Forum >> Szerelőműhely

Csabo2216-05-2018 00:14:30 // 53886
Tudtommal van olyan EGR falazó, ami nem fed teljesen, vannak rajta lukak/rések amik átengednek ezért nem villantja fel a motor kontroll lámpát. restricted flow blanking plate.

De lehet megint csak kár volt megszólalnom, mert a végtelenségig olvasott és tapasztalt kollégák majd megmondják a tutit ;)
Levee156SW15-05-2018 23:39:24 // 53885
Na jo, de egy JTD-nek ilyen szempontbol semmi sporterteke. ;)
Javaslok egy 160 korul futott hasznalt JTS-t,aminek volt ugyan gazdaja,de epp csak annyira,hogy katasztrofa ne legyen. ;D
Levee156SW15-05-2018 23:32:43 // 53884
Olompotlasnak hasznalom off auton-valoban jobban megy /fogyaszt vele, de semmikepp nem szebben.
A legkulturaltabb eddig a Gold Eagle volt, ha meg mar olommentesbaratak a szelepulekek, 1/3 resz E85 csomo lenti nyomatekot,remegesmentesseget meg tisztabb kipufogogazt ad.
Levee156SW15-05-2018 23:24:50 // 53883
Igy van-en is csak azert hasznalom,mert semmi eszreveto hatasa nincs...ja,de!
(Hozzateszem,korabban vmiert nem OMV 100-ast tankoltam-de mar elmult.)
Szido15-05-2018 15:02:49 // 53882
Ez milyen szoftveres módosítással jár? Csak azért kérdezem, mert szeretném, ha a chip szoftver maradna.
Buksi15-05-2018 13:53:15 // 53881
Látom nagyban űzöd az ipart! :-))))))))
Föckös15-05-2018 13:45:56 // 53880
simán kiütöm neked Bp-en, vagy Ákos Hahóton.
Van falazólemezem is egy 30 db még.
Liquid15-05-2018 12:56:29 // 53879
az EGR kiiktatása egyszerű dolog, be kell rakni egy fémlapot, ez a mechanikai része. A programból kiírást meg a chip-es megoldja.
Szido15-05-2018 12:24:54 // 53878
Jó, látom itt sincs túl nagy egyetértés. :D
Azért öntöttem bele ezt a szart, mert vegyszeres tisztítás volt nemrég, és ajánlották, hogy még azért egy teli tankhoz tegyek egy flakonnal. Az EGR-t szeretném kiköttetni, de chipelve van, és nem vihetem akárhova.
Csabo2214-05-2018 22:44:19 // 53877
Már látom, h kár volt megszólalnom :D
Liquid14-05-2018 22:34:33 // 53876
ezek közül az osztrák gázolaj a legjobb...placebo :D
Piritu - 1.000.00014-05-2018 22:15:04 // 53875
sok felesleges pénzed van, irigyellek...
Csabo2214-05-2018 22:00:03 // 53874
Én Protec-et használok. minden olajcsere előtt engine flush. olajakba nano adalék, évente 2x CR tisztitó. ezek bizonyitottak. ja, és osztrák gázolajjal járok főváros környékén.
Múltkor a paraszt bringás kijött az országútra, pedig mellette fut a tökéletes bringaút. na mondom öreg, most kapsz 1 felhőt az arcodba. lepadlóztam, de alig jött ki vmi...
frusciante14-05-2018 21:45:30 // 53873
Na pl ilyen injektor tisztító meg Spuri meg ilyeneket se tennék bele.. A Spuri igazából csak égéajavító Spuribá a cég tulaja,
ismerősöm sztárolja a cuccát de őt még nem láttam Spurit önteni még a céges kocsijába se pedig sokszor tankol nálam... :)
Liquid14-05-2018 21:44:00 // 53872
na akkor egyetértünk :)
frusciante14-05-2018 21:41:08 // 53871
:) igazából semmilyen csodaszerben nem hiszek, motorolajhoz sem öntenék soha semmilyen kopogáshallkítótmegmittoménmit, ezt is csak kipróbáltam, h többet ne kelljen vennem... :) ha rossz a dpf ez biztos nem segít rajta, ha meg jó ne vegyen hozzá Senki!
