Forum >> Szerelőműhely
Szido24-05-2018 22:21:27 // 53936
Megcsináltatva fogom eladni. Igazából az borzaszt el, hogy bármi van a kocsival, nem találok rendes szerelőt, aki rá is érne. Mindenhol csak gyorsan le akarnak húzni.
Levee156SW24-05-2018 12:07:00 // 53935
Liquid23-05-2018 22:23:48 // 53934
Az EGR-nek nemigen van köze a DPF-hez, max közvetetteb. Jól mondja az előttem szóló CarTárs.
A DPF eltömődését az esetek nagy többségében (a 2.4-nél főleg) a nem megfelelően működő injektorok okozzák. Persze ha behal az EGR, és lyukas a turbocső, akkor egy rendes dízel füstölne mint állat, ebből látnád hogy DANGER van. Namármost a DPF ezt szépen megeszi, nem látszik, de a DPF se tud vele mit kezdeni hosszútávon, aztán szépen eltömődik. Szóval első körben ki kellene sakkozni mi a retek okozza az túlzott kormolást. Aztán ha az megvan akkor lehet szórakozni a tisztításával, vagy inkább cseréjével.
Nyilván ki is lehet venni. Az EGR lefalazása nagyon jótékony hatású, persze nem túl zöld, de legalább nem baxxa tele korommal a szívó oldalt.
De persze el is adhatod...
A DPF eltömődését az esetek nagy többségében (a 2.4-nél főleg) a nem megfelelően működő injektorok okozzák. Persze ha behal az EGR, és lyukas a turbocső, akkor egy rendes dízel füstölne mint állat, ebből látnád hogy DANGER van. Namármost a DPF ezt szépen megeszi, nem látszik, de a DPF se tud vele mit kezdeni hosszútávon, aztán szépen eltömődik. Szóval első körben ki kellene sakkozni mi a retek okozza az túlzott kormolást. Aztán ha az megvan akkor lehet szórakozni a tisztításával, vagy inkább cseréjével.
Nyilván ki is lehet venni. Az EGR lefalazása nagyon jótékony hatású, persze nem túl zöld, de legalább nem baxxa tele korommal a szívó oldalt.
De persze el is adhatod...
frusciante23-05-2018 22:15:03 // 53933
Most látom h 2,4... Akkor inkább kiölném mindkettőt valakivel aki ért ia hozzá... Itt az oldalon találsz 2 ambört is rá..
frusciante23-05-2018 22:11:58 // 53932
Szerintem a dpfet tisztítani butaság... tüneti kezelés.... Ráadásul két tisztítás árából majdnem veszel egy újat...vagy Egy tisztítás árából offolod... Inkább meg kéne nézni miért tömődik el... Persze ha nem a sok városi használat az oka...egeret is kiölheted teljesen bár én nem értem h a ledugózott egr h oldja meg a dpf eltömődöttségének a problémáját de én nem is vagyok szakember... Igaz én azt gondoltam, h az egér ha nincs lefalazva csak elvesz egy kis kormot a dpftől azáltal h visszavezeti így nem vele hanem a motorral eteti meg, de akkor valszeg vmit rosszul tudok. Ha pedig szeretnéd eladni itt is hírdesd meg. Hibásan apró pénzért tudsz eladni bármilyen kocsit, ha meg megcsinálod butaság eladni de ezeket nyilván te is tudod.
Liquid23-05-2018 21:43:49 // 53931
má nemazé de sokan a fél karjukat odaadnák, ha csak ennyi problémásuk lenne évek alatt a modern turbodízellel...
Mindegy áron alul eladod mert szar, aztán az új tulaj aprópénzér rendberakja és királyság lesz :)
Mindegy áron alul eladod mert szar, aztán az új tulaj aprópénzér rendberakja és királyság lesz :)
Szido23-05-2018 21:21:12 // 53930
Kész, elfogyott a türelmem és a kedvem is. :(
Pár napja kérdeztem az EGR falazásról, jöttek is válaszok.
