020 07:43:47 // 54721
Tegnap megmozgattam az akkumulátor sarukat és helyre állt a töltés. Eltűnt a vissza jelző ikon és vissza ment 14V-ra a töltés. Ma munkába jövet megálltam tankoltam majd indítás követően ismét világított a töltés jelző, mérek és 11, 8 V! Újra megmozgattam a sarukat a kijelzőről eltűnt a töltés visszajelző ikon azonban maradt a 11, 8 V feszültség. Lehet akkumulátor probléma vagy így is generátor?
Csontdaráló08-01-2020 18:09:20 // 54720
Ha nincs töltés akkor nem jó. Lehet, hogy nem gerjed fel. Most így nem tudom van-e külön gerjesztése. Ezt egyszerűen tudod ellenőrizni: meg kell nézni hogy kb 3000-es fordulaton van-e töltés? Ha nincs, akkor le kell szedni, átnézni. A fesz szabályzót kizárhatjuk. Meg kell nézni a szénkeféket, csúszógyűrűt. Általában ezek szoktak elkopni. Ha ezek rendben vannak akkor nagyobb a baj, rá kell tenni egy próbapadra. De egyszerűbb/olcsóbb lehet, ha veszel egy bontottat, vagy felújíttatod egyből.
Juve15608-01-2020 15:19:12 // 54719
Újabb "kis" probléma jött elő! Nincs töltés az autón! Járó motornál nem megy fel a feszültség az akkumulátoron! 11,9V,elvileg 14V-ig kB fel kéne menni! Hogy lehet még a generátort ellenőrizni, hogy jó e? Mert elég macera leszedni!
Levee156SW06-01-2020 12:22:12 // 54717
Igen,az eleg fajdalmas - eleve a szivosor levetelehez meg kell billenteni a motort, ill. gyari eloiras szerint ha lekerul a railcso, utana uj injektortomiteskeszlttel, es uj nagynyomasu csovel (ami a szivattyutol jon) kell osszerakni.
En is a nyomasveszesegmeressel kezdenem, ill. nem.tudom,benzinbol olajbol miket kapott az utobbi 5-10000 km-ben, de arra is erdemes figyelni,hogy
-az 5000 km-enkenti injektortisztito adalekot meg a folyamatos OMV100 mellett is eszrevenni (egyetlen furat van a fuvokan, igy nem kicsit erzekeny)
-alul a hengerfalolajzo fuvokak gyari eloiras szerint 120.000-kent cserelendok ennek az elmaradasa tobbfele hibat okozhat -nalam 2-3000 km-enment katalizator.hatasfok hibat dobalt,mert fosta felfele az olajat,ha kellett,ha nem-de cserebe el is engedte leallitas utan,igy 2-3 nap utan imditva mindig megszolaltak a hidrotokek. Ennyi erovel el tudok kepzelni egy gyuruletapadasos kompressziovesztest is.
En is a nyomasveszesegmeressel kezdenem, ill. nem.tudom,benzinbol olajbol miket kapott az utobbi 5-10000 km-ben, de arra is erdemes figyelni,hogy
-az 5000 km-enkenti injektortisztito adalekot meg a folyamatos OMV100 mellett is eszrevenni (egyetlen furat van a fuvokan, igy nem kicsit erzekeny)
-alul a hengerfalolajzo fuvokak gyari eloiras szerint 120.000-kent cserelendok ennek az elmaradasa tobbfele hibat okozhat -nalam 2-3000 km-enment katalizator.hatasfok hibat dobalt,mert fosta felfele az olajat,ha kellett,ha nem-de cserebe el is engedte leallitas utan,igy 2-3 nap utan imditva mindig megszolaltak a hidrotokek. Ennyi erovel el tudok kepzelni egy gyuruletapadasos kompressziovesztest is.
