Forum >> Szerelőműhely
Csontdaráló13-02-2020 17:29:24 // 54786
Nem terveztem minden nap rádugni :) Mondjuk 2-3 havonta ránéznék, de lehet ritkábban, ha nincs vele gond. Ma is tettem a kilométereket a GTV-be, gond nélkül jön és megy. Valahogy szürreálisnak tűnik, hogy megbízhatatlan legyen.
Liquid13-02-2020 13:42:49 // 54785
Azt kell eldönteni, hogy a mostani géphez veszi az elvtárs, vagy esetleg a jövőre is gondol. A KKL az újabbakhoz már nem igazán jó, a szines szett és az ELM327 viszont kb. mindenhez. Nyilván drágább is.
Az persze tény, hogy minden egyes dugászolás koptatja a csatlakozót, de nemigazán tudom elképzelni, hogy értelmes keretek között ez gondot okozzon. Nyilván ha az ember éveken keresztül naponta többször hágja meg, akkor az nyomot fog hagyni, viszont ez a tényállás a kapcsolós esetében is fennáll.
Az persze tény, hogy minden egyes dugászolás koptatja a csatlakozót, de nemigazán tudom elképzelni, hogy értelmes keretek között ez gondot okozzon. Nyilván ha az ember éveken keresztül naponta többször hágja meg, akkor az nyomot fog hagyni, viszont ez a tényállás a kapcsolós esetében is fennáll.
Gabor_16613-02-2020 13:16:48 // 54784
Sziasztok
Vettem egy vezérműszíj készletet(Flennor) 156 2.4 10v hez és megdöbbenve láttam, hogy a feszítőgörgö fogazása műanyagból van. Szerintetek nem fog az elkopni be merjem építeni? Valakinek van tapasztalata?
Vettem egy vezérműszíj készletet(Flennor) 156 2.4 10v hez és megdöbbenve láttam, hogy a feszítőgörgö fogazása műanyagból van. Szerintetek nem fog az elkopni be merjem építeni? Valakinek van tapasztalata?
Piritu - 1.000.00009-02-2020 17:08:50 // 54783
"mikor egy megoldasnak csak elonye van egy masikhoz kepest" - akkor azt mond, a szarrá kopás - 2x is - kicsit túlzás :-)
Levee156SW09-02-2020 10:31:04 // 54782
Nyilvan a propagalast ilyen esetekre ertem,mikor meg lehet valasztani.
Ha osszejott volna egy mukodo kombinacio a szinesekkel,valoszinuleg en is egyutt elek a dologgal,mert egy kezdeti gatyaba razas utan eleg ritkan van szukseg ra,es akkor is foleg motor, neha ABS kocka urites, szerviz intervallum nullazas...
Ha osszejott volna egy mukodo kombinacio a szinesekkel,valoszinuleg en is egyutt elek a dologgal,mert egy kezdeti gatyaba razas utan eleg ritkan van szukseg ra,es akkor is foleg motor, neha ABS kocka urites, szerviz intervallum nullazas...
Levee156SW09-02-2020 10:17:35 // 54781
Nem hinnem - de szeretem kihozni azt,amit lehet,abbol,amim van, es nem latom be,hogy mikor egy megoldasnak csak elonye van egy masikhoz kepest,miert ne valasszam ill. propagaljam azt.
(Nem beszelve arrol,hogy a 156 FL OBD csatija egyike azon reszleteknek,amin erezni,hogy kezdetuket vettek a 2000-es evek...kb. mint a muanyag hutoviz gyujtocso a JTS-en.:/)
Nekem is megvolt a sokszinu szett is, el is adtam jol egy 595 EsseEsse-s felcartarsnak. :)
(Nem beszelve arrol,hogy a 156 FL OBD csatija egyike azon reszleteknek,amin erezni,hogy kezdetuket vettek a 2000-es evek...kb. mint a muanyag hutoviz gyujtocso a JTS-en.:/)
Nekem is megvolt a sokszinu szett is, el is adtam jol egy 595 EsseEsse-s felcartarsnak. :)
Piritu - 1.000.00008-02-2020 12:40:45 // 54780
ezt aromma koptatast ōnigazoláskěnt emlegeted ennyit? Attól hogy néhanapján nem egyszer csatlakzol rá hanem 3* még nem kopik el. Vagy éjjel nappal ki-be dugiszalod?