Azóta ami történt: szétszedtem az EGR-t. Közben elszidtam az összes olaszt,
mert a kiegyenlítő tartálytól alig lehet hozzáférni, és valami kábeltartó konzolt is
le kellett szedni előtte. Na mindegy, leszedtem, és akkor láttam meg, hogy már
az előző tulaj (mármint valószínűsítem, hogy ő) lefalazta a bemenő (téglalap alapú)
résznél. Csak 4 darab 10-es furat volt a lemezen. Gondoltam akkor a megrendelt
ovális lemezt beteszem a másik oldalára. Keserves 2 óra után sikerült összeraknom
az egészet. Próbakörön nem jelzett a computer.
Viszont sajnos a turbó most valahol kifúj, és a legkisebb gázadásra is úgy süvít, mint
egy Tatra.
Az egészben az a legszomorúbb, hogy 2 éve erőtlenkedett a kocsi, és akkor Szamosiék
azt mondták be volt ragadva az EGR. Diagnosztikai okokból ledugózták, aztán amikor
rájöttek, hogy az a baj, kitisztították a szelepet, és utána megjavult. Másfél évvel később
a részecskeszűrő kezdett jelezni, hogy nem tud regenerálni. Most kitisztították, és
javasolták, hogy dugózzam le az EGR-t, mert az okozza, hogy eltömődik a részecskeszűrő.
Azt hiszem most lett egy eladó 159-esem. :(
Pár napja kérdeztem az EGR falazásról, jöttek is válaszok.
Azóta ami történt: szétszedtem az EGR-t. Közben elszidtam az összes olaszt,
mert a kiegyenlítő tartálytól alig lehet hozzáférni, és valami kábeltartó konzolt is
le kellett szedni előtte. Na mindegy, leszedtem, és akkor láttam meg, hogy már
az előző tulaj (mármint valószínűsítem, hogy ő) lefalazta a bemenő (téglalap alapú)
résznél. Csak 4 darab 10-es furat volt a lemezen. Gondoltam akkor a megrendelt
ovális lemezt beteszem a másik oldalára. Keserves 2 óra után sikerült összeraknom
az egészet. Próbakörön nem jelzett a computer.
Viszont sajnos a turbó most valahol kifúj, és a legkisebb gázadásra is úgy süvít, mint
egy Tatra.
Az egészben az a legszomorúbb, hogy 2 éve erőtlenkedett a kocsi, és akkor Szamosiék
azt mondták be volt ragadva az EGR. Diagnosztikai okokból ledugózták, aztán amikor
rájöttek, hogy az a baj, kitisztították a szelepet, és utána megjavult. Másfél évvel később
a részecskeszűrő kezdett jelezni, hogy nem tud regenerálni. Most kitisztították, és
javasolták, hogy dugózzam le az EGR-t, mert az okozza, hogy eltömődik a részecskeszűrő.
Azt hiszem most lett egy eladó 159-esem. :(
berobbantam23-05-2018 21:17:34 // 53929
Sziasztok
Sz9lnok,Bács,Csongrád megyében tudtok megbízható szerelőt,akihez oda lehet vinni egy 156 1.9 jtd-t vez.szíly cserére?A szett meg van de a szerelőm lerobbant.
Sz9lnok,Bács,Csongrád megyében tudtok megbízható szerelőt,akihez oda lehet vinni egy 156 1.9 jtd-t vez.szíly cserére?A szett meg van de a szerelőm lerobbant.
Piritu - 1.000.00023-05-2018 17:51:54 // 53928
Egy kiolvasás sose árt. Vannak hibák, amire nem kapcsolja be a lámpát, azokat csak így lehet megtudni.
adamcroh23-05-2018 15:34:06 // 53927
Hmm hát ez sajna én sem..nem dobott eddig ki semmilyen hibakódot, úgy értem semmiféle jelző nem világított, érdemes ettől függetlenül rádobni gépre?
Levee156SW22-05-2018 20:48:21 // 53926
MAP szenzor hiba (->tul nagy alapjarati elogyujtas) is okozhatja,bar nem tudom, tiedben van-e olyan.
