Forum >> Szerelőműhely

LacUS01-07-2010 12:01:32 // 30636
:-) "Kis turpisság", hát te tudod. Nem tudom mennyit szánsz rá, és mi a kis turpisság amitől bő 50 lovat akarsz kicsiholni egy v6ból. nekem a 30LE+ hoz kellett jó néhány nem "kis turpisság"... :-) Elég könnyen jönnek mennek itt a 10-20Le... :-) Lehet én basztam el valamit? :-)
bilon01-07-2010 11:59:58 // 30635
hali
156-os felhúzós váltógombot hogy kell cserélni?
köszi
Tentacle01-07-2010 11:23:17 // 30634
Rakjál rá egy csigát, és nem kell motort cserélni (legalábbis egy rövid ideig :))
M@do Boy01-07-2010 11:20:31 // 30633
Haaaat egy kis turpisagra. :D es az plusz 37LE meg egy kis finomhangolas es lesz az plusz 50is :D ha nem tobb :D
Wickey01-07-2010 10:48:00 // 30632
hajjajj... és még nem is láttam a fényképeket. :-P
Bilux01-07-2010 07:17:30 // 30631
Ilyen korán be vagy baszva? :D
Wickey01-07-2010 01:13:54 // 30630
dwe. cviszont ez két5 külön dolog volt.

a négxeshenger problémánsk közr sincs a vakuumcsőhöz.
GTPeti30-06-2010 22:54:11 // 30629
Repedt vákuumcsövön nem lehet falsot szívni?
Pzk30-06-2010 22:35:12 // 30628
Oksa, átlesem köszi!
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)30-06-2010 18:28:03 // 30627
Valahol falsot sziv,szerintem.Nézd át a csöveket.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)30-06-2010 18:25:42 // 30626
Szerintem is gyorsan felejtsd el azt a "szerelőt".
Az a vákuumcső a szívósorból kapcsolódik a "bubu"-ra,a fék levegődobra.Semmi köze a gyertyához,vagy vagy bármelyik hengerhez.
[k i z z o]30-06-2010 18:20:46 // 30625
Szerintem cserélj mestert :) De gyorsan...
Kareszka198430-06-2010 16:42:14 // 30624
Sziasztok!
Nemrégiben elemeztük a problémámat, miszerint a negyedik henger gyertyái annyira kormosak voltak, hogy már dolgozni sem tudtak. Egyik azt mondta gyürürepedés, másik szelepszárszimering...Meg mondtam a mestert, aki sajnos tüdőrákos :( Ma rálesett vizulisan a motorra és anélkül, hogy én bármit mondtam volna neki ezt mondta "negyedik henger?". Szerinte egy bizonyos vákuumcső repedése tud okozni ilyesmit a negyedik hengerben. Mutogatott valamit, meg mondta, hogy "ott, az a sárga csatlakozós", de nemvagyok benne biztos megértettem-e?! :) Mindenesetre csináltam fotót arrol a területről.

Ez a cső, ahogy nézem a fék nagy "tányérjára" van csatlakoztatva. Hogy hova magy onnan, azt már nem sikerült kilesnem :(
Szeretném tudni, hogy nektek mi a véleményetek erről a felállásról? Most szerzem be a különböző véleményeket, infókat, mielőtt egy kazal zs-t kiadnék olyasmire, amire voltaképp semmi szükség sincs.
bilon30-06-2010 16:04:52 // 30623
vagy izzítóvezérlésberendezés...
:)
atesssz30-06-2010 16:01:19 // 30622
köszi!
bilon30-06-2010 15:59:12 // 30621
izzítórelé
NaTo30-06-2010 15:56:57 // 30620
a világításhoz lehet köze
atesssz30-06-2010 15:52:52 // 30619
hali!

Mit jelent ez a felirat?
Egy (relé?)dobozon van rajta, megy bele 3 sarus kábel, meg 1 db 4 eres csatlakozó:

Glühzeitsteuergerät

(155 2.5TD)
LacUS30-06-2010 15:33:14 // 30618
Mindent lehet, DE mindent cserélni, alakítani kell. 20Le-ért értelmetlen pénz kidobás.
Kareszka198430-06-2010 15:11:43 // 30617
mire készülsz földi? :)
M@do Boy30-06-2010 15:07:14 // 30616
Sziasztok. A kovetkezo erdekelne: 2.0TS motor helyet be e lehet tenni pl 2.5 V6 ot? Mit kellene cserelni?
Pzk30-06-2010 14:45:15 // 30615
hmmm, a vezérlést meglesem, bár nah igen, akár lehet az is a problem....
Benzinszűrő lett cserélve, anyagot kap rendesen, üresben pörgetve tolja a szürke füstöt rendesen...
Főtengely jeladó is csinálhat ilyesmit?
zee30-06-2010 14:36:56 // 30614
Sziasztok

