Forum >> Szerelőműhely

gecsa10-12-2012 12:28:20 // 41736
vannak ilyen esetek sajnos..:(
eddig pl száraz volt az út pécs és szentlőrinc között, mindenki 60-70el döcögött. most, hogy reggel egybefüggő jég volt az egész, én mentem 60-70el, erre mindenki le akart tolni az útról..nem értem benne a logikát...
WarbiRunner (Gyuri)10-12-2012 12:13:51 // 41735
Vagy kihosszabbítom a csomitartóba a légzsák csatit, és beépítem az e.ü. dobozba. Ott pukkanhat...bár inkább ne pukkanjon sehol, nem szeretném kipróbálni. Kicsit OFF..elég izgalom voltnekem az első csúszós napon. Nyugis bemelegítős tempóban gurultam, előttem fékezett egy DévóTíkó. Balra akart menni. Arra számoltam, hogy simán elkanyarodik, szembe kilóméterekre volt egy autó. Hát megvárta. Lefékeztem, motyogtam magamban, vártam. Közben belenéztem a tükörbe...hátulról is így számolt egy kisteherautós, valószínű nyári gumival. Fura surrogó hang kíséretében stabilan csúszott felém. Húzta lefele az árokpartra, de csak jött, jött. Én már 1-esben, gondoltam ha gáz van eltolom a kis pöcsautót inkább, minthogy egy teherautó bejöjjön hátulról. Aztán mikor már épp mozdítottam volna az autót előre, a kereke letapadt az árokparton és megállt. Kicsit megizzadtam asszem...
gecsa10-12-2012 10:55:02 // 41734
pikk-pakk írunk rá egy kódkiütő algoritmust...:D
WarbiRunner (Gyuri)10-12-2012 10:34:57 // 41733
Aha, értve, ha van ilyen bemenet az enyémen, ez tűnik egy egyszerű megoldásnak, illetve ha lehúzva tényleg nem világít a hibajelző.
Amúgy igen, gyerekűlést tennék előre. Tegyem hátra...lesz ott is, ne aggódj :-)... Majd meglátjuk hogy oldom meg, nem hiszem hogy nagy távokat mennénk egyelőre így, csak gondoltam ha van egyszerű megoldás, akkor megcsinálom. Ha nincs, akkor lehet lehúzom, és ha virít a kód, majd mindíg kiütöm :-)
gecsa10-12-2012 09:27:43 // 41732
offon csináltam..ha a gumiharangok is már kezdenek repedezni, azokat sem ártana egy úttal cserélni, bár az egy kissé nagyobb macera..

jóféle bilincset nem árt beszerezni, meg hozzá való fogót..

elmosogatni felesleges szerintem, hacsak nem darálódott bele már egy kevés csapágy, de akkor azt már jelezte volna némi kattogással..:D

egyébként a háztartási hideg zsíroldó elég sokoldalúan használható cucc...:D
pb_10-12-2012 09:23:47 // 41731
Nem hinném, de azt sem, hogy fotelfizikuskodás lenne.))
süsnye10-12-2012 09:10:05 // 41730
tegnap nem volt kattogás mikor hidegen beindítottam, de amikor meg letámasztottam elfelejtettem meghallgatni..:)
Tegnapelőtt meg egy kis autópályás megtekerés után csinálta..
No, majd figyelem.. köszi az infót! :)
G-Burt09-12-2012 22:12:13 // 41729
Szerintem nem feltétlenül világít a hibalámpa ha lehúzod, azokban sem világít, amikben gyárilag nincs, viszont ha utólag teszed bele, akkor csak rá kell dugni és működik.
Alfa GT-Csaba09-12-2012 21:56:23 // 41727
Mosd ki gázolajban,én anno a váltóról mostam le az olajsárt és szépen leszedte,de féltengely csuklót is mostam tisztára benne.
falcokc09-12-2012 21:55:47 // 41726
én nem játszanék vele az biztos
Piritu - 1.000.00009-12-2012 21:52:08 // 41725
Cserélt-e már valaki zsírt a féltengely csuklókban?
Azon agyalok, hogy a Spiderében már 15 éves a cucc, lehet hogy lejárt az élettartama.
Mivel és hogyan lehet kimosni? Van-e valami trükkje az újrazsírozásnak?
[k i z z o]09-12-2012 21:42:13 // 41724
Tegye hátra.
GTPeti09-12-2012 20:42:23 // 41723
"aki az ellenállással szemben ül..."
Gondolom gyerekülés miatt akarja a cartárs...
[k i z z o]09-12-2012 20:24:03 // 41722
Ellenállással lehet emulálni a patront, nem diódával.