(Mikor a JTS-t kiprobaltuk egy Selespeed vezerlovel,akkor lett ily kemeny,marmar halodo vezmodos alapjarat+ map szenzor jelet hianyolo hibakod.)
(Mikor a JTS-t kiprobaltuk egy Selespeed vezerlovel,akkor lett ily kemeny,marmar halodo vezmodos alapjarat+ map szenzor jelet hianyolo hibakod.)
adamcroh21-05-2018 21:38:58 // 53925
olajat nem eszik, jól megy teszi a dolgát
Liquid21-05-2018 21:16:28 // 53924
Igen a vezérlésmódosító okoz dízelhangot, ha haldoklik, de az az ECO-ban nincs.
adamcroh21-05-2018 21:00:21 // 53923
Akartam már kérdezni, hogy mennyire hangos ez az 1.6 t spark motor (eco)? Mert kissé hangosnak találom alapjáraton. Juniusban viszem kipufogoshoz, mert gyanitom hogy van luk valahol. Viszont ez a hangos alapjárat kissé hajaz egy újabb dízelmotor hangára. Mi okozhatja ezt, ha nem a lyuk lesz a ludas? Okoskerék ugye nincs mert ezt olvastam hogy az adhatna ki ilyen hangot
Don Vito21-05-2018 10:42:15 // 53922
Sziasztok! 159-esemen a jobb oldali tükör sajnos nem állítható, meg sem mozdul. (Becsukható és kinyitható, de a tükörlap nem mozog.) Budapesten hová érdemes ilyen hibával fordulni, mindenképp Alfa-szakemberhez - mondjuk nem mintha másban megbíznék, vagy akár ismernék nem Aldás-szakit.)
Köszönettel, DV
Köszönettel, DV
swan21-05-2018 08:36:25 // 53921
Sziasztok!
Egy fontos kérdésem lenne felétek: Az alany 1.8TS 156. Hidrotőkét lehet felülről cserélni vagy le kell venni a hengerfejet hozzá?
Egy fontos kérdésem lenne felétek: Az alany 1.8TS 156. Hidrotőkét lehet felülről cserélni vagy le kell venni a hengerfejet hozzá?
adamcroh20-05-2018 09:31:43 // 53920
berobbantam18-05-2018 21:15:55 // 53919
Az enyém most szorult meg.Annyira,hogy eltört a pecek.Nesze neked becsípődés gátló😃.
De lehet csak bekapott valami koszt.Mikor felbakoltam fával a végén már egész könnyen járt kézzel is.
De lehet csak bekapott valami koszt.Mikor felbakoltam fával a végén már egész könnyen járt kézzel is.
Levee156SW18-05-2018 21:04:46 // 53918
Mikor megvettem(156 SW 2 ev allas utan),brutalisan szorult,egyszer probalkoztam tiszta szilikonolajjal,de nem hinnem,hogy maszaton kivul adott valamit.
Aztan valahogy bejarodott,es azota is jo.
Italian tuneup kell ennek is. :D
Aztan valahogy bejarodott,es azota is jo.
Italian tuneup kell ennek is. :D
bagoly18-05-2018 21:00:00 // 53917
Sziasztok. 2.2 jts nem indul elsőre, csak 2-ra. Szerintetek hol keressem a hibát? Diag nem ír hibát. Köszönöm
berobbantam18-05-2018 15:58:25 // 53916
Sziasztok.Az ablakkereteket mivel érdemes megkenni,hogy könnyebben járjon az üveg,de nem maszatoljon össze mindent?
Levee156SW18-05-2018 06:16:23 // 53915
A 98+ benzinek vilagaban vagyok fokent erintett-azt talan meg az OMV is Swechatrol hozza,az adalekokas meg valoban szamit (ha valoban belekerul).
