Forum >> Szerelőműhely
mreni07-01-2013 17:18:20 // 42005
agy kiírja vagy nem :) mindenesetre az az első lépés szerintem
Bambinoo07-01-2013 17:11:43 // 42004
kontakthibánál leáll a motor is? vagy lehet hozzá köze? igazából van benne valami, mert nem mindig csinálja, ergo mechanikus hiba kilőve, nem? Ha rádugjuk gépre, az kiírja, hogy mi a baja?
gecsa07-01-2013 12:39:41 // 42003
igazából a kontakthibára próbálnám felhívni a figyelmet...
Bambinoo07-01-2013 12:30:59 // 42002
itt nemigazán találtam hasonló dolgot, mint ami nekem van.
Bambinoo07-01-2013 11:17:54 // 42000
Volt már valakinek olyan gondja, hogy leesett az alapjárat 500-750-re jobbik esetben, illetve teljesen leesett, megállt a motor és kiírta, hogy selespeed system failure? Hívtam szerelőmet, ő állítasa szerint szeleptisztítás megoldhatja a gondot.. 147 2.0 selespeedről van szó 2004-es. Egyébként meg teljesítményvesztést nem vettem észre.
Tiab051006-01-2013 15:39:43 // 41999
Jó tudni hogy azokra a csavarokra érdemes figyelni!
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-01-2013 20:16:54 // 41998
Nekem 45e ft ért akarták ellenőrizni. Bár ezeket a nagynyomású pumpákat nem egyszerű nyomás próbázni. Komoly gépek kellenek oda. Nem hiába akarják arany árba csinálni.
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-01-2013 20:13:57 // 41997
Nem csináltam képeket :( Nagy pipa leszedni a cr pumpát bontani kell hozzá mindent női kezek előnybe :) Nekem végülis nem a tömítésem volt rossz hanem 4 torx csavarból 2 ki volt lazulva, de hamár levettük kicseréltük. összerak 1 hét megint csöpög ideg szétt b...sz, újra leszed megint laza az a 2 csavar. Aztán beleragasztottuk azóta jó.
gecsa05-01-2013 19:05:47 // 41996
nem is tudom milyen volt benne...bár az is lehet, hogy már a második volt..:) de az biztos, hogy akkor cseréltek..:)
GTPeti05-01-2013 19:00:24 // 41995
Húha... nekem még nem volt. 200k. :(
gecsa05-01-2013 17:49:23 // 41994
nekem 235ezernél volt cserélve, pont egy héttel azelőtt, amikor vettem..:D egy darabig remélem nem lesz vele gond..:)
Tiab051005-01-2013 13:36:06 // 41993
Nincsen még kép, de hétfőn fotózok! Most sikerült elérnem az adagolós ismerőst és ő is a tömítéstcserét javasolta. Lekapom a szivattyút 1 max 2 nap és kész. Tesztelve, ellenőrizve barárságos áron.
GTPeti05-01-2013 13:01:52 // 41992
Csináltál esetleg képeket? Némi info e témában tényleg érdekes lenne!
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-01-2013 12:21:04 // 41991
Max 8000ft a tömítés készlet hozzá. Én is cseréltem
Tiab051005-01-2013 11:02:09 // 41990
182ezer km, 10 literes fogyasztás, gázolajszag megállás után ja és üzemanyagban ázik a motor vezérlés felöli oldala és az egész alja jobb oldalt.
Menetteljesítmény nem változott.
Menetteljesítmény nem változott.
GTPeti05-01-2013 10:47:03 // 41989
Megkockáztatom, hogy ugyanaz a kettő, csak a cseredarabos játéknál másét kapod meg.
Amúgy azt is írd le légyszi, hogy mi volt a jele a problémának és mennyi km-nél jelentkezett! Köszi.
Amúgy azt is írd le légyszi, hogy mi volt a jele a problémának és mennyi km-nél jelentkezett! Köszi.
Tiab051005-01-2013 10:43:50 // 41988
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni! Tönkrement a tömítés a nagynyomású szivattyúmban, folyik a gázolaj de a szivattyú tudja korrigálni és tartani a kellő nyomást. Lenne egy 80ezer km cseredarab vagy a felújítás lehetősége.
Melyik lenne a jobb megoldás? Árban elhanyagolható a diferencia!
