Forum >> Szerelőműhely

dfg (Tanárúr)28-10-2010 05:45:49 // 32042
A fordulatszám tuti nem fog stimmelni. a sebesség akár jó is lehet.
Riki27-10-2010 20:41:04 // 32041
sziasztok,

Tudnátok abban segíteni aki már cserélt 146-ba kerékagycsapágyat milyen árba van, még azt nem tudom hogy első vagy hátsó kell-e de a hangja alapján valószínű hogy kerékagycsapágyas 2000 évjárat köszönöm előre is a választ.

Üdv: Richie
Gery8327-10-2010 20:13:53 // 32040
Sziasztok!

Valakinek van tippje ERRE?
MikeTheDevil27-10-2010 18:44:20 // 32039
A hf fel lett újitva minden fasza meg jó,minden jelre lett rakva.Akkor max gyújtás vagy befecskendezés.
GYFTS27-10-2010 12:45:03 // 32038
Jó állapotú NGK gyertyasorom van. Néztem az Lmm-et, szinte új, nincs rajta tisztítani való.
Buddha27-10-2010 12:23:37 // 32037
Hali!
Tudna valaki segíteni VM diesel vezérlésében?
Az adagoló kerekén van A, B, meg két hármas szám. Melyikre kell állítani, hogy jó legyen?
Elektromos adagoló, 95-ös 164. Sajnos a szervizprogramok nem segítenek. :-(
Dévid27-10-2010 12:10:11 // 32036
Az előző blokkom 1000 km-en elrágott több mint 1 litert.
A mostaniba a 6-7000 km alatt pár decit kellett betöltenem, hogy a maximumon legyen az olaj.
dfg (Tanárúr)27-10-2010 11:42:12 // 32035
melyik szíj kereke tört el? vezérmű? mert akkor simán összekócolta a vezérlést, beértek a szelepek a dugóba, és nincs kompresszió.
dfg (Tanárúr)27-10-2010 11:41:03 // 32034
nekem 3000 alatt megy bele kb 0,5 liter, a 146 ennek tripláját is megette.
dfg (Tanárúr)27-10-2010 11:40:18 // 32033
a vezérműtenygely jeladója nem kreál olyan hibát, hogy ne járjon a motor, csak a befecskendezés ideje nem lesz pontos. de attól max a CO-ja, és a fogyija lesz kicsit magasabb. tudom, az enyémben most pont az nem jó.
dfg (Tanárúr)27-10-2010 11:35:37 // 32032
ha a kocsi hátulján olajpöttyök vannak, akkor valahol folyik az olaj, amit aztán felver a kocsi saját magára. magyarul ez nem a kipufogóból érkezik, mert ott elégne. nekem a főtengelyszimering hibája után volt mindig pöttyös a kocsi hátulja.

a kék füstnek ehez semmi köze. az inkább benzin lehet, mint olaj.
Kau27-10-2010 11:24:56 // 32031
Én kb. 2500-3000 km alatt 1 litert töltök utána. Igaz, ahogy korábban is írták, függ, hogy ki mennyire pörgeti a motort.
MikeTheDevil27-10-2010 11:15:37 // 32030
Szevasztok!
Szerintetek mi lehet a gondja haver kocsijának 145 1.6TS?Most raktuk össze mert szílykerék törése volt,mindent úgy raktunk és álitottunk ahogy kell de mégis csak egy henger néha 2 jár és nem pörög ki 2000-nél jobban.Lehet jeladó probléma a vezérműtengelynél?Mert azt is cserélve lett.
Liquid27-10-2010 09:46:20 // 32029
jóesetben semennyit :) de ennyi km után még az 1L se sok, van akinek ennél is többet eszik, attól is függ megy-e sokat magas fordulaton (>4500-5000)
nekem max 0.5l volt amit utántöltöttem, 8e km után (ál. 9-10e-ként cserélem, így jön ki az 1 év)
arra viszont figyelj, hogy lehetőleg mindig a maxon legyen az olajszint, ezzel megnöveled a motor és főleg a vezérlésmódosító élettartamát
admirális27-10-2010 09:41:46 // 32028
A 8 deci szinte semmi ennyi km alatt.
Kareszka198427-10-2010 09:32:40 // 32027
hozzám mérten normális, nyugodj meg :)
Németh Laci27-10-2010 09:20:51 // 32026
:( - nyilván nem azért kérdeztem...

Mellékesen korábbi alkalommal Castrol 10W40 volt a verdába, most meg Selenia 10W40 20K és jelenleg 15eKm útán úgy kb. 0,8 litert kellett rátöltenem ( éppen ma reggel ). Biztos van minőségi ( viszkozitás és adalék ) beli különbség a két márka között, de amiért feltettem a kérdést az az, hogy megtudjam ez mennyire normális a TS motoroknál.
Kareszka198427-10-2010 08:01:01 // 32025
ez most övönaluli volt...nem nyilatkozom :D
Németh Laci27-10-2010 07:57:09 // 32024
Sziasztok,

- csak érdeklödnék, hogy kinek mennyi olajat kell pluszban betölteltenie két szervíz intervallum között a motorba !? Föleg a TS motorok infói érdekelnének...

