Forum >> Szerelőműhely
TDI7509-11-2010 11:24:21 // 32272
Még valami. Mit mondtok a Magneti Marelli szondákról?
TDI7509-11-2010 10:36:59 // 32271
Sziasztok! Milyen jelalakot kéne mérjek egy lambda szondán? (persze ha jól működik)
Mekkora csúcstól csúcsig feszültséget, és ez milyen gyors jel? Gondolom periodikus. Persze oszcilloszkóppal mérve.
Mekkora csúcstól csúcsig feszültséget, és ez milyen gyors jel? Gondolom periodikus. Persze oszcilloszkóppal mérve.
Kareszka198409-11-2010 10:01:38 // 32270
gyári cuccok tuti jobbak, de átmeneti megoldásként minden megoldható :)
Liquid09-11-2010 09:30:12 // 32269
ez tény :) annyi géz lehet lehet csak hogy esetleg spec. vége van a csőnek, bár az is megoldható.
Én inkább cseréltem gyári újra a kartercsövet (igaz eszetlen ára volt)
Én inkább cseréltem gyári újra a kartercsövet (igaz eszetlen ára volt)
Kareszka198409-11-2010 09:15:14 // 32268
cső-cső, szerintem nincs semmi különös anyagbol, mint gumibol...node nem akarok okos lenni :)
Liquid09-11-2010 08:28:08 // 32267
az nemtom milyen cső, de a kartercső a motor jobb oldalán jön ki, és bemegy a szívócsőbe a folytószelep elé
Kareszka198409-11-2010 08:23:37 // 32266
úgytudom ez a kartercső, meghogy helyettesíthető hasonló csővel is :)
Tyler09-11-2010 08:23:11 // 32265
köszi, de még nem jött össze egyenlőre..
Tyler09-11-2010 08:20:55 // 32264
Hari08-11-2010 22:59:47 // 32263
Arra a kérdésre, v. felvetésre, hogy " A felső lengőkar csere után nem kell futóművet állítaní?!" A válasz - ténylegesen mivel semmilyen paraméterét nem lehet állítaní az összetartáson kívűl - : NEM KELL ÁLLÍTANÍ!!! ... az viszont, hogy minden évben illík ellenőriztetní, bemérní .... dícséretes!!!
Tulajdonképpen ha a f.mű rendben van és nincs a vázban sérülés, deformáció akkor nincs is szükség állitásra! .... de a jó Magyar utak !
... de hááá mi lenne velünk szerelökkel ha baba popsí simaságúak lennének az utak?!!! :-)
Tulajdonképpen ha a f.mű rendben van és nincs a vázban sérülés, deformáció akkor nincs is szükség állitásra! .... de a jó Magyar utak !
... de hááá mi lenne velünk szerelökkel ha baba popsí simaságúak lennének az utak?!!! :-)
Piritu - 1.000.00008-11-2010 20:32:42 // 32262
"Felső lengőkar cserekor nem kell futóművet állítani." - ezt szerintem csak akkor jelentheted ki, ha megmérted, mert előtte is lehetett rossz. Túl szarok a magyar utak :-(
Lehet hogy hülyeség, de az a véleményem, ha valamit cserélek ellenőrizni kell. Ha meg nem kell semmit cserélni évente akor is futóműmérés.
Még nem volt olyan, hogy ne lehetett volna állítani rajta.
Lehet hogy hülyeség, de az a véleményem, ha valamit cserélek ellenőrizni kell. Ha meg nem kell semmit cserélni évente akor is futóműmérés.
Még nem volt olyan, hogy ne lehetett volna állítani rajta.
Kareszka198408-11-2010 20:13:28 // 32261
hohohooo :D érdekes lehet egy jobbra kanyar :D
Döme7908-11-2010 20:10:50 // 32260
Egy haveromnak, egyébként Zsuzska cartársnak volt hasonló problémája, neki csak valami kontakt hiba volt a gázpedál jeladónál, vagy potméternél.
GTPeti08-11-2010 20:05:59 // 32259
Kareszka198408-11-2010 19:57:32 // 32258
de ez szét volt durranva...ruszkik meg gondolom fogyasztáscsökkentés céljábol kapják le a kerekeket (kevesebb surlódás)
GTPeti08-11-2010 19:50:41 // 32257
A ruszkiknál gyakori, hogy 3+ tengelyes tgk-k elsőkerék nélkül járnak. Itt szoktak megjelenni ilyen postok is.
Kareszka198408-11-2010 19:46:19 // 32256
na annyira azért nem kell betojni...most sozmbaton láttam saját szemmel:
Egy nyergesvontató húzott el mellettem tökig megpakolva cukorrépával és a pótkocsi 3 sor kerekéből az egyik első már csak történelem volt, csak az oldalfalak lefegtek a vad pörgéstől...szerintem meglepődött a sofőr, amikor megállt lepakolni a rakományt, hogy valami nem stimm :D
Egy nyergesvontató húzott el mellettem tökig megpakolva cukorrépával és a pótkocsi 3 sor kerekéből az egyik első már csak történelem volt, csak az oldalfalak lefegtek a vad pörgéstől...szerintem meglepődött a sofőr, amikor megállt lepakolni a rakományt, hogy valami nem stimm :D
[k i z z o]08-11-2010 18:27:18 // 32255
Van velük baj, mert gyenge minőségűek,sajnos a magasan tartott olajszint nem segit rajtuk :). A redesign tényleg jobb.