Levee156SW08-02-2020 10:43:05 // 54779
A KKL switch kabel csak 6-7000 szokott lenni, es nem koptatod romma az auto obd csatlakozojat a modulok kozti valtogatassal.
De igen,elvileg ez is ugyanazt kell tudja.
De igen,elvileg ez is ugyanazt kell tudja.
Csontdaráló08-02-2020 10:27:53 // 54778
Szóval egy Registered licensz illetve egy ilyen szett működőképes konfig lenne?
Elvileg ezeket kell tudja:
Bosch Motronic MED7.11 EOBD Injection |INFO|DTC|DTC EX|PRM|ACT|ADJ| KL ELM
Bosch ABS 5.3 ASR |INFO|DTC|PRM|ACT| KL A1 P1
TRW Airbag MY97 |INFO|DTC|PRM| KL A2 P3
Harrison climate control |INFO|DTC|PRM|ACT|ADJ| KL ELM A1 P9
Elvileg ezeket kell tudja:
Bosch Motronic MED7.11 EOBD Injection |INFO|DTC|DTC EX|PRM|ACT|ADJ| KL ELM
Bosch ABS 5.3 ASR |INFO|DTC|PRM|ACT| KL A1 P1
TRW Airbag MY97 |INFO|DTC|PRM| KL A2 P3
Harrison climate control |INFO|DTC|PRM|ACT|ADJ| KL ELM A1 P9
Liquid06-02-2020 08:23:39 // 54777
Nem olyan vészes :) A MES 50EUR az nem kevés, a kábelek meg összesen további 5-6ft kínából.
Csontdaráló05-02-2020 18:53:12 // 54776
Oh, köszi mindenkinek! Azt hiszem, akkor még ki kell számolnom, hogy pontosan mekkora kosárba kell gyűjtenem a pénzt hozzá.
Levee156SW05-02-2020 13:02:32 // 54775
Gondolom, a 2.0 JTS -hez lesz- nekem csak a KKL switch kabellel mukodik (amihez igy adapter se kell, es nem is kopik rojtosra az obd csati) - minden mas ido- es penzkidobas.
Fun fact: az is autofuggo, hogy mit hajlando kiolvasni a free MES (ezt egy 2.5 V6 q-system folott beegve tudtam meg), de JTS-nel pont a motor az egyik.
Fun fact: az is autofuggo, hogy mit hajlando kiolvasni a free MES (ezt egy 2.5 V6 q-system folott beegve tudtam meg), de JTS-nel pont a motor az egyik.
Liquid05-02-2020 12:29:35 // 54774
A free verzióval a motorvezérlő hibakiolvasásán kívül nem sok mindent lehet csinálni. A MES oldalán van táblázat amiben megtalálod, hogy melyik típushoz / motorhoz milyen kábel kell. Javaslom, hogy vegyél a kábel mellé egy ilyesmi adapter-szettet is.
Piritu - 1.000.00005-02-2020 11:20:16 // 54773
A free változat egy csomó szolgáltatást nem tud, csak a full. A MES oldalán ez jól le van írva. Ugyanott megtalálod a csatlakozót is. Van ELM 324 és KKL is, autófüggő hogy melyik működik.
Csontdaráló05-02-2020 11:12:11 // 54772
Had kérdezzem meg, multiecuscanhez milyen ODB kábelt vegyek? Van egy régebbi laptopom, azt befognám diagnosztizálni. Ahogy láttam, a szoftver free, csak kábel kell. OBD - USB használható? Köszi a válaszokat!
Chris3231-01-2020 22:20:36 // 54771
Az egyetlen furcsaságot a mutató nagy mozgása okozza számomra. De amennyiben az a vonal tényleg 80-at jelez, nem 70-et, még akár érthető is. Mert akkor a 82-83 fok az, ahová leesik. És igen, amikor városban poroszkálok, nem is zuhan vissza ilyen mértékben. Azért az ECU adatokra majd ránézek. Köszönöm a segítséget!
