Forum >> Szerelőműhely

dundun29-06-2009 12:36:48 // 26149
A francba erre nem is gondoltam lehet nincs is baja:):)


De félre a tréfával elvittük próbakörre és az 1.6-os 105le Mareával agyonvertem csúnyán szval valami nem jó!!!
dundun29-06-2009 12:33:29 // 26148
Így van nem füstöl a fogyasztása is jó, átnéztük az összes csövet nem -e valami vákum vagy falslevegő mprobléma, de mind jónak tűnik, sőt azt kell mondjam még csak nem is repedezettek! Új a levegő és az olajszűrő is.
Viszont nemrég lett rátéve új kipuf rendszer a katalizátor kivételével kicsrélt az előző tulaj minden dobot, és látszik is hogy újjak.

Nem lehet hogy rossz dobot vagy dobokat kapott és ez okozza???
Bár akkor hidegen miért jó??

:(:(:(
GTPeti29-06-2009 12:32:18 // 26147
"akkor mi a ráknak van egyáltalán benne?"
Vmiből Erhardnak is meg kell élnie. :)
Grando29-06-2009 12:32:06 // 26146
Olaj sokk, öncsé ki belőle...

De megvan a probléma oka: megszokta a segged a V6-ot, azt most finnyáskodol, hogy nem tol a tyechnyika! :DDD
;)))
Grando29-06-2009 12:22:59 // 26145
Na jó, jó... Én csak arra szándékoztam célozni óvatosan, hogy ha tökéletesen jó az LMM, ámde lehúzva/kiiktatva mégis ugyanúgy megy a gép, akkor mi a ráknak van egyáltalán benne? ;))
András bácsi29-06-2009 12:04:14 // 26144
Ja írod, hogy nem.
András bácsi29-06-2009 12:03:25 // 26143
Az nem olyan túl jó. Nem füstöl?
András bácsi29-06-2009 12:01:30 // 26142
Ez az lmm nem az az lmm. Ez torlótárcsás még. Ergo húzkodhatod, de nem lesz jobb.
dundun29-06-2009 11:59:39 // 26141
Épp most próbáltunk bele egy másik 155 ből sajna nem segített.

Viszont most néztem hogy az olaj a pálcán lévő 2 jelzés fölött van kb 2.5 centivel!
Ez nincs rohadtul túltöltve??

(Hideg motornál néztük reggel)
Liquid29-06-2009 11:54:57 // 26140
ha lehúzod az LMM-et, akkor beáll "középértékre" ergo jobb lesz :) tehát az Ő esetében nagy valószínűséggel nem az LMM a ludas
Grando29-06-2009 11:52:19 // 26139
Ha levéve ugyanolyan, akkor nem lehet, hogy meghótt szegényke? (Mert hát ugye ha levéve ugyanolyannak kéne lennie, akkor eleve minek van?) ;)))
Szóval esetleg érdemes lenne belepróbálni egy tuti jót is(?)
Liquid29-06-2009 10:41:17 // 26138
valami hőmérséklet jeladó, vagy lambdaszonda lesz a ludas szerintem
dundun29-06-2009 09:50:02 // 26137
Üdv.

Elfogy a 155 ereje!!! 2.0.s 8v.

Hidegen még ugrik de ahogy bemelegszik egy kicsit vége mint egy 1.2-es,
a motor szépen egyenletesen jár, nem füstöl, a fogyasztás átlag 9 L,
a légtömeg mérőt levéve nem változik a hejzet,