Juve15606-01-2020 09:21:11 // 54716
60ezer km ezelőtt lett cserélve az összes szelep, hidro, stb..! Emiatt gondolnám, hogy azt cserélném meg! De ki tudja lehet, hogy az a baj!
pettinke06-01-2020 08:50:39 // 54715
egyszerübb dolog kompressziót mérni ... még ha fél is az ember a végeredménytől ...
Juve15605-01-2020 20:40:19 // 54714
Kíváncsi leszek, hogy mi lesz a vege:-) Az injektor kiszedese nehézkes művelet? Sok mindent le kell bontani hozzá? Mert gondoltam akkor megcserelnem őket!
Levee156SW05-01-2020 12:40:28 // 54713
Hat, ha a nyomasvesztesegek(kompresszio) rendben vannak, akkor kb. az injektor marad...
Juve15604-01-2020 13:24:44 // 54712
A hibajelző lámpa villog a műszerfalon majd kialszik!
Juve15604-01-2020 13:22:14 // 54711
Nekem is azzal volt betekerve. Na de egy hiba még mindig jelen van: P0300 illetve P0302! Gyújtótrafót átcseréltem egyik hengerből a másikba, hiba marad a fenti! Gyertyát átcseréltem egyikből másikba, hiba megint marad! Megnéztem ismét a vezetékeket min a 4 db gyújtótrafó csatlakozónál mindegyik vezeték jó, nincs sehol szakadás (multiméterrel néztem)! Még hol lehet a hiba, hogy a P0302 hibát jelzi?
Levee156SW03-01-2020 12:43:22 // 54710
Hat artani biztos nem fog neki. :)
A gegecsovecskek nalam is lemallottak, en aluszalaggal bandazsoltam, hogy a tukros hovedelem megmaradjon.
(Kaptam ra #szokekapitany ertekelest is, de a kinezetnel jobban erdekel,hogy mukodik.)
A gegecsovecskek nalam is lemallottak, en aluszalaggal bandazsoltam, hogy a tukros hovedelem megmaradjon.
(Kaptam ra #szokekapitany ertekelest is, de a kinezetnel jobban erdekel,hogy mukodik.)
Juve15602-01-2020 21:29:35 // 54709
Több helyen el volt szakadva, törve a szigetelés a vezetéken illetve több helyen mintha oxidálódott a vezeték. Gondoltam újra húzom !
Juve15602-01-2020 21:28:23 // 54708
Köszönöm szépen
Csontdaráló02-01-2020 15:24:37 // 54707
Az ilyen rejtélyes hibáknál én mindig karburátorra gyanakszom. Ha szelephézag lenne, akkor nem csak hidegen lenne probléma az indítás. Gyanús nekem, hogy elment a szinkron, illetve a tömítések sem lehetnek már 100%-osak. Egy üveggyertyával vagy gázelemzővel be kéne vizsgálni/szabályozni. Szinkronteszter is kelleni fog.
ÁdidiGaga (il hempescattore)01-01-2020 13:09:16 // 54706
Igen, 2 x WEBER IDF.
Bpali01-01-2020 08:48:46 // 54705
Sziasztok!
Valaki tud segíteni?
A klíma panel egyik pillanatról a másikra nem működik. Egyedül a hátsó ablakfűtés reagál. Nem találtam erre vonatkozó biztit, pedig reménykedtem...
Valaki tud segíteni?
A klíma panel egyik pillanatról a másikra nem működik. Egyedül a hátsó ablakfűtés reagál. Nem találtam erre vonatkozó biztit, pedig reménykedtem...
Levee156SW30-12-2019 18:58:19 // 54704
Bosch skala szerinti 6-7.
(Amugy ez is az ajanlott hozza, a 7 inkabb a sok varos,keves lakatlan, a 6 meg a forditottja. Most WR6DC-k vannak benn.)
(Amugy ez is az ajanlott hozza, a 7 inkabb a sok varos,keves lakatlan, a 6 meg a forditottja. Most WR6DC-k vannak benn.)
Csontdaráló30-12-2019 11:44:27 // 54703
A hideg gyertya mit jelent? 5-ös hőérték?
