Forum >> Szerelőműhely
András bácsi01-07-2009 22:48:09 // 26173
8 szelep, 16 szelep?
kings6701-07-2009 22:36:06 // 26172
A teljesitményel semmi probléma,a fogyasztás is megfelelő,alapjáratit is ősszel cseréltek szakszervizben.Úgy hogy szinte minden cserélve és még mindig nem jó.
kings6701-07-2009 21:12:38 // 26171
A fogyasztással már nincs baj,most mértem vegyesben olyan 9 lityit fogyaszt.Múltkoriban cseréltek szelepszál tőmitést 1db trafót és 2db gyertyát,egyébként a másik 6 gyertyában is kb 20ezer van.A lambdám 4vezetékes univerzális.A LMM 019 végü bosch utánzat.A múltkor rajta volt számitógépen és lambda csere után lambda hibát mutatott ,már a tavalyi zőld kártyán is nagyon hülye eredményeket mutatott a mért érték.Szerintem az égés sem tőkéletes tiszta száraz korom a kipúfogó.
Kócosw01-07-2009 19:10:54 // 26170
Aki szedte mar le az alfa logokat a vasrol le tudna nekem irni par sorban hogyan tudom leszedni öket elöl hatul? rajuk ferne nemi kòcos fèle Update... :D
Elöreis thanks!
Elöreis thanks!
[k i z z o]01-07-2009 18:10:54 // 26169
Pillangónál éppen lehet fény, de ideális esetben a palástköszörült pillangólap 0 -ra zár, azaz nincs sk fén :) Az alapjárati motor nem nyitogat, csak SW pozicionálja, és egyes üzemállapookban fix a helye, mert a szabályozást nem ő végzi. Alapjáratszabályozás ennél a motornál előgyújtás + benzinmenyn. -el történik. Addott söntölt levegőmennyiségre amit az alapjárati motor ad.
A lambda hibája nem okozhat ekkora alapjáratingadozást. A beavatkozási idő +- 0.7ms befecskendezésben, amit nem vezs az ember észre. Amúgy az utángyártott uolyan jó, csak általában senki sem tudja mit vesz, és könnyen válik egy NTK szonda gyanusitottá, hisz rengeteg félét gyártanak belőle.
A nem fűtött szonda alapjáraton kihülhet, de akkor mivel nincs generált lambda jel, az ECM kihagyja a lambda MAP -ot, és egy nem korrigált benzimennyiséggel fecskendez.
És ECU reset még mindig nincs :) Ha fenn a gyújtás ha nincs:)
A lambda hibája nem okozhat ekkora alapjáratingadozást. A beavatkozási idő +- 0.7ms befecskendezésben, amit nem vezs az ember észre. Amúgy az utángyártott uolyan jó, csak általában senki sem tudja mit vesz, és könnyen válik egy NTK szonda gyanusitottá, hisz rengeteg félét gyártanak belőle.
A nem fűtött szonda alapjáraton kihülhet, de akkor mivel nincs generált lambda jel, az ECM kihagyja a lambda MAP -ot, és egy nem korrigált benzimennyiséggel fecskendez.
És ECU reset még mindig nincs :) Ha fenn a gyújtás ha nincs:)
Dzsozy01-07-2009 17:30:06 // 26168
Arra gondoltam, hogy magát a pillangószelepházat pucold ki.A pillangószelepnél körben, ha a fény felé tartod, akkor a fénynek át kell szűrődnie. Alapjáraton ennyi levegőnek is elég kell, hogy legyen,nem kell, hogy az alapjárati léptetőmotor nyitogasson. A szondád hány vezetékes, előfűtéses.? Csak azért, mert hogy hidegen rakoncátlankodik, melegen meg elfogadható. Lehet itt kellene keresni a hibát. Amúgy az utángyártottról csak annyit, hogy drágább mint az eredeti. Igaz ez az én véleményem. Idén nekem a harmadik szondám ment tönkre. 1 NGK univ.15.000,- 2 Bosch 22.000,- Elsőnél nem kapott ződ karit. A másodiknál eszik, és nem megy. A szondák a bemérés a plusz üzemanyag= 41.000,- gyári szonda.Most ez megy bele. Ja és nem beszélve a 15.000,- LMM-ről amit tavajelőtt kapott a vas. Kengurubenzin, majd új gyertyák, comp. vizsgálat és gyári LMM. :)
kings6730-06-2009 23:16:00 // 26167
Nekem tavaly ősszel lett léptetömotor cserélve,LMM is lett csak úgy mint a lambda is,igaz mindkettö útángyártott ,a pillangószelepet most fújtam át kontakt sprével mégis ingadozik tovább az alapjáratom.Hideg motornál folyamatosan csinálja és kis fodulaton rángat,meleg motornál alapjáraton pedig csak néha esik le.Most lett a teljes vezérlés is cserélve rajta.Szervizbe csinálnak vele néha valamit de csak ideig óráig jó.Egyébként pedig nagyon megy az auto csak ez a ingadozás nagyon zavar.146.1.6TS.Ha tudtok valami okosat irjatók.Köszi.
