Forum >> Szerelőműhely
Kareszka198402-07-2010 11:45:55 // 30672
oldalt a listában vannak még érdekes müveletek :) ez már valami szinten művészet :)
Dozer02-07-2010 11:43:41 // 30671
A "bug spray" elég tág fogalom :DDD Pár receptet ki kell próbálnod :)
Kareszka198402-07-2010 11:42:23 // 30670
én kipróbálnám....úgyis repedt a szélvédőm :(
Dozer02-07-2010 11:40:26 // 30669
Ez kamuszagú :D
Olyan mint a teniszlabdával ajtónyitás.... :P
Olyan mint a teniszlabdával ajtónyitás.... :P
Kareszka198402-07-2010 11:22:03 // 30668
Hogy is van akkor ez??????
Szélvédőrepedés eltüntetés
Szélvédőrepedés eltüntetés
Liquid01-07-2010 23:21:59 // 30667
simán :) és még nem is árt a motornak :D
Wickey01-07-2010 23:18:03 // 30666
jaja. De hogy kijött a +45 lóerő a 250 ropiból :P
LacUS01-07-2010 22:30:41 // 30665
Van :-) Gyári motorhoz hunflex oszt jóvan.
Cs.Alfa01-07-2010 22:17:55 // 30664
Van valakinek tapasztalata a bioetanollal?
Kareszka198401-07-2010 21:57:28 // 30663
hát ez kész :D:D:D:D:D:D:D
kimaradt a tuninghátszél D
kimaradt a tuninghátszél D
GTPeti01-07-2010 21:52:56 // 30662
Sportlejtő. :)))))
Liquid01-07-2010 21:48:11 // 30661
Kareszka198401-07-2010 21:20:45 // 30660
tömítés témában is "ahány ház, annyi szokás" :)
Valaki a szőkét, valaki a barnát szereti...nőben :P
Valaki a szőkét, valaki a barnát szereti...nőben :P
[k i z z o]01-07-2010 21:10:52 // 30659
Hengerfej tömitésben Spesso a király, a többivel csak a baj van :(
Erhard 242 (Pure Energy)01-07-2010 21:06:30 // 30658
Ő mindig csak arra gondol ..
András bácsi01-07-2010 21:03:02 // 30657
A Papa a 66V6TB-re gondol.
Erhard 242 (Pure Energy)01-07-2010 20:52:06 // 30656
nem az elring? :P bár mostanában egyre több a gyári dobozban a made in china termék :P
Don Gombóc01-07-2010 20:44:52 // 30655
A Corteco mellett az összes elmehet faszba, ami a szelepszá szimmeringet és általában a szimmeringeket illeti. Ehhez képest a Reinz és a Glaser is egy szar. Ráadásul a Corteco az Alfa beszállítója. Ez tapasztalat. :) Ja és hengerfej tömítésben meg Goetz a király.
Kareszka198401-07-2010 20:38:51 // 30654
Mien láthatató jelre gondolsz még a gyertyán kívül? Mellékesen megjegyzem, lehet anno kifelejtetem a leírásombol, szereti eszegetni az olajat is sajnos :(
"Szerintem egyszerű gyújtásproblémád van inkább." - te mire gyanakszol így látatlanban?
"Szerintem egyszerű gyújtásproblémád van inkább." - te mire gyanakszol így látatlanban?
Tom8501-07-2010 20:21:04 // 30653
Sziasztok!Pár hete írtam, hogy szinte mindig megy a hűtőventillátorom 2-es fokozaton, jéghideg motornál is.Gondoltam leírom mi volt a baja, akit érdekel, vagy hasonló problémája van/lesz.A klíma nyomáskapcsolója van behányva, az indítja folyamatosan a ventit, ha megy a klíma ha nem.Úgyhogy 1 vízhőfokjeladóval jobban jártam volna. :)
András bácsi01-07-2010 20:10:03 // 30652
Roppant kicsi az esélye, hogy egyik hengerben kopik csak el gyűrű, és csak a lehúzó. A szimmering is általában azonos mértékben fárad az összes szelepnél. Mindkét esetnek van látható jele is, nem csak a gyertya. Szerintem egyszerű gyújtásproblémád van inkább.
Aztán a továbbiak: minden szelepszártömítést érdemes egyszerre cserélni, ha már úgyis lent a HF. Sor4-est HF-t síkolás nélkül bűn visszatenni. A 16 szelepes TS HF-csavarjai egyszer használatos nyúló csavarok, szögre és nem nyomatékra húzva.
Aztán a továbbiak: minden szelepszártömítést érdemes egyszerre cserélni, ha már úgyis lent a HF. Sor4-est HF-t síkolás nélkül bűn visszatenni. A 16 szelepes TS HF-csavarjai egyszer használatos nyúló csavarok, szögre és nem nyomatékra húzva.
Erhard 242 (Pure Energy)01-07-2010 19:35:19 // 30651
majdnem :P egyébként Glaserből HF tömítést nem szabad venni Ajusaval semmi baj ...