Az elkeveredes miatt nem aggodnek -egyreszt a brown mozgas miatt,hisz elegy kepzodik-masreszt off auton en is olompotlozok (bar ott a mozgas is segit),es nem szokott gond lenni vele. Talan azert gyengul kicsit a tank vegefele,mert a hagyomanyos mechanikus AC abbol mar nem tud akkora benzinnyonast csinalni,illetve el is melegszik.
Mondjuk viz is lehet benne-azt egyszercsak megvizsgalom. :)
Az elkeveredes miatt nem aggodnek -egyreszt a brown mozgas miatt,hisz elegy kepzodik-masreszt off auton en is olompotlozok (bar ott a mozgas is segit),es nem szokott gond lenni vele. Talan azert gyengul kicsit a tank vegefele,mert a hagyomanyos mechanikus AC abbol mar nem tud akkora benzinnyonast csinalni,illetve el is melegszik.
Mondjuk viz is lehet benne-azt egyszercsak megvizsgalom. :)
atis_166jtd17-05-2018 19:56:31 // 53914
Ennyire nem egyértelmű. Nézzél meg egy mol telepet, bent áll az omw-s tartályató. Haverom felirat nélküliver jár minden fajta kútra. Csak van akik előre adagolt üzemanyagot kérnek, van akik tiztát és ők öntik bele a tartályba. Általában az autó lefejtése után a literhez mérten. Beleöntik és várják a cyodát hogy majd elkeveredik.
Levee156SW17-05-2018 17:48:19 // 53913
Akkor nem lepodom meg. :P
Szerintem legalabbis tok egyertelmu az OMV-MOL-Shell sorrend(illetve hogy utobbinal a V-Power racingkent tankolt dolog ritkan ad pluszt a vegosszegen kivul)-a tobbirol meg ne is beszeljunk.
Meg a Lukoil,meg az Agip bekebeli 98-asa (#ladaszag) egy hasznos dolog,de kizarolag katalizator nelkuli autoba.
Szerintem legalabbis tok egyertelmu az OMV-MOL-Shell sorrend(illetve hogy utobbinal a V-Power racingkent tankolt dolog ritkan ad pluszt a vegosszegen kivul)-a tobbirol meg ne is beszeljunk.
Meg a Lukoil,meg az Agip bekebeli 98-asa (#ladaszag) egy hasznos dolog,de kizarolag katalizator nelkuli autoba.
frusciante17-05-2018 14:25:14 // 53912
Az én vasamnak is az alja a gyenge pontja... Motor porlasztók, dpf egr kettőstömegű minden rendben van sőt... De holnap megyek küszöbökért Tuningman Gabihoz... Aztán ha lesz hely cseréljük utána kap vagy 3 liter rücsit.... :)) elviszem vmi komolyabb alvázvédelemre üregvédelemmel.
WarbiRunner (Gyuri)17-05-2018 14:09:40 // 53911
sokalltam=keveseltem. Szóval későn történt a befecskendezés :-)
WarbiRunner (Gyuri)17-05-2018 14:05:22 // 53910
A dpf tisztítóval nem biztos hogy játszanék egy 159 2.4-nél. Megemeli a hengerben a hőmérsékletet, ezzel próbál a dpf-nek segíteni. Az égést eltolja a magasabb NOx felé , ugyanis ez spontán regenerációt tud eredményezni. Tehát hosszabb lehet a regen. ciklus. Nem tudom biztosra hogy ezt csinálja, de elég valószínű.
Még a 146-ba töltött nekem egyszer egy szaki. Elhalkult a motor, és ezt ő óriási eredménynek gondolta, csak jó lehet.
Aha... szerintem meg megnöveli a gyulladási késedelmet (véletlenül sem javítja az égést), későbbre tolja az égést, ezzel növeli hengerek hőmérsékletét, így a NOx kibocsájtást. Elvileg ekkor a spontán regeneráció gyorsul, ritkább lesz az aktivált regen. Egy Eur 2-3 -mas autó még nagyobb előtöltésre van hangolva, ha chipes, akkor pláne. Azokkal tehet csodát, helyére tolja az előtöltést, halkul.