MYSKHA29-06-2009 18:45:53 // 26166
És ebbe még sárga is van mint a koni :-D
Laca29-06-2009 18:42:34 // 26165
2.0 TS-nek.
Norc29-06-2009 18:35:21 // 26164
Próbáld meg úgy hogy csak a pozitív sarut veszed le, és mikor le van véve gyujtásra teszed kb 10 másodpercig, és utánna a saru vissza. Nekem csak így vette észre hogy szondacsere volt. Magyarul így tuti nem marad áram ami táplálná a comput, és így tuti felejti amit kell. Nekem a sima sarulevétellel nem felejtette el a rosszaságot. :)
GTPeti29-06-2009 18:11:16 // 26163
Szerintem vmi ilyesmi megtenné:

:))
:))
Dzsozy29-06-2009 17:32:00 // 26162
Első körben én kitisztítanám a LMM-t és a folytószelepházat ill. beméretném a lambdát. Ha ez nem segít nyithatod a buxit és vehetsz léptetőmotort.Nekem idén a harmadik lambdám rakoncátlankodik, mire észrevettem, hogy egy vákumcsövem eltaknyolódott, ja és nem utolsó sorban nem gyári volt a szonda.
Ray2329-06-2009 17:09:36 // 26161
Köszi Norc.
Akkor valószínű hogy alapjárati léptető motor hiba lesz,mert nem rég kapott a verda új lambdaszondát.
Akkor valószínű hogy alapjárati léptető motor hiba lesz,mert nem rég kapott a verda új lambdaszondát.
Norc29-06-2009 17:03:56 // 26160
Az ingadozó alapjárat lehet lamda,légtömegmérő, vagy alapjárat léptető motor. A dízeles hang az sztem egyértelműen a haldokló vezérlésmódosító miatt van.
Erhard29-06-2009 17:02:01 // 26159
helló mindenki! Tudtok ajánlani valamilyen lengéscsillapítót a 156sw be?
Ray2329-06-2009 16:46:22 // 26157
Sziasztok!
Elég durván ingadozik az alapjáratom és inditáskor csúnya dízelhangja van a gépnek,ami persze benzines:(
Ha valaki tud segiteni hogy mi lehet a gond annak külön megköszönném:)
Elég durván ingadozik az alapjáratom és inditáskor csúnya dízelhangja van a gépnek,ami persze benzines:(
Ha valaki tud segiteni hogy mi lehet a gond annak külön megköszönném:)
Laca29-06-2009 16:45:55 // 26156
Nem tudja valaki, hogy a 2000-res TS nívópálcája milyen hosszú?(az elejétől a végéig)
pb_29-06-2009 14:07:00 // 26155
Ha van rá mód, mérd + 1 mechanikussal is, mert a műszer1ségben lévő, nem mindig pontos. Ill üzemmeleg motornál érdekes ez az érték.
Keresd + Zé kollégát, hátha tud segíteni(telefonon, kitartóan érdemes keresni).
Keresd + Zé kollégát, hátha tud segíteni(telefonon, kitartóan érdemes keresni).
Liquid29-06-2009 13:28:43 // 26154
na ezt nem tudtam
dundun29-06-2009 12:59:58 // 26153
Olajnyomás 2000fordulaton2bar 5000,fordulaton picit 4 fölöt.
Francba valaki tud egy jó szerelőt budapest környékén??