GTPeti01-07-2010 19:01:49 // 30650
Az Ajusa szerintem a legutolsó a sorban. A Reinz vezet. A Corteco sem rossz, úgy tudom. Glaser HF-tömítés ment már tönkre a Fiat-omban, de ez csak egyedi eset. (Tudnám mitől...)
B@rney01-07-2010 18:55:54 // 30649
Hali mindenkinek!
Valaki nem tud ajánlani valami jó műszaki vizsgáztató helyet? FONTOS LENNE!
előre is köszi.........
Valaki nem tud ajánlani valami jó műszaki vizsgáztató helyet? FONTOS LENNE!
előre is köszi.........
Kareszka198401-07-2010 18:30:00 // 30648
mindig tanul valami újat az ember :) Amúgy nálad mien árban mozognak ezek a szimmeringek? (továbbra is csak informálódom, ha nem zavar?! :) )
Erhard 242 (Pure Energy)01-07-2010 18:26:37 // 30647
a reinz gyári minőség a corteco is az ajusa spanyol a glaser meg német...ha tesco kategóriát keresel akkor ne ezek keresd :P
Kareszka198401-07-2010 18:02:07 // 30646
keresgélek az UNIX webshopjában és elég furcsa márkanevekkel találkozom:
Ajusa, Corteco, Glaser, Reinz
Ezek a márkanevek egészen pontosan a "szelepszár szimmering" listában jöttek ki. Számomra ezek ismeretlen márkanevek... Őszintén szólva úgy csengenek a fülemben, mint a "Tesco Gazdaságos".
Hogy a legtisztább? Komplettban cserélni a szimmeringeket, vagy csak azokat, amelyek a grimbaszt okozzák?



Ajusa, Corteco, Glaser, Reinz
Ezek a márkanevek egészen pontosan a "szelepszár szimmering" listában jöttek ki. Számomra ezek ismeretlen márkanevek... Őszintén szólva úgy csengenek a fülemben, mint a "Tesco Gazdaságos".
Hogy a legtisztább? Komplettban cserélni a szimmeringeket, vagy csak azokat, amelyek a grimbaszt okozzák?



Kareszka198401-07-2010 15:00:10 // 30645
Dévid01-07-2010 14:44:17 // 30644
Gondolom sok pénz lenne, főleg a sportszelet miatt. Én a vásárlás óta legalább 40 plusz lovat tettem a gépbe, igaz olyan 100 lóerőnyi mélységről indultam. :D
LacUS01-07-2010 14:29:44 // 30643
Sportvilágítószelepsapka, sztrítracsing matrinya stb. :-) Vazze, ha ezt alkalmazom, mostanra az america 1 körön 3 adna bármelyik forma1 autónak :-) dehüjjevagyok :-)
Kareszka198401-07-2010 14:27:21 // 30642
tipp? :)
András bácsi01-07-2010 14:16:50 // 30641
Nagy valószínűséggel nem mechanikai hiba, kopás miatt kormol egy henger. Másfelé keresgéljen szerintem. ,)
Kareszka198401-07-2010 13:56:44 // 30640
"előrébb" jutás kormos gyertya ügyben...
Ajánlották, hogy végeztessek kompresszió mérést. Állítólag ha abban a bizonyos hengerben, amiben kormolódnak a gyertyák eltérő értéket kapok, mindenbizonnyal a gyürü a ludas. Szelepszár szimering gyanús is lehet, azoknak utánnajártam, UNIX-nál 300forint körül mozog a 4-es csomag...ez lehetséges? (nem értek hozzá)
Mesteremnek felvetettem, hogy mérjük le a kompressziót, erre azt mondta azzal nem leszek okosabb, mivel nálam tuti az olajlehúzó gyürü ment el...namost így légy ügyes ember :)
Ajánlották, hogy végeztessek kompresszió mérést. Állítólag ha abban a bizonyos hengerben, amiben kormolódnak a gyertyák eltérő értéket kapok, mindenbizonnyal a gyürü a ludas. Szelepszár szimering gyanús is lehet, azoknak utánnajártam, UNIX-nál 300forint körül mozog a 4-es csomag...ez lehetséges? (nem értek hozzá)
Mesteremnek felvetettem, hogy mérjük le a kompressziót, erre azt mondta azzal nem leszek okosabb, mivel nálam tuti az olajlehúzó gyürü ment el...namost így légy ügyes ember :)
Pzk01-07-2010 13:38:01 // 30639
Nem tudtok véletlenül akár használtan 2.0 16V TS-be trafósort, meg új gyertyákat olcsón? :)
Wickey01-07-2010 13:20:17 // 30638
istennek nem találom, de mégy úgy 5-6 éve összeszedtük mivel mennyit lehet ütni a verdán, teljesen hiánypótló volt a lista, benne volt minden, a sportvasalódeszka hátra, a sportneon, a sportgyertya, a sportlégszűrő, a sportkipufogó, a sportlejtő, sporthátszél és végül a sportszelet. Kijött, hogy egy 68 lovas szuzuki alsóhangon 120 lóerő fölé tuningolható. :-P
Hari01-07-2010 12:32:45 // 30637
:-) ...persze, hogy bele!!! Mit kell cserélní?! ... mindent! :-) Váltó, féltengely, moci kmp vez . kábelköteggel szűrőstöl -böröstől! (Bíztos akarod?! ... inkább add el és vegyél egy 2,5-est!)