Köszönöm
156 1,9 JTD 8v
Tanácsot szeretnék kérni! Tönkrement a tömítés a nagynyomású szivattyúmban, folyik a gázolaj de a szivattyú tudja korrigálni és tartani a kellő nyomást. Lenne egy 80ezer km cseredarab vagy a felújítás lehetősége.
Melyik lenne a jobb megoldás? Árban elhanyagolható a diferencia!
Köszönöm
156 1,9 JTD 8v
ervin04-01-2013 11:29:28 // 41987
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék: a 145-ön megfeküdt egy kipufogó tartó bilincsem, az amelyik a bölcső alatt van és egy gumiszilenttel csatlakozik a bölcsőhöz. Ilyen szilentet keresnék, gyártani már nem gyártják, bontóban sincs, van esetleg valakinek ötlete, honnan tudnám beszerezni?
Aki esetleg a méretet tudná, az is sokat segítene, megpróbálnám legyártatni.
Köszönöm, Ervin
Kis segítséget kérnék: a 145-ön megfeküdt egy kipufogó tartó bilincsem, az amelyik a bölcső alatt van és egy gumiszilenttel csatlakozik a bölcsőhöz. Ilyen szilentet keresnék, gyártani már nem gyártják, bontóban sincs, van esetleg valakinek ötlete, honnan tudnám beszerezni?
Aki esetleg a méretet tudná, az is sokat segítene, megpróbálnám legyártatni.
Köszönöm, Ervin
gecsa03-01-2013 14:20:25 // 41986
azért én így nem nagyon mernék elindulni...
Otto02-01-2013 16:41:23 // 41985
Megjavult a szekér!
Próbálgatták bele a kulcsokat és egyszer jó lett.
Próbálgatták bele a kulcsokat és egyszer jó lett.
Otto02-01-2013 10:28:41 // 41984
Csinálja.
Mikor megvette mondták neki, hogy egy kulcs nem működik. Használta a másikat, az kopott volt, így befogta a tanító kulcsot.
És tegnap bemondta az unalmast menet közben.
Biztosítékok végi lettek nézve.
Mikor megvette mondták neki, hogy egy kulcs nem működik. Használta a másikat, az kopott volt, így befogta a tanító kulcsot.
És tegnap bemondta az unalmast menet közben.
Biztosítékok végi lettek nézve.
gecsa02-01-2013 10:09:51 // 41983
mindegyik kulccsal csinálja?
immo doboz és a gyújtáskapcsoló kürül esetleg..bár nem hiszam, hogy segít...
immo doboz és a gyújtáskapcsoló kürül esetleg..bár nem hiszam, hogy segít...
Otto02-01-2013 08:38:47 // 41982
BUÉK!
Egy ismerősöm 145-öse minden előjel nélkül megállt. 2000évj 1.6TS.
Világít a kód piktogram.
Kulcsa megvan mind, kártya van az autóhoz.
Mielőtt kódolásra kerülne sor, ami érdekelne hogy működik, mit kellene gyorsba átnézni még, ami szétcsúszhat, oxidálódhat ilyenkor?
Egy ismerősöm 145-öse minden előjel nélkül megállt. 2000évj 1.6TS.
Világít a kód piktogram.
Kulcsa megvan mind, kártya van az autóhoz.
Mielőtt kódolásra kerülne sor, ami érdekelne hogy működik, mit kellene gyorsba átnézni még, ami szétcsúszhat, oxidálódhat ilyenkor?
Bgabor01-01-2013 11:13:34 // 41981
A fejtámla fém szárai,és az ülés hátlapja ahol találkozik van egy műanyag gyűrű, ennek az oldalát kell megnyomni( mindkét szárnál egyszerre kicsit felfelé megfeszítve a fejtámlát).
Leírni nehezebb mint megcsinálni :-)
Leírni nehezebb mint megcsinálni :-)
bedix01-01-2013 11:08:28 // 41980
Hali.Olyan kérdésem lenne hogy az 56-os első fejtámlát hogy a nyavajába lehet ki venni? A hátsó rendben ment de az elsőre nem birok rá jönni.Ha valaki vett már ki ilyent írja meg nekem a módját léci:)) Köszi előre is:))
atis_166jtd31-12-2012 20:52:18 // 41979
Ez nállam is igy volt 2 nap tulora után 2 száll vezeték a biztitáblátol és azóta jó.