Francba valaki tud egy jó szerelőt budapest környékén??
pb_29-06-2009 12:44:06 // 26152
Sztem, miLőtt nagyon belemerülsz, mérjél kompressziót, és olajnyomást(persze csak normál szintnél).
dundun29-06-2009 12:39:30 // 26151
Most jelentik az udvarról olaj megfellelő szintre leengedve.
Autó még mindig gyenge:((
Autó még mindig gyenge:((
Erhard 242 (Pure Energy)29-06-2009 12:38:22 // 26150
ha Erhard gyártaná az lenne a jó de így kutya vacsorája :D
dundun29-06-2009 12:36:48 // 26149
A francba erre nem is gondoltam lehet nincs is baja:):)
De félre a tréfával elvittük próbakörre és az 1.6-os 105le Mareával agyonvertem csúnyán szval valami nem jó!!!
De félre a tréfával elvittük próbakörre és az 1.6-os 105le Mareával agyonvertem csúnyán szval valami nem jó!!!
dundun29-06-2009 12:33:29 // 26148
Így van nem füstöl a fogyasztása is jó, átnéztük az összes csövet nem -e valami vákum vagy falslevegő mprobléma, de mind jónak tűnik, sőt azt kell mondjam még csak nem is repedezettek! Új a levegő és az olajszűrő is.
Viszont nemrég lett rátéve új kipuf rendszer a katalizátor kivételével kicsrélt az előző tulaj minden dobot, és látszik is hogy újjak.
Nem lehet hogy rossz dobot vagy dobokat kapott és ez okozza???
Bár akkor hidegen miért jó??
:(:(:(
Viszont nemrég lett rátéve új kipuf rendszer a katalizátor kivételével kicsrélt az előző tulaj minden dobot, és látszik is hogy újjak.
Nem lehet hogy rossz dobot vagy dobokat kapott és ez okozza???
Bár akkor hidegen miért jó??
:(:(:(
GTPeti29-06-2009 12:32:18 // 26147
"akkor mi a ráknak van egyáltalán benne?"
Vmiből Erhardnak is meg kell élnie. :)
Vmiből Erhardnak is meg kell élnie. :)
Grando29-06-2009 12:32:06 // 26146
Grando29-06-2009 12:22:59 // 26145
Na jó, jó... Én csak arra szándékoztam célozni óvatosan, hogy ha tökéletesen jó az LMM, ámde lehúzva/kiiktatva mégis ugyanúgy megy a gép, akkor mi a ráknak van egyáltalán benne? ;))
András bácsi29-06-2009 12:04:14 // 26144
Ja írod, hogy nem.
András bácsi29-06-2009 12:03:25 // 26143
Az nem olyan túl jó. Nem füstöl?
András bácsi29-06-2009 12:01:30 // 26142
Ez az lmm nem az az lmm. Ez torlótárcsás még. Ergo húzkodhatod, de nem lesz jobb.
dundun29-06-2009 11:59:39 // 26141
Épp most próbáltunk bele egy másik 155 ből sajna nem segített.
Viszont most néztem hogy az olaj a pálcán lévő 2 jelzés fölött van kb 2.5 centivel!
Ez nincs rohadtul túltöltve??
(Hideg motornál néztük reggel)
Viszont most néztem hogy az olaj a pálcán lévő 2 jelzés fölött van kb 2.5 centivel!
Ez nincs rohadtul túltöltve??
(Hideg motornál néztük reggel)
Liquid29-06-2009 11:54:57 // 26140
ha lehúzod az LMM-et, akkor beáll "középértékre" ergo jobb lesz :) tehát az Ő esetében nagy valószínűséggel nem az LMM a ludas
Grando29-06-2009 11:52:19 // 26139
Ha levéve ugyanolyan, akkor nem lehet, hogy meghótt szegényke? (Mert hát ugye ha levéve ugyanolyannak kéne lennie, akkor eleve minek van?) ;)))
Szóval esetleg érdemes lenne belepróbálni egy tuti jót is(?)
Szóval esetleg érdemes lenne belepróbálni egy tuti jót is(?)
Liquid29-06-2009 10:41:17 // 26138
valami hőmérséklet jeladó, vagy lambdaszonda lesz a ludas szerintem
dundun29-06-2009 09:50:02 // 26137
Üdv.
Elfogy a 155 ereje!!! 2.0.s 8v.