Levee156SW31-01-2020 11:46:10 // 54770
Udv,
lehet, en nem ertem jol,amit irsz, de nekem ez teljesen normal mukodesnek tunik.
Nem tiszteletlensegbol, de par dolog, mivel latom, viszonylag uj tag vagy:
-a vizhofokmero teljesen analog-tehat nem szabad azt varni,mint mas autonal,hogy odaragad a mutato egy ertekre, es csak akkor mozdul,ha valami rendkivuli tortenik
-kulon jeladoja van maganak a muszernek, es az ECU/ventillator fele meno jelnek -elobbi talan epp a termosztathazas,de ebben en sem vagyok biztos. (Hogy miert nem egy...hat ahhoz tobbet kellene tudnom az olasz neplelekrol.)
-melegedeskor az elso nyitas valahol80-90 kozt tortenik,altalaban a 90-hez kozelebb. Ilyen hideg idokben ekkor meg a 80 ala is beeshet egy kicsit, de aztan felette vagy max rajta illik maradnia (80-83).
-a ventillator elso fokozata 92-93 kornyeken kapcsol, de csak 90-ig huzza le. Ez varosi tokolodes soran (20-30 km/h alatti atlagsebesseg) barmikor megeshet-nyaron meg klimazva is.
Szoval sztem a Behr termosztat azt csinalja,amit kell neki - ha indokolatlan melegedes, vagy tul nagy ingadozasok vannak, en a huto lamellait neznem meg, hogy peregnek-e mar kifele, illetve esetleg, hogy nyugodtan aludjak, az ECU altal hasznalt vizhofokjelet eloadatban.
Ja es ne legyen a hutofolyadek 2-3 evnel regebbi - bar ez alublokknal kisebb galibat tud okozni,mint vasnal.
lehet, en nem ertem jol,amit irsz, de nekem ez teljesen normal mukodesnek tunik.
Nem tiszteletlensegbol, de par dolog, mivel latom, viszonylag uj tag vagy:
-a vizhofokmero teljesen analog-tehat nem szabad azt varni,mint mas autonal,hogy odaragad a mutato egy ertekre, es csak akkor mozdul,ha valami rendkivuli tortenik
-kulon jeladoja van maganak a muszernek, es az ECU/ventillator fele meno jelnek -elobbi talan epp a termosztathazas,de ebben en sem vagyok biztos. (Hogy miert nem egy...hat ahhoz tobbet kellene tudnom az olasz neplelekrol.)
-melegedeskor az elso nyitas valahol80-90 kozt tortenik,altalaban a 90-hez kozelebb. Ilyen hideg idokben ekkor meg a 80 ala is beeshet egy kicsit, de aztan felette vagy max rajta illik maradnia (80-83).
-a ventillator elso fokozata 92-93 kornyeken kapcsol, de csak 90-ig huzza le. Ez varosi tokolodes soran (20-30 km/h alatti atlagsebesseg) barmikor megeshet-nyaron meg klimazva is.
Szoval sztem a Behr termosztat azt csinalja,amit kell neki - ha indokolatlan melegedes, vagy tul nagy ingadozasok vannak, en a huto lamellait neznem meg, hogy peregnek-e mar kifele, illetve esetleg, hogy nyugodtan aludjak, az ECU altal hasznalt vizhofokjelet eloadatban.
Ja es ne legyen a hutofolyadek 2-3 evnel regebbi - bar ez alublokknal kisebb galibat tud okozni,mint vasnal.
Chris3230-01-2020 18:13:43 // 54769
Üdv! Újra ötletekre lennék kíváncsi. 156 1.8 TS-ről van szó. Ingadozó vízhőfok volt a tünet. Viszonylag jól melegedett, de a 90 fok elérése után az 50-es és 90-es osztás közötti vonal fölé rendszeresen visszasétált, majd vissza 90-ig. Olvastam hogy az az osztás nem 70-et hanem 80-at jelez talán, de ezért nem is írok inkább számszerű értéket. Na most kicseréltem a termosztátot gyári Behr termosztátra és nem szűnt meg a jelenség. Annyiban változott, hogy gyorsabban elérte a 90-et. Ma kicseréltem a hőgombát egy Vernet Calorstat WS2673 cikkszámúra, amivel az óra szerint 100 fok fölé ment a hőmérséklet és nem kapcsolt a ventilátor. Biztos nem volt ilyen meleg a víz benne, mert a tartály langyos volt és amikor kivettem vissza a jeladót éppen gőzölt a kifolyt víz. Visszaraktam a régit, ezzel ugyanúgy működik, mint azelőtt. Alvázszám alapján, autósboltból rendeltem, elvileg jónak kellene lennie.
