Forum >> Szerelőműhely

DieselManiaco(NagyVad)12-12-2012 20:00:06 // 41786
mindenképp ki kell olvasni,víz fogy belőle? lambda kitekerhető lenne csak nem nagyon szeret egyszerűen kijönni,de elméletben úgy van ahogy írtad:D
gecsa12-12-2012 19:56:00 // 41785
és hibakód törlés...
MYSKHA12-12-2012 19:55:01 // 41784
köszi a válaszokat.. Ismerősöm a lambdaszondára gyanakszik..amúgy a hiba azért világit.. még Zé. kiolvasta és lambaszonda hibát írt. de rámért és működött tökéletesen.. az amúgy kitekerhető kulcsal és a csati le és csere és kész? :D
gecsa12-12-2012 19:54:15 // 41783
elméletileg a víznek ugye alul a helye az olajjal szemben, ezért a szivattyú is nehezebben kapja fel, ha felkapja..szerintem a lambdát nem bolondítja meg, annyira csak nem eszi az olajat, hogy olyan sok bekerüljön vele az égéstérbe..nomeg akkor a vízbefecskendező rendszer is gondokba ütközne..:D
Szatyi12-12-2012 19:51:27 // 41782
Szia, nem kell feltétlenül megilyedni mert vizkirakodás van az olajsapka belsö részén. Ilyen hideg idöben elöfordul-normális párakicsapodás.
Hogy miért rángat-villog a motor chek lámpa csak egy pontos diagnosztika-hibamegálapitás után lehet pontosan megmondani.
krisz.v12-12-2012 19:46:10 // 41781
Ez igaz, a vízforralás eszembe sem jutott pedig alap és az tényleg feltűnik hamar. :) De ha víz kerül az égéstérbe, az a lambdaszondát nem zavarhatja meg és pl. ezért gyenge? Csak kérdés, nem tudom, csak "hangosan" gondolkozok!:)
DieselManiaco(NagyVad)12-12-2012 19:25:37 // 41780
ha városban használt autó,akkor lehet attól is trutyi...
gecsa12-12-2012 19:21:32 // 41779
viccet félretéve, ha szivárog be víz az olajba, az még nem feltétlenül okoz dadogást, erőtlenséget, kivéve ha nem újkeletű a dolog..akkor meg ugye már kibukott volna ha fogy a víz, legalábbis forralta volna..
gecsa12-12-2012 19:18:37 // 41778
"...........fehéres trutyi............."

hmmm.....:D:D:D
krisz.v12-12-2012 19:17:39 // 41777
Hűtővíz nem fogy?
krisz.v12-12-2012 19:14:19 // 41776
Én úgy tudom, hogy fehéres trutyi a sapkán azt jelenti, hogy víz kerül az olajba. Lehet hengerfej tömítés vagy hengerfej hiba! De majd megmondja pontosan aki már találkozott ilyennel.
MYSKHA12-12-2012 17:36:09 // 41775
Sziasztok!
Ma elég idegesítő tünetet észleltem..
Gáz adás nál elkezd dadogni rezegni a motor.. nem megy gyenge.. majd abbahagyja de nem valami hű de jó.. motor check alapjáraton világit de mikor ezt csinálja villog..
Olyan mintha az olajtöltő nyílás fedő körül kevés olaj dzsuva lenne.. olajsapka vagy mi a rák belűlről ilyen bézses fehéres trutyis.. :(
156 1.6 ts
gecsa12-12-2012 17:22:26 // 41774
ahha...tehát elméletileg simán rádugható, és ha mindezt sikerült a gyújtás ráadása nélkül megtenni, hibakód sem lesz..:D
mreni12-12-2012 17:14:48 // 41773
jaja,ha pl úgy van rajta a gyújtás hogy nincs bedugva a lufi akkor dobja majd egy darabig,egy idő után kitörli magától ha megszűnik a hiba
gecsa12-12-2012 17:04:38 // 41772
azért, mert ha lehúzom, akkor dob, vagy folymatosan dobálni fogja?
mreni12-12-2012 16:33:15 // 41771
nem kell tanítani semmit,max hibakódot törölni
mreni12-12-2012 16:32:48 // 41770
szerintem nem,ha jól emlékszem a csatija is más.
gecsa12-12-2012 15:07:43 // 41769
szerintem nem plugandplay..biztos össze lehet hozni a cuccot, de akkor megint az a kérdés, mint a legelején, hogy megéri-e belenyúlni a rendszerbe..
WarbiRunner (Gyuri)12-12-2012 11:51:43 // 41768
Ok, de az 56 vezérlője kompatibilis a 46 légzsákjával?
gecsa12-12-2012 11:10:12 // 41767
légzsák vezérlő, és a légzsákok össze vannak tanítva? tehát, ha légzsákot cserélek, akkor csak rádugom az újat, és csá, vagy kell tanítani is?
gecsa11-12-2012 12:44:18 // 41766
megelőztél..:)
mreni11-12-2012 12:41:33 // 41765
45/46 ban nem volt,ha jól tudom 56ban pedig majdnem mind az :)
WarbiRunner (Gyuri)11-12-2012 12:38:34 // 41764
Ok, kösz a felvilágosítást :-)
Akkor még két kérdés van ha vezérlőcserében gondolkodok:
- volt e 145/146 kikapcsolható 2 légzsákos verzióban?
- 156 légzsákvezérlője jó e a 146 légzsákjához, gondolom 56-ot könnyebb kikapcsolható 2 légzsákosat találni.
Nándi11-12-2012 11:31:22 // 41763
Sziasztok!
Olyan problémával találkoztam amivel ezelőtt soha! Az autóm be indítása után pár másodpercig villog az izzítás diagram! Már az izzító gyertyákat kicseréltem! Mi lehet a gond??? Előre is köszi!
gecsa11-12-2012 08:04:06 // 41762
én sem tudok, csak szeretek..:)

