Forum >> Szerelőműhely

andrej03109-03-2013 18:48:10 // 43386
Na az már durva nekem nemváltozott semmit a tank csak minden tankolásnál mikor lecsavarom a záró sisakot van az a sziszegő hang
Piritu - 1.000.00009-03-2013 18:28:58 // 43385
Pontosan.
Nekem egyszer az OFF-ban eldugult a szellőztető szelep és teljesen összeszívta a tankot. 30 literes lett a 63 literes tank. Ráadásul a teteje horpadt be, alulról semmit sem lehetett látni.
andrej03109-03-2013 18:26:10 // 43384
nekem minden alkalommal sziszeg mikor leveszem a zárókupakot olyan hangot ad mintamikor leeresztik a gumit
Piritu - 1.000.00009-03-2013 18:24:05 // 43383
A tankban egy kis vákum van, hogy ne legyen büdös az autó. Az normális, ha a sapka levételénél sziszeg.
Andrewxy09-03-2013 18:09:31 // 43382
Nekem most nem sikerült azt a beállítást előhoznom :(
andrej03109-03-2013 18:05:21 // 43381
megkeresem azt az autótipust ameik nekem van és ott azt a terméket ameikre szükségem van lehet az unix-tól is de az a legdrágáb vagy egyszerüen beírom a Google keresőbe az autóm tipusát és azt az alkatrész nevet ameikre szükségem van és keresgélek hol a legolcsób és legjobb
[k i z z o]09-03-2013 18:03:26 // 43380
Az EPERben van ár, ha az elején beállítottad, forintban. Ettől egy kicsit eltér az itthoni, de kiindulásnak megfelel.
Andrewxy09-03-2013 17:59:20 // 43379
vatera, grando hogyan?
andrej03109-03-2013 17:55:47 // 43378
Én az alba autó-tól szoktam vagy a grandó esetleg vatera
Andrewxy09-03-2013 17:29:30 // 43377
Sziasztok,

ha megtaláltam egy "kütyüt" ePER-ben ami kellene a géphez, azt hogyan tudom megrendelni, vagy legalább árat honnan tudok nézni?

köszi :)
andrej03109-03-2013 17:28:26 // 43376
Így van a műanyag a jó.A fém amikor padlóig volt nyomva a pedál akkor érte el a nyomólapot így vissza se tudott jönni, az fura hogy tudott eddig menni nálam van 2 éve és pár ezer kilómétert bele raktam és csak eggyik percről a másikra megadta magát gondolom kiesett vagy szétesett amivel hézagolta az előző szerelője
mreni09-03-2013 17:19:55 // 43375
a műanyag
GTPeti09-03-2013 17:06:51 // 43374
Melyik a jó?
andrej03109-03-2013 16:53:03 // 43373
Üdv mindenkinek .
Úgygondoltam megosztom veletek a hiba okát amire már egy ideje próbálunk rájönni,
Ugye írtam hogy egyszer csak menetközben bentmaradt a kuplung pedál és mikor szétszedtem mintha valami hiányzott volna a kinyomócsapágy és a nyomólap között ott volt egy nagy hézag cseréltem mindent és semmi,
Na nézrgrttrm képeket és mintha a műanyag csapágy magasab lenne a fémnél utánna néztem és tényleg 1cm-el
gyorsan hozattam és azóta szuper ,azt nemtom hogy oldotta meg az a barom aki előttem szerelte hogy mostanáig ment
Gabesz09-03-2013 15:37:05 // 43372
Olvasgattam, hogy a hidegen nehézkes indítás, és gázadásra leállást-durrogást okozhatja az LMM. Ma lehúztam, először beindult nélküle, akkor fel-le járt az alapjárat, majd mikor másodjára be akartam inditani, akkor már nem indult, mikor visszadugtam az LMM csatlakozóját, indult.
Nem kellene működnie lehúzott csatival is?
Mulder09-03-2013 15:18:49 // 43371
Keresztkérdés. A biztonsági szelepnek kellene bárikus nyomáson tartanaia, vagy hogy működik......? okosítsatok légyszi
Mulder09-03-2013 14:48:39 // 43370
Nem. Menet közben még soha nem állt le :D Remélem nem is fog......
Kaptam tippet a tankszellőztetőre. Sziszeg ha tankolásnál letekrem a sapkát. Az normális?
Jeladót azt jelezné a műszarfal?oder?
Liquid09-03-2013 12:18:39 // 43369
szegénynek mindig volt baja
andrej03109-03-2013 07:29:34 // 43368
Telyesen igazad van
Dévid09-03-2013 00:24:09 // 43367
Végülis volt!
Gyengébb tapadású felületen csóválta a farát, mert nem jól volt beállítva a hátsó futómű. A légzsáklámpa világított, de nem kommunikált a diagnosztikai műszerrel. A biztosítéktábla fedelét levéve látszott a sok plusz kábel, még minimum egy autóra való volt benne. Tervben volt, hogy a nem oda való kábelek ki lesznek gyomlálva. :D