:-)
:-)
LacUS01-07-2010 12:01:32 // 30636
:-) "Kis turpisság", hát te tudod. Nem tudom mennyit szánsz rá, és mi a kis turpisság amitől bő 50 lovat akarsz kicsiholni egy v6ból. nekem a 30LE+ hoz kellett jó néhány nem "kis turpisság"... :-) Elég könnyen jönnek mennek itt a 10-20Le... :-) Lehet én basztam el valamit? :-)
bilon01-07-2010 11:59:58 // 30635
hali
156-os felhúzós váltógombot hogy kell cserélni?
köszi
156-os felhúzós váltógombot hogy kell cserélni?
köszi
Tentacle01-07-2010 11:23:17 // 30634
Rakjál rá egy csigát, és nem kell motort cserélni (legalábbis egy rövid ideig :))
M@do Boy01-07-2010 11:20:31 // 30633
Haaaat egy kis turpisagra. :D es az plusz 37LE meg egy kis finomhangolas es lesz az plusz 50is :D ha nem tobb :D
Wickey01-07-2010 10:48:00 // 30632
hajjajj... és még nem is láttam a fényképeket. :-P
Bilux01-07-2010 07:17:30 // 30631
Ilyen korán be vagy baszva? :D
Wickey01-07-2010 01:13:54 // 30630
dwe. cviszont ez két5 külön dolog volt.
a négxeshenger problémánsk közr sincs a vakuumcsőhöz.
a négxeshenger problémánsk közr sincs a vakuumcsőhöz.
GTPeti30-06-2010 22:54:11 // 30629
Repedt vákuumcsövön nem lehet falsot szívni?
Pzk30-06-2010 22:35:12 // 30628
Oksa, átlesem köszi!
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)30-06-2010 18:28:03 // 30627
Valahol falsot sziv,szerintem.Nézd át a csöveket.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)30-06-2010 18:25:42 // 30626
Szerintem is gyorsan felejtsd el azt a "szerelőt".
Az a vákuumcső a szívósorból kapcsolódik a "bubu"-ra,a fék levegődobra.Semmi köze a gyertyához,vagy vagy bármelyik hengerhez.
Az a vákuumcső a szívósorból kapcsolódik a "bubu"-ra,a fék levegődobra.Semmi köze a gyertyához,vagy vagy bármelyik hengerhez.
[k i z z o]30-06-2010 18:20:46 // 30625
Szerintem cserélj mestert :) De gyorsan...
Kareszka198430-06-2010 16:42:14 // 30624
Sziasztok!
Nemrégiben elemeztük a problémámat, miszerint a negyedik henger gyertyái annyira kormosak voltak, hogy már dolgozni sem tudtak. Egyik azt mondta gyürürepedés, másik szelepszárszimering...Meg mondtam a mestert, aki sajnos tüdőrákos :( Ma rálesett vizulisan a motorra és anélkül, hogy én bármit mondtam volna neki ezt mondta "negyedik henger?". Szerinte egy bizonyos vákuumcső repedése tud okozni ilyesmit a negyedik hengerben. Mutogatott valamit, meg mondta, hogy "ott, az a sárga csatlakozós", de nemvagyok benne biztos megértettem-e?! :) Mindenesetre csináltam fotót arrol a területről.

Ez a cső, ahogy nézem a fék nagy "tányérjára" van csatlakoztatva. Hogy hova magy onnan, azt már nem sikerült kilesnem :(
Szeretném tudni, hogy nektek mi a véleményetek erről a felállásról? Most szerzem be a különböző véleményeket, infókat, mielőtt egy kazal zs-t kiadnék olyasmire, amire voltaképp semmi szükség sincs.
Nemrégiben elemeztük a problémámat, miszerint a negyedik henger gyertyái annyira kormosak voltak, hogy már dolgozni sem tudtak. Egyik azt mondta gyürürepedés, másik szelepszárszimering...Meg mondtam a mestert, aki sajnos tüdőrákos :( Ma rálesett vizulisan a motorra és anélkül, hogy én bármit mondtam volna neki ezt mondta "negyedik henger?". Szerinte egy bizonyos vákuumcső repedése tud okozni ilyesmit a negyedik hengerben. Mutogatott valamit, meg mondta, hogy "ott, az a sárga csatlakozós", de nemvagyok benne biztos megértettem-e?! :) Mindenesetre csináltam fotót arrol a területről.

Ez a cső, ahogy nézem a fék nagy "tányérjára" van csatlakoztatva. Hogy hova magy onnan, azt már nem sikerült kilesnem :(
Szeretném tudni, hogy nektek mi a véleményetek erről a felállásról? Most szerzem be a különböző véleményeket, infókat, mielőtt egy kazal zs-t kiadnék olyasmire, amire voltaképp semmi szükség sincs.
bilon30-06-2010 16:04:52 // 30623
vagy izzítóvezérlésberendezés...
:)
:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
858
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?