Köszi,
Kareszka198427-10-2010 07:38:03 // 32023
mert párszor komolyan bedzsuvásodott és ezért dadogott a motor, ropogóssan ment...ezért inkább néha megpucoltatom
Liquid26-10-2010 23:27:45 // 32022
gyertyát pucoltatod? azt meg minek?
Hari26-10-2010 21:50:17 // 32021
Igen van olyan aki leszedés nélkül cseréli a szimeringet! Csak egy célszerzsám kell amivel a gyertya helyén alá lehet támasztaní a szeleptányért. ... de nagyon macerás, és különben is a szelepszár és a tányérokat is érdemes letakarítaní!!! ...ez meg persze nem megy ha nincs leszedva a hf.!
Martin26-10-2010 21:39:15 // 32020
Nos a gyertyás rész nem piszkáltam még de lehet benne valami mert időnként dadog.
Frank26-10-2010 21:34:32 // 32019
Helló mindenki, szerintetek a 156-s 2,4jtd turbója az jó a 166-s 2,4jtd-re????
Kareszka198426-10-2010 21:34:23 // 32018
már ha lekell szedni a hengerfejet :) van aki levétel nélkül cseréli a szimmeringeket, bár akkor vigyázni kell, hogy be ne pottyanjon a szelep a hengerbe, mert akkor nincs más választás, mint a lekapás :-/
Kareszka198426-10-2010 21:32:29 // 32017
szerintem a gyertyáid is szép kormosak lehetnek...tapasztalatbol mondom...én kb 600km-enként pucoltatom :-/
bár elmentek úgy 1000km-t is, miután jelentkezett az első darabos járás...hozzáteszem szinte csak városban használom
Piritu - 1.000.00026-10-2010 21:31:13 // 32016
Tudtommal a TS-nél a hengerfej csavarokat is illik cserélni, mert nyúlásra vannak húzva.
Kareszka198426-10-2010 21:27:01 // 32014
nálam a ValvolineMaxlife 10-40-essel mérsékeltebb lett a "hami-hami" :D de idővel azért szeretném helyrerakni ezt a problémát...
Martin26-10-2010 21:26:40 // 32013
A héten lecserélem az olajat is így talán az is javít a helyzeten kicsit.
De miért tolja a kék füstöt 130-után???
Hari26-10-2010 21:23:02 // 32012
Akkor bizony az olaj hami-hami!!! ... probáld ki a Selenia HPX-et! (Vagy hasonló 20/50-es olajat) ... ha szimering vagy a gyűrű a bibi akkor mérséklődik az olajfogyasztás.
... esetleg az STP-nek van egy olajfogyasztás csökkentő csodaszere! ... igaz ezek csak "fogfájásra algopirin" tünetkezelés!
Martin26-10-2010 21:15:09 // 32011
Leginkább városban és a környéken használom és így nem feltűnő az olaj fogyása kb. 1-2 deci 2000 km után.
Mikor utoljára hosszú távra mentem és előjött hátul a kék füst na akkor 700 km-en másfél liter:((
Jelenleg alfa olajat töltögetek bele ha szükséges.
Hari26-10-2010 21:15:07 // 32010
Csak annyit, hogy a végnyomásmérés tájékoztató jellegű infó csak a motor állapotáról. HA nagyon eszi az olajat attól még lehet magas a végnyomása, - az olaj igen jól tömít - ha viszont valmely hengerben nagyon alacsony a nyomás attól pl. lehet szelep hiba is!!!
Úgyhogy ez csak majd szétszedés után derül ki 100%!
Martin26-10-2010 21:10:02 // 32009
Megpróbálok egy hibakód kiolvasást a héten és majd talán ott kiderül valami. A szerelés részét nem merem bevállalni még mert nem ismerem igazán még ilyen szinten ezt a vasat:((
Hari26-10-2010 21:07:16 // 32008
Igy már tiszta! ... vagyis nem fekete korom jön a csőből ezerrel hanem az a bizonyos kékes!
Az bízony nem jó! Mennyi az olajfogyasztása a gépnek?! Óra mennyin áll?! Milyen olajat használsz?!
Kareszka198426-10-2010 21:05:20 // 32007
or csak lazán és óvatosan :) én amúgysem hajtom veszettül, általában nem engedem 3000-es fordulat fölé, 2700 környékén már váltok. Persze autopályán 5-ik sebességben felmegy 3000fölé, de ott ritkán járok :) 3-ik sebességben meg 2500-at tartva valamivel 50km/h alatt (48-49) van a sebességem, így városban ideális :)