Gyusza0131-12-2012 08:01:45 // 41978
HELLO!SZERINTEM ELTÖRÖTT BENNE A RUGÓ
Wickey29-12-2012 09:37:52 // 41977
két csapágyam van itthon. Amikor át akartam alakítani 284-esre a féket, még akkor vettem.
De rá kellett jönnöm, hogy a régi ABS-es 257-es csonkállvány nem kompatibilis az új ABS-es 284-es csonkállvánnyal. Komplett ABS-t meg ezért nem cseréltem, inkább felraktam fúrt-mart tárcsákat és rendes betéteket. :)
De rá kellett jönnöm, hogy a régi ABS-es 257-es csonkállvány nem kompatibilis az új ABS-es 284-es csonkállvánnyal. Komplett ABS-t meg ezért nem cseréltem, inkább felraktam fúrt-mart tárcsákat és rendes betéteket. :)
alfa kutya29-12-2012 09:31:34 // 41976
Sziasztok
Szeretnék érdeklődni hogy mit kell kicserélnem az ajtózárnál az a hiba hogy nem tudom sem bezárni sem kinyitni az ajtót a bal oldalról csak ropog meg üresben lehet mozgatni a kulcsot a zárban jobbara balra.
Szeretnék érdeklődni hogy mit kell kicserélnem az ajtózárnál az a hiba hogy nem tudom sem bezárni sem kinyitni az ajtót a bal oldalról csak ropog meg üresben lehet mozgatni a kulcsot a zárban jobbara balra.
kékalfa 15628-12-2012 19:58:23 // 41975
Ezt még nem próbáltam,nem ismerem a kapcsolást sajnos a relét néztem meg,ott nem láttam semmit,de kipróbálom,köszi!
Alfa GT-Csaba28-12-2012 19:55:48 // 41974
nekem meg az volt hogy hiába cseréltem izzót akkor is gyorsan jelzett a műszerfalon mint ha hiba lenne!!Biztositék kivesz ,visszarak és minden megjavult!
kékalfa 15628-12-2012 19:47:30 // 41973
Sziasztok!
Tudna valaki segiteni 166 jtd villanyrajzban? Van egy érdekes jelenség,nincs index visszajelzésem a müszerfalon,viszont az index müködik.(az égöcserén már tul vagyok).
Tudna valaki segiteni 166 jtd villanyrajzban? Van egy érdekes jelenség,nincs index visszajelzésem a müszerfalon,viszont az index müködik.(az égöcserén már tul vagyok).
Piritu - 1.000.00028-12-2012 17:51:41 // 41972
Megtudni, hogy mi ropog a jobb elejében. A csukló vagy a csapágy :-(
mreni28-12-2012 17:39:31 // 41971
meg kell köszörülni :D :D
Csöri28-12-2012 17:39:19 // 41970
36.
Mit akarsz csinálni?:-)
Mit akarsz csinálni?:-)
Alfa GT-Csaba28-12-2012 17:19:28 // 41969
36os a fej de a külső átmérő ne legyen nagyobb 50mm-nél!Nekem akkora van,a gt kerékagy csavarját azzal szedtem le.
VMate28-12-2012 17:05:45 // 41968
igen 36, és abból is vmi vékonyabb mert nem fog beférni .
Piritu - 1.000.00028-12-2012 16:45:29 // 41967
A Spider tengelyanyához mekkora kulcs kell? 36 ?
32-es van itthon, de az kicsi.
32-es van itthon, de az kicsi.
Imyx28-12-2012 16:44:37 // 41966
Jó szerelő, meglátod :-).
Attis28-12-2012 16:31:26 // 41965
köszönöm. Már fel is hívtam :)
Attis28-12-2012 14:06:41 // 41963
Sziasztok!
A 147-esemen szeretném a felső lengőkarokat kicseréltetni és eme művelethez keresnék egy szerelőt lehetőség szerint a XVIII, XIX vagy a XI. kerületben.
Tippeket előre is köszönöm.
Üdv.:
Attis
A 147-esemen szeretném a felső lengőkarokat kicseréltetni és eme művelethez keresnék egy szerelőt lehetőség szerint a XVIII, XIX vagy a XI. kerületben.
Tippeket előre is köszönöm.
Üdv.:
Attis
süsnye28-12-2012 12:08:09 // 41962
4 db szonda van.. de igen, valsz holnap azzal fogom kezdeni, hogy megnézem mit mutatnak a szondák, mert nekem nem világos a hibaüzenetekből, hogy magas vagy alacsony O2 szint váltotta ki a jelzést.