Levee156SW30-01-2020 14:10:38 // 54768
Hali!
Egy kedves ismerosom a helyzetjelzore kototte (szinten ledes kodlampa koruli gyuru), a gyari lampacsatlakozorol uj belso tukkel leagazva bal elol.
Van egy valtorele is, ami a tompitott kapcsolasara beiktat egy teljesitmenyellenallast,igy csokkentett fenyero marad, kb. dekoracios szinten.
Van egy plusz sorcsati,amit szethuzva muszakira ki lehet iktatni 2 perc alatt, amugy meg a kutyat nem zavarja.
Ha kerhetem, te se csatlakozz azokhoz,akik hatulrol nem latszanak/kulon kell azon matekolni, hogy mennyivel mennek, mert kiqrt zavaro.
Koszi!
Egy kedves ismerosom a helyzetjelzore kototte (szinten ledes kodlampa koruli gyuru), a gyari lampacsatlakozorol uj belso tukkel leagazva bal elol.
Van egy valtorele is, ami a tompitott kapcsolasara beiktat egy teljesitmenyellenallast,igy csokkentett fenyero marad, kb. dekoracios szinten.
Van egy plusz sorcsati,amit szethuzva muszakira ki lehet iktatni 2 perc alatt, amugy meg a kutyat nem zavarja.
Ha kerhetem, te se csatlakozz azokhoz,akik hatulrol nem latszanak/kulon kell azon matekolni, hogy mennyivel mennek, mert kiqrt zavaro.
Koszi!
Kazes☻29-01-2020 17:15:51 // 54767
Sima egyszerűt, más típusba... játszik?! :)
B3WiN29-01-2020 15:49:10 // 54766
Sziasztok!
Azokhoz lenne kérdésem, akik szereltek már be 156-ba drl-t. A gyújtás +12V-t honnan szedtétek le?
2004 156 fl 1.6 TS
Azokhoz lenne kérdésem, akik szereltek már be 156-ba drl-t. A gyújtás +12V-t honnan szedtétek le?
2004 156 fl 1.6 TS
Levee156SW28-01-2020 10:10:35 // 54765
Hat igy leiras alapjan vagy a megfelelo benzinnyomas nem epul fel, vagy fojtoszelep korul van valami huncutsag - de en is fokent egy MES-t javaslok.
(Kis szerencsevel egy BT OBD olvaso is eleg par dologra, de nem az a tuti megoldas.)
(Kis szerencsevel egy BT OBD olvaso is eleg par dologra, de nem az a tuti megoldas.)
VV627-01-2020 20:56:59 // 54764
Ha FL előtti, akkor a 40-es. De nehéz ezt tudni ebben a korukban.
pettinke27-01-2020 18:34:21 // 54763
ha nem vagy annyira ügyes, hogy kiolvasd a hibakódot magad, akkor menj el a szervizbe, és olvastasd ki a kódot, mert az a lámpa kb. 100 féle hibát jelezhet.
ez az ötletem.
ez az ötletem.
Bjani27-01-2020 18:07:18 // 54762
Sziasztok
Az lenne a kérdésem hogy pár napja amikor ráadom a gyujtást akkor megmarad a check engine jel, viszont miután elindult a motor utána 3-5 mp-el eltünik a jel. Tegnap tankolás után nem tünt el a jel és azóta már ma is kelett vele menni és folyamatosan ott van,
Valakinek vmi ötlet
Ja és egy 147 1,6 TS még a vezérlésmódosító nélküli
Az lenne a kérdésem hogy pár napja amikor ráadom a gyujtást akkor megmarad a check engine jel, viszont miután elindult a motor utána 3-5 mp-el eltünik a jel. Tegnap tankolás után nem tünt el a jel és azóta már ma is kelett vele menni és folyamatosan ott van,
Valakinek vmi ötlet
Ja és egy 147 1,6 TS még a vezérlésmódosító nélküli
Levee156SW27-01-2020 16:44:24 // 54761
Alighanem igen, mert arra tisztan emlekszem, hogy 18.000 volt a 4 db.