Hidegen még ugrik de ahogy bemelegszik egy kicsit vége mint egy 1.2-es,
a motor szépen egyenletesen jár, nem füstöl, a fogyasztás átlag 9 L,
a légtömeg mérőt levéve nem változik a hejzet,
Valami ötlet valakinek???
Elfogy a 155 ereje!!! 2.0.s 8v.
Hidegen még ugrik de ahogy bemelegszik egy kicsit vége mint egy 1.2-es,
a motor szépen egyenletesen jár, nem füstöl, a fogyasztás átlag 9 L,
a légtömeg mérőt levéve nem változik a hejzet,
Valami ötlet valakinek???
"Száguldosrác"27-06-2009 20:44:58 // 26136
sok mindent nem, csak azt hogy ingadozhat az alapjárat és kevésbé reagál a gázadásra.
én azt tudom neked tanácsolni hogy kilométertöl függöen néha takaritsd ki.20ezrenként
én azt tudom neked tanácsolni hogy kilométertöl függöen néha takaritsd ki.20ezrenként
ricsi8327-06-2009 19:53:27 // 26135
Sziasztok lenne egy kérdésem ha az autóban van valami baja a folytó szelepnek milyen tüneteket pródukál az auto?Alfa 156 1.6ts-ről van szó.Segítséget köszi.
Competizione26-06-2009 23:10:21 // 26134
Sziasztok.147-es van 2 és fél éves 35000 km hátulról jobb oldalról menet közben jön valami zaj mintha szilentblok vagy stabilizátor nem tudom valami tapasztalat?
Gyugyu8326-06-2009 14:41:38 // 26133
Sziasztok!
156 sw alfám van.Az index nem villog csak folyamatosan világít.Lehet benne relét cserélni külön vagy ki kell cserélnem az egész kormánykapcsolót?
156 sw alfám van.Az index nem villog csak folyamatosan világít.Lehet benne relét cserélni külön vagy ki kell cserélnem az egész kormánykapcsolót?
dome125-06-2009 21:51:29 // 26132
Igen valószínűleg ugyan az. Egyébként mikor is jössz haza? Arra gondoltam, hogy ,,,, E-mailben.:)
GTPeti25-06-2009 17:13:58 // 26131
Egy biztos: ha huzamosabb ideig túl dús volt a keverék, azt megérezte a szonda.
Dzsozy25-06-2009 17:08:27 // 26130
Ezt én is olvastam Autómagazinban, sőt NGK gyertyát is, de sajna autó vill.dobta bele bemérés után, persze szla.nélkül. Így hát pofám lapos és buksza kinyit. Komáromban is bemérettem a talin, gépre tették a gépet, ott is mondta a szaki, hogy szarakodik, most meg 1/1-be eszik a vas. Csak nem tom.hogy annak a vákumcsőnek, ill.,hogy repedt volt van e köze a tönkremenetelhez. Na de majd Erhard cartárs "segít" rajtam. :)
GTPeti25-06-2009 13:48:47 // 26129
Na egy pillanat! Ez a 3 optocsati véletlenül nem egymás helyettesítői? (A 817-ből gondolom.) Mert ebben az esetben nem lepne meg nagyon, hogy az egyikkel nem működik és a többivel sem.
A tranyón biztos nem múlik, mert én is BC337-et használtam. (Ez volt kéznél.)
A tranyón biztos nem múlik, mert én is BC337-et használtam. (Ez volt kéznél.)
Bagee25-06-2009 13:28:17 // 26127
köszi! Ebben bíztam :D:D:D
GTPeti25-06-2009 13:27:26 // 26126
Pedig sem az NGK sem a Bosch nem rossz. (Viszont állítólag hamisítják őket.)
pb_25-06-2009 13:24:39 // 26125
Csak.
Remélem kiLégítő volt.DD
Remélem kiLégítő volt.DD
Bagee25-06-2009 13:15:03 // 26124
szasztok!
Miért nem volt a 145/146 ban 1.4 túrós moci? Ugye ott a punyesz amiben meg volt :)
Csak kérdem hátha valaki tudja a választ :D
Miért nem volt a 145/146 ban 1.4 túrós moci? Ugye ott a punyesz amiben meg volt :)
Csak kérdem hátha valaki tudja a választ :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
718
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?