Na ez egy 159-nél gyilkosság, mert eleve nagyon késői befecskendezésre van programozva. Lehet hogy csak simán többet fog zabálni, de lehet hogy a hengerfej sem köszöni meg. Én van ahol 4(!) fokot húztam rajta vissza, mert borzasztóan sokalltam az előtöltését.
Még a 146-ba töltött nekem egyszer egy szaki. Elhalkult a motor, és ezt ő óriási eredménynek gondolta, csak jó lehet.
Aha... szerintem meg megnöveli a gyulladási késedelmet (véletlenül sem javítja az égést), későbbre tolja az égést, ezzel növeli hengerek hőmérsékletét, így a NOx kibocsájtást. Elvileg ekkor a spontán regeneráció gyorsul, ritkább lesz az aktivált regen. Egy Eur 2-3 -mas autó még nagyobb előtöltésre van hangolva, ha chipes, akkor pláne. Azokkal tehet csodát, helyére tolja az előtöltést, halkul.
Na ez egy 159-nél gyilkosság, mert eleve nagyon késői befecskendezésre van programozva. Lehet hogy csak simán többet fog zabálni, de lehet hogy a hengerfej sem köszöni meg. Én van ahol 4(!) fokot húztam rajta vissza, mert borzasztóan sokalltam az előtöltését.
WarbiRunner (Gyuri)17-05-2018 13:44:15 // 53909
Én is csak az injektor felújításig önöttem Spurit, 2t olajat, mindenfélét. Azóta inkább gázolajon kívül semmit... nulla értelme van :-) Pláne a régi jtd-kbe, amik minden varázslat nélkül elfutnak 4-500e km-t. Hamarabb rohad el a kaszni, mint hogy kidőljön a motor. Inkább alvázvédelemre költeném a plusz pénzt :-)
Föckös17-05-2018 13:24:17 // 53908
Egy egr kikapcsolással jár ;-)
a chip része, ha lehet így fogalmazni... szóval ahhoz nem nyúlunk, ha nem kéred.
ha esetleg "rigó", akkor max elsírjuk magunkat...
a chip része, ha lehet így fogalmazni... szóval ahhoz nem nyúlunk, ha nem kéred.
ha esetleg "rigó", akkor max elsírjuk magunkat...
atis_166jtd17-05-2018 08:17:27 // 53907
Biztos van külömbség, főleg hogy a kút sima adalékmentes üzemanyagot vásáról és liter után ő önti a tartályba az adalékot. Sajna van ismerős sok kútnál meg tartáky autós is. Tőlük érdemes megtudni hól van jó üzemanyag.
Gyapi Ɨ|ѯ17-05-2018 08:10:24 // 53906
na mégegyszer, hátha
Van valakinek elfekvőben (159 2.2 JTS)
71739394 és 71739393
kódszámú tömítése, amit el is adna?
mindenhol csak 10 darabos csomagban adják.
Esetleg tudtok mondani helyettesítő alkatrészt vagy alternatívát a cseréjére?
Van valakinek elfekvőben (159 2.2 JTS)
71739394 és 71739393
kódszámú tömítése, amit el is adna?
mindenhol csak 10 darabos csomagban adják.
Esetleg tudtok mondani helyettesítő alkatrészt vagy alternatívát a cseréjére?
Piritu - 1.000.00017-05-2018 06:49:57 // 53905
Mar lecsereltem :-)
frusciante17-05-2018 06:39:01 // 53904
Ha igen?...;)
VV617-05-2018 02:35:20 // 53903
Másik ótót kén' má venni, nem kútra fogni! :D
VV617-05-2018 02:34:12 // 53902
...na és az ausztráliai...?