Lehet probalkozni a tisztitassal-szerintem a gyari ajanlas azert a csere, mert ennyi km utan mar kopasa is lehet annyi, hogy a rugos-golyos szelep amiatt szoruljon benne.
Lehet probalkozni a tisztitassal-szerintem a gyari ajanlas azert a csere, mert ennyi km utan mar kopasa is lehet annyi, hogy a rugos-golyos szelep amiatt szoruljon benne.
gyml27-01-2020 16:28:23 // 54760
Csontdaráló27-01-2020 12:14:54 // 54759
Papíron a Selenia Racing 10w60 a gyári olaja. Azért menjen már el vele 8-10.000km-t...
VV627-01-2020 09:14:53 // 54758
Addig meg csak csattogjon? :)
Csontdaráló25-01-2020 23:26:10 // 54757
Eneos 0w50-nel szemezek. Lehet kipróbálom következő körben
VV625-01-2020 18:13:28 // 54756
Próbálj ki másik olajat.
Csontdaráló25-01-2020 10:32:13 // 54755
Cikkszámot tudsz mondani a fúvókához légyszi? Előre is köszi!
Levee156SW25-01-2020 10:23:22 // 54754
Koszi,az korrekt,hasznos info.
Gyari a futomu elol?
Gyari a futomu elol?
Levee156SW25-01-2020 10:22:29 // 54753
Nekem a fuvokacserevel megszunt a problema.(A katalizatorhatasfokossal egyutt.)
DZ emlitette,hogy 120.000-enkent cseres lenne (190e-nel jartunk akkor),es meg is csinaltak egy eve.
DZ emlitette,hogy 120.000-enkent cseres lenne (190e-nel jartunk akkor),es meg is csinaltak egy eve.
Csontdaráló25-01-2020 09:42:02 // 54752
zsír új hidrotőkék vannak az autóban.
[k i z z o]25-01-2020 07:33:15 // 54751
Hidrotőke problélma van. Nem a "hengerfejből" megy le az olaj, hanem a hidrotőke ereszt vissza. Cseréld ki őket, vagy ha ügyesebb vagy akkor szedd szét őket megtisztítani.
Csontdaráló25-01-2020 03:38:55 // 54750
Nekem is 2.0 jts motoron van, nem TS. Az olajat a hengerfejből nekem is simán leereszti egy nap alatt. Illetve olyan tünetek is van, hogy nagyobb hajtás után, alapjáraton járatva a kocsit, elkezd szép lassan hidrotőke csattogás hallatszani. Tehát vagy nincs kellő olajnyomás alapjáraton, vagy nem tudom... Max jelen van az olajszint, selenia 10w60.
deportivo24-01-2020 20:45:48 // 54749
Ma a Pilkingtonnál első szélvédő csere , korrekt módon, és jól megcsinálták. Cascóra 16.000 jó magyar forintba fájt. Carglassról mindezt a jót nem tudom elmondani.
Levee156SW24-01-2020 10:06:03 // 54748
(Bocs h 3 hozzaszolasban,de picit nehezen indulok ma-meg annyi,hogy a fuvokak hibaja azt is eredmenyezi ertelemszeruen,hogy kevesebb olajnyomas jut olyan helyekre,ahova igazan kellene -es talan ez a legnagyobb baj.)
Levee156SW24-01-2020 10:04:02 // 54747
Azt a 1 csapagycseret en is furcsalltam-ha mar sorban kapni,es ott jar valaki. Teny, hogy ugyis a 3. henger a gaz, de a tobbinel is amennyivel szukul az illesztes,annyival tobb nyomas jut a problemas helyekre.