A lámpák lettek beállítva, más beavatkozás akkor nem történt.

Azóta a futómű be lett állítva, majdnem 2 napig élmény volt használni, aztán elfogyott az erő plusz elkezdett csörömpölni a blokk. Egy hónapig az egyik szerelőnél állt, de elhoztam, mert nem volt ott jó helye. Azóta benn áll a garázsban.
Csöri08-03-2013 23:38:51 // 43366
:-)
Volt akkor is valami baja.:-)))
Dévid08-03-2013 23:00:04 // 43365
Egyszer, elgurultunk Kócossal, két kocsival, de én nem javíttattam. Akkor épp rendben volt, csak apróbb hibái voltak. :)
Liquid08-03-2013 22:56:19 // 43364
nem voltál nála?
Dévid08-03-2013 22:55:16 // 43363
A régivel nem volt dolga. :)
Liquid08-03-2013 22:47:10 // 43362
a régi után ez igazi felüdülés lesz neki :)
Wickey08-03-2013 21:18:12 // 43361
Menet közben nem áll le?
Ha igen, akkor esetleg főtengely jeladó. TS-ekben el szokott hullani néha.
Dévid08-03-2013 21:14:40 // 43360
128,5 ha ezt is elvállalja. :D
Liquid08-03-2013 20:18:18 // 43359
ez így van, nekem se nagyon kevesebb mint 100
deportivo08-03-2013 19:51:09 // 43358
A mai nap eredménye a következő:

Vezérmű tengely
Hidrotőke
Vezérlés módosító
Komplett vezérlés
Hosszbordás szíj feszítővel
Szelepfedél tömítés
Pollenszűrők
Légszűrő
Olajszűrő
Olajcsere (selenia).

Masszívan időszerű volt, és bár sok sok Deák (170.000) el ment tőlem, de megnyugtató érzés ezeken túl lenni.
Atika199008-03-2013 19:33:21 // 43357
Sziasztok!

Nem rég vettem egy 146-t s most át szeretném nézetetni s ami olyan azt cseréltetni is szeretném. Délegyházán lakom ehhez a településhez közel kellene egy jó szerelő műhely illetve szerelő aki jól dolgozik és megbízható. Előre is köszönöm.
Piritu - 1.000.00008-03-2013 19:33:06 // 43356
"ezt is alfa szerelő rakta össze" - nem hívnám annak, max buherakirálynak :-((
andrej03108-03-2013 19:19:02 // 43355
Ez így van mert sajna ritka az igazi szerelő. A legjob mikor a suzukinál vettem kétéve egy 146 boxert és mikor kiszedtem a szelőző rendszert mert nemzárt rendesen ,hát sima hajgumival voltak összerakva a cuccok.Azthittem lehidalok mikor megláttam, ezt is alfa szerelő rakta össze és sorra jönnek a gányolások
Piritu - 1.000.00008-03-2013 19:02:10 // 43354
Sajnos egy jó szerelőhöz "el kell menni", nem helyben van. (Nekem pl. 100 km-re.)
andrej03108-03-2013 18:30:49 // 43353
Na ez se semmi
andrej03108-03-2013 18:28:57 // 43352
Nem sértődöm. De Szigetváron szerelőtt nemtalálsz .Mikor elvittem hogy foralja a vizett 3 helyen is a hengerfejet cserélni akarták én kicseréltem a vízpumpát és jó lett mikor kanyarba kopogott 4 helyen se jöttek rá mitörtént én kicseréltem a leng csilapitótt és jólett mikor nem ment az elakadás jelző a műszerfalat akarták kiszedni és sorolhatnám most is azért van ilyen álapotban mert alfa szerelő csinálta az előző tulajnak..Amúgy a multkori gond is megoldódott mert nem a fém csapágy kellet bele hanem a műanyag és a fémel gányolta össze a szerelő
gecsa08-03-2013 18:25:41 // 43351
mekkora kép!!!! :D:D:D
W.08-03-2013 17:06:56 // 43350
Figyi! Nem lenne "eccerűbb" egy rendes, hozzáértő szerelőhöz elvinni a vasat? Amennyi elb...ott gányolást ide beírtál az elmúlt hetekben... Zé a feléből kihozta volna a tutit, ember! Ezt nem sértő, hanem segítő szándékkal írtam...
Buksi08-03-2013 16:57:27 // 43349
Akkor az előző szerelő spórolt 30 forintot! :-DD
Viki&Joe14608-03-2013 16:55:04 // 43348
Barátom ma autót szerelt. EGR lefalazás volt a kérés. De már le volt falazva.
ÍGY

