Forum >> Szerelőműhely

Kareszka198422-07-2010 16:13:31 // 30886
szombat sincs kizárva...de lehet előtte beugrunk adára medencézni... :)
M@do Boy22-07-2010 16:10:19 // 30885
Upsz egy napal el neztem, en szombaton megyek :D
Ha gondolod nyomsz priviben egy szamot es megiszunk egyet, en alom :D
Kareszka198422-07-2010 16:04:50 // 30884
hallod nagyon mehetnékem van holnap, de lehetőleg vigyenek...még sosem nyomtam be erdőben, épp itt az ideje :D:D:D:D:D:D:D szóval nincs kizárva, hogy holnap sikerül eljutnom :) ha minden klappol, ott leszek :)
M@do Boy22-07-2010 16:01:40 // 30883
Hely foldi nem josz Ifire holnap? Meg ihatnank egy sort :D
Kareszka198422-07-2010 15:38:22 // 30882
igazat mond a földi :D bár már itt is kezdik müszakin gyugdosni a sozndát a kipufogóba, de még csak a formalitás kedvéért :D
mondjuk nekem volt olyan kocsim, amit évekig csak a müszaki vizsgáztató parkolójában állva kapta meg a pozitív eredményt, szóval rá se áltam vele fékpadra, meg hasonló szarságok :D
M@do Boy22-07-2010 15:33:19 // 30881
Vaoooo koszi szepen :D
Nalunk Balkanon meg eleg laza a helyzet ezel kapcsolatba, es ezert erdeklodom utana.
Lehet akkor ra irok az embere, mert kivancsi vagyok mekora melo.
Koszi szepen meg egyszer :D
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((22-07-2010 07:51:10 // 30880
Ha valakinek remek , türelmes és olcsó szerelőre van szüksége keresse pesten Szatyi kollegát . Csak ajánlani tudom akár selespeed gondokból kifolyólag is :)
vm22-07-2010 00:45:15 // 30879
Hm...
Akkor vagy rossz alkatrészt kaptál, vagy mókolt a kábel, vagy változtattak rajta, de a katalógusok nem követik.
Megnézném gyári CD-n, gyári számról átváltva, mik jönnek ki.
Dévid22-07-2010 00:32:58 // 30878
Fűzött blokkot cseréltem, a termosztát, stb. a régi motorról került át. Amúgy a termosztátot még a motorcsere előtt vettem.
vm21-07-2010 23:55:25 // 30877
Na várjál...
Motorcseréd volt, és az eredeti motorszám alapján rendelted?
Piritu - 1.000.00021-07-2010 22:56:14 // 30876
Nem hiszem, hogy egyszerű lenne lepapírozni, bár ha a honosításhoz szükséges típusbizonyítványt adó és a Spider-t a 4 üléses, 4 személyesnek minősítő műszaki vizsgára gondolok bármi lehetséges :-))
Dévid21-07-2010 22:52:31 // 30875
Itthon az NKH csont nélkül átvenné?
Piritu - 1.000.00021-07-2010 22:06:13 // 30874
klatty
Fényképek egy ilyen akcióról
Karakot21-07-2010 21:31:28 // 30873
Persze lehet, de úgy néz ki, hogy nem azzal van (most) gond.Kár, mert ez lenne a legegyszerűbb..
mreni21-07-2010 21:26:37 // 30872
Nem hiszem hogy ugyanaz,túl szép lenne:D
Én most a 145be rakok hasonló mocit...;)
M@do Boy21-07-2010 21:07:04 // 30871
Sziasztok.
Egy kerdesem lenne. Tobb helyen is latam hogy 156ba tettek Fiat Coupe 2.0 turbos motrot. Ugyan az a motor felfugesztes? vagy at kell epiteni?
Dévid21-07-2010 20:46:16 // 30870
A forgalmi engedélyemben szereplő számok alapján, még anno, motorcsere előtt, de ezen a környéken minden az akkori állapotot tükrözi.
Dévid21-07-2010 20:44:47 // 30869
Bocsáss meg, rosszul írtam, tehát alvázszám és motorszám alapján rendeltem...
Poló21-07-2010 20:39:46 // 30868
Tőlem mindig alvázszámot kérnek. Mondjuk az a te esetedben asszem nem játszik...
Dévid21-07-2010 20:36:32 // 30867
Akkor hogy?
Poló21-07-2010 20:32:43 // 30866
Talán attól, hogy nem motorszám alapján kellene rendelni a cuccokat?
Dévid21-07-2010 20:31:14 // 30865
Az mitől lehet, hogy a motorszámom alapján rendelt termosztát hőgomba csatlakozója nem illik a kábel csatlakozójához?
Kareszka198421-07-2010 19:34:28 // 30864