Levee156SW17-05-2018 00:53:00 // 53901
Ha nem a Shell, pislogj ketszer!;)
Piritu - 1.000.00016-05-2018 21:50:43 // 53900
Mindössze arra akartam utalni, hogy az ellenőrzésre hivatkozni, mint biztosítékra teljesen felesleges. Mondjuk gyakorlatilag ezt írtad le te is :-)
frusciante16-05-2018 21:23:06 // 53899
Ha kenőpénzről beszélsz akkor sehol se kéne tankolni, mert egy multi kútja ami franchiseba megy ugyanúgy korruptálhat akárkit, sőt a multi tulajok méginkább... :) de természetesen mindenki úgy és aszerint választ mindenben ahogy neki jól esik... Egyébként egyik kutas barátom a három nagy egyikének alkalmazottja és ha náluk tankolsz hiába veszed le a prémium pisztolyt, 10ből 7szer... :) még azt is tudják előre melyik nap jön ki hozzájuk a navos család... Igen tudom, h ez már másik topic téma... :)
Piritu - 1.000.00016-05-2018 20:50:42 // 53898
" Ilyen különbséget nem fog észrevenni senki " - pedig de...
Nagy forgalmú maszek kúton tankoltam párszor és már majdnem szétszedtem a Pókot, mert minden baja volt. Rángatott, nem pörgött fel, stb.
Aztán helyi MOL kúton tankoltam és "megjavult" az autó. Azóta nem megyek maszek helyre.
A mai kenőpénzes világban meg nem hiszek semmiféle állami ellenőrzésben.
Nagy forgalmú maszek kúton tankoltam párszor és már majdnem szétszedtem a Pókot, mert minden baja volt. Rángatott, nem pörgött fel, stb.
Aztán helyi MOL kúton tankoltam és "megjavult" az autó. Azóta nem megyek maszek helyre.
A mai kenőpénzes világban meg nem hiszek semmiféle állami ellenőrzésben.
Kazes☻16-05-2018 19:53:51 // 53897
Ezekhez már itt van ez... :)
frusciante16-05-2018 19:31:33 // 53896
10ből 9 autós olyan különbséget keres mint pl, 0,5 literrel kevesebb fogyi, vagy h fél mpvel jobban gyorsul... Ilyen különbséget nem fog észrevenni senki aki csak alap üzemanyagot tankol, hozzáteszem, h aki tankol prémiumot is vagy csak azt ott sem fog ilyet tapasztalni... A prémium üzemanyagok lényege a tisztább égés, az h több kenőanyagot tartalmaz ezáltal felülről is kapnak kenést a dugattyúk amik az alap üzemanyagtól nem kapnak... Sima alap üzemanyagok közti különbséget én úgy értem, h más a szaga másképp van felkészítve a télre, esetleg kicsit jobban kormol egy diesel tőle, vagy büdösebb a végtermék csak a vegyészek tudják, h mi kerül és mi nem egyes országokban a nyálam, itthon az alapnyál szinte mindenhol a MOLTÓL jön... Csak az omw hozza schwehatból azt is csak addig amíg a Duna hajózható... Egyébként tankolhatsz Jancsi bácsi óljában is, ha az ól forgalmas... A gond ott kezdődik, h az üzemanyag nagykereknél majd 3 hónapot áll az üzemanyag aminek 4 hónap a szavideje... Kis forgalmú kútnál és lehet ez MOL shell omw simán lehet oktánszám csökkenés a dieselen kiül a paraffin, ez sokkal gázabb, mint h milyen márka alatt tankolsz. Összefoglalva van különbség üzemanyagok közt, viszont az alap normát mindegyiknek teljesíteni kell még Jancsibának is mert a Nav havonta jár ki mintát venni és ha nem frankó a nyál a kút bezár. A lényeg inkább, h forgalmas kúton tankolj! Nyíregyháza környékén lennék kíváncsi egy kutas kolléga véleményére mert ott közel az ukrán határ... :)
forrasr16-05-2018 19:13:15 // 53895
Én is mindig osztrák nyállal járok és soha semmi különbséget nem tapasztalok😁 osztrák és az ausztriai között
Liquid16-05-2018 18:59:55 // 53894
okostojás mi? :D
Felváltva tankolok Bécsben kiváló osztrák cuccot, illetve itthon ahol épp kijön. Persze mindig valami értelmes kúton, nem a Jancsi bácsi pajtájából és soha semmilyen különbséget nem tapasztaltam, de a kolegáim se. Pedig együttesen sok 100e km-t tekertünk le, én csak 70e-ret. Szóval lehet itt szépeket mondani, de az biza placebo.