Valami ötlet valakinek???
"Száguldosrác"27-06-2009 20:44:58 // 26136
sok mindent nem, csak azt hogy ingadozhat az alapjárat és kevésbé reagál a gázadásra.
én azt tudom neked tanácsolni hogy kilométertöl függöen néha takaritsd ki.20ezrenként
ricsi8327-06-2009 19:53:27 // 26135
Sziasztok lenne egy kérdésem ha az autóban van valami baja a folytó szelepnek milyen tüneteket pródukál az auto?Alfa 156 1.6ts-ről van szó.Segítséget köszi.
Competizione26-06-2009 23:10:21 // 26134
Sziasztok.147-es van 2 és fél éves 35000 km hátulról jobb oldalról menet közben jön valami zaj mintha szilentblok vagy stabilizátor nem tudom valami tapasztalat?
Gyugyu8326-06-2009 14:41:38 // 26133
Sziasztok!
156 sw alfám van.Az index nem villog csak folyamatosan világít.Lehet benne relét cserélni külön vagy ki kell cserélnem az egész kormánykapcsolót?
dome125-06-2009 21:51:29 // 26132
Igen valószínűleg ugyan az. Egyébként mikor is jössz haza? Arra gondoltam, hogy ,,,, E-mailben.:)
GTPeti25-06-2009 17:13:58 // 26131
Egy biztos: ha huzamosabb ideig túl dús volt a keverék, azt megérezte a szonda.
Dzsozy25-06-2009 17:08:27 // 26130
Ezt én is olvastam Autómagazinban, sőt NGK gyertyát is, de sajna autó vill.dobta bele bemérés után, persze szla.nélkül. Így hát pofám lapos és buksza kinyit. Komáromban is bemérettem a talin, gépre tették a gépet, ott is mondta a szaki, hogy szarakodik, most meg 1/1-be eszik a vas. Csak nem tom.hogy annak a vákumcsőnek, ill.,hogy repedt volt van e köze a tönkremenetelhez. Na de majd Erhard cartárs "segít" rajtam. :)
GTPeti25-06-2009 13:48:47 // 26129
Na egy pillanat! Ez a 3 optocsati véletlenül nem egymás helyettesítői? (A 817-ből gondolom.) Mert ebben az esetben nem lepne meg nagyon, hogy az egyikkel nem működik és a többivel sem.

A tranyón biztos nem múlik, mert én is BC337-et használtam. (Ez volt kéznél.)
pb_25-06-2009 13:36:08 // 26128
Igazán nincs mit!D
Bagee25-06-2009 13:28:17 // 26127
köszi! Ebben bíztam :D:D:D
GTPeti25-06-2009 13:27:26 // 26126
Pedig sem az NGK sem a Bosch nem rossz. (Viszont állítólag hamisítják őket.)
pb_25-06-2009 13:24:39 // 26125
Csak.
Remélem kiLégítő volt.DD
Bagee25-06-2009 13:15:03 // 26124
szasztok!

Miért nem volt a 145/146 ban 1.4 túrós moci? Ugye ott a punyesz amiben meg volt :)
Csak kérdem hátha valaki tudja a választ :D
Dzsozy24-06-2009 22:14:42 // 26123
Szép estét Mkinek!
Idén a harmadik lambdaszondám adta meg magát! AZ első, még a gyári, eredeti volt,sajna a megtett km-k megtették a hatását. Aztán a vezérlés csréjekor kapott egy gyertyaszettet és egy NGK szondát. Na az egy ződkártya után kukás lett, kalap sz@rt nem ért. Kapott egy fasa Bosch-t, igaz univerzálisat. Na ez is kuka, mint tegnap kiderült. Iszonyat benzin szagú a kipuff gáz, ja meg az étvágy és nem is megy. Na találtam egy vákumcsövet(?) ami a szelepfedélből jön ki és a pillangószelepház mögé csatlakozik be, na az teljesen el volt taknyolódva, meg egy méteres repedés volt rajta. Ott kapott egy "kis" fals levegőt a rendsz@r. Természetesen csere. Kérdem én, hogy esetleg ennek lehet köze hozzá, hogy kukás lett a szonda, nem az első, vagy egyszerűen mákom van és kifogtam egy szériát. Vagy egyáltalán mitől mehet tönkre a szonda? Nincs kedvem meg háromhavonta cserélgetni.
Tomasman24-06-2009 15:24:07 // 26122
Hali!

Valaki nem tud egy totál káros, vagy bontott 147 selespeedet???

Kormány kapcsolót keresek:(((


Köszi az infót
dome124-06-2009 14:37:51 // 26121
Szóval,
3 különféle OPTO :).

L0248 817B Y
cosmo 1010 817 E21 C
V301T 817

CTBC 337-40 LE Tranyo.