Piritu - 1.000.00014-05-2018 21:36:02 // 53870
Volt itt az oldalon is régebben egy cartárs aki a csodaszerek által hazavágott motorokkal kereste a napi betevőt...
Piritu - 1.000.00014-05-2018 21:34:44 // 53869
A 159-nél 200e km után mindenféle tisztító csodaszer nélkül nullásak voltak a korrekciós tényezők. Ehhez képest milyen kimutatható javulást tud hozni bármi?
Liquid14-05-2018 21:31:07 // 53868
szerinted mit tud tenni 1000-szeres higításnál bármilyen szer? :)
Ha szerencséd van akkor semmit... legalábbis nem rosszat.
frusciante14-05-2018 21:26:00 // 53867
Lehet, h tényleg placebo... Ha nem használom is 8-900 kmenként regenerál, de ha használom is... :) egy flakont vettem 250 ml de 1:1000hez kell keverni... Minden 5. Telitanknál ajánlják hát nem tudom szerintem sose fogy el.... :)250literenként 50 ml... Nem is tudom, h mit vártam tőle.... Lehet, ha vkinek szar a dpf ér vmit de én nem vettem észre se jobb se rosszabb nem lett a helyzet...
frusciante14-05-2018 21:16:26 // 53866
Én is szoktam dpf cleanert használni! KB. Minden 5. Telitanknál. Ilyet még nem vettem észre... igaz én mannolt használok. Szerintem ott más lesz a bibi...
Piritu - 1.000.00014-05-2018 21:14:58 // 53865
Mindig csodálom azokat akik nem tudnak mit kezdeni a pénzükkel és mindenféle csodaszerre költik azt.
Túl vagyok a millán, sose költöttem ilyesmire, sose kellett.
berobbantam14-05-2018 21:03:01 // 53864
Én meg nem hiszek ezekben a csodaszerekben.10000-enként olajcsere,néha elengedem 4-4.5 ezerig oszt csókolom.Semmi baja eddig pedig a 7.k-t teszem bele mióta meg van.Kopp kopp.
Levee156SW14-05-2018 19:40:12 // 53863
Tisztul a reszecskeszuro. Nem ez volt a cel?
Az STP cuccok nem rosszak (az injektortisztitojukat hasznalom rendszeresen)-nem hiszem,hogy pont ez a termek ne lenne kitalalva.
Föckös14-05-2018 14:23:49 // 53861
hát ez biztos, hogy nem az adalék miatt van.
szolenoidot, vákumcsövet ellenőrizd
Liquid14-05-2018 12:46:57 // 53860
most mondjam azt, hogy minek öntötted bele?
Biztosan nem normális dolog, remélhetőleg egy tankolás után helyrejön...
Szido14-05-2018 12:32:48 // 53859
Sziasztok! Nemrég vettem egy flakon STP részecskeszűrő tisztítót. Betöltöttem 65 liter gázolaj mellé (2.4 JTD), és azóta minden indulásnál és gyorsításnál füstöl a kocsi. Azt vettem észre, hogy 2500-as fordulat alatt ha gázt adok, nem nagyon akar gyorsulni, de füstöl. Ha (nagy nehezen) eléri a 2500-at, kb harmadára csökken a füstölés, és megindul a kocsi. Normális ez?
marci9114-05-2018 08:26:46 // 53858
Sziasztok!
1.6 TS vezérlés csere előtt volt olajfolyásom a szelepfedélnél. A csere után szépen megtakarítottam a felületet és egy új BGA tömítést tettem fel, volt öröm, aztán így is elkezdett a kipufogó felől szivárogni a drága Selenia. A műanyag szelepdeknin nem találtam repedést. Mi lenne a jó megoldás? Köszönöm!