Ezt szerintetek bevállalhatom: Alfa 156 Front Upper & Lower Suspension Arms & LINKS

köszi
Kese30-06-2010 14:32:27 // 30613
Benzinfilter elol-hatul?benzinpumpa tud e eleget nyomni! hibakófolvasást csinálj
Vikking 31130-06-2010 13:38:45 // 30612
Gumisnál :)
Wickey30-06-2010 13:36:40 // 30611
vezérlés a helyén?
Dozer30-06-2010 13:34:22 // 30610
Hibakód kiolvasás? Lehet adna támpontot...
Diny30-06-2010 13:25:38 // 30609
sziasztok!

mennyiért és hol tudnék venni szép kerékcsavarokat?
a mostaniak már barnák a rozsdától.

(vagy elég lekezelni őket esetleg?)

köszi
Pzk30-06-2010 12:56:20 // 30608
Tuti, hogy elektronikus a probléma, a motor makk egészséges, nem kopog, nem csattog, és a vezértengely is jó sőt szép állapotban van, mechanikai okok kizárva! Sokat foglakoztam már olaszokkal és offosokkal is, tehát némi fingom van, de ez most megfogott.
Dozer30-06-2010 12:47:15 // 30607
Húúú akkor nem tudsz régebbi tüneteket. Ha lassan jutott idáig a gép akkor mechanikai problémára tippelnék.
Ha minden mást kizártál azért játssz meg egy szelepfedél leugrasztást és veztengely ellenőrzést. Ha nagyon kopottakat látsz akkor gépműhelyes meló lesz.
De remélem megoldódik némi elektronikai varázslattal :))

Én is kíváncsian várom mit javasolnak a TS -es kollégák.
Pzk30-06-2010 12:42:36 // 30606
Így sikerült megvenni a múlt héten :)
Dozer30-06-2010 12:30:41 // 30605
Ez hirtelen bekövetkezett állapot, vagy folyamatosan rosszabbodott az elmúlt időszakban?
Pzk30-06-2010 12:28:21 // 30604
Sziasztok, van egy kis problemám 2.0 16V TS ügyben, gondoltam megosztom veletek, hátha vkinek van rá 5lete. Az autó 4000 felett köhög, (és nagy gázra is) torpan, ha fölé sikerül pörgetni, akkor sem tartósan, mert visszalassul, időnként vissza is pukkan a szívósorba.... Első körben légmennyiség mérőre gondoltam, de azt kiiktatva a problémám nem változik, pedig ilyenkor a computer egy átlagolt értékkel kéne dolgozzon, amivel használhatóbb kéne legyen a vas. 2. kör a lamda volt, aminek kiiktatására szintén nem változott semmi. 3. felvonás volt a vezértengely jeladójának tisztítása és a gyertyák, trafó csatlakozók ellenőrzése, pucolása, de semmilyen pozitív vátozás nem történt... Ha valakinek van valami sejtelme, tapasztalata a fentiekkel kapcsolatosan, kérem ne fojtsa magába, hátha tanulhatok belőle. :) Előre is köszi!
Pzk30-06-2010 12:24:26 // 30603
Sziasztok, van egy kis problemám 2.0 16V TS ügyben, gondoltam megosztom veletek, hátha vkinek van rá 5lete. Az autó 4000 felett köhög, (és nagy gázra is) torpan, ha fölé sikerül pörgetni, akkor sem tartósan, mert visszalassul, időnként vissza is pukkan a szívósorba.... Első körben légmennyiség mérőre gondoltam, de azt kiiktatva a problémám nem változik, pedig ilyenkor a computer egy átlagolt értékkel kéne dolgozzon, amivel használhatóbb kéne legyen a vas. 2. kör a lamda volt, aminek kiiktatására szintén nem változott semmi. 3. felvonás volt a vezértengely jeladójának tisztítása és a gyertyák, trafó csatlakozók ellenőrzése, pucolása, de semmilyen pozitív vátozás nem történt... Ha valakinek van valami sejtelme, tapasztalata a fentiekkel kapcsolatosan, kérem ne fojtsa magába, hátha tanulhatok belőle. :) Előre is köszi a segítséget!
Kareszka198430-06-2010 12:12:53 // 30602
hát vannak idióta kretén emberek!!!!
otthagyatm a porfestőnél a toronymerevítőmet, hogy fessék be PIROSRA. Erre waze nem lefújták zöldel????????? Mi olyan nehéz azon, hogy PIROS???? Most kaparhatom le, persze ha birom, ehhh
GTPeti29-06-2010 23:30:08 // 30601
A motor ellenállásának amúgy rendkívül alacsonyak kell lennie. Pár ohm max.