Amúgy meg próbáltuk AGV4000 -el a gépet. Na azzal sem muxik. :( Alfadiag, MOdiag, OBD-DIag -al sem ment. Illetve Unidiag al sem ment. Gondolom ehhez KWP2000 kábel kellene.
GT Ɨ|ѯ24-06-2009 12:05:05 // 26120
nekem van öntapadós,ha kell jelezd:-)
kb 1cmx0.3-as
Cro16622-06-2009 15:46:29 // 26119
Sziloplast, purhab:)))
Andy22-06-2009 15:06:01 // 26118
Ciao!
Hátha tudja valaki. Spiderhez keresünk kédergumit, mert beázik a bal oldalon az "A" oszlop és az oldal ablak találkozásánál. Kellene a segítség! :))
Bördi 15621-06-2009 19:08:24 // 26117
Köszike hát akkor célszerű vissza raknom :)
Kristyon20-06-2009 21:36:55 // 26116
Hali! nem vagyok ugyan szerelő, de azt hiszem így tehermentesíti a munkahengert azzal, hogy teljesen visszahúzza a pedált, így nem a munkahenger tartja a pedált, és így a kinyomócsapágy sem forog állandóan, asszem...
Üdv.
Bördi 15620-06-2009 21:13:14 // 26115
Sziasztok lenne egy kérdésem hozzátok a mai nap a kuplungomnál lévő kis rugó, ami vissza tolja a pedált kiesett. A kérdés kell az oda mert most könnyebb benyomni a kuplungot és nem is nyikorog hála :) de szolgál az valamit egyáltalán mert a kuplungom a rugó nélkül is vissza áll az eredeti állásba.
Elöre is köszi a válaszokat
Wickey20-06-2009 20:08:15 // 26114
hátsó főtengelyszimmeringet cseréltél? :D nagy szopás lenne újra levenni a váltót kuplungot emiatt a kétezerforintos alkatrész miatt :D
Wickey20-06-2009 20:07:45 // 26113
nekem be sikerült. Nyolcadikra.:-) Voltunk rá hárman, és egy hatos egység Becks. :D
GTPeti20-06-2009 15:57:17 // 26112
Nekem EDC15-öm van, mivel dízel. Alfadiag-gal próbáltam. Ribipetinek is ilyen programja van és neki működik. Nálam meg a kábel működik.
dome120-06-2009 15:41:18 // 26111
Megnézem a pontos tipusát. Neked Me2.1 el sikerült komunikálnod? Milyen progival?
GTPeti20-06-2009 12:13:45 // 26110
Milyen optocsatikat használtál?
GTPeti20-06-2009 12:12:25 // 26109
Akkor vmit elkötöttél. Nálam működik!! Biztos, hogy a megfelelő kivezetésre csatlakoztattad? (Nálam a 7es a motordiag pin.)
dome120-06-2009 12:05:00 // 26108
Megépítettem az illesztőt. Rámentem Alfadiag demo verzióval. De semmi.,. Hétfőn megpróbálkozok AGV4000 el. Kicsit már idegesítő, hogy nem lehet vele beszélgetni.
Xixo20-06-2009 01:12:50 // 26107
A napocska elvileg a kiégett izzót jelzi, a többi passz.
Zsoltyr20-06-2009 00:17:42 // 26106
Srácok! Mivel érdemes visszaragasztani a belső tükröt? Lehetőleg, ne egy hétig maradjon a helyén
Seriff19-06-2009 13:55:03 // 26105
Hja, gondoltam, hogy ilyesmi. szépen vissza lesz vive(de szép magyaros :D) a kereskedésbe jövő héten, elvégre szavatosságot vállalniuk kell... :)
GTPeti19-06-2009 13:48:02 // 26104
Ha két lámpa is világít, akkor földelés/táp kontakthiba is lehet.
Seriff19-06-2009 13:30:04 // 26103
vicces az új szerzemény :)

reggeltől ég a légzsáklámpa, este még nem volt ilyen gond, az ABS meg néha kivillan...

mi lehet ott? meg valami "napocska felkiáltójellel, ami átvált piros dobozzá". erre még azt se tudtam megmondani mi.

HELP! :))

Ja igen: 147 1.6 TS
Kozi18-06-2009 21:13:46 // 26102
Hali!
Csak szólok hogy ne járj ugy mint én!
Amikor teszed vissza a váltót a kinyomócsapágyat ne tedd bele a szerkezetbe hanem hagyd rajta a kinyomóvillán és amikor először kinyomod a kuplungot akkor majd bepattanik a helyére.Ellenkező esetben nem tudod beraknia helyére a kinyomóvillát....legalábbis nekem nem sikerült!!:))
pe-Ti18-06-2009 21:05:11 // 26101
Üdv!
Szükségem lenne pár meghúzási nyomaték adatra méghozzá a kuplung-lendkeréknél illetve ha valakinek megvan az összes csavar meghúzási nyomatéktáblázata a 156 1.9 Multijetről azt elküldhetné nekem!
Holnap raknánk össze úgyhogy eléggé sürgős a dolog ill. ha valaki tud valami spec dolgot amire figyelni kell a váltó visszarakásánál azt ne tartsa magában!
Előre is köszi!
Jelenleg így állunk:
Norc18-06-2009 13:15:00 // 26100
Ok akkor kezdek megnyugodni, és hétvégén eltüntetem a felakadás okozta kifújásokat. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.