ha tudnék is, már rég sportember lennék..:D
GTPeti10-12-2012 23:20:17 // 41761
"A világon max. 1 millió ember fog tudni autót vezetni." - Henry Ford
...igaza lett.
pb_10-12-2012 22:14:35 // 41760
Más baja volt, nem ez.
gecsa10-12-2012 19:56:35 // 41759
a lényeg, hogy szemezgetek egy külföldi papírossal, ami jó árban van, és a bőrbelső+ülésfűtés mellé átugrana a 4 légzsák is..elméletileg teljes szett van benne...tehát akkor simán megoldható a dolog..lényegében ez volt a kérdésem.. ;)

köszi az infókat..:)
[k i z z o]10-12-2012 19:27:44 // 41758
Az ecu - ha itt motorvezérlőre gondolsz - itt nem játszik, nem beszélget az légzsákvezérlővel, csak légzsákvezérlőt kell választanod megfelelőt a rendszerbe.
gecsa10-12-2012 19:14:17 // 41757
tehát elméletileg az ecu tudja, csak kontroller kell, meg a lufi, rádugom azt csókolom? :)
[k i z z o]10-12-2012 19:08:52 // 41756
A vezérlő mindig azt a konfigurációt diagnosztizálja, amire fel volt kalibrálva. Ennek megfelelő HW kiépítés kell mellé, és akkor plug and play:)

Azaz, ha bontasz egy utasoldali légzsákot és berakod utasoldalra akkor a kontrollert is bontsd hozzá, és az úgy együtt működik. (Az utasoldali légzsák szoftveresen nincs támogatva a mostani vezérlődben, csak az övfeszítő.)
gecsa10-12-2012 18:46:18 // 41755
és, ha mondjuk van egy sima vezetőoldali légzsákos autóm, mint most, és bontok hozzá utasoldalist , akkor az elméletileg plug and play, ha nem akarok ilyen kapcsolhatós mizériát?
[k i z z o]10-12-2012 18:39:52 // 41754
A lámpa világítani fog. Ha volt konfigurálva a kör - ez volt, mert van légzsák - akkor van diagnosztizálva és gyújt is lámpát, és nincs egyetlen körön sem légzsáknyitás. (Ez külső hibakód lesz és te is tudod törölni ha esetleg széthúztad felindulva.)

Olyan nincs, hogy rádugod és működik, ez passive safety funkció, otthon nem telepítünk ilyet, ha a hardver környezet konfigurálható akkor azt megcsinálják a gyártósoron, és a konfigurációs terület le van zárva. (persze feltörhető, mint minden, de nem user terület alapból.)

Hivatalosan, ha nem tiltható a légzsák, akkor sajnos nem tehetsz gyermekülést az utasoldali ülésre.
Ricoe15610-12-2012 18:24:50 // 41753
Hali.Felteszem ide a kérdést, mert a másik topicban nem volt tanács...