Levee156SW24-01-2020 10:01:59 // 54746
A fuvokak altalaban nyitott allapotban ragadnak be,mikor megfaradnak, igy kontrollalatlanul fossak az olajat felfele ha kell,ha nem.
Ez a ha nem jellemzoen alapjarat-2000 kozti fordulattartomanyban, kis-kozepes terhelesnel a legkellemetlenebb. Nekem mindig ott dobalta be a katalizator-hatasfok hibakat az ego (es emiatt persze jobban is fogyo) olaj miatt.
A masik,hogy leallitas utan elengedik a hengerfej felol az olajat, igy 1-2 nap utan inditva hidrotokecsattogas van 1 masodpercig,mig fel nem er.
Ezek a jelensegek a csere ota megszuntek.
(Nyomasvesztesegeim a gyuruknel 20-30%-osak, tehat a mechanikai allapot amugy sztem OK. Telen nyaron stabilan 2 fordulatra indul a motor.
korabban 2 litert toltottem ra 12.000 km-en - mivel hk-csapagysorcsere nekem is volt, meg nem hasznaltam ugy azota,mint elotte (kb. mostanra er veget a bejaratas, de rosszabb biztos nem lett a dolog-ill. fordulattol es olajfajtatol is fugg.)
Es gyorsitani sosem szoktam 2250 alattrol, legfeljebb sebesseget tartani.)
Ez a ha nem jellemzoen alapjarat-2000 kozti fordulattartomanyban, kis-kozepes terhelesnel a legkellemetlenebb. Nekem mindig ott dobalta be a katalizator-hatasfok hibakat az ego (es emiatt persze jobban is fogyo) olaj miatt.
A masik,hogy leallitas utan elengedik a hengerfej felol az olajat, igy 1-2 nap utan inditva hidrotokecsattogas van 1 masodpercig,mig fel nem er.
Ezek a jelensegek a csere ota megszuntek.
(Nyomasvesztesegeim a gyuruknel 20-30%-osak, tehat a mechanikai allapot amugy sztem OK. Telen nyaron stabilan 2 fordulatra indul a motor.
korabban 2 litert toltottem ra 12.000 km-en - mivel hk-csapagysorcsere nekem is volt, meg nem hasznaltam ugy azota,mint elotte (kb. mostanra er veget a bejaratas, de rosszabb biztos nem lett a dolog-ill. fordulattol es olajfajtatol is fugg.)
Es gyorsitani sosem szoktam 2250 alattrol, legfeljebb sebesseget tartani.)
Chris3223-01-2020 22:28:26 // 54745
Mivel 1,5 hónap után kaptam vissza az autót, bíztam a megfelelő végeredményben. Az autóra 2-szer tudtam ránézni, mert nem helyben csináltattam és hát nem is vagyok szakember, így nem tudtam minden részletre rákérdezni. 1 év garanciát vállaltak rá, szóval visszaviszem és talán sikerül a végére járni a dolognak. Köszönöm a tippeket!
Daveee10 Ɨ|ѯ23-01-2020 14:26:54 // 54744
Tsben ugyan ugy olajtekno levetele utan valnak hozzaferhetove.
Mondjuk en nem ertem, h ezek hogyan eredmenyezhetik az olajfogyasztas novekedeset. Bar, azt sem ertem, ha mar egyszer lent volt a karter, kint voltak a dugok, akkor miert csak 1 hajtokar csapagyat csereltek neki. Meg kivancsi lennek arra teljes hengerfej feujitasra is, h az mibol allt.. volt szelep/szelepvezeto csere is, vagy csak szelepszarszimmering? Szelepulek csiszolas volt-e vagy nem. Sikolas alap, meg a szimmering csere, de a tobbit nem biztos, h megcsinaltak. Marpedig ha a szelepvezeto ki van kopva, akkor a szelepszar szimmering csere csak idoleges megoldas. Ezt elszurtam en is az enyemnel.