Mert elhiszem, hogy laborban kimutatható lenne valami gyerekhangyafaxnyi különbség, de hogy az nem érezhető az tuti.
Ja és még hozzátenném, hogy Bécs fele mindig többet eszik az autóm 1-1.5 literrel, mint hazafelé, tökmindegy hol tankolok.
De ha okostojásnak tartasz kérdezd meg Piritu-t vagy másokat akik mászkálnak hosszútávon.
Felváltva tankolok Bécsben kiváló osztrák cuccot, illetve itthon ahol épp kijön. Persze mindig valami értelmes kúton, nem a Jancsi bácsi pajtájából és soha semmilyen különbséget nem tapasztaltam, de a kolegáim se. Pedig együttesen sok 100e km-t tekertünk le, én csak 70e-ret. Szóval lehet itt szépeket mondani, de az biza placebo.
Mert elhiszem, hogy laborban kimutatható lenne valami gyerekhangyafaxnyi különbség, de hogy az nem érezhető az tuti.
Ja és még hozzátenném, hogy Bécs fele mindig többet eszik az autóm 1-1.5 literrel, mint hazafelé, tökmindegy hol tankolok.
De ha okostojásnak tartasz kérdezd meg Piritu-t vagy másokat akik mászkálnak hosszútávon.
Csabo2216-05-2018 18:43:32 // 53893
Placebo, mi?
Okostojás :D
Okostojás :D
frusciante16-05-2018 18:43:07 // 53892
Igen. Ez Izraeli "szegénylegényé"...3ad magában.
Kazes☻16-05-2018 15:33:26 // 53891
Ez milyen kút, valami magánzó?
Gyapi Ɨ|ѯ16-05-2018 15:18:00 // 53890
frusciante16-05-2018 10:08:26 // 53889
Üzemanyagra még annyit, h sokszor vagyok kint lefejtésnél és pl. A szlovén meg a román benzin szaga is sokkal büdösebb mint a MOL vagy osztrák nyálé. Viszont románból jön talán a legjobb gázolaj annak tényleg -40körül van a dermedéspontja télen... Lehet, h a cetán és okán számok mindegyik esetében elérik a határértéket de van különbség... Ja és itt nem arra gondolok, h az egyikkel 240 a másikkal 230 a kocsi vége, vagy h az Érdi emelkedőn az egyikkel 6ba a másikkal 4be megyünk fel...
frusciante16-05-2018 09:23:59 // 53888
Az engine flush igazából nem adalék ugye, hanem csak segít olajcserénél felhigítja az olajat, h jobban eltávozzanak a mocskok is a rendszerből. Igazából jó dolog szerintem, de csak egyszer használtam, mert egy szerelő ismerősöm szerint a csapágyakról is eltávolítja az apró fém szemcséket amik igazából segítik a kenést vagy vmi ilyesmi... :) én nem értek hozzá, de nekem jó ötletnek tűnt... Az üzemanyagról meg kicsit más az elképzelésem, mint h Placebo.... Benzinkutazok, tudom milyen gázolaj jön a MOLtól, tudom milyen ha szlovákból, ha szlové bólyánál, ha románból, vagy ha schwehatból(omw finomító) jön a gázolaj... Ténylegesen van különbség, de aki nem hiszi annak szívesen hozok mintát mondjuk egy szlovén rendelésből és egy schwehatiból... A 100as meg prémium üzemanyagok pedig tényleg jobbak, de szerintem ezt nem vitatja senki. Feltéve persze, h a kutas kollégák nem veszik meg a tankerestől az adalékot (ami ugye a tartányba kéne h kerüljön) és adják el jó pénzért.... :(
Piritu - 1.000.00016-05-2018 07:20:48 // 53887
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
459
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?