Levee156SW29-12-2019 09:52:39 // 54702
Ja es azota tul vagyunk 1-2 kalandon,ami kozbn boven kiderulhetett volna,ha hengerfejes (pl. Mont Ventoux nyaron, 2 emberrel+ovvonalig rakva csomagokkal,kb. vegig 2.-ban)
Levee156SW29-12-2019 09:49:43 // 54701
Off autorol van szo, es teny,hogy hutofolyadek is lehetne,mert egyszer tunt el valamennyi a tagulasi tartalybol (vagy egy futoagi legbuborek jott ki)-de ratoltes utan tobbet nem, es mind a 4 hengernel latszott, foleg a gyertyakon es a kipufogoszelepeken.(Szivotorokbol es az uzemanyagrendszrr egyeb reszeibol valoban enni lehetett volna - 25% etanol +75% 98-as aranynal.)
Aranylag hideg gyertyakat hasznalok benne, forszirozott orszagut vagy autopalya kell az ontisztulasuk beindulasahoz.
Aranylag hideg gyertyakat hasznalok benne, forszirozott orszagut vagy autopalya kell az ontisztulasuk beindulasahoz.
Levee156SW29-12-2019 09:43:13 // 54700
Hello
btw. kimerted a problemat,vagy csak ranezesbol ijesztett meg a vezetekek allapota?
Meglepo,de ahhoz kepest,ahogy kineznek,nagyon ritka az elektronikai hiba a testkotesek oxidaciojan tul.
btw. kimerted a problemat,vagy csak ranezesbol ijesztett meg a vezetekek allapota?
Meglepo,de ahhoz kepest,ahogy kineznek,nagyon ritka az elektronikai hiba a testkotesek oxidaciojan tul.
Csontdaráló27-12-2019 18:34:47 // 54699
Karburátoros?
Csontdaráló27-12-2019 18:34:16 // 54698
Etanolnál vörös lerakódás? Én még nem láttam olyat. Etanolnál járva csak tisztább motoron volt. Fém tiszta szelepek és dugattyútetők. Az a vörös lerakódád nem tudom mi, de nem az etanolból van.
kisityu27-12-2019 16:59:31 // 54697
Hali.
A csatlakozó két szélén lévő téglalap alakú nyílásba egyszerre betolsz egy oda illő lemez darabot, az összenyomja az érintkező rögzítő "szárnyait". Közben hátrafelé kihúható az érintkező a a házból. A képről nem derül ki,hogy van e a vezeték és a ház között gumitömítés de valószínűleg van. Akkor egy kicsit nehezebben indul meg. Azért ne szakítsd szét🙂.
A csatlakozó két szélén lévő téglalap alakú nyílásba egyszerre betolsz egy oda illő lemez darabot, az összenyomja az érintkező rögzítő "szárnyait". Közben hátrafelé kihúható az érintkező a a házból. A képről nem derül ki,hogy van e a vezeték és a ház között gumitömítés de valószínűleg van. Akkor egy kicsit nehezebben indul meg. Azért ne szakítsd szét🙂.
Juve15627-12-2019 15:49:57 // 54696
Levee156SW27-12-2019 11:40:51 // 54695
Udv, nem ismerem a konkret motortipust, igy csak altalanossagokat tudok javasolni.
-ertelmes benzint tankolnek (ez mara ilyen koru autoba kb. kizarolag az OMV100),es atneznem az uzemanyagrendszert
-megneznem hogy az ilyen nemindulos esetekben szikra van-e, es ha mar ott jarok,ellenoriznek kompressziot/nyomasveszteseget is.
-ellenoriznem a vezerles/gyujtasidozitest (ha utobbin van mit)-elobbibe beleertve a megfelelo hezagok beallitasat is
-ertelmes benzint tankolnek (ez mara ilyen koru autoba kb. kizarolag az OMV100),es atneznem az uzemanyagrendszert
-megneznem hogy az ilyen nemindulos esetekben szikra van-e, es ha mar ott jarok,ellenoriznek kompressziot/nyomasveszteseget is.
