Forum >> Szerelőműhely

GTPeti25-10-2010 13:33:51 // 31986
Szerintem "wiper motor" és az electrically activated devices vagy auxilary electronic units között kell lennie.
PyroS25-10-2010 13:03:07 // 31985
Most éppen azt böngészem csak nem találom,hogy milyen néven szerepelhet benne.
GTPeti25-10-2010 13:01:34 // 31984
Mondjuk a kezelési könyvben úgysincs benne annak a relének a helye. Inkább a szervízCD-n keresd.
PyroS25-10-2010 12:44:44 // 31983
Sziasztok.

Tudna valaki segíteni abban,hogy hol találom a 1999-es 156-ban ablaktörlő intervallum-relét?Sajnos francia nyelvű a kezelési könyvem :S.
dfg (Tanárúr)25-10-2010 10:48:51 // 31982
A gyárilag ültetett 156 rugóit, és lengéscsillapítóit hogyan lehet megkülönböztetni, ha már ki van szerelve? másban is eltér egymástól a két futómű?
Kareszka198424-10-2010 19:36:33 // 31981
laptopra nem lehet rákötni? lehet célszerübb lenne, mint találgatni :)
mreni24-10-2010 19:33:21 // 31980
Akksi sarut levenném éjszakára,hátha törli a hibát
mreni24-10-2010 19:32:51 // 31979
Az gáz....
Nehogy az ECU legyen a ludas.:S
Mount197624-10-2010 18:01:26 // 31978
Kedves mindenki,a biztik ok-k, van szikra, benya, forgás is van, de mégsem kapja el. Holnap hívok szerelőt. Most már tudom, hogy azzal, hogy visszakötöttem az ülés levágott kábeleit, ráküldtem egy testzárlatot.
atesssz24-10-2010 17:20:34 // 31977
arra válaszoltál "igen"-nel, hogy van-e szika?
biztosítékok jól?
jaja, mozgass meg minden relét megbiztosítékot.
Azzal sem ártasz szerintem, ha le- és visszateszed az akksi saruját.
mreni24-10-2010 16:56:07 // 31976
Kezd el a hibakeresést,nézd meg van-e szikra és benzin ez az alap:)
Dévid24-10-2010 16:50:38 // 31975
Akkor bocs, nem tudok többet segíteni. Lehet én is kimászom, és elindítom picit a kocsim, ha még indul. Már 3 hete áll a garázsban, és még pár hétig ez a program. :)
Mount197624-10-2010 16:36:14 // 31974
Lámpa nem világít. Ami jelenséget leírtál, az nekem is volt régen. Így most átmozgattam, nem változik semmi.
Dévid24-10-2010 16:33:43 // 31973
Injektor lámpa nem világít? Mert akkor mint előttem már mondták, immobiliser. Néha még nekem is csinálja, pár havonta előfordul, hogy csak sokadikra fogadja el a kulcsot. Valamit túrkáltak a motortérben (talán motort cseréltek) akkor kezdte. Ha rám hallgatsz, megmozgatod a motortér elejében az akkumulátor előtt található reléket, néha az is segít, mivel az egyik azt hiszem az injektoré.
Mount197624-10-2010 16:33:00 // 31972
Igen megnéztem. Nem találom a hiba forrását. :(
Még egy jelenségem van. Nullázódott a napi KM számláló.
Lehet, hogy tényleg inno.
atesssz24-10-2010 16:14:15 // 31971
Szikrád van? Biztosítékokat megnézted? utastérben+motortérben
Kareszka198424-10-2010 16:07:49 // 31970
ha jól tudom, akkor ha forgat, de nem gyullad, ott az immo szórakozik... :-/
Mount197624-10-2010 15:53:52 // 31969
Hello!

Visszapakoltam mindent. Ráindítottam, az autó nem indul. Levágtam róla újra azokat a frissen rákötött kábeleket, továbbra sem jó. Most kikulcsoltam a riasztót, még mindig semmi. Miért nem indul a verda? Forog csak nem kapja el. Mit tegyek, tud valaki valami okosat mondani?
Hari23-10-2010 19:51:43 // 31968
Az elmondottak alapján nagy afelfordulás! ... de nem reménytelen!!! Holnap előkerítem a kapcsrajzot, és megnézem mi lehet a gebasz! (Átküldöm emailban.)
Mount197623-10-2010 19:29:24 // 31967
Igazából egész nap játszottam vele, és pontról pontra végigmértem, így csináltam egy saját rajzot.
A ledek nekem is mennek, ami tényleg jó jel, mert ez elvben azt jelenti, hogy a fűtőkörök közül legalább az egyik ép.