relét nem lehet cserélni?
Karakot21-07-2010 19:32:41 // 30863
Várom a tapasztalatokat immo ügyben. Az elmúlt 1 évben pár alkalommal nem aludt ki a kulcs ikon a műszerfalon, miután ráadtam a gyújtást, és nem is indult el a kocsi. Először egy tipp alapján lebontottam a kormány burkolatát és ott az immo kis fekete dobozkájának a csatiját megpucoltam, de nem az volt a gond. Ezután megnéztem a reléjét, ami kis puceválás és kocogtatás után eredményre is vezetett. Azóta pár alkalommal volt "nem indulás", ilyenkor kis kocc a relére és gooo. Tegnap megint előjött a hiba, de most bármit csináltam is a relével, semmi. Leszedtem a Bosch feliratú fém házát is a relének, hátha összeégett belül, de nem, szép tiszta volt. Gyújtás ráadásakor szépen be is húz. Egyelőre nem tudom, hogyan tovább...
Előre is köszönöm a segítséget.
Kareszka198421-07-2010 19:11:08 // 30862
jaja, lehetséges hengerfej lekapás nélkül is szimmeringeket cserélni, csak vigyázni kell, hogy be ne essen a hengerbe a szelep :P mert akkor nincs mese, le kell kapni :) vagy apránként haladva, dugatyunkény párban, majd fordítani a főtengelyen, hogy az épp szerelés alatt lévő szelepekhez tartozó dugattyú a felső holtpontban legyen... hát meglátom mi lesz, egyenlőre még birom cérnával :)
mizooo21-07-2010 17:47:57 // 30861
inkább mint egy gyűrűzés, de ha szelepszár szimering akkor érdemes a környékét megnézni és a szelepeket is rendberakni, bár nekem tanácsolták, hogy hengerfej leszerelés nélkül is lehetséges lehet a dolog.
admirális21-07-2010 17:29:09 // 30860
Nem lehetséges hogy a gyújtásnál nem kerek valami? Kábel, trafó, gyertya?
MikeTheDevil21-07-2010 16:58:43 // 30859
Meg oldódott a problémám.Szerencsére csak a vezetékeket kellett meg mozditanom az óracsoporton.Most müködik rajta minden. :D
Kareszka198421-07-2010 16:01:42 // 30858
kevés az az autó, ami ne enné az olajat :) főnököm zsírúj Vectrája multkor benyelt 1 liternyit egy 1600km-es úton...igaz 180 alá nemigazán ment vele, mert sietett :)
Üresben, parkolva, túráztatáskor / erősebb visszaváltásnál tud füstöt dobni :-/ én egyenlőre szelepszár szimmeringekre gyanakszom, nagyon megtudnék örülni, ha beigazlódna, hogy azok okozzák ezt...inkább, mint egy gyürüzés, nem? :)
Coyote21-07-2010 15:54:11 // 30857
Nekem is csinálta egyszer, hogy elment a műszerfalon minden se sebesség mérő se fordulat mérő és elkezdett fulladni, mint ha nem lenne benne benzin. Az olajszint már a minimum alatt volt, kapot bele olajat és azóta semmi baja, működik minden. A mai napig fogalmam sincs miért csinálta. Lehet a kevés olaj miatt? Nemtudom.
Selmak21-07-2010 15:50:16 // 30856
pl.: leégett a műszercsoport alaplapja, mint nekem. Bár az enyémnél vélhetőleg valamelyik előző tulaj próbálta meg a futásteljesítményt manipulálni és azért nyílt ki az egyik IC.
mizooo21-07-2010 15:48:28 // 30855
Nekem eszi az olajat, de nem füstöl, csak annyira mint egy autó ami nem eszi :S...... Olajfolt nincs alatta szép lassan kajálja meg gondolom és nem látni a különbséget csak az aolajszintben pár ezer km alatt...
Kareszka198421-07-2010 15:46:34 // 30854
hidd el, ha olajat eszik, füstöl is :) én már csak tudom... :P szelepsázrszimering vagy olajlehúzó gyürü gyanús :-/ állítólag az utóbbit kompresszióméréssel lelehet csekkolni, de ebben még senki sem erősített meg
MikeTheDevil21-07-2010 15:32:35 // 30853
Hali!
Mitől lehet az hogy egyszer csak menet közben nem mutatott semmit se a fordulatszám mérő és nem is akar megmozdulni.
Üdv!
Longman21-07-2010 15:11:02 // 30852
Hello!