"0,7 körül mértem, de pontatlan a műszer. " Gondolom belemérted a műszer kábelét is és ezert annyi, az annyi.
GTPeti29-06-2010 23:26:18 // 30600
Ha 1 kohm körül mértél a motoron, akkor vagy le van égve, vagy elfogytak benne a kefék. A Fer-Vill-nél felújítják. (Kb. 15eFt)
NA-ti29-06-2010 16:57:07 // 30599
Üdv! Megmértem a hűtőventilátorom. A mellékelt kép szerinti csatlakozóra közvetlenül adtam 12V-ot az akkuról, nem csinált semmit. Ellenállást is mértem a (csatlakozókon), nem se szakadás, se rövidzár, kb. 0.8-1.2 kohm. Az 1.fokozat előtét ellenállása szerintem jó, 0.23ohm van rá írva, én 0,7 körül mértem, de pontatlan a műszer. Ha bekapcsolom a klímát, nem indul az 1.fokozat, de az mióta figyelem, egyáltalán nem tapasztaltam ventilátor működést. Mi lehet a baja? Tudja valaki, mi a gyári ellenállás értéke a motor tekercsnek?
TDI7529-06-2010 08:24:42 // 30598
Tanulságos egy írás az biztos.
GTPeti28-06-2010 22:32:38 // 30597
Igen, "direktbe kötve" ki tudod próbálni a ventilátort. Természetesen csak a 2. fokozatot, mert az elsőt a körbe kapcsolt előtét jelenti. A Fan1 hibakód, pont az előtét hibáját jelzi SZVSZ.

Az ellenállást (lehúzott csatlakozó esetén) multiméterrel lehet ellenőrizni. Vagy "sípolós" ,vagy ellenállás mérő üzemmódban. (Sípolnia kell, vagy kb 0-2 ohmot mutatnia.)
NA-ti28-06-2010 22:18:56 // 30596
Nekem 1db ventilátorom van (normális ez?), ami elvileg két fokozatban megy. Direktbe "kötve" tudom működtetni a külön a két fokozatot, kipróbálva ezzel magát a ventilátort, vagy nem ennyire egyszerű? Állítólag volt a gépben egy "fan1 ventilátor hiba" tárolt üzenet, korábbról is. Az előtét ellenállás hiba szemrevételezéssel is ellenőrízhető, vagy mérni kell?
Piritu - 1.000.00028-06-2010 21:46:50 // 30595
No, akkor keress sürgősen egy olyan szervizt, amelyik látott már Alfát. A ventilátor (amiből Neked is valószínűleg kettő van) két fokozatban megy, az első egy előtét ellenálláson keresztül. No az szokott leégni - mint nekem is most az egyik. Ha bekapcsolod a klímát elindul az első fokozat, ha felmelegszik a víz 90 fok fölé indul a második fokozat.
NA-ti28-06-2010 21:39:06 // 30594
Sziasztok! Egy szervíz szerint a hűtőventilátorom "nem üzembiztos". Néha megy, néha nem (mikor kellene), de még nem tapasztaltam motor túlmelegedést, igaz csak egy hete az enyém az autó. A szervíz szerint csere, ami min.50e Ft. Hogy tudok 100%-ra meggyőződni, hogy tényleg cserélni kell? Hol van esély ennél olcsóbban megvenni? (Alfa156SW 1.9JTD, 2005.02.) köszi.
Cs.Alfa28-06-2010 17:55:33 // 30593
Megtalálták?
Cs.Alfa28-06-2010 17:54:59 // 30592
Kap egy AF kódot és kész...nem foglalkoznak a motorszámmal.ha nem látszik!
Tentacle28-06-2010 16:25:26 // 30591
Elvileg a testvezetékben, a 3 vezetékesen a kipufogón megy a jel a testje.
Bővebben itt.
TDI7528-06-2010 16:03:44 // 30590
Meg tudjátok mondani, hogy mi az eltérés a 3 illetve a 4 vezetékes lambda szonda között?
zee28-06-2010 15:38:48 // 30589
Köszi. Most hoztam el,kész van. :)
bilon28-06-2010 15:03:52 // 30588
a motorszám az gáz lesz, nekem is nehezen olvasták le, műszakin meg meg is szűntették.
kéne egy kép a motortérről mert így fejből pontosan nem emlékszem, de, ha szembe állsz az autóval akkor a motor jobb oldala felé egy rozsdás lemezen van.
zee28-06-2010 14:43:51 // 30587
Kezdődik a szívás. Motorszám keresés mert képet kell róla készíteniük. Most gyalogoltam haza... a műhelyből. VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.