Nálam a bal ülés alsó, vagyis ülőkés köre sárga drót. A felső derék fűtés köre fekete. Az alsó köröm jónak néz ki, de azt nem tudtam kideríteni, hogy mi a 3. drót, egyszerűen nem értem. Ha test (ez fekete drót), akkor nem vagyok jó, mert zárlatos az alsó kör. Így viszont jó a felső. Ha viszont valami fontos, akkor a felső fűtőszálam szakadt. Ami a vicc, hogy a felső körben 3 fekete drót megy, találd ki, hogy melyik-melyik. Jó nagy szívás. Eddig.
Most egyformának tűnik a két ülés, tehát holnap be is szerelem és kipróbálom.

Ami furcsaságot találtam, hogy az ülés fenék részén, hátul,alul majdnem középen megy be magába a szivaccsal egybeöntött fűtőszálhoz a kábel. az ülés alatti rendezett kábelkorbácsból. a 2 sárga, meg az egy fekete drót. Viszont ez nekem el volt vágva, vagy szakadva, mind a három. Azért lenne jó a rajz, mert akkor ki tudnám sakkozni, hogy nem hiányzik-e innen valami. Most összekötöttem, még nem tudom, hogy fogom ezt az egészet 100%-osra megcsinálni.
Hari23-10-2010 19:26:00 // 31966
A kábelszineket szineket? ... azt minek? A fekete mindig test. ... :-)
Ez olyan mint bemagolní a különböző motorok technikai paramétereit, beállításí adatait stb. EZEKET SOHA NEM KELL! azért van az adatbázis a szakirodalom, stb.
Hari23-10-2010 19:19:23 // 31965
:-) minek a belsejét?! Az elektronikára gondolsz?... elég jól! :-)
Mount197623-10-2010 19:19:04 // 31964
Tudod a kábelek színét is? A bimetál jó jel, mert nekem rövid záram van lenn, az idegen kábellel. Vagyis eszerint működnie kellene... A fűtőszálon is rövid záram van, vagyis nem szakadt...
Mount197623-10-2010 19:15:53 // 31963
Hello!
Menyire vágod a belsejét a rendszernek?
Hari23-10-2010 19:13:39 // 31962
Atz ülésfűtés (fűtőszál) "termosztátja" ami egy bimetál érzékelő. a fűtőszállal integrálva van az ülés kárpitba. Ha az ülésfűtés csatlakozójának direktben adsz 12v-ot annak működníe kell! ... ha mégsem akkor bizony nagy gebasz van. Vagy a fűtőszál szakadt, v. a bimetál tönkrement.
Hari23-10-2010 19:07:07 // 31961
A féktárcsa max. használhatósága : 20,2 mm vastagságig!!! (eredeti vastagság 22 mm)
Kareszka198423-10-2010 15:55:22 // 31960
ha a müszerfal alatti, az "A" oszlop legalján lévő gumifejü gombra gondolsz, akkor az egy biztonsági kapcsoló, ha ne adj ég karambolozol, akkor lezárnak az elektromos rendszerek és ezzel a kapcsolóval lehet ezeket visszakapcsolni...SOHA NE LEGYEN RÁ SZÜKSÉG!!!!! :)
joe15623-10-2010 14:59:42 // 31959
Sziasztok ! Tudja valaki mennyi lehet a 156 1.9 Jtd első féktárcsa minimális vastagsága ?
Mount197623-10-2010 14:00:42 // 31958
Sziasztok!
156. 1,6 TS ülésfűtés!
Segítség kéne, mert nekiláttam az első ülésfűtések szétszedésének. Korábban valahol az oldalon láttam, hogy valaki már ezen túl van. Pár óra alatt megoldható, ha triviális a hiba. Nálam sajna nem az, mert minden jó és mégsem jó. Honnan lehet kapcsolási rajzot szerezni az elektronikájához? Műszaki ember vagyok, de elég érdekes jelenséggel állok szemben, és nem boldogulok magamtól. Plusz segítség lenne, ha valaki meg tudná mondani, hogy találom az ülésfűtés termosztátját. Vagy, hogy a bal első ülés található gumifejű kapcsoló mi a rák, és van-e köze ehhez a rendszerhez?
Köszi.
csaszar33822-10-2010 08:38:48 // 31957
köszi, okosabb lettem
Hari21-10-2010 21:56:12 // 31956
Ha a légtelenítést úgy érted, mint a fékrendszert, akkor nem!
... viszont amikor betöltöd az olajat, beindítod a motort nagyon furcsa visítos hangja lessz a szivatyúnak! Töbször utántölteni és közben a kormányt végállástol végállásig tekergetni.Leállítod - kis pihi amig az olaj teljesen visszanyeri eredeti bubímentes állapotát - majd ujraindítod és kész!
csaszar33821-10-2010 21:28:17 // 31954
a szervót kell-e légteleníteni?
rémGtv21-10-2010 19:23:18 // 31953
Ha teljesen odalépek neki állítólag akkor egy kicsi kék füstöt nyom . Ja és érdekes módon nem eszi az olajat . 9 ezer kilométert mentem vele eddig és az olajszint még mindig majdnem fullon van . egy nagyon kicsit van eltérve a fulltól .
Totti (NagyVad)21-10-2010 19:22:41 // 31952
Én nem !:-)
RoliQ421-10-2010 19:18:50 // 31951
"rém"eket látsz v nem:D
RoliQ421-10-2010 19:18:16 // 31950
hát nem mind1 hogy pontosan milyen színű ez a bizonyos füstöcske, inkább gázadásra v elvéletre füstöl? eszi az olajat? TS nél sokminden lehet:)
Totti (NagyVad)21-10-2010 19:18:14 // 31949
Eszi az olajat ! Egy motor genereál meg oldja ezt a problémát!
rémGtv21-10-2010 19:01:20 // 31948
Üdv mindenkinek ! Mitévő legyek ha odalépek egy morcosabb gázt (menet közben) és elkezd egy kicsi kék füstöt nyomni a kipu ? mondjuk ezt nem én láttam hanem az egyik ismerősöm . Tippek ? Válaszotokat előre is köszönöm !
csaszar33819-10-2010 19:11:11 // 31947
köszönöm a vszokat, majd beszámolok
Liquid19-10-2010 16:05:12 // 31946
igen kialszik a lámpa,
nemtom mennyiben befolyásolja a légszűrő hiánya, de sztem attól még fel kéne pörögjön
csaszar33819-10-2010 15:15:08 // 31945
azt elfelejtettem írni, hogy nincs levegőszűrő, nem tom mennyiben befojásolja