Került hozzánk ide a kereskedésbe a munkahelyemre egy eladandó 156 2.0 TS. Nos az autó, hogy is mondjam igen érdekes állapotban van. Mind kasznit mind a motort tekintve. De most a motorral kapcsolatban kérdeznék. Szerintem kb. 300.000 km körül lehet benne, az előéletéről semmit nem tudok.
Amit igen:hidegindításkor 4000 az alapjárat, ezt sokáig így is tartja. 2-3 perc. Ezután ugyan leesik, de 1500-ra, és folyamatosan, ütemesen ugrál 1500-1750 között.
Egy rövid próbakört mentem vele a telephelyen, kevés gáznál, 1-2 ben végig rángat, 3000 fölött simul ki, de nincs ereje.
Én alaphelyzetben LMMre gondolnék.
Ezen kívül szerintem lambda is rossz lehet, ellenben a vez. mód nem kerreg. viszonylag szép hangja van a kocsinak.

A másik ami jobban aggaszt hogy baromira büdös, egy-az egyben olyan a szaga a kipufogógáznak mint a 2T Wartburgnak. Na most az meg a keveréktől ilyen. Ez mitől lehet, talán már túl sok olajat éget el? Füstölni nem füstölt (kéket) legalábbis.

Persze klíma nem megy, injektor és légzsák lámpa világít, de az már csak a jéghegy csúcs.. :S
lausz21-07-2010 06:50:03 // 30851
szerintem az egr nek semmi köze a nem induláshoz,enyém le van dugózva ,de többről
is tudok,és működnek.a hibát nekem is bedobálja,de attól még megy.
abeditomi20-07-2010 12:45:27 // 30850
azt honnan tudom, hogy pontosan melyik olaj jó a szervo szivattyúba? azt hiszem ez egy 147-esből lett kivéve!
köszi a választ
abeditomi20-07-2010 08:10:35 // 30849
hát indításkor nem, aztán elindulok és max egy fél perc és szól.. egyébként pont tegnap volt olajcsere. Valaki valami megoldás?
Pat19-07-2010 22:41:05 // 30848
Azért köszi, a legtöbb vizet a termosztát házánál (ha az van a motor jobb oldalán, meg egy jeladó, ha szembe állunk vele) láttam, ezért írtam tömítést, de lehet hogy az egyik gumicső spriccelt oda..., holnap kiderül...
Hari19-07-2010 22:34:16 // 30847
:-) Nincs ilyen "tipushiba"! Tömítés pedig nincs tudomásom szerint sehol máshol a hf. és a termosztáton kívül. Esetleg valamely gumicső megrepedt a bilincs aladt!
.... esetleg a vízhűtő szélén - a peremezés alol - ereszt. (Multhéten cseréltem egy 3000 24V hűtőjét ae. a hiba miadt!) ..... na most jól megvígasztaltalak! :-I
Hari19-07-2010 22:22:44 // 30846
Szia! Ha alaposan kitisztítottad - már ahogy lehet - és nem irja vissza a hibát, akkor bízony valami más okozza a problémát!
Már találkoztam jónéhány EGR elkormolódással - főleg 159-es 2,4 JTD-en! Sajnos az a tapasztalatom 10-böl 8 cserére szorul! Smmilyen trükkel nem tudtam kitisztitaní! (Még ultrahangos tisztítoval sem!) Valszeg a szelep hejzet érzékelője tönkre megy!
(Tudomásom szerint az EGR miadt nem kéne, hogy indítási problémád legyen!)
Menetközben nincs döcögése, leállása?! .... esetleg a hozamszabályzó idétlenkedík! Vagy valamelyk porlasztó! (Túl nagy résolaj.) Sajnos igy csak tippelní lehet! Most küzdök egy 166 2,4 JTD-vel, a kis aranyos ren desen indul, csak van amikor mégse! ... és gondol 1-et leáll! :O !!! HIBAKÓD MENTES! - (most!) Egyszer beirta az 5. porlasztó poz. ézékelő hibát, ...és ennyí! Holnap tesztelem Lanch CRecordel-el. ...ha igy semm látok hibás értékeket, akkor az összes porlasztó kiugrik! Meg a hozamszab. bevizsgálás, ultrahangos tisztítás.
Nem egyszerű az élet JTD -ékkel!
RooDee19-07-2010 21:24:58 // 30844
neeem, még mindig nincs megoldva:( EGR szelepet kikotottem, vákum csövet leblendeltem, egy ideig oráig, 1-2-5-10 perc várakozás inditások kozt inditott is...1 ora szunettel viszont már megint nem:( indito spray-el mukodik, autokázás kozben semmi rángatás, változás.... mi lehet a baj?? izzitok?? vagy izzitorelé? vagy miért nem indiiit?? már az ideg szétváág:( :@@@@@