De ez nem jó játék, nem azért mert kinyílik a légzsák, hanem azért, mert nem menti meg annak az életét, aki az ellenállással szemben ül...
[k i z z o]09-12-2012 20:12:39 // 41721
A tilthatóaknál van egy input a vezérlőn (Passenger Disable Switch), amely ha alacsony akkor esemény esetén nem nyitja az utas oldali front légzsákot. Azaz a nyitás szoftveresen van tiltva.
GTPeti09-12-2012 19:57:16 // 41720
(Arra gondolni sem merek, hogy a hárombetűs cartárshoz hasonlóan kötözködés a cél.)
GTPeti09-12-2012 19:53:42 // 41719
Gondolom azt feltételezted, hogy egyszer, hidegen beindítottam az autót és ebből vontam le a probléma megoldottságára vonatkozó következtetéseket. B)
G-Burt09-12-2012 19:45:12 // 41718
utána meg lehet panaszkodni, h melegen nehezen vagy egyáltalán nem indul...
hg6idn09-12-2012 18:16:29 // 41717
Nálam hideg időbe, gyorsításkor kattog, diszkréten, de már megszoktam.
GTPeti09-12-2012 18:12:45 // 41716
Az Uno-mnál is van ilyen. Ha a tartály nem tömít rendesen, klasszul rángat az autó erős gyorsításnál. (Akkorát ránt, hogy kiesel az ülésből. :) Evap rendszer kiiktat -> Öröm és bódottá. :)
hg6idn09-12-2012 18:06:36 // 41715
Fiatoknál a benzingőz aktívszenes tartálya van ott, az evaporátor? szelep kattoghat.( A Mareámnál hülyét kaptam míg azonosítottam a hangot)
Hermész 8809-12-2012 17:59:32 // 41714
Köszi.
WarbiRunner (Gyuri)09-12-2012 17:05:03 // 41713
Na majd holnap rákeresek. Németül csak annyira tudok amennyire a gugli, de hátha megteszi :-) Csak biztosra mennék, nem volna jó ha váratlanul bepukkanna valamelyik lufi. Mondjuk utolsó mondatok közé fel lehet venni: "hopsz mégis dióda kellett volna" vagy "ááá akkor a másik a plusz" :-)
gecsa09-12-2012 13:47:06 // 41712
nekem más okból kifolyólag volt ilyen, de törlődött magától..blogomban van pár sor róla..:)
Hari09-12-2012 13:29:38 // 41711
Igen! Tuti, hogy törölni kell! ... másképpen nem fog működni!
krisz.v09-12-2012 13:04:21 // 41710
Az enyém ugyan ezt csinálja már egy ideje, én is kíváncsi lennék rá mi lehet!?
Hermész 8809-12-2012 13:01:56 // 41709
Ciao, kicseréltem a bal első abs jeladómat, mert szakadt volt, ahhoz ,hogy újból legyen ABS-em ,a hibakódot töröltetnem kell?
mert az most is világít a műszerfalon....
süsnye09-12-2012 12:57:12 // 41708
Valakinek van ötlete, hogy mi kattoghat a jobbos torony környékén? Nehéz beazonosítani a pontos forrást, de torony környékéről, a sárvédő alól hallatszik..
Álló helyzetben hallgattam, a fordulatszámtól független, egyenletes ütemű kattogás és olyan, mintha vmi relé kattogna (de egyáltalán nem biztos, hogy az is, csak a hangja olyasmi).
156 2.5 V6
Peti 14609-12-2012 11:15:10 // 41707
ez nem jó hír. pedig, mivel úgy is rossz, gondoltam, megpróbálom
Bgabor09-12-2012 10:32:58 // 41706
Az egész be van öntve egy zselé szerű anyagba+ragasztva ,javítani nem lehet (nem érdemes).


