Forum >> Szerelőműhely

Liquid27-12-2012 13:25:04 // 41936
TS-hez inkább a KKL az ami passzol, az ELM-el csak a motort éred el, a KKL viszont jó a többi dologhoz is (persze csak átalakítóval, vagy kapcsolóval)
Jozso5327-12-2012 12:44:11 // 41935
Sziasztok!
A feltett kérdésemmel kapcsolatban olyan választ szeretnék kapni hogy a KKL OBD II interface kábelt vagy az ELM327-es interface kábelt jobb használni?
A szoftverrel kapcsolatban pedig a BoschM.1.5.5 ECU motorvezérlő melyik programmal kommunikál rendesen?Nekem a fiatecuscan3.6.2 verzio van letöltve az jó-e az alfa 1662.0 TS-hez?Vagy melyik az a szoftver amelyiket érdemes használni.
Minden jótanácsot szivesen fogadok.Előre is köszönöm.
mreni26-12-2012 22:26:15 // 41934
nem kapcsol be a comp ilyenkor.
WarbiRunner (Gyuri)26-12-2012 22:25:05 // 41933
Egy praktikus kérdés: szokták javasolni, hogy a klímát télen is járassuk meg néha. Nekem 5 fok alatt be se kapcsol elvileg, hogy járassam meg? ha max leolvasztásra kapcsolom, olyankor világít a klíma aktív lámpácska, de nem érezni hogy a kompresszor dolgozna. Ilyenkor csinál valamit a komp amúgy? Hűtő módban nem hinném hogy télen rá lehet venni hogy bekapcsoljon.
mreni26-12-2012 22:21:09 // 41932
érdekes,már legalább 4en vagytok akiknek nem megy,próbáljátok meg régebbi FES-el is
159 Indigo Gray 2.4 Monster26-12-2012 22:12:55 // 41931
Én is ezzel szívok, ilyen kábel ugyan az a progi de nem tudtam még beállítani :(
zozoszabo26-12-2012 21:26:24 // 41930
Köszi, utána nézek:D
hg6idn26-12-2012 21:23:22 // 41929
Itt találsz infókat, nekem a jobb oldali keresővel kb. 25 sec volt, de mentségemre szolgál én már olvastam GTPeti blogját :)

http://www.alfaamore.hu/blog/2772
zozoszabo26-12-2012 21:18:23 // 41928
VAGKKL+FIATECUSCAN a kábel tipusa.
zozoszabo26-12-2012 21:16:06 // 41927
Ciao márkatársak, egykis segítséget szeretnék kérni, vettem egy diagnosztika kábelt, FiatECUScan 3.6.2 progit használok, és sehogy nem akar csatlakozni, port beállítási hibát ír, ha már jártatok így adjatok pár tanácsot. Köszi
mreni24-12-2012 10:33:21 // 41926
így elméletileg a motor nem számít fődarabnak :D
szeda23-12-2012 21:43:12 // 41925
Mivel az unioban nincs motorszám így minden autó motorkódot kap csak.Régen ez kérésre ment eredetvizsgánál.Nekem úgy öt éve volt egy olyan mercim aminek motorszáma volt de eredetvizsgánál kérésre már csak motorkód került az új forgalmiba.Akkor ezt még jelezni kellett külön de ma már átvettük teljesen a rendszert.A motorszám azonosításra már nem használható.Ugyanolyan alktrésze a kocsinak mint bármi más.Motorkódos autóba típusazonos motorcseréhez már nem is kell semmi
GTPeti23-12-2012 20:12:37 // 41924
Nem azt írtad, hogy ezt-azt már cseréltél is?
pepe.0523-12-2012 20:01:49 // 41923
még gépre nem tetettem először csak körbeérdeklődök
GTPeti23-12-2012 12:28:00 // 41922
Két okoból kérdeztem: 1. A hőgomba viszonylag ritkán szokott elromlani a 156-nál. 2. A hőgomba hibája meglehetősen jól diagnosztizálható egy megf. szoftverrel+notebookkal...

Az LMM tisztítás egy tönkrement LMM-et nem hoz vissza, sajnos. Itt is sokat segít a diagnosztika. A te hibádnak még sok oka lehet, nem biztos, hogy "a ... cseréjét javasolják" alapján kéne belevágni.