-ellenoriznem a vezerles/gyujtasidozitest (ha utobbin van mit)-elobbibe beleertve a megfelelo hezagok beallitasat is
ÁdidiGaga (il hempescattore)26-12-2019 14:57:07 // 54694
sziasztok!
motorbelsőben (is) jártas szaktársak segítsége,tapasztalata kellene..
előzmény:
-2001ben vettem 137e-rel a 11 éves SW(33) autómat 1.35 boxer
-vagy 2004-ig utcán állt, legnagyobb hidegben is beindult valahogy...
-onnan garázs- bár családi ház udvarán fűtetlen szutyok.2009re belefutottam a válságba, BH kerék környéke szétrohadva - nem toltam át év végén a vzsgán, vettem egy bérletet, :-p
onnan 2014.ig állt (a motor 2013 végén lett újraindítva először), gyakorlatilag minden fel lett rajta újítva/cserélve, a motorblokk és a hengerfej kivételével
-azóta viszont panelgarázs (kvázi fűtött) és folyamatos használat , megjárta a bolgár és a horvát tengerpartot, 2X olasz őshazát, azonban..
amióta megint nyúzzuk, minden szabadban töltött téli (hideg) éjszaka (szállodaudvar pld.) egy rémálom, mivel olyan 3-4 fok alatt az alábbi a hidegindítás:
-ha végre elkapja, 1-2 (sztem csak 1 :-p) henger indul be, azon zakatol de
-szívatóra lefullad
-gázadásra lefullad
-gázelvételre egy darabig elzakatol aztán leáll :-(
Az egyetlen ami segít, hogy a gázt ütemesen és főleg ügyesen megfelelő ritmusban pumpálva fenntartható ez az egyhengeres járat majd 1Xcsak egy idő után végre hirtelen egy ütésre begyullad a többi henger - felpörgethető a motor és onnan akár le is állítható, amíg vissza nem hűl pöccre indul :-o
Ritka idegesítő, nagyon jó lenne a végére járni...
Két adalék ami esetleg érdekes lehet:
-régen 10w40 volt benne, a Nagy Felújítás utántól Selénia HPX 20-50 az olaja neki
-ez nem az eredeti motorja, hanem egy méretre ugyanolyan 1351es boxer ,87 körüli , még nem hidrotőkés hanem szeleplapkás , ezeknek lapkáknak a kiszedése-cseréje sajnos szintte az egyetlen fehér folt az autószerelési tudományom térképén-nem nagyon volt vele foglalkozva 2014 óta, akkor mértem és egy szelep kivételével mind jó volt
természetesen akár erről akár más dologról bizonyosodik hogy jó eséllyel köze van a dologhoz, nem leszek rest nekiállni - de tényleg nem tudom mi lehet a baj :-(
kösz minden tippet!
motorbelsőben (is) jártas szaktársak segítsége,tapasztalata kellene..
előzmény:
-2001ben vettem 137e-rel a 11 éves SW(33) autómat 1.35 boxer
-vagy 2004-ig utcán állt, legnagyobb hidegben is beindult valahogy...
-onnan garázs- bár családi ház udvarán fűtetlen szutyok.2009re belefutottam a válságba, BH kerék környéke szétrohadva - nem toltam át év végén a vzsgán, vettem egy bérletet, :-p
onnan 2014.ig állt (a motor 2013 végén lett újraindítva először), gyakorlatilag minden fel lett rajta újítva/cserélve, a motorblokk és a hengerfej kivételével
-azóta viszont panelgarázs (kvázi fűtött) és folyamatos használat , megjárta a bolgár és a horvát tengerpartot, 2X olasz őshazát, azonban..
