Forum >> Szerelőműhely
gecsa13-12-2012 12:01:05 // 41805
ha már tuning, akkor inkább valami típusspecifikusat, vagy gyárit. esetleg a gyári dobra valami vég, és akkor halk is, meg csillog is..:D
Stef13-12-2012 11:14:17 // 41804
Üdv,
Azt hiszem nemsokára esedékes lesz nálam egy hátsó kipu dob csere. Tulajdonképpen lehet hogy elmenne még 1-2 évet, de szeretnék valami újat, fényesebbet :) Nem szeretném hogy túl hangos legyen 3-4ezres fordulatig, felette már szólhat egy kicsit jobban. Szerintetek? Ragazzon, Supersprint, vagy maradjak inkább a gyárinál? :)
Azt hiszem nemsokára esedékes lesz nálam egy hátsó kipu dob csere. Tulajdonképpen lehet hogy elmenne még 1-2 évet, de szeretnék valami újat, fényesebbet :) Nem szeretném hogy túl hangos legyen 3-4ezres fordulatig, felette már szólhat egy kicsit jobban. Szerintetek? Ragazzon, Supersprint, vagy maradjak inkább a gyárinál? :)
gecsa13-12-2012 08:27:20 // 41803
van egy olyan sejtésem, hogy változatonként más-más...
Lacci13-12-2012 03:16:00 // 41802
Hali!
Nekem is volt hasonló problémám, 2.0 Ts-el, nekem is volt fehéres lerakódás az olajsapkában, pár dolgot érdemes megnézni, ha mondjuk P0170-es hibát kapsz, és csak azt, akkor a lambda szonda jó, csak valahol méretlen levegő jut a rendszerbe.
Én nálam konkrétan a kartergáz visszavezetés volt...
egy egyszerű próbával kiderítheted, hátha neked is a szelep rossz benne.
Kettő, azaz 2 csőnek kell lennie, egymástól 90 fokban, az egyik a pillangó szelep elé, a másik mögé megy, az egy "puhább" cső, próbáld meg hogy elszorítod, megszűnik e a dadogás, ha igen, szerencséd van, csak abban kell pár dolgot kicserélni. Ha nem, akkor máshol lesz a gond, de ezt érdemes megnézni, nekem megoldotta a gondot, lambdát nem kellett cserélnem! Kitöröltem a hibát és kész!
Nekem is volt hasonló problémám, 2.0 Ts-el, nekem is volt fehéres lerakódás az olajsapkában, pár dolgot érdemes megnézni, ha mondjuk P0170-es hibát kapsz, és csak azt, akkor a lambda szonda jó, csak valahol méretlen levegő jut a rendszerbe.
Én nálam konkrétan a kartergáz visszavezetés volt...
egy egyszerű próbával kiderítheted, hátha neked is a szelep rossz benne.
Kettő, azaz 2 csőnek kell lennie, egymástól 90 fokban, az egyik a pillangó szelep elé, a másik mögé megy, az egy "puhább" cső, próbáld meg hogy elszorítod, megszűnik e a dadogás, ha igen, szerencséd van, csak abban kell pár dolgot kicserélni. Ha nem, akkor máshol lesz a gond, de ezt érdemes megnézni, nekem megoldotta a gondot, lambdát nem kellett cserélnem! Kitöröltem a hibát és kész!
Paja13-12-2012 00:06:16 // 41801
Sziasztok!Nagy segítség volna ha valaki meg tudná pontosan mondani a 2.5v624v gyári sűrítési végnyomását.
Előre is köszi
Előre is köszi
mreni12-12-2012 22:23:54 // 41800
én nem ezt tapasztalom :D személy szerint a magneti-vel szívok/szívtam a legkevesebbet
GTPeti12-12-2012 22:16:25 // 41799
Az Uno-mnál már évek óta gyúrok a lambdacserére. Erre múltkor megmértem szkóppal és tökéletes. Úgy néz ki a Bosch tényleg jót gyárt...
krisz.v12-12-2012 21:43:02 // 41797
Persze, hogy nem biztos, de lehet az is!
krisz.v12-12-2012 21:04:08 // 41796
Ja az lehet, legalább is remélem mert akkor nem kell egy darabig:) Bár az utóbbi hetekben többször kivettem (kipuff tuning miatt), lehet a vezeték nem fogja tolerálni sokáig....
gecsa12-12-2012 20:55:24 // 41795
vagy már volt cserélve valamiért..:D
krisz.v12-12-2012 20:32:48 // 41794
Így bele tud "allni", akkor tényleg szerencsés vagyok!:)
mreni12-12-2012 20:30:06 // 41793
nekem van spec kulcsom,azzal eddig mindegyik kijött :D ha nem akkor lánggal rásegítettem picit :D
DieselManiaco(NagyVad)12-12-2012 20:17:43 // 41792
vannak szerencsés esetek:)
mreni12-12-2012 20:15:56 // 41791
a trutyi egyáltalán nem biztos hogy hengerfejesség jele,lehet a sok hidegindítástól/városi üzemtől.