Vki tud infót adni a szondák karakterisztikájáról?
Azt tudom, hogy a lambda jel mit reprezentál, de az nem tudom, hogy ezt a 156-ban lévő szonda hogyan képezi le feszültségre.. Külföldi fórumokan olvasgatva, úgy tűnt, hogy a pre-car szonda 0-5V tartományban ad jelet, a post-cat szonda pedig 0-1V tartományban, ráadásul fordított logikával..
Esetleg, akinek 156 2.5 V6-ja van (bár valsz jó lesz más 156 is) és van diag interfésze, nem nézné meg nekem a következőket hideg, álló motornál:
- Air flow signal (V)
- Throttle position (deg.)
- Throttle position (%)
Köszöntem! :)
Vki tud infót adni a szondák karakterisztikájáról?
Azt tudom, hogy a lambda jel mit reprezentál, de az nem tudom, hogy ezt a 156-ban lévő szonda hogyan képezi le feszültségre.. Külföldi fórumokan olvasgatva, úgy tűnt, hogy a pre-car szonda 0-5V tartományban ad jelet, a post-cat szonda pedig 0-1V tartományban, ráadásul fordított logikával..
Esetleg, akinek 156 2.5 V6-ja van (bár valsz jó lesz más 156 is) és van diag interfésze, nem nézné meg nekem a következőket hideg, álló motornál:
- Air flow signal (V)
- Throttle position (deg.)
- Throttle position (%)
Köszöntem! :)
süsnye28-12-2012 11:56:27 // 41961
igen, az lenne az igazi, ha járóképes lenne, már leadtam volna Novoth Tibornak..
no, majd holnap lesz időm, még vizsgálódom..
köszi!
no, majd holnap lesz időm, még vizsgálódom..
köszi!
mreni28-12-2012 09:51:59 // 41960
Szerintem gyújtás problémád lesz,a lambdaszonda hibát pedig valószínű a nem megfelelő keverék(el nem égetett benzin) miatt dobja.
A 7fok az teljesen jó,nem okozhat gondot.
Viszont a torpanást és a nem indulást akár a légtömegmérő is okozhatja.
Egy komplett diagnosztika kellene(nem csak műszeres),abból sok minden kiderül,szerintem vidd el valakihez aki ért hozzá.
A 7fok az teljesen jó,nem okozhat gondot.
Viszont a torpanást és a nem indulást akár a légtömegmérő is okozhatja.
Egy komplett diagnosztika kellene(nem csak műszeres),abból sok minden kiderül,szerintem vidd el valakihez aki ért hozzá.
Imyx28-12-2012 09:25:08 // 41959
"5. A "Mixture 2 strength"-ben mi a 2?" - a "2" szerintem a katalizátor utáni lambda szonda, gondolom nálad 2 van, egy a kat. előtt, és után. Ki kell mérni a szondákat, hogy dolgoznak. Én ezzel kezdeném. Ha ezek rendben, akkör jön a légtömegmérő.. nálam az lmm miatt írta be a mixture strength-et, sőt, dús keveréket, lassú keveréket is dobott.
mreni28-12-2012 09:10:45 // 41958
rengeteg ilyen csavar van amit hivatalosan cserélni kellene megbontás után,ha nem sérült én ezeket nem szoktam cserélni,csak a kritikus helyeken.pl hengerfejcsavar
150-250Fközött van darabja a csavarnak egyébként.
150-250Fközött van darabja a csavarnak egyébként.
Piritu - 1.000.00028-12-2012 09:02:27 // 41957
Érdekes dolgot találtam a manualban:
A gyári előírás szerint a féket rögzítő csavarokat minden esetben ki kell cserélni, ha ki lett tekerve!

Ráadásul ezt még a meghúzási nyomaték táblázatban újra írják a *-os szövegben.

(A mostaniakat már egyszer én is visszaraktam a féktárcsa cseréjekor.)
Cserélte már valaki? Vajon mennyi lehet egy gyári eredeti csavar?
A gyári előírás szerint a féket rögzítő csavarokat minden esetben ki kell cserélni, ha ki lett tekerve!

Ráadásul ezt még a meghúzási nyomaték táblázatban újra írják a *-os szövegben.

(A mostaniakat már egyszer én is visszaraktam a féktárcsa cseréjekor.)
Cserélte már valaki? Vajon mennyi lehet egy gyári eredeti csavar?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
617
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?