amióta megint nyúzzuk, minden szabadban töltött téli (hideg) éjszaka (szállodaudvar pld.) egy rémálom, mivel olyan 3-4 fok alatt az alábbi a hidegindítás:
-ha végre elkapja, 1-2 (sztem csak 1 :-p) henger indul be, azon zakatol de
-szívatóra lefullad
-gázadásra lefullad
-gázelvételre egy darabig elzakatol aztán leáll :-(
Az egyetlen ami segít, hogy a gázt ütemesen és főleg ügyesen megfelelő ritmusban pumpálva fenntartható ez az egyhengeres járat majd 1Xcsak egy idő után végre hirtelen egy ütésre begyullad a többi henger - felpörgethető a motor és onnan akár le is állítható, amíg vissza nem hűl pöccre indul :-o
Ritka idegesítő, nagyon jó lenne a végére járni...
Két adalék ami esetleg érdekes lehet:
-régen 10w40 volt benne, a Nagy Felújítás utántól Selénia HPX 20-50 az olaja neki
-ez nem az eredeti motorja, hanem egy méretre ugyanolyan 1351es boxer ,87 körüli , még nem hidrotőkés hanem szeleplapkás , ezeknek lapkáknak a kiszedése-cseréje sajnos szintte az egyetlen fehér folt az autószerelési tudományom térképén-nem nagyon volt vele foglalkozva 2014 óta, akkor mértem és egy szelep kivételével mind jó volt
természetesen akár erről akár más dologról bizonyosodik hogy jó eséllyel köze van a dologhoz, nem leszek rest nekiállni - de tényleg nem tudom mi lehet a baj :-(
kösz minden tippet!
Levee156SW25-12-2019 10:23:14 // 54693
Amit az etanol az egesterben muvel a motorral,azt nem koszoni meg. (Vastag voroses koksz a gyertyakon,kipufogoszelepen, dugattyuteton.)
Lehet, hogy egy tobbet kihasznalt teljesitmenyu, gyujtasban, gyertya hoertekben hozza allitott motorral OK, de csak ugy beletankolni egy utcai autoba nem igazan.
Lehet, hogy egy tobbet kihasznalt teljesitmenyu, gyujtasban, gyertya hoertekben hozza allitott motorral OK, de csak ugy beletankolni egy utcai autoba nem igazan.
Csontdaráló24-12-2019 13:29:15 // 54692
Én egy kicsit bánom, hogy nincs már E85. Sokat jártam jártam vele, szerettem. Főleg a magas oktánszáma, a kedvező ára, és a tisztító képessége miatt. Anno felesben tankoltam még az Octaviába (1.4 benzin), sokkal csöndesebb volt tőle. Kúra jelleggel ezt a kocsit is meghajtanám vele néha, de sajnos nincsen már. Lehet megpróbálom ezt az injektor tisztítózást, hátha.
Levee156SW24-12-2019 13:19:13 // 54691
En a 95-ost kerulnem,foleg miota sok benne az etanol.
Az 5000 km-enkenti extra STP injektortisztitot mar emlitettem.
Egy ultraszegeny keverekes alapjarat nincs arra felkeszitve,hogy esetleg random vizet is kap (bar ahogy mondod, pont melegen stabil)
Gyertyabol is inkabb az NGK a preferalt, de vegulis a szikra az szikra.
Mivel ez a motor EGR nelkul tudja az EURO4-et, a szeleposszenyitasokkal varialtak ugy, hogy a toltetcsere hatasfoka "el van rontva" -ehhez egy eleg nagy fojtasu kipufogorendszer tarsul (hogy legyen alul nyomatek), igy a vegeredmeny az,hogy alapjaraton mire kijut a gaz,mar siman kicsapodhat a vizpara belole.
A muanyag vizcsovet+1-elem,nalam is annak a csereje segitett.
(Amugy nalam is csinalja neha bemelegedesi szakaszban,hogy random nagy vizpara jon hatul, de az oka nincs meg,mivel tok kovetkezetlen. Az biztos,hogy mar onmagaban a kozvetlen befecskendezes indikalja a dolgot, hisz a viz a reszecskekre csapodik ki.)