A rángatás meg mástól lesz valószínű,első tippem a lambda és légtömegmérő lenne.
A rángatás meg mástól lesz valószínű,első tippem a lambda és légtömegmérő lenne.
krisz.v12-12-2012 20:14:32 // 41790
Nekem a v6-ból simán kijött.
krisz.v12-12-2012 20:13:22 // 41789
Ezek szerint csak vizes benzint kell tankolni és megvannak a plusz lóerők (bár annak is az alján van a víz)!:DDDDD
DieselManiaco(NagyVad)12-12-2012 20:12:24 // 41788
hát igen a vannak veszélyes körülmények a lambdaszonda kiszerelésnél is pl ott is simán megfordulhat a menetirány,de jó hír hogy itt nem az lesz a problémád hogy nem birod bekapatni:D
gecsa12-12-2012 20:03:57 // 41787
ilyenkor mindig a ladaszerelős videó ugrik be...:D
DieselManiaco(NagyVad)12-12-2012 20:00:06 // 41786
mindenképp ki kell olvasni,víz fogy belőle? lambda kitekerhető lenne csak nem nagyon szeret egyszerűen kijönni,de elméletben úgy van ahogy írtad:D
gecsa12-12-2012 19:56:00 // 41785
és hibakód törlés...
MYSKHA12-12-2012 19:55:01 // 41784
köszi a válaszokat.. Ismerősöm a lambdaszondára gyanakszik..amúgy a hiba azért világit.. még Zé. kiolvasta és lambaszonda hibát írt. de rámért és működött tökéletesen.. az amúgy kitekerhető kulcsal és a csati le és csere és kész? :D
gecsa12-12-2012 19:54:15 // 41783
elméletileg a víznek ugye alul a helye az olajjal szemben, ezért a szivattyú is nehezebben kapja fel, ha felkapja..szerintem a lambdát nem bolondítja meg, annyira csak nem eszi az olajat, hogy olyan sok bekerüljön vele az égéstérbe..nomeg akkor a vízbefecskendező rendszer is gondokba ütközne..:D
Szatyi12-12-2012 19:51:27 // 41782
Szia, nem kell feltétlenül megilyedni mert vizkirakodás van az olajsapka belsö részén. Ilyen hideg idöben elöfordul-normális párakicsapodás.
Hogy miért rángat-villog a motor chek lámpa csak egy pontos diagnosztika-hibamegálapitás után lehet pontosan megmondani.
Hogy miért rángat-villog a motor chek lámpa csak egy pontos diagnosztika-hibamegálapitás után lehet pontosan megmondani.
krisz.v12-12-2012 19:46:10 // 41781
Ez igaz, a vízforralás eszembe sem jutott pedig alap és az tényleg feltűnik hamar. :) De ha víz kerül az égéstérbe, az a lambdaszondát nem zavarhatja meg és pl. ezért gyenge? Csak kérdés, nem tudom, csak "hangosan" gondolkozok!:)
DieselManiaco(NagyVad)12-12-2012 19:25:37 // 41780
ha városban használt autó,akkor lehet attól is trutyi...
gecsa12-12-2012 19:21:32 // 41779
viccet félretéve, ha szivárog be víz az olajba, az még nem feltétlenül okoz dadogást, erőtlenséget, kivéve ha nem újkeletű a dolog..akkor meg ugye már kibukott volna ha fogy a víz, legalábbis forralta volna..
gecsa12-12-2012 19:18:37 // 41778
"...........fehéres trutyi............."
hmmm.....:D:D:D
hmmm.....:D:D:D
krisz.v12-12-2012 19:17:39 // 41777
Hűtővíz nem fogy?
krisz.v12-12-2012 19:14:19 // 41776
Én úgy tudom, hogy fehéres trutyi a sapkán azt jelenti, hogy víz kerül az olajba. Lehet hengerfej tömítés vagy hengerfej hiba! De majd megmondja pontosan aki már találkozott ilyennel.
MYSKHA12-12-2012 17:36:09 // 41775
Sziasztok!
Ma elég idegesítő tünetet észleltem..
Gáz adás nál elkezd dadogni rezegni a motor.. nem megy gyenge.. majd abbahagyja de nem valami hű de jó.. motor check alapjáraton világit de mikor ezt csinálja villog..
Olyan mintha az olajtöltő nyílás fedő körül kevés olaj dzsuva lenne.. olajsapka vagy mi a rák belűlről ilyen bézses fehéres trutyis.. :(
156 1.6 ts
Ma elég idegesítő tünetet észleltem..
Gáz adás nál elkezd dadogni rezegni a motor.. nem megy gyenge.. majd abbahagyja de nem valami hű de jó.. motor check alapjáraton világit de mikor ezt csinálja villog..