A képen a kuplungpedálom (AR 156) látható. A piros nyíllal megjelölt csapnál lötyög a pedál. Kikopott a persely amiben van a csap vagy van valami távtartó és az kopott el vagy mi lehet? Cserélhető a pedál vagy csak az egész szerkezet?


Amikor felengedem a pedált utána még kicsit később van egy halk kattanás,gondolom akkor áll be a normális állapotába.
gecsa10-12-2012 18:08:26 // 41752
megnéztem a kezelésit, csak a szükségindítás van benne..de valahonnan ez rémlett, lehet itt volt róla szó, vagy talán valamelyik szervízleírásban olvastam, már nem tudom..

a lényeg a siker..:D
Ruuk10-12-2012 16:53:43 // 41751
Siker. 1 órát levettem a sarut, visszatettem és eltűnt. Köszi a tippeket!!
gecsa10-12-2012 16:24:52 // 41750
lehet igazad van, nekem úgy rémlik, hogy valami ilyesmit mintha írt volna a könyv...
pb_10-12-2012 15:59:01 // 41749
Teljesen mind1 hány órára/percre/mpre húzza le a kolléga, attól +yavulni nem fog.
Imyx10-12-2012 15:45:34 // 41748
Szerintem nyári gumi volt rajta.. :DD
gecsa10-12-2012 15:42:12 // 41747
ezek a szomorú tények a hazai utakon..:(
WarbiRunner (Gyuri)10-12-2012 15:36:44 // 41746
Az emberek nagy részének halovány fogalma nincs az autójáról, szimplán egymást befolyásolják. Valaki megadja az alaptempót, a többi gondolkodás nélkül megy utánna. És még erre jön az aki még meg is akarja mutatni hogy ő "a gyors". Ez a típus is megvolt az első hóval. Jöttem haza, havas csúszós út, 2x2 sáv városban. Kiszlalomoztam a nagyonbénákat és ráálltam egy 60-as tempóra. Egy Fiestás kihívásnak vette, elkezdett dúródni és minden áron gyorsabb akart lenni. Nem versenyeztem, nem is gyorsítottam, ő kiforgó kerékkel tolta el mellettem. A kanyar előtt kicsit megilletődött, mert rájött hogy sok, de épp vissza tudott lassítani.
Beálltunk a lámpához, nem gurultam mellé direkt, inkább mögé , ilyenkor nem kell a verseny. Sárga, zöld, én indulnék, ennek az ökörnek meg csak forgott a kereke, alig bírt elindulni. Kérdem én valyon mennyire volt tudatában az autója tapadásának? Biztos hogy reális volt 70-80-nal megelőzni engem, amikor konkrétan elindulni nem tudott a lámpától?
Ruuk10-12-2012 15:00:12 // 41745
KÖszi szépen! Azt még megpróbálom...
Kareszka198410-12-2012 14:59:18 // 41744
nekem tavaly télen egy elakadásbol kiszabadulás után dobott abs hibát. biztos parkolót kerestem, leállítottam amotort, majd pár perc elteltével ujragyujtottam és eltünt. azóta (kop-kop-kop) nem jött elő...
atis_166jtd10-12-2012 14:48:48 // 41743
Ha más gond nincs vele pár méter után elalszik a lámpa. Nekem ezt olyan mondta aki javítja őket.
gecsa10-12-2012 14:43:13 // 41742
akkor az biza szívás...
próbáld meg lehúzni az akksit háromnegyed órára..más tippem nincs..
Ruuk10-12-2012 14:19:45 // 41741
Köszi! Szimpla aksicsere után reagált így. A gázpedálos trükkre gondolsz? Sajna nincs meg a kód hozzá...
gecsa10-12-2012 14:10:38 // 41740
lehet kontakthiba az immodoboz, és a gyújtáskapcsoló között, vagy a kulcs már variálva volt, vagy elég sokminden..
vészindítással megy a dolog? vagy azt nem próbáltad? kézikönyvben le van írva..viszont nem praktikus, mert hosszadalmas..
Ruuk10-12-2012 13:55:09 // 41739
és hogy lehetne megszelidíteni?
gecsa10-12-2012 13:47:12 // 41738
az immo nem akarja az igazságot...
Ruuk10-12-2012 13:32:20 // 41737
Sziasztok, akkut cseréltem ,és utána nem akar indulni az autó, és a KEY CODE világít...hogy lehet ezt kiiktatni vagy mit lehet ilyenkor csinálni? KÖSZI!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.