Mondjuk en nem ertem, h ezek hogyan eredmenyezhetik az olajfogyasztas novekedeset. Bar, azt sem ertem, ha mar egyszer lent volt a karter, kint voltak a dugok, akkor miert csak 1 hajtokar csapagyat csereltek neki. Meg kivancsi lennek arra teljes hengerfej feujitasra is, h az mibol allt.. volt szelep/szelepvezeto csere is, vagy csak szelepszarszimmering? Szelepulek csiszolas volt-e vagy nem. Sikolas alap, meg a szimmering csere, de a tobbit nem biztos, h megcsinaltak. Marpedig ha a szelepvezeto ki van kopva, akkor a szelepszar szimmering csere csak idoleges megoldas. Ezt elszurtam en is az enyemnel.
Levee156SW23-01-2020 12:05:23 // 54743
(Nekem 2.0 JTS-en a kartert leveve valnak hozzaferhetove, es elvileg 120.000-enkent van eloirva a cserejuk- de lehet, csak az altalaban melegebb uzem miatt kerultek be, es TS-en nincs.)
Ferke23-01-2020 10:06:36 // 54741
Ez így nem sok információval bír. Egyébként a Tied a 0 261 500 013, és kb 50/db
Csontdaráló22-01-2020 19:09:26 // 54740
Ez a fúvóka hol van? Hogyan tisztítod/cseréled? És hol kapsz belőle újat?
Levee156SW22-01-2020 10:09:06 // 54739
Udv, 4 tapogatozo gondolatom/kerdesem lenne:
-igen, a PCV szelepnek lehet koze hozza
-maga a henger/dugo mereten volt meg?
-gyertyakep milyen?
-hengerfalolajzo fuvoka van ebben? (Ha igen, tisztitas, de leginkabb csere segithet)
-igen, a PCV szelepnek lehet koze hozza
-maga a henger/dugo mereten volt meg?
-gyertyakep milyen?
-hengerfalolajzo fuvoka van ebben? (Ha igen, tisztitas, de leginkabb csere segithet)
Piritu - 1.000.00021-01-2020 20:56:23 // 54738
én visszavinném ahhoz aki csinálta...
Chris3221-01-2020 18:49:49 // 54737
Üdv!
A következő a problémám a 156 1.8 TS-emmel. Tavaly ősszel sor került egy motorfelújításra (teljes hengerfej felújítás, gyűrűzés, 1db hajtókar csapágy csere, tömítések, gyertyák). A tünet akkor magas olajfogyasztás volt 1L/1000km és motorfékezős gurulás után füst. A felújítás után a füst teljesen megszűnt, viszont az olajfogyasztás ugyanúgy megmaradt. 2 hónapja indítás után látható kis kékes füst, de utána se. Nem folyik sehol az olaj! Viszont a kartergáz visszavezető csőnél és a pillangószelep mögött olajos lerakódás látható, a pillangószelep a külső felén száraz. Volt egy billegő alapjáratom kuplungolások után, amit végül csak a PCV szelep rugójának kicsi nyújtásával sikerült megszüntetni. Ötletekre lennék kíváncsi hogy ekkora mennyiségű olaj hová tűnhet el, esetleg lehet-e köze a PCV szelepnek hozzá, vagy nagyobb lehet a baj. Köszi a válaszokat!
A következő a problémám a 156 1.8 TS-emmel. Tavaly ősszel sor került egy motorfelújításra (teljes hengerfej felújítás, gyűrűzés, 1db hajtókar csapágy csere, tömítések, gyertyák). A tünet akkor magas olajfogyasztás volt 1L/1000km és motorfékezős gurulás után füst. A felújítás után a füst teljesen megszűnt, viszont az olajfogyasztás ugyanúgy megmaradt. 2 hónapja indítás után látható kis kékes füst, de utána se. Nem folyik sehol az olaj! Viszont a kartergáz visszavezető csőnél és a pillangószelep mögött olajos lerakódás látható, a pillangószelep a külső felén száraz. Volt egy billegő alapjáratom kuplungolások után, amit végül csak a PCV szelep rugójának kicsi nyújtásával sikerült megszüntetni. Ötletekre lennék kíváncsi hogy ekkora mennyiségű olaj hová tűnhet el, esetleg lehet-e köze a PCV szelepnek hozzá, vagy nagyobb lehet a baj. Köszi a válaszokat!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
505
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?