Az 5000 km-enkenti extra STP injektortisztitot mar emlitettem.
Egy ultraszegeny keverekes alapjarat nincs arra felkeszitve,hogy esetleg random vizet is kap (bar ahogy mondod, pont melegen stabil)
Gyertyabol is inkabb az NGK a preferalt, de vegulis a szikra az szikra.
Mivel ez a motor EGR nelkul tudja az EURO4-et, a szeleposszenyitasokkal varialtak ugy, hogy a toltetcsere hatasfoka "el van rontva" -ehhez egy eleg nagy fojtasu kipufogorendszer tarsul (hogy legyen alul nyomatek), igy a vegeredmeny az,hogy alapjaraton mire kijut a gaz,mar siman kicsapodhat a vizpara belole.
A muanyag vizcsovet+1-elem,nalam is annak a csereje segitett.
(Amugy nalam is csinalja neha bemelegedesi szakaszban,hogy random nagy vizpara jon hatul, de az oka nincs meg,mivel tok kovetkezetlen. Az biztos,hogy mar onmagaban a kozvetlen befecskendezes indikalja a dolgot, hisz a viz a reszecskekre csapodik ki.)
Csontdaráló24-12-2019 13:06:16 // 54690
MES az a multiecuscan? Olyanom még nincsen sajnos :( PCV szelep tiszta, új Bosch Super 4 gyertyák vannak, jobbik 95-ös benzint tankoltam frissen, újak a vez.tengelyek, hidrotőkék. Lamda érték 0,998. Kicsit tanácstalan vagyok. Igazából le sosem fullad és ha bemelegszik szinte meg is szűnik. Csak hát zavaró egy pöppet.
Daveee10 Ɨ|ѯ24-12-2019 13:03:04 // 54689
Ez a hidegen ingadozo alapjarat, kihagyas, lehet sokminden. Nezz mesben elo adatot, az sokat tud segiteni.
Csontdaráló24-12-2019 12:58:22 // 54688
A műanyag merev csövön pont ott mint ha láttam volna pár cseppet. Letöröltem, majd megnézem megint ha megyek a műhelybe. A kiegyenlítő tartály szerintem jól zár, mert meleg motornál fellazítva nagyobbat szisszen. Akkor majd figyelem ezt a merev csövet. Szóval azt mondod némi fehér füst/gőz normálisnak tekinthető melegen is (ilyen időben)?
Dante24-12-2019 12:42:15 // 54687
Helló!
JTS motornál úgymond "típushiba" hogy a műanyag vízcsővön (leömlő felett helyezkedik el, hengerfejre felcsavarozva) keletkeznek repedések ennyi idős korukra, és azokon keresztül ereszti finoman a vizet. Általában ott kezd el először haldokolni ahol a vastag gumicső jön ki belőle váltó felőli oldalon. Néztétek nem-e nedves ott?
Amúgy a JTS-nél normális hogy sok gőzt ereget a kipuffon, nekem volt hogy mögöttem álló autókat teljes egészében takart ki :)
Illetve nézd meg azt is, hogy a kiegyenlítő tartály kupakja jól zár-e, tartja-e a nyomást a rendszer, mert azon keresztül is tud lassan párologni..
JTS motornál úgymond "típushiba" hogy a műanyag vízcsővön (leömlő felett helyezkedik el, hengerfejre felcsavarozva) keletkeznek repedések ennyi idős korukra, és azokon keresztül ereszti finoman a vizet. Általában ott kezd el először haldokolni ahol a vastag gumicső jön ki belőle váltó felőli oldalon. Néztétek nem-e nedves ott?
Amúgy a JTS-nél normális hogy sok gőzt ereget a kipuffon, nekem volt hogy mögöttem álló autókat teljes egészében takart ki :)
Illetve nézd meg azt is, hogy a kiegyenlítő tartály kupakja jól zár-e, tartja-e a nyomást a rendszer, mert azon keresztül is tud lassan párologni..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
491
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?