a hibalámpa kialszik ha visszadugod?
Liquid19-10-2010 15:04:39 // 31944
igen, húzd le a csatiját, világítani fog a hibalámpa a műszerfalon, és lehet hogy nem lesz alapjárat, nálam legalábbis állandóan lefulladt, de észrevehetően megjavul, ha valóban ez a baja
Kau19-10-2010 14:24:32 // 31943
Igen, megy csak szét kell húzni a csatiját. Nem tartom kizártnak, hogy megkéne takarítani a pillangószelep körüli részt is. LMM után az alapjárati motor előtt van.
csaszar33819-10-2010 14:07:08 // 31942
ha kikötöm mennie kellene(ki tudom-e így szűrni?)
Liquid19-10-2010 12:27:16 // 31941
LMM megdöglött valszeg
csaszar33819-10-2010 11:47:30 // 31940
szegasztok cartársak!

a kérdés a köv lenne:

mitöl lehet az, hogy 3000 fordulatnál leszabályoz az autó(147 88 KW), kurva nehezen indul, amig be nem melegszik ingadozik az alapjárat?

a eobd lámpa világít, a.... szívószelep nyitva hibaüzenetet adja(talán)
kond119-10-2010 10:02:20 // 31939
Sziasztok, a 155-ös kincsemben (nem klímás) vacakol a fűtés és így tél közeledtével égető lenne a problémát orvosolni. Röviden ha bekapcsolom - mindegy milyen fokozatba vagy épp hová fújatom - véletlenszerűen elkezd sípolni és az intenzitása is hol jó hol nem. A legzavaróbb, hogy a szélvédőt sem tudja párátlanítani. Aztán gondol egyet és kályha-effekt, hirtelen pokoli meleg nagy intenzitással de legalább utána már kilátok :)

Ha van ötletetek a probléma forrására vagy ismertek valakit aki megnézné az nagyszerű lenne.
Kareszka198419-10-2010 09:23:59 // 31938
egy kérdés maradt hátra: mi baj lehet ha nem ásványi szervóolajhoz ásványit öntök, vagy fordítva? pár deciról van szó szerintem...
Buksi19-10-2010 09:22:23 // 31937
Semmi gond! :-))
Szóval akkor azt mondod, hogy addig cserélgessem, amíg egyszer csak nem feketedik be és szép színe marad? :-)
Egyébként ott, ahol mondtad, hogy az egyik cső összeeresztésénél kell szétkötni a csövet és úgy leengedni az olajat, az nálam nem megy, mert olyan helyen van, hogy sehonnét nem érni el! Én a tartályról szoktam lekötni és úgy űríteni a rendszert! :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.