Balint11-05-2018 08:56:14 // 53857
Nincs mit! :)
frusciante11-05-2018 08:15:46 // 53856
Köszi. Közben én is kiszedtem, fentről lefelé adta nekem is, igaz nekem ugye nem számított h jön ki mert cserés... Az újat meg fordítva lehet berakni agytól a csatiig már látom... Azért köszi mégegyszer!
Balint11-05-2018 07:29:08 // 53855
Én fentről húztam ki alulra, a kerék felé, mivel a másik vége benne volt még az agyban. Azért szedtem így szét nehogy beletörjön az érzékelője.
forrasr10-05-2018 20:48:27 // 53854
AW=ArbeitWert, jellemzően a magukra valamit is adó biztosítók audatex programmal számolják a kárszámítást, amely gyári időnormákat használ(ha beütsz egy alkatrész cserét, akkor ha szükséges hozzá egyéb megbontás azt is számítja a program-Pl.: ha fényszóró cserére ír 2AW-t ahhoz lehet még leveszi a lökhárítót-ha indokolt technológiailag és akkor számolja annak is az idejét külön tételként), 10 és 12AW-s rendszerek vannak, 12 a Mercedesnél és a BMW-nél használatos, a többiek 10AW-s-ak, azaz egy órát osztja 10 részre=ebből jön az 1aw=6perc. Első körben egyezségit fognak számolni, általában ez a jármű korától függően beállított óradíjjal(fényező és lakatos) valamint alkatrészárakkal számított összeg. így kijön egy x összeg, ez kevesebb mintha számlára javítanád valahol,)idősebb autóknál lehet jó alternatíva) ez az a kategória ha van ismerősöd, vagy bejáratott javító akihez elviszed az autót aztán megcsinálja számla nélkül, esetleg még van bontott cuccod is hozzá azokat elviszed a javítónak, így még maradhat is az összegből valami. Ha valaki nem járatos ilyen témákban annak általában nem éri meg az egyezség, az jobban jár ha nem kéri, max előlegként-mert erre is van mód, de ki kell hangsúlyozni, hogy előlegként, és akkor nem utasíthatja el a számlás javítási igényt. Jegyzőkönyvvel elmész szimpatikus javítóhoz-adsz neki meghatalmazást a javításra javító kér jogalapi igazolást a biztosítótól ő megjavítja, és neki utal a számla alapján a javító.-talán ez a legjobb alternatíva.(csak korrekt javító legyen, ne olyan aki az Ügyfelet és a biztosítót is át kívánja verni, mert ebből származnak sokszor a bonyodalmak, aminek az Ügyfél is megissza a levét) Szombaton a rallyn jó eséllyel összefutunk, ha gondolod részletesebben is kifejtem, meg ha van kérdés szívesen segítek ha tudok.
berobbantam10-05-2018 20:00:11 // 53853
Nekem utalták az összeget,majd rá vagy 2 hétre jött a levél,hogy elfogadom-e😀
Coyote10-05-2018 15:36:55 // 53852
Ez nállam ugy volt hogy azt mondta a biztosítós kárfelmérő, hogy első körben mondanak egy árat ezt vagy elfogadod vagy nem, de ha igen akkor bármire elköltheted. A másik az hogy kérsz róla egy árajánlatot amit a biztosító vagy elfogad vagy nem. Ilyenkor van az AW ami a szerelésnek, javításnak egy átlag száma. Igazából ezzel nagyon nem kell foglalkozni.
frusciante10-05-2018 15:36:50 // 53851
Lentről felfelé vagy fordítva jön ki egyszerűbben? Köszi előre is!
Balint10-05-2018 15:04:40 // 53849
Szia!