szimmering-készlet különben nem nagy tétel, de szükség van még minimum egy szelepdekni tömítésre, meg ha jóltudom, akkor a bütyköstenges tömítéseire is...de a költségek oroszlán részét a munkadíj viszi el. Nekem erre a beavatkozásra előre 200 eurót mondtak...
De mielőtt bele kezdenék bármibe is, szeretnék elmenni egy kompresszió mérésre, mert elméletileg azzal betekintést lehet kapni merre lehet a grimbasz. Erre nekem ezt mondták:
Ha minden hengerben megfelelő a kompresszió, akkor gyürükkel nincs gond, de ha nagyok az eltérések, akkor bizony ott lesz a bibi :-/ Logikusnak logikus, mivel sürítéskor mindegyik szelep zár, ergo nincs ahol kiszökjön a nyomás, csak lefelé, a gyürük irányába...no de javítson ki valaki, ha tévednék, vagy sületlenségeket mondtam volna :)
Martin26-10-2010 21:03:27 // 32006
Normál használat során csak azt tapasztalom, hogy a hátulja olyan a kocsinak mintha olajat permeteztek volna rá. Persze ehhez az is kell, hogy kicsit meg van pöckölve a kipufogó rendszerem és elég komoly nyílás van felfelé vezetve hátul. Hosszabb távnál viszont 130-150km/h környékén kék füst ömlik hátul egészen addig míg mondjuk vissza nem veszem 110-120km/h -ra a tempót.
Liquid26-10-2010 21:03:21 // 32005
Íme a pótlás
Liquid26-10-2010 21:02:17 // 32004
óbammeg :)ű
Piritu - 1.000.00026-10-2010 21:00:15 // 32003
Gratula a k-hoz! :-)
Hari26-10-2010 20:58:26 // 32002
Na akkor nézük csak! Amikor azt irod "Tolja kifele a kormot" akkor ez azt jelentí feketén füstöl, vagy esetleg kékes a füst színe?! A szimering csere nem túl nagy kunszt, csak kell hozzá egy jó szimering fogó + jó szimering! (Na és persze én le szoktam venní a hengerfejet!) :-)
Csak azért kérdezem mert, ha fekete a füst akkor valószínű nem a szimering vagy a gyűrű a hibás! ... annál inkább a lamdaszonda vagy a légtömegmérő. (tuldusított keverék!)
Martin26-10-2010 20:58:10 // 32001
Köszönöm.
Martin26-10-2010 20:50:26 // 32000
Remélem nálam is csak a szimeringes dolog a hiba. A nagyon tolom neki akkor félelmetes kormot lővel ki:((
Kareszka198426-10-2010 20:42:25 // 31999
nálam is ez van sajnos :-/ de nekem mondták még az olajlehúzó gyürüt is, bár reménykedem, hogy megúszom egy szimmeringezéssel...mad 1x valamikor tavasszal tán
nálam legfőképpen visszaváltáskor dobja a füstpamacsot :(
Pat26-10-2010 20:36:26 // 31998
Írtam már itt a topikban a vezérlésmódosítóról hozzászólást, ezen a számon találod: 30847
Martin26-10-2010 20:28:29 // 31997
Hali.
Van valakinek tapasztalata 146-os szelepszár szimering cseréjében? Hátul tolja kifele időnként a kormot mint egy diesel és többen azt írták, hogy ezzel lehet a gond. A másik fontos kérdés, hogy lehetséges-e, hogy a vezérlésállító miatt van olyan hangja is mint egy dieselnek?
Pat26-10-2010 20:11:27 // 31996
Szerintem sem érdekes indításkor a labda szonda... milyen gyertyáid vannak?
Liquid26-10-2010 20:06:41 // 31995
simán működne, de ez az ebayen kb. 2000 ft csak

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/USB-VAG-OBD-II-Scanner-Scan-Tool-Cable-KKL-Audi-VW-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem45f619171eQQitemZ300481582878QQptZMotorsQ5fAutomotiveQ5fTools

nekem is ilyenem van
GYFTS26-10-2010 19:37:30 // 31994
Szerintem 4 vezetékes a szondám, megnézem. Nem gondoltam erre mert úgy tudtam, hogy indításkor az nem dolgozik. A tisztítás mennyit kóstál kb.? Még a légtömegmérőre
gyanakszom.
Dzsozy26-10-2010 19:24:37 // 31993
Hasonló problémával küzdöttem én is, mint te. Első körben megnézném a lambda szondát. (hány vezetékes a tiéd ?) 4 vezetékes? "Fűtőszál?" Indítási problémáimat a befecskendezők ultrahangos tisztítása oldotta meg. Előtte másodikra-harmadikra indult tökéletesen, amúgy meg dadogott. Most überfasza a vas!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.