Azt mondta végül is nem rossz,mert a lemez amivel falazni szokott kerül vagy 50 Ft-ba :-)
andrej03108-03-2013 15:01:34 // 43347
Bocsi de nemraktam fel a képet az előző hozzászólásomhoz
andrej03108-03-2013 14:54:30 // 43346
Üdv mindenkinek. Tudja valaki micélt szólgál a képen látható cuc ? mely egy 146 os TS váltójában van.
Mert nemengedte hátramenetbe kapcsolni én fogtam kiszedtem és eldobtam amien messzire lehet azóta kapcsol legaláb is így kivéve
Mulder08-03-2013 14:22:02 // 43345
Üdv!
Lenne 1 idegesítő problémám. Azzal szivat az 1.4 TS, hogy nem mindig indul elsőre. Szóval ha kint áll a -20 fokban(akár napokig) pöccre indul. Viszont melegebb, esős, akár tűzforróságban, ha áll egy darabig akkor "tovább" kell tekertetnem, mert nem kapja el. Kicsit benzinszag is van ilyenkor.Ha leállítom és újraindítom(akár kicsit késöbb) akkor már pöccre indul.
Túldúsít vagy visszaeshet a nyomás? De hidegben miért nem?
Valakinek valami építő ötlete? Köszi
Ferke07-03-2013 21:43:16 // 43344
Annak szerinted mindössze csak egy ikon lenne a jele??:))
Ferke07-03-2013 21:30:21 // 43343
Mérj egy olajnyomást, hogy megnyugtasd magad, aztán nézesd át egy villanyásszal...:)
Ferke07-03-2013 21:29:32 // 43342
Ne paráztasd a kollegát, ez általában egy téves üzi, ha így lenne, akkor mire kidobja, már kelepelne a hajtókarcsapágy:)
mreni07-03-2013 18:22:18 // 43341
ja igen,vagy leginkább kontakthiba vagy jeladó gond..
.......................07-03-2013 16:56:02 // 43340
behalt az olajszivattyú,
vagy a csapágyakból valamelyik KO,
és elszökik a nyomás
LacUS07-03-2013 16:33:50 // 43339
Az olajnyomás az pont nem a "kicsit várok" kategória. Lehet csak kontakt hiba,de lehet haldokló pumpa és ha pl azzal vársz akkor kezdhetsz motort keresgetni...
Hurricanes07-03-2013 15:35:06 // 43338
Köszi az infot!
Akkor várok vele egy kicsit és ha nem múlik akkor szervíz...
bakker kár...
forrasr07-03-2013 15:32:27 // 43337
Attól , hogy van benne olaj, még a nyomás nem biztos hogy rendben van,lehet olajnyomás gomba hiba, kontakt hiba a gomba és ecu közt, olajszivattyú rossz, eltömődött olajfurat, eltömődött az olajteknőben lévő szívócső ahol szív a szivattyú
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.