Kérem segitsen valakiii!!!:(
Pat19-07-2010 20:23:50 // 30843
Most viszont én kérnék egy kis segítséget, ha tud valaki segíteni.
Elmegy valahol a hűtőfolyadékom.
Holnap reggel ezzel kezdek, de nagy segítség lenne, ha valaki tud tippet adni, hogy esetleg van-e típusbetegsége ezzel kapcsolatban a GTV V6 TB-nek.
Ha szembe állok a géppel, egyenlőre úgy nézem, hogy valahol a jobb oldalon lehet a hűtőrendszeren a folytonossági hiány. (a kiegyenlítő tartály felöli oldal)

Szóval ha valaki hallott már több hasonló hibáról és minden esetben egy bizinyos cső, vagy tömítés volt a hiba forrása ne tartsa magában, hátha több órás keresgélést spórol meg nekem...

Előre köszi mindenkitől. Ja! és ha valakinek van a hűtőrendszerről leírása, hogy honnan hová, azt is szívesen veszem.
Pat19-07-2010 20:11:12 // 30842
ha csak rugót, meg alátétet kaptál a felújító szettben, szerintem téged átvertek. Az előző autómon én is vezérlésmódosító cserével kezdtem (minden utánanézés nélkül, hát szívtam is vele rendesen az összerakáskor).
Szóval azért megoldottam saját "káromon", viszont érdekelt, hogy mi is ez és a rosszat jól szétszettem:
Tehát ez a misztikus vezérlésmódosító nem más mint egy olajnyomással működő dugattyú, ami nyomás hatására a rugó ellen dolgozva tengelyirányba elmozdul és egy spirál pályán mozogva a bordásszíjkerékhez képest a szívóvezérmű tengelyt szögben elfordítja. Tehát amikor a vezérlésmódosító tönkremegy, akkor a dogattyú tömítése elkopik és a fellépő nyomáskor az olajat részben átengedi ezért nem képes akkora szögmódosításra, tehát a szett egyik legfontosabb eleme a tömítő gyűrű. Igaz a rugó is fontos, mert ha elfárad és nem tudja alap helyzetre visszatolni, akkor ... na ezt már tudjátok...
RooDee19-07-2010 19:55:51 // 30841
hiba megoldva, és jo, h ki nem szurta az EGR szelep a szemem:)) nah, egyenlore uugy néz ki, minden ok a verdával...ugy megy, mint a vaj, es egyre indit:)) probaut hamarosan....
Pat19-07-2010 19:50:39 // 30840
Ha csak 2-3 mp-ig hallod akkor nincs gáz, mert idő, míg a dugattyúnál megjön a nyomás...
Pat19-07-2010 19:47:43 // 30839
állandóan szól?
Buksi19-07-2010 19:41:48 // 30838
Sztem fel lehet újítani a szervószivattyút! De nem biztos, hogy mindjárt ahhoz kellene nyúlni! Legalább is nekem volt olyan, hogy elkezdett elég csúnyán szólni a szívattyúm, viszont egy olajcsere megoldotta ezt a problémát! Szóval sztem előbb ezzel próbálkozz! :-)
abeditomi19-07-2010 19:04:05 // 30837
szevasztok

még lenne olyan kérdésem, eléggé szól a szervószivattyúm azzal lehet valamit kezdeni vagy ha csapágyas akkor kuka?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.