Pl. a termosztátcsere felesleges volt... :( Attól nem rángat az autó, max nem éri el az üzemi hőfokot.
Piritu - 1.000.00023-12-2012 10:35:35 // 41921
A diagnosztika mit mutat? Azzal látni kell, ha rossz hőmérsékletet mér.
pepe.0523-12-2012 10:07:30 // 41920
hideg motornál indítok és gázadásnál rángat az autó. a hőgomba cserét javasolják, miután már a termosztátot és a gyertyákat is kicseréltem, légtömegmérő is kipucolva.
Piritu - 1.000.00022-12-2012 22:16:16 // 41919
Ha valakinek esetleg még nincsenek meg, találtam egy oldalt, ahol pár manual letölthető angolul.
GTPeti22-12-2012 12:45:33 // 41918
Miért akarsz hőgombát cserélni?
pepe.0522-12-2012 09:52:12 // 41917
Sziasztok alfások egy kis segítség kellene alfa 156-osom van hőgombát akarok cserélni hol található vagy találhatóak ezek a kis szerkezetek segítségeteket előre is köszönöm.
mreni21-12-2012 21:41:22 // 41916
sehogy :) nem mindegyik enged ennyit még a gumik közül sem
Alfa GT-Csaba21-12-2012 21:25:57 // 41915
Kiváncsi lennék ,hogy az a új fajta műanyag harang hogy tágulna meg!!!
mreni21-12-2012 21:19:52 // 41914
megpróbáltuk,gondolhatod... :D
gecsa21-12-2012 21:11:16 // 41913
unix/bárdi csak úgy rotyogna szanaszét...:)
mreni21-12-2012 20:49:17 // 41912
ez sem rossz :D
Piritu - 1.000.00021-12-2012 20:47:17 // 41911
Van itt olcsóbb cucc is :-))
mreni21-12-2012 20:36:50 // 41910
ez komoly cucc,de itt csak komoly minőségű gumiharangot lehet használni,ezek az unixos univerzálisak már félúton szétszakadtak.
Nem rég egy ismerősöm mutatott hasonló szerszámot,ők forgalmazzák magyarországon.
Csak az árával nem vagyok kibékülve. :D
Piritu - 1.000.00021-12-2012 18:34:33 // 41908
Érdekes kérdés mjet ügyben...
gecsa20-12-2012 08:19:38 // 41907
kérdés miért szokott elromlani? ha ülésen használod, és sokat ülsz rajta, ezért szakad a szál, vagy másért? mert ugye ez nem lesz mozgatva..
sparco19-12-2012 19:35:36 // 41906
Kipróbálom, aztán lesz, ami lesz! :)
RoliQ419-12-2012 15:47:18 // 41905
elvileg működne a dolog... egy biztos ezek a 2000 Ft os cuccok nem bírják sokáig pláne ha ilyen sokat akarod üzemeltetni. Ez tapasztalat:)
gecsa19-12-2012 15:32:09 // 41904
most volt egy kis időm, megnéztem, nekem is teljes szám van a forgalmiban..eperben rákukkantottam, motor-és alvázszám összetartozik, szín is eredeti...:)
majd lesz időm, utánakérdezek nálunk az okmányirodában, hogy mikor adnak csak motorkódot, és mikor számot..csak tudnak valamit ezzel kapcsolatban..
gecsa19-12-2012 14:54:14 // 41903
egy fotel, 2 tálca sör, és mintha tv-t néznél egész nap...:D:D:D
sparco19-12-2012 14:52:37 // 41902
Az lesz, köszi! :)
gecsa19-12-2012 13:41:36 // 41901
ha 25 foknál mindig kikapcsol, és nem zárlatos a rendszer sehol, akkor kell bírnia..max csinálsz próbaüzemet amikor szem előtt van a cucc egész nap..:)
sparco19-12-2012 13:30:53 // 41900
Igazából ez aggaszt, a hosszabb ideig való üzemeltetés...