Vigyázz, ez a magasan tartott olajszint olyan urban legend féleség, mint a forced ECU reset by battery removal .)
Vigyázz, ez a magasan tartott olajszint olyan urban legend féleség, mint a forced ECU reset by battery removal .)
[k i z z o]08-11-2010 18:14:59 // 32254
Az egy antiparallel potméter. Ha gondja van, mivel elég komoly a self tesztje, a diagnosztika dobja. Mással lesz gond. Vidd el normális helyre diagnosztikára - ez nem egyenlő a hibakód olvasással.
gyml08-11-2010 17:52:41 // 32253
Ma voltam a győri Unixban 1l Seleniat venni utántöltéshez és találkoztam egy szintén olasz autóssal. (Punto GT) Kicsit beszélgettünk és mondtam neki, hogy mindíg max környékén tartom az olajszintet a vez. mod. miatt. Erre ő azt mondta, hogy egy Alfás haverjától tudja, hogy ezekkel szokott baj lenni, de ő valamelyik Fiat típusét rakta bele, mert ugyanaz, csak tartósabb. Erről tud valaki valamit?
WarbiRunner (Gyuri)08-11-2010 15:40:27 // 32252
Kareszka198408-11-2010 15:21:21 // 32251
nem vettem észre, hogy nyalná :)
Hari08-11-2010 15:09:06 // 32250
Ahhh! Bakkkker! Ez a "kis" terpesztés pont elég, hogy megegye a guma belső peremét!!!
Javaslom alaposan megvzslatní a szilenteket, s ha nincs hibás szilent, akkor csak egy kis összetartás + és megoldódík a gond! :-)
Javaslom alaposan megvzslatní a szilenteket, s ha nincs hibás szilent, akkor csak egy kis összetartás + és megoldódík a gond! :-)
Alfa GT-Csaba08-11-2010 12:51:00 // 32249
Köszi szépen!Akkor bontottat kap!
Erhard 242 (Pure Energy)08-11-2010 11:08:57 // 32248
gázpedálnál :) új áron zúzós :(
Skodra08-11-2010 10:39:19 // 32247
Nem, Szeptemberben lettek cserélve a fölsők,azóta nem volt futómű állításon.Tavasszal mikor felkerültek a nyári gumik ,még teljesen rendben voltak,mostanra meg félrenyalta!Szomorú vagyok még kibírt volna pár ezer Km-t!
Kareszka198408-11-2010 10:26:45 // 32246
Alfa GT-Csaba07-11-2010 22:55:27 // 32245
Köszi szépen!Majd érdeklődöm akkor.
Poló07-11-2010 22:52:46 // 32244
Nem tudom, az enyémben nincs, viszont akik cserélték, húzták a szájukat. Hívd fel Csörit, nincs tőled olyan messze, kideríti hogy mi a gond és árat is tud mondani.
Alfa GT-Csaba07-11-2010 22:48:35 // 32243
Köszi az infót,hát nem voltál megnyugtató!Mégis sac/kb mennyi lehet?
Poló07-11-2010 22:44:23 // 32242
Csere és elég jó ára van :-/
Alfa GT-Csaba07-11-2010 22:29:02 // 32241
A gázpedál potméter merre találom?Azt cserélni kell vagy be kell fújni valamivel?
Alfa GT-Csaba07-11-2010 22:17:52 // 32240
A többiben megy rendesen csak 1-2 ben szivat araszolás közben jön elő ez a jelenség ,vagy ha motorfékkel visszalassítok és utánna gázt adok semmi reakciója nincs a gépnek.Ez 3 napja jött elő,de idegesitő dolog
Poló07-11-2010 22:16:54 // 32239
Toronymerevítőnek semmi köze hozzá, nekem is volt bent pár évig, semmi hátránya nem volt.
Poló07-11-2010 22:16:11 // 32238
Felső lengőkar cserekor nem kell futóművet állítani.
Piritu - 1.000.00007-11-2010 22:13:01 // 32237
Amikor a felsőket cseréltétek nem lett bemérve a futómű?
Liquid07-11-2010 22:11:25 // 32236
a többi fokozatban megy rendesen?
lehet hogy a gázpedál potméter szivat
lehet hogy a gázpedál potméter szivat
Poló07-11-2010 22:07:33 // 32235
Gázpedál potméter?