Olyan mintha az olajtöltő nyílás fedő körül kevés olaj dzsuva lenne.. olajsapka vagy mi a rák belűlről ilyen bézses fehéres trutyis.. :(
156 1.6 ts
gecsa12-12-2012 17:22:26 // 41774
ahha...tehát elméletileg simán rádugható, és ha mindezt sikerült a gyújtás ráadása nélkül megtenni, hibakód sem lesz..:D
mreni12-12-2012 17:14:48 // 41773
jaja,ha pl úgy van rajta a gyújtás hogy nincs bedugva a lufi akkor dobja majd egy darabig,egy idő után kitörli magától ha megszűnik a hiba
gecsa12-12-2012 17:04:38 // 41772
azért, mert ha lehúzom, akkor dob, vagy folymatosan dobálni fogja?
mreni12-12-2012 16:33:15 // 41771
nem kell tanítani semmit,max hibakódot törölni
mreni12-12-2012 16:32:48 // 41770
szerintem nem,ha jól emlékszem a csatija is más.
gecsa12-12-2012 15:07:43 // 41769
szerintem nem plugandplay..biztos össze lehet hozni a cuccot, de akkor megint az a kérdés, mint a legelején, hogy megéri-e belenyúlni a rendszerbe..
WarbiRunner (Gyuri)12-12-2012 11:51:43 // 41768
Ok, de az 56 vezérlője kompatibilis a 46 légzsákjával?
gecsa12-12-2012 11:10:12 // 41767
légzsák vezérlő, és a légzsákok össze vannak tanítva? tehát, ha légzsákot cserélek, akkor csak rádugom az újat, és csá, vagy kell tanítani is?
mreni11-12-2012 12:41:33 // 41765
45/46 ban nem volt,ha jól tudom 56ban pedig majdnem mind az :)
WarbiRunner (Gyuri)11-12-2012 12:38:34 // 41764
Ok, kösz a felvilágosítást :-)
Akkor még két kérdés van ha vezérlőcserében gondolkodok:
- volt e 145/146 kikapcsolható 2 légzsákos verzióban?
- 156 légzsákvezérlője jó e a 146 légzsákjához, gondolom 56-ot könnyebb kikapcsolható 2 légzsákosat találni.
Akkor még két kérdés van ha vezérlőcserében gondolkodok:
- volt e 145/146 kikapcsolható 2 légzsákos verzióban?
- 156 légzsákvezérlője jó e a 146 légzsákjához, gondolom 56-ot könnyebb kikapcsolható 2 légzsákosat találni.
Nándi11-12-2012 11:31:22 // 41763
Sziasztok!
Olyan problémával találkoztam amivel ezelőtt soha! Az autóm be indítása után pár másodpercig villog az izzítás diagram! Már az izzító gyertyákat kicseréltem! Mi lehet a gond??? Előre is köszi!
Olyan problémával találkoztam amivel ezelőtt soha! Az autóm be indítása után pár másodpercig villog az izzítás diagram! Már az izzító gyertyákat kicseréltem! Mi lehet a gond??? Előre is köszi!
gecsa11-12-2012 08:04:06 // 41762
én sem tudok, csak szeretek..:)
ha tudnék is, már rég sportember lennék..:D
ha tudnék is, már rég sportember lennék..:D
GTPeti10-12-2012 23:20:17 // 41761
"A világon max. 1 millió ember fog tudni autót vezetni." - Henry Ford
...igaza lett.
...igaza lett.
gecsa10-12-2012 19:56:35 // 41759
a lényeg, hogy szemezgetek egy külföldi papírossal, ami jó árban van, és a bőrbelső+ülésfűtés mellé átugrana a 4 légzsák is..elméletileg teljes szett van benne...tehát akkor simán megoldható a dolog..lényegében ez volt a kérdésem.. ;)
köszi az infókat..:)
köszi az infókat..:)
[k i z z o]10-12-2012 19:27:44 // 41758
Az ecu - ha itt motorvezérlőre gondolsz - itt nem játszik, nem beszélget az légzsákvezérlővel, csak légzsákvezérlőt kell választanod megfelelőt a rendszerbe.
gecsa10-12-2012 19:14:17 // 41757
tehát elméletileg az ecu tudja, csak kontroller kell, meg a lufi, rádugom azt csókolom? :)
[k i z z o]10-12-2012 19:08:52 // 41756
A vezérlő mindig azt a konfigurációt diagnosztizálja, amire fel volt kalibrálva. Ennek megfelelő HW kiépítés kell mellé, és akkor plug and play:)
Azaz, ha bontasz egy utasoldali légzsákot és berakod utasoldalra akkor a kontrollert is bontsd hozzá, és az úgy együtt működik. (Az utasoldali légzsák szoftveresen nincs támogatva a mostani vezérlődben, csak az övfeszítő.)
Azaz, ha bontasz egy utasoldali légzsákot és berakod utasoldalra akkor a kontrollert is bontsd hozzá, és az úgy együtt működik. (Az utasoldali légzsák szoftveresen nincs támogatva a mostani vezérlődben, csak az övfeszítő.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
610
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?