Van hőfokszabályzóm, szal. ha azt beállítom mondjuk 22-25 c fokra, ha felé megy a hőmérséklet, akkor lekapcsolja, így max. 25 c fokon dolgozna, csak nem tudom mennyire szereti az órákon át való működést! :)

Mindenesetre lehet, hogy bevállalom! :) Max. bukok rajta 1700-2000 Ft-t! :D
gecsa19-12-2012 13:14:49 // 41899
szerintem, ha van benne túlmelegedés elleni elektronika (ami ki-be kapcsolja) akkor kivitelezhető a dolog, ha nincs, akkor macerásabb..vagy a másik, hogy nem melegszik annyira..nem tudom, mennyire melegszenek ezek, de gondolom, max 40-50 C felé nem mennek..elég meredek lenne, ha tovább melegedne, néhány seggszőr odaolvadna a gatyába..:D:D:D:D
csomagoláson nem írnak semmit? esetleg típusszámra keresve neten valami infó?
volt már, aki ilyet bontott szét, és épített be ülésbe, blogban keresgélj..
több órás üzemeltetés esetén nem tudom mennyire rizikós a dolog..
sparco19-12-2012 13:00:16 // 41898
Nemigazán ideillő téma, de hátha tud valaki segíteni.
Az lenne a kérdésem, hogy vennék egy univerzális, 12 v-s ülésvédő/fűtőt...

A kérdésem az lenne, hogy kb. hány c' fokra képes az felmelegedni? Illetve nem tud túlforrósodni napi 10 órás használat esetén?

Megmondom miért kérdem, van egy terráriumom, ahhoz kellene egy fűtés, és arra gondoltam, hogy a fűthető huzatot szétkapnám és a fűtőszálait használnám fel, adnék neki 12v-t...így sokkal olcsóbban kijönne, amennyiben működne a dolog.

Szerintetek kivitelezhető lenne?
Nem szeretném a lakást felgyújtani! :)
süsnye19-12-2012 10:51:56 // 41897
megnéztem a törzskönyvet, azon már praktikusan így szerepel:

"Motorkód/motorszám" :))
Macky19-12-2012 05:52:43 // 41896
Szia! Igaz, azt nem írtam... Többször néztük de semmi hibát nem mutat. Feri
G-Burt18-12-2012 23:09:24 // 41895
hibakódot olvastatok vagy csak találomra cserélgeted az alkatrészeket?
Tom_Tom8418-12-2012 23:05:01 // 41894
Sziasztok! Valaki tudna nekem abban segíteni hogy a lengőkarokat akarom kicserélni, és honnan tudnám megszerezni a meghúzási nyomatékokat a futóműhöz?

Köszi
Macky18-12-2012 21:13:11 // 41893
Szia! Köszönöm, ezt még nem cseréltem :)
krisz.v18-12-2012 21:02:25 // 41892
A tesóm jtd-jébe rossz volt a termosztát, cseréltük. De a teljesítményben ez nem jelentkezett, a rosszal is ugyan úgy ment! Lambdaszonda nem lehet?
Macky18-12-2012 20:55:52 // 41891
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Nem vagyok autószerelő de érdekel a dolog.156 1,9 JTDm (150LE) autóm továbbra is ,,megtorpan". Nem durván de észrevehetően , jellemzően 2000-es fordulat környékén gyorsításkor. Napi kb.200km-t megyek az autóval, a hibával már kb.5000km-t megtettem. Amiket kizárnék:
- üzemanyag minőség, - EGR (tisztítva), -MAP szenzor(tisztítva és egy tartalékkal is próbálva), -szívósor tisztítva, -turbócsövek rendben, -levegőszűrő,olaj,vezérlés cserélve. Most azt figyeltem meg, hogy amíg el nem éri az üzemi hőmérsékletet, addig nem tapasztalom ezt a ,,megtorpanást". Termosztátcserének lehet köze ehhez a jelenséghez? Ennek cseréje után éreztem először a hibát. Ötlet?
mreni18-12-2012 20:29:53 // 41890
ennyi :D
krisz.v18-12-2012 20:15:04 // 41889
Bár a benzint tölteni kell bele...de hagy igyon, ha ettől ilyen....:D
krisz.v18-12-2012 20:13:43 // 41888
:D Ruházz be rá (már v6-ra, nem az enyémre):)! Nem bánod meg!:D
krisz.v18-12-2012 20:03:14 // 41887
Ez más, de inkább ez is személyfüggő (bár szerintem inkább hülyék voltak): A behozatal utáni műszakin beírtam az autó színére, hogy sötétkék! A vizsga végén kijött egy emberke megkérdezte még egyszer: ez kék? Mondom az igen! Erre megkapom a papírokat ráírva: szín: fekete!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.