156-osban a csomagtartóban van a csati, oldalt a kárpit alatt, ezért gondolom a 147-ben is.
frusciante10-05-2018 14:48:40 // 53848
SOS segítség kéne. 147be a hátsó (jobbos) ABS jeladó hova megy fel? Hol van a csatija? Ki kéne cserélnem de ahogy alánéztem nem láttam acsatit... A csomiba van? Köszi előre is
WarbiRunner (Gyuri)10-05-2018 12:42:27 // 53847
Köszi, összeget még nem mondtak, csak AW-t. Reméljük tényleg valami reális összeg lesz a vége..
ZoliNix10-05-2018 12:20:14 // 53846
Esetleg valaki nem ismerné.
Polenszűrő cserénél nagy segítség volt (C4-en azt sem tudtam hol keressem)
Mann filter
berobbantam10-05-2018 10:33:07 // 53845
Szia
Az Aw-t nem tudom hogy váltják.De nekem mikor beletolattak a hátuljába 57000-et fizetett a biztosító.Egy lökös le-felszerelés volt benne plusz a fényezése(metál).Szóval ki lehet jönni belőle.Valójában meg egy polír kellett csak neki.
atis_166jtd10-05-2018 09:52:51 // 53844
Mérd ki a kábeleket, átmegy e rajtuk elég delej.
WarbiRunner (Gyuri)10-05-2018 09:34:02 // 53843
Nem tudom melyik topicba illik leginkább: apum autója koccos lett, és szemlézik. A kárfelmérésnél megállapítanak valami AW mennyiséget, amit ha jól gugliztam ki munkaórára lehet fordítani. De gugli szerint 1AW=6perc. A szemle lapon ha 6 percekre fordítom az AW-ket, tök irreális az egész. Pl 6 perc egy fényszóró csere?
Egy nem kicsi kárra 52AW jött össze, ami sehogy nem fedi a valóságot. Van valakinek erre tapasztalata, hogy hogy működik ez? Hogy lesz az AW-ből valami normális megítélt összeg amiből az autót össze lehet rakatni?
speer10-05-2018 09:21:55 // 53842
Sziasztok, 147-esen légzsák hiba kiolvasással küzdök, kapcsolgatós kkl kábellel, FiatEcuscan progival, valamit módosítani kell a progin, mert ellenőrizze a beállítást hibát ír ki.
Piritu - 1.000.00010-05-2018 07:18:41 // 53841
Jó barátunk a gugli 0,46 mp alatt talált :-)
Piritu - 1.000.00010-05-2018 07:09:56 // 53840
Alkatrészboltban kérdezted? Nem hinném, hogy nem lehet kapni, mert ránézetre az asszony OFF-jában is ilyen van, az meg milliószámra fut.
bagoly09-05-2018 23:51:20 // 53839
Sziasztok. Szívó és kipufogó vezérlésmódosító szelepet tényleg csak ebay ról lehet beszerezni? A képen látható szelep való a 2.2 jts hez? Köszönöm
krisz.v09-05-2018 21:55:59 // 53838
A tartály felső csonkja körül volt egy repedés ami miatt nem tartotta a nyomást, ezért cseréltem ki. Szerintem sincs köze a cseréhez, nem is lehet, de csak azóta van benne ilyen. A betöltő nyílásnál is van ilyen habos trutyi, a réginél nem volt. Egyébként nyomásnak kell is lenni a rendszerben! Az olaj hibátlan és az olajbetöltő sapkán sincs semmi hasonló nyom.
Szoszo™09-05-2018 17:50:00 // 53837
Szerintem semmi köze nincs a tartály cseréhez.Miért cseréltél tartályt?Eresztett?Lehet h nyomás van a rendszerben.Könnyen előfordulhat h előtte is ilyen volt a víz csak nem láttad a régi tartályban.Olajtól habozhat.Olaj milyen színű?Nincs véletlen több "olaj" benne?Könnyen lehet h hengerfejes......
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.