Alfa GT-Csaba07-11-2010 22:06:41 // 32234
Sziasztok.Szerintetek létezik olyan hogy néha gázadásnál a kocsi 1-2-ben elfelejt menni?Akár hogy nyomom neki csak alapjáratom van és ha visszaengedem a pedált és újra lenyom utána már rögtön megindul a gép.Ezt ritkán csinálja,esetleg valaki tudja hogy mi lehet a baja?!
Skodra07-11-2010 19:09:55 // 32233
A felső lengőkarok kb 1 hónapja lettek cserélve original-ra!!Lehet az alsók lesznek a ludasok??Vagy esetleg a toronymerevítő is lehet a ludas?
Piritu - 1.000.00007-11-2010 19:00:43 // 32232
Nem okvetlenül kell "hiper-szuper pad"-ra vinni, hanem olyanhoz aki ért hozzá. OFF szerviznek ilyen volt, mégse volt köze a mért adatnak a valósághoz. Nem árt, ha a pad a hátsó futóművet is méri, mert ott is lehet bibi, pl egy meghúzott tartó, ami félreviszi az egész autót és már nyalja is a gumit.
Még halkan hozzátenném, hogy amíg egy szilent/lengőkar is kukás semmi értelme a méricskélésnek.
Még halkan hozzátenném, hogy amíg egy szilent/lengőkar is kukás semmi értelme a méricskélésnek.
Alfa GT-Csaba07-11-2010 18:04:55 // 32231
köszi.Irtam egy másik gondomról is délután,arról esetleg volna valami tipped hogy mi lehet?
Hari07-11-2010 17:58:27 // 32230
Szeva! látom küzdötök a futóművel! Jól mondták szinte semmit nem lehet állítaní a futóműn! ... kivéve az összetartást! Ha a lengőkar szilentek ki vannak, akkor bizony szétterpeszt a fm. .... vagy az ültető rugó is hasonló tulajdonságokkal bír!!! Meg kell vizsgální az összes szilentet, s ha kétes az állapotuk akkor inkább ki kel cserélní MIND! Aztán futómű ellenőrzés.
( Egy kicsit lehet az összetartást összébb venni és akkor tuti nem fogja a gumi belső szélét megcsócsální! De csak egy kicsit! A tulzott összetartás ront a kanyarodási tulajdonságon!)
Ha kérdésetek van még, csak rajta!
( Egy kicsit lehet az összetartást összébb venni és akkor tuti nem fogja a gumi belső szélét megcsócsální! De csak egy kicsit! A tulzott összetartás ront a kanyarodási tulajdonságon!)
Ha kérdésetek van még, csak rajta!
Alfa GT-Csaba07-11-2010 17:40:05 // 32229
Én ugyan ezzel a problémával kínlódok!Elvittem egy hiper-szuper padra hogy beállítsák de nem tudták!Ők azt ajánlották hogy cseréljem ki a 2 fölső lengőkart mert lógnak és kotyog egy kicsit,de lehet hogy még valamelyik szilentet is ki kell hogy tökéletes legyen.
Martin07-11-2010 17:31:27 // 32228
Érdeklődni szeretnék, hogy ki tapasztalt már olyat, hogy a váltó elmozdul.
Egy hátramenet kapcsolás után szinte teljesen elfordult. A kettesben szinte érinti a vezetőoldali ülést és túl könnyen is jár!!!
Hol lehet a gond??
Egy hátramenet kapcsolás után szinte teljesen elfordult. A kettesben szinte érinti a vezetőoldali ülést és túl könnyen is jár!!!
Hol lehet a gond??
mreni07-11-2010 17:29:14 // 32227
Nekem azok drágák,meg nem is tetszenek,ámde pontosak:D:P
Kareszka198407-11-2010 16:55:40 // 32226
annyira nem is vészes az áruk :) VDO müszereket kerestem, de azok drágák...müszerfalamban is VDO az óraegység...na majd tavasszal ezen is komolyabban elgondolkodom :)
Skodra07-11-2010 16:50:38 // 32225
Sziasztok!
A 156 -os futóművel lenne kérdésem! Az első kerekeken a gumik belső peremei,oldalai teljesen elkoptak,főleg jobb oldali.Gondolom ez futómű beállítási probléma,de min lehet ott állítani??Lehet hogy cserélni kell a lengőkarokat? Így teljesen félrenyalja a gumikat sajnos.
Szóval ha valaki tudja hogy mitől lehet,kérem jelezze!!!
Köszönöm!
A 156 -os futóművel lenne kérdésem! Az első kerekeken a gumik belső peremei,oldalai teljesen elkoptak,főleg jobb oldali.Gondolom ez futómű beállítási probléma,de min lehet ott állítani??Lehet hogy cserélni kell a lengőkarokat? Így teljesen félrenyalja a gumikat sajnos.
Szóval ha valaki tudja hogy mitől lehet,kérem jelezze!!!
Köszönöm!
Kareszka198407-11-2010 16:42:15 // 32223
csinosnak tünnek :) te honnan rendelted őket? adtak hozzá inden szenzort+kábelt?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
833
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?