Peti 14609-12-2012 10:24:49 // 41705
SZiasztok!

légtömegmérőt szedett már szét valaki? (1.6TS)
kíváncsi vagyok, hogy mennyire kell óvatosan bontani a műanyag "házat". ki van e öntve az egész elektronika valami műgyantával? stb.
GTPeti08-12-2012 22:26:36 // 41704
Az első kérdésedre válaszolnék: Olvastam az Alfistin, hogy egyes légzsákokat egy ellenállással, másokat pedig diódával lehet "helyettesíteni". Ott keresgélnék. (Némettudás előny. :)
WarbiRunner (Gyuri)08-12-2012 22:18:18 // 41703
A két légzsákos 146-ot át lehetúgy alakítani (megbízhatóan), hogy az anyósoldali kikapcsolható legyen? Gondolom ha simán lehúzom akkor virítani fog a légzsák hiba. a kikapcsolhatóaknál hogy van gyárilag megoldva?
Gyula8208-12-2012 21:49:09 // 41702
Ciao!
Kicsit off a dolog, de kérlek, aki tud segítsen.
Van egy fiat puntonk: 1,2 16V fire motoros és a napokban azt csinálja, h 1000 és 1500, valamint 1500 és 2000 között egyszer-egyszer bedadog (mindig ugyanazon a fordulaton és mindig egyszer, egy pillanatra). Ez vajon mitől lehet?
Aki tudja, h mi a gond, vagy hallott már ilyen problémáról, vagy legalább tud vkit aki meg tudja csinálni/mondani, kérem írjon. Előre is köszi a segítséget.
Marek07-12-2012 22:35:15 // 41701
Nem sok helyen!
gecsa07-12-2012 22:16:50 // 41700
Majd osszegondolom a dolgokat..hirdeted is valahol?
159 Indigo Gray 2.4 Monster07-12-2012 20:50:27 // 41699
Írtam már nem is egynek, ilyen kieg fűtést meg faceliftes gyári xenon fényszórókat kerestem de nem válaszoltak az üzenetekre.
DieselManiaco(NagyVad)07-12-2012 20:26:02 // 41698
Nahh megy ez mindenre meg lesz a válasz:D
forrasr07-12-2012 20:13:06 // 41697
Sziasztok! 166-hoz ülésfűtés kapcsoló van valakinél esetleg eladó?
Marek07-12-2012 19:24:19 // 41696
Egyébként sokmindenem van JTD-khez 1.9 8 és 16 v, 2.4 10v, motorok, váltók, kuplungok érzékelők! és most bontok egy 150 lovas 16v JTD 147-est! :)
WarbiRunner (Gyuri)07-12-2012 15:10:44 // 41695
Persze. :-) Nekem azért feltűnő, mert mostmár biztos vagyok benne hogy le volt ragadva, hiába volt lehúzva a vezérlő vákuumcső. Falazás óta szép lassan megy le a fogyasztásom, és most érezhetően gyorsabban melegszik mint eddig bármikor.
gecsa07-12-2012 12:56:39 // 41694
de elméletileg ez csak nyitott állásban igaz..
WarbiRunner (Gyuri)07-12-2012 12:40:24 // 41693
Végülis igen, az EGR feladata az, hogy csökkentse az égési hőmérsékletet olyan szintre, ahol kevesebb NOx keletkezik. Vagyis magasabb a hőmérséklet a motorban, ha kiiktatom. Tehát igaz, tényleg nem meglepő :-)
gecsa07-12-2012 08:15:25 // 41692
adok-veszekben bontanak épp jtd-t..egy kérdést csak megér, nem? :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster07-12-2012 05:58:01 // 41691
Enyémből sajna ezt ki spórólták :( Akartam venni bele de bontóban sem volt.
GTPeti06-12-2012 21:11:20 // 41690
Emiatt. Ez igazából -20°C körül (*) látszik a legjobban, amikor esély nem lenne rá, hogy jégteleníts, mert a motor nem melegszik fel a helyben ketyegéstől.
(*: De utálom...)
DieselManiaco(NagyVad)06-12-2012 21:03:39 // 41689
nahh akkor itt is van:D mostmár ezt is tudom:) köszönöm:) valahogy sejtettem hogy nem a franciák találták fel a spanyol viaszt:D
gecsa06-12-2012 21:00:40 // 41688
érezhetően langyoskás levegőt fúj... ;)
GTPeti06-12-2012 20:52:17 // 41687
A JTD-knél három izzítógyertya van benne. A legtöbbünk dízeljében van is ilyen. (Jó darabig én sem tudtam róla, hogy van ilyenem...)
Emiatt kezdi el pár perc elteltével olvasztani a jeget a szélvédőn. (Persze csak módjával, de akkor is.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.